דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי אלקטרוניקה ומולטימדיה (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פליי גיים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפלייגיים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
194
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
153
3
38
נמצאו 194 חוות דעת גולשים על פלייגיים
תמונת משתמש
שם:
יפתי
תאריך:
17/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אקס בוקס וואן בחנות זו פלוס שלט פלוס משחק פלוס מפצל HDMI, המשלוח הגיע כעבור שבועיים המפצל כניראה שבור חלק זז לו בפנים לא קיבלתי חשבונית והכי מבאס הסאונד במישחק לא עובד.... התקשרתי הפנו אותי לאיזה אבי אחד ומשם הבנתי שאין עם מי לדבר תעשו אתם את החושבים אם לקנות מהם או לא בהצלחה...
מוצר:
משחק לXBOX X BOX ONE
תמונת משתמש
שם:
Moti
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצוענים
אחלה שירות ומחיר מצויין ואפילו שהתקשרתי לגבי ההתקנה ופתיחת האינטרנט הם עזרו לי טלפונית באדיבות רבה
מומלץ מאד !
מוצר:
משחק טלוויזיה - קונסולה Playstation 4 500GB
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
15/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לברר לגביי פלייסטטישן 4 קבלתי אינפורמציה מהמוכרים בחנות בצורה מאוד מקצועית החלטתי שבחנות הזאת אני קונה נסעתי באותה יום לחנות ואני חייב לציין שהיא מאוד יפה קיבלו אותי יפה הסבירו לי איך לתפעל את המכשיר ובנוסף גם נתנו לי מלא מתנות מצלמת VR לטלפון אז תודה לכל צוות פליי גיים ולאבי הבעלים
מוצר:
Ps4 slim פלייסטיישן סלים
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תשמעו דחוף ממני ותתרחקו מהחנות כמו מאש ,הם נוכלים עם דיפלומה ,
בפסח הזמנתי באתר שלהם (בגלל שפעם הזמנתי מהם WII והייתי מרוצה מאוד)
פלייסטישן 4 אסיאסתי אחרי מלא זמן שלא חזרו אליי בגלל החג ,אחרי שבוע התקשרו אליי ואמרו שאין אסיאתי ויש רק אירופאי ,אמרתי להם שיגידו לי מה המחיר ויחזרו אליי שחזרו אליי אמרו לי ככה "המנהל נתן לנו אישור לתת לך משחק ליט ביג פלנט או the crew ביחד עם הקונסולה ושנתיים אחריות רשמית ב1850 ,ישר קפצתי על ה"מציאה" ,עכשיו לא ידעתי מה ישפאר ולא שמתי לב בקבלה של ה30 סנטימטר על 10 סנטימטר שלהם שרשום שנה אחריות גייםפליי(לא רשמי) רק עכשיו שבאתי למכור את הקונסולה ונאבדה הקבלה הקטנה הזאת ביקשתי שילחו לי למייל ורשום שם שנה אחריות גיים פליי
התקשרתי לנציג בבוקר שדיבר אליי בזלזול רב ובלגלוג וישר הגן על עצמו שהוא ישר ושזה מחיר הגון 1800 בלי שנתיים אחריות ,ובקושי הסכים לדבר איתי ואמר לי בלגלוג וזלזול לשלוח לו את השם שלי בSMS ועד היום לא חזר אליי ,
ואחרי זה הסתכלתי באריזה של המכשיר שהיא כולה בספרדית ונפל לי האסימון
הם פשוט מייביאים קונסולות מחו"ל עצמאית ומוכרים אותם ברווח של מאות שקלים ועל הדרך נותנים את האחריות שלהם שאני בטוח שלא שווה כלום
הם מנצלים תמימים כמונו שלא מסתכלים על המדבקת אחריות או האריזה ומנצלים את זה שזה בטלפון כדאי לעבוד עלינו ,אני בשום פנים לא קונה יותר אצל הנוכלים האלו ,רק קונה בחנות רשמית כמו IVORY KSP או אולי אנגויסטיק שיש להם כמה סניפים ,בקיצור להתרחק בגללם איבדתי ערך ומכרתי את הקונסולה במחיר רצפה
תגובת החנות:
התגובה תהיה קצרה הלקוח רכש אצלנו מספר פעמים והיה מאוד מרוצה בכל הרכישות בגלל שרכש מוצר של יבואן מקביל ולא רשמי במחיר זול וכשרצה למכור אותו לטענתו קיבל
סכום נמוך יותר שזה גם לא נכון החליט לכתוב חוות דעת על החנות לצערנו שוב חוות דעת שמפורסמת באתר זאפ לא נכתבות על השירות
של החנות אלה בגלל מחירים או משהו אחר הלקוח גם כותב שאנחנו נוכלים וכדומה שזה ממש לא לעניין שאתר גדול יתן לגולשים
לכתוב בצורה כזאת מצטערים שהמוצר שרכשת בזול ורצית למכור ביוקר לא סיפק אותך
אבל שתדע אף פעם על מוצר יד שניה היא אפשר להרוויח כמו שרצית לעשות תמיד מפסידים
תודה צוות פליי גיים
מוצר:
פלייסטישן 4 500 גיגה אירופאי CUP1016A
תמונת משתמש
שם:
Dor
תאריך:
05/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מוצר שהופיע בזאפ, הופיע במלאי באתר שלהם, קיבלתי אישור הזמנה למייל, לאחר שבוע שבו במוצר לא הגיע, התקשרתי אליהם בכדי לוודא היכן המוצר, לא ענו, לאחר מכן חזרו אליי ואמרו שאין את המוצר במלאי, וביטלו את ההזמנה.
תגובת החנות:
דור שלום

הלקוח עשה הזמנה טלפונית הכוונה השאיר פרטים לחזרה טלפונית ולא כמו שהציג את זה שהשאיר פרטיי כרטיס אשראי לחיוב. חזרו אליו מהחנות לאחר יום עסקים אחד ועדכנו אותו שהמוצר שהזמין כבר לא קיים יותר במלאי וחיוב כמובן לא נעשה, כי לא השאיר שום אמצעי תשלום לחיוב מענה טלפוני זמין מ 10:00 בבוקר עד שעה 20:00

בכל מקרה שתיהיה לכולם שנה טובה וחג שמח !!!

מוצר:
אייפד 2
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
21/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות אזניות. המוכר הביא לי את הקופסא ופתח אותה בפני, והוציא את המוצר מהאריזה כדי להראות לי שהן תקינות. זה היה צריך להדליק לי נורה אדומה. בבית כשפתחתי את האריזה שמתי לב שהאזניות מלוכלכות ולא עובדות כשחיברתי אותן לטלפון או למחשב. אני חושב שהוא מכר לי מוצר מקולקל שהוחזר להם.
תגובת החנות:
יוסי שלום
1 - אנחנו לא מוכרים מוצרים משומשים !
2 - כל מוצר או אביזר שנרכש בחנות שלנו לקוחות מקבלים שירות ואחריות לפי החוק.
3 - אני לא מבין למה לא פנית לקבל שירות ואחריות .
4 אוזניות זה מוצר שבודקים אותו בחנות מול הלקוח בדרך כלל (גם במקרה שלך זה נעשה והאומניות היו תקינות )
(מה שהלקוח כתב : ופתח אותה בפני, והוציא את המוצר מהאריזה כדי להראות לי שהן תקינות).והיו תקינות


בכל מקרה ובעיה אתה מוזמן לפנות לחנות לקבל שירות
בדרך כלל עושים את זה לפני שכותבים משהו על השירות .

תודה צוות פליי גיים
מוצר:
אוזניות arc stereo headphone
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
13/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוני 4 מתנה ליום הולדת, הייתי צריך את המוצר באותו יום אך מקום עבודתי רחוק מהחנות.
התקשרתי לחנות והם סידרו משלוח לאותו ערב (סביבות 21:00), כך שיכלתי לקבל את המוצר בזמן להעביר אותו כמתנה.

ללא ספק שרות מדהים ומהיר.
מוצר:
PS4 PS4
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
10/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום אני אופיר וביקשו ממני לכתוב את חוות הדעת שלי לגבי החנות אז דעתי היא שזו חנות מדהימה,חמה וזולה מאוד יחסית לשור
מוצר:
משחק טלוויזיה - קונסולה Playstation 4 500GB
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי שדרוג בחנות לקונסולה פלייסטיישן 4 שרות אדיב ומקצועי מחירים הוגנים ותודה לביל החנות אבי על התרומה למען החיילים יישר כח ממליץ בחום על החנות אין ספק שרכשתם לקוח לטווח ארוך מאוד
מוצר:
סוני פלייסטיישן 4 PlayStation 4
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
23/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל השירות מעולה, יחס אישי מצויין !
המחירים הכי טובים שקיימים בשוק ללא ספק,
המשלוח הגיע בזמן.
עכשיו לאחר שקניתי ממהם את המכשיר אני כבר יודע שאקנה אך ורק מהם.
מוצר:
PS 4 4
תמונת משתמש
שם:
Maxrussell
תאריך:
24/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות מהם פשוט על הפנים! הבעלים מוכר את מכשירי הסוני במחירים שונים עובד על אנשים עם מבצע של אחריות לשנתיים שישפאר נותנים אחריות שנתיים בלי קשר. מתחיל לספר סיפורים על השיטת שידור הוא מוכר בכוונה את המכשיר עם השיטר שידור האירופאי ב1850 ואת האמריקאי ב1600 כאשר שאר החנויות מוכרות את המכשיר עם אותה שיטת שידור ב1600. התאכזבתי המון ולחשוב שרכשתי מהם בעבר מכשיר קונסולה מסוג אקס בוקס...
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות ורצה לרכוש פלייסטיישן 4 הוא רכש בחנות בעבר אקס בוקס one והיה מאוד מרוצה מהשירות כך טען כשנכנס לחנות ובגלל זה חזר שנית לרכוש שוב אך הפעם רצה שנעשה לא הנחה של כמה מאות שקלים בגלל שרכש בעבר הסברנו ללקוח שלא ניתן לקבל את המחיר שהוא רוצה בחבילה של שנתיים אחריות + משחק בגלל שהמחיר זול וזה במבצע סוף שנה הלקוח כתב חוות דעת זאת לא בגלל שירות שקיבל בחנות אלה בגלל שלא קיבל את המחיר וההנחה שרצה הוא התחיל לעשות השווה למחירים בחול אז נאמר לו שרכישה בארץ קצת יותר יקרה מחול מצטערים שבגלל מחיר לקוחות כותבים חוות דעת שנועדו בכלל לתת ללקוחות אחרים קצת על חווית הקניה שירות בחנות והשירות לאחר הקנייה ולא על המחירים כי את המחיר הלקוחות יודעים מראש לפניי שמגיעים לחנויות לרכוש .

תודה צוות פליי גיים
מוצר:
ps4 sony
תמונת משתמש
שם:
jbat
תאריך:
16/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב 17 באוקטובר והיה אמור להגיע תוך 5 ימי עסקים.
נגמר אוקטובר ובתחילת נובמבר שאלתי מה קורה עם ההזמנה והתירוץ היה שנשלח בטעות לכתובת לא נכונה.
ורק כשפתחתי מחלוקת ב PAYPAL לפני כמה ימים הוא נזכר שהמוצר עדיין לא נשלח ולא היה לו ברירה אלא להחזיר לי את הכסף כי הקניה היתה קניה מאובטחת דרך PAYPAL.
בקיצור לא מומלץ להזמין מהחנות הזאת.
תגובת החנות:
שלום jawad

התגובה שלנו תהייה קצרה ולעניין שלחנו ללקוח את המוצר פעמיים לכתובת שהוא נתן פעמיים הכתובת הייתה לא נכונה והמוצר הוחזר לחנות ושילמו עבורו פעמיים משלוח
הלקוח פתח מחלוקת ב pay pal ורצה שנשלח לו את המוצר וכשיגיע
ישלם עבורו נאמר ללקוח שהדבר אינו אפשרי אז הכסף הוחזר לו
דרך חשבון ה pay pal שלו
ביקשנו מהלקוח לבוא לאסוף את המוצר מהחנות ולשלם את התשלום בחנות והוא בחר שלא להגיע מהסיבות ששמורות רק לו !!!
מוצר:
Sony Playstation 4 4
תמונת משתמש
שם:
yoavsh1
תאריך:
14/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ממש במקרה לחנות פלייגיים ברחוב ארלוזורוב 81 ברמת גן (ליד צומת עלית) (חנות עם וותק וניסיון של כ-20 שנה). הגעתי לחנות פיסית עם המכשיר. כמעט מיד ניגש אלי המוכר (אולי גם הבעלים?) של החנות. הסברתי לו את הבעיה. מיד ולידי הוא חיבר את המכשיר לטלויזיה ותוך שקיפות מלאה לידי בדק האם המכשיר מצליח להידלק, האם עולה תמונת האקס בוקס, מהירות העליה ועוד. לאורך כל הזמן הזה אבי מסביר לי, מפרט מה יש, מה אין, מה חדש ומה ישן.
הוא הראה לי מספר שמשמעותו גרסת האקס בוקס - שציין שמדובר בגרסה מעט ישנה, לפני יותר משנה. הוא הראה לי את פנים המכשיר והסיר לי איך מבין שהחיווט והרכיבים ישנים.
לבסוף, הוא הסביר לי שיפתח את המכשיר ויבדוק כל מה שצריך - לא רק את תפעול כפתור ההדלקה אלא חיווט, צ'יפ הגרסה ובכלל עניינים נוספים של תקינות, אבק ועוד. ואת הכול הוא יסדר ויעדכן אותי.
אבי ניגש לקופה - מחשב, פתח לי כרטיס עם פרטיי, נתן לי מס' הזמנה. לשאלתי לגבי עלות ממוצעת של התיקון הוא השיב שהדבר תלוי במה שיימצא לבסוף ובמה שיידרש בסופו של דבר לתיקון, הוא ציין בהתאם סדר גודל של מחירים בכמה מצבים, שאף במקרה ה"חמור" ביותר היה הרבה יותר מסביר והוגן, וזול באלפי אחוזים מ"הצעות" אחרות ששמעתי קודם. אבי לא דיבר כלל על דמי פתיחה של המכשיר ובדיקה - ממש לא.
בסופו של דבר, לאחר מס' ימים בודדים, אבי יצר איתי קשר שהמכשיר מוכן. הגעתי אליו. הוא שוב חיבר אותו לחשמל ולטלויזיה ושוב הראה לי ברוב סבלנות, ומקצועיות, תוך דיבור ב"גובה העיניים" את מה שיש ומה שנעשה על ידו, הסביר למה בחר לתקן בדרך כזו ולא בדרך אחרת.
גם במחיר, כדרכו, לא היו הפתעות- כל כך הוגן, כל כך "ישר". כמובן, אצלו ניתן היה לבצע התשלום בכרטיס אשראי, ללא שום בעיה.
בסיום הביקור המהנה הזה הוא דאג לשוב ולהזכיר לי שהוא ישמח לשרת אותי בהמשך, שלא אהסס להגיע שנית בכל בעיה, כולל אם משהו מהתיקון שבוצע לא עובד כהלכה.
יש לציין שמזה זמן רב לא זכיתי מבעלי מקצוע/נותני שירות ליחס כזה אנושי ומקצועי.
יישר כוח לחנות פלייגיים ולעומד בראשה - אבי.

מוצר:
xbox360 45bc42
תמונת משתמש
שם:
קונסולות
תאריך:
11/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין של אבי ושי, מאיר פנים ונכונים לעזור בכל שאלה, וכמובן מחירים טובים, הסבר ועזרה בבחירת המוצרים.
מוצר:
משחק טלוויזיה - קונסולה Xbox one
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
06/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב23/10/15 ביצעתי הזמנה באתר של פלייסטיישן 4 ומשחק.
יומיים לאחר מכן התקשרתי לחנות לוודא שאכן ההזמנה התקבלה והכל תקין
אבל המכשיר לא במלאי ויגיע בערב של אותו יום ויצא למשלוח למחרת.
יומיים לאחר מכן צלצלתי שוב ואפילו בלי להזדהות נאמר לי שכל ההזמנות יצאו ואני אקבל אותה בין סוף השבוע לתחילת שבוע.
לאחר שתחילת השבוע חלף התקשרתי לבדוק מה קורה ונאמר לי שרק באותו יום המשלוח יצא אליי כי רק באותו יום שבוע מאוחר מהמובטח המכשיר הגיע למלאי.
המוכר אף טען שהמשלוח כבר אצל השליח כל זה בלי שכלל חוייבתי.
ההיתנהלות הזו נראתה לי לא תקינה וכן זיהיתי את הסתירות וההכחשות של המוכר לדברים שהוא אמר כמה ימים קודם לכן.
לכן ביטלתי את ההזמנה למרות שהוצע לי פיצוי.
תגובת החנות:
שלום אסף
הלקוח תמיד צודק גם שהוא לא !!!
במקרה שלך קצת פחות אבל זה לא הבעיה כאשר כותבים חוות דעת צריכים להיות מדויקים בפרטים
אז כך הלקוח הזמין באמת סוני פלייסטיישן 4 + משחק בתאריך 23.10.15 שזה יום חמישי עסקאות אינטרנט
בימינו מחויבות בבדיקה מול חברת האשראי ומול הלקוח שזה לוקח בין יומיים לשלושה הבדיקה נעשתה ביום ראשון קיבלנו אישור ביום שני במהלך היום שאפשר לשלוח ללקוח את המוצר לאחר בדיקת פרטיי האשראי .
כאשר יצרנו קשר לגביי קבלת כל הפרטים למשלוח כתובת וטלפון ...
הלקוח בה בטענות שאמרו לו שהמכשיר כבר נשלח ללא תשלום אז כך מה שנאמר ללקוח זה שאנחנו לא מחייבים עד שהמוצר ארוז ומוכן למשלוח
(ולא כמו שהוא טען ששלחנו ללא חיוב ) בכל מקרה אמרנו לו שנתן לא מתנה קטנה להרגשה טובה גם אם יחליט לבטל ולקנות במקום אחר !!!
ואסף בכל מקרה אנחנו בפלייגיים תמיד לשרותך נשמח לעזור לך תמיד צוות פליי גיים.
מוצר:
ps4 Sony Playstation 4 500GB
תמונת משתמש
שם:
ליאון
תאריך:
07/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אישי אדיב מסור ומקצועי ביותר.
המוכרים בחנות ובעליה סובלניים מאוד ומסבירי פנים.
בהחלט חוויית קניה מהנה ביותר.
מוצר:
xbox 4gb
תמונת משתמש
שם:
Bbw
תאריך:
06/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז בלי יותר מדי חפירות..הזמנתי סוני 4 במשלוח אקספרס (שבארץ אמור להגיע תוך יום-יומיים בתוספת של 59שח) אך משום מה המשלוח התעכב שוב ושוב. ובזמן שאני מנסה לדעת מתי זה יגיע אלי אז התשובה שלהם הייתה ש"דואר ישראל" אשם בכל.
לדעתי זה ביזיוני להשאיר את הלקוח חסר אונים ולהמשיך למשוך אותו אפילו שעברו כבר 10 ימים!אז החלטתי לבטל את העסקה ולפנות לחנות אחרת עם שירות לקוחות הרבה יותר טוב.
תגובת החנות:
שלום

הלקוח הזמין את המוצר במהלך חג הסוכות התקשרנו ללקוח וידענו אותו שיש בעיה בשליחת משלוחים בזמן החגים ויש
אפשרות לאסוף מהחנות במיידי הלקוח אמר לנציג שירות שהוא נוסע לשבועיים וביקש שהמוצר יגיע לפניי חזרתו
ואך שאנחנו חוזרים לעבודה אחרי חג הסוכות אחיו של הלקוח כתב חוות דעת זו על החנות בלי שום ידיעה על השיחה שנעשתה לפני
וסוכמו בה שהמשלוח ישלח לפניי חזרתו לארץ
אבל בכל מקרה אנחנו מצטערים על העיכוב בגלל החגים ומקווים שיהיה שנה טובה לכולם !!!!


מוצר:
playstation 4 ntsc,j
תמונת משתמש
שם:
dorga
תאריך:
04/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, מקצועי עם הפנים ללקוח..
המוכרים היו מאוד מיקצועיים סבלנים
ועזרו רבות לבן שלי שהתלבט בין מספר משחקים.
המחיר היה מאוד הוגן!!
מוצר:
פלייסטיישן - משחקים PS4
תמונת משתמש
שם:
oz
תאריך:
08/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המומחים לקונסולות! שירות מקצועי, צוות נחמד ואדיב . רכשנו קונסולת משחקים בפעם השניה, לא חשבנו פעמיים וחזרנו אל playgame!, בגלל המחיר בגלל המקצועיות והכי חשוב בגלל השירות המקסים והסבלני. המקום המומלץ לכל מי שחושב לקנות קונסולת משחקים, ללא ספק הכי מקצועיים שיש!
מוצר:
PlayStation 4 PS4
תמונת משתמש
שם:
Orel
תאריך:
02/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע קניתי עם חברי את המכשיר סוני 4 ובחנות נמסר לנו מידע על המוצר. נודע לנו מהמוכר שי כי המכשיר הוא מכשיר מדגם אמריקאי, כאשר הגענו הביתה וחיברנו את הסוני לטלוויזיה הופתענו לגלות כי קיבלנו מכשיר מדגם קוריאני.
לאחר שהתקשרנו לחנות לבירור המוכרים החלו להתווכח איתנו ולבסוף ביטלו את העיסקה כאשר התווכחנו איתם על סוג הדגם
יאמר לזכותם כי הכסף הוחזר במלואו והמכשיר שקנינו עבד בצורה תקינה, אך לא ענה על דרישותנו ועל המידע שקיבלנו מהמוכר.
תגובת החנות:
שלום לכולם -
הלקוח הגיע לחנות לרכוש מכשיר פלייסטיישן 4 וביקש את המוצר שמפורסם במחיר 1899 ש"ח הזול בארץ
שהוא פלייסטיישן 4 NTSC J ולא מכשיר קוריאני (אין דבר כזה )כמו שהוא טען בכל דף מוצר באתר שלנו ישנם בדיוק איזה סוג מוצר רוכשים הלקוחות
ומי נותן האחריות ולכמה זמן הלקוח רצה להחליף את המכשיר למכשיר בנפח גדול יותר מוצר חדש של פלייסטיישן 4 1000GB
של ישפאר ולקבל שנתיים אחריות אך להוסיף את ההפרש לא היה מוכן (הפרש 300 ש"ח עבור נפח גדול יותר) בגלל שנפח המכשיר שונה אז בקשנו ממנו להחזיר את המוצר לחנות (אפילו שהוא פתח אותו והשתמש בו) והלקוח קיבל את כספו בחזרה אפילו שהמוצר נפתח ונעשה בו שימוש

תודה צוות פליי גיים

מוצר:
ps4 ps4
תמונת משתמש
שם:
Ron
תאריך:
12/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להמנע מהזמנה בחנות זו.

התקשרתי לחנות לוודא שהמשחק קיים אצלהם, לאחר שאמרו לי שקיימים 2 עותקים ביצעתי באותו הרגע הזמנה באתר שלהם ותשלום דרך paypal, ההזמנה בוצעה לכתובת שבה אני עובד (עבור עובדי החברה ושולם מכספם האישי).
לאחר 7 ימי עסקים בהם המשחק לא הגיע, התקשרתי לחנות לברר למה, ענה לי בחור בשם שי שביקש שאתקשר עוד שעה ויהיה לו מספר מעקב משלוח עבורי (זה היה יום שני, שבועיים לאחר מכן), לאחר שעה היה לו מספר מעקב אך הוא לא היה מוכר באתר של הדואר עדיין, שי אמר שלוקח לזה זמן להתעדכן, בדקתי יום למרחת באתר הדואר והיה כתוב שדבר המשלוח התקבל למשלוח יום לפני, כלומר, שבוע שלם הם בכלל לא שלחו את המשחק!
לאחר שבוע, שעדיין לא הגיע המשחק התקשרתי שוב, דיברתי עם אותו שי והוא לא ראה בכלל בעיה בזה שלא הגיע המשחק וכשהסברתי לו שיש פה בעיה רצינית, במקום כמו כל מקום אחר לפחות להתנצל או לפצות על שירות גרוע שי הרים את הקול, צעק עלי ורק האשים את הדואר,כאשר כזכור, שבוע שלם שהמשחק לא נשלח בכלל, הוא ניסה לתרץ זאת בזה שלא היו לו עותקים אבל כאמור אני ווידאתי לפני כן שקיימים עותקים בחנות.

מעולם לא נתקלתי בנותן שירות שצועק על לקוח משלם בצורה כזו, היה לו טון אלים ולא נעים לאורך כל השיחה (שמוקלטת דרך אגב).

בסיום אותה שיחה בתוך כל הצעקות נאלצתי לבטל את העסקה, בית עסק כזה לא ראוי לכסף שלי ולא לעצבים שלי, חבל שזה הגיע לידי כך.

תגובת החנות:
שלום רון - בכל המקרים הלקוח תמיד צודק
אך במקרה הזה קצת פחות המשלוח נשלח לאחר 3 ימים בגלל שההזמנה בוצע דרך PAYPAL
עד שמקבלים אישור לעסקה בטוחה לוקח בין יומיים לשלושה בכל מקרה זאת לא הבעיה
הבעיה היא שהלקוח נתן כתובת שהמען אינו ידוע .
בבקשה העתק מאתר שרות הדואר ( דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 01/07/2015 באמצעות יחידת הדואר מתחם הבורסה אשר ברמת גן . דבר הדואר האמור הועבר ליחידת הדואר קרית אריה אשר בפתח תקוה . מאחר שהנמען אינו ידוע במען הנקוב על דבר הדואר, הוא יוחזר לשולח).בכל מקרה אנחנו לוקחים אחריות על כל הזמנה באתר שלנו וננסה לפצות אותך בכל דרך אפשרית אך בבקשה תשתדל בפעם הבאה לתת כתובת ושם עדכניים כדי שלא יהיה לך בעיות במשלוחים .


תודה צוות פליי גיים
מוצר:
משחק טלוויזיה - קונסולה Mortel Kombat X
תמונת משתמש
שם:
sefi0077
תאריך:
02/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה(PayPal), מחיר מצויין ושירות מעולה!!!
אבי היה ממש נחמד ועזר לי בבחירה שלי(שלט לPlaystation 4).
החנות ממוקמת במיקום טוב ברמת גן והביקור בה הוא ממש חוויה.
ממליץ לכל אחד לקבוץ לבקר :)
מוצר:
שלט לPlaystation 4 Dualshock 4
תמונת משתמש
שם:
Aya
תאריך:
02/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצוינת לכל אוהבי הגיימינג, שירות לקוחות מעולה, ומחיר משתלם לכל כיס!
החנות עצמה נעימה, המוכר נתן שירות מצוין, והמחירים בחנות באמת שווים!
מוצר:
dualshock 4
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
01/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה.
המוכרים נחמדים , מסבירים על המוצר, גמישים במחיר וזולים.
חווית קנייה טובה ומהירה, בקיצור ממליץ על החנות ואגיע שוב.
מוצר:
פלייסטיישן - אביזרים Dualshock 4 Blue
תמונת משתמש
שם:
Asaf
תאריך:
28/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי שבדקתי מחירים בזאפ ושהגעתי ישר פנו אלי ועזרו לי בקיצור קנייה נוחה ופשוטה במחיר משתלם מאוד ומאוד פשוט
מוצר:
סוני פלייסטיישן 4 4
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply