אני רוכש מחשב נייד חדש (לא מחודש) כל שלושה או ארבעה חודשים
לפני מספר חודשים רכשתי מחשב מחברת NetIp.... NetIP ו-Fiber הן אותה החברה....
החברה מסרבת לתת שרות למחשב תקול מהיום הראשון...
המסך לא תקין... המקלדת לא עובדת.
כשביקשתי מנציג השרות להבין מה פשר התיקון נענתי כי המחשב ילקח ממני לשבועיים ימים וכי הם מזמינים חלקים מקוריים מארצות הברית....
שמחתי לשמוע שהחלקים של המחשב הם חלקים מקוריים אך שמחתי מעט פחות מזה שהמחשב ילקח ממני לשבועיים.... אתם שואלים מה עשיתי?? רכשתי מחשב חדש.... כדי שלא יקרה מצב שאני לא יכול לעבוד עם המחשב.
מיותר לציין כי בשיחה ראשונית עם נציגת שרות בכירה בשם דנה נאמר לי שיטפלו לי במחשב במקום ואחרי שעתיים אקבל את המחשב אליי חזרה....
מסרתי את המחשב לשבועיים ימיים לתיקון מלא ורכשתי לעצמי מחשב חדש.
לאחר יומיים התקשרו ממעבדת NetIP והודיעו לי שהם לא מצליחים לסדר את הבעיה וכי שלחו את המחשב למעבדה חיצונית בנתניה וגם שם לא הצליחו לסדר את הבעיה ולכן הם מסירים את האחריות מתיקון המחשב.
יומיים!!!! לא שבועיים... יומיים.... שאלתי "איפה החלקים מארצות הברית??..." נענתי בגיחוך ואמרו לי "זה לא קורה... אנחנו טיפלנו במחשב מבחינתנו ואתה מוזמן לקחת אותו"...
פניתי למספר גורמים בחברה וכולם אמרו לי שאין להם מה לעשות עם המחשב וכי מבחינתם "למרות שזוהתה בעיה במחשב הם לא אחראים לתיקונה.
כל הפלופ... כל החארטה....
חייב לציין כי את המחשב החדש רכשתי מיבואן רשמי של חברת Dell- זיהיתי בעיה במחשב אחרי חודש ימים וזה החליף לי את המחשב במחשב חדש בלי לשאול שאלות בכלל.....
תזהרו מ-NetIP... לא לרכוש מ-Fiber
נכון... המחיר מפתה אך החיסכון עולה ביוקר
מוצר:
מחשב נייד E3330
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין