אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
44 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
227
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
40
1
4
3 חודשים אחרונים
58
1
21
6 חודשים אחרונים
93
1
33
שנה אחרונה
161
3
63
כל הזמן
610
13
304
נמצאו 927 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
קונה
תאריך:
03/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מחשב בשווי 4200 ש"ח בתוספת כרטיס רשת חיצוני של חברת EDIMAX.
כעבור כחודש, שבו הכל עבד, כרטיס הרשת הפסיק לזהות רשתות.
לאחר בדיקה במחשב אחר, הבנו שכרטיס הרשת לא תקין. פנינו לקיי אס פי והם שלחו אותנו לחברת פיקוק אשר נותנת את האחריות למוצר. ההתנהלות מולם לא קלה, צריך להיות בבית בשעות שהם עונים ולנסות להוכיח להם שאכן הבעיה בכרטיס שלהם ולא בהגדרות המחשב שלנו.
פנינו שוב לקיי אס פי בבקשה שיעזרו לנו לבדוק את הכרטיס ולקבל מהם אישור שהכרטיס לא תקין כדי שנקבל אישור להחליף אותו. הבודק במעבדה חיבר את הכרטיס למחשב שלו ואחרי שראה שאכן משהו לא תקין, פתאום אמר שהכרטיס שבור ואין אחריות אם הכרטיס שבור.
זה בא בהפתעה גמורה! הכרטיס לא היה שבור עד לאותו הרגע שבו אותו עובד נגע בו!
מדובר בכרטיס שעלותו 115 ש"ח, ואומנם האחריות למוצר אינה של קיי אס פי, אבל:
אפשר לתת שירות קצת מעבר לנהלים- בכדי שהלקוח יהיה מרוצה, אחרי ששילמנו כמה אלפי שקלים עבור המחשב, קיי אס פי יכלו לקחת על עצמם להחליף לנו את הכרטיס במקום ולהסתדר עם חברת פיקוק, במקום לשלוח אותנו להוכיח שהמוצר אינו תקין ולנסות להתיש אותנו.
את כל המחשבים שיש לנו בבית קנינו מקיי אס פי, אלפי שקלים שילמנו להם, ובגלל מוצר בשווי 115 ש"ח אנחנו לא נקנה יותר ברשת הזו!
פשוט לא שווה את עוגמת הנפש!
תגובת החנות:
לא ברור לנו מדוע מלין הלקוח על חברתנו - שכן לכרטיס נגרם נזק, ואחריות אינה מכסה שבר שנגרם משימוש או הרכבה לקויה של הלקוח או מי מטעמו. צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף את העובדות, אך המוצר נמכר לו כשהוא תקין לחלוטין ולראיה פעל ללא תקלה במשך כחודש כפי שמציין הלקוח בעצמו.
מוצר:
כרטיס רשת EW7811UAC
שם:
hadar
תאריך:
31/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
למכשירי הLG G4 יש תופעה שפתאום יש הבזק במסך והוא נכבה ומת!
לא ממליצה לרכוש! במיוחד לא מחנות KSP שלא יודעים לתת שירות ללקוחות.
המכשיר התקלקל אחרי 5 ימי עסקים בלבד! מה שלפי החוק צריכים לתת לי מכשיר חדש! אך הם לא היו מוכנים לזה ושלחו את המכשיר לתיקון במעבדה מה שלוקח בערך שבוע, אולי יותר ובינתיים אני נותרתי ללא סלולרי וללא מכשיר חלופי. פשוט ביזיון, השאירו אותי חסרת אונים. לקחו מימני כסף על מכשיר, שכנעו אותי להוסיף כסף ולקנות מהיבואן הרישמי בטענה ש"יהיה לי שקט" אבל להפך שילמתי יותר ואין יחס כמו שהובטח רק כאב ראש!!
תגובת החנות:
לא ברור מדוע בוחרת הלקוחה להשמיץ את המוצר ואת חברתנו - למכשיר אין "תופעה" גורפת והסקת מסקנות לפיהן מדובר בבעיה ידועה אינה הוגנת ומשוללת כל יסוד.
על כל פנים, הלקוחה אכן רכשה מכשיר באחריות יבואן רשמי ומסרה אותו לבדיקה במעבדת היבואן, וכפי שהוסבר לה- במידה ויתברר כי המכשיר אכן תקול הוא כמובן יוחלף לחדש אך ראשית יש לאמת טענות הלקוחה ולכן עליה להתאזר בסבלנות לסיום הבדיקה!
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
kiwan
תאריך:
30/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
התקשרת לשרות לקוחות שאלתי אם יש שעונים בצבע שחור בנהריה אמרו כן שהגעת לחנות אמרו אין רק לבן ולקחתי לבן
מוצר:
שעון חכם gear s
שם:
Ziv
תאריך:
26/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות וביקשתי לרכוש את המכשיר one plus 2. ישר ניתן לי המכשיר המתאים. המוכר פתח לי את הקופסה כדי להראות לי שהמכשיר מגיע תקין ושקיימת תעודת אחריות. בנוסף הציעו לי לקנות גם מגן מסך וכיסוי אך כאשר ביקשתי שידביקו לי את המגן מסך הם אינם הסכימו. בתור מקום שמוכר מגנים הייתי מצפה שיהיה ידע למוכר להדבקת המגן.
מוצר:
טלפון סלולרי 2 64GB
שם:
tzvia
תאריך:
24/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ליאור מתתיהו שליווה את הקניה בסבלנות מרובה וגם כשחזרנו לאחר שלושה חדשים עם תקלה שהאחריות לא הביאה לפתרונה - בסבלנות מרובה במשך זמן רב לא התייאש עד לפתרון הסופי. תודה רבה!!!
מוצר:
מחשב נייד Inspiron i7 5758
שם:
יעקוב מדבינסקי
תאריך:
23/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לספר על חווית קניה נעימה בסניף קי אס פי באשדוד, מוצר מצוין ושירות המדהים שקיבלתי מהמוכר אלכס, אחזור לקנות שוב.
מוצר:
מסך מחשב U28E590D
שם:
sr
תאריך:
18/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד חדש, כשפתחתי את הקופסא בבית כדי להפעיל את המחשב גיליתי סימני שימוש קודם שלא הבחנתי בחנות(מדבקת פלומבה עם אותיות נראות וגילוף בצד - סימן פתיחה, חסרה מדבקה אחת על המחשב נייד, טיפה לכלוך בצד, הרבה אבק על המסך), הפעלתי את המחשב ועל המסך כתם בהיר קטן. מסקנה, מישהו פתח אותו כבר ראה דפקט במסך החזיר לקופסא והם מחרו אותו ככה לי. ממש בושה לחנות שאלתי את המוכר אם המחשב חדש ונאמר לי שכן.
מוצר:
מחשב נייד ideapad yoga 500-15
שם:
vlad
תאריך:
16/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ביצוע הזמנה לקח יומים עד שחזרו עלי לקחת פרטים אשראי .כשסוף סוף התקשרו הם לא מוכנים לשלוח עלי את המוצר בשום דרך .אני גר בבקעת הירדן ביקשתי שישלחו לירושלים גם זה לא טוב.התשובה של שירות לקחות מה בעיה שלך תגיע לסניף במרקז
מוצר:
טאבלט TAB 2 A10-70F ZA000103IL - נפח 32GB
שם:
fm
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי ממוחר מקלדת לטאבלט אנדרואיד עם שני ספות עירית ואנגלית. בבית חיברתי - היא לא מקלידה בעיברית. המוחר ניסה לעשות משהו,דיבר עם עם מישהו - לא עזר. שלח לחברה לתקן. חזרו עם בסורה שמקלדת בסדר - זה הטאבלט שלי לא בסדר. למרות שיש עליו אנדרואיד 4.2 דבקה עיברית הוא לא מקליד. אך על האריזה כתוה שהוא מתאים לאנדרואידים ואין אפשרות לדעת מראש לאיזה מחשיר כן ולאיזה לא. ביקשתי להחליף אותו למשהוא אחר - אך סירבו. לא הבנתי את העקשנות הזאת.
תגובת החנות:
חברתנו אינה יכולה להתחייב לתאימות המוצר שרוכש הלקוח לציוד הקיים ברשותו - נציגי המכירות מוכרים מוצרים לפי דרישת הלקוח והנתונים שהוא מציג וכאמור אין לנו כל דרך לדעת אם המוצר יתאים לשימוש ספציפי, לציוד ולאופי השימוש של הלקוח. המקלדת תקינה לחלוטין ולא אומתה בה כל תקלה.
מוצר:
מקלדת E6700
שם:
Sultan
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הכונן לפני כשבועיים והחזרתי אותו לסניף אחרי כמה ימים המוצר נבדק על ידי הנציג בסניף שהבחין ברעש הגדול שיוצא ממנו. אחרי שהתיעץ עם טכנאי אמר לו שהרעש הוא לא חריג במוצר זה. המוצר נלקח לבדיקה במעבדה שלהם ועדיין נמצא תקין.
בקשתי מהם החזר כספי או החלפה למוצר אחר של SEAGATE שיש לי אותו ולא מרעיש לא הסכימו כתבתי להם בעמוד הפייסבוק חסמו אותו אותי בכלל ומחקו את הפניה שלי.
שלחתי להם מייל להנהלה עברו 3 שבועות ללא מענה. חברה זוועה שירות זוועה אני לא קונה משם יותר ולא ארשה לכל מי שאני מכיר לקנות משם. אפסים שלא יודעים מה זה שירות.
מוצר:
כונן קשיח WD4003FZEX
שם:
אסתר
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:

קניתי מחשב נייד מהטובים בשוק כיום, המחשב הגיע אלי כשהוא נכבה ולא נדלק לסירוגין, מראה הודעות ארור מקולקל בקיצור.
ביקשתי להחזיר את המחשב וברשת סירבו בטענה שאין לי את העטיפה שלו (לא חשבתי שאחזיר אותו..)--
----דבר שלדבריה של עורכת הדין של המועצה להגנת הצרכן (אצלהם לצערי הייתי צרכה להגיש תלונה..)- פשוט לא רלוונטי.

בסוף נכנעתי לקחו לתיקון אמרו שהיתה בעיה והציעו לי מחשב חדש או החזר כספי.
אבל בעצם החזר את לא יכולה לקבל כי לא הבאת איתו עטיפה. (??)
קיבלתי מחשב חדש וסירבו לתת לי אותו עטוף. .
במחשב החדש- אותן התקלות בנוסף למקלדת לא עובדת וכרטיס מסך שנותן ארורים.
ניסיון נוסף להחזיר את המחשב נתקל שוב בקיר.
רק אחרי תלונה למועצה להגנת הצרכן ורעש בפייסבוק ופה-
החברה הסכימה להסתכל על המחשב בחנות ואם אכן מקולקל- להחזיר לי את כספי.
שילמתי 4000 שקל ושבועיים עבודה :)
אם קראתם עד לפה:
דעו זכויותיכם
שלמו בתשלומים
נקווה שתהיה לכם חוויה טובה משלי, (שסופה הוא טרם סוף טוב!)

תגובת החנות:
הדברים אינם נכונים בעליל! הלקוחה התבקשה פעמים רבות להגיע אלינו ולהציג התקלה אך היא מסרבת בתוקף להגיע אלינו. ברור מאליו שלא ניתן לקבל זיכוי עבור מוצר שלא הוחזר, לו רק תטרח הלקוחה להגיע אלינו כמו שהוצע לה, אנו נשמח לעמוד לרשותה ולטפל בפנייתה.
מוצר:
מחשב נייד Yoga
שם:
איתי
תאריך:
13/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
ביררתי לפני שבועיים במבצעים של ה black Friday על מגדיל טווח אינטרנט EW7438RPN של Edimax ווידאתי שהוא אכן נמצא בסניף (באתר וגם בטלפון). הובהר לי שאי אפשר ליצור קשר עם הסניף ולשמור את המוצר ואני לא יכולתי להגיע בשעות הפתיחה, אז שלחתי לחמי שעובד מול הסניף הודעה עם שם דגם ומחיר.
כעבור כמה ימים גיליתי שעובד החנות נתן לו דגם דומה: EW7438RPN Mini ואמר לו שזה אפילו יותר זול ממה שכתוב לו בהודעה.
חזרתי לסניף ואח"כ גם בטלפון לשירות לקוחות בציפיה שייקחו אחריות על הטעות ויתנו לי לרכוש את המוצר שרציתי במחיר שהיה אבל ב ksp הלקוח כנראה תמיד טועה. נשאר לי או לבטל את העסקה עם תשלום קנס כמובן או לשלם את המחיר המלא על המוצר שרציתי. בסוף עוד תקפו אותי איך אני שולח בן אדם שלא מבין במחשבים לקנות בחנות שלהם.
אז המלצה שלי לכל מי שמבין או שלא מבין במחשבים, תמצאו חנות שאפשר ליצור איתה קשר ישיר ובכל מקרה תתרחקו מ ksp כדי שלא תצטערו בסוף כמוני.
מוצר:
מגדיל טווח / Access Point EW7438RPN Mini
שם:
ED
תאריך:
13/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביום 9.12.15 הגעתי לחנות KSP ברמת החייל לאחר שבדקתי באתר זאפ וראיתי כי מחיר המוצר הינו 50 ש"ח.
אולם, בעת שניגשתי למוכר הסכום שהתבקשתי לשלם היה 90 ש"ח- לאחר שהתעקשתי גילה לפתע המוכר כי היה פעם אנטי וירוס של קספרסקי ב50 ש"ח אך הוא אזל מהמלאי וכת יש רק ב90 ש"ח, שאלתי את המוכר מדוע הם מפרסמים כי המוצר ישנו במלאי- והוא הסביר כי מדובר ב"טעות"- אציין כי הטעות עדיין לא תוקנה.
התרצתי וקניתי את המוצר ב90 ש"ח- כשהגעתי לביתי פתחתי את האריזה ושם היה רשום כי ניתן לנסות את המוצר בטרם ההפעלה, וכך עשיתי.
לאחר הורדת המוצר המדפסת שלי (brother) חדלה מלפעול- לאחר בירור קצר עם התמיכה הטכנית של קספרסקי התברר שיש כשל במוצר שלא מצליחים לפתור- פניתי לKSP עם ההסבר של החברה כי המוצר פגום, אולם הם סירבו לקבל חזרה את המוצר בטענה כי האריזה נפתחה- ולא עניין אותם שלא ניתן היה לדעת על הפגם ללא פתיחת האריזה.
לסיכום- שירות גרוע, יחס גרוע, לא לקנות שם.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח אך חשוב להדגיש כי לחברתנו אין כל דרך לדעת מראש האם המוצר יתאים לציוד שברשות הלקוח או לא - הלקוח הוא זה שיודע על איזה מחשב הוא מתכוון להתקין את התוכנה ואילו התקנים מחוברים אליו! המוצר אינו פגום, הלקוח למעשה מלין על חוסר התאמה ספציפית למדפסת שיש ברשותו - דבר שכאמור אין לנו כל דרך לדעת מראש ולו היה מסביר מלכתחילה את הפרטים, ניתן היה לברר את הדברים מראש לפני התקנת התוכנה.
מוצר:
אנטי וירוס without dvd
שם:
Idan
תאריך:
10/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בשלב הראשון של קניית המחשב דור אלקובי (נציג המכירות) היה סובלני, מבין עניין לחלוטין ויודע מה הוא עושה. בשלב השני קניתי מחשב נייח להרכבה עצמית, בשלב מסוים בהרכבה נתקלתי בבעיה, כשהגעתי חזרה לחנות הציע בועז (מנהל הסניף) להביא לו את המחשב לחנות ושהוא ימשיך את ההרכבה למרות שהוא אינו מחויב לכך.
עד הרגע בו המחשב עבד בצורה מלאה בועז לא עזב את העמדה וטיפל במחשב בצורה מסורה בהחלט!
שמח מאוד שקניתי שם, אנשים מצוינים, שירות מצוין, חברה מצוינת.
תודה!
מוצר:
מחשב i7
שם:
Alan
תאריך:
09/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות בעת הרכישה, ולאחר שביקשתי להחזיר את המוצר כיון שלא עלה על הצורך המבוקש, היה מזעזע, לא שירותי לא רואה את טובת הלקוח אלא מאשים אותו באי ידיעת הנתונים באופן מלא עד לאותיות הקטנות.
מוצר:
מסך מחשב S22D300BY
שם:
Dan
תאריך:
08/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה שמומלץ לוותר עליה.
המחיר זול יחסית (למרות שיש זולים יותר).
שירות לא קיים.
עבור ביטול הזמנה (גם אם טרם נשלחה) תחוייב גם בדמי ביטול וגם להגיע פיזית לסניף.
מוצר:
מצלמה hero4
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.