אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
41 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
165
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
8
0
5
3 חודשים אחרונים
24
0
18
6 חודשים אחרונים
40
2
36
שנה אחרונה
102
4
60
כל הזמן
458
10
244
נמצאו 712 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
nuak
תאריך:
24/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות המחשבים של ksp בקריון בקרית ביאליק ,קטנה אבל גדולה אין בזבוז זמן המוכר שי היה אדיב והשיב לכל שאלותי בצרוף הסבר מתאים ,חווית קניה נעימה.
מוצר:
מדפסת אלחוטית 4645 [b4l10c]
שם:
אסף
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בהזמנה קיבלתי רכיב חומרה פגום (כרטיס מסך).
לאחר תהליך ארוך של בדיקות, הכרטיס הוחלף בכרטיס אחר.

לכל אורך התהליך אציין לטובה את השירות שקיבלתי מואלרי ויקיר עובדי החנות בכפר סבא.
במיוחד אציין לטובה את יקיר על יחס אישי - עדכן אותי בכל מה שקורה עד לתהליך קבלת המחשב.
מוצר:
מחשב נייח core i7 4790
שם:
Boaz
תאריך:
22/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
חנות שמדגישה כמה חשוב לקרוא את האותיות הקטנות..
לכל לקוח עתידי חשוב לשים לב!
קיי.אס.פי. מוכרים מכשיר פלייסטשן 4, שמיובא מאסיה, עם תקן של אסיה.
מה שאומר שמערכת ההפעלה הפוכה מפלייסטשן רגיל אירופאי ואין שום דרך לשנות את זה בקונסולה. אבל את זה הם לא טורחים להגיד או לכתוב או לציין בשום מקום באתר!

כשניגשתי לשירות לקוחות, הפנו אותי למעבדה שמייבאת את זה, ענתה לי בחורה שלא ידעה אפילו מי זו חברת סוני שלא לדבר על קונסולה. שירות הלקוחות של החברה חסר אונים ואדיש, או יותר נכון.. חסר כל אכפתיות. מבחינתם שילמתי על המוצר, וזה כל מה שעניין אותם.
עד עכשיו לא קיבלתי מענה או תשובה לפיתרון לבעיה, והמכשיר פועל על תקן אסייתי עדיין, מה שאומר שהשלט מגיב הפוך ממה שאני רגיל, ומערכת ההפעלה גם.

המינימום שחברה יכולה לעשות הוא לכתוב מה היא מוכרת, ואני כלקוח רשאי לבחור אם אני רוצה במוצר שהם מוכרים או לא. אבל התחושה היחידה שיש פה היא תחושה של זלזול בלקוח, ומרמה. אבל זו ביקורת מוכרת בחברת קיי.אס.פי.
תגובת החנות:
אנו מצרים על בחירתו של הלקוח לסלף את הדברים ולהשמיץ. קיימת שקיפות מלאה בנוגע לכל מוצר הנמכר בחברתנו. הפרטים מופיעים על גבי אריזות המוצרים וכן ניתן לשאול ולוודא פרטים עוד בטרם הרכישה, מול נציג המכירות.
מוצר:
קונסולת משחקים פלייסטשן 4
שם:
nir
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי כיסוי לפלאפון סלולרי ב290 ש״ח נוכחתי כי אינו מתאים לי.
החנות ושירות הלקוחות סירבו לקבל את המוצר בחזרה וזאת בניגוד לחוק להגנת הצרכן.
לטענתם אינם מקבלים את המוצר עקב קרע קל באריזה הפנימית של המוצר(שלא בוצע על ידי). המוצר עצמו נקי ובמצב חדש לחלוטין.

הסירוב אינו מוצדק שכן על פי החוק, זכות ביטול זו אינה קשורה לטיב המוצר, כך שהצרכן רשאי לבטל את העסקה גם ללא נימוק ובלי קשר לפגם או טענה כלשהם עד 14 יום מהרכישה.

הצטערתי מאוד ללמוד על האטימות, חוסר ההגיון והשירותיות הירודה שקיבלתי בעיקר מקארין משירות הלקוחות.

מאוד לא ממליץ לרכוש שם שכן פעם שתצטרכו שירות לאחר קניה , אין עם מי לדבר. לפני קניה, החנויות מאוד אדיבות.
ממש א - כ - ז - ב - ה.
תגובת החנות:
טענות הלקוח אינן נכונות כלל וצר לנו כי בחר לסלף העובדות. הלקוח ביקש להחזיר מוצר בו השתמש במשך מס' ימים ומסיבותיו שלו החליט שאינו מתאים לו. המוצר הוחזר על ידו במצב שאינו חדש בעליל ולפיכך לא ניתן היה לקבלו חזרה - כמובן שאם המוצר היה חדש כפי שטוען הלקוח, לא הייתה כל בעיה להחזירו.
מוצר:
כיסוי לאייפון atlas id
שם:
nevo buchnik
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
לקח להם 3 שבועות רק לשלוח את המוצר. הם מתחייבים ל21 ימי עסקים, כרגע עברו כבר 23 ועדיין לא הגיע, לפי האתר אמור להגיע בימים הקרובים.
משלוחים מסין מגיעים יותר מהר מזה, לא הגיוני שהם מתחילים לשלוח את המוצר רק 3 שבועות אחרי ההזמנה
מוצר:
זיכרון נייד Silicon Power Armor A80
שם:
nurit
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
ב26/10 הגעתי לחנות לרכוש טלפון. הדבר לקח לי 5 דק.
כמה ימים אחרי (שהגיע הסים) הדלקתי אותו והמסך היה מקולקל (לפני תום 14 יום של עסקה) הגעתי לחנות. והמוכרים "האשימו" אותי שבסבירות גבוהה נשפכו נוזלים למכשיר.
עליי לגשת למעבדות. (הייתי בהלם). נגשתי למעבדות וכמובן התברר שהבעיה היא בעיית יצרן. הם הסכימו לתת לי את הכסף אבל קודם עליי לחכות שהמכשיר יחזור מבדיקה. להביא ואתו ולגשת אליהם.
שלושה שבועות ואין לי עדיין מכשיר וגם לא כסף.
שירות ברמה הכי נמוכה שיש. עם תשובות לקוניות ובלי שום פיצוי הולם. אני לשם לא חוזרת!!! ממליצה לכם לשלם קצת יותר בחנות אחרת ולהמנע מעוגמת הנפש ובזבוז זמנכם היקר.לפעמים מה שזול מסתבר כהרבה יותר יקר ..וזה בדיוק המקרה.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוחה אך יש להדגיש כי הדברים אינם מדוייקים כלל. הלקוחה לא הואשמה בגרימת נזק - הוסבר לה שעל מנת לאמת תקלה במכשיר, יש לבדוק אותו במעבדה. המכשיר אכן נבדק במעבדה וחברתנו עשתה כל שביכולתה על מנת לזרז התהליך ולהשגת תוצאות הבדיקה ואישור החלפה. לאחר שהתקבל אישור זה, הלקוחה זוכתה מלוא הסכום ששולם, לפי בחירתה.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S5
שם:
Gabi
תאריך:
19/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
סניף קרית חיים . גדול ומרווח.תצוגה גדולה של שלל מוצרים.נקיון וסדר ברמה גבוה.
שירות הלקוחות מאוד מקצועי ענייני ואדיב. ברצוני לציין שאני לקוח מזה זמן רב של החנות בגלל המחירים הזולים של הרשת. אני נחשב ללקוח ששואל המון שאלות "חפרן" ובכל זאת קבלתי שירות עם המון סובלנות ונעימות. ממליץ בחום רב.
מוצר:
הארד דיסק ssd 120gb ls
שם:
Edna
תאריך:
17/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף החדש של ksp בסטלה מאריס.
התכוונתי לקנות טלפון סלולרי אבל לא מבינה כל כך בתחום
מוכר בשם שמיל עזר לי מאוד ובזכותו גם קניתי טלפון בתקציב שקבעתי לי וגם נהניתי משירות טוב.
כבר המלצתי לכל חברותיי לקנות אצלו.
מוצר:
טלפון סלולרי s3 mini
שם:
Lavrov Alex
תאריך:
17/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי הבוקר לסניף כפר סבא, הגעתי למוכר אדיב בשם אבי, מקצועי מאד, נתן יחס חברי ואישי שכמוהו עוד לא ראיתי, נהניתי מחוויית הקנייה ויצאתי מרוצה מאד, כן ירבו כמוהו!
אני בטוח חוזר אליו פעם נוספת לקנות., אחרי שירות כזה אין בכלל ספק.
מוצר:
טאבלט ומחשב נייד u430p
שם:
צלמים
תאריך:
12/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים.....
מקצוענים שם בסניף ביאליק, במשך השנים למדנו לסמוך עליהם בעיניים עצומות, שרות ויחס מעולים אין צורך אפילו לנסות מקום אחר. הצלתם אותנו לא פעם ולא פעמיים תודה רבה.
מוצר:
כונן חיצוני טראנסנד 3tb ts3tsj35t3
שם:
סמדר כל היופי
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה וחצי קניתי גלקסי 3S בסניף דרך עכו בקרית ביאליק. לפני כשבועיים הורדתי עדכון למנוע דיבור של סמסונג אשר שיבש את פעילות המכשיר לחלוטין.
מאחר והמכשיר כבר לא באחריות, הגעתי לסניף, ע"מ להתייעץ לאן לפנות ע"מ לפתור את התקלה. הסברתי שאני עצמאית, והמחשבה למסור המכשיר למעבדה לכמה ימים היא נוראה עבורי.
למזלי הרב ולמרבה הפלא, עובד בשם בועז אמר שינסה לעזור לי, כי יש לו כמה דק' פנויות (למרות שאין זה מתפקידו כלל ויש לו מספיק עבודה משלו...).
לבסוף, מאחר והתקלה היתה מסובכת, טיפל במכשיר 4 שעות! בועז לא ויתר, קרא באינטרנט על פתרונות אפשריים והתייעץ טלפונית עם אנשי מקצוע עד שפתר את התקלה.
אגב, בסוף הסתבר לי שבועז הוא מנהל הסניף!!
בקשתי לשלם על הטרחה והזמן שהקדיש, אך הוא סירב בכל תוקף.
אני חושבת שבועז הוא מופת למנהל והשירות שלו יוצא דופן בכל קנה מידה.
אין לי ספק שבעתיד, כל קניה שלי תהיה אך ורק ב- KSP בסניף הזה!!!
כן ירבו אנשים כמותו!!
ממליצה בחם לקנות בסניף הזה! השירות שווה כל שקל.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי I9300
שם:
אורי
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רשכתי Wii בסניף כפר סבא מאיש מכירות בשם יקיר. השירות שלו היה מצוין. יש לו המון סבלנות להסביר ולענות על כל השאלות שהיו לי והוא מקצועי ובעל ידע רב בתחום. אשמח לרכוש שם מוצרים נוספים.
מוצר:
Nintendo Wii Wii
שם:
Ella
תאריך:
08/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השבוע ביקרתי בסניף מת"מ בחיפה על מנת לקנות פלאפון חדש. ביקשתי תחילה NEXUS 5 אך המוכר האיר את עיניי שיש דגמים חדישים יותר שמאוד דומים לדגם זה, והציע לי את LG2 שלו עצמו יש. בן פלח (המוכר) הסביר לי באדיבות על הפלאפון החדש, והציע הנחה על אביזרים נלווים. כמו כן, מתן - מוכר נוסף בסניף התנדב לבקשתי להדביק מדבקת מסך למכשיר החדש ולמכשיר נוסף שהיה ברשותי, ועשה זאת במקצועיות רבה.
לסיכום, קיבלתי שירות אדיב ומקצועי בסניף מת"מ בחיפה, ואין ספק שאני אחזור לסניף זה לרכישות הבאות.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
maria
תאריך:
06/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ב- 22/10/2014 רכשנו מחנות KSP מסך מחשב. זאת הייתה מתנה לבעלי ליום הולדת , המסך היה לא תקין פיקסל שרוף באמצע המסך.
פניתי לשירות לקוחות של KSP אמרו לי להגיע לסניף באר שבע לבדיקת המסך. בסניף צלמו פקסל השרוף ושלחו לאחראית,
האחראית לא אישרה להחליף אותו,ואמרו לי אין מה לעסות תשאר עם המסך המקולקל . חשוב לי לציין שטרם עבר 14 ימי עסקים מיום הרכישה.
האחריאת ציינה שמחליפים את המסך רק בתנאי שיש 3 פיקסלים שרופים.
אני גר בערד נסעתי במיוחד על מנת שיחליפו את המסך. קניתי בחנות הזאת הרבה דברים ובאלפי שקלים, אף פעם לא חשבתי שהיתייחסו אלינו בצורה מזלזלת כזו.
לאחר מכן התקשרתי ללמעבדת חיון עזרו לי שם מאוד, הננציגה בשם קטי בדקה עם המעבדה שיש מסך להחלפה רק צריך להגיעה לפתח תיקווה בשביל ההחלפה. במעבדת חיון אמרו לי שבחנות KSP היו צריכים להחליף לי וזאת לא הפעם הראשונה שהם עוסים בעיות ללקוחות אם מוצרים להחלפה.
אני בזבזתי חצי יום על מנת לנסוע לבאר שבע פלוס דלק , ועכשיו צריך לנסוע לפתח תיקוה על מנת להחליף את המסך. זאת אומרת עוד יום עבודה ודלק והרגשה של אוגמת נפש מהמצב.
מוצר:
מסך מחשב u28d590d led 4k 28 inch
שם:
Jonathan
תאריך:
06/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תהליך מהיר ומדויק, מתן עזרה בבחירת מוצר.
אני מאוד מרוצה מהמוצר ומהשירות. המחיר הכי זול שמצאתי לדגם המדובר.
אני בהחלט רואה את עצמי חוזר לאותה החנות ורוכש שם שוב בעתיד..
מוצר:
מחשב נייד g710
שם:
אבנר
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות KSP החדשה באזור התעשיה של פתח תקווה (דרך רבין) בשעת צהריים - לפני היה אדם מבוגר שרכש טלפון נייד והנציג סיימון הזמין לו בסבלנות רבה איך להשתמש במכשיר ומה הוא קונה.
לא רק זאת - עוד לפני שהגיע תורי הקפיד לשאול אותי מה אני צריך "כדי שלא אחכה סתם".
כשהגיע תורי התברר שסיימון לא רק נחמד ושרותי (אולי עקב מוצאו במדינה שאינה ישראל ובה שירות לקוחות אינו נחשב מילה גסה) אלא גם מבין ומקצועי.
הוא זיהה את דגם המחשב הנייד שברשותי רק על פי המתאם שבתוכו הגיע (אני הוצאתי את הדיסק עם המתאם) וידע להמליץ על דיסק SSD לא יקר מדי שיתאים בגודלו למחשב הנייד.
מזמן לא נתקלתי בתודעת שירות ומקצוענות משולבים יחד בכפיפה אחת - בוודאי אמשיך לבקר את סיימון ואת KSP פתח תקווה במידה ואזדקק לציוד הקפי נוסף בעתיד.
ישר כוח ותודה לסיימון.
אגב - למרבה הצער החוויה הזו לא מוכרת לי מסניפים אחרים של הרשת.
מוצר:
דיסק קשיח SSD למחשב נייד CSSD-F240GBLS
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.