אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
44 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
165
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
0
4
3 חודשים אחרונים
40
1
11
6 חודשים אחרונים
58
1
30
שנה אחרונה
95
4
66
כל הזמן
504
11
266
נמצאו 781 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
Itai
תאריך:
12/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי בעיית אינטרנט ארוכת זמן.
המוכר הבין את הבעיה שלי, הסביר לי את מקור הבעיה ונתן לי פתרון יעיל ושמיש.
לסיכום, פתר לי את הבעיה!
מוצר:
כרטיס רשת אלחוטי TL WN8200ND
שם:
אייל רקטומאי
תאריך:
09/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
טלפון נייד מצוין, החנות נקיה ושקטה עם מוכרים נחמדים
נמצא במתחם ממש כמה שניות הליכה מההום סנטר ומהסופר הגדול שנמצא שם
שירות מצוין, סניף נקי ונוח וטלפון מעולה
מוצר:
טלפון נייד זול T65
שם:
סיגלית
תאריך:
06/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוחר היה נחמד מאד והמכיר של המוצר גם,,
לא היה כמעט תור בסניףף והצלחתי לקנות את המקלדת ועכבר מהר,,,
אני חושבת שאני יקנה שם שוב
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטיים mk שחור
שם:
מרציאנו
תאריך:
06/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר לבטים קשים לגבי איזה משטח לעכבר לקנות,
המוכר הציע לי משטח מעולה של רייזר במחיר מעולה וזה מה שבחרתי והיום, חודש אחרי הקניה אין מאושר ממני, המשטח מעולה!
אחזור לקנות בשנית!
מוצר:
משטח לעכבר ולמקלדת Razer Sphex
שם:
liran
תאריך:
03/04/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 9/01/15 ביצעתי רכישה בסניף KSP בקניון ככר העיר. בכוונתי היה לרכוש מכשיר LG G2 ולכן נכנסתי לחנות ע”מ לברר על המוצר. קיבל את פניי מוכרן חמור סבר שנתן בקרירות מידע על המוצר, על אופציות הרכישה ועל המחירים. חלק מהמידע שניתן הוא שהמכשיר אשר מיובא ביבוא מקביל צרוב בעברית מלאה על ידי היבואן. ברצוני היה לחשוב מעט ובכדי לא לעכב את התור יצאתי החוצה.

לאחר דקות בודדות חזרתי לחנות והמוכר הנ”ל ישב עם לקוחה אחרת, אולם המוכר שלידו היה פנוי ולכן התיישבתי להמשיך את העסקה מולו. המוכרן השני הביא מהמחסן את המכשיר, שילמתי עליו ופתחנו אותו על מנת לראות שהוא תקין. לאחר הכנסת הסים והדלקת המכשיר המוכרן השני אמר לי שאין מקלדת בעברית, דבר שלא נאמר על ידי המוכרן הראשון (דבר שבדיעבד היה פתיר לחלוטין ולא על זה התלונה).

אני, כלקוח שכרגע שילם כמעט 2000 שקל על מוצר שכבר לא ניתן להחזירו כי נפתח, דאגתי ושאלתי מדוע המוכרן הראשון (שלגביו התלונה) לא אמר לי שאין מקלדת בעברית. המוכרן הראשון (שמולו ישבתי בהתחלה) שכנראה קם על רגל שמאל באותו יום, נורא התרגז על ההאשמה ואמר (ואני מצטט) “חוץ מזה שהמכשיר (שכרגע רכשתי) חרא אמרתי לך הכל” אני ובת זוגתי שנכחה שם עמי היינו פשוט המומים(!!!). כששאלתי אותו איך יכול להיות שהוא מדבר בצורה כזאת ללקוח תשובתו הייתה (ושוב אצטט) ”אתה מעצבן אותי” .

בתגובה לאינטראקציה הזו בינינו המוכרן הראשון אמר למוכרן שביצע מולנו את העסקה לבטל לנו את העסקה כאילו הוא מעוניין להעניש אותו על כך שהעזתי להאשים אותו על כך שלא נתן לי מידע מלא. המוכרן שביצע מולנו את העסקה אמר לו שכבר לא ניתן מפני שכבר בוצעה אקטיבציה.(אני מוכרח לציין שאפילו המוכרן שביצע מולנו את העסקה נראה המום לחלוטין מהדברים שנאמרו ע”י חברו לעבודה).

כשהבנתי שאין עם מי לדבר וכי המוכרן הנ”ל הוא לכל הפחות אדם אלים וחמום מוח החלטתי ללכת משם. לפני שהלכתי ביקשתי ממנו את שמו על מנת להגיש נגדו תלונה, זו הייתה תשובתו (ושוב אצטט) “לא רוצה”.
בשלב זה יצאנו מהחנות עם המוצר (שהיה בא לי לזרוק לפח) פגועים והמומים.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
שם:
נדב
תאריך:
31/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בקניית עכבר Logitech Wireless Performance Mouse MX סט מקלדת ועכבר אלחוטיים:

ראשית, ובכלליות, עליי לציין מאוד לטובה את שירות הלקוחות של שמיל העובד בסניף זה. בחור נחמד מאוד, אמיתי, תמיד מחייך, לא יישקר אתכם, תמיד ייתן עצה הוגנת, ואם יש בעיה ימליץ לשלוח את המוצר לבדיקת מעבדה.

בנוסף, במקרה הקנייה הנ"ל, לאחר כחודש העכבר החל לעשות בעיות בקליטה דרך עינית הלייזר, שגרם להאטה ועצירות או "קפיצות" בזמן הזזת העכבר. התופעה קרתה אך ורק על שולחן ולא על פד עכבר או על בד! לאחר בדיקה שמיל המליץ לשלוח למעבדה (ולא המליץ לקנות פד לעכבר, שהרי עם פד הכל תקין). כעבור יומיים נשלחה אלי הודעת SMS שהמוצר חזר מבדיקה. שורה תחתונה קיבלתי עכבר חדש תקין, בלי שהייתי צריך לבקש או להתעקש.

באותה הקנייה גם רכשתי מקלדת Logitech אלחוטית, והיה נדמה לי שגוף הפלסטיק מעט קעור ולא כשורה, אם כי בדיעבד הסתבר שכך המוצר בנוי וזה תקין. למרות זאת שמיל שלח את המוצר, והוא הוחלף במוצר חדש מהאריזה (על אף שהמקורי היה תקין), וזאת למרות שגם כאן עבר לפחות חודש מהקנייה. שוב, ללא שאלות, ללא בעיות, וללא שהייתי צריך לבקש או להתעקש על דבר.

אני חייב להוסיף, בעבר היה לי הרושם כי KSP אינם נותני שירות טובים, משמועות בלבד. לפחות בסניף טשרניחובסקי בחיפה, מדובר בשירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם מחנות אלקטרוניקה או מחשבים, ואני קונה כבר למעלה מ-15 שנה כמות גדולה של מוצרים במספר רב של חנויות.
ולכל מי שטוען שלא ניתן לרכוש מוצרים באתר שלהם, אני מעיד שרכשתי כבר מספר מוצרים דרך האתר באמצעות כרטיס האשראי וללא התערבות טלפונית.
מוצר:
עכבר Performance Mouse MX
שם:
שחר
תאריך:
29/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים לתאר כמה אני מצטער שהתפתיתי לקנות מקיי אס פי בגלל המחיר, למרות שידעתי מה "טיב" האיכות שלהם. פשוט להתרחק מהרשת הזאת!

כבר בשבוע הראשון של השימוש, הטלפון עשה בעיות. שירות הלקוחות התנער בכל צורה אפשרית ושלח אותי למעבדה (חיצונית - לא של קיי אס פי). הטלפון יצא מהמעבדה במצב גרוע יותר.
לצערי כנראה שנגיע לתביעה משפטית. זה ביזיון שאני משלם 1600 שקלים על טלפון חדש ומקבל מכשיר תקול.
תגובת החנות:
לא ברור מדוע בוחר הלקוח להשמיץ ולסלף העובדות, שכן פנה לחברתנו רק כחודש לאחר הרכישה. חברתנו עשתה כל המאמצים להסביר ללקוח את הדרכים לקבלת שירות ואף הצענו עזרתנו בנושא אך הוא, לצערנו, בחר שלא לקבל כל תשובה שניתנה לו.
חברתנו אינה "מתנערת" מאף פניית לקוח ואנו מתייחסים בכובד ראש לכל פניה אל חברתנו כפי שנעשה במקרה זה.

מוצר:
טלפון סלולרי S5 mini
שם:
David
תאריך:
25/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא היה לי את הרגע ואת הזמן לרשום את זה ואני די מצטער על זה , אני חייב לציין שכבר מלא שנים אני קונה ברשת KSP ובכל פעם אני מתאהב מחדש , בשרות האדיב והמהיר , באיכות המוצרים והזמינות. אני רוצה לציין לטובה ולתת פידבק ענק לסניף קריון קרית ביאליק , הגעתי בתחילת השבוע לרכוש מחשב חדש , נציג המכירות הראה מקצועיות , סבלנות ואדיבות יוצאת דופן ובנוסף היה חסר לי חלק שהיה צריך להזמין מסניף סמוך , הנציג הרים צלצול ודרש את החלק היום ושזה "דחוף" , באותו היום הרכיבו לי את המחשב ובאתי לאסוף אותו. רבותיי , שירות כזה לא תמצאו בשום רשת מחשבים בארץ KSP היה הרשת מחשבים הכי טובה בארץ !!!!
מוצר:
מחשב נייח Z97X
שם:
אלעד
תאריך:
21/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
השבוע קניתי מהסניף ברמת גן עכבר אלחוטי במחיר של 120 ש"ח לצורך עבודה עם מחשב נייד, בזמן שימוש בעכבר התגלתה בעיה- שהוא נכבה בזמן עבודה, וכדי שימשיך לעבוד יש להדליק ולכבות אותו- תקלה מעצבנת ללא ספק.
לאחר פחות משבוע ממועד הרכישה חזרתי לחנות כדי להחליף את העכבר,וצרפתי פתק שמסביר בפירוט את הבעיות. ושם נאמר לי שהם צריכים לבדוק אותו לפני שהם מחליפים.
לקראת סוף השבוע KSP חזרו אלי וטענו שהעכבר עובד, ושאם יש לי בעיה עם זה אז לדבר עם שירות לקוחות.
בקיצור, אני קניתי עכבר חדש במיטב כספי, ועכשיו אני תקוע עם עכבר שנכבה רנדומאלית בזמן העבודה.
אחרי שנים של רכישות ב-KSP, אני לא אקנה מהם שוב.
זה לא משנה שלמוצר שקניתי יש אחריות של שנתיים אם KSP לא מממשים אותה, ואני חושב שכל חנות שמכבדת את עצמה היתה מחליפה את העכבר במקום, במקום לטרטר אותי סתם.
מוצר:
עכבר אלחוטי 7100P
שם:
elsvm
תאריך:
12/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי.
שאלתי את המוכר במידה ויש בעיה כגון פיקסל שרוף
מה עושים
המוכר הסביר לי שבשבועיים מרכישה מגיעים לחנות ואם יש לדוגמה פיקסל שרוף יחליפו לי במקום את המכשיר
שאלתי על בעיה של פיקסל שרוף כי אני נתקל בזה הרבה. פשוט אנשים לא שמים לב ולי זה מפריע ואני שם לב לזה
לצערי היה פיקסל שרוף במכשיר למחרת הגענו לחנות אך לא רצו להחליף. אמרו לדבר עם שירות לקוחות דברנו איתם וגם לא רצו, למרות ששאלתי ברכישה על מצב כזה

בקשתי לבטל עסקה בהתחלה טענו שהקופסה פתוחה למרות שהמוכר פתח לי אותה. (הכל היה ארוז בפנים כולל הכבל טעינה שלא נפתח)
אחכ אמרו שאני ימסור את המכשיר לבדיקה לכמה ימים ואז יחליטו.
בקיצור אני לא מתכוון לקנות שם יותר גם לא בשקל אחד.


.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח אך יש להדגיש פיקסל שרוף אחד אינו נחשב לתקלה לפי התקנים המקובלים. עם זאת וכשירות טוב פנתה חברתנו ליבואן בנסיון לעזור ככל האפשר בנושא ולבסוף המכשיר הוחלף ללקוח לחדש.
מוצר:
טלפון סלולר 9195 מיני S4
שם:
sharon
תאריך:
12/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
ב"ה
דבר ראשון - אין אפשרות לרכוש דרך אתר האינטרנט. מתבצעת הזמנה ואז נציג מתקשר להמשך ההזמנה.
רכשתי דרך האתר כונן קשיח חיצוני. מובטח מענה של נציג תוך יום אך רק לאחר מספר ימים נוצר קשר. לא הייתי זמין (זה היה בשש ועשרים בערב) והושאר מסרון שאחזור אליהם. חזרתי למחרת והנציג אמר לי שהמוצר לא קיים במלאי...
הזמנתי את המוצר במקום אחר וסתם מרחו לי את הזמן...
מוצר:
כונן חיצוני STCA3000200
שם:
קובי כהן
תאריך:
10/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב למשחקים בסניף קינג גורג ירושלים.
ממוכר ששמו מתן.
הוא עמל וטרח לבנות יחד איתי מחשב שיתאים לצרכיי,והסבלנות הוא ענה לשאלותיי(והיו הרבה)
המחשב היה מוכן בזמן מהיר מאד ואני נהנה מכל אגע.
יישר כוח מתן כן יירבו מוכרים כמוך
מוצר:
מחשב רכיבה גיימינג
שם:
Eldad
תאריך:
08/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כבל לאייפון 5, הכבל נשרף ברגע שהכנסתי לחשמל והתחלתי להטעין.
המטען שהיה מחובר היה מקורי וגם הטעין כבלים אחרים לפני ללא שום בעיה.

כשבאתי לחנות נאמר לי שאין אחריות כי זה נזק פיזי.
מיותר לציין שזה כמובן נזק שנגרם בגלל בעיה בייצור של המוצר ולא עקב שימוש לא תקין !!

מה הטעם בלתת אחריות למוצר אם הם פשוט מתנערים ממנה ??

אני לקוח של קייאספי כבר שנים, אבל מעכשיו לא אקנה יותר ברשת, לא אכבד מי שלא מכבד אותי.
מוצר:
כבל לאייפון 5 CST004i
שם:
גמאל
תאריך:
06/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה ביום חמישי 26.02 לאחר 16 שיחות לשירות במאמץ להשיג את הבנאדם האחראי על ביצוע ההזמנות.
הסברתי לבנאדם שהמשלוח דחוף, שיכין את ההזמנה באותו יום או למחרת.
הייתי סבלני והמתנתי שבוע, ביום חמישי 5.03.15 התקשרתי לשירות לבקש מס' למעקב דואר רשום, הנציגה הסבירה שהחבילה עוד לא נשלחה ולכן אין מס' למעקב.
ז"א ששבוע שלם עושים צחוק וההזמנה עדיין לא נשלחה.

אם ההזמנה הייתה מתעכבת בדואר אל הייתי בא בטענות לחנות, אבל שבוע שלם שהיה לכם מספיק זמן להכין את ההזמנה ולשלוח אותה אבל במקום להכין אותה היא נשארה על הנייר והחיוב כבר מופיע באשראי.

למה להעביר חיוב באשראי כאשר עדיין לא הכנתם את ההזמנה ?!
איזו מין התנהלות זו ?
שבוע שלם שההזמנה תלויה באוויר ולא נעשה עם זה כלום.
זה לא מחשב שצריך להרכיב, זה טלפון סלולרי שיש לכם במלאי או שאין לכם.

ביקשתי 8 פעמים שנציג האחראי על ההזמנה יחזור אליי ויעדכן אותי בסטטוס ההזמנה אבל אף אחד לא דיבר אתי.

להעביר חיוב באשראי הם יודעים, אבל להכין הזמנה פשוטה לוקח שבועיים.

לא עןד.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Ace 4 LTE
שם:
remez
תאריך:
06/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ויעיל .נכונות לעזרה ללקוח וניהול החנות באופן מקצועי על ידי מושיקו.
המוצר הגיע מהר ובפחות זמן ממה שהובטח..
ממולץ לעבוד איתם
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 Neo I9301I
שם:
יוסף
תאריך:
05/03/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר רב של חומרות בבניית מחשב באופן עצמאי.
הגעתי ממרחקים לסניף רימונים באילת.
למזלי הגעתי למוכר בשם איתי.
קיבלתי מאיתי שירות נהדר ומקצועי.
איתי עשה מעל בכדי שכל הרכיבים יגיעו עבורי.
פניתי לאיתי במספר רכישות וללא ספק שרות כזה מהווה דוגמא נהדרת לכל חנות שמכבדת את עצמה.

שרות נעים, אנושי ומשתלם.
תודה רבה איתי.
מוצר:
מספר רכיבי מחשב להרכבה עצמית אחד מהם לוח אם Asus Rampage V Extreme
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.