דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פינות אוכל חדשניות (צרופה)
בעלים:
אל קנגרו בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במשהו אחר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
3
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
3
נמצאו 3 חוות דעת גולשים על משהו אחר
תמונת משתמש
שם:
אלי ירושלים
תאריך:
05/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע במיוחד...
הזמנה בוצעה ב04/12/2015, צויין בהזמנה כי המוצר יסופק בין 60 ל90 יומי עסקים בהתאם ליכולת הספק בחו"ל והגע לארץ כיוון שמדובר בהזמנה מיוחדת (מידה ספצי) אף על פי שבאתר שלהם רשום בפרוש (יש לי צילומי מסך מיום העסקה ובכל ימי התקשורות בינינו) בין 40 ל60 ימי עסקים.
הבחור ליאור לא חוזר כלל בזמן שמבטיח, לא עונה למיילים ששולחים לו גם.
ב07/04/2016 נעבור כבר את ה90 ימי עסקים אך המערכת ישיבה עוד לא הגיעה לארץ.
על פי חוק הגנת הצרכן תשע"א 2010 (ביטול עסקה) מותר לבטל עסקה כאשר המוצר לא סופק בזמן שנקבע על ידי החברה (בטופס הזמנה מפורט).
ליאור סגור ארמטי לזה כלל.
נראה לו הגיעוני כי לקוח צריך להמתין כל כך הרבה זמן...
בשיחה אחרונה שבוצעה ב03/04/2016 התבקש מליאור לבצע ביטול עסקה כיוון שהמוצר לא יסופק בין התאריחי שהחברה התחייבה לספק את המוצר, כאשר לטענתו המערכת בדרך לארץ ורוב הסיכויים שתתקבל עד סוף החודש. אך הבטיח לחזור אלי עד ה04/04/2016 ולצערי אני עדיין מחכה...
קיצור למכור יודעים ובצורה הכי עדינה שיש אבל ברגע שההזמנה משולמת אין מענה כלל.

אין התייחסות לפניות, לא רגשי ולא רציונאלי. אי סגירת מעגל טיפול כלל, מושכים את הלקוח ומטרטרים אותו ללא כל איכפתיות.

החל מ10/04/2016 וללא מענה, הוחלט כי הפנייה תעבור לעו"ד עם כל האסמכתות שברשותי וכמובן תדרש גם החזר כספי מלא וגם כמובן פיצויים על העוגמת נפש.

ליאור היה כן יכול למנוע את הכל בצורה הכי קלה : להתייחס ללקוח לסגור את הטיפול.

למוצרים באיכות שכזה ציפיתי לשירות לפחות באותו רמה...
מוצר:
ספה / מערכת ישיבה KSC897
תמונת משתמש
שם:
סולי
תאריך:
28/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו הזמנה מהאתר של החנות ב 28/4, נאמר שהאספקה היא עד 60 ימי עסקים.
הימים עברו ולא יצרו איתנו קשר כדי לאשר את ההזמנה, יצרתי עם החנות קשר, נאמר שהם רואים את ההזמנה והאספקה היא כפי שאמרו עד 60 ימי עסקים ובזה סיימו את השיחה ולא הסכימו לתת עוד פרטים.
היום לאחר 64 ימי עסקים, יצרתי איתם שוב קשר לשאול מה קורה עם המוצר, נאמר לי שההזמנה בכלל לא נקלטה, ושהמוצר לא קיים אצלם בכלל.
כששאלתי מדוע אף אחד לא יצר איתי קשר מאז ביצוע ההזמנה, האדון הנכבד טען שאני צועקת עליו ושאני צריכה לבדוק אם חייבו אותי באשראי, כי הוא לא רואה שמישהו בכלל טיפל בהזמנה, ורק כשאדע עם חויבתי באשראי שאחזור אליו וניתק את הטלפון, בשרות כזה גרוע לא נתקלתי, וגם לא הצלחתי לקבל הסבר איך על הזמנה שבוצעה ב 28/4 איש לא חשב ליצור איתי קשר ולומר לי שאין להם את המוצר ומה קורה מנקודה זו.
תגובת החנות:
הזמנה זו לא בוצעה וחיוב למוצר כלל לא בוצעה בחברתנו!! פעם אחת טענה הלקוחה כי ביצעה הזמנה בחנות ב 28/4 ונאמר לה כי זמן אספקה הוא 60 ימי עסקים ופעם נוספת רושמת כאן שאף אחד לא יצר עמה קשר מאז ביצוע ההזמנה! איך ייתכן!!?? הזמנה בוצעה ע"י אדם אחד עבור אדם אחר. בזמנו יצרנו קשר טלפוני והובהר והוסבר כי מוצר זה לא משווק עוד בחברתנו. המזמינה בטח ובטח לא שילמה או חויבה בכרטיס האשראי שמסרה!! טענותיה בשיחתנו הטלפונית כי שילמה עבור המוצר ולא קיבלה אותו אינם מציאות הדברים כלל!! עוד בשיחתנו הטלפונית הובהר לה שוב ושוב הדברים שהיו, אבל היא בשלה טוענת כי חויב בכרטיס האשראי שלה, כמובן דבר שמעולם לא היה!

מוצר:
כורסה DIN
תמונת משתמש
שם:
lior2301
תאריך:
14/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר סופק בזמן שהובטח.
לאחר כחמישה חודשים מיום קבלת המוצר החל להתפורר.
על אף האחריות הספק מתנער מטיפול ובמקום זה ביצע צביעה מחודשת לחלק שהתפורר, כאשר לצבע החדש אין קשר לצבע המקורי.
ממליץ בחום להתרחק מהספק, הוא נחמד כל עוד לא תצטרכו אותו לאחר מכן תצטרכו להעזר בערכאות משפטיות.
תגובת החנות:
כחמישה חודשים לאחר שסופק מוצר חדש ללקוח, יצר קשר טלפוני הלקוח עם שרות הלקוחות והתלונן כי אזור בסלון החל להתפורר כלשונו.
איש שרות שהגיע לטפל בבעיה מצא כי הלקוח ניקה הריפוד עם חומר לא תואם ואסור לשימוש!!! התפוררות הריפוד באזור מסוים נבעה למעשה מפגיעה
ישירה ולא נכונה בצבע הריפוד. בתעודת האחריות והוראות שימוש וניקוי שצורפו למוצר מצוין במפורש כי אסור להשתמש בחומרים שלא תואמים לכך!!
הלקוח, לטענתו, הביע אי הסכמה לתיקון הסלון וביקש כי יוחלף לו הסלון באחד אחר חדש! הוסבר לו כי אין אחריות לפגם שנעשה בזדון ועוד בוצע במו ידיו. התיקון באזור תוקן ע״י איש השרות ללא כל עלות כספית. חברתנו תמיד עושה מאמצים מעבר לנדרש לתת שירות טוב ואמין לכל לקוחותינו וכך תמשיך לעשות. בקשתו של הלקוח לקבל סלון חדש מטעותו הוא אינה יושבת ומסתדרת בכל היגיון נכון ובריא!!
מוצר:
סלון עור
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply