דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחסן שיווק מוצרי חשמל וריהוט (אלעד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אודליה י. ירוחם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בצ'יקו חשמל וריהוט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
265
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
243
1
21
נמצאו 265 חוות דעת גולשים על צ'יקו חשמל וריהוט
תמונת משתמש
שם:
וורגפט
תאריך:
08/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה קלה ופשוטה. מה שקצת טיפשי הוא שהשליח התקשר עשר דקות לפני שהוא הגיע אלי הביתה (אמצע שבוע, יום עבודה) ורק במקרה הייתי בבית, במקום לתאם מראש. יחד עם זאת, אני לא מתלונן כי המוצר הגיע תוך יומיים (!) מההזמנה.

כמו כן, האתר של צ'יקו מדוייק יותר מזאפ. באתר של זאפ נכתב שלרדיאטור יש טיימר, שעה שבפועל אין לו. באתר של צ'יקו לא אמרו שיש טיימר. לתשומת ליבם של המזמינים בזאפ!
סה"כ, מרגע שהעסק עבר את זאפ והגיע לצ'יקו הכל היה כמו שצריך!
מוצר:
רדיאטור EF14
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
06/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכם
רכשתי המוצר דרך האינטרנט , תהליך ביצוע ההזמנה הוא קל , נוח ,ברור ומהיר .
הזמנתי המוצר היום --וקיבלתי אותו למחרת.לא האמנתי לטלפון מהשליח שאני אמור לקבל את המוצר בעוד מספר דקות .
זו פעם ראשונה שאני נתקל בתופעה "מוזרה" שכזאת .
מה שנשאר לי לאמר לחברת צ'יקו יישר כח ושנתתם בי אמון בחברתכם .

בברכה וחג אורים שמח
דודאי אברהם .
מוצר:
מיקרוגל דיגיטלי זק"ש
תמונת משתמש
שם:
איגור
תאריך:
06/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מה יש לתאר כשהכל בסדר? הזמנתי, ולמחרת הגיעה שליח עם ההזמנה.
שורה תחתונה: זול, מהיר וקל. ממליץ.

נ'ב בבקשה לזאפ לסיר את ההגבלה של 20 מילים לתאור.
מוצר:
סדין חימום חשמלי יחיד EF182
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
05/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני תנורים לאמבטיה - שירות מעולה. הגיע למחרת עם שליח. מחיר מעולה עבור המוצר והמשלוח.
כן ירבו חנויות כאלה באינטרנט!
ממליץ בחום!!!
מוצר:
תנור לאמבטיה QH1800C
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
02/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הופתעתי מאוד לטובה!!!
ביצעתי הזמנה ב30.11 ב20:30 בערב והיום ב02.12 בצהריים כבר קיבלתי את המוצר!!!
לא יכולתי להיות בבית ע"מ לקבל שליח- ביקשתי "להתגמש" ולהביא אותו לבעלי למקום העבודה- נעשה תוך שעתיים.
מאוד מרוצה משירות (על המוצר עוד אין תגובה- לא השתמשנו)
מוצר:
רדיאטור חימום זק"ש EF12
תמונת משתמש
שם:
מרים
תאריך:
10/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג החברה יצר איתי קשר תוך זמן קצר מאד ע"מ להשלים את פרטי ההזמנה.המוצר הגיע אף לפני הזמן שהובטח.בהחלט חויה חיובית
מוצר:
סכין חשמלי
תמונת משתמש
שם:
לאוניד
תאריך:
18/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בפעם ראשונה בחנות זו. מחירים הנמוכים באינטרנט. משלוח מהיר מאוד. אריזות המוצרים הגיעו מלוכלכות וקצת קרועות אך המוצרים תקינים וחדשים.
מוצר:
מוצרי חימום לחורף רדיאטור "טורבו" חשמלי 12 צלעות
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
22/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נפה חשמלית המוצר הגיע תוך יומיים- ובאדיבות עד לבית. מוצר מצוין במחיר הכי זול שמצאתי. תודה רבה. חנות מומלצת!
מוצר:
נפה חשמלית
תמונת משתמש
שם:
avri
תאריך:
22/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי כדי לברר מלאי לצבע ולכמות שרציתי.
אמרו לי שהצבע חסר כרגע ויגיע תוך יומיים.
השארתי מספר טלפון ואכן בתוך יומיים חזרו אלי. ביצעתי הזמנה וקיבלתי את המוצרים לשביעות רצוני.
אחלה שרות ואחלה מחיר :)
מוצר:
מאוורר תקרה 42/52
תמונת משתמש
שם:
gidirubi
תאריך:
20/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המערכת סופקה בזמן שהובטח. כעבור פחות מחודש הקומפקט דיסק הפסיק לפעול. טלפנתי לחנות וטורטרתי במערכת ניתוב שיחות במשך זמן רב. נאמר לי שמכשירי חשמל "זה עניין של מזל" (ציטוט). הואיל ואני נכה ואין לי רכב, ביקשתי להגיע להסדר שמישהו יקח את המערכת לתיקון ויחזיר אותה ונתבקשתי לשלם על השליחות כי מדובר בחברת שליחויות פרטית וזה עולה לחנות כסף. בתשובה לשאלתי האם אפשר להחליף את המערכת למערכת טובה יותר, תוך ציון העובדה שאני מוכן להוסיף את ההפרש, נשאלתי האם המכשיר עדיין באריזה (כעבור חודש!) ומשעניתי שזרקתי את האריזה כעבור שבוע, נאמר לי שלא יוכלו להחליף את המכשיר, גם לא תמורת תשלום ההפרש במחיר, כי היבואן לא יקבל את המוצר בחזרה והחנות תפסיד. בקיצור, חנות הדואגת לאינטרסים שלה היטב בלי ללכת צעד אחד לקראת הלקוח גם כשהמוצר התקלקל תוך פחות מחודש. הדרישה לשמור את האריזה לנצח מגוחכת.

נדהמתי לקרוא את התגובה השקרית של החנות. מאז השיחה עם נציג השירות, בה הובטח לי שהם יחזרו אליי, לא שמעתי מהם. ניסיתי להתקשר שוב ושוב, אך לא הייתה כל תשובה מהטלפון המצוין בהזמנה כשירות לקוחות. מצאתי באתר החנות מספר טלפון נייד, שגם בו לא הייתה תשובה ושלחתי מסרון. קיבלתי תגובה כי העניין יטופל היום. חשבתי לתומי כי החנות נסגרה לרגל חול המועד. היום שלחתי מסרון תזכורת נוסף והנה התשובה שהגיעה היום 3.10.10 בשעה 16:02 (ההודעה שמורה בטלפון הנייד שלי ואוכל להציגה בכל עת): "לצערי לא נוכל לשלוח שליח להחלפת המוצר - ניתן להגיע אלינו או לשירות של החברה (עם חשבונית מצורפת) ונשמח לטפל בעניין בברכה צוות האתר". יצויין כי ההבטחה לא הייתה להחלפת המוצר אלא לשליחתו למעבדה וכי הובטח שיישלח שליח ושאשלם את השליחות (סה"כ הלוך ושוב 60 ש"ח). בכל התקופה המדוברת לא נענה אף מייל שלי ולא הייתה תשובה מהטלפון המצוין בהזמנה כטלפון לשירות לקוחות. נראה לי שהעובדות היבשות והקשות מדברות בעד עצמן כמו גם הסתירה בין תגובת החברה באתר זאפ ובין ההודעה המצוטטת מהמסרון.

אני קורא ולא מאמין. לא היו דברים מעולם. שקר וכזב! התקיימה שיחה אחת ויחידה עם מנהל המחסן, לא הובטחה כל החלפה, סוכם רק כי יתאמו איתי מועד לאיסוף המוצר ואני אשלם את דמי המשלוח. מאז לא הייתה כל תגובה מצד החנות. התעלמות מוחלטת ממיילים. אין תשובה בטלפון. המסרון המצוטט לעיל והנמצא עדיין בטלפון הנייד שלי הוא התגובה האחרונה של החברה אליי וכתוב בו במפורש שעליי להגיע לחנות ושלא ניתן לשלוח שליח. החנות סירבה להחליף את המוצר ולא עמדה בהבטחתה לשלוח שליח (על חשבוני!) לאיסוף המוצר לצורך תיקון בלבד והחזרתו.

בסופו של דבר, לאחר דין ודברים עם מנכ"ל החברה שטילפן אליי בעקבות חוות דעת זו וסופקה לי מערכת חלופית. ייתכן שחלק מהבעיה נבע מחופשת חול המועד של החנות ומקצרים שונים בתקשורת. אני מקווה שהמערכת תפעל בצורה תקינה ונראה לי שאת המערכת הבאה אעדיף לקנות בחנות קרובה לביתי, שאוכל להביא אליה את המערכת לתיקון/החלפה.
תגובת החנות:
אתמול דיבר הלקוח עם נציג שלנו. וסוכם לשלוח לו שליח שיחליף את המערכת לחדשה (למרות שחלפו 14 יום מהקניה והלקוח זרק את האריזה המקורית של המוצר). הלקוח הסכים לשלם עבור השירות שליחים מכיון שלא יכול להגיע אלינו. בנוסף הלקוח ביקש שהשליח יפרק את המערכת מהקיר ויתקין את המערכת החדשה (וגם לזה הסכמנו לפנים משורת הדין) עקב מגבלתו של הלקוח..... אתר צ'יקו פעל לפנים משורת הדין תוך הבנה והתחשבות במצבו המיוחד של הלקוח כדי לרצות אותו ולתת את השירות הטוב ביותר וחבל שיום לאחר השיחה שלנו עם הלקוח ותוך כדי טיפול בעניין שלנו הלקוח בחר לרשום את הדברים הללו על החנות.
ראו לציין כי מנכ"ל החברה ביקש באופן אישי מהיבואן להחליף את המוצר וביקש באופן אישי מהשליח לבצע פירוק והתקנה של המוצר בבית לקוח (מה שאף חברה אינה עושה) וכל זאת בשל היותו של הלקוח נכה וברצון טוב לתת ללקוח שירות מעבר למקובל.
מוצר:
מערכת מיני סטריאו XM652GU
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
30/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המאוור הוזמן ב-16:00 ביום א והיה בביתי על יד שליח למחרת ב-09:00
הגיע בדיוק מה שהזמנתי במצב תקיןת קל להרכבה קניתי בעבר בחנות זו ואקנה גם בעתיד
מוצר:
מאוור תליה 16 אינ'צ
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
20/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ביותר ומהיר ביותר. מחירים אטרקטיבים ביותר ממש ללא תחרות ומבחר מוצרים גדול ביותר.
מוצר אחד היה פגום - ההחלפה היתה ללא שום שאלות וללא שום עיכובים- שירות לקוחות מצוין !!!

אתר קניות מומלץ ביותר !!!
מוצר:
טוסטר אובן וממיר דיגיטלי
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
19/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי. מחירים הכי זולים שראיתי בארץ. תוך 7 דקות יצאתי עם המוצר ביד מהחנות.
עדיף להגיעה באותו לחנות לקומה א' בבניין מסחרי.
מוצר:
מאוורר 42
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
18/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה נוחה מאוד. מהירות ההגעה ראויה לציון מיוחד. הזמנתי ביום ראשון בצהריים, נשלח אליי אישור למחרת בבוקר במייל, עם מספר המשלוח, וארבע שעות אחר כך מתקשר אליי המוביל להכווין אותו בדיוק. 25.5 שעות מההזמנה המוצר כבר היה אצלי!
העיקר, חנות מסודרת, על כל פעולה יש עדכון באתר בתיק לקוח ומייל שמאשר.
אציין רק חיסרון אחד: המוצר מופיע כתוצרת זק"ש, והוא אכן מזק"ש, אבל הוא מיובא על ידיהם מסין, ולא מיוצר על ידיהם בארץ.
מוצר:
מיחם לשבת EF134 60 כוסות גו"ח נסתר
תמונת משתמש
שם:
Igor
תאריך:
15/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש שחחתי שאפשר לקבל שירות כזה טוב, מהיר ועדיב. קיבלתי מוצר במקום מייד ב0 זמן. גם מחיר זול, וגם שירות טוב
מוצר:
מאוורר תקרה 42"
תמונת משתמש
שם:
בנימין
תאריך:
11/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאוד לקנות שלושה מאווררים
על עמוד כי קניתי שלושה מאווררים
לא לקח ממני דמי משלוח ועשה לי הנחה
גם כן וזה שמח אותי מאוד ואני אקנה שוב
מהחנות הזאתי
מוצר:
מאורר על עמוד 30 זק"ש מאוורר על עמוד 30
תמונת משתמש
שם:
חגית
תאריך:
09/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוורר 26 אינצ
המאוורר הגיע מאוד מהר
כשהגיע המאוורר ראיתי שהוא גדול מדי
התקשרתי לצ'יקו והם היו מאוד נחמדים
והחליפו לי בלי שום בעיה
שירות מצויין ישר כח
מוצר:
מאוורר
תמונת משתמש
שם:
לינדה
תאריך:
28/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת פעם שנייה שאני קונה מוצרים דרך צ'קו וזאת פעמיים שהתרשמתי מהשרות,ממהירות המשלוח, ומהנוחות שבו התבצע ההזמנה. כשאני קונה און-ליין אחפש אם יש להם את המוצר שאני צריכה
מוצר:
בלנדר מוט יד mr4000
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
19/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר היגע ביום 19/7 יומיים מיום ההזמנה היתה הפתעה במהירות המשלוח . על טיב המכשיר אין נסיון שירות אמין ומהיר .
מוצר:
קוטל יתושים
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
15/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודשיים קניתי מאורר בחברת צ'יקו וההיתי מרוצה. כאשר התקשרתי נתנו לי את אותו מחיר בלי להתווכח. ההזמנה בוצעה בשעה 16:00 בסוף היום.
להפתעתי הרבה, לפני השעה 7:00 בבוקר עוד לפני שהבאתי את הילדים לגן התקשר אלי נהג של חברת ההובלות כדי שאחכה לו בבית לקבל את החבילה.
מוצר:
מאורר תקרה "52
תמונת משתמש
שם:
mark
תאריך:
19/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתי יודעים שחנות היא טובה? כאשר ישנה בעיה, וצריך לפתור אותה.

המכשיר שלי התקלקל בטווח זמן האחריות, אבל בינתיים האחריות לתיקונים עברה ממעבדת "אונליין" שנסגרו, למעבדת "בריימג". כשהגעתי לנק' איסוף התיקונים הקרובה, סירבו לקבל את המכשיר לתיקון. פניתי לחברת "צ'יקו", ושם קיבלתי שירות מדהים והחלפה מיידית של המכשיר למכשיר חדש, דבר שאני רואה בו כצרכן כיוצא מן הכלל וראוי להערכה.

בנוגע לחברת "בריימג", חברה שנחשבת לכל כך גדולה ומכובדת, החוויה שעברתי מאוד מאכזבת.

אני רוצה להודות בשנית לחברת "צ'יקו" ובמיוחד ליגאל, על שירות מדהים. ממליץ בחום, מתכוון להמשיך לקנות מהחברה בעתיד.
מוצר:
מחליק שיער BA2086CTE
תמונת משתמש
שם:
רותם
תאריך:
18/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאוורר בציקו ויש לציין שהשירות כל כך אדיב ואמין טרם נתקלתי, מוצר מצויין ושירות מעל המצופה, מומלץ מאוד!
אין ספק שאחזור לרכוש בחנות זו.
מוצר:
מאוורר 16 אינץ' עמוד EF1612
תמונת משתמש
שם:
איגור
תאריך:
11/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוורר תלייה + שלט 16 אינץ'.
מענה מהיר.הקנייה נערכה בערב וכבר למחרת בבוקר איש חברה יצר איתי קשר בכדי לאמת פרטים.המוצר הגיע כעבור 48 שעות.שירות לקוחות, אדיב ומקצועי ממליץ בחום.
מוצר:
מאוורר תלייה + שלט 16 אינץ' FW4012R
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
02/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר קומקום של קנדי בתוספת משלוח מהיר של 19 שקלים במקום 10 שקלים
השירות היה פשוט מצוין והמוצר הגיע אלי תוך יום אחד.
בקיצור אחלה לשירות,מהיר ולעניין.
מוצר:
קומקום
תמונת משתמש
שם:
allon.gu
תאריך:
28/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את מקצץ השיער באתר צ'יקו כי המחיר שלהם היה הכי טוב וכי הדרוג שלהם היה מעולה, במיוחד מהירות המשלוח. לאחר שבוע שההזמנה נשארה בסטטוס "הזמנה חדשה", התקשרתי אליהם לברר מדוע אספקת המוצר מתעכבת. לא קל להשיג אותם, אבל גם לא בלתי אפשרי. אחרי שמתקשרים מספר פעמים ללא מענה, מישהו בסופו של דבר מואיל בטובו להרים את השפופרת. אמרו לי שבגלל ששולחים דואר רשום רק פעם בשבוע (למה? ולמה זה אמור לעניין אותי?) המוצר לא נשלח וישלח מחר (שיצא יום שני) או ביום חמישי אחרי חג שבועות (שנפל על שלישי-רביעי). למחרת בסוף היום בדקתי את הסטטוס של ההזמנה, והיא עדיין לא נשלחה. טוב, חשבתי לעצמי, אז כנראה הם ישלחו את זה ביום חמישי אחרי החג. גם אז הם לא שלחו את זה. לאחר שבועיים מיום ההזמנה התקשרתי שוב, כששמתי לב שמספר ימים קודם לכן חייבו אותי בכרטיס האשראי. אחרי מספר נסיונות ללא מענה, ולאחר פעמיים שכן ענו אבל שהפנו אותי לשלוחה ללא מענה כדי להקשיב למוסיקת ההמתנה (ושגם לא החזירה אותי לאדם השלוח, הייתי צריך להתקשר שוב), החלטתי לא לתת לאדם הבא שיענה להעביר אותי שלוחה, ודרשתי שירות ממנו. הוא בדק לי את ההזמנה, ואמר לי שהוא לא רואה בעיה בהזמנה, הוא אינו יודע למה היא עדיין לא נשלחה, אך הוא יברר את הנושא ויחזור אלי תוך 15 דקות. הוא לא חזר אלי כלל – לא אחרי 15 דקות, לא באותו יום, וגם לא למחרת. נחמד. למזלי כנראה משהו כן קרה בעקבות השיחה, ולמחרת בערב קבלתי מייל שהמוצר נשלח. לאחר יום נוסף בלבד הוא הגיעה. כל הכבוד לרשות הדואר - דואר רשום שהגיע עם שליח עד דלת הבית תוך פחות מיממה! עם שירות כזה מי צריך לשלם יותר עבור דואר שליחים? בסיכומו של דבר, מיום ההזמנה ועד הגעת המוצר עברו 16 ימים. לקח להם יותר משבועיים רק לשלוח את המוצר - לא מתקבל על הדעת. וממש לא עזר ששירות הלקוחות שלהם קשה להשגה ולא אמין. הנחמה היחידה היא שהמוצר שהגיע עונה על ציפיותיי.
מוצר:
מקצץ שיער E600XE
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply