דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.19
ציון ממוצע
439
חוות דעת בשנה האחרונה
1624
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
24
0
6
3 חודשים אחרונים
139
0
24
6 חודשים אחרונים
241
2
40
שנה אחרונה
348
3
88
כל הזמן
1170
18
436
נמצאו 1624 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מהיר עם מאור פנים וסבלנות רבה.
הבחור שנתן שירות מקסים שמו איציק מסניף קינג ג'ורג
מוצר:
Lg v20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דימה סניף אילת מצויין אדיב הסביר מצויין נלמד סבלני קניה נוחה ומהירה אני אחזור עוד לפה שוב .
מוצר:
אקסבוקס1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני יומיים בKSP בסניף שער ראשון שבקריית ראשון אצל שתי מוכר בשם צביקה , מעמד לאייפון למכונית ,תוצרת : יוניברסל על סך 34 ש"ח .

ביקשתי הדבקה על הדשבורד , כיוון שיש לי אוטו גדול והזכוכית רחוקה להדבקה וצפיה.

הלכתי שמח להתקין את המעמד באוטו , והתברר לי שהוא לא נדבק על הדשבורד , חזרתי למחרת לחנות ופניתי לעובד אחר בשם דניס ואמרתי שהמכשיר לא מתאים למה שביקשתי , והוא בדר על הזכוכית בחנות ואמר לי : עובד,
אמרתי לו שלא רציתי על הזכוכית כי זה רחוק לי באוטו אלא על הדש בורד

והוא אמר כך :" זאת בעיה שלך , לא מחליף לך את המוצר ,לא החזר וכלום" והתחיל לדבר לא יפה ולגעור עלי" , והזמין מישהו מהאבטחה להוציא מהחנות !!!!!!!

בושה וחרפה של התנהגות , גסות ורוע לב !!! של העובדים : "דניס וצביקה" .
וגם דניס טען שהמוצר כבר משומש !!!! , אמרתי לו אם הייתי יכול להביא את האוטו לניסוי כאן הייתי עושה זאת לפני הקניה.
שוב השרות הכי גרוע המוכרים הכי גרועים הפגשתי בכל 63 שנותיי. ונשארתי עם מוצר שאני אזרוק אותו.


*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות בראשון לציון בטענה כי הוואקום הקיים במעמד לרכב אשר רכש איננו תקין ולכן לא נדבק כראוי.
נציג המכירות בחנות בדק את טענתו על ידי הדבקה של מגן הרכב ולא אומתה תקלה במוצר,
הלקוח אף ראה כי המוצר איננו נפל ונדבק כראוי.
ולכן הוסבר לו שהחזרת המוצר לא אפשרית שכן המוצר תקין ולא ניתן להחזיר מוצר משומש.
משנאמר ללקוח שהמוצר תקין, הלקוח החל להתלהם בחנות ולעצור את המכירה של לקוחות הבאים,
דבר שגרם נזק לחברתנו, לכן בעקבות התנהגות זו אבטחת הקניון הגיעו וביקשו מהלקוח לעזוב את החנות.

על אף האמור לעיל כשירות טוב הוצע ללקוח החלפה של המוצר למוצר אחר לשביעות רצונו או זיכוי כספי.

מוצר:
sygnet universal car holder hlc-st29-xl
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסנו לksp סניף אילת לגונה מספר פעמים. בראשונות בכדי לבדוק אפשרויות ובאחרונה לקנות. המידע שקיבלנו היה מעמיק מקצועי אדיב ונטול לחץ ושכנוע. גם בפעם השניה שחזרנו עם שאלות. דימה ענה על כל שאלותינו במקצועיות ובסבלנות. נטול שכנוע לקנות. מתוך הרגשה טובה לאמינותם בחרנו להיכנס ולרכוש שם מחשבים וניידים. מומלץ ביותר.
מוצר:
Mi6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איציק קיבל את פניי בסניף קינג ג'ורג' אחרי המתנה קצרה. התייעצתי איתו לגבי 3 דגמים שונים של DELL ואיציק הפגין מקצועיות רבה וגם חביביות, והמליץ על מה שנראה לו שהכי הכי מתאים לצרכים שלי. כמה סבלנות, שקט ואורך רוח לענות על כ-ל השאלות שלי. אחרי שבוע המחשב הגיע, איציק שוב היה בחנות והביא לי את המחשב. שוב בסבלנות פתח בזהירות, הראה לי את המחשב, עבר איתי על הכל לראות שהכל תקין טיפ-טופ, הסביר שוב על האחריות במקרה הצורך. הכי מקצוען, הכי נחמד, הכי אמין ונעים. יישר כוח!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
DELL VOSTRO 5568-7200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מאיציק היה בסדר גמור, קניתי דברים בסניף זה בעבר ונהנתי מהשירות כל פעם שקניתי בו.
מוצר:
כרטיס זיכרון Sandisk
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האינטרנט מתאם של מיני HDMI לחיבור HDMI (בתכל'ס היו בזאפ אפשרויות זולות בכמה שקלים, אבל העדפתי ללכת על חנות מוכרת).
אספתי את ההזמנה בסניף שבמרכז ירושלים ולמזלי הרב, המוכר בחנות פתח את המעטפה ושאל אם זה באמת מה שאני צריכה.
מסתבר שמה שהייתי צריכה זה מתאם למיקרו HDMI ולא למיני, וביצעתי החלפה בחנות.. ככה שהמוכר חסך לי עוד הרבה טרחה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מתאם Mini HDMI זכר לחיבור HDMI נקבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
יחס מעולה
כאשר לא היה מגן מספיק טוב למכשיר המוכרים בלי לחשוב פעמיים כיוונו אותי לאיפה שהייתי צריך.
חוויה בכל קניה
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
iphone 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה ב KSP לגונה אילת - רמאות צרכנית - מפרט אינו תואם למחשב שרכשתי
ב 14.08.17 רכשתי מחשב נייד DELL דגם 45897 שהוגדר במפרט 8G וכן גם בחשבונית מוגדר 8G כשהגעתי הביתה בדקתי את תוכן המפרט במחשב עצמו ומתברר לי שהמחשב עם זכרון 4G - כל מי שרכש את הדגם 45897 מוזמן לבדוק את המחשב ולוודא את הנתונים של המחשב - בפניה לשרות לקוחות - הם עידכנו מייד את המפרט באתר לאחר פנייתי - אך הם לא מוכנים להחליף את המחשב שרכשתי למחשב עם המפרט שעליו שילמתי .- כמוכן נראה שסופקו מאות יח' עם מפרט נחות יותר ממה שהלקוחות שילמו והחברה אינה מוכנה לקחת אחריות !!!
תגובת החנות:
צר לנו שהלקוח בחר בחוסר תום לב להציג את המקרה כ- " רמאות צרכנית ", שכן ברגע שפנה אל חברתנו הלקוח בנוגע למחשב שרכש בטענה כי קיבל אותו עם זיכרון קטן מזה שביקש לרכוש, הוצע ללקוח להחזיר את המחשב ולקבל את מלוא סכום הקניה , ו/או לחילופין יקבל מחשב מדגם דומה לזה שרכש עם כמות הזיכרון שאותה ביקש לרכוש, הלקוח הגיע לחנות וקיבל והוחלף לו המחשב לדגם אחר לשביעות רצונו המלאה.
מוצר:
מחשב נייד DELL 15.6 SSD 256G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי מקלדת של מייקרוסופוט, שכנעו אותי לקנות של לוג'יטק בטענה שזה מוצר יותר טוב ואין להם במלאי מייקרוסופט. אחרי שקניתי הטכנאי שלי הציע לי לא להשתמש במוצר היות ויש לו בעיות קליטה ולקנות מייקרוסופט. חזרתי אחרי 3 ימים עם המוצר סגור באריזה מקורית. המוכרן פתח אותו מול העיניים שלי, ואז טען שהוא משומש בגלל שהשקית הפנימית לא נראית חדשה (הוא אפילו לא הוציא את המקלדת) וטען שיש בפנים שערה (אני לא ראיתי). אמרתי לו שאני לא פתחתי ויכול להיות שמכרו לי מוצר משומש. אז הוא המחיש לי ופתח מוצר אחר מהחנות והשווה בין השקיות.אני לא ראיתי שום הבדל. אבל שאלתי האם עכשיו הוא הולך למכור את המוצר השני שפתח כחדש והוא אישר שכן. בקיצור רימו אותי וכנראה מכרו לי מתצוגה ואז גם סירבו לזכות אותי. חייב לציין שאני קניתי ברשת הזו בעבר באלפי שקלים. אני לא אתקרב אליהם יותר. באותו זמן היה שם ילד מסכן שקנה גם מוצר ב-400 שח וטען שזה בכלל לא המוצר שרצה. וגם אצלו הם טענו שהוא הרס את האריזה.
תגובת החנות:
שלום רב,

המוצר אשר סופק ללקוח הינו חדש לחלוטין וכאמור קיים שילוט בחנות בו מתבקש כל לקוח ולקוח שמבצע רכישה שיבדוק את המוצר טרם עזיבתו את החנות.

כאשר הלקוח הגיע לסניף נראו במוצר סימני שימוש ברורים ועל כן הוסבר שלא ניתן לזכותו במקום,
אך על מנת לסייע ללקוח ניתן לשלוח את המוצר לבדיקה באם ניתן לקבלו חזרה.

הלקוח בחר שלא להשאיר את המוצר ועזב את החנות.

נשמח לסייע ללקוח באם יגיע בשנית ותבדק אפשרות לקבל את המוצר חזרה.
מוצר:
מקלדת אלחוטית של לוג'יטק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף אילת לגונה, המוכר דימה נתן לי שירות מעולה ומהיר
עוד נחזור לכאן בקרוב
מוצר:
X541
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין וזול מאוד. בסניף red באילת. קוסטה היה ממש סבלני נחמד מסביר על המכשיר ואדיב מומלץ בחום אחרי שבדקנו בכמה מקומות
מוצר:
S8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מהנה
שירות אדיב
יחס אישי ונעים מהמוכרים
היה כיף ואחזור לפה
שם המוכר קוסטה
מוצר:
G5se
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתם לאילת כנסו לסניף לגונה גשו לדימה ותראו איך חוויית הקניה שלכם משתדרגת ..קניה נעימה
מוצר:
4a mi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מסך בסניף אילת לגונה אצל בחור בשם דימה נתן לנו אחלה שרות ממלצים לקנות אצלו ולקבל שרות מקצועי
מוצר:
Aoc24gaming
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף אתכם בחוויית הקנייה, קניתי כמה רכיבים בקי אס פי, קיבלתי שירות אדיב, אמין ומקצועי מאיציק, נציג המכירות הנכבד.
מוצר:
מתאם ל - SSD וכבל Sata.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות סניף לגונה , קיבל אותי נציג בשם דימה.
נתן שירות מעולה , היה סבלני ונתן הסבר מפורט על כל שאלה ששאלנו .
בזכות השירות קנינו את המכשיר שרצינו.
כן ירבו עוד נציגים כמו דימה.
מוצר:
Note 4x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום ראשון ה 6.8.17 ניגשנו לאחד מסניפי בכדי לרכוש מסך 27״ של חברת dell. לאחר רכישת המוצר הגעתי לביתי ולהפתעתי נוכחתי לגלות כי טעיתי ולצערי אין באפשרותי לחבר למסך הנ״ל את כלל הרכיבים שברשותי מאחר והוא כולל כניסות שאינן תואמות לשימושיי. כמובן שבמסך לא נעשה שימוש כלל (לא התאפשר גם אילו רציתי).

ביום שלישי ה8.8.17 בבוקר , יצרנו קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני והוסבר לנו כי ניתן להחזיר מוצר אשר לא נעשה בו שימוש בתנאי שיש בידינו את אריזת המוצר ולא פגה התקופה בה ניתן להחזיר את המסך. לאחר השיחה עם הנציג הטלפוני ניגשנו לסניף ממנו רכשנו את המסך וביקשנו להחליפו לדגם מקביל התואם לדרישתנו. המתנו בסניף כ50 דקות לצורך בדיקה האם נעשה שימוש במוצר. בתום ה50 דקות חזר אלינו נציג הסניף וטען כי על פי בדיקתו לא נעשה שימוש במסך אך במוקד הטלפוני ביקשו שהמסך יגיע גם כן לבדיקה שעשויה לקחת עד 3 ימי עבודה.

ביום שני ה 14.8.17 בצהרי היום התקשרנו למוקד הטלפוני על מנת להתעדכן האם יש תשובה עבור בדיקתנו, זאת מאחר ועברו 3 ימי העבודה להם התחייבו בסניף. נציגת KSP ענתה לשיחה והשיבה כי כרגע עדיין אין תשובה איך היא מבטיחה לחזור עד סוף היום!. מיותר לציין שאף אחד לא טרח לחזור אלינו ולעדכן.

ביום שלישי ה 15.8.17 התקשרנו בשלישית למוקד הטלפוני במטרה לקבל תשובה. ענה לנו נציג נוסף שטען כי ״הנציגה אינה נמצאת ותחזור אלינו מאוחר יותר״. לאחר בקשה חוזרת מאותו נציג (מאחר ונוצר הרושם כי כנראה לא יחזרו אלינו) הוא ניגש בעצמו לבדוק את סטטוס הבדיקה ודיווח לנו כי הבדיקה הסתיימה וכי נעשה שימוש במוצר ועל כן לא ניתן להחזירו. מיד ביקשתי הסברים מאחר ואני מעולם לא עשיתי שימוש במוצר - כפי שהעיד גם נציג החברה בסניף. ביקשתי לדבר עם מישהו שיכול לתת לי פרטים אודות הבדיקה ולקבל הבהרות כיצד הגיעו למסקנה כי אכן נעשה שימוש במוצר אך ניתקלתי בסירוב ונפנוף קלאסי של שירות לקוחות.

כפי שניתן להבין , הם אלופים כשרוצים למכור אבל ברגע שצריך שירות לכו תחפשו אותם. אני את ענייני עם KSP סיימתי סופית. לא ממליץ לאף אחד לרכוש מKSP.
תגובת החנות:
שלום רב,

כאשר הלקוח פנה אלינו עם המוצר בבקשה להחזירו,
הוא נשלח למרכז לבדיקה באם עומד בתנאי ההחזרה.

לאחר בדיקת המוצר נראה כי נעשה בו שימוש.
בידי חברתנו תיעוד מלא כי נעשה שימוש באופן ברור במוצר.
ולא מובן מדוע הלקוח טוען כי לא נעשה בו שימוש.

למרות זאת כשירות טוב הציעה חברתנו לזכות את הלקוח בזיכוי מופחת לאור זאת שנעשה שימוש במוצר ולא ניתן למוכרו כחדש.

נשמח לסייע ללקוח כפי המצוין לעיל.
מוצר:
מסך מחשב U2717D 27'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דימה מסניף אילת אלוף עזר בבחירת מחשב נייד . מומלץ בחום להגיע רק אליו . בהצלחה
מוצר:
נייד h.p
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצל בחור בשם לאונרדו, היה נחמד מאוד. אראה לי את המחשב. היה מאוד מקצועי ואדיב!
מוצר:
מחשב נייד של hp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה מכבר שאנכי בוחר לרכוש את כל מוצרי האלקטרוניקה והציוד ההקפי ב-KSP
הרשת מתאפיינת בשירות,מקצוענות,אדיבות,מלאי רחב ידיים ונגישות יוצאת דופן.
ברצוני לתת את מלוא השבחים למר איתמר איילון מסניף דיזינגוף סנטר.
על אף שרכשתי מוצר שכביכול הוא חסר חשיבות כגון פחית לחץ אויר קיבלתי יחס,הקשבה ותשומת-לב ממש כאילו התחדשתי בלפטופ חדש.
תודה רבה!
מוצר:
פחית לחץ אויר-Sigma
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דימה מסניף לגונה היה מקצועי ואדיב גם הנחיר היה זול ביחס למתחרים. תודה על השירות
מוצר:
נלווים לנייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב ביותר מאיציק מסניף ירושלים מרכז העיר.
רכשתי בעבר וגם היום בחנות זו ותמיד קיבלתי שירות מקצועי ואדיב.
מוצר:
מחשב נייד אסוס i7 x441
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 7
128 גיגה באילת אצל דימה בסניף לגונה
היה אחלה שירות ,ברור שנגיע שוב
מוצר:
I phone 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות מאיציק סניף קינג ג'ורג' ממליץ ביותר, אחלה שירות ומחירים טובים ממליץ בחום, ליאור
מוצר:
אוזניות סמסונג
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר