דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי צילום (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אוטומט
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באוטומט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
18
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
6
0
12
נמצאו 18 חוות דעת גולשים על אוטומט
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
12/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרשמתי מאוד מהמחיר למוצר איכותי ,ולכן הזמנתי .אחרי חמישה ימים של המתנה , אני מקבל טלפון שאין במלאי !!! והיום בבדיקה עדיין מופיע בפרסום . חוצפה .
מוצר:
מצלמה COOLPIX S3300
תמונת משתמש
שם:
נדב
תאריך:
23/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכם,
כקודמי גם אני קראתי את חוות הדעת אחרי הקניה ולא לפניה,
זו חברה שמתימרת במגוון גדול של פריטים שאינם קיימים במלאיה,
זאת הפעם השניה שהנני מזמין מוצר שלא קיים במלאי ולאחר שחלפו להם 14 ימי עסקים להם התחיבו ולאחר שהתקשרתי ביזמתי ניסו להציע לי מוצר חליפי.
לדעתי עליכם לפעול בנחישות ולאור חוות הדעת השליליות שחוזרות ונשנות, עליכם להסיר את החברה מלוחות זאפ וטוב שעה אחת קודם.
מוצר:
קורא כרטיסי CF מק"ט 50835
תמונת משתמש
שם:
Galit
תאריך:
29/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע בכלל אחרי שבועיים ואז הסתבר שאין בכלל את הדגם והציעו לי משהו אחר. האתר ממשיך לפרסם את הדגם כאילו שיש להם.
מוצר:
מצלמה A4000IS
תמונת משתמש
שם:
omri
תאריך:
01/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מחנות זאת!
בתאריך ה26 במרץ הזמנתי מצלמה מאתר אוטומט: http://www.automat.co.il/
מכיוון שמדובר בתחילת פסח לא ציפיתי שישלחו לי את המצלמה אלא לאחר הפסח. לאחר הפסח התקשרתי שוב, העברתי פרטי אשראי ונאמר לי שתוך שבוע תשלח לי המצלמה.
מאז כל שבוע שאני מתקשר אומרים לי לחכות עוד שבוע ועוד שבוע.
ביום רביעי שעבר (24 לאפריל), כמעט חודש לאחר ההזמנה המקורית, נאמר לי שעקב כך שחיכתי זמן רב ייצא שליח ויביא לי את המצלמה והיא תיהיה אצלי עד יום שני (לפני יומיים).
היום, 1 במאי, כשהתקשרתי לברר מדוע השליח לא הגיע אמרו לי שזה יקח עוד שבועיים! (כאילו לא דיברנו שבוע שעבר).
את הכסף הם כבר לקחו בחודש שעבר.

מעבר לביטול ההזמנה (שאני מקווה שהם יחזירו את הכסף) אני רוצה גם להתלונן אצלכם שידעו שהם עסק שמשקר ללקוחות שלו במצח נחושה!
(אין פה מקום "לטעות" הם פשוט שיקרו לי, אם היו אומרים לי מראש שזה לא במלאי ולא אקבל את המצלמה אחרי חודש לא הייתי קונה מהם, זאת פשוט שיטת המצליח המגעילה).

עמרי
מוצר:
מצלמה POWERSHOT SX160
תמונת משתמש
שם:
בתשוש
תאריך:
24/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המצלמה לפני 10 ימים. לא קיבלתי אישור על ההזמנה למייל, מה שהדליק אצלי נורה אדומה, אבל באתר החנות יכולתי להכנס להזמנה ולראות מה קורה. אחרי חמישה ימים התקשרתי להתעדכן, והנציגה אמרה לי שהיא תארוז את זה עכשיו למשלוח. היא הייתה אדיבה ויעילה. אמרתי לה שבאתר כתוב שזה תוך 7 ימים, וזה בטוח לא יקרה, והיא ענתה שהיא לא יודעת למה לא התקשרו אלי עדיין, וזו אכן טעות, וכפיצוי היא שדרגה את כרטיס הזכרון שהזמנתי. אממה, המצלמה עדיין לא הגיעה. רציתי להתקשר הבוקר לברר מה קורה, והאתר של החנות מקולקל. בטלפון שמופיע ב"זאפ" לא עונים, ואין לי מושג אם החנות עדיין קיימת אפילו. עכשיו אצטרך לבטל את החיוב בכרטיס האשראי, ולהזמין את המצלמה שוב מחנות אחרת, בתקווה שאקבל אותה לפני החופשה המשפחתית שלנו. אין לי שום דרך לברר מה קורה עם ההזמנה.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית A4000 IS
תמונת משתמש
שם:
יורי
תאריך:
12/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב!!
בעלי החנות אינם עומדים במילה שלהם!
ביצעתי את הזמנתי באמצעות שיחת טלפון. הנציגה אמרה כי בכל עת הלקוח יכול לבטל את הזמנתו ו/או להחזיר את המוצר תוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, וזאת בלי שיידרש לשלם דמי ביטול. את טופס ההזמנה קיבלתי בדואר האלקטרוני ובו לא צוין דבר לגבי דמי ביטול.
כעבור יומיים ביטלתי את ההזמנה וחויבתי (להפתעתי!) בדמי ביטול בסך 100 ₪. כל פניותיי בבקשה לביטול ה"קנס" עלו בתוהו.
התנהלות כזו לא תעלה על הדעת, לכן אני קורא להחרים את החנות! תודה לכל אלה שיתמכו בי.

לתשומת לבכם: החברה מופיעה תחת שמות שונים (Automat, Camera, 4hGroup, 4h.co.il, פוטו סטודיו ניסים בע"מ), אולם מספר ה- ח.פ. אחיד: 511551715.
מוצר:
מצלמה 60D
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
03/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוצפה אצלם עוברת כל גבול רכשתי כרטיס זכרון של מותג סאן דיסק וקיבלתי הבייתה כרטיס עם שם לא מוכר התקשרתיושאלתי למה אמרו לי שאין להם יותר סאן דיסק אז שלחו מה שיש להם תזהרו
מוצר:
כרטיס זכרון 4 גיגה
תמונת משתמש
שם:
moranbar
תאריך:
18/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קצת פחדתי מהתגובות הקודמות לרכישה באתר זה, אבל הם היו זולים יותר מכולם ובחרתי לרכוש את המצלמה דרכם, צלצלתי לוודא קבלה של ההזמנה ואמרו שיחזרו אליי בראשון, צלצלתי בראשון בבוקר, השארתי טלפון ושם שיחזרו אליי וחזרו אליי פעמיים!!
ביצעתי רכישה ביום חמישי אחה"צ וביום שני בצהריים המצלמה הגיעה אליי!
שירות מעולה, אדיב והכי חשוב זריז!!
מוצר:
מצלמה SX120
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
21/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות אדיב ומצוין מפקידת המכירות
ששמה אושרת היא נתנה שרות אמין מקצועי ועם חיוך מקסים המצלמה הגיעה בדיוק בזמן תוך 24 שעות כמו שאמרה אושרת ומאד נהינתי לקנות ממנה את המצלמה
מוצר:
מצלמה פנסוניקzs5 zs5
תמונת משתמש
שם:
יורי
תאריך:
13/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים רבים,סוף סוף מצאתי אותה במלאי אצל הספק הנ"ל.
השרות היה מעולה ביותר.
המצלמה הוזמנה ביום ראשון ב 10 בבוקר וקיבלתי אותה על ידי שליח כבר ביום למחורת ב 9 בבוקר.
הגיעה סגורה וארוזה הייטב.
כל הכבוד!!
מוצר:
מצלמה DSC HX1
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
18/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר עדשה שהייתה זולה ב-1000 שקל מכל חנות אחרת בישראל (מחירה באתר 7939 ש"ח). אמרו לא ניתן לאסוף אותה עצמאית והיא תסופק רק ע"י שליח ועד 14 ימי עבודה. סגרנו עיסקה. התשלומים החלו לרדת מכרטיס האשראי כבר למחרת.

כשכמעט הסתיימו 14 הימים ועדיין לא שמעתי כלום מהחנות התקשרתי לברר מה קורה. התשובה שקיבלתי הייתה שבימים הקרובים השליח יגיע אליי עם העדשה. כיוון שעדיין לא עברו 14 ימי העסקים, לא הייתה לי סיבה להתלונן. לעומת זאת, אחרי שעברו 14 ימים העסקים ועדיין לא שמעתי מהחנות - התקשרתי לברר ונאמר לי כך: היבואן לא מביא יותר את המוצר הזה ולכן לא נוכל לספק לך אותו. בכלל. כמובן שנסיר אותו מהאתר שלנו מיד כדי שמקרים כאלו לא יחזרו בעתיד. תרצה מוצר אחר במקומו?

לא רציתי מוצר אחר, ולמעשה רציתי שהם יתחייבו להזמנה שלהם - ניתן להשיג את המוצר מחנויות אחרות - אותי לא צריך לעניין שהיבואן לא מביא יותר את המוצר. בוודאות ידעתי שהוא קיים במלאי בחנויות אחרות. במקרה כזה - לאחר שלושה שבועות שעליהם הם התחייבו ולאחר שהכסף כבר התחיל לעבור אליהם - הייתי מצפה שיעשו שמיניות באוויר כדי לפצות על הפדיחה שהם עשו.

הם לא היו מוכנים לשמוע על זה. מבחינתם - או שנמיר את זה בעסקה אחרת, או שהם יבטלו את העסקה ויחזירו לי את הכסף. בחרתי לבטל את העסקה ולקבל את הכסף שלי בחזרה - מה שאכן קרה. ובכ"ז - נגרם לי נזק כלכלי שלא עניין אותם כהוא זה עקב עדשה שהתחייבתי שתהיה לי לצורך עבודה ובפועל לא סופקה לי.

כיום, שלושה שבועות לאחר ביטול העסקה - העדשה שהיבואן הפסיק להביא עדיין מופיעה באתר שלהם.

לא ממליץ בשום אופן לרכוש מהחנות הזאת, ומצטרף לחוות דעת קודמות באשר ליחס מזעז לצרכן וגישה איומה לעסקים ולהתחייבויות.
מוצר:
עדשה 70-200mm f/2.8L IS
תמונת משתמש
שם:
roman
תאריך:
15/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון , תוך פחות מ 24 שעות המוצר היה אצלי בבית!
השירות לקוחות נוח ומהיר.
המוצר הגיע עם שליח עד הבית .
וגם המחיר היה הכי זול בשוק!
מוצר:
מצלמה a2000
תמונת משתמש
שם:
עמירם
תאריך:
13/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עדשה 10-22 של קנון. בדף המוצר היה רשום כי האספקה היא עד 14 יום (שזה בערך 3 שבועות), אבל הייתי זקוק לעדשה מוקדם יותר. לכן התקשרתי לפני ההזמנה ושאלתי האם העדשה במלאי והאם ניתן להקדים את האספקה. אמרו שכן, בהחלט, העדשה במלאי והם לא מעכבים הזמנות כאשר המוצר במלאי. בעקבות זאת ביצעתי את ההזמנה. כעבור שבוע התקשרתי ושאלתי מתי העדשה תגיע, משום שאני חייב להגיש הצעת עבודה המתבססת על העדשה ועלי לציין תאריך בהצעה. נאמר לי כי העדשה תישלח אלי בוודאות "עוד השבוע". שאלתי שוב האם אני יכול להתחייב לבצע את העבודה באמצע השבוע הבא ואמרו "בהחלט". כשהגיע סוף השבוע והעדשה לא הגיעה התקשרתי שוב ונאמר לי ש"אף אחד לא הבטיח לך כלום" (במילים אחרות - אני משקר), ובכל מקרה העדשה לא במלאי, צריך להזמין אותה מחו"ל והיא תגיע אלי תוך 14 יום כמצויין באתר. ביקשתי בנימוס רב לדבר עם האחראי והנציג אמר לי "יום טוב לך" וניתק. התקשרתי שוב והוא זיהה את קולי ואמר שוב "יום טוב לך" ושוב ניתק. התקשרתי פעם שלישית וביקשתי לדעת מה שמו והוא ענה "זה לא עניינך, יום טוב לך" וניתק שוב. התקשרתי פעם נוספת ואמרתי שאני מבקש לבטל את ההזמנה. הוא אמר "בסדר, זה יעלה לך 5% לפי החוק". אמרתי שאם כך אינני מעוניין לבטל, אבל הוא אמר "ביקשת לבטל אז ההזמנה מבוטלת". ניסיתי לומר שאם כבר מדברים על החוק אז החוק מאפשר רק הודעת ביטול בכתב ולא בעל-פה, אבל הוא אמר - ניחשתם נכון, "יום טוב לך" וניתק.

אגב, במהלך השיחות גיליתי (מתוך מוסיקת הרקע בהמתנה) שמדובר למעשה בחנות של קבוצה 4H (פוטו סטודיו ניסים) - אותה קבוצה המפעילה את האתר "קמרה". אילו ידעתי זאת מראש לא הייתי מבצע רכישה, עקב ניסיון רע עם הקבוצה בעבר. אחת הבעיות בקבוצת 4H היא שאין שום דרך להגיע להנהלה: מספר הטלפון המפורסם היחיד הוא של שירות הלקוחות, בתפריט הקולי אין שום אופציה למרכזיה או להנהלה אלא רק למכירות ולשירות, אנשי השירות מסרבים להעביר את השיחה לאדם בכיר יותר, וגם חנויות הרשת מסרבות למסור את מספר הטלפון האמיתי של הקבוצה.
מוצר:
עדשה 10-22mm
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
29/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המצלמה דרך האתר. ההזמנה עצמה הייתה נוחה. לצערי התברר לי שההזמנה באתר לא שווה כלום לפני שמדברים עם נציג המכירות. זאת גיליתי לאחר המתנה של 18 ימים.
במהלך התקופה שלחתי 2 דוא"לים לחברה, אך לא נעניתי. לבסוף נכנעתי והתקשרתי. אשת השירות הבטיחה לי שהם ינסו לשלוח לי את המצלמה למחרת היום. באותו יום התקשרו אליי לאמת את פרטי ההזמנה, ולאחר אימות הפרטים נציגת השירות (רחלי אני חושב) מלמלה שההזמנה תגיע תוך 10 ימי עבודה. הבהרתי לה שזה לא מקובל עליי, מאחר וחיכיתי כבר 18 יום. היא הודיעה לי שאין מה לעשות, זה המצב, ואם אני רוצה אני יכול לבטל את ההזמנה.

אז ביטלתי!
וכל זה בלי להזכיר שהשירות היה עוין וחצוף.
אני לא אקנה שום דבר מחנות זאת בעתיד!
מוצר:
מצלמה Power Shot A590IS
תמונת משתמש
שם:
צור
תאריך:
20/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך פחות מיומיים הגיע אלי המוצר עם שליח עד לדלת.
שירות הלקוחות אימתו איתי פרטים בזמן קצר מאוד והיו אדיבים.
בסך הכל אני מסכם את חווית הקנייה כמצויינת! החנות הציעה את המחיר הזול ביותר למצלמה (בצורה משמעותית) והפגינה שירות וזריזות ראויים לציון.
מוצר:
מצלמה sx10 is
תמונת משתמש
שם:
אמיתי
תאריך:
05/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-12 לינואר ועד היום ה05 לפברואר לא קיבלתי את המוצר. כל פעם שדיברתי עם החנות קיבלתי שירות גרוע שכל הזמן חיפש לנתק את השיחה. אני מתכוון כמו קודמי לכתוב לכל גורם אפשרי ע"מ שיטפלו בחנות הזאת. אנא אם אתם מחפשים מצלמה אל תקנו דרך החנות הזו. לכו לחנות אחרת.
מוצר:
מצלמה Panasonic DMC-TZ5
תמונת משתמש
שם:
טובי
תאריך:
18/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר את המצלמה שציינתי בתאריך ה- 4/1 .
עד היום טרם קיבלתי את המצלמה וזאת לאחר
מספר רב של פעמיים שהתקשרתי לשאול מדוע
לא הגיע המצלמה ובכל פעם נענתי בתשובה שהיום המצלמה נשלחת לביתי.
היום ה- 18/1 טרם קיבלתי את המצלמה.
ראיתי לנכון לכתוב את חוות הדעת על מנת
שאנשים אחרים לא יקבלו את השירות הלקוי
שקיבלתי עד היום מהחברה הנ"ל.
בכוונתי לפנות לגורמים של התקשורת כיוון
שהשירות הלקוי שניתן לי לא ישנה אצל אחרים.
מוצר:
מצלמה sx110 is x10
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
11/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ ביותר שירות מעולה מחיר ברצפה, נתנו לי מתנה נוספת קורא כרטיסים כי חשבתי שמגיע לי אפילו שלא הגיע לי התחשבו ונתנו אמליץ לכולם לקנות אצלם.
מוצר:
מצלמה A590
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply