אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
37 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
235
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
3
3 חודשים אחרונים
20
1
11
6 חודשים אחרונים
98
1
28
שנה אחרונה
170
2
63
כל הזמן
416
7
202
נמצאו 625 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
komar
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי השוואת מחירים בזאפ וראיתי שיש להם סניף קרוב למקום עבדתי ברמת גן.
השירות היה יעיל ומהיר וכמה דקות אחרי שנכנסתי לסניף כבר הייתי עם המוצר ביד.
החברה בסניף אפילו השקיעו מזמנם כדי להסביר לי איך לתפעל את המכשיר ולסנכרן אותו עם חשבון הגוגל שלי.
בהחלט אחזור לקנות שמה שוב
מוצר:
טאבלט a1000
שם:
יוני
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהחלטתי על עכבר למחשב ראיתי שיש אותו בחנות הזאת והלכתי לקנות.
המוכרים שם זוועה, רובם מתנהגים אל הלקוחות כאילו הם מטרד והם בעצמם לא מבינים במחשבים יותר מילד בכיתה ז'..
המוכר הבטיח לי שיש אחריות ובמידה ותהיה בו בעיה שלא נגרמה משימוש לא תקין אני אקבל את ערך כספי חזרה.
והנה אחרי יום אחד (!) העכבר התחיל (וממשיך) לעשות בעיות, הקליק השמאלי נשאר תקוע לפעמים ויש קפיצות במחשב למרות שהעכבר לא זז.
דברים כאלה ממש לא מקובלים לעכבר שעלה 425 שקל וחדש מהאריזה, אני *צילמתי* את הבעיה אבל ב"מעבדה" של החברה (מישהו חיבר אותו למחשב שלו והשתמש בו כמה שעות) טענו שהוא בסדר.
למרות ההוכחה המצולמת שלי הם פנו להאשים את המחשב שלי(בדקתי ב-2 מחשבים), הפאד שלי (איכותי מאוד ותואם לעכבר)ובקיצור עשו הכל בשביל להמנע מלהחליף את העכבר השבור. אני מאוד מאוכזב שרימו אותי ככה, 425 שקל הלכו לפח והמילה שלי לבד לא עושה כלום מול החברה הענקית. כל מה שאני יכול לעשות הוא להזהיר את הצרכנים של זאפ - הזהרו.
תגובת החנות:
למען הסר ספק, המוצרים הנמכרים בחברתנו הינם חדשים ותקינים לחלוטין, בכללם גם עכבר זה. הנציגים בחנויות, הן במכירות והן במעבדות, הינם מקצועיים לעילא ועושים עבודתם על הצד הטוב ביותר. צר לנו אם הלקוח לא נהנה מחוויות רכישה ושירות ואנו נבדוק את הדברים.
העכבר נמצא תקין לחלוטין. אף על פי כן, כשירות טוב, הוצע ללקוח לקבל כספו בחזרה - אך לצערנו עד היום לא טרח להגיע ולהסדיר הנושא.
מוצר:
עכבר למחשב R.A.T 7
שם:
Tomer
תאריך:
21/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו את הטלפון מסניף בקריון, שהגענו הביתה גילינו שהמיקרופון לא תקין ולא שומעים כלום בצד השני במהלך שיחות.. בזמן הקנייה בחנות לא היו מוכנים לפתוח ולהראות שהפלאפון תקין!
למחרת התקשרנו למוקד, שם הם התנערו מאחריות, וטענו שברגע שפתחנו את האריזה המוצר לא באחריותם וצריך לפנות כבר לסניף של סאני! היבואן של סמסונג.. (וכמובן שיש מעט סניפים ולא באזור מגורינו) מה שכרוך בטירטור רציני וחוסר נטילת אחריות על מוצר שהם מכרו.
שניסינו לשאול בעמוד שלהם בפייסבוק, ההודעה שלנו נמחקה פעמיים וויתרנו על קבלת תשובה..

פשו לא לקנות!
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות שעברה הלקוחה, חשוב להדגיש כי הנושא טופל לשביעות רצונה. המכשיר הוחלף לחדש ואף נבדק על ידה לוודא כי המכשיר החדש תקין לחלוטין. המקרה טופל במהירות וביעילות ואנו תקווה כי הלקוחה תהנה מרכישתה, ומזמינים אותה להנות משירות מהיר ומקצועי גם בעתיד.
מוצר:
פלאפון S4 active
שם:
fullmetalboy
תאריך:
20/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף רעננה ובחור בשם דור עזר לי בקנייה. הוא היה נחמד ומקצועי וכיוון אותי בדיוק למוצר שהייתי צריך בזריזות.
מוצר:
כרטיס רשת USB WN8200ND
שם:
MarkL
תאריך:
20/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מוכר בשם איתי הסביר לי באדיבות רבה על כל פריט ופריט במחשב שהורכב לי באופן אישי תוך הקפדה על הבנתי ותיאום ציפיות המוצר, הרגשתי שיש לי על מי לסמוך וקיבלתי שירות מעבר למצופה.
מוצר:
מחשב נייח ASUS
שם:
KSP
תאריך:
18/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשנו מדפסת שתתן מענה לצרכים של בית עם ילדים בגיל בית הספר ושל מבוגרים העובדים מידי פעם מהבית ונזקקים לשירותי מדפסת ומכונת צילום. פירטנו את הצרכים שלנו מול בחור בשם חנן, עובד בחנות במתחם בילו והוא המליץ לנו על המדפסת ככזו התואמת לצרכינו. אנו מאוד מרוצים מאיכות ההדפסה ומכך שהמדפסת הינה אלחוטית,, מהשירות שניתן לנו בחנות וכמובן גם מהמחיר.
מוצר:
מדפסת HP DESKJET WIRELESS 4625
שם:
leon
תאריך:
18/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
סיפור ארוך בקצרה -אחד הכפתורים בעכבר שקניתי לא עבד בקשתי להחליף אותו בחנות קיבלתי סירוב בטענה שלא מחליפים לאחר שהאריזה נפתחה !!!
ניסיתי לדבר עם שירות הלקוחות הארצי התברר שזה לא בדיוק קיים בחברה,
לאחר אינספור טלפונים ומיילים לחנות ואיומים בתביע הסכימו לתת לי זיכוי של 70% מעלות העכבר .
תגובת החנות:
צר לנו על בחירתו של הלקוח לסלף את העובדות ולהשמיץ. הלקוח רכש עכבר חדש ותקין לחלוטין אך לא ידע כיצד להשתמש בו. הצענו את עזרתנו בהדרכה לעבודה עם העכבר, ללקוח ניתנו מגוון פתרונות אך לצערנו הוא בחר שלא לקבלם. אנו מזמינים את הלקוח לקבל הסבר, שירות ויחס אישי כפי שאנו מעניקים לכל לקוח.
מוצר:
עכבר m560
שם:
שמיר בןצבי
תאריך:
12/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף רמת השרון לאחר המלצה ממכר,
המוכר הנחמד, שמו היה שניר כמדומני, עזר לי לבחור כונן קשיח שהתאים לי והיה במסגרת התקציב שלי.
השירות היה אדיב, ואף ששאלתי הרבה שאלות והתעניינתי לגבי הרבה פריטים הדומים לכונן שקניתי, המוכר לא ניסה לזרז את העסקה, לקח את הזמן וענה לכל שאלותי.
מוצר:
כונן קשיח Western Digital Caviar Blue
שם:
עודד
תאריך:
12/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר. תהליך ההזמנה מוזר כי אתה לא משלים את ההזמנה באתר אלא צריכים לחזור אליך טלפונית. כשחזרו אלי התחילו הסיפורים: אי אפשר לשלוח כי אין במלאי. אבל אם תבוא לקחת יש במלאי. אים אתה רוצה לבוא לקחת תשלם מראש, תחכה שבועיים ואז תיגש לחנות. בקיצור בניגוד להבטחות המשלוח לא חינם.
מוצר:
רמקולים SBS A120
שם:
אלכס
תאריך:
11/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להמליץ על הסניף בנצרת עילית.
קיבלתי שרות מצויין והמוכר חיים היה אדיב ומקצועי.
אמליץ לכל חברי ומכרי לקנות שם.
תודה רבה
מוצר:
זיכרון למחשב נייד 4 GB 1333 MHZ
שם:
Mike
תאריך:
10/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלפון מדגם Sony Xperia E, השירות היה מהיר וטוב. הבעיה מתחילה ברגע שהטלפון החדש לא נדלק. ל-KSP אין שום אחריות על טלפונים שהם מוכרים ותצתרכו לבזבז עוד המון זמן וכסף בשביל לתקן אותו ,במעבדות של רמי לוי במקרה שלי באיזה מקום נידח.
מוצר:
טלפון סלולרי Xperia E
שם:
דביר
תאריך:
10/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת - וואו!
בשירות כזה עוד לא נתקלתי, מוכרים נחמדים, סניף נעים ושקט ושירות יוצא מן הכלל, גם בטלפון כשהתקשרתי לברר על מלאי ושעות בסניפים.
אני מרוצה מאוד מהשירות ואמשיך לקנות בKSP ובסניף נתניה המעולה במיוחד
מוצר:
אוזניות HD201
שם:
Yoav
תאריך:
08/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
היי, רציתי לציין את השירות הפשוט מעולה של רשת קי אס פי!!!! קניתי אוזניות והיתה לי התלבתות ושאלתי אותם בפייסבוק והם נתנו לי יעוץ ממש טוב
מוצר:
אוזניות Vengeance 1400
שם:
מנחם
תאריך:
07/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר קלה ומהירה. מבחר המחשבים ענק.
אין צורך להשאיר פרטי אשראי ולשלם מראש.
נציג התקשר אלי תוך דקה מרגע ביצוע ההזמנה.
מכיוון ש קי אס פי נמצאים בכל מקום, אין בעיה לגשת ולקחת את המוצר מאחת החנויות.
למחרת בבוקר המחשב היה אצלי.
מוצר:
מחשב נייד 3217
שם:
Anna
תאריך:
06/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מצויינת,
שירות איש המכירות היה יוצא מן הכלל, למרות ששיגענו אותו עם המון שאלות, עזר בהשוואת דגמים מבחינת נתונים, גדלים ואפילו צבעים.

לצוות המכירות הייתה סבלנות מרשימה, וממש עזרו לאורך כל הדרך.
ממליצים בחום,
תודה רבה!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 Mini
שם:
lora
תאריך:
04/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי בסניף נצרת עילית.עובד נהדר השירות מקצועי עם חיוך.התרשמתי מאוד משירות ,מהמוצרים ואני בהחלט אחזור לשם לקניות נוספות.
מוצר:
טלפון סלולרי LG L3 II
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.