אורח,
שלום

בייבי דיל (BabyDeal)

מבחר מוצרים לתינוק ולילד (פתח תקווה)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-9044750
פקס:
לא צויין
כתובת:
פתח תקווה
בעלים:
בייבי דיל
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
2
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בבייבי דיל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
2
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
3
0
7
נמצאו 10 חוות דעת גולשים על בייבי דיל
שם:
ישי
תאריך:
08/04/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לפי הפרסומים של בייבי דיל, מיטת המעבר מדגם רקפת היא מיטת המעבר היחידה בארץ(!) שעשויה מעץ בוק מלא ולא מעץ אורן, ולכן החלטנו לקנות שם.
היינו צריכים את המיטה באופן דחוף, אז התקשרתי לטלפון שבאתר, על מנת לוודא שהמיטה קיימת במלאי. הטלפון הוביל לחנות בשם בייבי קלאב בפתח תקווה, והמוכרת ענתה לי שהמיטה קיימת במלאי. נסענו בפקקים במשך זמן ארוך, אולם כשהגענו נאמר לנו שהמיטה לא במלאי. בסוף נתנו לנו מיטה שעמדה להשלח ללקוח אחר.
כשהגענו הביתה ופתחנו את האריזה התברר שמדובר במיטה מעץ אורן וכל הנסיעה שלנו היתה לשווא.
בשיחת טלפון המוכר מבייבי קלאב טען שמדובר ב- 2 חברות שונות, הסביר שמדובר בטעות תמימה(!) ברישום, שכל המיטות שנמכרות בארץ עשויות מעץ אורן והציע לנו להחזיר את המיטה ולקבל זיכוי. יצאנו בתחושה קשה מאד.
מוצר:
מיטת מעבר רקפת
שם:
Shimon
תאריך:
05/03/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
אתר לא תקין . לאחר מילוי הטופס ולאחר הרשמה לא ניתן לבצע קניה. כאשר מתקשרים לחנות מקבלים מחיר אחר אם רוצים לבוא לקחת...
לא מומלץ לקנות מהספק הזה ומהחנות ביבי קלאב לשם נשלחים לקבל את הסחורה.
מוצר:
עגלת תינוק ציקו
שם:
ניר
תאריך:
30/08/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
אתר האינטרנט נראה מאד מסודר.
רכשתי דרך האתר סלקל של חברת בריטקס, קיבלתי אישור הזמנה בחזרה למייל.
זמן ההספקה שהיה רשום באתר היה 7 ימים.
לאחר כשבוע שלא יצרו איתי קשר לתיאום המשלוח התקשרתי לחנות ובררתי לגבי ההזמנה שלי. נאמר לי שאין להם את המוצר במלאי ולכן העסקה מבוטלת. אמרתי להם שאני מוכן לחכות ובתשובה לכך נאמר לי שגם לא יהיה להם במלאי בזמן הקרוב.
ביקשתי לדבר עם מנהל החנות בכדי למצוא מוצר חלופי שיתאים לי (בעקבות רכישה זו רכשתי גם עגלה תואמת של בריטקס). אמרו לי שמנהל החנות לא נמצא, ביקשתי שיחזור אלי.
נכון להיום - שבוע וחצי לאחר שיחת הטלפון האחרונה, אף אחד לא חזר אלי ולא ניתן להשיג את החנות בטלפון.
לא ממליץ בכלל לקנות בחנות זו - המחירים מאד אטרקטיבים אבל לא רלוונטים אם אין להם את המוצרים במלאי והם עדיין מפרסמים אותם.
עדיף לשלם כמה שקלים יותר בידיעה שבאמת רכשתם מוצר ולא רכשתם רק מספר הזמנה. החנות לא מוכנה לקחת אחריות את שום דבר.
מוצר:
סלקל B-safe
שם:
אילנה
תאריך:
23/06/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טיולון בצבע כתום ב 17 ליוני יום ראשון , יום למחרת התקשרו אליי מהחנות כי אין את המוצר בחנות בצבע הנ"ל אלא רק באדום ובאפור התפשרתי בלית ברירה על האדום.
בנוסף נמסר לי כי עד יום חמישי ה 20 ליוני המוצר יהיה אצלי אך ביום חמישי בשעה 18:00 חייגתי ונמסר לי כי המוצר יגיע עד מחר יום שישי
היום יום ראשון ה23 ביוני חייגתי שוב ומהשירות לקוחות לא ידעו על מה אני מדברת
ביקשתי ביטול עסקה ולדבריה לא ניתן לבצע עד שהמנהל יחזור לחנות ובנתיים נשארתי ללא טיולון לילדה ומרומה וזאת הפעם האחרונה שאכנס לאתר זה.
מוצר:
טיולון RM-197
שם:
רמי
תאריך:
02/01/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את כיסא הבטיחות שהגיע רק כעבור שבועיים לערך, וכלל לא ליעד הנכון. החנות שלחה אותו לכתובת שלי ולא של הוריי שגרים בעיר אחרת לחלוטין - כפי שצוין בהזמנה. ועל כן המשלוח התעכב עוד יותר, בנוסף יום שלם ניסיתי להשיג מישהו מהחנות ואיש לא ענה לי.
מוצר:
כסא בטיחות דגם: "SHARK"
שם:
שחם
תאריך:
20/12/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטת מעבר לתינוק בתאריך 12.12.2010 פלוס מזרן תואם.מיד הבחנתי שהזמנת המזרן לא נקלטה משיבה כלשהי,מיד שלחתי מייל עם כל הפרטים להזמנת מזרן.המיטה הגיע מהר יחסית תוך 4 או 5 ימים אך ללא המזרן,מיד צלצלתי לאיש הקשר שלומי הרשום ע"ג החשבונית הנ"ל טען שלא ראה שום אי מייל והבטיח עוד הערב לשלוח או מקסימום למחרת בבוקר וחייב אותי מייד בסכום .לא דובים ולא יער.ב21 לחודש שוב התקשרתי לשאול הנ"ל טען שהוא שלח ונתן לי להתמודד עם נהג שטען שלא עניתי לו בשישי בצהריים...ואצלי לא היו שיחות שלא נענו,שלומי איש הקשר צעק עלי שלא אזיין לו את השכל וניתק את הטלפון.לא אני ולא אף חברה לא תיקנה מהם עוד,אני רוצה לקבל החזר כספי על סחורה שחויבתי עבורה ולא קיבלתי אותה.
תגובת החנות:
הלקוחה שחם ביצעה הזמנה מס'8271 שלחנו את המוצר כבר יום למחרת המוצר הגיע אליה.

הלקוחה טענה ששלחה מייל (משום מה לא קיבלנו מייל) וביקשה שנשלח לה מזרן ללא חיוב נוסף עבור משלוח.

על מנת שהלקוחה תיהיה מרוצה החלטתי לשלוח נהג פרטי שלי אליה כבר באותו יום.

הנהג שלי הגיע לאיזור מגוריה וניסה ליצור עימה קשר מעל 4 טלפונים. הלקוחה שחם לא עונה וגם טוענת בנייד במשיבון לא להשאיר הודעה.

יום למחרת שוב הנהג מגיע לאיזור ומנסה 4 פעמים ליצור קשר ושוב גברת שחם לא עונה וגם לא חוזרת, כעבור 4 ימים גברת שחם יוצרת עימנו קשר וטוענת שאנחנו שקרנים רמאים ונוכלים, הנהג הוכיח לה שהוא התקשר אליה במשך יומיים 8 פעמים! וגם מסר לה את מס' הטלפון שלו לאימות נתונים.

הנהג שלי הרגיש לא נעים, הלקוחה חקרה אותו מתי התקשרת? מה הנייד שלך? איך קוראים לך? וכו'.

בנוסף הוכיח לה דרך פירוט שיחות של אורנג' שיתקשר מעל 8 פעמים.

בסופו של דבר החלטנו לזכות את הלקוחה ודיברנו בנימוס.

בייבי דיל נותנת שירות מהיר איכותי ויעיל ומשקיעה מאמצים רבים בלקוחותיה.

בייבי דיל עובדת עם חברת UPS הגובה תשלום גבוה מאד עבור משלוחים (אבל בייבי דיל לא מתפשרים).


מוצר:
מיטת מעבר פו הדוב
שם:
שרון
תאריך:
02/09/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה קצרה,נוחה ויעילה.
הזמנתי אוניברסיטה של בייבי איינשטיין,טרמפולינה ושמיכת פעילות גדולה.
המוצרים היו איכותיים וטובים.
המוצרים הגיעו יום למחרת עד לביתי.
התאכזבתי רק מזה שלא היה את הטרמפולינה המקורית שראיתי באתר אז נאלצתי לקחת טרמפולינה חלופית.
מוצר:
אוניברסיטה לתינוקות
שם:
איתמר
תאריך:
12/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כסא לתינוק מחנות זו, ביקשתי מהם טלפונית שישתדלו לבצע את ההזמנה כמה שיותר מהר, אציין כי צלצלתי אליהם שלא בשעות הפעילות ואעפ"כ נעניתי באדיבות ובסבלנות.
ההזמנה בוצעה בתאריך 9/1/09 בערב והיום- 12/1/09 הכסא כבר אצלי בבית...
מוצר:
כסא לתינוק ליפסקי
שם:
נועם
תאריך:
01/12/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בוסטר של גרקו בכמה וכמה חנויות כשלבסוף נכנסתי לאינטרנט ודרך זאפ הגעתי ל"בייבידיל". אתר נוח וקליט. קצת התקשיתי בביצוע ההזמנה, אבל אולי בגלל שאני לא חזק בתחום האינטרנט. נציג מחברת בייבידיל התקשר אלי ממש 10 דק' אחרי ביצוע ההזמנה, והדריך אותי איך להשלימה. הבוסטר נשלח אלי ע"י חברת UPS יום אחרי לשביעות רצוני המלאה. כל הכבוד! המשיכו כך.
מוצר:
בוסטר ג'וניור
שם:
סער
תאריך:
09/03/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
בתאריך ה 2 לפברואר רכשתי מנשא לתינוק ובוסטר לרכב, הבוסטר היה טוב אך עם המנשא היתה בעיה שלא נפתרה.
בתאור המוצר ובתמונה ציויין במפורש מישקל עד 10.5 ק"ג.
המוצר שנישלח והגיע אלי נמצא בתוך אריזה פתוחה.
המוצר אותו קיבלתי היה שונה ממה שהזמנתי והוא למשקל של עד 9 קילו, היות ומשקל בני הוא 9 קילו, ההפרש בין מה שרציתי (10.5 קילו) לבין מה שקיבלתי הינו משמעותי. מספר ימים לאחר מיכן התקשרתי לחנות והצגתי את הבעיה, הבטיחו שיחזרו אלי ביום המחרת. חיכיתי שבוע ולא הייתה תשובה.
התקשרתי שוב שלתי שוב וקיבלתי תשובה שמדיניות החזרת המוצרים היא עד 14 יום.ועלות מישלוח הינה 49 ש"ח, כזכור לי.(לא ברור לי מדוע על טעות שלהם אני צריך לשלם דמי משלוח?)
אמרו שיתאמו איתי את איסוף המישלוח ועד היום אני מחכה.
אני רוצה לבטל את העיסקה ולקבל את כספי בחזרה. השרות שקיבלתי אינו טוב, ובתור אתר מוביל בישראל גם אתם צריכים לבדוק את הנושא.
אשמח לתשובתכם המהירה.
מוצר:
מנשא לתינוק
מוצרים נוספים הנמכרים בבייבי דיל
חוות דעת של מוצרים פופולריים בבייבי דיל
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.