אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
48 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
273
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
17
0
8
3 חודשים אחרונים
39
0
24
6 חודשים אחרונים
79
1
48
שנה אחרונה
195
2
76
כל הזמן
878
15
381
נמצאו 1274 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תהילה יצחק
תאריך:
08/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וחיפשתי מחשב נייד .
בחור חמוד בשם יונתן סביל עזר לי בצורה מאוד סבלנית הסביר על הדגם של המחשב והיה מאוד אדיב כלפי .
התרשמתי לטובה מהשרות .
מוצר:
מחשב נייד INSPIRON I7
תמונת משתמש
שם:
roeinizri
תאריך:
08/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה בסניף KSP קריון מוצרים רבים מידיי יום. שי אלי ויובל הינם אנשים אשר מקצועיים בכל התחומים, מבינים עניין, מתנהלים בצורה אחראית ומייעצים בצורה הטובה ביותר בקשב, וללא לחץ. שי בנה והרכיב לי מחשב התואם לצרכיי בצורה המיטבית, היה כנה ונתן את שירות הכי טוב שאפשר לבקש. אלי ויובל עזרו לי בכל דבר טכנולוגי אשר הייתי צריך.
מוצר:
מחשב נייח הרכבה
תמונת משתמש
שם:
Nevo
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מצוין יובל (המוכר) היה חברי במיוחד נתן שירות מצוין וענה על כל שאלה כמו שצריך
מוצר:
מחשב נייח אישי
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב חזק והתגלה בעיה .הנציג שי הפגין יכולות וטיפל במחשב ברמה גבוהה מאוד ומצא את הבעיה בזמן יחסית קצר..מאוד מודה לו וחברה כדי מאוד ללכת לק.ס.פי בקריון ביאליק לנציג שי..יפתור לכם את כל הבעיות במהירות יעילות ובשירות מצויין
מוצר:
מחשב נייח Gmr xtreme
תמונת משתמש
שם:
Nadav
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראוטר דרך האתר לאחר שווידאתי שהוא זמין בסניף הקרוב לביתי (דיזנגוף סנטר). חשבתי שישמרו לי אותו בסניף ואוכל לקפוץ לאסוף אותו מתי שנוח לי, אבל הסתבר שבעצם לאחר ההזמנה אני לא יכול לקבל ראוטר מהמלאי של הסניף אלא חייב לחכות שהוא יגיע אליהם במשלוח מהמרכז הארצי, מה שלקח כמעט שבוע. חבל שלא מבהירים את זה מראש (אולי הבהירו איפשהו במהלך ההזמנה ולא שמתי לב, בכל מקרה זה מידע שכדאי להדגיש), אחרת הייתי מוותר על ההזמנה אונליין ופשוט הולך לחנות. חוץ מזה הכל היה בסדר. החנות עצמה נחמדה, אני קונה שם הרבה, פשוט הדרך שבה מערכת ההזמנות המקוונת עובדת לא הכי הגיונית מהפרספקטיבה שלי כלקוח.
מוצר:
ראוטר TD-W9970
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
01/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר של KSP מצוין באותיות קידוש לבנה שהם הזולים בעיר המגורים.
רכשתי דיו למדפסת 650 שחור וצבעוני מאחר והייתי בטוח כשאומר למוכר שהמחיר שנקב אינו תואם את הפרסום שלהם לא הייתה למוכר תשובה הגיונית והוא השיב לי שכנראה לחנות שמציגה מחיר זול יותר אין את הדיו. המחיר בKSP היה יקר יותר ב- 10 ש"ח. שזה מעל 10% מהמחיר של החנות הזולה. מאחר והייתי זקוק לדיו רכשתי אותו.
תגובת החנות:
התחייבות KSP מפורסמת באתרינו הינה כדלקמן:

"** אם תמצאו בחנות הנמצאת בעיר/אזור מגוריכם מוצר זהה, באספקה מידית באותם תנאי אחריות ותנאי תשלום דומים במחיר זול יותר מהמפורסם על ידינו, תוכלו לקבל אצלנו את המוצר או מוצר שווה ערך, במחיר זול יותר מהמחיר שמצאתם - בהתחייבות !
** התחייבות זו לא כוללת טלפונים סלולארים ומוצרי APPLE"

על הלקוח להביא הצעת מחיר כתובה מהחנות המתחרה , וזאת תבחן.
ככל הנראה לקוח לבסוף בחר כן לרכוש בKSP שכן המוצר היה זמין לרכישה.
מוצר:
דיו למדפסת 650
תמונת משתמש
שם:
Hagar
תאריך:
30/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד של חברת אסוס מהחנות בקריון בה שי הייעוץ עזר לי מאוד. הייתה חווית קניה כיפית ומהירה .
מוצר:
מחשב נייד 5005 u
תמונת משתמש
שם:
אורית מחולון
תאריך:
26/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, רכשתי דרך האתר שלהם באינטרנט. לאחר מס' ימים הודיעו לי שהמכשיר הגיע רק שהגיע לסניף אחר (הגיע לאשקלון כשאני ביקשתי לחולון).
הובטח לי (משירות הלקוחות שלם) שהמכשיר יועבר לחולון.
אכן תוך כמה ימים קיבלתי הודעת SMS שהמכשיר הגיע. כשהלכתי לאסוף אותו מסתבר שמספר ההזמה אינו תואם את המספר שרשום אצלי. הם ביקשו אמצעי זיהוי ונתתי את ת.ז שלי.
הבחור ביקש לקבל את כרטיס האשראי שלי. שאלתי איזה מהם (כיוון שיש לי כמה כרטיסים, מן הסתם). הוא התקשר לשירות הלקוחות והם אמרו שאין להם את המספר (ולא את 4 הספרות האחרונות, על מנת להקל את החיפוש). כאשר נתבקשתי שנבדוק אחד אחד את כל הכרטיסים ולוקח כמה דקות לבדוק כל כרטיס, כעסתי ועזבתי את החנות !!!
התקשרתי מהאוטו לשירות הלקוחות ואלו אמרו שלא ניתן לעשות כלום מלבד לבדוק את כל הכרטיסים שברשותי. משהסברתי שאין לי זמן לטרטור הזה ומדובר בתקלה/טעות שלהם הם אמרו לי שיבדקו. לאחר המתנה של מעל רבע שעה השיחה איתם התנתקה. כשהתקשרתי שוב כבר ביקשתי לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
בשל תקלה במערכת ההזמנות המוצר לא הגיע לחנות בחולון.
נציגיינו פנו ללקוחה ואף סיפקו אלטרנטיבה לאספקת המוצר במשלוח עד הבית,
אך הלקוחה ביקשה את המוצר בדחיפות ומשלוח עד הבית לא היה עונה על דרישות האספקה כפי שהציגה.

משהגיע המוצר לחולון , הלקוחה הגיע לסניף אך לא הצליחה להציג פרטים על מנת שנוכל לזהות את הזמנתה.
לקוחה ביקשה לבטל הזמנה זו לבסוף. זאת ביצענו לבקשתה.


מוצר:
מכשיר לימינציה CL801
תמונת משתמש
שם:
yy
תאריך:
25/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל עוד אתה קונה הכל בסדר...
כאשר המוצר מתקלקל וכו' חפש את חבריך... אין שירות במקום ולך סע ברחבי הארץ לחפש מי יעזור לך. זוועה ! חנות מדינת עולם שלישי
תגובת החנות:
חברתנו מספקת שלל מוצרים ללקוחותינו.
חלקם מהמוצרים בחברתנו הינם באחריות נותני אחריות שאינם KSP, דבר הברור ללקוחותינו בחשבונית הרכישה
ובתנאי האחריות שהם מקבלים עם החשבונית.

על הלקוח לפנות לנותן האחריות כפי שמתועד בחשבונית ויקבל את השירות מנותן האחריות.

מוצר:
אוזניית בלוטוס noa classic plus
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
23/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו מעט לפני שעות הסגירה. ולמרות שהקניה התבצעה לאחר סגירת הדלתות הרשמית קיבלנו שירות מלא, מקצועי, איכותי, סובלני ומאוד ידידותי. נשוב לקנות שם בקרוב!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
21/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ברחובות בפארק המדע עם התלבטות איזה מחשב לקנות ללימודים.
הסברתי למוכר חן את הרצונות שלי ואת התקציב..
לאחר הסבר קצר הוא הכווין אותי כמו שצריך.
תודה רבה
מוצר:
מחשב נייד/טאבלט miix 310-10
תמונת משתמש
שם:
יוליה
תאריך:
20/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שנקנה כמתנה הגיע באריזה שחוקה ובלויה. החנות הציעה להזמין את המוצר מחדש והתעלמה לחלוטין מחריגה בלוח הזמנים שנוצר, עקב ההזמנה החוזרת. לא הציעו חלופות כגון משלוח מוצר מסניף אחר.
תגובת החנות:
בהתאם לטענת הלקוחה כי לא רוצה את המוצר שהתקבל בחנות עבורה, פעלה חברתנו לספק חלופה עבורה.
מכיוון שמוצר נוסף לא היה בחנות, הוצע להזמין מוצר חדש בעבור הלקוחה.

האופציה לאספקת המוצר באמצעות שליח היתה מאריכה את לוח הזמנים עוד יותר ולכן לא היתה משרתת את הלקוחה.

כשירות טוב, ועל מנת שלא לעקב את הלקוחה ברכישתה סוכם עימה שתזוכה.
מוצר:
שעון דופק וספורט Forerunner 235
תמונת משתמש
שם:
talitaron
תאריך:
19/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל ksp בהמלצת חבר ויצאתי מרוצה עד מאוד מחוויית הקניה. שי טיפל בהזמנה שלי במסירות, ייעץ, כיוון והדריך בכדי שאבחר את המוצר האופטימאלי עבורי ועבור הצרכים כמתבקש. אין לי מילים להודות על כך שההזמנה סופקה במועד, ואף קודם למצופה, בפרט לאור העובדה שפתחתי עסק וכל יום היה קריטי עבורי לקבלת המחשב. בקיצור- שווה! שווה! שווה! סניף מעולה! שי יישר כוח!
מוצר:
מחשב נייח 39927
תמונת משתמש
שם:
דודו
תאריך:
13/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה בד"כ בסניף קרית אונו, תמיד חווית קניה טובה, ואני אומר את זה כמי שקונה הרבה דברים (יש לי חברה קטנה).
עשיתי לאחרונה גם הזמנה באינטרנט - המוצר (נתב) הגיע במהירות שיא.
מוצר:
מטען לנייד DLNBPS/E90W
תמונת משתמש
שם:
Osher
תאריך:
08/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את שי מסניף קריון קריית ביאליק על שירות אישי ואדיב יוצא מן הכלל. בהתחלה הרכיב לי מחשב ובהמשך עזר לי לשדרג חלקים בו. שירות מצויין!

בזכות שי אשוב ואקנה בקיי.אס.פי
מוצר:
כרטיס מסך Radeon RX460 OC 2GB
תמונת משתמש
שם:
Dani
תאריך:
06/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בראשון וקיבלתי יחס חם ואוהב עזרו לי בכול מה שהייתי צריך קיבלתי תשובות לכול השאלות שלי המחשב הגיע כעבור יום מרגע ההזמנה היה מוכן לקיבלתי חיוך בהזמנה ובסוף ותודה מיוחדת ליורי שעזר לי בהכול וסבל את כול השאלות שלי והחפירות שלי
מוצר:
מחשב נייח 6400
תמונת משתמש
שם:
karen
תאריך:
06/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשבח את העובדים ליאור ומשה בסניף תלפיות שנתנו לי שירות מעל ומעבר לכל שירות שקיבלתי אי פעם בקניית מחשב
המחשב הורכב מהר מאוד ועובד מצויין
אף פעם לא התאכזבתי כשקניתי בסניף הזה.
מוצר:
מחשב נייח i7
תמונת משתמש
שם:
dnik
תאריך:
06/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעיתי לחנות עם התלבטות, המוכר אלכס היה מאוד סבלני ומקצועי ועזר לי בבחירה הנכונה. חווית קניה מאוד טובה .
מוצר:
CARD WITH ADAPTERKingston Micro SDXC UHS I 164 SDXC UHS I 164 CLASS- 10
תמונת משתמש
שם:
מכונת כביסה
תאריך:
06/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש וחצי קניתי כיסוי לסלולרי-xiaomi redmi note 3 שהתפרק. הסיבה- התייבשות של הדבק המחבר 2 חלקים של המוצר. בשירות לקוחות ענו שאי אפשר להחליף את המוצר מכיוון שאין אחריות עליו. הסיכום: המוצרים שחנות ksp מוכרת ללא אחריות הם באיכות נמוכה מאוד וכנראה מזויפים.
מוצר:
כיסוי לסלולרי nillkin sparkle flip leather case for xiaomi redmi note 3
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
05/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נוחה דרך האתר, בדקתי שיש במלאי בסניף רמת השרון ואספתי משם, הבחור במקום צעיר, זריז ואדיב, איתר את ההזמנה בכמה שניות ותוך 2 דקות אולי פחות הייתי כבר בחוץ. יעיל ומקצועי ולא מבזבז זמן
מוצר:
ראש דיו 121cc640he
תמונת משתמש
שם:
מיקי
תאריך:
05/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את שי מסניף קריון קריית ביאליק על שירות יוצא דופן שקיבלתי בעת רכישת חלקים למחשב שלי לשם שדרוג..שי עזר לי מעל ומעבר וליווה אותי לאורך כל תהליך הרכישה בצורה מקצועית ועניינית יחד עם אכפתיות ורצון רב שאהיה מרוצה.
בזכות שי אני לקוח נאמן של KSP, כל הכבוד!

שנה טובה וחג שמח!
מיקי.
מוצר:
כרטיס מסך Gigabyte GTX750Ti OC
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
03/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח לטובה את צוות העובדים בסניף הר חוצבים דודו ודוד שנתנו לי שרות מעל המצופה . דודו המליץ לי בבחירת החלקים שיתאימו לי גם במסגרת התקציב שלי וגם שיחזיקו לי לאורך זמן . בתהליך ההזמנה נאמר לי שזמן הספקת המחשב היא עד 7 ימי עסקים ובפועל קיבלתי הודעה לאחר 24 שעות שהמחשב כבר מוכן לאיסוף מהסניף אז תודה רבה לכם !
מוצר:
מחשב הרכבה i5 6400
תמונת משתמש
שם:
Eliran
תאריך:
02/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהחנות שאני תמיד קונה בה, KSP, כולם היו נחמדים והכל היה בסדר, לאחר שהגעתי הביתה, הרכבתי את המסך והכל היה בסדר.

לאחר כשעה בערך, התחילו להופיע נקודות אדומות על המסך בחלקו התחתון.

התקשרתי לKSP, והם אמרו לי ליצור קשר עם Servpro, לאחר יותר מ40 דקות המתנה על הקו, הם אמרו לי להתקשר לAsus, שאמרו לי להתקשר לKSP שוב. (גג לילד המפגר)

כשהתקשרתי שוב לKSP, והסברתי להם שאני לא הולך לחכות עוד שעה בקו לסרבפרו, הנציג החוצפן שאל אותי "איפה הנקודות, למטה או למעלה, אמרתי לא למעלה והוא אמר לי שאין אחריות על זה, ויש אחרויות רק על "פיקסל שלישי מלמעלה".

פיקסל שלישי מלמעלה? מה זה השטויות האלה? יש יותר ממיליון! אז אמרתי לו שעברו פחות מיומיים ואני רוצה להחזיר את המסך מאחר ולא עברו 14 יום מהרכישה, והוא אמר לי לגשת לחנות ואולי* יעשו לי טובה ויעזרו לי כי לא מגיע לי אחריות בכלל.

אחרי שבאמת כבר הייתי עצבני והתקשרתי לAsus שוב לספר להם על עוגמת הנפש הזו, הנציג של Asus היה המום ממה שKSP אמרו לי והוא דיבר איתם והסכימו לקחת את המסך לבדיקה, החזרתי את המסך בלי שריטה באריזתו המקורית ועם כל הציוד, אפילו לא פתחתי את הקבלים כי כבר היו לי.

אחרי שבוע וחצי בערך שלא חזרו אלי, התקשתי מספר פעמים לראות מה קורה עד שאמרו לי שמצאו את הבעיה ואכן המסך לא היה תקין (מה אתם אומרים? איזה קשה היה לראות את הנקודות האדומות!), והם אמרו לי שהיבואן יתקשר אלי ויתאם איתי החלפה לאותו מסך או אחד אחר עם אין במלאי, *וחשוב להיות זמין כל הזמן*.

אני לא מוכן להתפשר על מסך פחות טוב ממה שקניתי אם אין להם במלאי.

לאחר כמה ימים שאף אחד לא התקשר, התקשרתי לAsus שוב ושאלתי מה לוקח כל כך הרבה זמן, אם המסך לא תקין, תחליפו לי אותו, ואמר לי הנציג שכנראה ביום ראשון יתקשרו אלי לאחר שהסברתי לו שאני ממש צריך את המסך לעבודה שלי ואני כרגע עם מסך SRT 17 אינ"צ כבר שבועיים. לא חזרו אלי.

אני קניתי מKSP מוצרים כבר ביותר מ30 אלף שקל בחמש שנים האחרונות, ולמזלי עד עכשיו לא ראיתי מה החברה שלהם באמת שווה, במיוחד ללקוחות נאמנים עם כל התחרות בשוק.
מוצר:
מסך מחשב VX239H
תמונת משתמש
שם:
לקוחה
תאריך:
30/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ערכתי את קניותי בבוקר יום חמישי באתר KSP. בתאריך 22/9. בתאריך 28/9 התקבל בשעה 14:22 סמס שאומר שיש בעיה עם המשלוח, ושאתקשר עד 14:00 למספר שלא ברור מי יענה לי בו (כן, ממש כך, תתקשרי עד לפני 22 דקות).
יצרתי קשר עם KSP טלפונית, ואז הסתבר שזה סמס מחברת השילוח צ'יטה, וזה לא בטיפול KSP. כל נסיונותי להסביר למוקדן שזה כן מעניינם, כי אני הזמנתי מהם, ולא מחברת השילוח, עלו בתוהו.
בסוף התקשרתי לצ'יטה בעצמי, כי KSP לא הסכימו לפעול לטובת הגעת החבילה שרכשתי מהם. חברת השילוח אמרה שהם קיבלו כתובת ללא שם רחוב. וכמובן- מה יותר קל מאשר לפנות ללקוח ולהגיד לו שיש לו בעיה? למה שיפנו ל- KSP ויקחו את הכתובת שאני יודעת שיש להם, כי היא מופיעה במייל אישור ההזמנה? הרבה יותר קל להגיד ללקוח- בעיה במשלוח.
יידעתי את KSP, וניכר שממש לא אכפת להם מזה. כמו בשיחות טלפון קודמות, המוקדן התעקש לשנן באוזני את המנטרות שלהם- שיישה ימי עסקים, זה לא אנחנו.... שום רצון לעזור, לתווך, לקחת אחריות.
למחר השליח הגיע לביתי ללא תיאום מראש. להפתעתו, לא הייתי בבית. אז המשלוח אמור להתעכב עד ליום א' 2/10. מבחינת KSP זה בסדר. מבחינת ציטה זה בסדר. ציטה אף הגדילו לעשות והסבירו לי שכך נהוג לשלוח חבילות- ללא תיאום מראש.

אין בעיה, כולם צודקים- אני הייתי צריכה להיות במעצר בית שישה ימי עסקים, אני צריכה להתנהל בעצמי מול כל צד שלישי שנכנס לעסקה ביוזמת KSP, ללא אישורי וללא ידיעתי המוקדמת, אני לקוחה שלא מבינה...כולם צודקים. אבל אני את החבילה ביטלתי בזעם.

לעולם לא אקנה שנית בחנות שמסבכת אותי עם צדדים שלישיים, ולא לוקחת על זה אחריות. זה לא שירות.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה ובפרטי ההזמנה מסרה פרטים חלקיים על כתובתה.
ולאור זאת השליח לא הצליח לאתר את כתובתה, ומשזה הוסדר לא היתה בבית לקבלו,
כל זאת תוך כדי הזמן שמוקצה לאספקה שהוא 6 ימי עסקים ממועד אישור העסקה ע"י החברה.

למרות זאת נעשה ניסיון נוסף לתאם ללקוחה את אספקת ההזמנה, אך היא פנתה לחברתנו בבקשה לבטל את העיסקה.
לאור בקשתה לבטל את העיסקה, אנו פועלים לזכותה.

מוצר:
DVD, רמקול נייד ומטען 300X
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר