דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (כרכור)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סידי סופט
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסידי סופט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
4
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
2
0
2
נמצאו 4 חוות דעת גולשים על סידי סופט
תמונת משתמש
שם:
TomDN
תאריך:
26/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים אדיבים ובעלי תודעת שירות גבוהה. נהניתי לבקר באתר, לקרוא על המוצרים ולהזמין.
כל שאלה שהייתה לי נענתה בזריזות ובמקצועיות. חוויית קנייה מהנה!
מוצר:
מחשב נייד XPS 15
תמונת משתמש
שם:
יהונתן
תאריך:
11/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר באתר התקשרו לוודא את ההזמנה ותןך יום הגיע אלךי שליח של ups. מוצר מעולה - תודה רבה!
מוצר:
microsoft sorface pro 4 core i7 512g ssd
תמונת משתמש
שם:
Nati
תאריך:
07/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ על רכישה בחנות.
שירות גרוע מאוד לטעמי (דביר - הבחור היחיד כנראה בחברה) מנסה להציג עצמו נחמד, אבל עושה זאת בצורה לא הכי מוצלחת.
נאמר לי בשיחה איתו שיש מלאי של הציוד שאני מעוניין לרכוש, אחרי שבוצעה לו העברה בנקאית על כל הסכום פתאום מתגלה שאין מלאי של כל הציוד שנרכש.
מה שהשאיר חוויה לא נעימה היא שקרים על גבי שקרים שנעשו בכל התהליך הזה רק על מנת לסיים על המכירה.
תגובת החנות:
שלום רב ,
הלקוח ביקש להזמין את המוצר Surface pro 4 .
הלקוח ביקש לאסוף את המוצר ישירות מהמחסן . הודענו לו שהמוצר הגיע למלאי היום והוא מוזמן לבוא לאסוף את המוצר.
בהתחלה, הלקוח ביקש לשלם בהעברה בנקאית. אישרנו לו - אך ביקשנו ממנו אישור על ההעברה . נתי ביקש לבוא לקחת באותו רגע - אמרנו לו שזה אינו אפשרי בתשלום בהעברה בנקאית - אלא רק לאחר יום עסקים .
אך הלקוח מעולם לא ביצע העברה - אלא שלח לנו אישור על "בקשה לביצוע ההעברה" .
משום מה, כארהצענו לו לשלם בכרטיס אשראי או בהעברת זה"ב ע
לאחר שהלקוח צעק עלינו שזה לא צודק, הוא שילם בהעברה זה"ב. מיד לאחר ההעברה הוא פנה למחסן לקבל המוצר.
יום לאחר שהלקוח אסף את המוצר - הגיע לו מוצר שני בטעות (אותו מוצר בעלות של עשרות אלפי ש"ח) ע"י חברת UPS.
כמובן, שנתנאל לא הודיע לנו, אלא אפילו כעס- כאשר חברת UPS מסרה לנו שהוא קיבל 2 מוצרים .
הודענו לו שאנו שולחים לו שליח לאסוף את המוצר שהגיע אליו בטעות - אך הוא מאוד כעס על כך וביקש תיק מתנה, למרות שבפועל המוצר לא שלו .
צר לנו, כי הלקוח מרגיש כך, אך הצענו ללקוח להחזיר את המוצר ולקבל את כספו בחזרה - אך הלקוח לא רצה
מוצר:
מחשב נייד ואביזרים למחשב נייד Surface pro 4
תמונת משתמש
שם:
Udi
תאריך:
17/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים באתר הם פיקציה, אתמול היה מבצע של מחיר דומה לאותו מוצר
גם אצלם וגם באתר נוסף.
העדפתי להזמין אצלם בגלל מועדי אספקה טובים יותר, ההזמנה אושרה, היום הם שלחו שהמוצר אינו במלאי והציעו לי לקנות במקום מוצר אחר יקר הרבה יותר, בדקתי אצל היבואן - והמוצר קיים במלאי, בסופו של דבר נאלצתי להזמין את המוצר כשהוא כבר לא במחיר המבצע באתר אחר (וכבר תיאמו אספקה למחר).
בקיצור, הטריק הישן של הטעיה בפרסום...
תגובת החנות:
שלום רב ,

המחיר הניתו היה במסגרת מבצע .
כאשר הכמות הסתיימה אצלנו (ולא אצל היבואן) - לא יכולנו להציע את המחיר הקיים יותר, היות והיבואן פסק מלהציע את אותו מחיר.
כמו כן, הלקוח לא רכש את המוצר כלל אלא יצר איתנו קשר על מנת לוודא כי המוצר זמין במלאי.

הודענו ללקוח, כי המוצר אזל במלאי ואם הוא רוצה את המחיר הספציפי הנ"ל, הוא יוכל לקבל אות - ברגע הגעת המוצר אלינו (לא דרך אתו יבואן)

הלקוח לא רצה להמתין ולכן לא ביצע הזמנה כלל
מוצר:
מחשב AIO F0B10098IV
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply