אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
50 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.14
ציון ממוצע
399
חוות דעת בשנה האחרונה
1534
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
77
0
3
3 חודשים אחרונים
153
2
14
6 חודשים אחרונים
227
3
33
שנה אחרונה
311
4
84
כל הזמן
1102
18
414
נמצאו 1534 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דימה הוא מוכר מקצועי ומאוד אדיב נתן לנו שירות מצויין אני מאוד מרוצה ממליצה להגיע לחנות הנמצאת בלגונה אילת
מוצר:
LG g5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כשבוע 2 אוזניות של NOA. הקניה בוצעה קרוב לסגירת החנות ב7 בערב. הגעתי הבית ולהפתעתי אוזנייה אחת הייתה שבורה ותקולה ונראית משומשת, הגעתי למחרת לחנות ואמרתי למוכר את הדברים. אני לתומי חשבתי שאני בא ומחליף במקום ונגמר הסיפור אבל כנראה שהדברים לא עובדים כך ב KSP. אין לי טענה כלפי המוכר כי הוא טוען שהוא שכיר והוא עובד לפי נהלי החברה. אז נהלי החברה אומרים שהוא צריך לשלוח למעבדה של השירות לקוחות ולתאר את המוצר. שיש עוד לקוחות מסביב הוא שואל אותי אם אני בטוח שככה פתחתי את המוצר ו"לא יכול להיות שככה זה היה, אין מצב" ונותן לי להרגיש כמו גנב שבא לעקוץ 170 שקל עלובים, זה ממש מה שחסר לי בחיים. לבסוף התיאור שלו לא השאיר ספק... "הקונה טוען שהוא פתח וראה את המוצר במצב הזה, אני רואה מוצר משומש ושבור ולא יכול להיות שזה יצא מהחנות כך" ששוב, יש לקוחות סביבי ואני מרגיש כמו גנב. כמובן שאחרי כמה ימים שאני בלי אוזניה שנחוצה לי מאוד לעבודתי על הכביש, קיבלתי הודעה שיש נזק פיזי באוזניה ואחריות היצרן לא תקפה ולבוא לאסוף את המוצר מהחנות. אז תודה רבה KSP, אין עליכם.
מוצר:
אוזניית בלוטוס NOA X8 PRO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דימה מוכר מקצועי, חרוץ, ונענה בסבלנות לכל השאלות.
מעודד קנייה ובעל חטש הומור.
אין ספק שאחזור לחנות זו בכל הזדמנות
מוצר:
Note 4x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ועקבי. מגוון מוצרים רחב מאוד.
הנציגים סובלניים מאוד לדרישות הלקוחות.
זמן טיפול מאוד לגיטימי.
תודה מיוחדת חסימה הנדיב
ילנה
מוצר:
LG G6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף קינג ג׳רג אחרי המלצות רבות ונהנתי מאוד מהשירות האדיב של איציק , יחס מעולה ,שיודע לתת את המידע העדכני והטוב ביותר , ממליצה בחום לכולם להגיע 😃
מוצר:
Lg g5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר גרוע. מתחמם לאחר דקות בודדות. ונתקע. עד לאחר התקררות.מתי שהגעתי לחנות והיה שם תור למוכר 1 כי השני יצא להפסקה. (שילמתי מראש) רק להגיע ולאסוף. ביקשתי מהמוכר לקחת את המוצר והוא התלוננן שבזמן האחרון הוא מרגיש כמו פקיד קבלה ולא מוכר. מוזר כי לא כח אני מכיר את החנות הזאת. לאורך השהים לחנות נוצר שם טוב ולא מוכרים מוצרים לא איכותיים ובמיוחד אותו מוכר שאותו אני מכיר זמן. נשמע ממש לא מקצועי. הרסו לי את החוית קניה. חבל.
תגובת החנות:
מבדיקה שערכנו באשר לחווית הקניה הנ"ל, הלקוח הגיע לאסוף את המוצר החדש שרכש, נציג החנות סיפק לו את המוצר לשביעות רצונו של הלקוח ואף הציע לו לבדוק את המוצר בחנות לפני עזיבתו , זאת כפי שרשום בשילוט התלוי על קיר בית העסק, הלקוח בחר שלא לבדוק את המוצר ועזב את החנות.
הלקוח חזר עם המוצר לחנות בטענה שהוא לא תקין, מבדיקה של המוצר בחנות בנוכחות הלקוח -לא נראתה כל בעיה במוצר, על כן הלקוח עזב את החנות עם המוצר.
צר לנו שזו ההרגשה שהלקוח קיבל.

במידה והלקוח עדיין חושב שיש בעיה עם המוצר הוא מוזמן להגיע לחנות לבדיקה חוזרת וככל שתאומת במוצר תקלה נדאג להחליף את המוצר בחדש או לתת ללקוח זיכוי.
על הלקוח להגיע עם המוצר באריזה מלאה.

תודה רבה.
צוות KSP
מוצר:
Semicom S502B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לksp בקינג גורג 7 באתי לקנות שיאומי, איציק עזר לי בהכל, נתן עזרה בהכל ושירות מעולה, רגוע עם חיוך. שירבו עובדים כמוהו
מוצר:
Xiaomi Note 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות פשוט מדהים של שני המוכרים בסניף ! מלא אדיבות, מקצועיות, סבלנות ואמינות. תודה רבה
מוצר:
lg g5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הגרועה ביותר שהייתה לי בחיים !!!
אקדים ואומר שאני טכנאי מחשבים ומנהל רשת מוסמך עם ניסיון של 10 שנים,אז ככה שאני מבין דבר או שניים.
בתאריך 4.3.17 ירדתי לחופשה באילת והחלטתי לרכוש מחשב נייד מ-KSP (סניף לגונה).
כשנכנסתי לחנות קיבל אותי מוכר בשם שחר.
הסברתי לו איזה מחשב אני רוצה והוא מיד ניגש להביא לי אותו.
לאחר ששילמתי שחר הוציא את המחשב מהקופסה והראה לי שאין שום נזק פיזי.
כשהגעתי הביתה חיברתי את המחשב לחשמל, ולא האמנתי..המחשב שקניתי לא נדלק בכלל.
למחרת קמתי בבוקר והלכתי לסניף הקרוב אליי באשדוד (סניף אשדוד-מרכז).
הגעתי עם המחשב והסברתי למוכרים שם (עוגן, ועוד בחור ממוצא רוסי שאיני זוכר את שמו) שקיבלתי מחשב שבכלל לא נדלק.
מיד התנפל עליי המוכר הרוסי בטון מתנשא וקבע: "אתה צריך להטעין אותו 8 שעות כדי שידלק".
דבר שנשמע לי תמוה מאוד, כי חיברתי את המחשב לחשמל ולא הייתי תלוי בבטרייה.
לאחר מכן אמר לי שאני צריך לשלוח את המחשב למעבדה של DELL ושאלתי אותו:"למה אני צריך לשלוח למעבדה מחשב חדש שקניתי אתמול כשהוא מלכתחילה אצלכם בחנות היה תקול ולא נדלק ?!".
המוכר המשיך בטון המתנשא ונשאר בעמדה שלו ואמר לי להשאיר את המחשב בחנות ושהם יטעינו אותו 8 שעות ויתקשרו אליי.
ממש עשה לי "טובה".
בכל אופן החלטתי להתקשר לחברת DELL, ולברר אם באמת יש תקלה כזאת עם הבטרייה והחשמל בדגם הזה.
בחברת DELL אמרו לי שמה שהמוכר אמר לי זה דבר הזוי ולא נכון, והוסיפו שמעולם לא שמעו על תופעה כזאת בדגם הזה.
לאחר שעתיים מתקשר אליי המוכר השני בשם עוגן ואומר לי לחזור לחנות.
אמר לי שאם הם הטעינו אותו שעתיים והמחשב עדיין לא נדלק כנראה שאני צודק והמחשב לא תקין.
לבסוף הם הסכימו להחליף לי את המחשב אחרי שטרטרו אותי במשך חצי יום.
נסעתי עד צומת בילו כדי לאסוף את המחשב, העיקר לסיים את המפח נפש הזה.
כששאלתי את החבר'ה שם לגבי פיצוי, אמרו לי בזלזול:"מה קשור אלינו ?! תפנה ל-DELL".
מציע לכם להתרחק מ-KSP כמו מאש !!!
מוכרים שמזלזלים בלקוחות שלהם וחושבים שהם מבינים יותר מכולנו.
לא אשוב לקנות ברשת הזו יותר.
אכזבה !!!
מוצר:
מחשב נייד - Dell Inspiron 15 7000 7567
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם נוספת שקונה בסניף באילת.
דימה מסניף הגשר ייעץ ונתן שירות מעולה. ממליצה מאוד מאוד.
תהנו!!
מוצר:
Xiomi redmi 4x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד לנובו בסניף חשמונאים בתל אביב. השירות היה מצויין, אינני מבין במחשבים ושאלתי את מנהל החנות אן ספור שאלות תם. הוא היה סבלני וענה במתינות ובמקצועיות על כל השאלות. חזרתי לחנות אחרי מספר ימים כשהיה נדמה לי שמשהו לא תקין. הוא קיבל אותי בחיוך, בדק את המחשב ונתן לי הנחיות לתפעול יעיל.
בזמן ההמתנה עקבתי אחרי האופן שבו טיפל בלקוחות אחרים וחשבתי שלקוחות היו שמחים לקבל יחס וטיפול דומה בכל בית עסק.
ממליץ בחום.
יואל
מוצר:
לנובו נייד 710-141kb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות. דימה המליץ לבן שלי על מסך גיימינג לא יותר מדי יקר, בסניף אילת לגונה. חשבונית 135207
מוצר:
G24 60 pf
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף בטיילת באילת
נתן לי שירות בחור בשם איתי, שירות מעולה
מחיר אדיב
אחזור ללא ספק
מוצר:
galaxy s8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות ברעננה מעולה. במיוחד מתן שתמיד נותן שרות אדיבה וממליץ לפי צרך - לא מנסה למכר מעבר למשצריך. כל הכבוד!!!
מוצר:
מסך SAMSUNG S19
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שלישית שאני מגיעה לסניף אילת החיילת ומקבלת שירות מאיצי המדהים. מקצוען אמיתי, שירותי ואמין. מומלץ בחום
מוצר:
Huawei Y6-II
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לדימה מסניף הטיילת
הבחור סופר מקצועי עזר לי לקבל את ההחלטה המכונה ועוד יצאתי בעיסקה טובה יותר מבחינת מחיר.
היה שווה להגיע לכאן באף חנות לא הצליחו להגיע לאותה הצעת מחיר כוללת
מוצר:
Lg v20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בטיילת קיבלתי שירות מצויין אדיב וסבלני תודה רבה למוכר דימה ממליצה בחום להגיע ולרכוש
מוצר:
A520
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לוקחים אחריות על טעויות. קניתי מארז תת ימי לצילום פילטר תת ימי. כשהגעתי הביתה גיליתי שהפילטר לא מתאים למארז אלא רק למצלמה עצמה. בשירות לקוחות אמרו לי לפנות לחנות באילת שם קניתי את הציוד. באתי במיוחד לחנות מרמת גן ושם לא הסכימו להחזיר את הפילטר כיוון שהמארז נפתח (לא נעשה בו כל שימוש), וטענו שזו אשמתי שלא ידעתי שהפילטר לא מתאים. אני חושב שמן הראוי להגיד ללקוח שהפילטר צלילה שהוא קנה אינו מתאים למארז שהוא קנה באותה רכישה.
מוצר:
גו פרו 5 הירו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואדיב בסניף KSP חדרה ע"י המוכר קוסטיה.
אני רוכש שם לא מעט פעמים ותמיד יוצא מרוצה.
מוצר:
Rapoo E9060
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה באתר שלהם עם הפרטים על המוצר.היו הכי זולים.ליווי בהודעות אי מייל ולטלפון.מסודר והיה כמו שצריך עם מוצר שנראה טוב וארוז טוב. מומלץ. (לשים לב רק שבאיסוף עצמי מהסניף אם מישהו אחר יאסוף כיתבו זאת בהערות בהזמנת המוצר וודאו זאת שוב בשירות הלקוחות שלהם).
מוצר:
מכשיר קשר ווקי טוקי Discovery Walkie-Talkie DS-770
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי מקצועי ואדיב, מאור בן אדם נהדר מקשיב ועוזר מכל הלב שירות 10/10 תודה
מוצר:
S200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין קיבלתי עזרה מבחור נהדר בשם מני שיודע מה עושה ואוהב את העבודה שלו.
ממליצה לכולם
מוצר:
My cloud WDBCTL0040HWT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חושב שלקנות בכKSP זה הדבר הכי קרוב למושלם.
אתה שם לב מהרגע הראשון שהעובדים שם .. לא רוצים למכור בקלות .
הם רוצים שתהיה מרוצה . הם לא מנסים לרמות, לעגל פינות ובאמת נותנים את הלב והנשמה לכל לקוח .
האנשים שאני נחשף אליהם הם אלי ושי , שני אנשים מהטובים שיצא לי לראות בתחום המחשבים .. מבינים עניין , יודעים לעשות הרכבות ברמה גבוהה מאד .
לכל לקוח מיעצים ועוזרים בכל תשומת הלב .שומרים על עבודה מסודרת ונקייה ,
ואפילו שהם מכירים אותי .. הם תמיד מבקשים לראות תעודה מזהה .. ולא מעגלים פינות.. זה רק מראה על איזה איכות הם שומרים .
החוויה האחרונה שלי מהם .. אחת מני רבות .. היא קניית מחשב מאלי ..
קיבלתי את המחשב בשיא המהירות תוך יום .. ופתחתי אותו כי אני אוהב לראות מה יש בפנים.. ונחשפתי לעבודה מדהימה .. איך כל רכיב מסודר במקום .. כל הכבלים באזיקונים מסודרים בפינות .באמת פשוט מדהים !

את שי אני מכיר מהסניף הקודם שהוא היה בקרית חיים וגם ממנו קניתי מחשבים ומוצרים רבים .. ותמיד אבל תמיד שמחתי להתייעץ איתו ולקנות ממנו מוצרים .
ורק היום שהייתי בחנות וקיבלתי שרות אצל אלי ..
ראיתי במקביל שלקוח אחר בא לקנות פלאפון אצל שי והוא רצה את הפלאפון בשביל הבן שלו .. כל מוכר אחר היה מנסה לדחוף .. ללקוח ... פלאפון הכי טוב .. אבל שי הוא לא כזה ! שאל מה השימושים עם חשוב הגודל ? או המצלמה וכו' ...
האבא אמר שהוא לא סגור על הגודל של המכשיר ...
שי בתגובה אמר לו .. תבוא עם הבן שלך ואני אראה לו את כל המכשירים ואתן לו להרגיש גודל של כל מכשיר ... על מנת שהוא (הילד) שישתמש במכשיר .. יקנה מה שבאמת מתאים לו.

אז באמת הדברים שאמרתי הם באמת כל כך מזעריים לעומת ... מה ששי ואלי נותנים בסניף KSP קריון .

אני מודה להם מאד .. ואוסיף ואומר לאחראים של KSP ,
טיפ קטן : תביאו עוד אנשים כמו שי ואלי .. והלקוחות לא יבואו אליכם הם ירוצו.
כי לאנשים לא מעניין רק מחיר ... מעניין אותם שירות.
ולשירות של אלי ושי אין תחליף !
מוצר:
מחשב אישי ממותג ASUS H110 M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המיקרו באמצעות האתר. תהליך ההזמנה היה קל ומהיר.
הזמנתי למסירה בחנות הספק במרכז העיר.
קיבלתי מיידית אישור הזמנה. יותר מאיחר הודעה למשלוח.. הדועה הכללת חשבונית וקבלה.
יומיים לאחר ההזמנה קיבלתי מסרון דואל שהמיקר ממתין בחנות קיבלתי שרות מצויין. הפריט היה ארוז בקופסה מקורית.
מוצר:
תנור מיקרו 20L 700-1050W Silver MW440S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכסו לחנות, שם הייתה אווירה טובה, עובדים נחמדים שעזרו, יעצו ושיפרו את חווית הקנייה. הקנייה הייתה מאוד נוחה, העובדה שאפשר לשלם חלק במזומן וחלק באשרי הייתה מדהימה. בהחלט הייתי קונה שם עוד! במיוחד היה נחמד איציק, הוא עשה עבודה נפלאה ויש לו כישרון לתקשר אם אנשים.
מוצר:
מחשב נייח idk
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר