אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
228
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
1
5
3 חודשים אחרונים
3
2
13
6 חודשים אחרונים
24
3
25
שנה אחרונה
157
4
67
כל הזמן
420
9
216
נמצאו 645 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
יאיר מרקו
תאריך:
11/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין בksp מת"ם העובד בשם שמיל נתן שירות מעולה, מענה מהיר ומקצועי
חוזר לסניף זה בכל פעם,ממליץ בחום רב על סניף זה שירות מקצועי ויעיל
מוצר:
מחשב נייח a85
שם:
Avram
תאריך:
10/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המקום אולי קצת קטן אבל זמן ההמתנה קצר וגם יש מקומות ישיבה והמחרים שם הכי זולים באזור וצוות העובדים מקצועי וסובלני
מוצר:
דיסק און קי cruzer blade 32gb
שם:
idan tzafrir
תאריך:
08/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי באתר זאפ הארד דיסק חיצוני של חברת WD בנפח 1T במחיר 325 ש"ח.
כשהגעתי לחנות הציעו לי מוצר אחר במחיר 395ש"ח.
א. המחיר גבוה יותר ממה שמפורסם באתר.
ב. לא הסכימו לתת לי לראות את אריזת המוצר אלא רק לאחר הרכישה וזה למרות שאני פיזית בחנות, רק לאחר ששילמתי נתנו לי לראות את המוצר באריזה שלו- שירות גרוע מאד לדעתי. אחד מהיתרונות של הגעה לחנות זה שניתן לראות פיזית את המוצר ולקרוא את המפרט הכתוב על האריזה לפני הרכישה.
לא ממליץ על רכישה כל עוד החנות מתנהלת כך.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, אין בידינו שום תיעוד כי מחיר המוצר השתנה בתקופה בה הגיע הלקוח לחנות.
מחיר המוצר הוא המחיר הנקוב באתר בזמן הרכישה ועל אף המחיר שהוצג לו - בחר הלקוח לרכוש את המוצר.
במקרה והמוצר אינו נמצא בתצוגה - לא ניתן לפתוח ולהראותו ללקוח, אך לאחר הרכישה הלקוח יכול להתרשם ולבדוק את המוצר ואם משהו אינו כשורה - להחזירו.
מוצר:
הארד דיסק חיצוני WDBZFP0010BTT
שם:
SnirShmuel
תאריך:
04/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב מתצוגה של סמסונג מKSP דרך האתר
התקשר אלי נציג מכירות שאלתי אותו מה לא בסדר במסך הוא בירר חזר אלי ואמר שיש שריטה מאחורה(עם שריטה מאחורה אני יכול לחיות).
שבאתי לאסוף את המסך מהסניף ביקשתי שיחברו את המסך שנראה שהכל טוב, המחסנאים הראו לי את המסך פועל על רקע כחול(וינדוס) בלבד ולא יכולתי לדעת שיש בעיה.
שהגעתי הביתה וחיברתי את המסך שמתי לב שיש ריבוע כחול של פיקסלים שרופים באמצע המסך כאשר יש צבעים כהים/שחור, מיד התקשרתי לשירות חשבתי שיבינו אותי ויגידו שזה בסדר בוא תחליף את המסך.
אבל כל מה שאני שומע מאז זה "בדקת את המסך וראית שהכל בסדר זה תקלה שקרתה אצלך ותפנה אל היבואן האחריות אצלם", למרות שניסתי להסביר למוקדנים שזה תקלה שקרתה אצלם עקב שעות עבודה מרובות של המסך, שאני לא צריך להטרטר בין חנויות ויבואנים.
ניסת לבקש שיחה עם מנהל וגם זה בלתי אפשרי אצלם , כנראה זה היחס ללקוחות.
בקיצור לא ממליץ לקנות מKSP, תשלמו עוד כמה שקלים בשביל שירות ולא רק בשביל מוצר.
ואם KSP מצטערים על זה שיחליפו לי מסך ולא ינערו אחריות מעליהם
תגובת החנות:
צר לנו כי הלקוח בוחר לסלף עובדות ולהשמיץ. הלקוח קיבל מוצר תקין לחלוטין, כפי שאישר בעצמו, ופנה לאחר מכן בטענה שקיימת תקלה. הוסבר ללקוח כי עליו לפנות לנותן האחריות וכי נשמח לסייע ולזרז את הנושא עבורו, אך הוא סרב לכל הצעה לעזרה מצידנו.
מוצר:
מסך מחשב s24c650pl
שם:
Moti
תאריך:
24/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
.
אני וחבר קנינו בחנות KSP באילת בסניף אשר נמצא בחזית מלון נפטון רימונים ברחוב תרשיש 5 שני טלפונים ניידים: Samsung Galaxy S4 mini וטבלט Lenovo A300-H .
פגשנו שם מוכר בשם מור אביגדור.מדובר במקצוען מדרגה ראשונה. מור עזר לנו מאוד, היה נדיב, נתן יעוץ מקצועי והיה מאוד נחמד לאורך כל הדרך,גם כשהיה צורך להחליף את דגם הטבלט או להתקשר לסניף KSP בנתניה ולבקש עבורנו את כיסויים לטלפנים ניידים שעזלו בסניף באילת. וכל זה היה בנועם הליכות ועם הרבה חוש הומור.בקיצור בחור מיוחד במינו ! אם תרצו לקנות בKSP באילת משהו, תגשו אליו ותהיה לכם חווית קניה נהדרת.
מוצר:
טלפון נייד Galaxy S4 mini
שם:
Genadi
תאריך:
23/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני מבסוט מאוד מטיפולו של המוכר בסניף . אשמח לקנות שוב בעתיד השירות בחנות היה מצוין וכך גם לאחר הרכישה. וטוב מאוד שיש בחברה זו אנשים שכאלו שיכולים תמיד לעזור.
מוצר:
מחשב נייד Z510
שם:
איליה
תאריך:
16/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אין לי שום טענה לגבי ההזמנה ולקיחת המוצר...כאן הכול עבר חלק, הבעיה היא שלאחר חודשיים המוצר הפסיק לעבוד. ניסיתי לתקן את המוצר על דעת עצמי, נכנסתי לאתר הרשמתי של החברה כדי לפתור את הבעיה ולאחר מספר התכתבויות עם היצרן קבלתי החלטה ללכת ולהחליף את המוצר שכן עוד הייתה לי אחראיות, וכאן החלו הצרות!!! כשה הגעתי לסניף ברמת גן ברחוב ז'בוטינסקי החלו הבעיות.... הוסבר לי שהם לא מוכנים לבדוק את המוצר ואת הסיבה לכך שהוא לא עובד כי יש עליו מכה(מסכים לגמרי אני אפילו הייתי מוכן לחתום שאני זה שגרמתי לזה)...הסברתי להם כמה פעמיים שהמכה לא קשורה לכך שהמוצר לא עובד...ולאחר כמה דקות של וויכוח ביקשו ממני לקרוא את סעיף 19(כן כן יש המון סעיפים) בגב החשבונית בכך שהם לא חייבים לקבל מוצר עם פגיעה פיזית.
לפני מספר חודשים התקשרה אלי נציגה והסבירה שהחברה למראת שלא מגיע לי מוכנה לספוג את הנזק ולהחליף את המוצר בכול זאת...הלכתי שוב לסניף ברמת גן וכמובן הם לא ידעו או שמעו על כך...התקשרתי לשירות לקוחות בתקווה שהבחורה שדיברה איתי רשמה במערכת שהם צריכים להחליף לי המוצר!!! אז זהו שכול זה לא קרה והלכתי הביתה מאוכזב שוב!!!! שאף אחד לא התקרב לסניף ברמת גן!! מכול הלב...
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך יש להדגיש כי המוצר אכן הובא על ידו כשהוא ניזוק. אף על פי כן ולמען הרגשתו הטובה של הלקוח, הוצע לו להחליף את המוצר בחדש, דבר שלא ביצע עד היום. אנו מקווים כי יעתר להצעתנו וימשיך להנות מהמוצר ומשירות איכותי ואדיב בחנויותינו.
מוצר:
USB F 80
שם:
ek
תאריך:
15/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיים פיטוסי מטפל בי כבר שנתיים בצורה מדהימה, השירות על הכיפק, ההמלצות מקצועיות מאוד ואף פעם לא התאכזבתי!!! בקיצור לדעתי - רק KSP ורק בסניף הר חוצבים אצל חיים פיטוסי.
מוצר:
SSD ועוד ssdsc2bw120a401
שם:
ילנה
תאריך:
09/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בשבוע שעבר הגעתי לסניף חולון לקנות מחשב בהרכבה, עם רשימה חלקית.
נציג המחירות היה מאוד חברותי ומקצועי, ושידרג את המחשב בהתאמה לצורכי תוך שמירת אותו טווח מחירים, שאגב בהחלט הזולים ביותר.
המחשב היה מוכן תוך ימים אחדים (והוא ממש טס).
אני ממליצה בחום על הרשת בכלל ועל הסניף בפרט, שכן זאת לא הפעם הראשונה שאני ובני משפחתי קונים שם.


מוצר:
מחשב נייח 4770K
שם:
Dima
תאריך:
03/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יחס אישי, עזרה רבה ובסה"כ חווית קנייה מהנה מאוד! הבחור שעזר לי בשם איתי בחור מקסים עם ידע רב במחשבים שעזר לי גם בהתכתות במיילים לאחר הקנייה! מאוד ממליץ על החנות כי מחירים כאלה ויחס כזה לא ניראה לי תמצאו במקום אחר! תודה רבה איתי, בלעדיך לא הייתי מצליח לבנות מפלצת של מחשב כמו שהמלצת לי! :)
מוצר:
חלקי מחשב i7 4770K, Razer BlackWidow...
שם:
צחי רוזנטל
תאריך:
02/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד של DELL בKSP בסניף ראשון חשבונית מספר 222786 המוכר בשם אביחי לא רק שמכר לי את המחשב הנייד, הוא גם ידע להדפיס את כל מפרטי הדגמים הנכונים לי ולצבוע ולדרג לי את התכונות ואת היתרון שיש בכל מחשב כדי שיהיה לי נוח לבחור ולדעת איזה מחשב הכי טוב עבורי.
לאחר מכן במשך 20 דקות הוא עזר לי להתקין את הווינדוס 8 שהיה במחשב עזר לי להתקין את העברית בממשק המחשב שלא הייתה ואפילו הסביר לי כיצד לעדכן לווינדוס 8.1. הייתי מופתע שהוא עזר לי כל כך. אני מאמין שהוא חסך לי כאב ראש לא קטן! אני מקווה שמכתב זה יעבור למישהו מהמנהלים שיתן לו צל"ש כי זה לא משהו שהוא היה חייב לעשות, הוא בסך הכל מוכר בחנות והוא עזר לי והדריך אותי בתהליך מכירה מצוין בשילוב ידע ועזרה באמת תודה רבה אביחי אתה תותח !
מוצר:
מחשב נייד vostro 5470-5834
שם:
Yaniv
תאריך:
01/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לבצע הזמנה של רכישת מחשב, קיבלתי יעוץ מיקצועי כולל המלצות, ולאחר החלטה אישרתי את ביצוע הרכישה. הייתה לי בקשה לזרז את קבלת המוצר מפני שהיא נקנת כמתנה לבר מצווה שהייתה יום למחרת. לבסוף קיבלתי את המוצר יום למחרת לאחר השתדלות רבה של עובדי המקום שהבינו את לחץ הזמן המועט שהיה. רוצה לציין ולהגיד תודה רבה על האכפתיות ומאמץ כדי לרצות לקוח. שפו!
מוצר:
מחשב I3 4130
שם:
Oleg
תאריך:
31/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה מאוד ממליץ!
לא פריט ראשון או השני שאני קונה שם.
החברה מאוד איכותיים עוזרים וממליצים על דברים טובים!
בקיצור מאוד ממליץ על החנות ועל הרשת עצמה!
מוצר:
מחשב נייח ללא
שם:
אמיתי
תאריך:
27/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 27/3/14 רכשתי בסניף רמת החייל של KSP פריטים שנועדו לשדרג ולעדכן את המחשב שברשותי ובכללם כונן חדש למחשב, כונן גיבוי חיצוני, כרטיס הרחבה USB-3 ומספר זכרונות ניידים. הרכישה הצריכה התייעצות והסברים שניתנו לי בסבלנות, במקצועיות ובאדיבות ראויה לציון על ידי המוכר (יבגני) כך שיכולתי להסיק מה בדיוק נחוץ לי ולבצע רכישה במקום לשביעות רצוני הרבה.
מוצר:
כוננים קשיחים, כרטיס הרחבה USB3, זכרונות ניידים WD 3003FZEX, TS3TSJ35T3, TS-PDU3
שם:
Sheli
תאריך:
25/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהייתי לקוח מסור(משנת 2000) ועשיתי קניות בסך של עשרות אלפי שקלים, והצעתי לאנשים לקנות ברשת זו, ובנוסף גם ליוויתי אותם בזמן הקנייה, הופתעתי שקיבלתי יחס מזלזל שכזה.
בתאריך ה9.3.14 רכשתי בסניף קריית ביאליק כרטיס מסך יוקרתי והכי חדיש בסכום של 2,219 ש"ח.
בזמן הקנייה המוכר חייב אותי לחתום על מסמך- בדיקה וויזואלית של המוצר על מנת לוודא את תקינותו.
בהגעתי הביתה התקנתי בזהירות ועדינות רבה את המוצר במחשב שלי, ולאחר שעה התחילו תופעות מוזרות, לדוגמא: לאחר התעוררות מהשינה ,התמונה במסך הייתה נעלמת ותופעה זאת חזרה על עצמה בתדירות רבה. אם זה בעת צפיית סרטים או גלישה באינטרנט . תופעה זו לא חדלה להפסיק. חשוב לציין שהתופעה הנ"ל התרחשה במצב "דו מימד" בלבד . בזמן הפעלת משחקים "כבדים" הכרטיס תיפקד מצוין ונתן ביצועים רצויים וצפויים. (עבד יותר מ-3 שעות רצוף, ללא שום תופעה מוזרה ודומה לזו).
במהלך השבוע חיפשתי פתרונות לבעיה(התקנתי ביוס חדש ללוח אם, התקנתי מחדש מערכת הפעלה ,גם חיברתי ספק כוח חדש וחזק ובנוסף , התקנתי דרייברים ותוכנות עדכניות נוספות) ,אך ללא הצלחה שום פתרון לא הביא תועלת .
אחרי בדיקות נוספות וחיפושים עמוקים באינטרנט ובפורמים, הסתבר כי רוב הצ'יפים הגרפיים מסדרה זו לא מתפקדים כראוי.
ניגשתי לסניף בנהרייה עם כוונה שיחליפו לי את הכרטיס למשהו אחר והכרטיס נלקח לבדיקה תקינותו. הכרטיס שהה אצל בסניף כשבוע ימים .לאחר מכן נודע לי שהוא הועבר לסניף הראשי בחיפה , ושם הוא עבר בדיקה נוספת.
באתי לסניף נהרייה לבדוק מה מצבו ונודע שנמצא נזק פיזי באחד הצ'יפים של הזיכרונות.
וההפתעה לא איחרה להגיע! ונאמר לי המשפט שכל כך מוכר לי: " אין החלפות, אין להפעיל אחריות.... כי הלקוח גרם לנזק !!"
ביררתי האם ניתן לתקן אותו בחברה ,אך קיבלתי סירוב ללא תוקף!
הפתרון היחיד שהוצע לי זה לפנות ליצרן בחוץ לארץ.
חברת קי אס פי אולם הרוויחה, אך לא רק שאיבדתי את כספי גם נותרתי עם הרגשת חוסר אונים .
אם גם אתם רוצים לחוות חוויה דומה לזו, המשיכו לקנות אצלם.
תסיקו מסקנות לבד!!!
תגובת החנות:
צר לנו שהלקוח בוחר להשמיץ את החברה ולהציגה ככזאת שאינה נותנת שירות הגון ללקוחותיה,
חברת קי.אס.פי עשתה כל שביכולתה על מנת לעזור ללקוח ולהציע לו את השירות הטוב ביותר.
כאשר הביא הלקוח את כרטיסו לחנות, ניתן לו כרטיס חלופי איכותי.
לאחר שנמצא נזק פיזי בכרטיס, כשירות טוב ללקוח ומלפנים לשורת הדין - הוחלט לשלוח את הכרטיס לספק בחו"ל לצורך בדיקה ואפשרות החלפה.
מוצר:
כרטיס מסך Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB GDDR5 2xDVI HDMI DP PCI-E
שם:
dorfmen
תאריך:
23/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לksp כי האופציה הזולה ביותר למכשיר ב36 תשלומים.
בדקתי לא מעט חברות והצעות ואין ספק שפה קבלתי את ההצעה המשתלמת ביותר
גם אחריות יבאון וגם 36 תשלומים בריבית נמוכה
מוצר:
טלפון נוט 3
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.