אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
48 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
347
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
12
0
2
3 חודשים אחרונים
33
0
21
6 חודשים אחרונים
85
1
40
שנה אחרונה
277
3
67
כל הזמן
856
15
369
נמצאו 1240 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
ע
תאריך:
27/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבועיים הזמנתי עכבר למחשב מ-KSP. לפי ההודעה שהוצגה על המסך בתום תהליך הקנייה הייתי אמור לקבל אישור בדוא"ל או בטלפון מנציג. האישור לא הגיע, המוצר שהזמנתי לא הגיע, אבל כרטיס האשראי שלי חויב. ניסיתי ליצור קשר בדוא"ל עם KSP, בכתובת שלפי האתר שלהם מיועדת לתלונות, אך לא קיבלתי תשובה.
תגובת החנות:
חזרנו ללקוח טלפוני.
הלקוח עודכן כי המשלוח שביקש הוגש בדואר רשום לבקשתו.
על פי מעקב בדואר ישראל, המוצר בדרכו לכתובת שציין בהזמנה.
מוצר:
עכבר למחשב M90
תמונת משתמש
שם:
Dudu
תאריך:
21/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה מהיר וקל, לאחר פחות מ 24 שעות קיבלתי SMS שהמוצר ממתין לי בסניף, גם הליך האיסוף היה מהיר וקל ולא נדרש ממני להמתין בתור
מוצר:
מיקרוגל p90d25eslg1
תמונת משתמש
שם:
itzik
תאריך:
20/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 2.9.16 רכשתי שעון חכם blk לביתי בת ה10
כמתנת יום הולדת בסניף פתח תקווה .הוסבר לי שהשעון מתחבר עם האייפון שלה וכמו כן יש בו מספר שימושים שרלוונטיים לה.לצערי השעון לא עובד עם האייפון וכמו כן מד הצעדים ומד השינה לא עובדים כמו כן יש לו בעיות בטעינה ודורש אפליקציה שייש רק לאנדרואיד.
ניגשתי לסניף כעבור מספר ימים להחזיר את השעון או להחליפו למוצרים אחרים אך להפתעתי איש השרות סירב ואמר לי "קנית שעון במאה ש״ח אז מה אם הוא לא עובד״
אמרתי לא שזה לא משנה כמה עלה השעון הוא כרגע לא עובד.איש השרות צעק עליי שאני מטריד אותו ומבזבז לא את הזמן וסירב לתת לי את פרטיו מלבד שמו הפרטי "ניתיי" אני חש פגוע מאוד ומבקש להחזיר או להחליף את המוצר.אותו איש שרות המשיך לפגוע בי ולצעוק עליי שאני חוצפן שמפריע לו לעבוד בעוד אני רק רציתי להחזיר מוצר קלוקל שקניתי לפני מספר ימים .
תגובת החנות:
אין כל התחייבות מצד KSP לכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסויימת.
בניגוד לטענת הלקוח לא נאמר לו כי מוצר זה יתאים למוצר ספיציפי.

לאחר מספר ימים לקוח שב כאשר המוצר עבר שימוש ולכן לא הי ניתן לקבלו שכן אינו עומד בתנאי הרכישה המוסכמים.

נציגי חברתנו מחוייבים לספק את שמם הפרטי בלבד , זאת עשה הנציג.

באם חושב שהמוצר מקולקל, יכול לפנות לנותן האחריות וטענתו תיבדק.
מוצר:
שעון חכם Miracle BLK 2G 2G
תמונת משתמש
שם:
Ohad
תאריך:
19/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשבאים לקנות משהו, כולם מאוד נחמדים, והאוירה טובה, חיובית, ומאוד מעודדת רכישה.
אבל כשצריך שירות, או כשיש בעיה עם מוצר, מבחינת KSP הלקוח תמיד אשם.
KSP היא בעצם חברה לעריכת דין. תקראו טוב טוב את המגילה שהם רושמים מאחורי הקבלה, כי הם מכסים את עצמם בכל דרך אפשרית.

אני רוצה לציין שיש לי וותק של לא מעט שנים בתחום המחשבים, והתקנת זכרונות עשיתי פעם או פעמיים בחיי.

קניתי זוג זכרונות, כאשר התקנתי אותם במחשב, המחשב לא עלה כראוי. לאחר מספר בדיקות, בודדתי את התקלה והבנתי שאחד מהזכרונות תקול.
יומיים לאחר הרכישה, כשבאתי לסניף פתח תקוה (שם יש מעבדה) על מנת להחליף את המוצר, הטכנאי בדק וראה שנפל רכיב אלקטרוני מאותו סטיק תקול.
הוא שלח אותו למעבדה המרכזית לבדיקה מעמיקה. לאחר מספר ימים, קיבלתי SMS שאומר שהאחריות אינה מכסה נזק פיזי, ואין אפשרות להחליף את המוצר.
או במילים אחרות "לך חפש".

כמובן שKSP לא יקחו על זה אחריות.
מבחינתם אני אשם, כי לא וידאתי שהרכיב תקין במעמד הרכישה. וכמובן שזה רשום (במגילה).

בקיצור, או שתביאו איתכם מחשב נייח על מנת לבדוק את תקינות החומרה במעמד הרכישה, או שתתרחקו מהחנות המזוויעה הזאת, ותיקנו במקום שיודע לקחת אחריות.

אני אציין שזו לא פעם ראשונה שאני נכווה מהשירות הנוראי של KSP.

KSP, אני אתכם סיימתי!

לסיום, חכם עירקי אמר פעם, "כשקונים בזול, משלמים ביוקר".



מוצר:
זיכרונות למחשב ניייח 16GB 1600Mhz G.Skill F3-1600C9D-16GXM
תמונת משתמש
שם:
Vitaly
תאריך:
15/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אתמול מחשב נייח בסניף בעפולה. המוכר הסביר לי על סוגי במחשבים. בחרתי בדגם שהכי התאים לי לצרכים.
הבטיחו לי שהמחשב יהיה מוכן תוך 7 ימי עסקים. בפועל היה מוכן כבר בבוקר למחרת. הופתעתי ויצאתי מאוד מרוצה. כול הכבוד.
מוצר:
מחשב נייח מחשב גיימרים i5
תמונת משתמש
שם:
meir
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניות פגומות מסניף החברה בפתח תקווה, ובמילים פשוטות הסבירו לי בשירות הלקוחות שלהם שזו בעיה שלי ושאין להם אפשרות להחליף את המוצר או לחילופין לזכות אותי.
תגובת החנות:
בחברתנו מתבקש הלקוח לבדוק את תקינותם החיצונית של המוצרים שרכש טרם עציבתו את החנות.
ימים לאחר מכן חזר הלקוח לחנות עם המוצר שכבל קרוע בו.

למרות האמור לעיל,
כמחווה שירותי, לפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי נפעל להחליף את המוצר או לזכות את הלקוח לבקשתו.

סוכם עם הלקוח שיגיע לחנות לקבלת שירות.
מוצר:
אוזניות shq1200pk
תמונת משתמש
שם:
סלימאן
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה לי עסקה עם המוכר אלי ארסט בירג והוא חייך לי והתייחס יפה....ומהיר משירות *×5
מוצר:
כמה דברים..." מחשב נייד וסמארטפון " J5
תמונת משתמש
שם:
ami
תאריך:
13/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הקומקום באתר של החנות, קיבלתי הודעה לאחר מספר ימים לבוא ולקחת את הקומקום. הגעתי בשעה 1830, בדרך הביתה, והחנות היתה מלאה עד אפס מקום בלקוחות, למעלה מ-20. ניגשתי לעמדת הזמנות אקספרס באינטרנט ושאלתי מי מטפל בעמדה. נאמר לי לחכות בתור (למעלה מ-20 איש...ושלושה מוכרנים), אמרתי תודה ובדרך החוצה שמעתי את מנהל החנות מסנן "הוא הגיע דקה לפני הסגירה, מה הוא רוצה?"
חזרתי למחרת, הפעם בשעה 1805. שוב ניגשתי לעמדת "אקספרס", שוב שאלתי מי מטפל בעמדה, שוב מנהל החנות הודיע לי לחכות בתור (הפעם היו "רק" 8 לקוחות). שאלתי מוכרן אחר כיצד אפשר לבטל את ההזמנה, ומנהל החנות השיב לי "תרד, תרד מהאוטוסטרדה" (ביטוי חדש שלא היה מוכר לי...). לאחר שהבין שהגזים, אמר "חכה, אחרי זה אקבל אותך" ואז הוסיף "אני מקווה בשבילך ששילמת על המוצר באינטרנט" (את המשך השיחה אני חוסך מהקוראים...). המתנתי בסבלנות, המנהל קרא לי, ואחרי מספר דקות בהן ביקש את מספר ההזמנה שנשלח לי, את תעודת הזהות שלי, ואת כרטיס האשראי לי, ולאחר שחתמתי על מספר טפסים, נתן לי את המוצר. בהתאם לשלטים בחנות המחייבים בדיקה של המוצר טרם עזיבת החנות, ביקשתי לפתוח את האריזה ולבדוק שהמוצר תקין. המנהל אמר לי "לא כאן, גש לשם, יש שם שקיות" ושלח אותי לדלפק עמוס לקוחות שם לא היה מקום. הנחתי בלית ברירה את האריזה בצד, על ערימה של סרטי אריזה, פתחתי את האריזה, בדקתי את הקומקום והלכתי.
אני משאיר לכם להסיק את המסקנות, האם כדאי לקנות בחנות זו.
מוצר:
קומקום ומיחם 413023212
תמונת משתמש
שם:
סיני ורוני
תאריך:
10/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כלקוח שקונה די הרבה ציוד,
אני חייב לציין לשבח את אלי מסניף הקריון שנותן שירות מדהים.
אני רואה את זה על פני תקופה ארוכה ולא היתה פעם אחת שנחלתי אכזבה.
גם לקוחות וחברים ששלחתי לאלי אמרו אותו דבר.
לתת שירות זאת משימה לא פשוטה, יחד עם זאת, אלי מתמודד איתה בצורה הכי טובה שאפשר.
יישר כח!
מוצר:
מחשב ASUS
תמונת משתמש
שם:
Yuval Yosub
תאריך:
08/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למוכרים יש סבלנות לעזור ולהקשיב, מציעים מוצרים ונותנים להתלבט. גם אם אפשר לראות את המוצר רק לאחר הקניה (ולכן טוב שיש מוצרים בהדגמה - מסתבר שקניתי את אותו סוג מחשב שיובל משתמש בו בחנות), עדיין אפשר להרגיש שאני בידיים טובות.
המחירים נוחים לעומת חנויות אחרות, ובקניות של כל מיני מוצרים אני לרוב קונה אצלם.
מוצר:
מחשב נייד LifeBook A555-M730CIL
תמונת משתמש
שם:
נויה
תאריך:
07/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות כשאנו עוד מתלבטים בנוגע למחשב נייד ואיזה סוג לקנות.
כשהגענו לנציג בשם עידן, חווית הקנייה הפכה נוחה וקלה יותר. עידן המליץ, הסביר ונתן שירות מעולה
בסופו של דבר יצאנו עם מחשב נייד מעולה ועם רושם חיובי טוב! מומלץ
מוצר:
מחשב נייד IDEAPAD 510S
תמונת משתמש
שם:
ארבל
תאריך:
05/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייח בהרכבה אישית, מסניף אשקלון, הוא הגיע אליי כאשר הוא מורכב לא לעניין בכלל, ונורות הביקורת של מארז המחשב לא עובדות, לאחר בירור הבאנו את המארז לתיקון בסניף אשקלון, הטכנאי בשם מרת עשה עבודה נהדרת, בנימוס וחיוך, ותיקן במהירות את המחשב, בהחלט שיפר את החוויה הכללית מהקנייה בחנות.
מוצר:
מחשב נייח כללי
תמונת משתמש
שם:
Charlie
תאריך:
05/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה לי תקציב מסויים ודרישות מסויימות ובכל זאת הצליחו בחנות להתאים לע את המחשב הכי טוב לדרישות שלי, בעזרת המוכרים האדיבים מישל ומקס, המון תודה, כיף לקנות
מוצר:
מחשב נייד N3700
תמונת משתמש
שם:
ליאור שעיה
תאריך:
02/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש קניתי מחשב נייד מהחנות ולאחר שהטענתי אותו כ-12 שעות הדלקתי את המחשב וראיתי שפיקסל אחד שרוף,אז למחרת הלכתי לחנות בשביל לקבל מחשב נייד חדש ותקין(כמו שמגיע לי).
המוכר ניצן בר נתן הדליק את המחשב וראה את הפיקסל השרוף ויש התחיל לבצע פעולת החלפה ולהביא לי מחשב חדש,אני ביקשתי להוסיף עוד כסף בשביל לקנות מחשב יותר חזק ואכן הוא הסכים וישר הביא לי את המחשב,המוכר פעל כראוי ואפילו לא התווכח איתי או ניסה לעשות משהו,בגלל זה אני תמיד ממשיך לקנות מהרשת הזו וגם בקרוב מאוד אני יקנה מהם מסך גיימינג.
מוצר:
מחשב נייד Ideapad 310
תמונת משתמש
שם:
ronv
תאריך:
01/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות בקרית חיים - האצטדיון.
ההזמנה סופקה במהירות-תוך כמה שעות.
אך עלי לבקר אותם על כך שסיפקו כבל מסך שאינו תואם את כרטיס המסך שהזמנתי.לכן עלי לגשת שוב לחנות ושיחליפו את כרטיס המתאם בין המסך למחשב.
במחשב התקינו כרטיס HDMI ואילו החיבור למסך הוא DP.הכבל שסופק הוא DP-DP.
אני סבור שבחנות היו חיבים לחבר את המסך למחשב ולודא שהכל מתאים ועובד.
רון וייזר
מוצר:
מחשב שולחני מסך IR14
תמונת משתמש
שם:
Aharon Roni
תאריך:
01/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
25.8.16 נקנה מכשיר LG G3 באילת בחנות KSP נפטון רימונים.
בבית wifi לא עובד , התברר שיש למכשיר ' WIFI MAC Adress זהה למכשיר שקניתי ב KSP לפני שנתיים, דבר שאסור ע"פ החוק. ולכן אני ובני לא יכולים לגלוש באותו זמן.

KSP מתנער מאחריות ,לא מוכנים להחליף למכשיר חדש, מאשימים את היבואן רונלייט, מבקשים לקבל את המכשיר ולשלוח ליבואן לסדר את ה MAC דבר שאסור ליבואן לעשות , כי המכשיר חייב להגיע מהיצרן עם MAC מקורי.
לא הסכמתי למסור את המכשיר ולהישאר ללא מכשיר עד 7 ימים.
אותו סיפור קרה לבחור eduard מאשדוד כמה ימים לפניי.
רבותי ראו הוזהרתם, משהו לא חוקי קורה ב KSP.
מוצר:
טלפון סלולרי LG G3 32G
תמונת משתמש
שם:
Tamir
תאריך:
30/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשבים (שניים) כולל ציוד היקפי מסכים וכו.. באתי הזמתי את החלקים שרציתי בכל מחשב ואיזה מסך וציוד אמרו לי שזה יבנה עד 7 ימי עסקים עברו יותר מ10 הגיע באיחור . באתי לקחתי את המחשבים קנינו שני כרטסי רשת שאלנו אם יהיה אפשרות להחליף אותו המוכר אמר כן בלי שום בעיה.
חזרתי הביתה פתחתי את המחשב הגיע כמו שצריך אבל מה... קיבלתי מארז שחור וביקשתיייייי לבןןןןןןןןןןןןן בסדר והמחשב השני בן אלף מי שבנה אותו חיפף הוא חיבר מאוורר אחד היה לו קשה מאווווווד הוא פשוט שם אותו מאחורי הלוח אם והבריג את לוח האם פשוט יופיייי בן של אלף הייתי צריך להבריג את לוח האם מהמקום כוללל להוציא את כרטיס מסך ולהוציא את הקבל שהוא חיפף אותו ולעשןת הכל לבד ואוווו והסידור של הקבלים שהוא עשה פשוט חראאאא קניתי מחשב ב 13 אלף שקל קשה היה לסדר את הקבלים ??? בסדר לא צריך
אחרי יום באתי לסניף בחזרה כי לא רציתי את הכרטיס רשת ורציתי להלחיף אותו בכרטיס רשת אחר המוכר אמר לי אין בעיה רק תביא את הדיסק של הכרטיס רשת שבא איתו פשוט שכחתי אותו אחרי יום אני חוזר שוב פעם ואיזה סיפור השם ישמור הוא עשה ליייי בחייאת תעשה טובה תיקח את זה גם ככה קניתי פה מעל 13 אלף שקל תעשה טובה תחליף לי אותו ומה בסוף מסתבר שהוא לא יכול
קיצר לא ממצליץ לקנות מKSP במיוחד בסניף נצרת עילית חרא של שירות הכל לאט
ושכחתי להוסיף שלא הגיע אלי מקלדת ועכבר וכמה זמן הייתי צריך לחכות כדאי שהוא יזכה אותי שעתייים מה זה
קיצר לא ממצליץ לקנות מKSP במיוחד בסניף נצרת עילית חרא של שירות הכל לאט
תגובת החנות:
תמיר שלום,

ברצוננינו להזמינך לסניף עם המחשב על מנת להבין בדיוק במה דברים אמורים ולעזור ככל האפשר.
נוצר אף קשר עם הלקוח טלפונית להזמינו לסניף.

ככל שנפלה טעות, היא תתוקן.

בברכה,
קיי.אס.פי מחשבים
מוצר:
שני מחשבים כולל מסכים כולל ציוד היקפי dont know
תמונת משתמש
שם:
Anton
תאריך:
29/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Came on Sunday to Dizengoff centre store , the seller was informative and kind answered to all of my questions and demands .
the seller's name was Arthur
Thank you very much !
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
YakovAco
תאריך:
29/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בחנות קי.אס.פי באשדוד, קיבלתי שירות מעולה מהמוכר
אלכס, הוא קיבל אותי בחיוך והיה מקצועי מאוד,עזר לי לבחור מחשב בדיוק לצרכים שלי, ניתן לי הסבר מפורט על המוצר.

מוצר:
מחשב All in one 6100U 300-23 All in One i3
תמונת משתמש
שם:
Sapir
תאריך:
26/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,

ברצוני לתת משוב חיובי מאוד על נציג בשם אלמוג שעובד בסניף קריון קריית ביאליק.
נותן שירות מצוין, מכל הלב, ניתן לי הסבר על המכשיר בצורה מפורטת וברורה.
הלכתי מהסניף עם חיוך והרגשה שנתנו לי שירות מעולה ואדיב.

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
sirioux
תאריך:
24/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד. עזרו לי מאוד בקניית מסך שרציתי, כאשר לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה, המוכר שעזר לי, מתן, הכווין אותי בדיוק למה שהייתי צריך והיה נחמד והסביר לי הכל לאורך כל ההזמנה, מודה לו מאוד, ואני אישית אחזור לקנות בKSP אחרי החוויה הנעימה הזו.
מוצר:
מסך מחשב G2460PF
תמונת משתמש
שם:
google
תאריך:
23/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סוללרי בחנות קיי.אס.פי בקריון קבלתי שירות מצויין מהמוכר שי .סבלנות ,הסברים מצויינים והדרכה ראשונית.יישר כוח לשי מסניף הקריון.אין ספק שאחזור ללסניף לרכישת מוצרים נוספים.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
שרונה הרוש
תאריך:
23/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות בכפר סבא וקיבלנו שרות מצויין מאבישי ארמון. איש נעים, עם ידע רחב בנושא מחשבים המליץ לנו מה לשנות ומה לשפר בהרכב שהבאנו איתנו.
מוצר:
מחשב נייח ?
תמונת משתמש
שם:
Husam
תאריך:
22/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 18.8.16 הזמנתי טלוויזיה Sansui SUN-4532 דרך האתר, במפרט של הטלוויזיה באתר שלהם וגם בחשבונית שקבילי רשום במפורש שלטלוויזיה יש שתי כניסות USB ושתי כניסות HDMI.
אחרי שקיבלתי את ההזמנה גיליתי שבעצם במוצר שהביאו לי יש רק כניסת HDMI ו-USB אחת, פניתי לשירות הלקוחות שלהם והסברתי את הסיטואציה והבהרתי שהעניין של שתי כניסות ה-HDMI קריטי בשבילי ושאני מבקש לקבל מוצר שתואם למפרט שיש להם באתר, ביקשו ממני להביא להם את הטלוויזיה לסניף כדי שיוכלו לוודות שאבכן טעו במוצר. לאחר שעות של וויכוחים וטרטור (על חשבון העבודה שלי) הם אמרו שבעצם המוצר שיש להם באתר לא קיים (והפילו את האשמה על היצרן מנסתם) ואין להם פתרון הולם עבורי ומה שהם יכולים להציע זה שובר זיכוי או טלוויזיה שהיא יותר זולה (עם שנה אחריות במקום 3 ומפרט פחות טוב) במקום מה שקיבלתי ללא שום החזר כספי על ההפרש או פיצוי!!
שירות הלקוחות והמוכרים שלהם התיחסו בזלזול עצבים וחוצפה אפילו שהם יודעים שזה טעות שלהם.. ממליץ לא לקנות ולהתרחק מהם,
תגובת החנות:
הדברים אינם נכונים כלל וחבל כיהלקוח בוחר להציג את הדברים בצורה כזו. לצערנו נפלה טעות וברגע שהלקוח הודיע לנו לגביה, הוצא לו מיידית להחזיר את הטלויזיה ולקבל מלוא כספו בחזרה, או לחילופין לקבל מוצר דומה (במחיר מעט נמוך יותר, ולקבל חזרה את ההפרש כמובן). חברתנו עשתה כל שביכולתה על מנת לרצות את הלקוח אך הוא סירב לכל אפשרות שהוצעה לו.
מוצר:
טלוויזיה SUN-4532 32 LED
תמונת משתמש
שם:
eduard
תאריך:
20/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשני מכשירים LG G3 שקניתי בסניפים אשדוד-סיטי ואילת קיים אותו MAC-adress.
כתוצאה, המכשירים לא מתחברים לרשתות אינטרנט האותו זמן. המכשירים נמצאים באותה משפחה. KSP מכרה לנו מכשירים לא חוקיים, "פיראטיים", ומסרבת להחליף אחד המכשירים.
זעם ואכזבה.
תגובת החנות:
מדובר בהשמצה חסרת כל בסיס ושחר! חברתנו מוכרת מוצרים מקוריים בלבד. הלקוח פנה אלינו בטענה כי ישנה בעיה טכנית במכשירים שרכש, ולכן ביקשנו ממנו למסור אותם לצורך בדיקתם במעבדה וטיפול לפי הצורך. הלקוח סירב לכך בתוקף. הצענו ללקוח לקבל מכשירים חלופיים לשימוש בזמן הבדיקה, אך לצערנו הוא בחר שלא לקבל גם הצעה זו. לא ברור מדוע בוחר הלקוח להשמיץ את איכות המוצרים והשירות, שכן ניתנו לו מגוון אפשרויות לפתרון והוא זה שבחר לדחות אותן.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר