אורח,
שלום

מים פור יו (Mayim4U)

מתקני ומטהרי מים (פתח תקווה)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700500890
פקס:
לא צויין
כתובת:
אודם 6 קרית אריה פ"ת
דוא"ל:
בעלים:
צלול
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
0
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר במים פור יו ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
1
0
5
נמצאו 6 חוות דעת גולשים על מים פור יו
שם:
גיל
תאריך:
28/03/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(לעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נורא ואיום.

בבעלותי בר מים של החברה, מספר ימים לאחר החלפת פילטרים שגרתית הפילטר החדש התפוצץ בזמן שהיינו בעבודה והציף את הבית, כמובן שלא היה מענה במשרדי החברה באותו הרגע ורק למחרת חזרו אלי עם תשובה לקונית של "מצטערים, נבדוק את הנושא" ומאז כבר יותר מחודש אני רודף אחריהם לתיאום טכנאי שעל פי נציג החברה יכול לבוא רק עד 1800 בערב כי יש לו משפחה.
כמובן שכאשר היה צריך להחליף פילטר בתשלום אותו טכנאי עבד גם בערב בשמחה.

כמובן שעל הצעה לפיצוי אין מה לדבר.

חברים - מוצר זול עולה ביוקר תתרחקו מהחנות הזאת.
מוצר:
בר מים
שם:
alexey
תאריך:
06/10/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מערכת באתר של מיים פור יו לפני כשנה . לקח לי 3 שבועות לתאם איתם התקנה.
לפני כשבוע המיים מהברז של המערכת הפסיקו לזרום וגיליתי שהמיכל המרכזי ריק. מיד התקשרתי לשרות לקוחות שמופיעה באתר ואמרו לי שיחזרו עלי- שאף אחד לא חזר עלי במשך יומיים. התקשרתי עוד פעם וביקשתי התיחסות. הפעם הם נתנו לי מספר טלפון של מתקין שאמר שהוא עסוק ויכול לבוא רק עוד שבוע ימים. הוא ציין שכנראה הבעיה היא שהפילטר נסתם.
התחלתי לבדוק אפשרויות אחרות ופניתי לחברת התקנה אחרת שהגיעו יום למחרת ובאמת גילינו שפילטר נסתם . הבעיה הייתה שבזמן התקנה ראשונית לפני שנה המתקין לא הוריד נייר שהיה דבוק בכל 3 פילטרים מבפנים!!!!!!!! - והוא התפורר מבנים וסתם את המערכת!!!
הכל בתוך הפילטר היה בחתיכות נייר צהובות. נדהמתי - זה המים שמשפחתי שותה במשך שנה. איפה אחריות של החברה ? איפה אחריות של המתקין ? מזעזע.
לבסוף התקשרתי למים 4 יו וביקשתי לדבר עם מנהל. אמרו לי שיחזרו עלי. אני מחקה בסבלנות....
מוצר:
מערכת טיהור אוסמוזה הפוכה אוסמוזה חמישה שלבים
שם:
amar
תאריך:
15/01/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה קניתימ מים 4 יו את האסמוזה הפוכה תוצרת ארה"ב ב 1850 ש"ח לעומת התחליפי ב 700 ש"ח כי לפי דעתם אין השוואה בין סיני לאמריקאי ( בסך הכל מדובר בפלטרים ).
לפני שבוע הזמנתי סט החלפה מהמוכר עצמו ואני מגלה שהחלק היקר בערכה הוא סיני . בבירור עם המתקין הוא הסביר כי שניהם אותו דבר !
אם באמת אותו פילטר אז למה קונים אמריקאי שזה עולה פי 2.5
מוצר:
סט החלפה אסמוזה הפוכה
שם:
vlad
תאריך:
10/11/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לספר על "חווית שירות" של חברת Mayim4U (מערכת מים ומיני ברים) ב25.11.08
רכשתי מיני בר מסוג :מיני בר אקווה פלוס./M02
עם אחריות לשנתיים!!
ל25.10.10 התפוצץ חלק כלשהו במיני בר וגרם לקצר בבית, פניתי מיד לחברה.
בבקשה להזמין טכנאי לבדיקה ותיקון המכשיר.
נציג של החברה (שמו איציק) ענה לי השירות כרוך בתשלום מכיוון שאין לי זכות לנצל אחריות בחודש האחרון!!
לא האמנתי למה שאני שומעת, וביקשתי ממנו לחזור על הנאמר.
לאחר ויכוח החליט הנציג "להתפשר" ולומר שה"הגיע " הזמן להחליף סננים , למרות פג תוקפם של הסננים עוד חודש!
למחרת 26.10.10 הגיע טכנאי (שמו אבי) באיחור, בדק את המכשיר והסביר לי שחייבים לקחת את המכשיר לבדיקה ותיקון במעבדה וכנראה שיחזיר אותו רק בתאריך 31.10.10 או בתאריך 01.11.10!
ברור לכם שלא קיבלתי מכשיר ולא קיבלתי שום פנייה אליי בקשר לתיקון ואספקתו.
בתאריך 02.11.10 התקשרתי לאבי ושאלתי מה קורה עם המכשיר, קיבלתי תשובה שתיקון מתעכב , שכנראה אני יקבל את המכשיר רק בתאריך 04.11.10!
למחרת בבוקר בעלי איבד את סבלנותו והתקשר לחברה (איציק הנציג המפורסם)
ודרש לדבר עם המנהל , קיבל תשובה שימסור
את ההודעה שלו למנהל ויחזור אליו!
והמכשיר כמובן שהם אמרו שהמכשיר יהיה מוכן בתאריך 07.11.10 או בתאריך 08.11.10!
לא קיבלתי מענה , בעקבות זאת בתאריך 08.11.10 פניתי לחברה בבקשה לדבר עם המנהל ולפחות לדעת מה שמו.
נאמר לי על ידי איציק (הנציג) שימסור למנהל את בקשתי ויצור איתי קשר.
כמובן שאף אחד לא חזר אליי!
למרחת בבוקר 09.11.10 בעלי התקשר לחברה, בדרישה לקבל את המנהל ואת המכשיר מהתיקון ושוב נאמר לו שימסרו את בקשתו למנהל ויחזירו לנו את המכשיר יום למחרת (10.11.10) בין 9-11 בבוקר.
עקב קושי לקחת חופש מהעבודה שלי , ביקשתי מאמי לבוא לביתי ולחכות לטכנאי שיחזיר את המכשיר.
עד השעה 11:10 המכשיר לא הגיע ואף אחד כמובן לא יצר קשר.
כולי נסערת פניתי לחברה (לאיציק) ושאלתי מה קרה.? הוא היה מאוד מופתע ואמר איך זה שלא קיבלת עדיין את המכשיר.?
אמר שיבדוק מה קורה ויחזור אליי!!!
ברור שלא חזר!!!!!!!!
קיבלתי מס' פלא של טכנאי שהיה אמור להביא את המכשיר (פיני) שבהתחלה הפלא לא היה זמין והוא ענה רק ב11 וחצי !
קיבלתי ממנו תשובה שהוא יכול להגיע רק אחרי השעה 1 בצהוריים!!!!!
העברתי את הנושא לבעלי, והוא שוב פנה לחברה ובסופו של דבר המיני בר הגיע 14:45 !! לצערי הרב חוויית שירות כזאת לא מאחלת לאף אחד וכדרך אגב עד היום לא קיבלתי תשובה איך קוראים למנהל החברה ולא הצלחתי לדבר איתו. כנראה שלא קיים מנהל בכלל!
ממליצה בחום לא להתקרב ולא לרכוש את השירותי החברה.
מוצר:
מיני בר אקווה אקווה
שם:
גלעד
תאריך:
25/10/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(לעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את המיני בר טייגר משום שדרך חנות זו מחירו הנמוך ביותר.
לאחר כמספר ימים יצר טכנאי החברה (פיני) קשר עימנו ע"מ לוודא לאן לספק את המכשיר. יצויין כי בקשנו לקבל את המכשיר ללא התקנה!
נאמר לנו מפורשות ע"י פיני כי לא ניתן יהיה לקבל את המכשיר במידה ולא נתקין בנוסף לו מקטין לחץ ומסננים (יש ברשותנו מקטין לחץ שכזה וגם מסננים במערכת שכבר קיימת).
לאחר תקופה של 3 שבועות שהמכשיר לא מגיע יצרנו קשר עם שירות הלקוחות ונאמר לנו מףפורשות (ע"י איציק - נציג השירות) שהחברה לא מספקת את מכשיר זה ללא קניית המקטין לחץ והמסננים!!!!! ולכן לא ניתן להזמינו מהם ובטח שלא במחיר בו הוזמן בעבר! פשוט נוכלות וחוצפה שאין כדוגמתה.
בימים אלו אני שוקל הגשת תביעה משפטית כנגד חברה זאת ואמליצכם בחום להסירה מאתרכם.
מוצר:
מיני בר טייגר
שם:
ליאור
תאריך:
20/08/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת ומעולה, לא רק שהם הכי זולים - הם גם הכי טובים.

רציתי לקנות מיני בר, מתוך השוואה בזאפ ובעוד מקומות ראיתי שהם הכי זולים. אחרי כמה שיחות טלפון שעשיתי אליהם, הם נשמעו לי מקצועיים ואמינים, והעדפתי אותם למרות שבמכשיר הספציפי שקניתי, היתה חנות שהיתה זולה מהם בכמה עשרות שקלים.

בנוסף לכך הם מכרו לי מסננים למערכת אוסמוזה הפוכה, בחצי מחיר ממחיר השוק - כך שהעיסקה היתה משתלמת.

הזכרתי כבר שבטלפון הנציג היה אדיב ומקצועי - הוא פירט לי את הדגמים שהוא ממליץ עליהם, והמליץ דוקא על מכשיר מאוד זול - למרות שהרווחים שלו במקרה הזה הם נמוכים משמעותית מהדגמים האחרים.

המתקין הגיע מיד למחרת, למרות שאני לא גר במרכז. התרשמתי מאוד מהמתקין - עשה הכל במקצועיות עם הסבר מפורט למכשיר, אפילו משהו קטן שהיה צריך תיקון בבית - הוא תיקן באדיבות ולא דרש על זה כסף, שיא השירות שהייתי מצפה לקבל - מה שגרם לי לשבת ולכתוב את חוות הדעת הזאת.

ירבו כמותכם!
מוצר:
מיני בר טייגר
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.