אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (יפו)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
17
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
2
1
8
שנה אחרונה
2
1
14
כל הזמן
26
3
96
נמצאו 125 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
סבטה
תאריך:
20/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום. ב20 לאוגוסט ביצעתי הזמנה עבור פוף קטן לחדר של הילד. קיבלתי אישור הזמנה כמעט מיידי- יום למחרת. היתי די רגועה וחיכיתי בסבלנות. לאחר שבועים כאשר פריט עדיין לא התקבל ואף אחד לא חזר אלי,(התחייבות היא ל14 יום אספקה) החלטתי להתקשר וענו לי שכרגע תקופת החגים אז יכול להיות איחור באספקות,הבטיחו שאני אקבל את זה בשבוע שלפני חג הסוכות. זאת אומר אחרי חודש של הזמנה. יום לפני החג, ב21 לספטמבר כאשר עדיין לא קיבלתי דבר,(לא את המוצר לא פניה טלפונית)התקשרתי שוב לשירות לקוחות. לאחר בירור הם חזרו אלי והודיעו שמוצר לא יגיע בגלל שספק שלהם לא סיפק או שכבר אין לו במלאי את מוצר.(דרך הגב המוצר עדיין פורסם בזאפ).כעסתי על השירות שלהם, ביקשתי לבטל את הזמנה ולשלוח לי לפקס את האישור ביטול. האישור נשלח, אך עדיין לא קיבלתי את החזר הכספי. היום שוב התקשרתי בשביל לבדוק מה קורה, ענו לי שיחזרו אלי במשך 48 שעות...וזה לאחר חודש של ביטול העסקה...חודשיים אני מתעסקת עם הזמנה ורודפת אחרי השירות.זאת היתה ההזמנה ראשונה שלי מהחנות הזאת דרך אתר אינטרנט- ואחרנה!
תגובת החנות:
גב' סבטה שופל רכשה ב 20/8/10 פוף לישיבה, ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר בעת ההזמנה עמד על 14 יום.
מיד עם פנייתה של הגב' שופל בעניין אי אספקת המוצר הועברה תלונתה לבדיקת הספק - "כהן תי.די. השקעות בע"מ",
אשר מסר כי אספקת המוצר תתעכב בשל קשיים לוגיסטיים.
לבקשת הלקוחה הזמנתה בוטלה וזיכוי שודר לחב' האשראי ביום 21/10/10 ע"ס 248 ש"ח, עלות המוצר וההובלה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' שופל.

ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
מילגה דושי פוף הדום לישיבה בבית ובחצר
שם:
עליזה
תאריך:
10/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכם!

אני רכשתי טלוויזיה אצלכם שהיה במבצע, הכל היה בסדר , עד שגיליתי שחסר כבל HD ' שנציג השרות שיכנע אותי לרכוש אותו בגלל בהירות התמונה, אני השתכנעתי, וגם ידעתי שהמחיר הוא ב- 400 ש"ח . בקיצור חייבתם אותי כבר בתשלום הראשון מתוך 10 תשלומים, וזה כולל את הכבל, אני רוצה לציין שהתקשרתי כמה פעמים לשרות לקוחות שלכם והתלוננתי על כך, ונציגת שרות אומרת שזה יכול לקרות, עברו כבר 10 ימים, ושום הודעה , משהו למסור לי על הגעת הטכנאי, ממש כלום, כלומר , שאני אחכה לשווא.

לסיכום, השירות שלכם לא יעיל , עובדים על האנשים בעינים, ואתם לא אמינים, זו דעתי השלילית על ערוץ הקניות, בהמשך אמשיך לחכות לכבל המפורסם , ששיכנעתם אותי מאד, ונראה עד מתי?



שלום
תגובת החנות:
גב' עליזה ששון רכשה ב 13/9/10 מסך SANSUI LCD TV 40" FULL HD במחיר 3,796 ש"ח, מחיר זה כלל גם את הובלת והתקנת המוצר, הרחבת האחריות למשך 3 שנים וכבל HDMI.
הלקוחה קיבלה את המוצר לביתה ביום 28/9/10.
יום למחרת פנתה הלקוחה ומסרה כי לא קיבלה עם המוצר את כבל ה- HDMI שהובטח, פנייתה הועברה לבדיקה ולטיפול
של הספק, "אל קול אלקטרוניקה בע"מ", אשר שלח אותו ללקוחה ב 10/10/10 באמצעות שרות דואר שליחים.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' ששון,
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
טלוויזיה
שם:
גדעון
תאריך:
17/08/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
כל כך חבל לי שלא הכרתי את האתר לפניי הקניה, זה היה חוסך לי הרבה עוגמת נפש.
שמי גידי ואני תושב פתח תקווה.
בסוף 2008 רכשתי צמד ספות עור מערוץ הקניות, שהיוו בעצם רק גורם מתווך ביני- הלקוח, לבין החברה בפועל- "טרנס אייס" . במהלך החודש הראשון לקנייה החלו קרעים קטנים להופיע על הספה בעלת שני המושבים, בעוד הספה התלת מושבית נותרה תקינה. פניתי לערוץ הקניות, שם הוסבר לי שלא הם האחראיים והפנו אותי לבחור בשם איגור שאחראי מטעם היבואן . מרגע זה הוא היווה התקווה היחידה שלי למענה כלשהו, אך איגור התברר כאדם חסר כתובת ומשרד, רק שם ללא פנים שלא עונה ואף לא מחזיר טלפונים. לאחר מאמצים רבים עלה בידי כן ליצור עימו קשר, ורק אחרי שהתעקשתי לקבל שירות והוא הבין שלא אוותר, הסכים איגור להחליף את הרהיטים שרכשתי. בסיכומו של דבר חלפה שנה מהזמן בו החלתי במסע "הלקוח במצוקה" ועד שהוחלף הסלון.
אולם הקשיים לא תמו. שוב הופיעו קרעים בסלון החדש שקיבלתי כתחליף לקודם הפגום, יש לציין כי תמורת הספות הקרועות קיבלתי אמנם ספות חדשות, אך מאותו הדגם הבעייתי. שוב חוזר על עצמו המקרה- קרעים מופיעים בספה הכפולה בעוד שספת התלת נותרת תקינה. בינתיים. היום, שנה אחרי- ולאחר פניות חוזרות ונשנות- אף גורם לא רוצה לקחת אחריות על הפגמים החוזרים על עצמם במוצר. אותו איגור מטיל את האחריות על ערוץ הקניות, והם מצידם מטילים אותה לעברו. בנוסף ולמרבה התסכול, יום אחרי שפגה האחריות נציגי ערוץ הקניות שינו את הנוסחה והתשובה הלקונית עליה הם חוזרים עד היום היא 'נגמרה האחריות'. גם אחריי שניסיתי להסביר שמדובר במצב מורכב, שדורש הסתכלות אחרת- כי הרי בכל הקרב הבלתי נגמר הזה מתנהל עם נציג שונה- תשובתם זהה.
בכל מקרה- אני מצידי לא מוותר. אני מתכוון לתבוע אותם וממליץ לכם לא להיכנס ל"חוויה" עם ערוץ הקניות כי הם לא יעילים, מעבר להיותם צד שלישי ופסיבי שלא לוקח אחריות על הפרסומים הצבעוניים שמרצדים לעיניי הלקוחות. צאו החוצה וקנו במקומות בהם לא ימכרו לכם חתול בשק. מקומות בהם יעמוד מולכם בעל הבית וייתן מענה לבעיות שהסחורה שסיפק יוצרת. אל תקנו מ"ערוץ האשליות"- גם אם נדמה תחילה שהוא מוזיל את העסקה, מתברר שהיא עולה הרבה, ולא רק כסף....
תגובת החנות:
מר גדעון שאלתיאל רכש ב 26/12/2007 סלון 2+3 מדגם "רומא".
ב 3/11/2008 כ-11 חודשים מיום אספקת המוצר הלין הלקוח על קרע בסלון.
אדגיש כי פגמים אלה לא היו קיימים במועד מסירת המוצר לידי הלקוח, שכן כאמור לעיל, לא מדובר
בפגמים נסתרים מן העין וחזקה כי הלקוח היה מסרב לקבל את המוצר לידיו או מחזירו בסמוך
לאחר קבלתו.
אף על פי שקרע אינו במסגרת האחריות על המוצר החליט הספק, חברת "טרנס איסט מיטל בע"מ", כמחווה של שרות טוב, להחליף ללקוח את הסלון לחדש.
ב 18/4/2010, כשנה וחצי מיום החלפת הסלון, פנה מר שאלתיאל והלין פעם נוספת על קרע בספה.
בשיחה שנערכה עם הלקוח הוסבר לו כי תמה תקופת האחריות על המוצר והוא יכול לפנות לספק לקבלת שרות בתשלום.
אציין כי הפגם לו טוען הלקוח, מאפיין שימוש שאינו נכון וסביר במוצרים. ויובהר, כי אף על פי שעל פניו מדובר ברהיטים, אשר מטבע הדברים אינם נתפסים כמוצרים "עדינים", הרי שגם מוצרים מסוג זה עלולים להינזק, בין היתר עקב טיפול לא נכון, כפי שקורה לא אחת.
לא מן הנמנע ששימוש לקוי מצד הלקוח הוא שגרם לפגם במוצר, ולפיכך, כי פגם זה, ככל שאכן קיים, אינו כלול במסגרת האחריות הניתנת על ידי הספק, באשר נגרם, בסבירות גבוהה, בגין שימוש לא תקין.
משכך הם פני הדברים, ברי כי ככל שקיימים היום פגמים כלשהם במוצרים, הרי שפגמים אלה הנם מעשה ידיו של הלקוח בלבד ואל לו להלין על כך כלפי ערוץ הקניות ו/או הספק.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שאלתיאל, אך לא נוכל להיעתר לבקשתו להחלפת הסלון פעם נוספת.


מוצר:
סלון מעור
שם:
Ruth
תאריך:
13/08/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר כושר טוטל ג'ים שייפר. מכשיר לא זול 1290 ש"ח ומאוד מורכב - צריך לדעת איך להשתמש בו.
המכשיר הגיע ללא דיסק או מדריך הכולל תרגילים. באתרים לא ישראליים של המכשיר, רואים בפירוש שיש דיסק ומדריך למשתמש.
דרך ערוץ הקניות מקבלים רק כמה עמודים מודפסים עם הוראות התקנה - לא מלאות! יש חלקים שלא מוסבר איך להרכיב אותם.
התקשרתי לשאול מה עם הדיסק ואמרו לי שערוץ הקניות לא רכש אותו! הפנו אותי לסרטון של דקה שלא מסביר תרגילים. שם אומרים בפירוש ש"ישנן הוראות לאימון קל, בינוני או מתקדם"
לא יאומן - מכשיר לא זול, שיש להשתמש בו בצורה נכונה כדי לא לגרום נזק לגוף ובכל העולם נמכר עם דיסק והוראות וערוץ הקניות התקמצן להוסיף מדריך!!!
תגובת החנות:
המוצר "טוטאל ג'ים שייפר", אותו רכשה הגב' רות פישמן, הינו מוצר המיובא ע"י ערוץ הקניות מספק בחו"ל.
הדיסק שנמצא אצל הספק אינו תואם את שיטת השידור בארץ ולכן העדפנו להציג את הוראות השימוש בחוברת.
במידה והנושא חשוב ללקוחה אנו נבקש מהספק בחו"ל דיסק באנגלית שיתאים לשיטת השידור בארץ.
כמו כן , במידה והלקוחה אינה מרוצההיא רשאית להחזיר את המוצר ולקבל את כספה חזרה לשביעות רצונה.
מוצר:
מכשיר כושר
שם:
amir
תאריך:
19/07/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאד לא נעימה.
בערוץ הקניות הגדירו חמישה ימי משלוח לאחר 7 ימים התקשרו ואמרו שיגיע אחרי 10 ימים לאחר צעקות הודיעו שיבואו למחרת.
כשהגיעה המצלמה היא היתה בצבע הלא נכון.
כשהתקשרתי המוקדנית אמרה שזה לא באחריות ערוץ הקניות אלא של פוטו ניסים בירושלים ולכן עלי להתקשר אליהם. ערוץ הקניות הוא רק אתר ולא אחראי.
התעקשתי שאני לא קניתי מפוטו ניסים אלא מהערוץ ואני לא מכיר אותו אז המוקדנית אמרה שזמן טיפול ייקח 14 יום - פשוט בדיחה.
לא לקנות מהם - האתר לא אחראי על כלום.
מוצר:
מצלמה
שם:
גריגורי
תאריך:
09/06/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-14/05/2010 עם זמן אספקה:10 ימי עבודה. למעשה קיבלתי אותו באיחור של 4 ימי עבודה (06.06.10). בסיום הזמן האספקה המתוכנן ניסיתי לברר את סטטוס ההזמנה באתר ערוץ הקניות וראיתי שהוא לא מתעדכן. פניתי לשירות לוקחות בטלפון. לקח להם יותר משלושה ימי עבודה כדי לברר את המצב.לא קיבלתי שום פיצוי ואפילו סליחה.
מוצר:
שעון יד לגבר SGG783
שם:
סרגיי
תאריך:
10/04/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם השניה שאני מזמין באתר וגם הפעם אני מרוצה. הזמנתי 2 מחזיקי מפתחות עם מסגרת דיגיטלית במחיר מצחיק(49 ש"ח), קיבלתי אותם אחרי 3 ימים (פחות מזמן שהיה כתוב באתר).לא דיברתי עם שירות לקוחות כי לא היה צורך אבל בפעם הקודמת שהזמנתי קיבלתי תשובות לכל שאלותי ושירות סבבה
מוצר:
מסגרת דיגיטלית
שם:
yaniv וסיון
תאריך:
27/03/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב !
קודם כול אני מצטער שלא קראתי את התגובות לפני הקניה !! ערוץ הקניות הוא אסון / המלצה לא לקנות !! הרבה כאב ראש .
בתאריך 18.03.10 ביצעתי רכישה של טלוויזיה LCD דרך אתר אינטרנט של ערוץ הקניות בעלות של 1590 ש"ח .
לאחר שלושה ימים התקשרו אליי מהאתר ואמרו שהיה סרוב בכרטיס האשראי ולכן עם אני מעוניין במוצר עלי להמציא כרטיס אחר , נתתי לנציג פרטים של כרטיס חדש ובכך חידשתי את הקניה והכל תקין .
בתאריך ה- 24.03.10 התקשרה אלי נציגה של חב' פירלס ואמרה שהם הספקים של ערוץ הקניות והם מעוניניים להציע לי שדרוג של הטלוויזיה שרכשתי , שמעתי את הפרטים של המכשיר מפי הנציגה , בחנתי אותם ולאחר יעוץ סרבתי לבצע את השדרוג , עד כאן הכל בסדר אלא שהנציגה של פירלס ברוב חוצפתה התקשרה לאשתי אמרה לה שאני ביקשתי ממנה להתקשר אליה , שאני הסכמתי לשדרג את העסקה ואני מבקש את אישורה של אשתי , אשתי יודעת שאם בחנתי את הדברים אז מדובר בעסקה טובה ומיד הסכימה וזאת כמובן בידעה שאני הובלתי את כל התהליך הזה{ שכמובן לא היה לי מושג שזה מה שקרה } .
אני רואה את התנהגות הזאת כרמאות כמקרה קלאסי של הונאה זהו מעשה הגובל בפלילים , אני בוחן את האפשרות לפנות למשטרה .
תגובת החנות:
מר יניב רכש ב 18/3/2010 מסך #32 LCD SHARP.

מס' ימים לאחר ההזמנה יצרה קשר נציגת מכירות של חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ" על מנת להציע ללקוח דגם משופר יותר, במהלך השיחה מסר הלקוח כי ברצונו לחשוב ולהתייעץ עם אישתו.

באותו יום נערכה שיחה נוספת מול הלקוח אשר הפנה את נציגת המכירות לאישתו על מנת שתחליט האם היא מעוניינת לשדרג את המסך. במהלך אותה שיחה אשתו נתנה את אישורה, בצורה מפורשת ושאינה משתמעת לשתי פנים, לביצוע השדרוג לדגם המשופר.

נדגיש כי שיחות המכירה של הספק מוקלטות ונשמח להשמיען למר יניב.

צר לנו, אולם טענת הלקוח בדבר רמאות אינה נכונה בעליל לנוכח האזנה לשיחות השדרוג.

מוצר:
טלוויזיה LCD 32 אינץ'
שם:
עמוס
תאריך:
15/02/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו מלקנות בערוץ הקניות. קניתי מערוץ הקניות, קבלה קיבלתי מפירלס ושירות תיקונים מי. שלום. המסך גרוע ומשמיע רעשים. היה בתיקון אצל י.שלום פעמיים ולא הצליחו לתקן ועכשיו כולם מתנערים ואומרים שהם לא אחראים למוצר. פעם אחרונה שאני קונה בערוץ הקניות או קונה מוצר שי.שלום אחראים על שירות התיקונים שלו. ראו הוזהרתם.
תגובת החנות:
מר עמוס רכש ב 13/2/2009 מסך 32 LCD של חברת SHARP הזמנה מס' 5881416 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".

פנייתו הראשונה בקשר עם המוצר התקבלה בערוץ הקניות ב-14/12/09, כ- 10 חודשים ממועד הרכישה, בה הלקוח טען שמסר את
המסך לתיקון אצל נותן האחריות - "י. שלום", וביקש לבדוק את פשר הרעשים שהמסך משמיע.
בפנייתנו לספק המוצר נמצא כי הלקוח פנה לנותן האחריות מס' פעמים בטענה כי שומע "זמזומים" במסך.
אי לכך ובהתאם לזאת, נאסף המוצר לבדיקה במעבדת השרות, שם נמצא כי המוצר תקין לחלוטין ואין בו תקלה.
הוסבר ללקוח כי הרעשים אותם הוא שומע במסך תקינים למוצר מסוג זה.
בשל פניותיו הנוספות של הלקוח בנוגע לרעשים, ועל אף שהמסך תקין ונמצא בשימושו במהלך השנה האחרונה, הציע לו נותן האחריות כמחווה של שרות טוב, לשדרג את המוצר לדגם חדש ומשופר, אך הלקוח סירב להצעה זו.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, הצעת השדרוג למסך עדיין תקפה ונותן האחריות ישמח לעמוד לשרותו.

מוצר:
LCD AQAS
שם:
ron
תאריך:
12/02/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אתר מאורגן להפליא עם תמונות וסרטונים על מרבית המוצרים.
סניף יפו שבו אני רכשתי גדול מרווח עם צוות עובדים נעים אכפתי ואדיב.
הסטפר טוויסט אנד שייפ שרכשתי ביולי 2009 עשה לי בעיות (בפברואר 2010)נגשתי לסניף ומכיון שהבעיה לא הייתה נתנת לתיקון שלפו לי על המקום מכשיר חדש מאריזה.
אז נכון שהם לא הכי זולים בשוק, אך בשרות הם הרבה מעבר לעשר.
מוצר:
סטפר
שם:
דנה
תאריך:
14/01/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה איכותית וקלה לתפעול, השירות שקיבלתי היה אדיב,יעיל ומהיר.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית z-29
שם:
shlomo
תאריך:
14/12/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הינם 14 ימי עבודה. לקראת תום מועד האספקה התקשרו שוב מפירלס והציעו "שידרוג" למכשיר של SANSUI ללא כונן קשיח! סירבתי. כחודש לאחר ההזמנה לא סופק המוצר. החברה אמרה לי כי המוצר חסר במלאי, חודש לאחר שגבו את התשלום. ציפיתי לפיצוי בגין אי העמידה בתנאי האספקה, והחברה השיבה כי לדעתם אין כל מקום לפיצוי. מאחר ומוצר זה מיובא רק עלידי פירלס, כדאי להכיר התנהלות זו טרם ביצוע רכישה.
תגובת החנות:
מר שלמה להב רכש ב - 4/10/09 מכשיר DivX מקליט Prosound דגם PDR-880 80 במחיר 799 ש"ח, הזמנה מס' 5995130
אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם באתר בעת ביצוע ההזמנה עמד על 14 יום.
ב- 25/10/09 הספק עידכן את הלקוח שהמוצר שהזמין לא קיים במלאי ולכן לא יוכל לקבלו, אך כפיצוי הוא מעוניין לספק לו DVD מדגם SDR-9000 HD- 180G אשר הינו דגם מתקדם יותר, וזאת ללא כל תוספת חיוב מצד הלקוח.
הלקוח סירב להצעה זו ולבקשתו העיסקה בוטלה ב 10/11/09.
יובהר כי בטרם העלאת המוצר לאתר, התחייב הספק בפני ערוץ הקניות למלאי זמין.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר להב, ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
DVD מקליט PRD 880
שם:
גיל
תאריך:
29/11/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הבעיה אינה בערוץ הקניות אלא עם הספק: פירלס=אלקול אלקטרוניקה.
המוצר הגיע באיחור לאחר שהתקשרתי לשירות הלקוחות מס' פעמים. והגרוע מכל, הגיע מוצר משומש, נראה פגום, כך שאפילו לא ניסיתי אותו, חסרים מחברים לטעינת סלולריים, והפניה לשירות הלקוחות נענתה ב: "נחזור אליך..." . אני ממתין ל"חזרתם" אלי...
תגובת החנות:
מר אמיר גיל רכש ב 7.11.09 דיבורית לרכב SANSUI במחיר 149 ₪ בתוספת דמי הובלה בסך 29 ₪, הזמנה מס' 6014471, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י ספק המוצר, חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".
זמן אספקת המוצר הינו 14 יום.
המוצר סופק ללקוח בעיכוב קל ביום 29.11.09.
במועד האספקה פנה הלקוח לספק המוצר והלין על פגם במוצר.
עוד באותו מועד תיאם הספק עם הלקוח החלפה למוצר חדש אשר אמור להגיע לביתו בימים הקרובים.
אבקש לציין ולהדגיש כי הלקוח מעולם לא פנה לערוץ הקניות בתלונה על הזמנתו וכי כל התנהלותו בקשר עם המוצר נעשתה למול הספק בלבד.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר גיל .

מוצר:
דיבורית BLUETOOTH
שם:
רויטל וקיאני
תאריך:
10/11/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר אופה לחם במחיר נמוך בהשוואה לחנויות בהן בדקתי. שמחתי גם לגלות שהחברה עמדה בזמן האספקה הקצר מאוד שהבטיחה.אשוב לרכוש, בתיקווה שגם הרכישות הבאות שלי באינטרנט יהיו מוצלחות כמו זו.
מוצר:
אופה לחם 48239
שם:
dror
תאריך:
19/10/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה לעכבר אלחוטי דרך זאפ בערוץ הקניות עברו 14 ימי עסקים המוצר לא הגיע ואין תשובות למה לא הגיע המוצר אין אם מי לדבר כול הזמן דוחים אותי וכול זאת לאחר מס' פעמים שצלצלתי לשרות לקוחות
שרות שלא ראיתי הרבה זמן.
זאת לא פעם ראשונה שאני מזמין באינטרנט
אבל במקרה הזה אכזבה גדולה
המוצר הוזמן ב-24.9 ועכשיו 19.10 ואין מוצר.
חבל מאוד שלא קראתי חוות דעת על ערוץ הקניות לפני ההזמנה
התשובות של ערוץ הקניות לכול מי שמאוכזב מהשרות החסר אותן תשובות של בעיות ספק
חבל מאוד שבעידן האינטרנט הכול כך נגיש לכולם יש לערוץ הקניות שרות כול כך גרוע ותשובות ממש לא מספקות. לתת שרות צריך ללמוד זה מקצוע.......
תגובת החנות:
מר דרור כץ רכש ב 24.9.09 עכבר לייזר אלחוטי במחיר 169 ש"ח, הזמנה מס' 5989039 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "סיריוס בע"מ".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה הינו 14 ימי עסקים.
מר כץ היה צריך לקבל את הזמנתו עד ליום 18.10.09, אך בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
עכבר אלחוטי דגם 52425
שם:
Asaf
תאריך:
16/09/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
האמת שבתחילה הכל היה מצויין. נגנסתי לאתר זאפ (אתר מעולה) ומצאתי את המצלמה שרציתי. ערוץ הקניות הציע את המחיר האטרקטיבי ביותר ועל כן בצעתי רכישה דרך האתר. הייתי בטוח כי ערוץ הקניות ה"ידועים" יספקו לי את הסחורה.באתר צויין כי המוצג יגיע תוך 10 ימי עסקים.
ברור כי החיוב הראשון ירד כמו שעון שוויצרי.
לאחר 10 ימי עסקים התקשרתי לבדור מדוע המצלמה איננה נציגת שירות הלקוחות הבטיחה לחזור אליי מקסימום תוך יומיים אך אחרי שבוע של המתנה הבנתי שהיא כנראה כבר לא תחזור. התקשרתי שוב ובפעם השניה הפנו אותי לספק. לאחר שיחה עם נציגת שירות הלקוחות של הספק התברר לי שההזמנה בכלל בוטלה מכוון שהמוצר לא קיים במלאי.
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי עקב זה.
תגובת החנות:
גב' ליאת יהודיאן רכשה ב29/8/09 מצלמה דיגיטלית יוקרתית OLYMPUS במחיר 599 ש"ח בתוספת 29 ש"ח הובלה, הזמנה מס' 5975486, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אלודה בע"מ".
זמן האספקה במעמד ההזמנה היה 10 ימי עסקים מרגע אישור חברת האשראי את העיסקה.
ב- 11/9/09 פנתה גב' יהודיאן לערוץ הקניות והלינה על עיכוב באספקת המוצר, בבדיקה שנערכה מול הספק נמסר כי בשל בעיות לוגיסטיות
חל עיכוב באספקה וכי הלקוחה תעודכן בהתאם.
ב- 17/9/09 קיבלנו עדכון מהספק כי הלקוחה החליטה לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' יהודיאן.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה דיגיטלית MJU 760
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.