אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
40 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
200
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
1
3 חודשים אחרונים
30
1
19
6 חודשים אחרונים
33
3
34
שנה אחרונה
133
4
63
כל הזמן
450
10
237
נמצאו 697 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
אבנר
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות KSP החדשה באזור התעשיה של פתח תקווה (דרך רבין) בשעת צהריים - לפני היה אדם מבוגר שרכש טלפון נייד והנציג סיימון הזמין לו בסבלנות רבה איך להשתמש במכשיר ומה הוא קונה.
לא רק זאת - עוד לפני שהגיע תורי הקפיד לשאול אותי מה אני צריך "כדי שלא אחכה סתם".
כשהגיע תורי התברר שסיימון לא רק נחמד ושרותי (אולי עקב מוצאו במדינה שאינה ישראל ובה שירות לקוחות אינו נחשב מילה גסה) אלא גם מבין ומקצועי.
הוא זיהה את דגם המחשב הנייד שברשותי רק על פי המתאם שבתוכו הגיע (אני הוצאתי את הדיסק עם המתאם) וידע להמליץ על דיסק SSD לא יקר מדי שיתאים בגודלו למחשב הנייד.
מזמן לא נתקלתי בתודעת שירות ומקצוענות משולבים יחד בכפיפה אחת - בוודאי אמשיך לבקר את סיימון ואת KSP פתח תקווה במידה ואזדקק לציוד הקפי נוסף בעתיד.
ישר כוח ותודה לסיימון.
אגב - למרבה הצער החוויה הזו לא מוכרת לי מסניפים אחרים של הרשת.
מוצר:
דיסק קשיח SSD למחשב נייד CSSD-F240GBLS
שם:
Yuval
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח קבוע של KSP בסניף בילו רחובות (ופעם-פעמיים גם בעד הלום אשדוד). בכל פעם אני יוצא מרוצה מהסבלנות והאדיבות של המוכרים, האמינות והמקצועיות. לא תמיד הם הכי זולים בהשוואת מחירים (למרות שלרוב הם בהחלט בין המשתלמים ביותר). אבל כשאני נכנס לשם עם ידיעה של איזה מוצר אני מחפש, או לפחות אילו אלטרנטיבות יש לי, הם תמיד יידעו להסביר את ההבדלים בין החלופות, או להציע חלופות נוספות שעונות על הדרישות שלי - מעולם לא יצאתי משם עם הרגשה ש"סידרו אותי" עם מוצר יקר מדי או לחילופין גיליתי שהמוצר לא עונה על הדרישות שלי.
בסופו של דבר, המקצועיות והאמינות מנצחות. אני ממליץ בחום.
(גילוי נאות: אין לי שום קשר אליהם מלבד זה שאכלתי מספיק קש במקומות אחרים כדי לדעת שאני בידיים טובות)
מוצר:
סלולרי Galaxy Ace
שם:
Roi
תאריך:
28/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין 2 מדפסות קאנון 395. דרך זאפ ראיתי שKSP מציעים את המדפסת במחיר אטרקטיבי.
נכנסתי לאתר של KSP, נכנסתי לסניף שדרכו רציתי להזמין את המוצר - קריון, ונאמר לי שאין בסניף 2 יח' מהמוצר. הופניתי לסניף אחר שלהם - קרית ביאליק.
התקשרתי לסניף לוודא שאכן קיימים 2 יח'. רציתי באותה הזדנות של שיחת הטלפון לבצע כבר את ההזמנה. נאמר לי שניתן לבצע הזמנה רק דרך אתר הבית שלהם.
ביצעתי את ההזמנה דרך האתר ונאמר שם שהחיוב יתבצע לאחר שנציג שלהם יחזור אליי טלפונית.
לאחר יום חזרו אליי טלפונית וביקשו ממני את מס' ההזמנה. נאמר לי בטלפון שההזמנה התקבלה אצלם אך ביצוע החיוב חייב להיות בחנות עצמה (?!).
לאחר כיומיים ניגשתי לחנות. חיכיתי כשעה עד שהגיע תורי.
ביקשו ממני את מס' ההזמנה, אך כשנתתי להם אותה, הם אמרו לי שהם לא מוצאים את ההזמנה הזו כלל.
לאחר שנאמר לי שיש להם בכ"ז את 2 המדפסות, רציתי לשלם עם כרטיס האשראי של החברה שבבעלותי ובבעלות שותפתי. הכרטיס היה רשום על שמה של שותפתי.
הם לא הסכימו לבצע את המכירה אלא אם כן שותפתי תגיע עצמה פיזית לחנות כדי לקנות את המוצר.
אמרתי תודה, איבדתם עוד לקוח.
תגובת החנות:
צר לנו על הבחירה לסלף העובדות, אך חשוב להדגיש כי אותו אדם הגיע לבצע רכישה בחנות וניסה לבצע תשלום באמצעות כרטיס אשראי שאינו רשום על שמו - דבר הנוגד לחלוטין את מדיניות החברה. הוסבר לו כי לא יתקבל כרטיס אשראי ללא נוכחותו ואישורו של בעל הכרטיס, וזאת במטרה להגן על לקוחותניו.
מוצר:
מדפסת מדפסת משולבת פקס Canon Pixma MX395
שם:
Lidor
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי LG G2 לפני חודשיים וחצי, קיבלתי אותו לא תקין .
ביקשתי לבטל את העסקה בעקבות פגם במוצר.
שולחים אותו ממקום למקום כבר חודשיים וחצי.
החלטתי להגיש תביעה בבית משפט נגדם.
תחליטו אתם בעצמכם אם לקנות או לא לקנות .
תגובת החנות:
אנו מצרים על כך שהלקוח בוחר לסלף את הדברים. הלקוח פנה בטענה כי המכשיר אינו תקין - הוסבר לו שהמכשיר ייבדק ובאם תאומת טענתו, כמובן שיוחלף המכשיר או יזוכה עבורו. הלקוח סירב בכל תוקף לכל הצעה לפתרון שניתנה לו ונמנע עד עצם היום הזה מלהגיע אל חנותנו להמשך טיפול.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
assaflv
תאריך:
26/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב NUC בסניף חיפה מת"מ, הגעתי הביתה הרכבתי את המחשב, הוא עבד במשך שעה והפסיק לעבוד.
חזרתי לאחר יומיים לסניף אך נאמר לי שהטכנאי בחופשה באילת ואין להם אפשרות לבדוק את המוצר, והפנו אותי לסניף רחוק יותר, גם שם לא מצאו את התקלה.
ביקשתי מוצר חדש אך תשובתם היתה לפנות לשירות לקוחות בטלפון,
למרות שהסברתי להם שהמחשב הוא כלי עבודה בשבילי וכל ההתעסקות הזאת גורמת לי להפסד כספי. ואני קניתי מחשב חדש ואין שום סיבה שזה יקרה.
בשירות הלקוחות ענתה לי פקידה בחוסר סבלנות שלא רצתה לעוזר, בקשתי לדבר עם גורם בכיר יותר נענתה בסירוב ונאמר לי לפנות אליהם במייל או בפקס.
גם במייל קיבלתי תשובות לא מספקות.

לבסוף בחוסר ברירה השארתי את המחשב לתיקון בחנות.

קניתי מחשב חדש מהניילונים, כל חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תעזור ללקוח שהתקלקל לו המחשב לאחר שעה עבודה.

בזבתי כסף, זמן ודלק ועדיין לא נפתרה הבעיה.

הטעם הרע של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

ממליץ לא לקנות בחנות זו עד שלא ילמדו לטפל בלקוחות לאחר קנייה!
מוצר:
מחשב נייד nuc
שם:
ritchie
תאריך:
23/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה נקנתה לצורך הדגמה. שאלתי את המוכר הם ניתן לגלוש אליה בדפדפן סטנדרטי ואין צורך באפליקציה מיוחדת. נאמר לי שכן ואף הראה לי את דף המוצר באתר של KSP בו מצויין כי למצלמה אפשר לגלוש באמצעות דפדפן ( IE BROWSING).
לאחר הקניה והפעלת המצלמה גיליתי שאין את התכונה המוזכרת למעלה. לקח המון זמן להגיע לתמיכה הטלפונית של KSP ומשם הופנתי לתמיכת היבואן שהייתה גרועה אף יותר מבחינת זמן התגובה בטלפון. בתמיכת היבואן הובהר שלמצלמה אין את התכונה המבוקשת.
פניתי לחנות בכפר סבא וביקשתי להחליף את המצלמה ומכאן התחיל הבלגן.
זה לא בעיה שלנו אתה צריך לפנות ליבואן להביא ממנו טופס כזה או אחר וכו וכו.
המוצר נקנה ב KSP ואם הם הוטעו או כל דבר אחר ע"י היבואן זה בעיה שלהם מולו ולא בעיה שלי מולו ואני לא צריך לעשות עבורם את העבודה מול היבואן.
תגובה של מקום נורמלי הייתה צריכה להיות - גם אם אינם יכולים להחליף לי את המוצר במקום - לפחות נבדוק את זה מול היבואן ונחזור אליך ולהחליף את המוצר אחרי שיתברר שאין למוצר את התכונה עליה מוצהר בדף המוצר.
בקיצור לא אקנה שם יותר וממליץ להתרחק.
מוצר:
מצלמת IP F-717
שם:
עומרי
תאריך:
21/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זוג מטענים לאייפון 5. כשחיברתי את אחד המטענים היה רשום שהאביזר לא נתמך באייפון (תקלה ידועה במטענים ברמה נמוכה מאוד).
דיברתי עם נציג של הרשת באמצעות הפייסבוק. הובטח לי שאגיע לסניף ואקבל זיכוי על זוג המטענים ואוכל לקנות כל מוצר אחר עם הזיכוי.
בפועל לא עניין את הסניף שדיברתי עם הנציג. שירות הלקוחות של הרשת לא אישר להם את ההחזרה ורק אחרי שהתקעשתי הסכימו שאחזיר מטען אחד שלא השתמשתי בו. לא ברור איך רשת כמו KSP מוכרת מוצרים תת רמה שכאלו. יש מטענים הרבה יותר זולים שנמכרים באתרים אחרים שלא עושים את הודעת השגיאה ב ios.
כמובן שלא קיבלתי מענה הולם מהרשת שהצפתי בפניהם את התלונה.
מוצר:
מטען לאייפון 5 FKS10HSCIP5
שם:
דב
תאריך:
15/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות (סניף חיפה מת"מ) לאסוף מס' מוצרים שהזמנתי לצורך בניית מחשב.
שירות הלקוחות היה מצוין - מתן, שמיל ובן (שלושת הנציגים שטיפלו בהזמנה שהפכה למורכבת למדי) היו סבלניים גם כשביקשתי לערוך שינויים חוזרים ונשנים בהזמנה המקורית.
הם הפגינו אדיבות ומקצועיות, עשו את הכל ע"מ לספק את כל הרכיבים במהירות שיא, ובסה"כ החוויה היתה חיובית ביותר.
הדבר היחיד שמוריד את הציון *הכללי* ממצויין לטוב הוא זמן ההמתנה הארוך בתור - החנות עמוסה תמידית, ותגבור בנציג או שניים היו יכולים לעזור...

מוצר:
לוח אם X99 Deluxe
שם:
גולש
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
amnonyih
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח די וותיק ב ksp ,אבל הפעם השרות היעיל והאיכותי של אביחי בסניף ראשל"צ גרם לי להרגיש שיש עם מי לדבר ולסמוך שבאמת יעזור .
ממנו קניתי רק את ספק המחשב וכל השאר בסניף באילת ,שם הובטח לי קוד ל 3 משחקים כבונוס על קניית כרטיס מסך שהיה חלק ממפרט המחשב שרכשתי.
אחרי המתנה לא קצרה להגעת הקוד ניסיתי להפעיל אותו באתר של amd ,אבל האתר לא ממש ידידותי למשתמש ונתקלתי בהרבה מכשולים שמנעו ממני את הפעלת הקוד ,ניסיתי להיעזר בשרות לקוחות של ksp לשווא .
החלטתי ללכת לסניף בראשל"צ ולהיעזר באיש מכירות ,למזלי טיפל בי אביחי עם הרבה רצון טוב לעזור ועשה את כל הנדרש שאקבל את הקודים למשחקים ושלח לי אותם למייל האישי.
אז בעייני אביחי הגדיל את המניות של סניף ksp בראשון לציון.
מוצר:
מפרט מחשב באילת וספק כח בראשון לציון VP650P
שם:
jhonny
תאריך:
11/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אני כותב את חוות הדעת שלי לאחר מספר אינטראקציות עם החנות בהן התכוונתי לקנות מספר מוצרים (מחשב נייד, הגה ומקלדת אלחוטית) ובסוף בחרתי לקנות רק מוצר אחד (ההגה) וגם זה בגלל שהם החנות היחידה שמוכרת אותו באזור.

באופן כללי שירות הלקוחות הטלפוני שלהם מרגיש לא יעיל - לאחר ההמתנה נותנים מידע אחד לאחד מהאתר של החנות ולא דבר אחד מעבר (אז למה יש בכלל שירות לקוחות טלפוני?).
צריך להמתין שנציג מכירות יצור קשר רק ע"מ להשיג פרטים ספציפיים יותר על המוצר וגם לזה, מסיבה לא ברורה, הם "לא יכולים" להתחייב על זמן שנוח ללקוח בו הנציג יתקשר.

לבסוף קניתי את ההגה בסניף נהריה. הקניה שם הייתה די פשוטה, ידעתי מה אני רוצה בדיוק.
המוכרים עזרו לי לעטוף את המוצר ביעילות ככה שיהיה קל לסחוב אותו ובגדול היו מאוד נחמדים.
פאשלה אחד ענקית בסוף הקניה - הם שכחו להביא לי קבלה (!) והייתי צריך לבקש מהם אותה בשביל לקבל.
עם כל הכבוד, קבלה בקניות בסכומים כאלה שהלקוחות חייבים את האחראיות זה דבר שאמור להיות הכי מובן מאליו ואוטומטי וחוסר התייחסות לנושא הזה יכול להביא למצב בו הלקוחות יזרקו אלפי שקלים לפח, הרי אחרי זה החנות "לא תוכל" לקחת אחראיות בלי אותה קבלה נכון?

בקיצור, הרשת היא כבר לא מה שהייתה פעם.. אם יש אלטרנטיבות אעדיף אותן.
מוצר:
הגה G27
שם:
לילך
תאריך:
08/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ראוטר למחשב הביתי והזמנתי מחברת KSP המוכרת לכולנו. ביקשתי לשלם טלפונית, לא התקבל טלפון לתשלום, ולקח לי יומיים טלפונים מצידי כדי לשלם! כבר נדלקה לי נורה אדומה. הנציג אמר שהמשלוח יכול לקחת עד 21 יום, ולשאלתי מתי יוצא המוצר מהמחסן למשלוח ובקשה שיצא דחוף אמר ש"יעשה מאמץ ויצא לא באותו יום אלא כנראה למחרת", על דואר ישראל סומכת, לכן שילמתי עבור העסקה. יש עסקים שאומרים אספקה עד 14 יום ומגיע תוך 3 ימים. לוקחים טווח בטחון. לאחר 6 ימים התקשרתי לברר האם המוצר נשלח, הפנו אותי לשרות לקוחות שם הנציג חזר על המשפט גברת עברו רק 6 ימים ולא 21 יום לכן אין על מה לדבר. לשאלתי האם הוציאו מהמחסן שלהם ושלחו? התעקש לא לענות. ושוב דחק בי שעוד לא עברו 21 יום. באותו רגע התעקשתי לבטל עסקה! חזר אלי אותו בחור מולו שילמתי, וללא שום התנצלות על כך שהמוצר לא נשלח, פשוט ביטל את העסקה. צר לי על הזמן ש KSP בזבזו לי!!!אין ספק שהם לא עומדים בסטנדרט השרות והמשלוחים המהיר הקיים בעסקים שעובדים דרך זאפ. היזהרו ממריחת זמן יקר!!!
תגובת החנות:
צר לנו על תחושתה של הלקוחה אך חשוב לציין כי תנאי וזמני המשלוח הוסברו לה מראש, כפי שמעלה בעצמה.
בנוסף, מדובר בתקופת חגים המאופיינת במיעוט ימי עבודה ובהצטברות עומס בשל כך ולכן נוצרו מעט עיכובים - אך עם זאת לא מדובר בעיכוב מעבר לזמן האספקה שהובטח ללקוחה מראש.
מוצר:
ראוטר למחשב TL-WR841N
שם:
yanarez
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טאבלט סמסונג גלקסי S בסניף KSP בטיילת של אילת. החנות צפופה ולא נוחה חיכיתי כחצי שעה לתור, נאלצתי לעמוד בחוץ עקב חוסר מקום בחנות. כאשר הגיע תורי ונכנסתי לחנות כולם התנפלו עליי שלא הייתי בתור (למרות שהייתי בתור ורק עמדתי בחוץ). בנוסף נכנס איזה לקוח ללא תור מכיוון שהוא ישב בצד וחשב.... כאשר שאלתי את המוכר ששמו דמיטרי למה הוא מקבל את האיש ללא תור, המוכר ענה לי בגסות בשפה הרוסית.... לבסוף עזר לי המוכר השני שגם הוא דיבר בגסות. היחס של המוכרים בחנות מגעיל ולא שירותי, ואני כבר לא מדברת על כך שמוכרים אינם עוזרים מקצועית.... בקיצור, ממליצה שלא לקנות בסניף זה!!!! ולהמנע לקנות ברשת, שכן רשת שמרשה לעצמה להחזיק מוכרים אינם מקצועיים היא רשת אינה מקצועית!!!!!
מוצר:
Samsung Galaxy Tab S SM-T800 10.5 Galaxy Tab S SM-T800
שם:
Amichai
תאריך:
02/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שירות זאת לא מילה גיסה וחבל שאין לכם מינימום של שירות הגון ללקוחות שלכם.
קניתי לפני יומיים מסניף דיזינגוף סנטר סוללת גיבוי לפלאפון ב 195 שח שהגיעה באריזה עם שני כבלים ותעודת אחריות. אחרי יומיים שמתי לב שהמכשיר לא מטעין טוב כי הכבל מתנתק מהחיבור שלו. באתי לסניף בכדי שיחליפו לי כבל ואחרי רבע שעה של בדיקות ונסיונות לתקן את הכבל, תשובתם היתה: "אכן הכבל לא טוב, אם אתה רוצה אנחנו יכולים למכור לך כבל חדש" - !!!!

לקנות שוב כבל חדש אחרי שקניתי כבר לפני יומיים???!! לא יאומן שזאת התשובה של מוכר בסניף ומנהל החנות שמגבה אותו. וגם לאחר ויכוחים כל מה שהוא הצליח לעשות כשירות היה לתת לי מס' של שירות לקוחות. ומה הפתרון של "שירות לקוחות"? למכור לי כבל חדש בחצי מחיר (באמת תודה רבה) או להשאיר את המכשיר למעבדת תיקונים ל 14 ימי עסקים.

מכיוון שאין בכוונתי להוסיף עוד 10 אג' על מכשיר שקניתי חדש לפני יומיים בחרתי באופצייה השנייה והחזרתי את המכשיר. כמובן, לא ניתן לי מכשיר חלופי במקום.
מיותר לציין שגם מנהל החנות וגם המוכר יודעיןם ומבינים שאין בעיה במכשיר אלא רק בכבל, אבל דווקא כדי להקשות עלי כלקוח התעקשו לקחת גם את המכשיר למעבדה. זה השירות ב KSP לצערי. בגלל כבל דפוק שעולה לכם מקסימום 5 שקלים הפסדתם קבוצה של 20 לקוחות לפחות (חברים ומשפחה) והזרוע עוד נטוייה.
מוצר:
סוללת גיבוי iwalk
שם:
ארנון
תאריך:
29/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
החברה לא מכבדת את האחריות שהיא נותנת. רכשתי את הסטרימר במרץ. לאחר כחודשיים התקלקל והוחלף. הסטרימר שקבלתי סובל מבעיות אמינות קשות (נתקע, נופל, וידאו מהבהב אודיו מפסיקת וכו) בתדירות של פעם בשעה בערך. ובסרטים מסויימים הסטרימר נתקע כל פעם (הצעתי להדגים להם את הבעיה באמצעות דיסק און קי אך סורבתי). המכשיר חזר מתיקון לאחר שבוע וחצי ללא שנעשה דבר עם האבחנה ש"המכשיר תקין" פניתי באימייל מנומק לקארין מKSP והיא סרבה לפתור את הבעיה בטענה שהמכשיר תקין.
תגובת החנות:
האחריות הניתנת בחברתנו מכובדת תמיד וזאת בכפוף לתנאיה ובמידה ומאומתת תקלה במוצר. צר לנו על תחושת הלקוח אך המוצר נבדק ונמצא תקין לחלוטין ולא אומתה כל טענה שהעלה הלקוח. במידה והייתה מאומתת תקלה, המוצר היה כמובן מטופל במסגרת האחריות.
מוצר:
סטרימר Popcornhour C300
שם:
ronelm
תאריך:
16/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי עזרה מקצועית מאוד בהרכבת מחשב למשחקים. ניצול התקציב וההכוונה שקיבלתי היו מצויינים וחשובים. יחס אדיב וסבלני ובנוסף, רגישות לרצון שלי לקבל את המוצר תוך זמן קצר. מדובר במחשב הכולל רכיבים רבים שנבחרו אחד אחד.המחשב היה מוכן תוך יום וחצי (מהר בהרבה מההתחייהבות)
תענוג לקבל שירות כזה. !
מוצר:
מחשב לגיימינג משולב
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.