אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
241
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
7
0
2
3 חודשים אחרונים
102
0
20
6 חודשים אחרונים
134
1
42
שנה אחרונה
169
1
71
כל הזמן
394
6
191
נמצאו 591 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
אלברט
תאריך:
24/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להמליץ על הסניף בנצרת עילית!
הזמנתי מחשב נייח וקיבלתי יעוץ מקצועי ואדיב וכמובן גם המחשב היה מוכן בזמן ממש קצר.
תודה רבה למוכר חיים ושאר הצוות.
מוצר:
מחשב נייח מחשב
שם:
Yifat
תאריך:
23/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בתחילת פברואר טלפון גלקסי 4 מיני בסניף רעננה. המוצר נפתח מולי חדש מאריזתו. כבר למחרת השימוש המכשיר החל להתקע. הנחתי שאלה חבלי לידה אבל זה רק התגבר כל יום כמה פעמים ביום. מס' ימים אח"כ נסעתי לחו"ל וברגע שחזרתי יצרתי קשר עם הסניף טלפונית שהמכשיר נתקע מיום רכישתו. כל זה כמובן לפני שחלפו 14 ימים מהרכישה.
איך יתכן שטלפון חדש מהקופסא נתקע עד כדי שצריך להוציא סוללה כי אחרת הוא לא מגיב. חדש!! בכל מקרה ב-KSP בשיחת טלפון התנערו ממני שמאחר והטלפון יצא כבר מאריזתו, שאפנה ליבואן לתיקון. הסברתי את האבסורד שאין דרך אחרת לדעת אם המוצר תקין אם לא נפתח מאריזתו ונפעיל אותו. בקשתי שיחליפו לי לטלפון חדש. אין סיבה שאני אשלם על מוצר חדש ומבלי שקרה למכשיר כל דבר שהוא (לא נפל, לא קיבל מכה, כלום!) הוא לא עובד ובתמורה לפאשלה של היצרן אני צריכה לקבל בתמורה מכשיר שעבר תיקון ו/או החלפת חלקים פנימיים?? לא רוצה טלפון מחודש או מתוקן, בפרק הזמן הזה שעבר מהקנייה ועד התקלות מגיע לי חדש ותקין שזה בדיוק מה שרכשתי.
לפני שעברו 14 ימים מהרכישה פניתי גם בכתב. קבלתי שוב את המענה הזהה- אנחנו לא מטפלים. תשימי במעבדה של היבואן ואז לפי מה שיחליטו שם נעשה.
בושה וחרפה!! את הטלפון הקודם קניתי ברשת מתחרה, אולי צריכה לחזור פשוט לשם לקניות עתידיות כי לKSP אני לא נכנסת יותר.
התחושה הכללית שנותרה מהרכישה וההתנסות לאחר מכן היא שהחנות הזו אינה מספקת אבא ואמא במקרה של בעיות. היא פשוט מפנה את הצרכן למישהו אחר, אין כאן שום אחריות מצידם כלפי הלקוח. וחבל.
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוחה אך חשוב להבהיר כי הוסבר לה - הן טלפונית והן בכתב - כי היות והמכשיר הינו באחריות היבואן, ולכן רק ליבואן הסמכות להחליט האם המכשיר אכן תקול. עוד הוסבר, כי במידה וימצא כי המכשיר אינו תקין, אנו נשמח לעזור ולהחליפו בחדש.
לצערנו הלקוחה בחרה שלא לקבל את התשובה, ואף על פי שהוסבר כי לאחר בדיקת המכשיר תוכל להגיע אלינו - לא פנתה אלינו ולא נתנה את האפשרות לעזור בנושא.

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy 4 mini
שם:
עידו
תאריך:
20/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני לומד בבית-ספר ועוזר למורות. מורה אחת רצתה לקנות לי מתנה. בדיוק רציתי עכבר אז היא הזמינה לי (אני עשיתי את ההזמנה) והם פנו אלי, וקיבלתי תוך שבועיים בערך (קצת פחות) את המשלוח. בדיוק מה שרציתי קיבלתי, ללא פגמים והשירות מדהים לאורך כל הדרך. אין ספק שאזמין מהם שוב בפעם הבאה שאצטרך משהו! וגם אומר לחברים להזמין שם! מגיע להם! מדהימים!
מוצר:
עכבר Compact Optical Mouse 500
שם:
avinodar
תאריך:
19/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מחשב נייח בסניף פתח תקווה, המוכר אהוד וכל צוות החנות היו נעימים ואדיבים מאוד. אהוד גם ידע להתאים את המחשב לצורכינו וענה על על שאלותינו בסבלנות ובמקצועיות.
מוצר:
מחשב נייח i5-4440
שם:
Rina
תאריך:
19/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין ומחירים אטרקטיביים! הבחור היה מאוד נחמד ושרותי ולמדתי הרבה על מוצרים רבים מביקור קצר! תודה רבה לסניף מתמ!
מוצר:
כרטיס זיכרון SD 8GB
שם:
Tal
תאריך:
18/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, מהיר ומקצועי.
לא פעם ראשונה שאני קונה בסניף ויש לציין לטובה את המוכר יהושוע, בן אדם נחמד אמין ומקצועי אשר יודע לתת יעוץ מעולה.
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטיים 2LF-00010
שם:
shmayak
תאריך:
18/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב להרכבה מחלקים שבמבצע. קיבלתי שרות מצוין מיקיר בסניף כפר סבא וקיבלתי את מה שהזמנתי הרבה קודם לתאריך האספקה שהתחייבו לו.
מוצר:
הרכבת מחשב מחלקים שבמבצע SAP2569
שם:
Gili
תאריך:
18/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מתלה לטלוויזיה מסניף נשר. קיבלתי שירות מאורן, מוכר בעל תודעת שירות גבוהה ומקצועיות . תחילה רכשתי פריט שלא התאים לי והוא סייע לי בביצוע ההחלפה של הפריט למתלה שמתאים לטלוויזיה שלי.
ביצוע ההחלפה היה ממש בשעת סגירת הסניף והוא סייע זמן נוסף על אף שהסניף היה סגור כדי שאהיה מרוצה
תודה רבה על הסיוע והמשך כך !
גילי
מוצר:
מתלה לLCD E31
שם:
לילך
תאריך:
17/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף באילת כבר בפעם השניה (בפעם הראשונה עם בן הזוג שלי) אצל נציג המכירות מור אביגדור שנתן את השירות הטוב ביותר.
מור הסביר בצורה סבלנית על כל מה ששאלתי ואפילו מעבר למצופה!!!
ממליצה בחום לגשת לסניף הזה שם תקבלו את השירות הטוב ביותר!

מוצר:
דיסק און קי וכרטיס הרחבה למכשיר גלקסי uhs-i 64gb class-10 card and 520susb flash drive 64GBsilver TS64GJF52S
שם:
Leo
תאריך:
16/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר זריז ויעיל , מנהל הסניף לאחר שדיברתי איתו סינית הבין בדיוק מה אני רוצה , ומעכשיו אני שומעת כמו שצריך ברכב את כל המוזיקה מהאיפון.
ממליצה בחם.
מוצר:
כבל לאייפון 3.5mm
שם:
בשמת
תאריך:
16/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד בסניף נשר.
המוכר נחמד - ייעץ לי במקצועיות - הסביר יתרונות וחסרונות של כל אופציה ולבסוף עזר לי לבחור את המוצר שהכי מתאים לצרכים שלי.
לא חיכיתי הרבה בתור וקיבלתי גם חבילה של מוצרים נלווים במחיר מוזל.
מחיר טוב.

בסה"כ אני מרוצה. מרגישה שעשיתי קניה טובה.
מוצר:
מחשב נייד G510
שם:
Rinat
תאריך:
16/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה מאוד נחמד ומקצועי, עזר לי להבין איזה כבל אני צריכה ודאג שיימצאו לי אותו במחסן במהרה כדי שלא אחכה בתור. אמנם שירות פשוט וקצר אך בהחלט מרענן לקבל שירות אדיב וסבלני אפילו כשהרכישה היא קטנה- זה ממש לא מובן מאליו.
מוצר:
USB cable USB 2.0 to USB mini 5 pin cable
שם:
ClassA
תאריך:
14/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה: מוצרים פגומים, שרות גרוע, יחס מזלזל - לא להתקרב אליהם !

רכישת המקלדת היתה יחסית מהירה: שילמתי, פתחתי את האריזה, בדקתי בדיקה מהירה ויצאתי מהחנות.
כשהגעתי הביתה שמתי לב שהמוצר פגום ומייד הלכתי לסניף כדי להחליף או לקבל זיכוי כספי. בסניף אחד הנציגים בדק את האריזה וטען שלא ניתן להחליף למוצר אחר או לזכות כי חסר באריזה דיסק עם דרייברים. כל ניסיונותיי לשכנע אותו, את הנציג שלידו ואת שרות הלקוחות שלא היה באריזה דיסק עם דרייברים עלו בתוהו. כולם טענו שהיה דיסק עם דרייברים ועכשיו הוא חסר.
ב-KSP הלקוח תמיד טועה.
כשביקתי לדבר עם מנהל אמר לי הנציג שהוא המנהל, ושאני יכול לשבת שם עד מחר.
הוא טען שזה המצב והאפשרות היחידה שלי היא להשאיר את המוצר ולפתוח קריאת שרות. בלית ברירה ומתוך חוסר אונים זה מה שעשיתי. ההרגשה היתה שאין עם מי לדבר.
בינתיים בדקתי באינטרנט unboxing של המוצר, כמו-כן שלחתי פניה לחברה שמייצרת את המוצר שטענו בחזרה שהם לא מספקים דרייברים עם האריזה.
לבסוף הסכימו KSP להחזיר לי את כספי (כמובן בניכוי 5%) גם לא הואילו בטובם להודות שטעו.
שרות מזעזע, אפס יחסי אנוש.
עדיף לשלם מעט יותר אצל המתחרים ולקבל תמורת ההפרש שרות הולם ולא יחס משפיל ומזלזל.
אני יותר לא אקנה מ-KSP וגם לא ממליץ לאף אחד לקנות שם.
תגובת החנות:
צר לנו על אכזבת הלקוח אך יש להדגיש כי הדברים, כפי שהציגם, אינם מדוייקים כלל. למען הסר ספק, איננו מוכרים "מוצרים פגומים" וחבל שהלקוח בחר להשמיץ רשת גדולה ומכובדת. הלקוח ביקש להחזיר את המוצר, ולצערנו הגיע לחנות עם אריזה חלקית בלבד. הוצעו לו מגוון פתרונות לנושא אך הוא סירב לקבלם.
אנו מצרים על הרגשת הלקוח ומזמינים אותו להנות ממגוון המוצרים ומשירות ברמה גבוהה כפי שנהוג אצלנו.
מוצר:
מקלדת DeathStalker Expert Gaming
שם:
Shalom
תאריך:
14/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כטכנאי מחשבים כבר קניתי שמה הרבה פעמים בעיקר מחשבים נייחים וניידים ואביזרים למחשבים, ותמיד קבלתי יחס חם טוב ואדיב שירות מעולה, ובעיקר בזכות הנציג מכירות ''חיים'' שדאג ודאג לעזור בכל הפרמטרים מייעוץ עד שירות במכירה והמון סבלנות ובבדיקת תקינות המוצר לפני המסירה.
אני מאוד מאוד ממליץ על המקום הזה ובמיוחד אצל ''חיים'' הנציג מכירות בהר חוצבים ירושלים.
מוצר:
מחשב נייח ונייד 13
שם:
עודד
תאריך:
13/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מפבל יחס אישי מהרגע הראשון שהבעתי עניין בהרכבת מחשב, וזה עוד לפני שהיה לי ברור שדרכו ארכוש אותו. פבל היה רגיש מאוד לצרכים היישומיים שדרשתי מהמוצר, במסגרת התקציב שעמד לרשותי, שעושה הרושם שנוצל באופן יעיל.
לפבל היה חשוב להסביר לי את המשמעויות של הדקויות במפרט, ובמידה והיה חשוב לעשות שינוי, בין אם היה מהקלים ביותר, קיבלתי הסבר מפורט לסיבה.

המחשב היה מוכן תוך יומיים. זה מעט זמן. שפו.
מוצר:
מחשב גיימינג נייח 4670, EVGA GTX770...
שם:
מיטל
תאריך:
12/02/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את עובדי החנות K.S.P בסניף נצרת עילית. העובדים אדיבים, נותני שירות מצוין ,סבלניים ,סובלניים ונותנים מענה לכל לקוח ושאלותיו
וירבו אנשי שירות כמוהם :)
מוצר:
טלפון סלולרי note 3
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.