דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד היקפי למחשבים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טי אל וי דיסט בעמ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בM4L ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
87
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
67
1
19
נמצאו 87 חוות דעת גולשים על M4L
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
14/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שאני לא מצליח להשיג אתכם בטלפון (מנותק), ובמייל (תיבת הדואר מלאה), אחרי שקניתי אצלכם מחשב והארכתי את האחריות ל3 שנים - אין לי ברירה אלא לנסות לתפוס את תשומת לבכם פה.

האמת שזה מפתיע ומאכזב. התרשמתי בהתחלה משירות טוב, אדיב ולעניין.

אבל מה עוזר לי שהארכתי את האחריות על המחשב לשנתיים נוספות (כפי שהמלצתם), אם המחשב מתקלקל אחרי שנה ואז אין איך להשיג אתכם בשום דרך כדי למסור אותו לתיקון?

זו הכתובת שלי, אשמח שתיצרו איתי קשר.
מספר לקוח: 3300
מספר הזמנה: 7659
מוצר:
מחשב נייד E530
תמונת משתמש
שם:
אראל ונטלי
תאריך:
16/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר הטלפון שלהם מנותק והם לא עונים למיילים.
אבל עדיין נתן להזמין מהאתר.
הייתי מאוד נזהר ! עברו מספר חודשים והמסך של המחשב לא עובד
בבדיקה ב DELL האחריות אינה בתוקף אפילו שקניתי את המחשב לפני חצי שנה.
משהו שקשור ברכישה שלהם של המחשב בארה"ב.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 14z UltraBook
תמונת משתמש
שם:
מלי
תאריך:
02/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המחשב הנייד וכבר מההתחלה הוא היה איטי בצורה שלא תיאמן.
לפני כמה חודשים הוא הפסיק לעבוד בכלל מסיבה כלשהי.
אני מנסה מאז להתקשר אליהם (!!!!!!!) והמספר לא מחובר.
שלחתי פנייה באתר וגם ללא מענה.
אל תקנו אצלם.
הם ממש לא אמינים ואין להם אחריות כלפי הלקוחות שלהם. אני לא הראשונה שאומרת את זה. כשאמרתי לעוד אנשים על החברה הזו הרבה אנשים אמרו לי שחוו איתם דברים דומים.
לא אחזור לקנות בחנות זו!
מוצר:
מחשב נייד G500 I3-3110
תמונת משתמש
שם:
amit
תאריך:
19/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר אינטרנט ידידותי, קל להתמצאות, מבצעים טובים מאוד של מוצרים מעודפים - המוצר שהתקבל כמו חדש לחלוטין למעט האריזה.קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי.שירות לקוחות מעולה - מיד לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו לוודא מה המרכיבים המדוייקים שאני זקוק להם בכדי למנוע טעויות ואי הבנות.האספקה תואמה בשיחת הטלפון.השליח הגיע יום למחרת.חווית שירות מעולה ומקצועית של צוות החנות.יישר כוח ובהחלט יש בכוונתי לרכוש מהם מוצרים נוספים בקרוב.
מקווה מאוד שהשירות המעולה יימשך גם לאחר קבלת המוצר אם וכאשר יהיה צורך בכך.
עמית
מוצר:
מחשב נייד IN-RD33-6120
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
25/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב asus קטן ומהמם! השירות שניתן לי היה מהיר מצויין ואדיב. העובדים נעימים ואמינים. בטוח שאחזור בשנית, ממליצה בחום. תודה!
מוצר:
מחשב נייד Q 200 e
תמונת משתמש
שם:
אורלנדו
תאריך:
17/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ ביותר.
שרון מהמכירות בישל וסגר את העסקה.
שידר מקצועיות אמינות וסבלנות רבה, מה שגרם לחנות להראות כך.
ממליץ לבדוק אותם לפני כל קניה בזאפ, חברה מעולים(שוב שרון),
מוצר:
מחשב נייד Q200E
תמונת משתמש
שם:
AN
תאריך:
12/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל הקנייה עברה בסדר, עד התקלה הראשונה ואז אתה שולח את המוצר למעבדה ואז שיטת "מצליח" נכנסת לפעולה, "נפל המכשיר","נרטב","בדיוק התקלה הזאת לא באחריות" בקיצור לא יעברו את "יצאת צדיק" !
תגובת החנות:
היי אדם,
בראש ובראשונה חשוב לציין כי כול מוצר היוצא מן החנות ללקוח נבדק בקפידה.
במידה והמוצר עדיין מגיע לא תקין או פגום, מייד היית מבחין בזאת וכמובן שהיית מקבל מכשיר חדש.
אבל מכיוון שלא הוגשה שום תלונה במשך ארבעה חודשים מיום הרכישה התלונה שלך איננה מוצדקת.
המוצר הגיע לידי המעבדה עם נזק פיזי קיים בין אם הוא נגרם על ידך או בין אם הוא נגרם במהלך המשלוח אלינו. חשוב לציין שהמשלוח לא נעשה דרך חברת שליחויות מטעמנו אלא נשלח בדואר(קיים צילום של הנזק).
יש להוסיף ולומר שהתקלה שציינת שנוצרה במוצר היא בדיוק בנקודה בה יש את הנזק הפיזי.
מצורפים אליך למייל גם תגובתינו וגם תמונות של הנזק.
חברתנו אינה מתנערת מלתת שירות ובצורה הטובה ביותר ללקוחותנו, אך ביחד עם זאת אנו מתנהלים ע"פ תקנון כחוק, נזק פיזי אינו באחריות.
שווי ערך התיקון של מכשירך עומד ע"ס 500 ש"ח, למרות אי הצדק החלטנו לבוא לקראתך ולהוזיל את מחיר התיקון ב-200 ש"ח מהמחיר המקורי, כך שמחיר התיקון הסופי שהצענו לך הוא 300 ש"ח שגם זה לא מקובל עליך.
נשמח לעמוד לשרותך בכול שאלה בנושא זה.
צוות M4L.

מוצר:
Asus VivoTab RT TF600T
תמונת משתמש
שם:
myself
תאריך:
03/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מי שקונה בM4L יכול לישון בשקט.
אחרי שקנינו את הלפטופ והדלקנו אותו בפעם הראשונה הוא נדלק עם מסך repair.
כשדיברנו איתם הם מייד לקחו אחריות והיו מוכנים להחליף את המחשב בלי שום בעיה או ויקוח.
יותר מיזה, הם התקינו בעצמם את כל העידכונים ונוסף על זה הם שלחו את הלפטופ לאחר סיום העבודה אלינו חזרה עם שליח.

המחיר זול והם לוקחים אחריות מלאה על המוצרים שהם מוכרים, אפשר לקנות שם בלב שקט והשירות שהם נותנים.. אין הרבה מקומות שניתקלתי בשירות כזה. שרון צריך לקבל איזה בונוס על העבודה הזו שהוא עושה שם.
מוצר:
מחשב נייד lenovo thinkpad twist
תמונת משתמש
שם:
יוסי אלמגור
תאריך:
29/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זכיתי ליחס אדיב , חוות דעת מקצועית והוגנת , במחיר טוב ( אחרי השוואת מחירים) ,הדגמה של מספר דגמים להשוואה .
מוצר:
טאבלט 10"
תמונת משתמש
שם:
galzas
תאריך:
29/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טאבלט מתנה לאחותי.
בגלל תוספת הרחבת הזכרון השארתי הודעה באתר.
חזרו אלי תוך פחות משעתיים, עם חיוך ונכונות מלאה לתת את השירות הטוב ביותר וכך היה.

ההזמנה עברה חלק, הטאבלט הגיע ישירות למקבלת המתנה יום אחרי ההזמנה (האמת שהיא פספסה שיחה מהם עוד באותו היום - רצו לתאם משלוח באותו היום?)
בכל אופן - שירות מ ע ו ל ה .

בוודאי שאחזור לקנות פה שוב.
מוצר:
טאבלט Asus MeMo Pad ME172V
תמונת משתמש
שם:
amitaidg
תאריך:
29/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר הזמנתי דברים בזאפ אבל נרשמתי היום בפעם הראשונה כי כל כך התלהבתי מחוויית הקניה! במוצאי שבת לחצתי להזמין ושילמתי דרך פייפאל. למחרת בבוקר כבר התקשר אלי מישהו מהחנות לאשר שהפרטים נכונים, חשבתי שזה מאוד יפה והנחתי שעוד בערך 14 ימי עסקים אשמע מהם שוב ואצטרך ללכת לדואר... למרבה הפלא, למחרת (יום שני) מתקשר שליח להודיע שהוא בדרך אלי הביתה!! היה פשוט מעולה והלוואי שתמיד השירות יהיה כל כך פשוט ומהיר...
מוצר:
טאבלט MP7402
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
28/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
סוכן המחירות שרון ראוי לשבח המתבטא בכושר סבלנות וירידה לפרטי פרטים כדי להבין את צורכי הרוכש ואף יותר מזה, התקשרות לבית הלקוח כדי לפתור בעיות אישיות שנוצרו תוך כדי הפעלת המחשב.
גם מי שאינו מצוי ברזי המחשב מבין את ההסברים.
בנוסף לכל זה המחיר היה ללא תחרות.
אמינות ושירות מעל למצופה. יישר כח!
מוצר:
מחשב נייד inspiron 5520
תמונת משתמש
שם:
Dima Udod
תאריך:
29/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות חבל על הזמן! מחשב ראשון שלי, וכמה סבלנות!!! ממליץ בחום!!! אחלה של חנות ועובדים, שעובדים לא רק בשביל כסף ולקוח אלא למענו!!)))
מוצר:
מחשב נייד LifeBook
תמונת משתמש
שם:
Idan Ben-Porat
תאריך:
24/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואפילו יותר מזה. הסבר מפורט על המוצרים השונים וההבדל בניהם, והתאמת ייעודית לצרכיי האישיים. כן ירבו חנויות כמוכם.
בנוסף, גם שירות הלקוחות לאחר הקניה מצוין (יש אבא לחזור אליו).

בקיצור , אני להבא קונה רק אצלם, ממליץ לכם גם.
מוצר:
טאבלט tab 2
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
19/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט שהגיע לאחר כשבועיים.
הגעתי עצמאית לחנות כדי לקח אותו וקניתי אותו במקום.
שרון, איש השירות נתן לי אותו וכשהוא הביא אותו מהמחסן למעלה הוא היה ללא עטיפת ניילון סגורה, אבל הנחתי שזה לא משנה.
בקיצור, אכלתי קש!
הטאבלט היה על הפנים, ולא תפקד, נכבה באמצע כשהוא עם סוללה מלאה ועבד נורא לאט בצורה שלא נסבלת.
לאחר פחות משבוע ביקשתי להחזיר אותו ולקבל את כספי בחזרה, כמובן שנתקלתי בסירוב והסכמה להחזיר לי את כפסי פחות 25% (שזה המון!)!!
פשוט חוצפה שלא נתקלתי בה!
לאחר משא ומתן הסכימו להחזיר לי את כספתי פחות 15% (שזה עדיין המון, אבל פחות מה-25% ולכן עדיף) ללא ברירה הסכמתי.
אני לא אחזור לקנות בחנות הזו יותר ואני ממליץ לא להתקרב אליה בכלל!
אחרי שהם מוכרים לך מוצר, אתה צריך לעשות שמניות באוויר כדי לקבל יחס אם בכלל.
ושלא לדבר על הזמן שבזבזתי על העניין הזה!
כשאתה קונה מוצר, אתה מצפה שיהיה טוב, ואם הוא לא טוב, לקבל מוצר אחר או החזר, אתה לא צריך להתחנן למה שמגיע לך!
לא להתקרב לשם!!
תגובת החנות:
הלקוח הנ"ל רכש את המוצר בחנות ישירות ולא ביצע הזמנה באתר כלל.
לאחר מספר ימים פנה אלינו הלקוח בטענה שהמוצר אינו תקין, אנו קיבלנו את טענות הלקוח הסברנו לו שאם בבדיקת המעבדה אכן ימצא שהמוצר אינו תקין יהיה זכאי לזיכוי או החלפה.
ממצאי בדיקת המעבדה העלו שהמוצר תקין לחלוטין ומשיחה שביצעו עם הלקוח הובן שהלקוח אינו מעונין במוצר ולא קיימת תקלה במוצר כלל.
אנו הסברנו ללקוח שאם ברצונו להחזיר את המוצר במצבו לאחר שהופעל והוטען נצטרך לזכותו בהתאם .
לצערנו הלקוח החליט לכתוב תגובה חסרת בסיס שאינה תואמת את העובדות כלל.
בברכה
צוות M4L

מוצר:
טאבלט TAUA TAB TF600 32GB
תמונת משתמש
שם:
אלינור
תאריך:
19/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טאבלט דרך זאפ התקשרתי לחנות קיבלתי שרות מקצועי ויעוץ ,הזמנתי אתמול וקיבלתי כבר היום את הטאבלט תודה רבה לכם
מוצר:
טאבלט TF600
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
18/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות!!! המומלצת!!!

תשמעו סיפור
שלום אני מתעניין לגבי מחשב (לנובו מדגם ספציפי) שעולה באתר 2700
שרון: אין בעיה פרטי כרטיס אשראי וכו' וכו'
ניתוק.

שרון למחרת: מצטער אין לנו את המחשב במלאי וכנראה גם לא יהיה.
אני: מה עושים?
שרון: יש לנו דגמים אחרים וכו'
(כשאני שומע דבר כזה ואני גם ממליץ לכם לעשות כך, הוא קודם לבטל את העיסקה ואז להמשיך בכל הדיבורים.)
אני: אני מכיר את רוב הדגמים של לנובו (והמחיר) תגיד לי מה יש לכם.
שרון: יש מחשב אחר (a3g) עם כרטיס מסך שעולה 3700 אבל אני יעשה לך אותו באותו מחיר.
(???זה רציני???)
אני: (משחק אותה לא מבין) לא חשוב לי כ"כ הכרטיס מסך אבל שים לב שההארד דיסק של המחשב הזה הוא יותר איטי.
שרון: אין בעיה אני יחליף לך את ההארד דיסק ליותר מהיר כמו הקודם.
ניתוק.

המחשב הגיע עד הבית תוך יומיים.

כבל הטעינה של המחשב היה תקול.

אני: תשמע שרון אין לי טעינה.
שרון:אני מה זה מצטער אבל תעשה לי טובה ותבדוק אם זה רק הכבל או המחשב ממש כי אם זה רק הכבל נשלח לך כבל חדש.

השאלתי כבל מחבר ווידיתי שהבעיה בכבל.

הכבל הגיע תוך יום. אבל הכבל הגיע רק מהשנאי עד המחשב ולא מהשקע עד השנאי.

אני: תשמע שרון אני מה זה מצטער בשבילכם אבל בשנאי ששלחתם אי אפשר להכניס את הכבל הקודם כי זה לא אותה כניסה.
שרון: אין בעיה אני שולח לך גם את הכבל הזה.

למחרת זה הגיע. (הכל ע"י משלוחן עד הבית)

אני: שרון מה אני אעשה עם כל הכבלים שהשארת לי? חלקם טובים?
שרון: תשאיר אותם לעצמך.

בסוף במחשב היה גם כרטיס ssd..... והמחשב שלי עף.....
והכל קיבלתי במחיר הפסד.

סיכום: חנות שחרטה על דיגלה שהלקוח יהיה מרוצה בכל מחיר. נקודה.
אפשר לומר שאם הסתבכתם עם החנות הזו אתם ללא ספק תצאו מורווחים בענק!!!

שרון זה אמנם הכוכב שלהם אבל באמת כל הפקידות שם נחמדות מסורות ומבינות עניין.
ראוי לציין שבמהלך כל המכירה עשיתי אליהם הרבה מאוד טלפונים ותמיד הם כולם היו אדיבים. לא הייתי צריך יותר מלומר שקוראים לי מאור וכבר הם זכרו אותי. שיגעתי אותם.
מוצר:
מחשב נייד a3g
תמונת משתמש
שם:
hary2000
תאריך:
14/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעבר רכשתי שני מחשבים ניידים מחנות זו.
לאחר התייעצות טלפונית עם נציג השירות שרון אשר המליץ על מחשב שתואם את צרכיי. ולאחר השוואת מחירים באתר זאפ,
פניתי לשרון וביצעתי הזמנה טלפונית. האיסוף נעשה כשעה לאחר ההזמנה ושרון דאג להפעיל את המחשב ולייעץ באדיבות.
מוצר:
מחשב נייד S3-391-6046
תמונת משתמש
שם:
מנחם
תאריך:
03/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות וענה לי איש המכירות שרון. במהירות, בסבלנות ובמקצועיות רבה. חלק מהקניה הייתה דרך המייל שזה חוסך הרבה זמן ומייעל מאד את הקניה. הכל דפק כמו שעון והכי חשוב עם חיוך ויותר זול מכל חנות אחרת שבדקתי.

בעקבות כך, אף המלצתי לחברה שקנתה שם עוד מחשב.
מוצר:
מחשב נייד 3520
תמונת משתמש
שם:
Meg
תאריך:
01/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש טאבלט בחנות הזו ונתקלתי בחוסר בלתי אפשרי של רצינות ואחריות.
הזמנתי את הטאבלט כבר לפני יותר מחודש והוא עדיין לא הגיע למלאי. באתר רשום שזמן האספקה הוא שבועיים בלבד. הפקיד ענה על התלונה שלי בהתחלה שהמוצר אמור להיות אצלו כל יום ובמייל האחרון שלו כתב שהוא "מקווה" שהטאבלט יגיע אליו עד סופ"ש! זה פשוט לא יאומן! הצטרכתי ללכת ולקנות במקום אחר.
אל תזמינו בחנות הזאת בשום פנים ואופן.
מוצר:
טאבלט Galaxy Note 10.1
תמונת משתמש
שם:
SIMA
תאריך:
26/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מחשב DELL, הם אמרו שהמחשב לא במלאי ותוך 14 ימי עסקים יגיע. הייתי עסוקה, הזמן עבר, עברו יותר מ3 שבועות (ללא חגים) והם לא יצרו עימי קשר.
בטלתי את ההזמנה.
אל תזמינו, אין להם את מה שאתם צריכים כנראה.
מוצר:
מחשב נייד Dell Vostro 3560 i7-3632QM
תמונת משתמש
שם:
inna
תאריך:
26/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד לפני חודש וחצי ב10.10 על מנת שהוא יספיק להגיע לפני תחילת שנת הלימודים. לאחר כשבוע יצרו איתי קשר על מנת לאמת את פרטי התשלום כאשר שאלתי מתי ההזמנה אמורה להגיע אלי אמרו לי שייקח מספר ימים. לאחר שעברו 14 ימי עסקים התקשרתי שוב לחנות על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה, אמרו לי שכל יום היא צריכה לצאת מהמכס ויום למחרת ההזמנה אצלי.
המחיר שהם הציעו היה נמוך יותר מהמחיר שהיה בחנויות אחרות, אך עם כל העיכוב זה כבר לא שווה את זה. ההזמנה מעוכבת במכס כבר מעל חודש ולפי מה שאני יודעת יש דרך להוציא את ההזמנה מהמכס - אבל כנראה שלא אכפת להם מהלוקחות שלהם.
מוצר:
מחשב נייד X202
תמונת משתמש
שם:
eharlap
תאריך:
28/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד כמתנת יום הולדת לאישתי, לאחר ההזמנה התקשרו אלי מהחנות ומסרו לי שהמחשב לא במלאי ויגיע תוך כמה ימים, המתנתי שבוע התקשרתי שוב ושוב הבטיחו שיחזרו אלי ואפילו לא חזרו אלי עם תשובה. ממליץ לא לקנות בחנות זו.
מוצר:
מחשב נייד inspiron
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
27/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחשב שהופיע באתר היה זול מאוד ביחס לחנויות אחרות, ולפי הביקורות זה מחשב טוב מאוד.
זמן האספקה המובטח באתר הוא 14 ימים. שבוע לאחר ההזמנה פנו אליי מהחנות ואמרו שהתשלום שביצעתי בפייפאל כבר לא תקף מכיוון שכתובת האימייל של החנות בפייפל הוחלפה מאז ששילמתי, ולכן עליי להעביר תשלום חדש לכתובת אחרת. לא הייתה לא בעיה לעשות זאת ואני מניח שזו תקלה חד פעמים.
לעומת זאת, כיום כבר חלפו 16 ימים מאז ההזמנה, ובהתכתבות עם נציג מהחנות נאמר לי שהוא מקווה שהמחשב יגיע אליו השבוע, אבל גם זה לא בטוח.
מכיוון שיש לי צורך במחשב עבור הלימודים באוניברסיטה, אני נפגע מכך שהמחשב לא מגיע תוך הזמן שהובטח. כנראה שאבטל את ההזמנה ואקנה במקום אחר.
מוצר:
מחשב נייד XPS 13
תמונת משתמש
שם:
Nizans
תאריך:
16/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שערכתי בין מספר מחשבים ניידים החלטתי להזמין מ-M4L מחשב נייד מדגם Dell Inspiron 5520. מכיוון שהייתי צריך את המחשב כמה שיותר מהר לפני תחילת הלימודים בחרתי באיסוף עצמי מתוך כוונה לזרז את תהליך ההמתנה.
עברו שבועיים והמחשב עדיין לא הגיע ואפילו לא יצרו קשר, התקשרתי לחברה ואמרו שהמחשב צריך להיות אצלם ממש כל רגע, היום או מחר. חיכיתי יומיים נוספים ליתר ביטחון והתקשרתי שוב ואז אמרו לי שמכיוון שעדיין אין להם את המחשב הם מציעים לי דגם חלופי בעל אותו מפרט שהם יוכלו לספק לי תוך יום עד יומיים. בלית ברירה הסכמתי להחלפה ושוב חיכיתי יומיים מבלי שהתקשרו ליצור איתי קשר. כבר עברו למעלה מ-3 שבועות מביצוע ההזמנה שבמהלכה רק מורחים אותי!
יש לציין שהשירות הטלפוני מאוד מסורבל. בכל פעם עונה פקידה שלא ממש יודעת את כל הפרטים, אז היא מעבירה את הפרטים שלך לשרון הבחור האחראי ורק לאחר זמן מה הוא חוזר אלייך.

לבסוף החלטתי שנמאס לי ואני מעוניין לבטל את ההזמנה. התקשרתי אליהם בזעם ואמרתי להם שאם היום המחשב לא אצלי אני מבטל את העסקה, ופתאום הפלא ופלא נציג השירות אומר לי שהמחשב אצלם כבר יומיים והם שכחו להגיד לי (או זה מה שהם טוענים). כמה שעות לאחר מכן בוצע משלוח מהיר אליי הביתה מכיוון שלא יכולתי לאסוף עצמאית.

המחשב עצמו סבבה ואני מרוצה ממנו, אבל השירות בוודאי לא יגרום לי לרכוש מהם שוב.
תגובת החנות:
טענות הלקוח נבדקו על ידי הנהלת החברה ונמצאו נכונות.
לצערנו עיכובים במכס עקב החג חברו לעיכובים נוספים ויצרו עיקוב לא הגיוני באספקת המוצר.
הבלבול האחרון נבע מהלחץ באספקות לאחר העיקובים השונים בהגעת המלאי למחסני החברה.
התנצלנו בפני הלקוח והוא פוצה.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 5520
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply