דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קל דיגיטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנייד נייד ?
3.75
ציון ממוצע
68
חוות דעת בשנה האחרונה
1467
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
3
3 חודשים אחרונים
23
0
6
6 חודשים אחרונים
29
0
12
שנה אחרונה
46
2
20
כל הזמן
1179
7
281
נמצאו 1467 חוות דעת גולשים על נייד נייד
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
irinag14
תאריך:
27/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נייד של DELL,
שירות מעולה!
מייק היה מאוד מקצועי ואדיב, קיבלתי תשובה לכל שאלה.
ממש ממליצה!!!
מוצר:
Dell M4800
תמונת משתמש
שם:
ג'חנון קול
תאריך:
27/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים
אין על עידן עזר לי בכל פרט ופרט
באמת תותח !
אין עליכם
מוצר:
לנובו
תמונת משתמש
שם:
Izidor
תאריך:
26/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בהמלצתו של עידן, שירות מעל ומעבר!
יומיים ועידן הביא את המחשב אליי בעצמו!
מוצר:
מחשב נייח זעיר עם מסך גיימינג קעור של חברת GIGABYITE
תמונת משתמש
שם:
gup
תאריך:
24/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד ממייק וקיבלתי שירות מצויין יחס אדיב ממש לעילא ולעילא. זה מחשב שלישי שאני רוכש אצלו במקום
מוצר:
Acre n4120
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
24/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמ;לק: שירות מכירות מצוין, שירות ואחריות - אין !!! והטעיית צרכנים בפרסום שגוי.

בוצעה הזמנה של מחשב נייד דרך האתר, 3 שנות אחריות באתר הלקוח זה מה שהיה כתוב בעמוד המוצר באתר.
הפרסום הוא שגוי כיוון שלא כתוב מי נותן את האחריות.
התקשרו אליי לוודא את ההזמנה, לא נאמר דבר וחצי על האחריות (נורת אזהרה!!),
באתר כתוב כי מדובר באחריות ל-3 שנים באתר הלקוח כפי שכתוב באתר.

ההזמנה הגיעה באיחור של שבוע וחצי אחרי ה 14 יום שהובטחו, ביקשתי לבטל את העסקה, נענו בשלילה ומנערים אותך כמה שאפשר! (נורת אזהרה נוספת!)
המחשב הגיע ללא אחריות יצרן (DELL), היצרן עדכן את האחריות לאחריות בסיסית לשנה (לא באתר הלקוח) וזאת אחרי ויכוחים ופינג פונג חוזר עם החנות\הספק\היבואן שהם בעצם אותה חברה - קל דיגיטל בע"מ.

שהתקשרתי לברר מה פשר הדבר, לא קיבלתי מענה, מתחמקים, לא מתקשרים ומתעלמים ממיילים והודעות.
רק תשובה קרה של: "יש לך אחריות יצרן לשנה שנתיים אחריות של קל דיגיטל" וגם את זה לקח לי 3 שבועות להוציא מהם.
לא ברור לי מי הם קל דיגיטל - DELL הכחישו כל קשר לכך שהם מעבדה של DELL או נותן שירות מוסמך מטעמם ואמרו במפורש - רכשו לך מחשב ללא אחריות, דבר עם החנות שרכשת ממנה.

אני רק יכול להמליץ להתרחק מהם כמו אש.
לא קיבלתי שירות, לא קיבלתי את האחריות שקניתי, וגם המחשב שקיבלתי היה עם פגם שאותו ציפיתי לתקן את אצל היצרן וגם זה לא היה אפשרי בצורה מיידית לפי תנאי האחריות החסרה.
תגובת החנות:
כל המוצרים באתר נמכרים עם אחריות מלאה בהתאם לכתב האחריות לו התחייבה היצרנית, האחריות אשר ניתנת למוצרי Dell שנקנים מנייד נייד נחשבת לאחריות המקיפה ביותר בישראל, אנו מצטערים לשמוע על תחושות הלקוח ומודים לו על חוות דעתו, נשמח אם יפנה אל שירות הלקוחות שלנו בטל' 1700-70-8384 ונשמח מאוד לעזור וליישר קו בכל בקשותיו.
מוצר:
DELL XPS 9500
תמונת משתמש
שם:
ofirgetzler
תאריך:
23/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת עם יחס אדיב ומקצועי.
יש לציין במיוחד את עידן שהפגין מקצועיות וידע רב בתחום.
זכיתם בעובד נאמן עם מתן שרות לקוחות מעולה.
שאפו.
מוצר:
Lenovo flex 6 14 premium 2 in 1
תמונת משתמש
שם:
liell1099
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לנייד נייד, עזר לי בחור בשם עידן, תוך כמה דקות עזר לי לבחור מחשב שמתאים לצרכים וגם שדרג בכמה מתנות. מומלץ מאוד
מוצר:
Asus
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם כמה פעמים דרך יואב. שירות נפלא!
סובלני, מהיר ומקצוען אמיתי!!!
גם המחירים שלהם סבירים בהחלט :-)
מוצר:
Lenovo ThinkPad
תמונת משתמש
שם:
Galia
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתור לקוחה מרוצה אני מממליצה על נייד נייד, קניתי לפטופ של לנובו מיד טיפל בי לירון מהתמיכה התכנית שנתן שירות מקצועי, אמין מהיר ואדיב... מומלץ בחום
מוצר:
Lenovo ThinkBook 13s i5-256-8GB
תמונת משתמש
שם:
aviatias117
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד של אסוס, טיפל בי מייק מנייד נייד. השירות היה מקצועי מאוד ואדיב .
מייק עזר לי לבחור את הדגם המתאים ביותר, במחיר הוגן.
ממליץ מאוד.
מוצר:
Asus Vivobook 14 Pro F412DA R3-256-8GB
תמונת משתמש
שם:
motifeldman99
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי הצעות מחיר למחשב נייד במספר מקומות הפסקתי לחפש לאחר שפגשתי את מייק מנייד נייד בראשון לציון. בסבלנות רבה הסביר לי על מחשב שמתאים לי לפי נתונים שהצגתי לו ורכשתי את המחשב.
מוצר:
לנובו איידיפד 15.
תמונת משתמש
שם:
aannie458
תאריך:
15/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות יוצא מן הכלל! סבלנות, הוגנות, יחס מעל ומעבר!
בתור אחת שלא מבינה בתחום, קיבלתי הרגשת ביטחון מלאה.
מוצר:
מחשב ASUS
תמונת משתמש
שם:
לקוחה
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב מסוג Lenovo ThinkBook ואני חייבת לציין לשבח את השירות והעזרה של מרדכי ברגע שנתקלתי בבעיה במחשב!
ביצע את עבודתו באופן מקצועי ושירותי!
אין ספק שאחזור לקנות בחנות רק בגללו!
מוצר:
Lenovo ThinkBook
תמונת משתמש
שם:
hagarmayo
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך נציג בשם יואב,חייבת לציין את האדיבות, המקצועיות והשירותיות של יואב.
ביקשתי דחוף את המוצר ותוך שעה זה כבר חיכה לי במחסני החברה.חייבת לציין שיואב המליץ על המוצר-והוא מעולה! גם המכשיר וגם יואב:)
תודה רבה על הכל,אין לי ספק שאמליץ לאחרים גם לרכוש ממכם.
מוצר:
Lenovo FLEX 15 Premium I3-256-8GB נייד מחשב
תמונת משתמש
שם:
מתן
תאריך:
13/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עבדתי מול יואב זהבי,בחור סופר מקצוען ואמין ניסה באמת לתת לנו את הטוב ביותר ואף התאמץ להוריד את המחיר התאים את המחשב בדיוק לצרכים שלנו...עם אדם כזה אשמח לעבוד שוב וכבר נתתי את שמו למספר אנשים שרוצים לקנות מחשבים אם כבר קונים מחשב רק דרכו גם גם הץנהלות הוגנת ואדיבה וגם מחיר הוגן
מוצר:
lenovo flex 15 premium
תמונת משתמש
שם:
noamoosh35
תאריך:
13/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקנייה היה מהיר וידידותי, בעזרת נציג סבלני והמחשב הגיע מהר.
לצערי המחשב הגיע תקול. רכשתי את המחשב עם אחריות.
הגיע שליח לאסוף את המחשב, הערה שלא עידכנו אותי כשהמחשב הגיע לחברה או יצא ממנה ולא פרטו את התקלה.
כאשר המחשב חזר הוא עדיין היה תקול כניראה שהייתה תקלה יותר נרחבת( והאשמה אינה מוטלת על נייד נייד)
החברה הסכימה להחליף לי את המחשב והצמידה לי את נציג המכירות שטיפל ברכישה הראשונית שלי.
הוא טיפל במקרה באדיבות ובהתחשבות על אף אי הנוחות שחוויתי והמחשב שלי הוחף לדגם אחר יותר יקר שמתאים לצרכים שלי.
לכן בסה"כ חווית השירות הייתה טובה מנציגי השירות והתמיכה.
יכול להיות ראוי לעדכן את הלקוח בהגעת המחשב לחברה, טיפול התקלה ומועד השלחיחה בחזרה ללקוח.
מוצר:
dell insprion 14.1 2 in 1 16GB
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
12/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב. הזמנתי 2 לפטופים וקבלתי 1 ועכשיו רודפת אחריהם לגבי השני. שירות גרוע ביותר.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה ל2 מחשבים כאשר עודכנה על כך שמחשב אחד מתוך השניים לא זמין לאיסוף מיידי, הלקוחה ביקשה לקבל מחשב אחד באיסוף מיידי ולהמתין ליחידה הנוספת שאכן הגיע למלאי בעיכוב קל, אכן לאחר יומיים קיבלה גם את היחידה השנייה בהתאם להתחייבות, לאורך כל הדרך עמדנו עימה בקשר אישי ועדכנו אותה בסטטוס האספקה, אנו מתנצלים על תחושותיה.
מוצר:
מחשב נייד lenovo
תמונת משתמש
שם:
ויליאם
תאריך:
12/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כנראה שזו פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מחשב באינטרנט/או אצל מישהו שלא מכיר . קניתי את הלפטופ של LENOVO מבחור בשם מייק , הובטח לי עט מיוחד של LENOVO וגם אנטיווירוס לשנה במתנה , המחשב הגיע ללא האנטיווירוס וללא העט , אומנם העט נשלח אחר כך בנפרד וקיבלתי אותו , לגבי האנטיווירוס , לקח לי יותר מ 6 אימילים התכתבות עם הבחור בשם מייק עד ששלח לי מספר מפתח לאנטיווירוס שבסוף מתברר שנתן לי רק לשבועיים במתנה, בנוסף אמרו לי ומזל שהשיחה ביני לבין מייק הראשונה הקלטתי אותה , הוא אמר לי בוודאות שיש לי 3 שנות אחריות של LENOVO והשירות בבית הלקוח , וכך רשמו בחשבונית , אבל כשפניתי ללונובו לבדוק ( אחרי ששמתי לב שהמחשב תאריך יצור שלו היה ב 10/2019 ואני קניתי אותו ב 20/12/2020 והאחריות עליו נגמרה ) נאמר לי מלונובו אחרי בדיקה מעמיקה שלהם שהמחשב נקנה מארצות הברית ישירות ואין עליו אחריות בכלל , ורק אם המקום שממנו קנית ייתן לך אחריות משלו . אם רק עכשיו קניתי והם לא חוזרים אלי למרות מילים וטלפונים , אז איך בעוד שנה שנתיים כשבאמת נצטרך אותם , אני הולך לבית משפט לתביעות קטנות על מנת שיקחו את המחשב בחזרה .
תגובת החנות:
קיבלנו את כל פניותיו של הלקוח ואנו עושים הכל על מנת לרצותו, נדגיש כי הלקוח לא מדייק בטענותיו ונציגינו עושים את המקסימום בכדי ליישר מולו קו ולעזור באופן יעיל, נדגיש כי לכל לקוח עומדת הזכות בהתאם לתקנות החוק לבטל עסקה ולקבל את כספו בחזרה, יחד עם זאת אנו תמיד עושים את מירב המאמצים בכדי להגיע לשביעות רצון מלאה של כל לקוחותינו.
מוצר:
LENOVO FLEX 6 14 PREMIUM 2-IN-1 15-512-16GB
תמונת משתמש
שם:
benaderetmeir
תאריך:
11/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נפלא ומהיר מייק היה שרותי ומקצועי המליץ על מכשיר שתואם את מה שרציתי מוללץ מאד.
מוצר:
Lenovo
תמונת משתמש
שם:
David Shersh
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיזהרו מלקנות אצלם!!!!
קניתי מחשב עם מפרט ספציפי יקר מאוד, ברגע שהיה תקלה ראשונה אחרי היה שירות זוועה, קודם כל אין דרך ליצור איתם קשר ישירות אתה מופנה לשירות הודעות, אחר כך אתה מגיע לבחור שהוא "נותן שירות", הדבר הראשון שהוא עשה זה להשתיק אותי כשניסיתי להסביר לו מה הבעיה והדחיפות שלה, לאחר מכן זה היה מספר ימים של לרדוף אחריהם כדי לקבל שירות שבסופו של דבר הוא סירב לתת לגמרי וניתק בפנים.

אני ידעתי שהם יקרים כשקניתי, אבל ציפיתי לפחות לשירות אם יקרה משהו למחשב, תיזהרווו שלא תתחרטו אחר כך. הם רק נשמעים שירותיים כשהם מוכרים משהו ונותנים לך עכבר חינם כאילו עכשיו זכית בלוטו.
מוצר:
Dell Precision
תמונת משתמש
שם:
Elisa
תאריך:
31/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!
מועד אספקה לא קשור למה שכתוב בחוזה. תשובות מתחמקות.
לא להתקרב אמרתי? אומרת שוב ושוב
תגובת החנות:
לצערנו אכן המוצר התעכב ביום אחד בדואר ישראל והלקוח עודכן על העיכוב על ידי שליחי הדואר, מדובר בלקוח עסקי אשר רכש מאיתנו מס' מחשבים בעבר ותמיד קיבל מאיתנו את היחס האישי ביותר אנו מצטערים על תחושותיה של אליסיה ונשמח מאוד להמשיך ולספק מחשבים לחברת פרייסר השוואת מחירים בע"מ ושימשיכו להיות חלק מלקוחותינו העסקיים הרבים והמרוצים.
מוצר:
לנובו
תמונת משתמש
שם:
ש
תאריך:
27/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לחנות נייד - נייד על מנת לרכוז מחשב נייד, עזר לי איש מכירות בשם יואב.
מהרגע הראשון ניכרת המקצועיות, הרבה הידע ובנוסף, אדיבות, נימוס ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר.
יואב התאים את הרכב המחשב בדיוק לצרכי, בדק מלאי וזמני אספקה ונתן מענה לכל השאלות.
אחזור לקנות בחנות זו.
זוהי דוגמא לשירות אשר גורם ללקוח חווית קניה טובה ואיכותית
יישר כח!
מוצר:
Lenovo IdeaPad 3 15IMH05 Touch
תמונת משתמש
שם:
Ronit
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה ומקצועי. נתנו לי את כל הפרטים האפשריים ועזרו לי לבחור את המחשב הנייד הכי מתאים לי מבחינה טכנית ומבחינת תקציב. השרות שקיבלתי ממייק איש המכירות היה נפלא !!!
מוצר:
Lenovo business v series
תמונת משתמש
שם:
oranmeushar
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי!!!!
בבקשה תקראו את זה על מנת לחסוך לעצמכם עוגמת נפש
הגעתי לחנות ביום שישי על מנת לרכוש מוצר(פשוט כי אני לא אוהב לבצע רכישות באינטרנט). הנציג שטיפל בי, עידן, הציע לי מחשב שענה על הצרכים שלי והסכמתי
לקנות אותו. בעת הקנייה (04/12/2020)הוא אמר לי שבגלל שבאתי ביום ששי ואנשי המעבדה כרגע לא נמצאים והם צריכים לקנפג לי את המחשב אז הוא יהיה מוכן תוך שלושה ימים ויגיע אליי ביום שלישי ע"י שליח. יום שני (07/12/2020)הוא מתקשר אליי ואומר לי "שומע, יש בעיה עם המשלוח של המחשב שלך מחו"ל!!!!! והוא יתעכב בארבעה ימים. (אזכיר ואומר שבעת הקנייה הוא אמר שהמחשב נמצא. "נשארו לי שלושה מחשבים אחרונים מהסוג". כך הוא אמר...)
אני ממתין ארבעה ימי עסקים, מחכה אפילו יומיים אקסטרה ומתקשר אליהם בסוף היום השלישי(16/12/2020). ברוך השם לאחר שלוש שעות שאני מנסה להשיג אותם
אומר לי הנציג שזה שוב מתעכב ומבטיח לי שביום שני(21/12/2020) בשעה שתים עשרה בצהריים המחשב אצלי עם פיצוי.
מגיע יום שני וכמובן שהמחשב לא מגיע ושוב שלוש שעות על הטלפון.
היום זה ה -22/12/2020 ניסיתי להתקשר אליהם ולקבל מענה משעה שלוש בצהריים ולא חזרו אליי והנה סוף היום אני בלי מחשב, בלי הכסף שלי ועם פיגור של שלושה שבועות בעבודה(המחשב הוא לצרכי עבודה...)




תגובת החנות:
לצערנו חלה אי הבנה בצפי האספקה עקב מחסור מלאיים של היבואן הרשמי, הלקוח עודכן בעיכוב האספקה על ידי הנציג שעזר לו לרכוש את המוצר, אכן נאמר ללקוח כי ביום ו' אין טכנאי שיכול לעזור בתפעול מוצר חדש אך זה לא קשור לאספקה, בתקופה זו אנו חווים עומס של פניות ואנו מתנצלים בפני הלקוח כי חש שלא נענה באופן מהיר מספיק, לרשות הלקוח עומדת זכות ביטול ההזמנה, אך נעשה הכל על מנת לזרז ולשפר עבורו את החוויה.
מוצר:
Asus vivobook 15 PRO
6789
10
11
12
13
14
15
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply