דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
יו פי תקשורת בע'מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באל סי דיל ?
4.86
ציון ממוצע
28
חוות דעת בשנה האחרונה
735
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
5
0
0
שנה אחרונה
27
0
1
כל הזמן
689
2
44
נמצאו 735 חוות דעת גולשים על אל סי דיל
תמונת משתמש
שם:
דגן
תאריך:
16/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו כבר רכישה שנייה בחנות זו ובכל פעם קיבלתי שירות מצוין, פעם מיניב ופעם מחי שהיו אדיבים בסיפוק מידע, ענייניים ואמינים. אין מצב לחכות לנציג מכירות, השירות במעבדה מיידי. נשארתי עם חוויית קנייה חיובית! תודה לכם!
מוצר:
סלולרי S4
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
14/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוות הדעת שלי על המעבדה. הנייד לי סמסונג S3 נכבה לי הרבה פעמים. פניתי למעבדה של החנות שרכשתי את הסמסונג S3 במעבדה טענו שיש לי בעיה ברכיב המתחים והעלות 400 שח'. הדיאגנוזה לא נראתה לי. לכן בהמלצת הבת שלי פניתי למעבדה של אל סי דיל. קיבל אותי שאולי מהמעבדה ופרשתי לפניו את כל הסיפור. הוא הציע לי לעדכן תוכנה שלדעתו תפתור את הבעיה. תמורת מחיר סימלי עידכנו לי את התכנה ועד היום במשך שבוע ימים לא קרה לי שהמכשיר נכבה. כל הכבוד לשרות הראוי לציון
מוצר:
נייד S3
תמונת משתמש
שם:
Amir
תאריך:
13/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר מספר חודשים של שימוש הפסיקו כפתורי ה BACK ן MENU לעבוד.
כשפניתי לקבל שרות תחת האחריות נאמר לי שאני צריך לשלם עבור מסך חדש מכיון שהטלפון שרוט. יש לציין שהתקלה פנינימית וללא שבר חיצוני במסך. פשוט התחמקות מהאחריות. כמו כן המגן שקניתי עם הטלפון התפרק לגמרי אחרי מס שבועות.
תגובת החנות:

ובכן....עיון קל בחלק מלמעלה מ-250 חוות הדעת הכתובות על אתרנו ואשר אינו מצריך מכם הלקוחות זמן רב יספיק כדי להבין כי המשפט האחרון שיכול להיאמר עלינו הוא: "פשוט התחמקות מהאחריות" כפי שציין אמיר,שכן דרכנו מבוססת אך ורק על השרות האיכותי שלפני ואחרי המכירה !
ועתה נפרוס בפניכם את הדברים באופן מדויק כפי שהיו בפועל :
1. אמיר הגיע אלינו לקבלת שרות והתלונן כי לחיצי "טאצ'" מסוימים אינם פועלים, אך כבר בקבלת המכשיר לבדיקה הסב את טכנאי את תשומת ליבו כי המכשיר במצב חיצוני רע ועל גבי המכשיר סימני נפילה רבים וסדקים בגוף המכשיר (בחלק ההיקפי).
2. הוסבר לאמיר כי באופן עקרוני מכשיר הניזוק משברים ונזקי מים מאבד את תוקף האחריות (כמו בכל חברה ועל פי נוסח ת.האחריות) אך יחד עם זאת אנו נפעל בשונה ונבצע מספר פעולות על מנת בכל זאת לנסות ולהשיב את המכשיר למצב פעולה תקין ולמצות את הטיפול ללא צורך בתשלום ובתנאי שלא נגרמה חבלה המצריכה החלפת חלק מהותי כתוצאה מנפילת המכשיר וריבוי הסדקים:
• המכשיר נפתח על ידינו על מנת לוודא כי כל כבלי החיבור במקומם ולא נותקו ונמצא תקין.
• הצענו לאמיר שנבצע "פירמוט" של המכשיר והתקנת מערכת הפעלה מחדש מה שבהחלט יכול להביא לפתרון הבעיה מניסיוננו,אך בשלב זה החליט אמיר כי אינו מעוניין לבצע "פירמוט" אולי בשל החשש לאבד חומר שהיה על גבי המכשיר אך בכל מקרה לא אפשר לנו למצות את אפשרויות התיקון עד תום ובשלב זה נטל את המכשיר נפרד באופן יפה מהטכנאי ועזב את משרדינו.
האופציה האחרונה שהייתה היא החלפת מסך שכן ייתכן והייתה פגיעה פיזית ברכיבי הטאצ' כתוצאה מהחבלות הרבות,אך מאחר ואמיר אפילו לא אפשר לנו לבצע "פירמוט" ולהתקדם בסדר המסקנות הדרוש לטכנאים להגיע למסקנה סופית אנו כלל לא בטוחים שהיה צורך להגיע לשלב החלפת המסך.
חבל לנו שדווקא לקוח שזכה לטיפול ראוי שכזה ואשר לא אפשר לטכנאי המעבדה לסיים את הטיפול המאוד "לא מתחמק" בחר לכתוב את "האמת שלו" באופן מעוות חלקי ומטעה.

מוצר:
טלפון סלולרי grand
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
10/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר השוואת מחירים באתר, הגעתי לחנות לצורך ביצוע קניה.
השירות שניתן היה מקצועי, אדיב ומהיר.
בהלךט אשמח לבצע רכישות נוספות בחנות זו!
מוצר:
טלפון סלולרי 9300
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
07/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהיר, אדיב, יעיל - מעולה!
הזמנתי בחנות אחרת, חיכיתי כמה ימים ולא הגיע כלום, התברר שאין במלאי ולא הודיעו לי, פניתי לחנות הזו, ותוך שלושה ימים השליח דפק בדלת עם הטלפון. לדעתי קיבלתי upgrade כי הזמנתי בדואר וקיבלתי עם שליח. ישר כוח!
מוצר:
טלפון סלולרי S2+
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
03/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות גדולה משציפיתי, מעוצבת ומסודרת. למעט כך שהקפה בתשלום, היחס ישיר, ענייני ומנומס, השירות אדיב והם משקיעים תשומת לב בכל לקוח ככל שהוא צריך. בי טיפלו איתי ויניב ושניהם היו בסדר גמור. אם הם ישמרו על מחירים תחרותיים אני בהחלט אקנה שם שוב.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
02/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הנייד במתנה, נאמר לי שהנייד הגיע בזמן, במהירות וביעילות.
לאחר מכן קיבלתי שירות אישי ומצויין מחי בסניף פ"ת.
אני ממליצה בחום על סניף פ"ת.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s 3 mini
תמונת משתמש
שם:
Jane
תאריך:
02/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט לא יאומן! שלשום דברתי בלילה עם איתי בצ'אט והוא ענה לי על כל השאלות בהרבה סבלנות ...אתמול בבקר שוב דברתי איתו בטלפון וענה שוב על עוד שאלות...הזמנתי... והיום בבקר הטלפון כבר אצלי בבית!! פשוט מדהים. לא נתקלתי אי פעם בשרות ויחס עד כדי כך טוב. מומלץ בחום רב. הם פשוט אנשים טובים שבמקרה גם יש להם בית עסק! כל הכבוד ורב תודות!
מוצר:
סלולרי LG G2
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
29/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בעקבות המלצת אחי.
קיבל אותנו הנציג יניב. יחס מצוין ולבבי ובמקצועיות
היה צורך בהחלפת מגן המסך- הוחלף מיידית.
נהניתי גם מהחנות המסודרת
מוצר:
טלפון סלולרי g2
תמונת משתמש
שם:
צור
תאריך:
27/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום יפה! עם תצוגה, וחדרי פגישות נוחים.
שרות מיידי, מסביר פנים. ענייני וטוב.
מעבדת תיקונים במקום.
יש גישה גם מרחוב בולטימור - (שם יש סיכוי טוב יותר למצוא חניה).
מומלץ מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי Note 3
תמונת משתמש
שם:
vicky
תאריך:
27/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להמליץ בחום על מקום זו. זו הפעם השנייה שאני רוכשת בחנות זו מוצר חשמלי וברצוני להביע את שביעות רצוני המלאה מהשרות של המוכרים, משרות התיקונים, המחיר המצוין לכל הדעות לעומת שאר החנויות, היחס האדיב והשרותי שהיום מאוד קשה למצוא וכמובן מהמגוון הרחב של המוצרים. ממליצה בחום.
מוצר:
טלויזה 46'' F 6400
תמונת משתמש
שם:
ניב
תאריך:
26/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי סקר מקיף מאוד באינטרנט, הגעתי לחנות המדהימה הזאת, עם המוכר חי שהיה הכי מקצועי, הגון, סבלני וכן.
עוד לפני הרכישה קיבלתי מענה לכל שאלה ששאלתי, ולאחר הרכישה קיבלתי הדרכה מלאה על המכשיר ואופן השימוש בו וליווי מקצועי בהחלט!
אין ספק שמעתה כל מי שישאל אותי, ישר אשלח אותו לחנות הזו.
תודה לכם Lcdeal ולך חי, על חוויית קניה מדהימה!
המשיכו כך!
מוצר:
סמארטפון LG g2
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
26/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי עם מסך שבור לחנות וקבלתי יחס הוגן עם תשומת לב ומענה על כל השאלות שלי. במיוחד משאול הטכנאי במקום. מעבדת התיקונים עושה רושם של מקום אמין עם ידע של העובדים במקום.
התאכזבתי מעט שכן ערב קודם כשהגעתי למעבדה, הובטח ללי תיקון אחר - זול יותר , ובעת הגעתי נאמר לי שלא ניתן יותר לבצע את התיקון הנ"ל. לא ברור לי מה הסיבות. התיקון בוצע תוך מתן שירות הגון.
תודה לשאול
מוצר:
סלולרי S III
תמונת משתמש
שם:
סימי
תאריך:
24/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, ברצוני להלל ולשבח את השירות היוצא דופן שקיבלתי מהטכנאי שאול. אין ספק שלרוב לאחר קניית מוצר לא תמיד אתה מקבל שרות שלאחר הקנייה. חווית השרות שקיבלתי משאול היתה חוויה שהשאירה אותי בהלם מוחלט, אין ספק שבעקבות כך אני הוא הכרטיס הביקור הכי טוב ש LCDEAL יכולים לקבל. אין ספק שבידכם נכס שכדאי לשמור עליו מכל משמר. שאול תודה רבה על התעקשותך להוציא אותי מרוצה. יישאר כוח.
מוצר:
פלאפון S3
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
23/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היגעתי לחנות, במהלך הקנייה טיפל בי יניב מוכרן ענייני, אדיב באופן יוצא דופן אשר הקשיב לי באופן פעיל והמליץ לי על מכשיר המתאים לצרכיי (גלקסי note 3). הוא ווידא שאbh מרוצה מהקניה, וכנראה שאקנה מכשיר נוסף.
מוצר:
טלפון סלולרי Note 3
תמונת משתמש
שם:
עמיר
תאריך:
18/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות פנה אלי בחור אדיב ומסתבר מאד יעיל בשם יניב , ביקשתי שירות טוב והעקר במהירות מאחר ומהרתי , תוך רבע שעה יצאתי מרוצה עם מכשיר גלאקסי 3 + 2 שנות אחריות במחיר מדהים ואפילו בתשלומים , חווית שירות נעימה ומהירה תודה, אורלי :-)
מוצר:
סמסונג גלקסי 3 גלקסי 9300 לבן
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
18/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצויינת, שרות מהיר. יומיים אחרי הרכישה התגלתה תקלה במסך, ומבלי לשאול הרבה שאלות , עמדו ברחראיות והחליפו מסך במקום.
מוצר:
סמרטפון גלקסי 3
תמונת משתמש
שם:
בר כוכבי
תאריך:
17/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס מדהים, מטפלים במקום, תמיד מרצים את הלקוח.
באתי 3 פעמים לתקן את הטלפון תמיד דאגו לעשות לי זאת במיידי ואף לא גבו תשלום למרות שאין ברשותי ביטוח.
מומלץ בחום!!!!
מוצר:
טלפון סלולרי s I9300
תמונת משתמש
שם:
Leor
תאריך:
13/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לקנות את המוצר בחנות הזאת בגלל המשובים החיוביים שהחנות קיבלה ולא בגלל שהמוצר נמכר שם במחיר הזול ביותר. במקום נאמר לי על ידי איש מכירות אדיב כי מחיר המוצר גבוה ב-200ש"ח מהמחיר המצויין בזאפ, והסיבה לכך היא שהאחריות המוענקת היא על ידי היבואן הרשמי ולא על ידי יבואן מקביל. בנוסף נאמר לי כי אם ברצוני לקנות את המוצר במחיר שצויין באתר "זאפ" יהיה עלי להמתין כשבעה ימים עד הגעת המוצר לחנות. העלמת המידע הזה היא הטעיה צרכנית מובהקת הקבועה בחוק. השיטה הזאת, של פרסום מחיר נמוך למוצר שאינו ניתן לרכישה בפועל, עובדת, ולראיה, אני ביצעתי את הרכישה במחיר הגבוה הלא צפוי, כי לאחר שקלול הוצאות הדלק והזמן להגיע למקום החלטתי למזער נזקים ולבלוע את הגלולה. הטעם המר נשאר, חשוב שהפרקטיקה הפסולה הזאת של העלמת מידע תיעלם בעזרת הבאתה לידיעת הציבור, כולל אתר "זאפ" שאמינותו כמדרג אמין של מחירי מוצרים עלולה להפגע.
תגובת החנות:
אנו דוחים ושוללים את חוות הדעת שנכתבה ללא כל בסיס וללא עיון של הלקוח בפרטים המצויינים בדף המוצר באתר טרם הרכישה וטרם כתיבת חוות הדעת שכן כל האינפורמציה אותה מציין הלקוח כ"מוסתרת" מופיעה באופן ברור ומובלט באתרנו.
במוצרים מסויימים קיימת אפשרות לרכוש את המוצר עם אחריות "יבואן מקביל" במחיר X או אחריות של "יבואן רשמי" בתוספת מחיר.
בכל מקרה אנו מתחייבים לספק ולעמוד בזמן האספקה המצויין באתר שהינו 7 ימי עסקים ממועד ההזמנה אך מאחר והלקוח ביקש לאסוף את המוצר במקום הוסבר לו שבמלאי מצוי באותה עת רק המוצר של היבואן הרשמי וכי במידה ויחליט לרכוש בכל זאת מוצר מייבוא מקביל זול יותר יקבלו לביתו תוך 7 ימי עסקים ללא חיוב משלוח.
כל אחד ואחת מכם מוזמן לקרוא את למעלה מ-200 חוות הדעת הכתובות על אתרנו ולהיווכח שאין ולו חוות דעת אחת דומה לזו שכתב הלקוח שכן אם דבריו היו נכונים ודרכנו הייתה להוליך לקוחות שולל היו נכתבות עשרות חוות דעת דומות.
הנכם מוזמנים לעיין באתרנו ולהיווכח כי כל האינפורציה הדרושה עומדת לנגד עיניכם באופן בולט וברור.
המוניטין הרב של אתר LCDEAL ובחירתו כ"קניה חכמה" בזאפ נבנה על בסיס אמינותנו ובחירתנו בדרך הישר וכך נמשיך גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
chen
תאריך:
07/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות אדיב ומקצועי
הסבר מפורט על תכונות המכשיר, אביזרים נילווים, כולל הדבקה מעולה של מגן המסך,
כולל התקנה
מבחור בשם חי.
(-:
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 5
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
04/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר באתר ובאותו היום נוצר קשר מטעם החנות לווידוי פרטים. המכשיר הגיע מוקדם מהצפוי ופנייה לשרות הלקוחות של החנות במייל נענתה במהירות, ביעילות ובמקצועיות-כפי שצריך. תענוג של שרות-ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי DESIRE 500
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
25/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמה וקבלת המוצר עברו ללא בעיות מיותרות, כך שאם הייתי מרוצה מהמוצר, חוויית הקניה שלי היתה 5 כוכבים. רק של Samsung S4 שקניתי מהחנות הייתה בעית multitouch קשה (אנא בדקו את שלכם עם אחד או יותר מעשרות האפלקיציות היעודיות לכך, בחנות זו היו שני טלפונים עם בעיה דומה).

הבעיה היא אכן איננה של החנות עצמה. אך כאשר שבתי לבדוק את הבעיה ו/או להחזיר את המכשיר אם אין פתרון בנמצא. נתקלתי ביחס אשר לדעתי הינו מביש.
אין מקום לדעתי לשאול שאלות כגון ״האם הבעיה מפריעה לך?״ כאשר טרחתי לעזוב עבודה ולהגיע למקום על מנת לטפל בבעיה. זה גם מביש שאחד המוכרים מכריז חגיגית ״שאין כל בעיה״ וזאת מכיוון שהוא לא מאמין לאפלקיציית הבדיקה (הראיתי להם שלושה אפליקציות בדיקה שונות + סרט youtube שבו האפליקציות רצות על s4 ללא בעיה). רק לאחר שבעל החנות התערב הוסכם על ביטול העיסקה, אך עם קנס של 100 ש״ח או 5% מערך העיסקה. כך שהרושם הכללי הוא שאם המוצר שאתם קונים הינו טוב תיהיו מרוצים מהחנות, אם לאו אז כנראה תזכו בשירות לקוחות פחות מאופטימאלי ולתרום לבעל העסק כ 100 שקלים הכי קלים שהוא עשה.
תגובת החנות:
לטעמנו חוות דעת זו בהחלט יכולה הייתה להכתב על דרך החיוב שכן הלקוח מציין בדבריו :
*"ההזמנה וקבלת המוצר עברו ללא בעיות מיותרות" !
*"חווית הקניה שלי הייתה 5 כוכבים" !
*"הבעיה היא אכן איננה של החנות עצמה" !
נוסיף ןנדגיש כי אפילו את ביטול העסקה ביצענו ללא כל ויכוח ועל פי תקנון האתר המנוסח
על פי חוק הגנת הצרכן וכל זאת אף על פי שמבדיקה טכנית מקצועית של המוצר לא נמצאה בו כל תקלה.
אם כך למעשה כל תלונתו של הלקוח הינה בגין גביית דמי ביטול העסקה בסך 100 ש"ח המעוגנים בחוק הגנת הצרכן ועל פיו אנו מקפידים לפעול.
נוסיף ונציין כי בעולם קיימות מאות אלפי או מיליוני אפליקציות שחלקן מכילות ליקויים תפקודיים ואלה אינן מהוות כל אינדיקציה עבורנו לתקינות מכשיר הסלולאר שכן כל אחד מאיתנו נתקל בשלב כזה או אחר באפליקציה שמתפקדת באופן לקוי ומכילה "באגים".
אנו מקפידים על קיום החוק כלשונו ועל מתן שירות מצויין גם כאשר המדובר בביטול עסקה לבקשת הלקוח !
מוצר:
טלפון סלולרי S4
תמונת משתמש
שם:
natan
תאריך:
24/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבדקתי לגבי טלפונים שונים החלטתי ללכת על הLG G2. לאחר בירור בזאפ ועוד מיני מקומות החלטתי ללכת על אל סי דיל בעיקר בגלל הביקורות הטובות שקראתי על החנות. הלכנו אני וחברה שלי לחנות וכשהגענו גילינו חנות מרווחת שנראת ממש טוב ונציגים שממש עוזרים ועונים על השאלות. במעמד הרכישה נעזרתי בשניר ואיתי שעזרו ולא ניסו למכור מוצרים נילווים בכוח.
בטלפון התגלה תקלה ולאחר שיחה עם איתי הגעתי לחנות והחליפו לי את הטלפון בחדש ללא בעיות ועם חיוך וגם הביאו מגן אחורי מתנה.
לסיכום: אחלה חנות ואחלה מוכרים אדיבים. ככה צריך להיות שירות ואני ממליץ לכולם לרכוש בחנות.
נתן וחגית
מוצר:
טלפון סלולרי LG G2
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
23/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין דברים כאלה.
כמה כיף לקנות ממקום כזה שנותנים לך את ההרגשה הבטוחה לקנייה המושלמת.
הקבלת הפנים וההסבר על המוצר היה ממש תענוג.
קבל אותנו המוכר חי שהיה ממש סבלני אלינו ונתן לנו את כל צומת הלב.
קבלנו עוד צלצול ממנו יום אחרי הקנייה כדי לדעת שאנחנו מרוצים מהמכשיר Galaxy S4 . הם חנות מעולה לקנייה בטוחה ואני ממליץ בחום.
אני בדרך כלל לא כותב וממליץ אחרי קנייה ולצערי הצלחתי להכיר את השוק טוב מאוד ככה שיש הרבה נוכלים שמוכרים מכשירים מחודשים(יד 2) אז תזהרו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9505 16GB
תמונת משתמש
שם:
Yifat
תאריך:
21/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה!
חי, נציג המכירות היה אדיב, שירותי ומקצועי.
התלבטתי בין כמה מכשירים והוא עזר לי מאוד ונכון לעכשיו אני מאוד מרוצה.
בהחלט אחזור לשם כדי לשדרג פעם הבאה :)
מוצר:
טלפון סלולרי G2
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply