אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
44 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
159
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
12
0
4
3 חודשים אחרונים
33
0
15
6 חודשים אחרונים
59
0
38
שנה אחרונה
89
4
66
כל הזמן
489
10
260
נמצאו 759 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
בן נהון
תאריך:
23/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בתאריך ה17.02.15 בסניף כפר סבא מספר חלקים למחשב, בנהם ספק כח של קורסייר CS750M. הספק מתחיל לעשות רעשים בזמן עומס, שזה בתוכנות שדורשות הרבה משאבים או במשחקים. לאחר 6 ימים (23.02.15) הגעתי חזרה לחנות עם הספר שהיה ארוז באריזה מקורית וכל החלקים שקיבלתי איתו. ביקשתי מטכנאי שיבדוק את הספק והסברתי להם שזה מוצר חדש הוא אמר שהוא לא יכול לבדוק לי את הספק ושאני ישיאיר אותו שם ותוך 14 יום יצרו איתי קשר. איך זה הגיוני שספק שבן פחות משבוע יהיה צריך להיות בבדיקה של שבועים?? אני גם הצעתי לחנות שאני יוסיף סכום של כסף בשביל לקבל ספק אחר אבל גם זה הם לא היו מוכנים לשמוע!! וטענו שברגע שהדלקתי את הספק חייבים לשלוח אותו למכבדה מיוחדת... שדיברתי עם שירות הלקוחות שלהם ושאלתי למה הם לא אומרים דברים כאלו במעמד הרכישה , הם אמרו לי שלא אומרים דברים כאלו ללקוח!!
אני עובד עם המחשב ולא יכול לשאר ללא ספק החברה עושה צחוק מהלקוחות שלה ולא מעבדת לקוחות שרכשו מוצרים שאפילו עדין לא בני שבוע!! תתרחקו מהרשת הזו לא חסרים רשתות מחשבים גדולות אחרות בארץ ואפילו זולות יותר אני את הלקח שלי למדתי ויעביר אותו לכל אדם שאני רק יכול!!!!!
מוצר:
ספק כח למחשב CS750M
שם:
תימור
תאריך:
22/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום ב 15.9.2014 רכשתי טלפון G2 בקלות רבה מסניף כרמיאל קיבלתי את הטלפון במהיורות והכל היה מושלם . עד שלפני כשבוע מהיום שקע הטעינה בטלפון יצאה בהודעה "טעינה איטית" ניסינו להחליף מטענים לא עזר..
ניגשתי לחברת "רון לייט" ספק האחריות הם השיבו בגדר האחריות נאלץ לקלחת את הטלפון לאף יותר מ 14 ימי עסקים על מנת לספק לי שרות אדיב. אני לא יכול להרשות לעצמי יום אחד להיות בלי טלפון הם אומרים 14 יום... טוב כספק האחריות סגר לי תדלת בפרצוף בתשובה שלהם אין מה לעשות ואין לנו טלפון חילופי אפילו דור 2 לתת לנו . הבנתי שאני צריך אולי לגשת לקי אס פי באמת חייגתי הגעתי למ"ר לירן שטען שהוא מנהל מכירות ארצי קי אס פי. וגם הוא טען שטלפון חילופי לא מגיע לי ביקשתי שילח לי את תשובתו במייל או אסמכתה אך לירן סירב. שזה ממש לא פייר.
וכרגע אני נמצא במעגל שקי אס פי מנערים אומרים שהספק יתן לך חילופי והספק סבור שהוא לא חייב לך כלום חוץ מלקבל את הטלפון לתיקון למעלה מ 14 ימי עסקים.

תודה רבה לקי אס פי על שרות מכירה מהיר ואדיב. ועל שירות לקוחות לא מצהייר אני אישית יותר לא אגש לחנות הזאת לעולם וגם מקורבי פשוט בושה וחרפה..

לר לקנות טלפון סלולרי בקי אס פי
תגובת החנות:
אנו מצרים על בחירתו של הלקוח לסלף ולעוות את העובדות באופן מגמתי. הלקוח רכש מכשיר טלפון באחריות יבואן רשמי וקיבל עמו תעודת אחריות מלאה. השירות והאחריות ניתנים ע"י מעבדות היבואן ע"פ תנאי האחריות וכמובן בכפוף לחוקים בנושא זה. הדבר הוסבר לו ואף הובטח כי במידה ויתקל בעיכוב בטיפול יוכל כמובן לפנות אל חברתנו ואנו ננסה לסייע כל האפשר. יש לציין כי הלקוח הציג דרישות לשירות שחברתנו אינה מספקת ומעולם לא הובטח לו אך לצערנו כל הנסיונות להסביר לו זאת עלו בתוהו.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
שם:
Giora
תאריך:
22/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
באתר שלהם פרסמו פריט מציאון אייפד 2 במחיר 1100 שח. צריך לשים מקדמה בכדי שישלחו את הפריט ליעד קרוב לביתך.הם טרחו לציין אחריות ל3 חודשים, אממה שכחו לציין שהמחיר למוצר לא כולל את המטען שעליו צריך להוציא לפחות עוד 100 ש"ח. שאלתי את השירות לקוחות למה הם לא מפרסמים את זה בפרטי העסקה. אז היא אמרה שאומרים ללקוח בטלפון. סה"כ 1200 וחדש יעלה לפי זאפ 1400 ש"ח עם מטען ואחריות לשנה.......ממש מציאה!!!
לדעתי זו סוג של רמאות.... שימו לב ותבררו פרטים על "המציאון" שלהם
תגובת החנות:
לא ברורה לנו טענת הלקוח ל"רמאות" שכן חברתנו נוהגת בשקיפות מלאה וכל לקוח שמתעניין במוצר מציאון מקבל מידע מלא אודות המוצר על מנת שיוכל לבצע החלטה מושכלת בהתאם לשיקוליו. גם לקוח זה קיבל כל הפרטים ובחר להזמין המוצר בכל זאת על אף שהיה מודע היטב למצב בו נמכר המוצר.
מוצר:
טאבלט iPAD 2 16GB WiFi
שם:
igor
תאריך:
17/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לחנות עם חבר כי הוא היה צריך משהו התעניינתי אצל הטכנאי ויקטור ואצל המחסנאי דימה על כונן קשיח והם המליצו לי על טראנסנד שזה גם זול גם טוב וגם איכותי, אפילו קיבלתי הסברים מפורטים!! קיבלתי שרות מעל ומעבר ובטוח אחזור עוד לחנות!
מוצר:
כונן קשח 25H3B 2TB
שם:
Avishay
תאריך:
17/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מהנה וטובה.כל פעם שאני מגיע לחנות אני מקבל שיורת מעל המצופה. גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הייחס והשירות.ממליץ בחום
מוצר:
כרטיס קול usb e-usb-7.1
שם:
Shahar
תאריך:
15/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 6.1.15 רכשתי טלפון חדש של סמסונג מחנות ksp מחשבים סניף פתח תקווה המכבים
לאחר כיומיים בלבד הטלפון הפסיק להגיב וזה מכשיר חדש מאריזה ,הגענו לחנות ksp והיחס היה כל כך מזלזל שהרגשתי כאילו הכסף שקניתי איתו את המכשיר גנוב ,דרשתי מכשיר חדש ובצדק ,לא יכול להיות שהם מוכרים ללקוחות מכשיר תקול ולא עובד אחרי שאני משלם ממיטב כספי על מכשיר חדש ,אני די בטוח שהמכשיר אינו חדש פשוט .מעבר לזה השירות פשוט בושה וחרפה הם אפילו לא היו מוכנים לשמוע וישר פשוט זרקו אותי ליבואן לסמסונג שהם ישברו איתי את הראש ,סמסונג גם לא ממש עזרו ורק טענו שהטלפון ייכנס למעבדה לאחר שהבטיחו לי שעד 4 ימי עסקים המכשיר יתוקן עבר שבוע ויותר עד שהוא חזר ,המכשיר חזר ושוב אחרי מספר ימים שוב תקלה והטלפון לא מגיב וזה פעם שנייה בתוך שבועיים שהטלפון במעבדה ,זה נשמע הגיוני? פשוט בושה היחס השירות ומעבר לזה שמוציאים מכשיר לא תקין ולא מוכנים לתת במקומו מכשיר חדש כמו שהייתי אמורה לקבל בפעם הראשונה ,כל הסחבת בין ksp ולסמסונג גם עלו לי בימי עבודה גם בלחץ נפשי ובעוגמת נפש לא ייתכן שהאזרח תמיד אוכל אותה והחברות עושות מה שבא להם אני האזרח ואני לא מבקש הרבה רק תמורה לכסף שאני עובד בשבילו כל כך קשה
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9515 16GB
שם:
Itai's
תאריך:
15/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בקריון בכדי לרכוש מאוורר למעבד החדש שלי עם תושבת של 2011-3.
העובדים בחנות היו מאוד מקצועיים ונתנו לי פתרון מעולה בעלות כספית נמוכה, בדיוק לפי דרישותיי.
אני מאוד מרוצה מהמוצר ומהמקצועיות של העובדים בחנות!
מוצר:
מאוורר למחשב NH-D14
שם:
Olga
תאריך:
12/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות והמקצועיות בקמה ששמ גבוע! בעלי המליץ לפנות לסניף אשדוד\אשקלון ובחור בשם רומן.. אני לא מבינה במחשבים וכל זה, האמת אני לקוחה נודניקית מאוד חחח
קיבלתי הסבר מהיר וברור שעזר לי בקלות לבחור בידיוק מה שאני צריכה! מאוד ממליצה על הסניף KSP אשדוד ועל עובד בשם רומן! אם אתם לא מבינים במחשבים וציוד הזה ופוחדים שאמכרו לכם סתם משהו אז תילכו לשם!
קנינו שם גם בערב: מחשב, חלקים שונים, דיסק קשיח נייד ועוד הרבה... אני גרה באשדוד הסניף נמצא בעד הלום.. לא סתם אנחנו סורפים דלק ונוסעים לשם ולא קונים במקומות דומים בעיר
מוצר:
עכבר Sculpt Mobile Mouse
שם:
אתי
תאריך:
12/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מציון קבלתי על ידי ניסים ישי אבי בדברים כאלי לא נתקלתי בבית עסק אחרים
תודה תודה גדולה ממני אתי
מוצר:
מערכת הפעלה Windows 8 64Bit OEM Hebrew
שם:
ברוך
תאריך:
11/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אתר מאוד נוח לשימוש, מציג מחיר עדכני וזמינות במלאי.
השארתי את הפרטים האישיים חוץ מפרטי אשראי ות"ז ולאחר כיום עבודה התקשר אלי נציג המכירות בוריס. הוא אימת עימי את הפרטים האישיים וסיים את ההזמנה.
המוצר הגיע לאחר כשבוע, ללא עיכובים וללא שום כאבי ראש.
מוצר:
עכבר גיימינג G502
שם:
רונה
תאריך:
11/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להביע את תודתי והערכתי לשירות מעל ומעבר של נתן מסניף רמת החייל.
נתן היה אדיב, סבלני,מקצועי ומאוד שירותי באופן מעל הנדרש. מכיוון שאני חסרת ידע בתחוםהוא עזר לי בהכל.
כל זאת בנחת ואדיבות.
תודה רבה!
מוצר:
נגן MP3/MP4 Sansa clip Sport 4GB
שם:
David
תאריך:
05/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
I bought the ear plugs, spent over 980 shekels and they broke after using them twice, they then wanted me to send them for service, which I protested. They then ordered a new set, but did not arrive and I cannot get a hold of them the store in Kfar Saba does not ever answer the phone and a few time they hung up on me when I called.
מוצר:
Jabra Sport Pulse wireless ear buds Jabra Sport Pulse wireless
שם:
ron
תאריך:
04/02/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הגיימפאד כדי להשתמש בו במחשב חדש שקניתי. אני עומד בכל דרישות המערכת, והרבה מעבר להן, אך השלט לא עבד על המחשב מהיום הראשון.
כשחיפשתי באינטרנט ראיתי שיש רבים עם אותה הבעיה בדיוק, ובמקרים מסויימים, שאיני יודע מהם, השלט פשוט אינו עובד על מחשבים מסויימים.
הרשת מלאה בדיון על המוצר הזה ולא מוצאים פתרון.
פניתי לחנות כדי לבקש מהם פתרון אך הם אמרו שזה לא מעניין אותם, ושאין לי יכולת לבטל את העסקה שכן פתחתי את אריזת המוצר.

בקיצור להימנע מלרכוש את הפריט הזה בפרט ומKSP שמתנערים מאחריות בכלל.
מוצר:
גיים פאד F110
שם:
David Alperstein
תאריך:
26/01/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לבתי מחשב נייד לצורך לימודיה. לאחר מספר ימים המקלדת לא הגיבה למספר מקשים. בתי פנתה ל KSP אך הם השיבו שמאחר שחלפו 16 יום מאז הקניה יש לפנות לשירות אסוס. לקח לשירות כחודש לקחת את המחשב ועוד למעלה מחודשיים הוא הוחזק אצלם. פנינו ל - KSP מספר פעמים כדי שיסייעו אך הם מרחו אותנו ופשוט התנערו מאחריות. עלי לציין שאני לקוח וותיק הקונה ב - KSP מיום הווסדה אך יותר כף רגלי לא תדרוך בשום חנות שלהם.
מוצר:
מחשב נייד N3520
שם:
mano
תאריך:
25/01/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כבר מספר מוצרים מסניף סטלה מאריס חיפה מאז שנפתח. השירות מצויין ומסור, המוכרים שם מנוסים מאוד ותמיד נתנו לי את היעוץ הנכון בבחירת החלקים. חווית קניה ושירות שאני לא רואה הרבה היום. התחושה היתה שהם דואגים גם לי ולא רק לעסק. כל הכבוד לKSP על העובדים. ממליץ בחום!
מוצר:
ספק כוח 850W M12II-850bronze
שם:
Yoram
תאריך:
19/01/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הדירו רגליכם מהרשת לא לקנות שם כלום !!!
ביזיון. שירות ואמינות מתחת לכל ביקורת. שירות הלקוחות לא עונה וכשזה מסלפים.
באמת, לא שווה את החיסכון של כמה שקלים.
תגובת החנות:
צר לנו על כי הלקוח בוחר לסלף את העובדות ולהשמיץ רשת גדולה ומכובדת למען אינטרסים שאינם ברורים. הלקוח ביקש להחזיר לוח אם שרכש וגרם לו נזק ע"י הרכבה לקויה. חברתנו, כשירות טוב תיקנה את הלוח ואף עשתה זאת ללא כל עלות מצד הלקוח. טענתו של הלקוח כי לא קיבל מענה-אינה נכונה בעליל, שכן כל פניותיו של הלקוח נענו בצורה עניינית ואדיבה ולנו לא נותר אלא להצר על בחירתו של הלקוח להסתיר את העובדות כפי שהן.
מוצר:
לוח אם 1150
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.