אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
41 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
145
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
7
3 חודשים אחרונים
19
0
17
6 חודשים אחרונים
47
2
43
שנה אחרונה
78
4
63
כל הזמן
465
10
253
נמצאו 728 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
שם:
הלל
תאריך:
09/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף ברח' המל ג'ורג' בירושלים לשם רכישת ראוטר. המוצר לא היה במלאי ולכן סוכם שארכוש 2 יחידות ושולמה מקדמה. בהמשך להודעה כי המוצרים הגיעו, הגעתי לסניף ולהפתעתי המוכר הודיע לי חגיגית כי יש רק יחידה אחת. כשפניתי לנציג המכירות אשר עימו בוצעה ההזמנה (מר רום), השיב לשאלתי כי הוזמנו 2 אולם כששאלתי היכן השני, ענה בלקוניות "לא יודע". לקוח נוסף שהיה עד למתרחש, הבין שישועה לא תצמח מהחנות ועזב אותה יחד איתי בהפגנתיות. על טעות אפשר למחול, אך על שרות כה לקוי הגובל בזלזול מופגן, התשובה ההולמת כי הפסקת רכישות בחנות זו. בתשובה כה לקונית ומזלזלת הפסידה החנות לפחות 2 לקוחות, אם לא יותר. לחנות זו לא אחזור יותר.
מוצר:
ראוטר N150 BR-6258NL
שם:
dady
תאריך:
07/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מחשב גיימינג לנער מתבגר רכיבים מתקדמים קיימים במלאי שירות אדיב ומהנה יחס אישי ומכבד טכנאי מעבדה אדיב מסביר ומקצועי מאד.
התרשמות כללית מעולה בטוח שארכוש שוב בחנות בזכות הצצות ובמיוחד בן פלח
טכנאי בכמה רמות מעל למה שהכרתי.
מוצר:
מחשב נייח הרכבה עצמית
שם:
??????
תאריך:
06/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין.
קיבלתי כל מה שרציתי לפי דרישות שלי, תודה לנציג מכירות (סרגיי) עזר לי מאוד.
תמיד קונה ב- KSP.
אנשים מאוד מקצוענים. תודה.
מוצר:
USB FLASH TS8GJF530
שם:
mark
תאריך:
06/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
יום שישי בלאק פריידי ה28.11 רכשתי מחשב לפטופ hp pavilion 11 x360 כשיצאנו מהחנות עם המחשב בידינו בדרך לאוטו התחרטנו משום שהמסך היה קטן והמחשב עצמו היה גדול לכן החלטנו באותו רגע לחזור לחנות ולהחחליף אותו. כשחזרנו אותו מוכר שמכר לנו את המחשב הסביר שהשעה היא 15:00 ולא ניתן להחזיר משום שהמנהלים אינם, למרות שמכר לנו את המחשב ב14:45 אמר לנו המוכר שנחזור ביום ראשון ונחזיר אותו בלי בעיות.
חזרנו הביתה הנחנו את המחשב חדש באריזה בבית לא נגענו לא פתחנו.
ביום ראשון ה30.11 החלטנו במקום לנסוע לסניף שקנינו ממנו שהוא רחוק ממקום מגורינו לגשת לסניף הקרוב אלינו משום שמחשב אחר שרצינו להחליף במקומו היה אצליהם במלאי.
הגענו לסניף שמסתבר שהיה בו טור ענק משום שהמוכר עצמו היה גם איש מעבדה וגם מוכר בו זמנית.
הוא פתח את המחשב שם אותו פעם ראשונה להטענה למרות שהזהרנו שאם הוא עושה זאת הוא מסכן את החזרת המוצר מצידנו והוא אמר שזה בסדר..
לאחר מספר בדיקות טען שיש פגם במוצר ושאי אפשר להחזירו אנחנו היינו בשוק משתי דברים 1. שמכרו לנו מוצר פגום 2. לא מוכנים להחליף את המוצר שהם עצמם מכרו לנו בעד מוצר אחר.
אחרי מספר פעמים שהפצרנו במוכר להתקשר לסניף בו קנינו את המוצר ולדבר עם אותו מוכר הודיע לו כי המוצר הינו פגום למרות שלא נעשה בו שימוש.
הגענו חזרה למרות שלא רצינו לסניף המרוחק נסיעה של כ40 דקות ברכב, המוכר בדק ואמר שאין מה לעשות בנידון לאחר מספר דקות של ניסויים מצידנו לשלוח ולו לבדיקה למעבדה על פי חוק אם המוצר נפגע פיזית או נפגע מפגם של הייצרן איש המעבדה שהיה מאוד זעום משום שהוא מכר לנו את המוצר החליט שלא לקבל אותו לבדיקה במעבדה וכך מצאנו את עצמינו תקועים עם מחשב בשווי 2400 שקלים שלא ניתן להחליפו ומאמץ רב מאבי וממני שאין לו זמן להתעסק בדברים האלה גם ככה.. במשך השנים הייתי קונה המוני מוצרים מKSP ולא ציפיתי שכשאקנה אחד פגום לא אוכל לחזור ולהחזירו או לפחות שיבדקו אותו במעבדה.זאת כנראה תהיה גם הפעם האחרונה שאני ייקנה מKSP יצאתי לקוח מאוכזב ולא מרוצה מהשירות התקיף וגם מאי ציות לחוקים פשוטים שאתם עצמכם הגדרתם.
מוצר:
מחשב נייד HP Pavilion x360 11-N004EJ
שם:
moe
תאריך:
04/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אנטנה לקליטת שידורי עידן+. כבר מההתחלה היא לא עבדה טוב עקב כבל מקולקל. כשבאתי לחנות סרבו להחליף או לתקן את הכבל בטענה שהם לא נותנים אחריות על המוצר הזה. זאת למרות שבקנייה שנתנו לי תעודת אחריות שכתוב בה במפורש שהם נותנים אחריות לשנה על המוצר.
מוצר:
אנטנת DVB-T PAQ 101
שם:
avis
תאריך:
04/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מוצר טוב ובמחיר נוח, קניתי כבר בעבר מכשירים דומים ובמחיר ממש גבוה.
חייב לציין שהשירות היה מהיר ויעיל:) בהחלט אחזור לחנות שוב
מוצר:
הארדיסק חיצוני Trancend
שם:
Shmuel
תאריך:
03/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
כאדם נכה, נשארתי במכונית ושלחתי בחורה שעוזרת לי לקניית המאוורר וכן קסטות דיו ל HP במבצע (1 + שניה בחצי מחיר).
1. המאוורר הגיע מדגם נחות יותר, שנת 2013 וחויבתי ב 45 ש"ח במקום 40 ש"ח.
2. בקסטות הדיו, נעשתה טעות, חיוב וזיכוי ובסופו של דבר שלמתי יותר משנאמר לי בטלפון.
3. לא התחשבו בהיותי נכה, ולא הסכימו לקבל תשלום בכרטיס האשראי שלי.
4. חיכיתי במכונית 45 דקות עבור כל התענוג הזה.
מוצר:
מאוורר למחשב ZM F3
שם:
Sergey
תאריך:
03/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נציג מצוין, מבין עניין טוב.
עזר בבחירה של המעבד והתאמה טובה ללוח-אם.
שירות מהיר, יחס מציון ללקוח.
כמו תמיד KSP עושים הכול מצוין.
מוצר:
מעבד 4690K
שם:
topaz
תאריך:
02/12/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
עזר לי מוכר מעולה בשם חיים, ענה על כל השאלות שלי הסביר לי על המחשב ועזר לי לערוך השוואה בין 2 דגמים והיה סובלני מאוד.. בקיצור יותר ממה שציפיתי!
מוצר:
מחשב נייד G50-70
שם:
muzaparoff
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מהם כלום!
קניתי ps4, ואחרי 17 יום ביום חמישי בערב נארס לי משום מה. בשישי באתי לסניף שבו נקנה המכשיר. אמרו שהם לא מתקנים את זה, וצריך להתקשר לחברה חיצונית שהיא מעבדה. קודם כל מעבדה זאת לא נמצאת באותו עיר והם לא עבדים ביום שישי. ביום ראשון יתחלתי להתקשר למעבדה, ורק אחרי 43 דקות ענו לי בטלאפון. אמרו לי שאני צריך להגיע אליכם או לשלם על משלוח. הסכמתי למלוח ולקחו לי את כל הפרטים של כרטיס אשראי, ואמרו לי שאחזרו עליי. אני כבר אחרי 5 שעות.
נראה להם שכל הסיפור הזה יכול לקרות לחברה שיש להם כל כך הרבה סניפים בארץ???
מבחינתי, זה שרות הכי זרוע שיא פעם פגשתי שמעתי, למרות שאני לקוח של HOT! :)
תגובת החנות:
לא ברור על מה מלין הלקוח - הרי בעת רכישת המוצר מוסבר שהאחריות והשירות ניתנים ע"י מעבדה המתמחה בסוג זה קונסולה ולא על ידי חברתנו. עם זאת, הלקוח תמיד מוזמן לפנות לחברתנו עם הפרטים ונשמח לסייע ככל האפשר.
מוצר:
playstation 4 Sony playstation 4
שם:
קובי סער
תאריך:
28/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה 3 לאוקטובר קניתי מחשב חזק מאוד בעלת של 7000 ש"ח רק רכיבים, לא כולל ציוד היקפי. מעבד i7 הכי חדש, כרטיס מסך GTX950, SSD, וכו'. הגיע ב 14 באוקטובר מחשב ונתקע אחרי ההתקנה. החזרתי לתיקון והוא הוחזר אחרי שלושה ימים, באותו יום שוב נתקע (מסך כחול), הוחזר לחנות לשבוע תיקון, הוחזר אחרי שבוע ושוב נתקע באותו יום. ביקשתי החזר כספי, הרי לא עברו 14 יום, אמר לי המוכר "המחשב תקול, למה שנקבל?", ניסיתי ליצור קשר עם שרות לקוחות ואמרו לי לכתוב במייל. שלחתי מייל וחזרה אליי בקרירות בחורה בשם קארין. אינסוף מיילים ונסיונות ליצור קשר, לא הצלחתי. עד אשר שלחתי כתב תביעה ואז היא ביקשה ששוב אשלח לתיקון ונתנה לי מחשב חלופי. טרום מעבדי ה i בכלל, ללא אופיס, אין לי מה לעשות איתו. אמרו כי המחשב תקין והייתה התנגשות בכרטיס המסך, אך מכתב של הטכנאי שבדק אותו אצלי מוכיח אחרת. איני מעוניין במחשב וניסיתי לקבל את עלות המחשב והתביעה ללא הצלחה. אין דרך ליצור איתם קשר. נציגת שרות בטלפון אומרת לי "זה בטיפול של קארין והיא לא עונה לטלפונים, מצטערת".
אין עם מי לדבר!!!!!!!!!!!!! לא לקנות שם, אולי זול אך זה ביוקר.
שוב לא לקנות ב KSP, פעם ראשונה בחיי שהגשתי תביעה קטנה!!
תגובת החנות:
שלום רב,

הפרטים שרשם הלקוח אינם קרובים למציאות ואינם נכונים, שכן חברתנו עשתה את כל המאמצים לעזור לו בפנייתו.

לאור טענת הלקוח שמחשבו תקול, הוא התבקש להביא את המחשב לחנות ממנה רכש לבדיקה.
הלקוח הביא את המחשב אשר נבדק ונמצא תקין לחלוטין, לכן הלקוח אסף את המחשב.

הלקוח פנה שוב בטענה שהמחשב לא תקין, הלקוח התבקש להביא את המחשב לשם העברתו למרכז לבדיקת טכנאי הראשי, הלקוח דרש לקבל מחשב זמני חלופי.

למרות שהוסבר ללקוח שחברתנו אינה מספקת מחשב חלופי בהתאם לתנאי ותעודת האחריות, לפנים משורת הדין סופק ללקוח מחשב נייד חלופי לזמן בדיקת המחשב שהביא וטען שהוא לא תקין.

הלקוח הביא את המחשב לבדיקה שוב, המחשב הועבר למרכז לבדיקת הטכנאי הראשי, שם נמצא כי שוב כי הוא תקין לחלוטין, וככול שהופיע ללקוח בעיה בו היא נובעת מהגדרות בלבד !

למרות כל האמור, ולמרות שמחשבו נבדק ונמצא תקין לחלוטין, נרשם ללקוח במייל שישיב לחברתנו את המחשב הנייד החלופי שניתן לו (כפי שביקש וקיבל כשירות טוב) לזמן בדיקת המחשב בלבד, כנגד יוחזר לו כספו במלואו על סכום הרכישה.

להפתעת חברתנו הלקוח סירב לעשות כן ולא הגיע לחנות להשיב את המחשב הנייד החלופי שנמסר לו ולקבל את כספו.

חברתנו פעלה ללא דופי, מעבר להתחייבותה בתנאי ותעודת האחריות וניסתה לעזור ללקוח ככול האפשר בניגוד לטענותיו.

מוצר:
מחשב נייל i7 4790,gtx 950,16gb ram; ssd
שם:
misha
תאריך:
26/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ. שירות גרוע, מוכרים דברים פגומים!!! משקרים במעמד הרכישה!!!
קניתי מחשב שמסך היה פגום, החברה סירבה לתקן או להחליפו למוצר אחר, לאחר פניות מרובות והמתנה ארוכה על הקו ואחרי שבזבזתי כמה ימים כדי להחזיר מוצר פגום, החברה נתנה זיכוי חלקי כי "מדובר בבלאי סביר"

מוצר:
מחשב נייד Y50-70 4K
שם:
Avital
תאריך:
26/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
סניף ראשון לציון- אני רוצה לציין אצת חנן דבוש עובד בסניף,קיבלתי ממנו שירות מדהים שעדיין לא נתקלתי כמוהו, אדיבות, מקצועיות והכי חשוב כנות והוגנות, אני בטוח אחזור לשם, ממליצה בחום!!
מוצר:
מחשב נייד PAVILION G SERIES
שם:
boris
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד בחנות שבתוך הבית מלון רימונים באילת. במפרט היה כתוב שמשקל המחשב 2.2 ק"ג. לאחר קניה התברר שמשקל 2.6 ק"ג. פניתי לשרות לקוחות, קיבלתי תשובה לא נכונה שנתון נלקח ממפרט היצרן. אני ממליץ לקונים לבדוק טוב נתונים של מחשבים שרשומים במפרטים שמתפרסמים ב-KSP. לאחר כחודש מחשב הפסיק לעבוד. מסרתי לתיקון למעבדה CPM שעובדת בהסכם עם KSP. המחשב בתיקון כמעת חודש ימים, אין חלקים, אין פטרון. אני ממליץ לא לקנות מוצרים שמתקנים במסגרת אחראיות ב CPM
תגובת החנות:
הדברים אינם נכונים כלל. הלקוח רכש מחשב לפי נתונים שמופרסמים ע"י היצרן - כפי שהראו לו באתר היצרן עצמו. למרות זאת, ניתנה לו האפשרות להחזיר את המחשב אך הוא בחר שלא לעשות כן. יש להדגיש כי מעבדת CPM אינה מעבדה שעובדת בהסכם עם KSP, אלא מעבדת השירות מטעם LENOVO. אנו מצרים על תחושתו שלהלקוח אך בחירתו לסלף העובדות ולא להציג את הדברים כפי שהם תמוהה בעינינו היות וקיבל שירות ופתרונות אך סירב לקבלם.
מוצר:
מחשב נייד Z510
שם:
נועם
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בצהריים לסניף חיפה מת"מ הזמנתי מחשב ובערב הוא היה מוכן
חשוב לציין שקיבלתי מהצוות שירות אדיב ומקצועי
אם הרבה סבלנות ויחס טוב וזה מה שבאמת חשוב
בקיצור צוות מצוין
תודה לכם על השירות והאמינות
מוצר:
מחשב asus
שם:
אייל
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מצ"ב ההתכתבות החד צדדית שלי עם שירות הלקוחות (כמובן שאף אחד לא טרח להגיב):
"שלום רב,
רכשתי מקלדת של ROCCAT בסניף רמת אביב בתאריך ה-17.11.14. לצערי, המקלדת לא תומכת בחיבור ל-KVM.
לאחר שפניתי ליצרן, היצרן קבע את הטענה כי המקלדת לא תומכת ב-KVM. המוצר נפתח וניסיתי לחבר אותו ל-KVM. עם זאת לא נעשה שימוש במוצר (מאחר והמקלדת לא מגיבה) ובנוסף האריזה שמורה היטב אצלי.
אני אפנה לאחד הסניפים על מנת לנסות להחליף את המוצר (גם אם נפתח).
על מנת לבחון האם ניתן לפנות לסניף הקרוב למקום עבודתי במקום לסניף בו נקנה המוצר, פניתי למוקד וענה לי נצג בשם ליאור ממין זכר. לאחר דין ודברים בהם הוא אמר לי במפורש "שזאת בעיה שלי שלא שאלתי האם המוצר תומך ב-KVM", "פעם הבאה אל תקנה ב-KSP" והתעלם מהשאלה שלי למה כן כתוב על מוצרים באלו מערכות הפעלה הם תומכים אבל העובדה כי לא רשום על מוצר האם הוא תומך ב-KVM או לא לא מהווה אי מסירת מידע המחייבת החלפת מוצר.
כמובן כשביקשתי מנהל או מישהו מעליו הוא סירב ואמר כי אני יכול לפנות רק במייל או בפקס ואמר לי שמאחר והוא לא יכול לעזור לי יותר הוא מנתק אותי, וכמובן ניתק.
במידה וזהו השירות הניתן בחברה אני אקשיב להמלצה של ליאור שלטענתו "רק ניסה לעזור לי", אקבל את העזרה ולא אקנה שנית. אתם כבר לא הכי זולים בהרבה מוצרים (עם הנימוק של זמן אספקה, אם כי לא מזמן קניתי לפטופ בחנות באספקה מיידית למרות שבזאפ היה רשום זמן אספקה של כמה ימים, אבל אם הולכים לחנות מקבלים מיידית). אז מה שנשאר לכם זאת הפריסה הנוחה והשירות המצויין שקיבלתי עד היום. אם תחליטו לנטרל את השירות, למרות הפריסה הנוחה אני אוותר ואקנה במקום אחר זול יותר עם שירות טוב יותר.

בתודה מראש"

"אני שמח לבשר לכם שהלכתי היום לסניף פ"ת ביצחק רבין והמוכר אמר שהוא קיבל שיחה מהשירות שאין מה לעשות איתי. הוא רק ראה שהמדבקה חתוכה ולא פתח את הקופסא כדי לבדוק מה המצב של המקלדת. כמובן שהוא סירב להתקשר למנהל וטען שהשירות, להלן ליאור הוא המנהל שלו."
מוצר:
מקלדת ISKU
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.