דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד למטייל ולחייל (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קמפו
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקמפו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
7
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
3
0
4
נמצאו 7 חוות דעת גולשים על קמפו
תמונת משתמש
שם:
Erany
תאריך:
01/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אי התאמה מהותית בין תמונת המוצר הנרכש לבין המוצר שסופק בפועל. התבקשתי להוסיף 20 ש"ח בכדי לקבל את המוצר שעליו שילמתי מחיר מלא.
המוכר טען שהתמונה לצורך המחשה...
חוויה לא מומלצת...
מוצר:
מנשא מים טרנספורטר 3 ל
תמונת משתמש
שם:
אנדרס
תאריך:
22/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקראת טיסה לחו"ל קניתי תרמיל של חברת Osprey מדגם Aether 70 בחנות בסניף ראשון לציון.
יש לציין לטובה את יחס המוכרות בחנות.
לאחר מדידה חוזר של התרמיל בביתי עם משקל בתוכו, התפתחה לי פריחה ככל הנראה כתוצאה מרגישות לאחד מחומרי התיק.
החלטתי שלא לקחת סיכון ולא לסוע לטיול של כשנה עם תיק שגורם לי לרגישות בעור.
הגעתי לחנות עם התרמיל באריזתו המקורית עם הקבלות 12 ימים לאחר הקנייה וביקשתי לקבל את כספי בחזרה.

מנהלת החנות, שנהגה באדיבות, התקשרה לאחד מהבעלים שדיבר איתי בטלפון.
מכאן היחס השתנה, הבעלים שבטלפון טען כי התרמיל משומש ובכל אופן הוא לא מוכן לקבל תרמיל בחזרה לאחר יותר מ48 שעות, בניגוד מוחלט לחוק ביטול עסקה, בטענה כי המוצר הוא בגדר "טקסטיל" ולכן הוא לא מוכן להחזיר אותו.
גם כאשר הוקרא לו החוק על פי הנוסח, עדיין עמד בקביעתו ולא היה מוכן לקבל את התרמיל בחזרה, הפעם בטענה שנעשה שימוש בתרמיל ושאין באפשרותו למכור אותו, אך לכאורה "לפנים משורת הדין" (אני מזכיר- מדובר בעבירה על החוק) הוא מוכן לקבל בחזרה את התרמיל ולתת לי זיכוי לקנייה בחנות, מה שמעלה שאלה אחרת: אם הוא לא מחזיר לי את הכסף פתאום הוא כן יכול למכור מחדש את התיק?

בנוסף לתודעת שירות נמוכה, חוסר רצון לעזור, יצר אצלי בעלי החנות הרגשה כאילו שאני מנסה כביכול לעבוד עליהם בטענה שעשיתי בתיק שימוש, למרות שלא נעשה בו שימוש והוא רק נבדק על הגב.
ואם כל זה לא מספיק, הבעלים השתמש בביטויים כגון: "לך תדבר ככה עם חברים שלך" תוך כדי צעקות בטלפון ואפס התחשבות בלקוח.

בסופו של דבר השאירה אותי חנות Campo עם שתי אפשרויות: להשאר עם תיק בלתי שמיש מבחינתי, או לקנות בחנות שלהם תיק אחר, יש לציין כי לא אוכל לקנות תיק של חברת osprey בגלל הרגישות, ושאר התיקים בחנות לא מתאימים לאופי הטיול.
לכן, בשורה התחתונה אצטרך לקנות תיק בחנות אחרת ולהפסיד 1,400 שקלים.

מצער לגלות שיש עדיין עסקים שטובת הלקוח לא בראש מעיינותיהם ישר אחר שהם קיבלו את התשלום, ויותר מצער להווכח שיש כאלה שאף ירימו את הקול וידברו באופן פוגע.
מוצר:
תרמיל Aether
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
07/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט רמאים. ביקשנו לרכוש מנשא לתינוק מסוג Deuter, וביצענו רכישה דרך חברת כ.כ.א.ש בסכום של 989 ש"ח. לאחר ביצוע הרכישה הם יצרו קשר וטענו שאין להם את המנשא והציעו מנשא אחר שעולה 1250 ש"ח.

לא יכול להיות שהם מציעים למכירה מוצר מסוים, מבצעים את הליך המכירה ורק אז מודיעים שאין להם את המוצר הזה. במקום זאת, מציעים מוצר אחר וכמובן יקר יותר. לדעתי מדובר ממש בתרמית ואני מציע לכולם להימנע מלהזמין דרך החנות הזו.
מוצר:
מנשא לתינוק comfort 2
תמונת משתמש
שם:
Dan
תאריך:
24/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי זולה שניתן לעשות בה את האוהל, שהוא לכשלעצמו מוצר מדהים. משום מה החנות הופיעה רק בעמוד השני, אך עם מחיר ושירות כזה אי אפשר להתחרות. מומלץ בחום.

חשוב לציין שכשהזמנתי, לא היה במלאי, צלצלתי לברר מה קורה עם ההזמנה (ורק אז נמסר לי שבשבוע הבא יושלם המלאי), ואכן, היום צלצלו ומסרו שהאוהל יצא לכיווני. עברו מספר שעות והוא אכן היה אצלי.
מוצר:
אוהל בן רגע ל 4 AZTEC FROG FROG 4
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
12/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי זוג סנדלי שורש ביום שלישי בלילה. למחרת בצהרים חזרו אלי טלפונית לוודא את פרטי ההזמנה ולהסדיר את נושא התשלום. יום לאחר מכן, בצהרים, ותוך פחות מ-40 שעות מרגע ההזמנה, המוצר הרגיע לביתי בדואר שליחים. לא מדובר בנוהל אקספרס כלשהו ולא נגבה תשלום מיוחד עבור המשלוח.
מוצר:
סנדלים גובי
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
14/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר הובטח משלוח תוך 7 ימי עסקים, המתנתי שבועיים בדיוק ואז התקשרתי לחנות. היה קצת קשה להשיג אותם (יש מערכת אוטומטית שאמורה לדאוג לזה שהם יחזרו בהקדם, הם לא חוזרים). ניסיתי לראשונה להתקשר ביום ה', לא חזרו אליי, ניסיתי שוב ביום ו' וקיבלתי מענה אנושי אך המנהל לא נמצא, הוא חזר אליי כעבור כחצי שעה.

האדם שהתקשר הזדהה בשם יניב וטען שדיבר איתי שבוע קודם, והודיע לי שהמוצר לא קיים במלאי. אמרתי לו שכנראה מדובר בטעות כי אף אחד לא התקשר אליי, אבל הוא סירב להודות בטעות ואף טען שהוא זוכר את השיחה, ואפילו זוכר שכעסתי שהמוצר רשום באתר ובכלל לא הגיע מחו"ל. שיחה כזאת לא התקיימה מעולם, לא עפ"י זכרוני ולא עפ"י זכרונו של מכשיר הסלולרי שלי.

לא נעים לחכות למוצר שלא מגיע, אבל טעויות קורות לכולם. כשנותן שירות מתייחס אליי כאל שקרנית או משוגעת שלא יודעת שדיברו איתה, זה כבר ממש מכעיס.

אם אכן היו מתקשרים אליי ומודיעים לי הייתי מזמינה דגם אחר (התלבטתי בעת ההזמנה בין שניים). עכשיו כמובן שארכוש את הסנדלים בחנות אחרת, שנותנת שירות יותר נעים ללקוחותיה.
תגובת החנות:
תלונת לקוח זאת הינה מוגזמת מאד .
מדובר בלקוחה שלא מצאה את מה שחיפשה אצלנו בחנות \אתר
מדובר בסנדל צאקו מדגם ZX/1
לפי נתונים מהספק ,דגם זה לא מגיע יותר לארץ .
בענין הדיווח ללקוחה שהמוצר חסר אכן בוצע דיווח בתאריך 28/5 בשעות הבוקר לפי נתוני המערכת.
יש לציין שההזמנה של יעל לא התבצעה במלאה כי היו חסרים מספר נתונים באמצעי התשלום .
חברת כ.כ.א.ש מתנצלת בכל זאת על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה יעל. ומזמינים אותה לבקר אצלנו בחנות ובאתר כדי שנוכל לגרום לה להנות מחווית קניה כמו מאות הלקוחות שקונים בכ.כ.א.ש

מוצר:
סנדלים
תמונת משתמש
שם:
מאיה
תאריך:
16/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות את המוצר בלחץ זמנים אדיר (אחרי שחנות אחרת הייתה אמורה לספק לי את המוצר ושכחה לעדכן אותי שהוא בכלל אזל במלאי), בכל מקרה אני חייבת לציין שהשירות בחנות זו היה ברמה מעולה, ניכרו מאמצים מצוות החנות להביא לי את המוצר בזמן שהוא היה דרוש לי (כפי שאכן קרה), שרות מכל הלב והנשמה. עדכון בכל שלבי ההזמנה, מענה טלפוני סדיר (זה בכלל לא טריוויאלי מסתבר), המון מסירות יעילות מהירות מקצועיות ובקיצור חווית קניה אמיתית. אומנם המוצר בחנות מעט יותר יקר (ממש לא משמעותי) אך היה בהחלט שווה השקעה של מספר שקלים בודדים יותר, בכדי לקבל שירות אמין וטוב יותר משמעותית.
מומלץ בחום.
מוצר:
אולר wave
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply