אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
50 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
321
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
29
1
2
3 חודשים אחרונים
90
2
19
6 חודשים אחרונים
146
3
40
שנה אחרונה
235
4
82
כל הזמן
995
18
407
נמצאו 1420 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
Orly
תאריך:
24/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ל-KSP בסניף רמת גן ברח' ז'בוטינסקי ורכשתי לבן שלי מסך מחשב , לי אין ידע רב במחשב ובכאבלים בפרט. השירות שקיבלתי מעידו היה בל יתואר ניסה לעזור לי בכל מחיר ולא נתן לי לצאת מהחנות עד שהכל היה תקין והייתי מרוצה.
שרות כזה לא קיבלתי מזמן.
מוצר:
מסך מחשב G2460VQ6
תמונת משתמש
שם:
Kiamadze
תאריך:
23/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשבתי שמגיעה לי תיק מהחברה או משהו, כי המחשב הזה נורה כבד ובגודל לא סטנדרתי. "אם היית קונה לא מהמציאון היו מביאים לי", חבל שזה לא היה רשום בתיאור. חוץ מזה הכל היה מושלם! שירות 100% בהכל! בשירות, במהירות ובתהנוג הקניה! תודה רבה לכם ולסניף שבו קניתי!
מוצר:
מחשב נייד Roge 701
תמונת משתמש
שם:
Aharon
תאריך:
23/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המחשב מKSP אילת. במשך שבוע (שימוש מועט אשר כלל אך ורק גלישה באינטרנט) המחשב עבד טוב (את המשחב קיבלתי במתנה כך שעד שהתחלתי להשתמש כבר חלפו שבועיים מאז מועד הרכישה). לאחר שבוע המחשב לא עבד, כל פעם שהדלקתי אותו הוא עשה לי מסך של "מעדכן עדכונים לא לכבות את המחשב". ולא משנה כמה זמן השארתי אותו הוא לא נדלק או עשה כל סימן שהוא מעדכן משהו. יצרתי קשר מיד עם החנות ואלו הפנו אותי לחברה שמספקת אחריות על המוצרים של DELL. כשדיברתי איתם הם טענו כי האחריות שDELL מספקת אינה חלה על מערכת ההפעלה וכי בבעיות מסוג זה עלי לפנות לKSP . כשפניתי שוב לKSP נאמר לי כי אין באפשרותם לעשות כלום כששאלתי מה עלי לעשות לא היה להם מענה מלבד לפנות לחברת האחריות של DELL. חזרתי והדגשתי כי לא עשיתי כל כמעט שימוש במחשב וכנראה המוצר שניתן לי היה פגום אך הם לא היו מוכנים לשמוע. כך במשך מספר ימים פשוט כל גוף שלח אותי מאחד לשני. כשהצעתי שKSP תדבר ישירות מול חברת האחריות של DELL על מנת להסדיר אחת ולתמיד את האחריות על פגם שכזה על מנת שאדע למי לפנות בלי שיסבנו אותי מאחד לשני לא התייחסו בשום צורה ולא היה עם מי לדבר. מצער מאד שחברה כמו KSP מתייחסת בצורה כל כך מזלזלת בלקוחות שנופלים בין הכיסאות, ולא מעניין אותם שיש תקלות במחשב אשר אינם מקבלים מענה משום מקום. על טעויות לא חוזרים ואני מהם לא אקנה בעתיד. אמנם המחרים נוחים והם נמצאים בפריסה ארצית, אבל קחו בחשבון שכאשר יש תקלה במוצר והם כבר קיבלו את כספם, שירות הלקוחות שלהם שואף לאפס
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח ,
השירות והאחריות למחשבי DELL ניתנים דרך חברת DELL ולכן הומלץ ללקוח לפנות אליהם .
למרות הרשום לעיל , ולמרות שעבר זמן רב מקניית המחשב, הצענו ללקוח בשיחתנו אלינו להביא את המחשב לסניף ואנו ננסה לסייע כשירות טוב,
לצערנו עד היום הלקוח בחר שלא להגיע.

לא ברורה לנו תלונת הלקוח על שירות הלקוחות, חברתנו הציעה ללקוח מספר פתרונות ואף הציעה לנסות לסייע בבדיקת המחשב על אף שהאחריות הינה בחברת DELL .
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 15 5567 IN-RD33-9762
תמונת משתמש
שם:
שיר
תאריך:
21/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכלתי לKSP במטרה לקנות פלאפון חדש וקיבלתי יחס מנציג שגרם לי לרצות לדווח על כך למרות לא עשיתי זאת בעבר. הוא ייעץ לגבי סוג הפלאפון, עזר לי להפעיל אותו, אבזר אותו והגדיל ראש ואף שיחזר לי אנשי קשר מהפלאפון הישן על אף הקושי כיוון שהמסך הקודם נהרס כמעט לגמרי ונדרשה סבלנות רבה. השירות היה מקצועי והנציג השקיע זמן רב אף על פי שהשירות יכל להסתיים במכירה בלבד. לא מובנת מאליה העזרה שקיבלתי מניסיון קודם בחנויות דומות.
מוצר:
טלפון סלולרי experia c4
תמונת משתמש
שם:
Zohar
תאריך:
21/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דודו ליווה אותי לאורך כל הדרך ונתן לי כתף תומכת בכלמה שחפץ ליבי!!
שירות יוצא מן הכלל מהטובים שראיתי וחוויתי!
לא ציפתי שהמחשב יהיה מוכן לאיסוף לאחר 3 ימים!!
אני אמליץ לכל חבריי לקנות מ-KSP!
מוצר:
מחשב משחקים i7 7700k
תמונת משתמש
שם:
kaitana
תאריך:
19/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף של קייאספי בקרית השרון (נתניה) בחול המועד פסח. החנות הייתה גדושה קונים, ומאחר והיה רק זבן אחד השתרך תור די ארוך (ובעמידה). עם זאת, המוכר היה אדיב וסובלני, הראה בקיאות ובאופן כללי הציג תודעת שירות גבוהה. הסניף הספציפי בקרית השרון די קטן אבל ממוקם באזור עם הרבה חנייה. השירות ניתן בעמידה ובמקום יש עמדת מחשב בהן ניתן לעלעל במוצרי החנות. מניסיון עבר, מדובר ברשת זולה ואמינה ובהחלט הייתי ממליץ.
מוצר:
זיכרון למחשב נייד TS1GSK64W6H
תמונת משתמש
שם:
RAN
תאריך:
19/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקדחה. כתבו עם סוללות ליתיום (יש לי צילום מסך!)
אחרי שפתחתי את המוצר אני רואה שעל הסוללות כתוב בקטן ניקל קדיום (זולות בהרבה)

כתבתי להם 3 אמייל ים - לא נתנו שום תגובה!!!
הם קיבלו את המיל שלי כי אני רואה באתר האינטרנט שלהם הם מיד תיקנו את הטעות
תגובת החנות:
אכן לצערנו הייתה טעות במפרט בהתייחס לסוג הסוללה המסופקת עם המכשיר. משאומתה הבעיה ולאחר בירור מול היבואן הוצעו ללקוח מספר אפשרויות שונות הכוללות בין היתר אספקת מוצר חליפי ובעל מפרט טוב הכולל סוללות ליתיום בהטבה משמעותית.
הלקוח בחר שלא לנצל אף לא אחת מהאפשרויות שהוצעו מסיבות השמורות עמו.
מיותר לציין שכלל האפשרויות שהוצעו ללקוח עדיין תקפות.


מוצר:
מקדחה, מברגה ופטישון PSR 14 14.4V
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
18/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שני רכשתי אצלהם לפטופ בסכום בלתי מבוטל של 3290 ש"ח. כאשר הגעתי הביתה, הפעלתי את המחשב והתחלתי את ההרשמה לWindows 10. לאחר אחד השלבים קיבלתי הודעת שגיאה והמחשב נכנס ללופ ומציג מסך עם הודעת "רק רגע". לאחר המתנה של לילה ולאחר מכן נסיון לאתחל את המחשב ללא התקדמות, צלצלה בת זוגתי ברביעי על הבוקר, ישר לאחר החג לחברת DELL. לענת דל אין בעיית חומרה אלא בעיית תוכנה, לכן זה לא קשור אליהם.
ניגשנו לחנות KSP בסניף בו רכשנו את המחשב. המוכר בחנות היה בסדר וניסה לעזור לנו ככל יכולתו ללא הצלחה. הוא עדכן אותנו שהנחו אותו שיש לשלוח את המחשב למעבדה. כשהתקוממנו על כך שמחשב שנרכש רק לפני יומיים מהחנות שלהם נדרש להגיע למעבדה, הוא הפנה אותנו לשירות הלקוחות.
בשירות הלקוחות ענתה לנו בחורה בשם בת-אל שלא הסכימה להעביר לנו בשום פנים ואופן את ההנהלה כאשר דרשנו לקבל החזר כספי או לחילופין מחשב חדש, שכן לא הגיוני שמחשב בן יומיים יגיע למעבדה ואין לנו כל רצון במחשב כזה. בשלב מסוים בשיחה היא אמרה לבת זוגתי שהיא לא תקבל את המספר של ההנהלה וש"תתקדם", ולאחר מכן ניתקה לה את הטלפון בפנים. לאחר מכן טילפנו שוב, אך כאמור אף אחת מטענותינו ודרישתנו ההגיונית נענתה.
ניסינו ליצור קשר במייל ובפייסבוק, אך אף אחד לא טרח ליצור עמנו קשר בחזרה (למעט תגובה בפייסבוק עם בקשה לפרטי החשבונית, ולאחר מכן כלום). אני משער שתאמרו שזה היה חול המועד, אך את הצרכן שלא קיבל את התמורה המלאה ל-3290 ש"ח שהוא שילם, זה לא מעניין.
מאחר ויצא לי לראות שאתם נוהגים להשליך את האחריות על לקוחות באופן עקבי, אבהיר שני דברים:
1. אל תכתבו שקיבלתי מענה לשביעות רצוני אלא אם תחזירו לי את מלוא הכסף ששילמתי על המוצר הפגום שרכשתי, או שתחליטו לעשות את המעשה הנכון ולהביא לי מחשב תקין וחדש שכן לא שילמתי עבור מכשיר מחודש או מכשיר שזקוק לעבור במעבדה ישר לאחר שנפתח.
2. במידה ותכתבו שDELL הינם החברה שמספקת אחריות על המוצר- דל מעניקים אחריות על החומרה של המוצר בלבד.
לא אתפלא אם גם הפעם תנסו להשליך את האחריות על הלקוח במקום לקחת את האחריות ולטפל במקרה כראוי.
מוצר:
מחשב נייד VOSTRO
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
18/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נגרמה לי עוגמת נפש גדולה ביותר מקניית הפלאפון בחברת KSP. מאוכזבת מאוד מאוד מחווית השירות. כדאי לקרוא:
בתאריך 30/11/16 קניתי סמארטפון XIAOMI REDMI NOTE 3 של היבואן הרשמי HEMILTON ב- KSP סניף פ"ת.
לאחר שבוע מקניית המכשיר החלה תקלה והמכשיר משמיע רעשים צורמים ללא הפסקה.
KSP הפנו אותי לנק' איסוף של HEMILTON בת"א על מנת לממש את האחריות שלי. נסעתי מפ"ת שעתיים בכל כיוון באוטובוסים ומסרתי את הפלאפון לתיקון.
לאחר מספר ימים התקשרו אלי מנקודת האיסוף שהפלאפון חזר מתיקון. נסעתי שוב כמה שעות רק כדי לגלות שHEMILTON טוענים שהפלאפון לא באחריותם ולא תיקנו לי את הפלאפון.
מאז הייתי בעשרות טלפונים מול שירות הלקוחות של KSP ו- HEMILTON. כולם מסירים אחריות וטוענים שאני משקרת ולא מביאה את הפלאפון האמיתי שרכשתי ושעליו יש לי אחריות.(מיותר לציין שאני סטודנטית תמימה בלי מטרה "לסדר" אך אחד, לאורך כל הדרך מדובר באותו מכשיר).
אין עם מי לדבר! הלך הכסף לפח! התייאשתי מסיכוי שהם יקחו אחריות על המקרה וקניתי פלאפון חדש שחייב אותי להוציא סכום כסף רציני נוסף.
מראש פניתי לחברה מוכרת והסכמתי לשלם יותר, בדיוק בשביל להימנע ממצבים כאלה. עצוב מאוד שחברת KSP שמוכרת וידועה לכולם מזלזלת בצורה כזו בלקוחות שלה ומסירה אחריות.
מוצר:
טלפון סלולרי redmi note 3 pro
תמונת משתמש
שם:
Ilana
תאריך:
16/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו כמה רגעים לפני סגירת החנות, המוכר שי היה מאד אדיב נחמד וסבלני כלפינו, הסביר הכל, עזר המליץ וענה על כל שאלותיי במקצועיות בנימוס ועם חיוך. נהניתי מאד לקנות אצל שי המוכר מה שגרם לי להיות עוד יותר מרוצה מהקניה שלי
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
16/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חמישה ימים עם המכשיר הוא נתקע והפסיק לעבוד.
הבאתי את המכשיר ובמקום להחליף אותו, ולמנוע את הטירטור שלי הלוך ושוב הם שולחים מכשיר חדש למעבדה. המכשיר היה בשימוש בקושי שלושה ימים עד שנתקע והפסיק להגיב. בושה שזה היחס ללקוחות.
זו הפעם האחרונה שארכוש מכשיר בKSP.
תגובת החנות:
נציגי החנות הינם נציגי מכירות ואינם מוסמכים לאבחן תקלות בטלפונים סלולרים ,לכן המכשיר נשלח למעבדה הראשית לבדיקה האם קיימת תקלה .
הוסבר ללקוחה כי המכשיר נשלח לאימות התקלה ובמידה והתקלה תאומת יוחלף המכשיר .
התקבלה תשובת המעבדה בנושא והלקוחה קיבלה אישור החלפה עבור מוצר זה.
מוצר:
סלולרי Note 4
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
14/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמני אספקה ארוכים מדי שירות משלוחים על הפנים לא כל המוצרים ניתנים בשירות בוקסרית שירות מעולה ממליץ לאחראים שם בחנות לצרף את כל המוצרים לשירות box it אני מאוכזב מהטיפול בהזמנות שלי גם משלם משלוח מהיר וגם מקבל את זה אחרי שבועיים ממש בושה !!!!!!
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח ,
הלקוח ביצע את הזמנתו בסמוך לסוף השבוע ולחג הפסח.
בעת ביצוע ההזמנה באתר האינטרנט שלנו , מופיע כגילוי נאות כי זמן אספקת המוצר מרגע החיוב הוא עד 6 ימי עסקים ועל כן לא ברורה לנו תלונתו.
בנוסף, יש לציין שכשירות טוב ולאור פניותיו ,נציגת שירות לקוחות שבה טלפונית אל הלקוח ויידעה אותו כי יזוכה על דמי המשלוח .
מוצר:
רמקולים למחשב ומקלדת S120
תמונת משתמש
שם:
דור
תאריך:
13/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחיל רע, נגמר מצוין.
נקנה בסניף אילת. היה מקולקל.
מבאס...קורה.
תודות לאלי המצוין מסניף הקריון,טופל והוחלף במהירות ואדיבות.
אלי, כן ירבו כמוך.
בזכותך,אחזור בכ''ז לKSP.
מוצר:
xbox one
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
13/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לציין שהדירוג שבצעתי נעשה לפני שהתגלתה תקלה במחשב שבעקבותיה נתקלתי בשירות הלקוי. קניתי מחשב נייד בסניף קריון. יום לאחר מכן ראיתי שיש פיקסל שרוף על המסך. ניגשתי לסניף לפי הנחיית שירות הלקוחות ושם החליפו לי מחשב. פתחתי את המחשב החדש בסניף ובדקתי את המסך וגם עליו התגלה פיקסל תקול. דווחתי למוכר אך הוא שלח אותי לביתי מבלי לספק לי מחשב תקין. לאחר שיחות ממושכות עם שירות הלקוחות אושר לי להחליף את המחשב התקול השני. בקבלתי את המחשב השלישי נתקלתי במקלדת ועכבר שלא עובדים אך המוכר בסניף הצליח לתקן זאת רגעית ואמר וזה רק בגלל שהמחשב אינו נפתח עדיין. כשהגעתי לביתי גיליתי כי המקלדת והעכבר שוב לא עובדים. התקשרתי לשירות לקוחות והם מצידם לא מוכנים להחליף לי למחשב תקין . נותרתי עם מחשב תקול שאינו ניתן לשימוש.
תגובת החנות:
ללקוחה הוחלפו שני מחשבים בעקבות פיקסל אחד שרוף,
בהתאם לתנאי האחריות , פיקסלים שרופים אינם מהווים תקלה (עד 3 פיקסלים שרופים ) אך למרות זאת , כשירות טוב ולפנים משורת הדין , הוחלפו לה שני המחשבים .

יש לציין כי ללקוחה לא הייתה אריזה מלאה ,
כאשר המחשב הוחלף לה בפעם השניה,במעמד מסירת המחשב החדש ,הלקוחה התבקשה לבדוק בסניף את תקינותו המלאה של המחשב
והוסבר לה שמעתה והילך בכל תקלה יש לפנות לנותני השירות והאחריות חברת לנובו, המחשב נבדק ע"י הלקוחה והיא הסכימה לקבלו.

בפעם השלישית לקוחה פנתה שוב על תקלה במקלדת של המחשב , הוסבר לה שהשירות והאחריות של המחשב שלה הם של חברת לנובו כפי שכבר הוסבר לה ועליה לפנות אליהם , הלקוחה סירבה בתוקף ודרשה זיכוי כספי מלא על אף שלא היתה קיימת ברשותה אריזת המחשב .

בעקבות פניותיה החוזרות של הלקוחה, הוחלט למרות כל האמור לעיל ולפנים משורת הדין , לאפשר זיכוי כספי מלא לשביעות רצונה .
מוצר:
מחשב נייד yoga
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
09/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רק רציתי לציין שאני במשך שנתיים קונה מ-KSP סניף תלפיות ואני מאוד מרוצה מהשירות שאני מקבל שם. תמיד דאגו לתת לי מענה בכל הצרכים שלי, גם בקניה, גם בהחלפה של מוצר פגום וגם בהחזרה. מדובר באנשים רציניים שנותנים שירות מעולה ואיכותי, במיוחד משה וליאור.
מוצר:
מחשב שולחני Z97-K
תמונת משתמש
שם:
Yakov
תאריך:
09/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כשחיפשתי לקנות פלאפון חדש , ניגשתי אל ליאב ברששת שהיה מאוד נחמד הקדיש לי את כל הזמן ולא מיהר למכור לי את המוצר הכי יקר הסביר בפרוט על כל המוצרים הקיימים ולבסוף קניתי LG G6 תודה על חווית הקנייה בהחלט יחזור שוב!
מוצר:
טלפון סלולרי G6 H870 32GB
תמונת משתמש
שם:
tzipi
תאריך:
09/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה ממש טוב נהנתי לקנות אצלכם העובדים מאוד נחמדים וקיבלתי את השרות הטוב ביתר מהמוכר שי
מוצר:
Xiaomi 4x
תמונת משתמש
שם:
Yigal
תאריך:
09/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב דל בהתחלה ולאחר הירור קטן באינטרנט שיניתי לאסוס וציינתי שראיתי את הפרמטרים שלו באתר אסוס ובמיוחד שמתי דגש על הבטריה החזקה של 6 תאים 96 וואט כשקיבלתי את המחשב הבחנתי שהבטריה נגמרת לי מהר בבירור קטן שמתי לב שמכרו לי 4 תאים 60 וואט חזרתי לחנות והסברתי שבאתר אסוס ובכל אתר שהוא כמציינים את הדגם שמופיע באתר KSP זה מפנה לפרמטרים הגבוהים ולא מוזכר בשום אופן שיש גם דגם נחות מבחינת בטריה התשובה של המוכר אנדרי הייתה תפנה לאסוס בקרירות שכזו אמרתי לו שקניתי ממנו מKSP ב6600 ש"ח ולא מאסוס הוא ענה לי שמעתי שמעתי אותך זה מה יש בחנות היה בחור ממד"א בשם ליאור שהופתע מהחוצפה שלו ואף אמר לו שהוא בא לקנות מחשב אבל עם היחס הזה הוא לא יתקרב לחנות מה עוד התברר לי לאחר מכן שKSP הם היבואנים של אסוס ובשרות לקוחות גם שלהם כשהסברתי שיש הטעיה בפרסום הנציג אמר לי שאני צודק אבל אני צריך לפנות ליבואן שהם לא אחר מאשר KSP אני לעולם לא אחזור לקנות בחנות הזאת ולא ברשת הזאת יחס מזלזל ושרות לקוחות הזוי
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח,
באתר האינטנרנט שלנו מופיע כגילוי נאות המפרט המלא והנכון של המחשב שאותו רכש הלקוח , את מפרט המחשב ניתן לראות גם במעמד הרכישה
או לברר עם נציג המכירות במקום מהו המפרט.

מבירור שעשינו עם חברת אסוס , אכן המפרט שכתוב באתרנו הוא הנכון למחשב זה, כלומר , לא היתה כל טעות בפרסום ולא בוצעה כל הטעיה .

לאור פנית חברתנו לחברת אסוס ישראל, כשירות טוב ולפנים משורת הדין, תינתן ללקוח תוספת הרחבת האחריות ל3 חודשים נוספים .

מוצר:
מחשב נייד zenbook pro u501v
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
08/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף חדרה על מנת לרכוש מוניטורים איכותיים לאולפן, ניגשתי אל ליאב ברששת, נציג מכירות שהסביר לי בסבלנות ואדיבות והכווין אותי לדגם שהכי יתאים לדרישות המקצועיות והאיכות באולפן, שירות לקוחות מעולה השאיר רושם חיובי והמוצר מדהים!, בוודאות אחזור לקנייה נוספת
מוצר:
מערכת סראונד לאולפן z906
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
07/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר איציק הלוי פשוט מדהים.. מאד אמין ואדיב.. ממליץ לקדם אותו!! קיבל אותי במאור פנים.. כיף לחזור ולקנות אצלו..
מוצר:
סלולרי 4
תמונת משתמש
שם:
Omer
תאריך:
07/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד של דל , הגעתי הביתה ולצערי גיליתי שהכרטיס מסך תקול.
יום אחרי הגעתי אל הסניף, וטופלתי על ידי הנציג ליאור . הוא החליף לי את המחשב בו במקום.
ככה צריך לתת שירות! אחזור לKSP !
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 15 5567 IN-RD33-9762
תמונת משתמש
שם:
SamHson
תאריך:
07/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש פשוט לבצע הזמנה ב KSP. המוכר - יצחק ה. - היה מעולה! ועזר מאוד בכל שלבי ההזמנה מתילה ועד איסוף כולל הנחת המגן מסך.
ממליצה לא להסס קנות דרך !KSP
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi 3s 32GB
תמונת משתמש
שם:
Chen
תאריך:
06/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מאוכזב מהשירות של K.S.P, רכשתי בסניף דיזינגוף סנטר אוזניות, חיפשתי אוזניות שמשתיקות רעשים חיצוניים גם ללא השמעת מוזיקה, נאמר לי שאוזניות מסוימות ויקרות יעשו את העבודה. לאחר הרכישה התברר שהן לא עושות את העבודה, לאחר יומיים רציתי להחזיר אותם אך בחנות לא היו מוכנים.
היה לי אותו מקרה ברשת אחרת והם החזירו לי את הכסף ללא כל בעיה.
חבל שהשירות שלכם כזה, הייתי מצפה ליותר מרשת גדולה.
תגובת החנות:

צר לנו על תחושת הלקוח ,
על פי בדיקתנו , לא נאמר בעת הרכישה על כך שאוזניות אלו מבודדות רעשי רקע ללא השמעת מוזיקה.
לא קיימות אוזניות המבצעות פעולה זו .
האוזניות שרכש הלקוח אכן מבודדות ככל הניתן רעשי רקע בעת השמעת מוזיקה .

מוצר:
אוזניות BackBeat pro
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זכרונות למחשב נייח בסניף ראשל"צ מרכז ( קניון ראשונים ). קיבלתי יעוץ מקצועי וסבלני מבחור בשם מנשה. תודה רבה על השרות המדהים, ממליץ בחום !
מוצר:
זכרון מחשב נייח 8GNT
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון גלקסי אס 7 המשלוח הגיע בזמן ללא בעיות בזמנים. האתר ההזמנות שלהם נוח וקל להזמנות בלי שום בלאגן. כשפתחתי את קופסה של הפלאפון בדקתי אם הכול שמה מקורי ואמין מה שנקרא.. הפלאפון היה בסדר כנ"ל גם האוזניות ועוד כמה האביזרים ששמה.. אבל כשראיתי את המטען אפשר היה לומר שעבדו עליך בעניים! הוא לא היה מקורי בהשוואה למטען מקורי אחר של סמסונג היה אפשר לראות את ההבדל בנייהם. כשחיברתי את המטען כדי להטעין את הפלאפון הוא התחיל לצפצץ את הצליל של הטעינה כול חמש שניות בלי הפסקה ואפשר לראות על המסך את הסוללה שזה לא מטעין וקופץ אחרי כול חמש שניות בלי להטעין את הפלאפון! אכזבה לחברה כזאת טובה יחסית! לא יודע אם אחזור לקנות שוב פעם. ציפיתי למוצר עם אביזרים איכותיים ולא חיקויים. חבל!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר של יבואן מקביל , מכשירים של יבואן מקביל מגיעים עם מטען תואם .
לא היתה כל כוונה לרמות את הלקוח כפי שטוען וצר לנו שמרגיש כך .
הלקוח רשאי לפתוח את המכשיר במעמד קבלת המוצר בחנות ולראות את המכשיר ואת אביזריו ובמידה והיה מחליט כי אינו מרוצה מסוג המטען
יכל להחליף את המכשיר במעמד קבלתו, כל עוד לא נעשה בו שימוש .
במידה והלקוח טוען כי קיימת תקלה במטען מוזמן לפנות לנותני השירות והאחריות ולממש אחריות על המוצר .

מוצר:
פלאפון Galaxy S7 edge
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר