דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים, מוצרי תינוקות וכלי נוי (יבנה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טי די וודליין רהיטים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבייבילון וודליין ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
5
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
5
נמצאו 5 חוות דעת גולשים על בייבילון וודליין
תמונת משתמש
שם:
אביחי
תאריך:
11/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שחיפשתי בסיס מיטה בZAP התקשרתי לבצע הזמנה בחנות, לפני חיוב האשראי היו נחמדים ואדיבים ושיעשו כל מאמץ שהמיטה תגיע עוד באותו שבוע (שבוע שעבר), עד היום לא הגיע המוצר, התקשרתי לבטל - כעסו ורוצים לגבות 20% דמי ביטול (בניגוד לחוק-השיחה מוקלטת למי שלא מאמין), לאחר מספר דקות התקשר לפתע המוביל לתאם מולי ליום שלמחרת (היום), היום התקשר שוב והכחיש שהתקשר אתמול ורוצה לתאם למחר.....
חנות לא אמינה, שירות לקוחות גרוע, לא ממליץ לרכוש שום מוצר בחנות זו.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין ב05/01/11 המוצר סופק ב10/01/11 בשלמות ותקין הלקוח הסביר למוביל שהטבע שלו זה לעשות דווקא

מוצר:
בסיס מיטה
תמונת משתמש
שם:
אורית
תאריך:
26/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המיטה הגיע באחור ורק אחרי מספר טלפונים שלי אל החברה הם נאותו לבדוק מה קרה למטה.
לא התנצלו על האחור.
למרות שביקשתי שהמשלוח יגיע בבוקר, הם התעקשו שאין זה אפשרי אבל בבוקר התקשר המוביל שהוא בדרך אליי. התהפך לי כל סדר היום והמיטה הגיע בסוף רק בשעה 19:30.

המיטה שקיבלתי אינה זו שהזמנתי. מיד התקשרתי לחברה ועד היום, שלושה ימים אחרי, אני עדיין מחכה שמישהו יענה לי למה לא קיבלתי את המיטה שהזמנתי.
כל הזמן יש הרגשה שהלקוח מפריע להם בעבודה.

אל תתקרבו לחברה הזו!!!

לצערי ראיתי את מה שכתבו אחרים לפניי מאוחר מדיי.

אני מבקשת להוסיף כי גם היום - חודש וחצי לאחר ההזמנה, לא קיבלתי התייחסות של החנות והם ממשיכים להתעלם מתלונתי. נדמה שהעניין לא יטופל אף פעם והפסדתי 500 ש"ח!
חבל שזאפ מאפשרת המשך קנייה דרך החברה הזו על אף התלונות הקשות שהיא מציגה באתר שלה.
מוצר:
מיטה וחצי
תמונת משתמש
שם:
itai
תאריך:
03/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פינת אוכל מהחברה הנ"ל , פינת האוכל הגיעה לאחר מועד האספקה המצויין בהזמנה כאשר השולחן פגום בפינתו וצבוע בשני גוונים. הכיסאות שהגיעו עם השולחן לא היו צבועים כנדרש . סרבתי לקבל את השולחן, המובילים ראו את הפגמים ופינו את השולחן הפגום והכיסאות תוך כדי שהם מבטיחים שתוך מס' ימים אקבל פינת אוכל חדשה , עם זאת הם חששו שיאשימו אותם כי פגעו בשולחן בעת ההובלה. יצרתי קשר מיידית עם מנהל החנות בוריס הסברתי לו את הנ"ל, זה הסביר כי העניין יטופל ואף ציין שזאת בדיוק הסיבה שחברתם עובדים עם ספק ולא מייצרים בעצמם את הרהיטים . עברו שלושה חודשים וטרם קיבלתי את פינת האוכל כל פעם שאני מתקשר לחנות לבדוק מה קורה ,מנהל החנות בוריס ואמיר בעל החנות מבטיחים כי השולחן בייצור ושהמיפעל יצור עימי קשר לתיאום הם אף הבטיחו שאם המיפעל לא יצור עימי קשר הם יחזירו לי את כספי אך אלו רק הבטחות הם מסרבים לבטל את העיסקה ולהחזיר את כספי, ספק אם אקבל מהם את פינת האוכל . בימים אלו אני מכין תביעה כנגדם , לא להתקרב לחנות הזו, אני רוצה להאמין כי קיים סיכוי שאקבל את פינת האוכל . למרות החשש להתנקלות בעיקבות חוות דעת זו , חשוב לי להעביר את המסר הנ"ל שלא תעברו את מה שעברתי איתם.
תגובת החנות:
בוקר טוב הלקוח הנל אכן הזמין פינת אוכל
הלקוח כן קיבל את המוצר כמו שראה בתצוגה אך כשהמוצר סופק הוא החליט שהוא לא מסופק שבחלק של המושב למטה אינו צבוע למרות שראה שבתוצגה ראה את המוצר כפי שהוא
אך הזברנו לו שאין בעייה שנישלח לו את המוצר כפי שהוא רוצה אך זה ייקח זמן ייצור מחדש
הלקוח קיבל את זה והבין שייקח זמן לייצר את המוצר כפי שהוא רוצה
בימים אלו הלקוח מקבל את המוצר כפי שסוכם איתו

מוצר:
פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
lior
תאריך:
28/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 21/02/2010 רכשתי פינת אוכל דרך קישור מאתר זאפ לבית עסק בייבילון וודליין .
בית העסק סיפק לי מוצר אחר ולא את פינת האוכל שהזמנתי.
בקשותי החוזרות להחלפתו נענות בדחיה , כל פעם אותה תשובה "יחזרו אליך עוד כמה ימים"
כמו כן בקשתי לביטול העסקה המתקבלת בסירוב מוחלט.
בקיצור חברים אני נכוותי , תחסכו זאת מעצמכם ואל תקנו בייבילון וודליין .

מוצר:
פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
29/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי חדר שינה ומזרן בהזמנה טלפונית, לאחר שהתקינו את המיטה גילינו כי המיטה פגומה, הובטח כי היא תוחלף תוך שבוע, מאז ועד היום (מעל חודשיים) אנחנו מתקשרים מדי יום ומקבלים כל הזמן הבטחות שווא שיגיעו להחליף, ביום שני אומרים יום חמישי וביום חמישי אומרים יום שני, ככה יותר מחודשיים ועד היום לא באו להחליף. בנוסף קיבלנו הבטחה ברכישת המזרן כי הוא לתקופת נסיון של חודש ובמידה ולא נהיה מרוצים נוכל להחזירו ולקבל את כל כספנו או לחילופין להחליפו באחר, התקשרנו אחרי שבועיים להחליף למזרן אחר, וגם זה הובטח כי יגיע תוך שבוע ועד היום לא הגיע, והיום החב' מסרבת להחליפו. לא להתקרב לחנות זו ולא להאמין לאף הבטחה שלהם, ואם כן אז שהכל יהיה בכתב ולא דרך הבטחות טלפוניות.
מוצר:
חדר שינה מוריה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply