אורח,
שלום

צ'יקו (Chiko)

חנות וירטואלית של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (אלעד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
0544414185
פקס:
039619441
כתובת:
רש"י 6 , אלעד
בעלים:
אודליה י. ירוחם בעמ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
0
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בצ'יקו ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
124
1
10
נמצאו 135 חוות דעת גולשים על צ'יקו
שם:
אהוד
תאריך:
05/07/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר שהיה כתוב בפירוש שנמצא במלאי ושיגיע לאחר 48 שעות לעסק, לאחר שבוע פנו אלי מהחנות בטענה שהמוצר אינו במלאי.
הם רצו כמובן שאני ישדרג לדגם יקר יותר ולא הסכמתי
המוכר או בעל החנות ענו בחוצפה ובחוסר הגינות
אני נתקעתי מכוון שהייתי חייב את המוצר בדחיפות לעסק!
בושה שיש עסקים וירטואלים כאלה עדיין , אם הייתי זאפ הייתי מעיף אותם מהאתר!!
תגובת החנות:
הלקוח לא ענה לטלפון של נציג מכירות שלנו ולאחר שהצלחנו להשיג אותו בטלפון הצענו לו פיצוי לשדרג למערכת מדגם XC16 של LG הדגם החדש והמתקדם יותר שלהם *** ללא תוספת מחיר **** למרות שמחיר השוק הוא 150 ש"ח יותר מהדגם XC14 - הלקוח הבטיח שיחזיר תשובה וחזר לאחר יומיים (לקוח לחוץ כן ?) הלקוח החליט לא לשדרג ובשיחה האחרונה איתו לקח מישהו נוסף את הטלפון (לא ידוע מי הבחור, כמדומני הבן שלו) והחל לחרף ולדבר מילים ממש שלא המקום להעלותן על הכתב..... לכן הנציג שלנו ניתק את השיחה. לעשות יותר ממה שעשינו זה מעבר ליכולתנו. חוסר במלאי קיים לפעמים אצל היבואנים ואנו לא יכולים להיות מעודכנים און ליין 24/7 מה זמין אצל היבואן או לא ..... צר לנו אם הלקוח נפגע בצורה כלשהי וחבל שהוא בחר להתנגח על במה זו למרות שהצענו פיצוי ראוי לכל הדעות. בברכה
צוות האתר
מוצר:
מערכת שמע XC14
שם:
ניסים
תאריך:
22/06/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מהנה, שרות אדיב וסובלני, מומלץ ביותר.כמובן שספק זה נכנס לרשימת החנויות במועדפים שלי, ואמשיך לבקר בחנות זו באתר.
מוצר:
מאורר תיקרה 52
שם:
אלון
תאריך:
30/05/2012
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, הייתי מעוניין לאסוף את המאוורר באופן עצמאי. בשיחת הטלפון מול החנות התברר לי שהחנות לא פתוחה בשעה שרציתי להגיע אליה (17:30). דוד (בעל החנות) הציע לי לשלם באשראי בטלפון ושאבוא לאסוף את המאוורר מביתו, שהוא לא רחוק מהחנות...

מוצר:
מאוורר תקרה 36
שם:
Ary
תאריך:
17/12/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
The device was not usable in my kitchen, I was able to return it and get another + refund without problem.
מוצר:
נפה חשמלית 70
שם:
אורי ועירית
תאריך:
10/12/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר לאחר בירור טלפוני עם המוכר. ההזמנה יצאה לדרך זמן קצר לאחר הקניה באינטרנט, כמובטח על ידי המוכר.
המוצר הגיע תקין.
הייתי מרוצה מהקניה ומהשרות.
מוצר:
מאוורר תקרה בריזה
שם:
גולש
תאריך:
27/11/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
רום
תאריך:
22/11/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קנינו במתנה מיני מקרר.
המוצר הגיע תוך יומיים שלושה .
כאשר הכנסנו לחשמל הוא התחיל להרעיש .
פנינו לחברה (צ'יקו) .
ביקשו מאיתנו להגיע איתו אליהם ( אלעד ).
כאשר נוכחו שיש באמת בעייה, הוא הוחלף במקום תמורת מוצר חדש .
מוצר:
מיני מקרר
שם:
לילך
תאריך:
22/11/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השניה שאני מזמינה מוצר מצ'יקו,ופעמיים הם הפתיעו לטובה-אין דברים כאלה!!!
אתמול בצהריים ביצעתי הזמנה של רדיאטור לחדר תינוק,לפני כן התקשרתי לוודא כמה פרטים לגבי המוצר,ומי שענה לי היה אדיב להפליא,ווידא שהמוצר אכן במחסן,והבטיח שישתדל שיגיע אלינו כמה שיותר מהר,למרות שלא הוספתי תשלום על שליח ורשום שאספקה תוך 14 יום.
היום בבוקר (למחרת) השליח עמד אצלי בדלת עם הרדיאטור!פשוט לא יאומן!
המקום אמין מאוד, מספק את המוצר ביעילות ומהירות-יותר מהר ממה שמצופה ומצויין באתר!והשרות אדיב מאוד!מומלץ בחום!!!
עלי לציין שברכישה הקודמת של כיריים למטבח,קיבלנו מוצר שאחד מרכיבי הפלסטיק היה פגום,יצרנו קשר עם צ'יקו ומיד הוא נתן לנו כתובת של חנות קרובה למקום מגורנו (בירושלים) שנלך ונחליף את הכיריים,
היה מדהים-הגענו לחנות שצוינה,המוכר ידע במה מדובר,לא היה צריך להסביר מחדש ולהתווכח כמו שקורה בד"כ,
מיד הוציא לנו כיריים אחרים שבדקנו את תקינותם במקום והשארנו לו את המוצר שנתקבל. כך שגם כשיש בעיה- אין בעיה :) צ'יקו-תמשיכו כך!!!נדיר למצוא נותני שרות טובים אמינים ואדיבים בימינו...תודה!
מוצר:
רדיאטור EF12D
שם:
הילה
תאריך:
21/11/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית לאחר מילוי פרטים באתר, ההזמנה נלקחה במהירות והמוצר הגיע תוך ימים ספורים למרות שהובטח 14 ימי עסקים.
שירות טוב ואמין.
מוצר:
נפת קמח חשמלית
שם:
ELI
תאריך:
17/11/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי קוטל יתושים מוסקיטו יצור איטליה בזול ובסוף מצאתי בציקו וגם הגיע יום למחרת עם שליח עד הבית ורק ב20 שח
מוצר:
קוטל יתושים M11
שם:
גולש
תאריך:
07/11/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
שם:
inbal
תאריך:
02/11/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שראיתי רק תגובות טובות על החברה החלטתי להזמין דרך האתר.
ואכן, חווית הקנייה באינטרנט הכי טובה שהייתה לי.
הזמנתי את המוצר ביום שישי בדואר רגיל וביום שני המוצר כבר היה בביתי.
מוצר:
מפזר חום 2000W EF-187
שם:
דב
תאריך:
04/09/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר בצעתי את הזמנה בקלות, לאחר זמן קצר קבלתי הודעה למייל על אישור הקניה, בקשתי שהמשלוח יגיע בדואר, לאחר 24 שעות קבלתי הודעה נוספת במייל שהמשלוח יצא ע"י חברת משלוחים, יצרתי קשר עם חברת המשלוחים הובטח לי שזה יגיע ביום חמישי בערב,המשלוח לא הגיע יצרתי קשר עם חברת המשלוחים התנצלו ואמרו שזה יגיע ביום ראשון,(לא כעסתי כי לא היה סיבה לכעוס, כי הייתי אמור לקבל את זה לאחר 14 יום בדואר וכאן החברה עשתה שרות מעולה וטוב ששלחו את זה דרך חברת משלוחים וללא כל תשלום נוסף מצידי) לאחר כמה כשעה וחצי אני מקבל טלפון מהנהג שהוא בדרך אלי, המוצר הגיע ביום שישי, השרות 10 אני ממליץ
מוצר:
מכשיר נפה קמח חשמלית
שם:
ענת
תאריך:
02/09/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאתר צ'יקו הגענו דרך השוואת מחירים באינטרנט, שוחחנו עם דוד והתרשמנו לטובה, המחירים היו זולים יותר, דוד היה מקצועי ומאיר פנים!. למזגן הגיע להרכבה תומר, ולספות השינה הגיע להרכבה אבי, כל האנשים שעמדנו איתם בקשר היו הגונים, מקצועיים, ורגועים. תענוג. אם הייתי יודעת שזה המחיר והשרות שאקבל, הייתי עושה את ההזמנה הרבה קודם... תודה רבה!
מוצר:
מזגן וספות שינה 19200 bio
שם:
נעם
תאריך:
17/07/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הנפה דרך אתר האינטרנט ביום שישי, אך סימנתי שברצוני שיצרו עמי קשר לצורך ביצוע התשלום. לאחר יומיים שלא יצרו עמי קשר (יום שני), התקשרתי אליהם על מנת לקדם את התהליך. בשיחת הטלפון הוצעה לי אפשרות של איסוף עצמי או שליח, ונאמר לי שהדואר הרשום נשלח בימי רביעי- כך שאם עד יום רביעי לא אודיע אחרת, הנפה תשלח בדואר רשום. לאחר שבוע וחצי, ביום חמישי, לאחר שלא מצאתי שינוי בססטוס המשלוח באתר, התקשרתי לברר מה קורה. נאמר לי שהנפה נשלחה רק אתמול. אין צורך לציין שהיא לא הגיע בזמן כפי שהובטח (שבועיים מיום המשלוח), אלא רק ביום שני. האיחור במשלוח עיכב את המתנה שרציתי לתת. הבעתי את מורת רוחי מול נציג השירות והרגשתי מאוכזבת. ניתן היה לשלוח את הנפה שבוע מוקדם יותר, אך נגרם עיכוב שלא לצורך. לא הוצע כל פיצוי.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את המוצר בתוך 14 ימי עסקים כפי שהתחייבנו באתר
אם הלקוח היה קורא את תקנון האתר הוא היה יודע שימי עסקים לא כוללים ימי שישי ושבת.
נשמח אם הלקוח יבדוק שוב את הנתונים לפני שמחליט לפרסם חוות דעת שגויה.

מוצר:
נפה חשמלית משי 70
שם:
גולש
תאריך:
10/04/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
מוצרים נוספים הנמכרים בצ'יקו
חוות דעת של מוצרים פופולריים בצ'יקו
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.