אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
50 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
289
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
25
0
8
3 חודשים אחרונים
70
1
23
6 חודשים אחרונים
107
1
44
שנה אחרונה
204
3
82
כל הזמן
931
16
396
נמצאו 1343 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
Roy
תאריך:
15/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר אדיב ואמין, אני טופלתי על ידי אלי מסניף קריון, מהשיחה הראשונה ועד האיסוף מהחנות קיבלתי שירות ברמה גבוהה מאוד. אלי הגדיל ראש ועזר לי מעבר לנדרש בכל הנוגע להתאמת המחשב לצרכיי האישיים. אין לי ספק שאחזור לקנות בסניף בקרית ביאליק רק בזכות השירות שקיבלתי מאלי והדאגה לצרכיי. תודה רבה ובהצלחה.
מוצר:
מחשב הרכבה לא יודע
תמונת משתמש
שם:
or
תאריך:
15/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בספטמבר האחרון מכשיר בחנות ksp אילת. המוכר היה אדם לא נעים, ולא ענה על שאלות ששאלתי לגבי המוצר. המכשיר שנקנה היה meizu m3s וכעבור חודשיים התחילו להופיע בעיות שונות. שלחתי את המכשיר לתיקון ב"חברה המרכזית לתיקוני טלפונים" וכעבור שבועיים וחצי חזר אלי המכשיר לא מתוקן (הבעיות נשארו כפי שהיו לפני שנשלח לתיקון) ובלי מגן מסך שהיה עליו! המגן הורד ללא ידיעתי וכעבור יום נפל המכשיר, נשבר המסך ומאותו רגע חברת "מובייל בי.די."התנערה מאחריות למכשיר, על אף שהנזק נגרם כתוצאה מפעולה שלהם. אפילו אחריות על התיקון המקורי שהיה לפני השבר הם לא היו מוכנים לקחת. הקניה היתה חוויה לא נעימה וההמשך עוד יותר.
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על תחושת הלקוח .
כאשר לקוח מוסר מכשיר טלפון לבדיקה הוא חותם על כך שאין אחריות למוצרים נלווים כגון מגן מסך ולכן ייתכן כי ישוב מתיקון במעבדה ללא מגן המסך .
במידה והלקוח היה מעלה את הבעיה מולנו כאשר חזר ממעבדה ללא מגן המסך יכולנו לנסות לסייע או לספק מאיתנו מגן מסך כשירות טוב,
אך לצערנו הלקוח לא פנה אלינו בנושא כלל ולא אותרו פניות של הלקוח לשירות הלקוחות שלנו .



מוצר:
טלפון סלולרי m3s
תמונת משתמש
שם:
זיו
תאריך:
15/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אלי המוכר נתן לי חווית שרות מדהימה. מקצועי, אדיב, יעיל ושרותי. דוגמא לכל איש שירות. כן ירבו!
מוצר:
מחשב נייד זן בוק
תמונת משתמש
שם:
Yarin
תאריך:
10/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב מאוד מרמת השירות שלהם
שנים שאני קונה אצלהם מוצרים ופעם ראשונה שאני נתקל בשירות גרוע ומאכזב
קניתי מחשב נייח שהרכבתי דרך האתר אספתי אותו בחנות ksp ובבית בעת הדלקה ראשונית
לוח האם מצפצף ומראה שגיאה על מאוורר מעבד שעובד בצורה לא תקינה
פניתי לחנות .. נתחיל מזה שיקבלתי שירות של כאילו גנבתי את המחשב הזה .. מסתבר שאלו שהרכיבו את המחשב לא שמו מדבקות אחריות על המחשב
הנציג האשים אותי שאני תלשתי אותם ..שהרי למה לתלוש משהו שאמור לספק אחריות ? בכל מקרה הסכימו לקחת את המחשב לתיקון
ולאחר מספר ימים קיבלתי הודעה שהמוצר בסניף והוא תקין
בסניף אמרו שהתוכנה של הלוח אם לא הייתה מעודכנת ועוד כמה חירטוטים ובגלל זה המאוורר לא עבד טוב או שהסתובב במהירות נמוכה ולא תקינה מספיק.
האמנתי ולקחתי איתי את המחשב
בבית שהדלקתי אותו התחיל לעבוד לוח האם עדיין מראה על מהירות מאורר לא מהירה מספיק אבל לפחות המחשב נדלק.
הקטע הוא שלפעמים עדיין הוא לא מסתובב כלל ורק לאחר כמה כיבויים והדלקה המאורר מתחיל להסתובב על מהירות של 250 rpm נמוך מאוד!
בנוסף המארז עצמו החיבורים מקדימה לא עובדים כמו usb3 חיבור אוזניות ורמקול וגם הכפתור של אתחול לפעמים נתקע בפנים
בקיצור על הפנים ממש!!
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח ,

המחשב הורכב ללקוח עם רכיבים שהזמין בעוד שחלק מרכיבי המחשב שייכים ללקוח ולהם ביצע הרכבה באופן עצמאי,
לכן לא סביר כלל שהלקוח טוען כי המדבקות לא נפתחו - הרי המחשב לא יעבוד ללא זכרונות והלקוח היה צריך להתקינם לאחר לקיחת המחשב .

נציגי החנות קיבלו מהלקוח את המחשב וולא איתרו תקלה חומרתית אלא תוכנתית ולכן טיפלו בנושא מבחינה תוכנתית.
המוצר עבר בדיקה מקיפה ולא נמצאו תקלות אל היה צורך בשינוי הגדרות בלבד.

אם למרות זאת הבעיה חוזרת על עצמה , הלקוח מוזמן לגשת לחנות והמוצר יישלח לבדיקה נוספת במעבדה הראשית של חברתנו.

הדבר מעודכן בכרטיס הלקוח על מנת שנציגי החנות יהיו מעודכנים .
מוצר:
מחשב נייח Ksp1
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
09/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת gopro ובנוסף אביזרים למכשיר, קיבלתי אחלה שירות מהנציגים, הנציג מכירות שעזר לי והמליץ על המכשיר זה עוז יובל! אחלה שירות נציגים מוכנים להקשיב לעזור ולייעץ תמיד עוזר בסופו של דבר! תודה רבה!!!
מוצר:
מצלמה hero
תמונת משתמש
שם:
Gadi
תאריך:
09/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבת שלי קנתה מכספי בת-המצווה שלה את המכשיר. מספר שעות לאחר שהחלה להשתמש בו היא שמה לב שהכפתור של כיבוי המכשיר לא עובד. הגענו עם המכשיר לחנות KSP במודיעין, שם הוא נקנה, וביקשנו שיחליפו לנו מכשיר. לצערנו היחס אלינו היה מתחת לכל ביקורת: לא הסכימו לתת לנו מכשיר חדש ולא הסכימו לבטל את העיסקה על אף שהטלפון החדש היה תקול מהרגע הראשון! הם התעקשו לפרמט את המכשיר ולאחר שראו שלא מדובר בתקלת תכנה - התעקשו לשלוח את הטלפון לבדיקה במעבדה ולצערנו - כבר חלפו שבועיים ואפילו לא קיבלנו תשובה לשאלה אם הטלפון כבר נבדק... בינתיים רשת KSP מחזיקה בידה גם את הטלפון וגם את הכסף ששולם בעדו. לעומת זאת הבת שלי נותרה בלי הטלפון החדש שכל כך חיכתה לו וששילמה כל כך הרבה כסף עבורו. פשוט בושה. אין סיכוי שאשוב לקנות שם פעם נוספת.
תגובת החנות:
הלקוח השיב את המכשיר לחנות עם מכה במסגרת המכשיר והופנה לנותני השירות חברת מובייל ישראל לבדיקת המכשיר
אך הלקוח ביקש שהדבר יתבצע דרכינו על אף שהוסבר לו כי הדבר עלול לקחת זמן.
המכשיר נשלח לחברת מובייל ישראל ואנו נעדכן את הלקוח כאשר תתקבל תשובה מהם.


מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
AP
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בסניף אשדוד עד הלום לצורך רכישת מטען נייד למכשיר הסלולר שלי. השרות מאוד מהיר ואדיב ומקצועי. יחס אישי לכל לקוח. והמכירים טובים. יצאתי מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר שרכשתי. תודה רבה לולדי ולכל הצוות המקסים של סניף אשדוד עד הלום.
מוצר:
מטען נייד / סוללת גיבוי MPB10000C 10,000mAh
תמונת משתמש
שם:
Ari
תאריך:
08/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס מקצועי, ידידותי,יעיל ואכפתי.
תהליך הקניה מהיר ויעיל,

המוכר חשב ביחד איתי על חומרה שמתאימה גם לתקציב וגם למה שאני צריך ובסך הכל יצאתי משם עם הרגשה טובה ומוצר טוב,
קונה שם לא מעט בשנים האחרונות והשירות מהיר וטוב והמגוון מאוד רחב ועמוק והזמינות יוצאת מהכלל.

גם אין בעיה למצוא חניה בדרך כלל
מוצר:
טבלט Yoga Tab 3
תמונת משתמש
שם:
קוסטין
תאריך:
07/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף עד הלום ליד אשדוד זה מקום שתמיד בכיף לקנות מהם משהו. הצוות הכי מקצועי בארץ.
מוצר:
מחשב נייד YOGA 510-14 80VC002TIV
תמונת משתמש
שם:
chaim
תאריך:
06/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות מהנציג בדלפק מקצועי אמין סבלני, משלוח מאוד מהיר, בקיצור חווית קנייה שלא קיימת בשום מקום.
מוצר:
כרטיס זיכרון Micro SDHC 32GB SDSDQM-032G
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
Elia
תאריך:
03/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זיכרונות למחשב ב KSP בקריון אצל אלי, שהתאים אותם למחשב ווידא את התאמתם.
רוצה לציין את היחס המקצועי והאישי. שירות, יעוץ ונכונות לעזור מכל הלב - בכל הרכישות שביצעתי מולו.
מוצר:
זיכרון למחשב Sodimm
תמונת משתמש
שם:
יקיר
תאריך:
02/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את השעון דרך האתר. המוצר הגיע עם שליח לאחר 5 ימים בשעה 21:25. מסך השעון היה פגום מרגע פתיחת האריזה, עם גוון ירוק ומוזר. למחרת (יום חמישי) נגשתי לסניף ksp בהר חוצבים ירושלים על מנת לקבל שעון חלופי. נציג החנות אישר כי המסך פגום ואף ציין זאת בטופס בדיקת הציוד. לדאבוני במקום להחליף את השעון במקום ksp בוחרים בשירות לקוחות גרוע, ומאלצים את הלקוח להמתין לבדיקת מעבדה מקיפה. מיותר לציין שהעון הגיע בחזרה לחנות במצב מוזיאוני לגמרי ללא כחל וסרק ואף הדבר אומת ע"י הנציג בחנות, ואף על פי כן מאלצים את הלקוח להמתין ימים מספר לבדיקת מעבדה ועוד דורשים שהלקוח יגיע לחנות שוב לאסוף את המוצר בחזרה. כמובן שמוקד שירות הלקוחות בטלפון אינו טורח למצוא פתרון או לזרז את התהליך, היחס שנותנים ללקוח אטום לגמרי באצטלא של שירות לקוחות מצויין. חוויית קנייה גרועה מאין כמוה.
תגובת החנות:
חברתנו שמה דגש על מתן שירות וצר לנוו כי כך הלקוח מרגיש כלפיי שירות הלקוחות שלנו.

כאשר לקוח מבקש להחזיר מוצר במסגרת 14 יום , אנו משתדלים לבצע זאת מיידית ובמהירות האפשרית ,
אך כשמדובר בתקלה שייתכן ונגרמה מנזק לקוח כגון תקלה זו שלעיתים מאפיינת שבר במסך הפנימי,
אנו שולחים את המוצר לבדיקה במעבדה הראשית על מנת לאבחנה .

כעבור ימים בודדים בלבד, המעבדה החליטה כי ניתן להחליף את המוצר ללקוח .

אנו מבינים את אי הנוחות שנגרמה ללקוח אך לאחר שנעשה שימוש במוצר, זכותנו וחובתנו לאמת תקלה ו/או להסיר חשש כי מדובר בנזק לקוח .



מוצר:
שעון יד חכם Watch
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
02/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש מחשב נייח הגעתי לKsp בילו ועזרו לי להרכיב את המחשב שבשבילי אני חייב לציין שהשירות ממש מצויין הגעתי אמרו לי שזה עד 3 ימי עסקים אך באותו היום עוד הביאו לי אותו המחשב עובד מצויין ללא תקלות .אין ספק שאני יחזור לשם
מוצר:
מחשב נייח vs4-s black
תמונת משתמש
שם:
zohar
תאריך:
02/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס מעליב. מוצר תקול. הרגשתי בחנות זו כאילו יצאתי מדוכן רחוב לחפצים אסופים בעיירה בהודו. לא אחזור אליהם.
תגובת החנות:
כשירות טוב חזרנו ללקוח טלפונית,
הצענו לו לקבל את המכשיר לבדיקה למעבדה מטעם נותן האחריות וננסה לסייע לו ככל האפשר .
מוצר:
טלפון סלולרי w60
תמונת משתמש
שם:
Nofar
תאריך:
01/02/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן באינטרנט ואחרי אי הבנה קלה עזרו טלפונית עם שירות נעים וזריז. ביקשתי לאסוף מהחנות, יום לאחר ההזמנה היה כבר בחנות.
מוצר:
מחליק שיער S9620
תמונת משתמש
שם:
Beatrice
תאריך:
31/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין של ניסים אדיב מקצועי ענייני אישי הדביק לי את מדבקה שרות אין סוף
תודה רבה בתיה


מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5X
תמונת משתמש
שם:
lunak
תאריך:
30/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את מכשיר זה ב-31.10.2016 בחנות KSP ראשון לציון , תחנה מרכזית.
ב15.12.2016 מכשיר קבר התקלקל: לא משדר.
פניתי לחנות וקיבלתי הסבר שתיקון מבצעים ע"י חברה "מובייל ישראל" .
שרק לתת מכשיר לבדיקה צריך ללכת לחנות הקרוב שנמצע בחולון ( "רד מובייל").
והתיקון מבצעים ברמת גן ברחוב .זבוטינסקי 33.
ב03.01.2017 הגעתי לחנות ושלחתי את המשכיר לתיקון.

ב23.01.2016 התקשרו ממעבדה והודיע לי שמכשיר תקין ונשלח לחולון לקוח..
.שקיבלתי מכשיר , בדקתי והוא היה עובד מוזר:2 שיחות תקינות והשלישי לא משדרת.
למחר התקשרתי למעבדה ואמרו לי שבמעבדה מוצר היה תקין.
ב25.01.2017 הלכתי לחנות KSP בראשון לציון בתחנה מרכזית ראשון לציון וביקשתי להחליף מכשיר זה או החזיר לי את הכסף..
קיבלתי הסבר שחנות לא מבצע את החלפה ורק דרך החלטה "מובייל ישראל".
לחרת התקשרתי ל"מובייל ישראל".ובקשתי את המסמך מכשיר לא תקין ואני מבקש החלפה או החזר כסף .
התשובה שקיבלתי הייתה: תחזיר שוב מכשיר למעבדה .
ב30.01.2017 צלצלתי למעבדה של "מובייל ישראל " ושוב קיבלתי תשובה שאומד בתור לבדיקה ועוד לא תיפלו בו.
בסך הכול המכשיר טלפון נמצע תיקון 30 יום.
זה דבר אחי גרוע שהיה לי מכל טלפונים ניידים שהיו אצלי מ1999 עד 2017.
שורה תחתונה: לא לקנות שום דבר מסין.
ובמיוחד מוצר XIAOMI-! לא איכותי פשוט לזרוק כסף לרוח!
גם חברה KSP קשורה למחירה מוצרים לא תקינים ולא איכותיים.
טלפון מעבדה "מובייל ישראל" :03-6031464.
טלפון KSP 04-8141721


.
תגובת החנות:
השירות והאחריות למוצר זה ניתנים דרך חברת מובייל ישראל , הלקוח הלין בפנינו כי מסר את הטלפון לבדיקה והמוצר חזר לא תקין מהמעבדה .

הלקוח התבקש למסור בשנית את המכשיר לבדיקה בחברת מובייל ולספק לנו את מספר טופס הקריאה,
על מנת שנוכל לזרז את הטיפול ולוודא כי הפעם המכשיר נבדק ומטופל כראוי ובמהרה .

פנינו לחברת מובייל ישראל בנושא וגם הם ביקשו את מספר טופס הקריאה החדש של הלקוח על מנת לטפל בו במהירות אך הלקוח טרם חזר אלינו עם פרטים .

נשמח אם הלקוח ייצור קשר עם פרטים אלו על מנת שנסייע בטיפול .
מוצר:
מכשיר טלפון נייד xiaomi redmi 3s 16gb
תמונת משתמש
שם:
oded
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 29.1.17 נגשתי לחנות KSP בטיילת באילת בשביל לקנות מכשיר סלולרי מסוג Xiaomi max 32gb.
בדלפק עבד בחור בשם איתי. במשך כל הרכישה (נרכשו גם מוצרים נלווים) הוא התנהג בחוסר סבלנות ונתן שירות בצורה מזלזלת לכל שאלה שנשאלה ענה :זה מה יש, לא יודע ובסוף קינח "אחי לא יודע מה אתה רוצה ממני אני לא חייב לך כלום ואתה לא חייב לי".
אדגיש, באתי בשביל לקנות וקניתי בסוף את המכשיר אולם בדיעבד הייתי רוכש את זה בסניף אחר
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח , חברתנו שמה דגש על מתן שירות .
יש לציין כי במעמד הרכישה הלקוח ביקש מספר דברים שלא מתאפשרים לפי נהלי החברה , כגון פתיחת אריזת המוצר לפני הרכישה ולכן נציג החנות סירב
והדבר עורר ויכוחים .

הנושא נמצא בבירור וטיפול מול הנציג
מוצר:
טלפון סלולרי Mi Max 32GB
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
28/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, אדיב ואמין, חוויית קניה יוצאת דופן ותודה ענקית ליובל התותח מסניף קריון קריית ביאליק שעזר לי בצורה הכי טובה, מומלץ:)
מוצר:
מחשב נייח B250M-DS3H
תמונת משתמש
שם:
Tzipora
תאריך:
25/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו רכישה של טאבלטים בKSP סניף ירושלים - מרכז העיר,
ואיציק המוכר נתן לנו שירות מקצועי! אדיב! וסבלני!
ראוי לציין שלאורך כל הקנייה איציק הסביר בסבלנות, בנחת וחיוך והמליץ על המוצר הטוב ביותר בעבורי.
הוא נתן לנו טעם טוב ורצון להיכנס שוב לחנות.








מוצר:
טאבלט 4G LTE משולב טלפון סלולרי Phab PB1-750M ZA0L0147IL
תמונת משתמש
שם:
Eden
תאריך:
22/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף KSP בבאר שבע טלפון נייד - Samsung galaxy 6.
המוכר שלומי הרוש נתן שירות מעולה, מקצועי ובגישה מאוד חיובית!
ממליצה מאוד!
בהחלט אחזור לקנות שם.
מוצר:
Samsung galaxy s6 s6
תמונת משתמש
שם:
shimron
תאריך:
20/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין של אלמוג סניף קרית ביאליק קריון מקצועי בעל ידע רב ורחב יחסי אנוש מצויינים לסיכום נוח וכיף לבוא וליקנות. אלמוג התותח!
מוצר:
טלפון סלולרי g5 h840
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר באתר הוא על מכשיר ללא אחריות רשמית וגרסה סינית וללא עדכון תוכנה. לגרסה ישראלית ואחריות רשמית של מובייל המחיר הוא 1029 שקל ולאחריות של סאמסונג 1090 שקל.
אחרי כל זה כשהגעתי לחנות הלחיצו אותי ואז גם קבלתי יחס קר של פרטים רלוונטיים ולא יותר. ובקנייה נתנו לי את המכשיר ביד, בלי לפתוח איתי את הקופסה ולראות שהכל בסדר, פשוט קח ולך. אם יש לך בעיות תתקשר אחר כך.
מנסיון שלי ושל אנשים ששמעו ממני על זה במקומות אחרים כשלקוח מגיע לחנות יושב איתו נציג מתחילת הקניה, עונה לו על כל השאלות באדיבות ובסוף התהליך בודק איתו שהמוצר תקין והלקוח מרוצה ואז הם נפרדים.
בקיצור, אם אתם מגיעים לחנות בשביל לקבל שירות, תנסו במקומות אחרים.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח , הנושא הועבר לטיפול מול הסניף ,
עם זאת , יש לציין כי למכשיר שהלקוח רכש ישנה אחריות מלאה לשנה ע"י היבואן הרשמי בישראל - סקיילקס וניתן לפנות אליהם בכל שאלה במספר הטלפון *6963.

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2016 SM-J510F
תמונת משתמש
שם:
Moon3325
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף חולון שם אלכס קיבל אותי ועזר לי למצוא מגן מתאים! הדביק לי אותו באופן מדויק לשביעות רצוני.
מוצר:
מגן מסך לטלפון סלולרי Ipad
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר