אורח,
שלום

קרביץ (Kravitz)

רשת לציוד וריהוט משרדי , אלקטרוניקה וציוד היקפי (מודיעין)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700706655
פקס:
089246666
כתובת:
שד' המלאכות, מתחם one, מודיעין
דוא"ל:
בעלים:
קרביץ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
0
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בקרביץ ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
5
0
7
נמצאו 12 חוות דעת גולשים על קרביץ
שם:
גל
תאריך:
12/07/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ביום ד' האחרון (10.7.13) במקרה הייתי בתל אביב והחלטתי לקנות לאבי מסגרת דיגיטלית מתנה ליום הולדת. כשהגעתי הביתה פתחתי את האריזה ולא היה בפנים שלט שאמור להגיע עם המסגרת ובנוסף המדבקה על המסגרת הייתה קצת מקולפת בפינות (מה שהראה לי שרוב הסיכויים זה שהמוצר משומש). יום אחרי ניגשתי לסניף ברעננה בקניון רננים כדי להחליף את המסגרת. הגיע מנהל הסניף הסתכל בחשבונית הקנייה ואמר לי שאי אפשר לקבל את המסגרת בלי השלט כי היא נקנתה בסניף עזריאלי ואמר לי שעלי לגשת חזרה לתל אביב. הסברתי לו שהמוצר הגיע בלי שלט ושאני לא מבין מדוע אי אפשר להחזיר מוצר שנקנה בסניף אחר של הרשת, תגובתו הייתה שאין לו מה לעשות ועלי לפנות לשירות הלקוחות. התקשרתי לשירות ואמרו שיחזרו אלי יותר מאוחר. הייתי צריך לחזור חזרה לעבודה כי באתי לסניף באמצע יום העבודה. לאחר כמה שעות חזרו אלי מישרות הלקוחות ואמרו לי שאני יכול לגשת לסניף ויתנו לי שם שלט אבל לא הסכימו להחליף את המסגרת לחדשה. בקיצור הייתי צריך להגיע לסניפי קרביץ 3 פעמים בשביל מסגרת דיגיטלית. אני בקרביץ לא יקנה יותר.
מוצר:
מסגרת דיגיטלית F1MAG
שם:
מאיר
תאריך:
06/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
החוויה ה״מדהימה״ שלי הקרבית סניף ביג טבריה התחילה בכך שעובדי הסניף במעמד הקנייה התווכחו מולי מי יקבל אחוזים על הקנייה. שהגעתי הביתה ופתחתי את האריזה של המסך מחשב שקניתי ב700 ₪ גיליתי שאין כבל dvi שרק בעזרתו אפשר לחבר את המסך למחשב שלי, כנראה שבקרביץ לא חושבים שזה חשוב. בתגובה לטענה שלי הם הודיעו לי שאני יכול לבוא בעצמי לקחת את הכבל (מרחק נסיעה של 40 דק מהבית שלי) והסירו מעצמם אחריות בטענה שהספק של philips אשם. מיותר לציין שאם היה חסר כבל סביר להניח שמישהו פתח את המוצר המקורי וכלקוח אני לא יכול להיות בטוח שהמסך חדש בכלל. זו הייתה הפעם האחרונה שאני קונה שם וממליץ לאף אחד לא ליפול לפח. העצבים ועוגמת הנפש שסבלתי מקניית מוצר בכזה מחיר היא פשוט חוצפה! 
מוצר:
מסך מחשב 226v3l
שם:
גאולה
תאריך:
04/11/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקנייה בחנות בקניון עזריאלי מזוועיה ונוראית, מנהל הסניף מדבר בצורה לא מכובדת, מקלל, צועק על לקוחות מול אנשים בחנות. אתמול נכנסה בחורה והוא כינה אותה על לא עוול בכפה גנבת ושקרנית רק משום שניסתה להחזיר מוצר שקנתה בחנות וזאת לפי החוק. הזדעזתי מאופן הטיפול בבחורה המסכנה ועוד יותר ממנהל הסניף שהתנהג בצורה קשה לתיאור ולכן עזבתי את המוצרים שהיו בידי ויצאתי משם לעבר חנות אחרת למכשירי כתיבה בקניון. פשוט לא יכולתי לסבול את הצורה בה טיפל בבחורה שכל שביקשה היה להחזיר מוצר פגום שרכשה בחנות. אין ספק שכל עוד הוא עובד שם, אני ובני משפחתי לא נכנס יותר לחנות קרביץ בקניון עזראלי. ככה בהחלט לא מדברים ולא מתייחסים אל לקוחות. כצופה מהצד זה היה פשוט משפיל, קרביץ- תתביישו לכם!
מוצר:
דפדפות
שם:
נטליה
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לא יצרו עימי קשר לאחר ההזמנה מהאתר ולאחר שהמוצר לא הגיע בזמן התקשרתי אל שירות הלקוחות של קרביץ שם הוסבר לי כי המוצר אינו נמצא במלאי אך הובטח כי הוא יגיע אלי כעבור שבוע בדיוק.
כעבור שבוע המוצר עדיין לא הגיע וכמובן גם לא יצרו עימי קשר מהחנות ולכן שוב יזמתי שיחה אל שירות הלקוחות, שם קושרתי טלפונית לנציג מסויים המטפל בעיכובים מין הסוג הזה וכשלא היה מענה אף הובטח לי שימסרו לו הודעה באופן אישי ליצור עימי קשר בהקדם, מה שגם כן לא קרה. סה"כ ביצעתי כ-שש שיחות אל מחלקת שירות הלקוחות ,ולבסוף כשביקשתי לבטל את העיסקה התברר כי הנציג המטפל במוצרים שעוכבו כרגע בחופשה ואינו נמצא במקום העבודה(עובדה המסבירה את הטירטור המזעזע שעברתי) כמו כן גיליתי שהמוצר עצמו איננו במלאי החנות וגם לא צפוי להגיע.
שירות איום ונורא.
מוצר:
מצלמה MJU7030
שם:
יבגני
תאריך:
17/08/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
חיובי - טיפול מהיר מאוד.
שלילי 1. שליח לא התקשר לפני הגעתו והייתי צריך לבקש משכנים לקבל חבילה. 2. בתעליך הזמנה ציינתי 3 תשלומים אך בפועל בוצע תשלום אחד.
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוניים Germaine 5
שם:
רן
תאריך:
09/05/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי הגיע בזמן, כמו שצריך וכמו שציפיתי. לא הייתי צריך להיעזר בשירות לקוחות, ככה שאין לי מושג איך הוא.
מוצר:
מדפסת לייזר phaser 3140
שם:
עומר
תאריך:
21/02/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי פרסומת בעיתון על מדפסת משולבת אלחוטית של HP במחיר מבצע 350 שקל בקרביץ.
היה נשמע לי מחיר טוב אז הלכתי לחנות לקנות.
ביקשתי מהמוכרת שתראה לי את המדפסת ולקחתי אותה.
כשבאתי לשלם הקופאית שאלה אם אני רוצה כבל USB עם זה. שאלתי מדוע אני צריך כבל USB אם המדפסת אלחוטית? לא הייתה לה תשובה ברורה. בכל אופן החלטתי שלא לקנות.
כשהגעתי הבייתה התברר לי בכלל שהמדפסת שקיבלתי לא הייתה אלחוטית. יומיים לאחר מכן הלכתי אל החנות וסיפרתי להם על הטעות, המוכר שהיה שם אמר שהמדפסת שקניתי היא אלחוטית אבל היא צריכה שיחברו אותה להאב, ומדפסת אלחוטית WiFi עולה באיזור ה-700 שקל. קיצר הוא דיבר שטויות. אמרתי לו תודה רבה ולהתראות.
התקשרתי לשירות לקוחות. ב-10 פעמים הראשונות בערך קיבלתי רק תא קולי. רק בפעם ה-11 ענתה לי נציגת שירות שאמרה לי שהיא לא כ"כ מבינה בזה אך היא רשמה את הפרטים שלי והיא תוודא כי מישהו יתקשר אלי בעוד יומיים אם אני זוכר נכון.
עברו יומיים ואפילו שלושה וארבעה ואין טלפון..
התקשרתי אליהם שוב ועונה לי שרון שאמרה לי שבדיוק השם שלי היה לה מול העיניים והיא עמדה להתקשר אלי. נו טוב...
סיפרתי לה על הבעיה והיא אמרה שהיא תחזור אלי מחר ותפתור את הבעיה.
השיחה למחרת לא הגיע וגם לא מחרתיים.
התקשרתי בפעם השלישית והיא אמרה לי לגשת לחנות ושם יחליפו לי את המדפסת שקיבלתי במדפסת הרצוייה.
בחנות היו מאוד אדיבים ומיד הסבירו לי שהאריזה של 2 המדפסות מאוד דומות וקל להתבלבל ביניהם.
אמרתי להם שלא קרה דבר, שילמתי את הפרש המחירים בין המדפסות. יצאתי מהחנות שמח ומאושר, הנחתי את המדפסת בעדינות באוטו וחזרתי הבייתה. כשפתחתי את הקופסה נוכחתי לגלות שהזכוכית של הסורק במדפסת מנופצת לגמריי ויש שברי זכוכית בכל האריזה.
למחרת חזרתי לחנות והמוכרת האדיבה החליפה לי את המוצר באחד תקין...

אז מה היה לנו?
* שירות לקוחות שלא זמין כמעט - וכשכן זמין, לעיתים רחוקות באמת עוזר.
* 3 נסיעות לחנות רק בשביל לקנות מדפסת
* כמעט 3 שבועות אחרי ועדיין המדפסת שרציתי לא אצלי..

לסיכום: אלא אם אין לי אופציה אחרת - אני לא חוזר לקנות יותר בקרביץ!
מוצר:
מדפסת deskjet f4583
שם:
אלי
תאריך:
12/05/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות ההמלצות בזפ הזמנו מדפסת בקרביץ - 4 המלצות חיוביות, דומות כשתי טיפות מים אחת לשניה(המחיר שלהם לא הכי זול בשוק - תיראו באתר). באותו יום הזמנו מסך בחנות אחרת שהגיע תוך 3 ימי עסקים. מקרביץ לא קיבלנו תשובה: אחרי כעשרה ימי עסקים, למרות המובטח לא התקשרו אלינו, השליח לא הגיע ואף לא קיבלנו במייל פרטי ההזמנה(רק מייל סתמי שמודע לנו על רכישה דרך החנות). חיקינו עוד יומיים ושבועים אחרי ההזמנה התקשרנו בעצמינו לבדוק מה קורה ומדוע זה לוקח כל כך הרבה זמן. בשרות לקוחות(דיברנו איתם פעמים) התעקשו שאלינו לחקות עוד בבית ושום פרטי ההזמנה לא ידועים להם(?). בפעם שלישית השיחה עם הנציג עלתה לטונים גבוהים יותר(שלמנו כסף על מוצר מגיע לנו לדעת מה סטטוס ההזמנה)רק אז בשרות לקוחות נאמר לנו שהשליח היה ולא הסיג אותנו בבית. לא ידעו להגיד מתי הוא היה, מדוע הגעתו לא תואמה מראש או אפילו כשהיה כבר בבניין למה לא היתקשר - לא קיבלנו תשובה. נעלצנו אנחנו לחזור אלהם שוב ושוב ולהתעקש לתאם את השליח - ממש לרוץ אחרהם כשאין אופציות לבחירה של ימים או שעות נוחות. הסכמנו לאפשרות היחידה בשבוע הקרוב: יום רביעי בצהרים(במרכז ת"א)-חצי יום עבודה. מחקים למוצר מחר, 3 שבועות לאחר ההזמנה.
מוצר:
מדפסת DeskJet F2280
שם:
מאיה
תאריך:
29/08/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לקרביץ כי זו היתה החנות הכי זולה למוצר זה והמליצו מאד על השרות.הזמנתי את הדגם HP F2180. הם התקשרו אלי שהדגם אזל והם יתנו לי את הדגם הבא באותו מחיר!
ובאמת כך היה! ביום חמישי סכמתי אתם וביום ראשון המדפסת היתה אצלי!
כל הכבוד חנות שמכבדת את עצמה ונותנת שרות טוב!
מוצר:
מדפסת F2180
שם:
David
תאריך:
04/08/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
במקור הזמנתי מדפסת HP2180 ,יום למחרת התקשרו אליי ואמרו שהדגם אזל מהמלאי ואוכל לקבל מדפסת מדור חדש יותר בשם HP2280,באותו מחיר.
ביקשתי שיחזרו אליי יותר מאוחר כדי שאברר בזאפ על הדגם,הנציג הסכים איתי ונתן לי טלפון ישיר שלו כדי שאחזור אליו עם תשובה.
לאחר בירור ואימות שמדובר בדגם מתקדם יותר וגם יקר יותר,הסכמתי לתנאי העסקה וחזרתי אליו לביצוע העסקה.
המדפסת הגיע אליי יום למחרת השיחה עם הנציג מקרביץ מודיעין.
שירות מצוין ,אספקה מהירה,עסקה מוצלחת.
מוצר:
מדפסת F2280
שם:
רמי
תאריך:
28/07/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב,ומצוין.הזמנתי מדפסת HP Deskjet F2280.למחרת התקשרו אליי והסבירו לי שהדגם אזל במלאי.במקום זה נתנו לי דגם חדש יותר ובאותו המחיר.ככה שהרווחתי על הדרך 100 ש"ח.קיבלתי את המוצר יום למחרת ההזמנה.שירות מהיר ויעיל.מחירים נוחים.לא נתקלתי בשירות כל כך אדיב ויעיל.
בשורה התחתונה-לרוץ ולקנות.
מוצר:
מדפסת משולבת HP Deskjet F2280
שם:
נתנאל
תאריך:
16/05/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המדפסת המשולבת מחנות קרביץ וזה היה הדבר הכי מדהים ... הזמנתי יום שני בערב יום למחרת בערב המדפסת היתה אצלי השירות מעולה מדהים הייתי בהלם ועוד מתנות שפינקו אותי החנות חבלז
ממליץ לכם בחום
מוצר:
מדפסת משולבת 5610
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.