דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.24
ציון ממוצע
500
חוות דעת בשנה האחרונה
1724
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
30
0
13
3 חודשים אחרונים
104
0
32
6 חודשים אחרונים
260
0
54
שנה אחרונה
404
3
93
כל הזמן
1246
18
460
נמצאו 1724 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סט של3 ראשי דיו עבור מדפסת HP . בבואי לחנות הראיתי למוכר את ראשי הדיו הישנים וביקשתי ראשים זהים המוכר נתן לי 2 ראשים צבעוניים מתאימים וראש דיו שחור של סוג מדפסת אחר. בבואי להתקין את ראשי הדיו גיליתי שהראש לא מתאים. חזרתי לחנות ע"מ להחליף את ראש הדיו. והמוכר אמר שזאת בעיה שלי ושאני ביקשתי את הראש הלא מתאים. למרות שאמרתי לו שהראיתי לו את ראשי הדיו והוא אכן זכר שהראיתי הוא התעקש שביקשתי ראש לא מתאים.
לסיכום חווית הקנייה בחנות: זאת פעם ראשונה שקניתי בחנות הנ"ל השרות גרוע ולא מקצועי האמינות עוד יותר גרועה . בקיצור ממליץ בחום לא להתקרב. אני לפחות לא אחזור אליהם.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח , אך הדברים שרשם אינם מדוייקים כלל.
‏‫הלקוח הגיע לחנות בבקשה לרכוש ראשי דיו. הלקוח הביא עימו את ראשי הדיו הצבעונים בלבד, נציג החנות סיפק לו בהתאם לכך ראשי דיו מתאימים. הלקוח ביקש לרכוש גם ראש דיו שחור, אך לא הביא עימו לחנות את הראש דיו ורק מסר לנציג את הדגם אותו הוא מעוניין לרכוש זאת למרות שנציגהחנות התריע בפניו שלא יוכל להחזיר את ראש הדיו במידה והוא יחבר אותו למדפסת. נציג החנות סיפק ללקוח את ראשי הדיו בהתאם לדרישת הלקוח ולשביעות רצונו.כעבור מספר ימים הגיע הלקוח לחנות עם ראש הדיו השחור וטען שהוא לא מתאים לו למדפסת, נציג החנות הסביר לו שזה הדגם הספציפי שהוא ביקש לרכוש ולאור זאת שחיבר את ראש הדיו למדפסת שלו בבית (נראו סימנים ברורים לכך בחנות) לא ניתן להחזיר את המוצר בפרט שמדובר במוצר מתכלה.
מוצר:
ראש דיו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12.9.17 רכשתי בסניף רמת גן מגן מסך ל ONEPLUS 5 . המוכר היה אנטיפט ברמות אך המוצר היה מעולה ותאם את חזית הטלפון בצורה מושלמת. עקב חוסר זהירות מצידי המגן נשבר ובתאריך 27.10.17 הזדמנתי לסניף באשדוד ורכשתי מגן נוסף . מתוך שסמכתי על הרכישה הקודמת לא טרחתי לבדוק את המוצר ורק ביום שלמחרת הוצאתי אותו מאריזתו וגיליתי שהפעם לא מדובר במוצר יעודי ל ONEPLUS 5 אלא במוצר אוניברסלי שיכול להתאים בדוחק גם לטלפון שלי אך לא תואם לחלוטין את מה שרציתי לקבל.
בתאריך 30.10.17 נסעתי מרמת גן לאשדוד להחזיר את המוצר. המוכר שמע את השתלשלות העניינים ואף הצגתי בפניו את הקבלות והמסך הקודם שרכשתי מ KSP רמת גן תוך שאני מדגיש בפניו שפרט להוצאת המסך והחזרתו המיידית לאריזה לא עשיתי כל שימוש במוצר. לאחר מכן הוציא את המסך ובחן אותו בקפידה רבה ומשנוכח לדעת שאכן לא עשיתי כל שימוש במוצר שאל לרצוני ואמרתי שאני חפץ במסך כמו זה שרכשתי ברמת גן השיב שהדבר לא אפשרי כי המוצרים ברשת מתחלפים כל הזמן והמסך ההוא לא נמצא יותר במלאי של החברה. משכך ביקשתי החזר ולהפתעתי הגמורה הודיע לי המוכר שאין החזרים של מסכים משום שהם מוצרים מתכלים ! כל נסיותותיי לשכנעו שבנסיבות העניין ראוי שיקבל בחזרה את המוצר וישיב את כספי נפלו על אוזניים ערלות.
רק בשובי הביתה שמתי לב שבגב הקבלות מודפסת מגילת תנאים שהקונה אמור לקרוא בחנות טרם ביצוע הרכישה ולא התעצלתי וגיליתי שה"מדיניות" של החברה לגבי מוצרים מתכלים לא מוזכרת כלל בתנאי הרכישה. לא למותר לציין שבעת הרכישה המוכר לא טרח להסביר לי כי מסך מגן הינו "מוצר מתכלה" וכי אין החזרות של מוצרים כאלה.
אין לי כל ספק שאם אגיש תביעה אקבל פסק דין לטובתי אך רשימה זו היא המקסימום שאעשה בעניין למרות שאני מבין שחברת KSP בונה על שיטת מצליח שעובדת כל כך טוב בחברות הביטוח... אם יש דבר שאני מיצר עליו הוא שאילו גיגלתי KSP טרם הרכישה והייתי רואה באיזו חברה ובאיזה שירות מדובר הייתי חוסך מעצמי צער רב.
מוצר:
GLASS SCREEN PROTECTOR FOR ONEPLUS 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איציק מסניף ירושלים מרכז, קינג גורג נתן לי שרות אדיב ומקצועי, הסביר את כל מה שצריך בנוגע לרכישת המחשב ובחירת מוצרים נלווים ואפילו עזר לי להגדיל את האחריות. הכל בידענות הארת פנים ולבביות. תודה
מוצר:
Asus zenbook ux 530
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לרכוש חלקים למחשב . איציק עזר לי בכל הדברים הנדרשים לכך ועזר לי מאוד.
מוצר:
חלקים למחשב נייח i5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות אוזניות מאן או וואר ויצאתי עם אוזניות טיאמט, יותר טובות, תודה רבה לאיציק על השירות המצויין והעזרה
מוצר:
Razer Tiamat 2.2 v2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף קינג גורג טאבלט מהמוכר יהודה מאוד נהנתי מהשירות ומחווית קניה מושלמת אין ספק שהקנה שם עוד הרבה
מוצר:
Samaung galaxy tab s3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרבה לקנות ב KSP טבריה שרות מסור ומעולה של סרגי בחור נפלא ציון 10
מוצר:
HGST Ultrastar HUH728080ALE600 8TB 7200RPM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות k.s.p ירושלים מרכז בחור בשם שמואל קיבל אותי בברכה הסביר לי את היתרונות והחסרונות של המכשיר ממליץ בחום על החנות
מוצר:
Huawei y6 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איציק המוכר היה ממש מעולה פירט במקצועיות על המכשירים השונים ועזר לי למצוא את המכשיר שיהיה הכי טוב לי
מוצר:
Xiaomi Redmi 4X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איציק מסניף מרכז העיר ירושלים נתן לי שירות פצצה, הוא נחמד מקצועי וחברותי - תקפצו לשם אני ממליץ בחום!
מוצר:
שיומי A1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה!!! יונתן מסניף מודיעין מקצוען אמיתי.נתן את כל האינפורמציה הדרושה תוך שרות מהיר יעיל ותמיד עם חיוך. אחזור שוב:)
מוצר:
רד מי נוט 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד בסניף קינג גורג' בירושלים, נתן לי שירות מוכר בשם איציק. שירות נעים, מקצועי ואדיב. ממליצה!
מוצר:
מחשב נייד DELL VOSTRO 5468
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייח גיימינג כולל מסך בסניף קינג גורג
שירות מצויין מהמוכר איציק
ממליץ מחום
מוצר:
מחשב נייח גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ליובל האלוף תודה על שעזר לי לבנות מחשב חזק ומספק לצרכי. שירות מצוין ונעים והיה בשיאו אפילו דקה לפני סגירת החנות ממליץ בחום לב.
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה אישית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהנו מהשירות של איציק ושמואל מסניף קינג ג'ורג', הגענו לקנות ps4 pro ויצאנו מרוצים, תודה רבה והרבה הצלחה.
מוצר:
PS4 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שירות מעולה ומסור מבחור בשם דימה. עזר לבחור את מכשיר הטלפון ואת האביזרים. המוסר התנהג באופן מקצועי ומנומס.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Huawei p10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה מיחסו של איציק מסניף קינג ג'ורג' בירושלים, מסבלנותו, מהסבריו המדויקים ומנכונותו לעזור בכל בעיה.
מוצר:
הוואוי p10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואדיב (דרך האתר, הטלפון ואז בחנות), עם חיוך.
תודה לאיציק מ KSP ירושלים, שווידא שהכל תקין.
מוצר:
רמקולים CREATIVE בלוטות'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות בסניף מרכז העיר בירושלים, קיבלתי שירות אדיב ביותר מבחור בשם שמואל שהסביר בסבלנות על מגוון הדגמים שיש בחנות. אין ספק שמעכשיו אקנה את האביזרים לסלולר שלי רק בסניף זה
מוצר:
Skullcandy
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן משחק ל(PS4 (GTA Vׁ באינטרנט, במייל שקיבלתי הם רשמו כל עוד לא קיבלתם שיחה מנציג KSP העסקה לא קיימת, עברו 3 ימים והם לא טרחו להתקשר ובנוסף הם לא עונים.
תגובת החנות:
לצערנו אכן הטיפול בהזמנת הלקוח התעכב יומיים (הזמנה זו בוצעה לאחר חג סוכות ובכל הזמנה שבוצעה צויין כי יתכנו עיכובים בטיפול). אולם המוצר נשלח ללקוח ונאסף על ידו.
מוצר:
GTA V PS4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות ksp הר חוצבים לברר על סמרטפון חדש וקיבלתי הסברים ושרות שלא יכולתי שלא לרכוש דרך המוכר שמואל .אני בטוח שאקבל שרות כזה גם בעתיד מ ksp
מוצר:
S8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי בתאריך 6/10/17 ביצעתי הזמנת כבל HDMI ל VGA באתר KSP.
בסיום ההזמנה נתבקשתי להוסיף 16 שקלים עבור משלוח אקספרס אשר מגיע עד 3 ימי עסקים.

היום, ביום שלישי 10/10/17 שוחחתי עם נציג בשם ליאון אשר אמר לי לאחר שיחה והמתנה ארוכה. כי המוצר רק יוצא לחברת המשלוחים ביום א' בשבוע הבא בתאריך 15/10/2017 ויגיע רק במהלך השבוע בתאריך שאינו יודע להתחייב לגביו.

תשובות גנריות ולא מספקות מנציג השירות אשר מביישות את חברת KSP.

תגובת החנות:
חברתנו עובדת עם חברת משלוחים חיצונית אשר מספקת את הזמנות הלקוחות אשר מגיעות עד הבית,
לצערנו הייתה בעיה עם חברת השילוח בהיקף משמעותי אשר לצערנו גרם למספר לא מבוטל של לקוחות לחוות עיכוב משמעותי באספקת המוצרים. היקף התופעה הוביל אף לסיום התקשרות מול חברת ההובלה הספציפית הזו. אנו מודעים לכך שאפילו תהליך הבירור לגבי מיקום החבילות והערכת מועד האספקה היו איטיים ואנו מצטערים על כך.
הלקוח זוכה בדמי עלות המשלוח אך מבחירתו בחר לבטל את ההזמנה ולכן זוכה עבור ההעסקה.
מוצר:
כבל HSMI ל VGA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום ,

בתאריך 4.10.17 רכשתי ממכם כרטיס רשת אלחוטי של חברת TP-LINK מדגם TL-WN722N . במעמד המכירה הנציג שאל אותי איזו מערכת הפעלה יש לי ואמרתי לו כי WINDOWS 10. הציע לי לקנייה את הדגם הנ"ל ורכשתי בהתאם לעצתו.

נציג פתח את האריזה וחיבר למחשב שלו ומראה לי כי אצלו זה עובד.
המחשב שלו זה לא המחשב שלי וגם לא אותה מערכת הפעלה מותקנת בשניהם. אגב אני לא טכנאי מחשבים שיודע להתקין דברים מסובכים.
ביקשתי שיחליפו לי לדגם אחר כמובן שבתשלום אך לאחר שבדק הנציג מה יכול לנסות לעשות הוא נותן לי תשובה כי המחשב שלי לא תקין וככל הנראה אני צריך להחליף לוח ועוד.. בו זמנית הוא גם מסיר אחריות בשמכם ושולח אותי לספק שלכם חברת "בנדה" להמשך התנהלות והפעלת אחריות.

דיברתי עם נציג מאוד נחמד בחברת "בנדה" שביקש את המספר הסידורי של הכרטיס רשת אז הקראתי לו..
תשובת הנציג הייתה מהירה, ברורה וחד משמעית כי:

" הכרטיס שנמכר לי אינו נתמך או עובד עם WIN10 "

כמו כן לדברי הנציג של "בנדה" יש שני דגמים שכן תואמים לWINDOWS 10 והם גם של חברת TP-LINK הדגמים : 822 גרסה 4 או דגם T44 אותם אתם גם מחזיקים.

לאחר מלחמת התשה שאתם מנהלים נגדי ועשרות שיחות למוקד טלפוני בו אי אפשר לדבר שיחה טלפונית עם מנהל בשום צורה ונציגים שמנתקים שיחות בפנים ולא חוזרים. אין אוזן קשבת ועם מי לדבר.


לאחר שניסיתם להתיש ולרמות אותי כך שאתקן את המחשב שלי או שאקנה חדש אצלכם ובעזרת התושייה שלי הצלחתי למצוא את הצדק (והוא ממש לא אתכם) אתם מציעים לי זיכוי על הפריט או החלפה כמו שהייתי צריך לקבל מלכתחילה.

מבקשים ממני לפנות שוב מזמני ולשלם שוב מכספי על מנת להתקדם מבלי שאתם מוכנים לבוא לקראתי כבר הייתי בחנות פעמיים וממש לא מתכוון להגיע פעם נוספת מבלי שתזכו אותי לפני משורת הדין לפחות ב-50 ש"ח עבור הזמן, הנסיעות, הטרחה, והטרטור שאתם מעבירים אותי בו נגד רצוני. לשיקולכם אני מוכן שתשלחו אליי ללא עלות משלוח דגם (מהדגמים הנ"ל) מתאים או שתיקחו את התקול ותזכו אותי בבקשה ובהקדם.
תגובת החנות:

הדברים שרשם הלקוח אינם נכונים בלשון המעטה !!!
ראשית, הלקוח הגיע לחנות וביקש לרכוש את הכרטיס הספציפי שרצה,
הוא כלל לא שאל אם הכרטיס יתאים לו לשימוש כזה או אחר , הוא פשוט הגיע עם דגם מדוייק וביצע את הרכישה.
לאחר שבועים שביצע שימוש במוצר חזר הלקוח לחנות בטענה שהכרטיס לא עובד לו עם מערכת הפעלה WIN 10.
למרות שבהתאם למצויין על גבי אריזת המוצר ובהתאם לאמור בתעודת האחריות שעל הלקוח לפנות לבדיקת הכרטיס למעבדת היבואן ונותן האחריות,
כשירות טוב נבדק הכרטיס בחנות והוצג לקוח שעליו היה להוריד מאתר היצרן "דרייבר" המתאים למערכת ההפעלה WIN 10.
נדגיש כי באתר היצרן של שהמוצר ניתן לראות שהמוצר נתמך באופן מלא עם WIN 10 וטענת הלקוח אינה נכונה כלל.
לאחר שראה בחנות שהכרטיס עובד באופן תקין ולשביעות רצונו עזב את החנות עימו.
הלקוח יצר קשר עם שירות הלקוחות ודרש להחזיר את הכרטיס, הוסבר לו שלמרות שהכרטיס נבדק ונמצא תקין
ולמרות שהוצג לו בחנות שהמוצר עובד באופן תקין עם מערכת הפעלה WIN -10 הוצע ללקוח להגיע לחנות עם המוצר והוא יזוכה זיכוי כספי מלא עליו לפנים משורת הדין !!!
הלקוח דרש שיחזירו את כספו ללא החזרת המוצר.
מוצר:
TP-LINK TL-WN722N
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Yitzik very good custumer services ans very friendly with good smile !.we will come back
מוצר:
Xiaomi 4a
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום.אני היתי היום בksp אילת בסניף לגונה.קיבלתי שירות מבחור בשם דימה.בחור סבלני ואחראי שנתן הסבר ויחס מדהים!
תודה רבה .
מוצר:
מגן lg g4
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר