אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (יפו)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
21
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
4
6 חודשים אחרונים
0
0
8
שנה אחרונה
2
1
18
כל הזמן
26
3
104
נמצאו 133 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
אלכס ויוליה
תאריך:
15/02/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזנון דרך האתר בתאריך 20/01/2011 היום 15/02/2011 תרם קיבלתי את המוצר לא יצרו איתי אפילו קשר להגיד שזה מתעכב אני ביוזמתי פניתי כבר 3 פעמים לחנות כל הזמן יש תרוץ אין הובלה לא קיבלנו עדין יצרו איתך קשר שזה לא קורה בכלל באתר מפורסם 16 ימי עסקים אבל בפועל זה בכלל לא כהה לא מומלץ לקנות אצלהם עדיף לשלם בחוץ 100 שקל יותר ולחסוך את הכאב ראש המיותר ואת עצבים והחשבון טלפון
תגובת החנות:
מר אלכס רכש ב 19/1/2011 מזנון במראה כפרי מדגם "פרונטו", הזמנה אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר הינו 16 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, "ויטוריו דיווני בע"מ, חל עיכוב באספקת המוצר והלקוח קיבל את הזמנתו לביתו ביום 16/2/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר אלכס , ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
מזנון 70111
שם:
גליה
תאריך:
14/02/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו דרך האתר כיריים, הלכנו על ארוץ הקניות בגלל זמן האספקה. היה רשום 3 ימי עסקים. באותו לילה קיבלנו sms עם אישור של חברת האשראי. היום השלישי היה נופל על יום חמישי. באותו יום אחר הצהריים התקשרנו לארץ הקניות כדי לבדוק למה עדיין לא קיבלנו את המוצר. נתנו לי מספר טלפון של הספק, כדי שגם אני במגביל אבדוק מה קורה וגם הם יבדקו ויחזירו תשובה תוך 48 שעות. קודם כל למה לסנדג'ר את הלקוח ולהעביר אותו לספק. זה לגמרי עבודה שלכם.כמובן הספק כבר לא ענה, היה 5 אחר הצהריים.למחרת התקשרו מארוץ הקניות ואמרו שהספק לא עובד היום, רק ביום ראשון ולא בטוח שהמוצר יוסופק ביום ראשון.ביום ראשון דיברנו עם הספק והמוצר היה אצלנו באותו יום אחרי שיחות רבות איתם וצלצולי טלפון לשם בדיקה איפה זה עומד. לא מקובל! המוצר הגיע פגום!!! להבה אחת מדליקה את עצמה כל הזמן ואי אפשר להשתמש במציתים של הכיריים, רק לחבות לגמרי ולהדליק עם מצית ידני. התקשרנו לארוץ הקניות והודענו להם שהמוצר פגום. הטיפול יקח עד שבועיים או לפנות לספק.ככה זה יקח פחות זמן. זה התשובה שקיבלנו.התקשרנו לספק. בחורה צעירה בשם צליל התחילה טיפול.כל פעם שהתקשרנו אליה לא היתה לה תשובה כי היא לא מחליטה ומחכה להחלטה של המנהל. ככה זה היה בערך 3-4 פעמים. אחרי זה היא התקשרה וביקשה לשלוח חשבונית קנייה על המוצר שבעצם הם סיפקו ?!הם רצו לשלוח אלינו טכנאי לבדוק שהמוצר באמת לא תקין. התברר שלא קיבלנו ישר למייל את החשבונית, כמו שזה קורה בדרך כלל כשקונים אצל חברות יותר מסודרות. היתה לנו קר תעודת משלוח. התקשרנו לארוץ הקניות, אחרי שיחה ארוכה שלחו לנו את החשבונית.העברנו אליה במייל את החשבונית, היא כתבה שקיבלה והעבירה לאן שהו. למחרת לא פנו אלינו בקשר לביקור של טכנאי, התקשרנו לבדוק. הפקס שהיא העבירה יום קודם לא התקבל! למה לא לבדוק ישר האם הפקס מתקבל? העיקר לשלוח ולהגיד שלחתי?! זה לא צורה של שרות!!! התקשרנו לארוץ הקניות ושלחנו מכתב דרך המייל. למייל לא הגיבו ובטלפון אמרו אבל עוד לא עברו 14 יום...מתחילת הטיפול. הכסף כבר ירד מהחשבון. החלטנו לבטל את המוצר-שוב 14 יום! עדיין המוצר אצלנו, לא תקין!!!
לטיפולכם. ואנחנו נעביר את זה הלאה!
תגובת החנות:
מר דימיטרי רכש ב 24/1/2011 כיריים זכוכית 4 להבות גז, הזמנה מס' 6242938
אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר הינו 3 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, חברת "וי. איי. פי סחר אלקטרוני בע"מ", חל עיכוב באספקת המוצר
והלקוח קיבל את הזמנתו לביתו ב 30/1/2011.
ב 31/1/2011 פנה הלקוח והלין על פגם במוצר, פנייתו הועברה לטיפול מול הספק.
בשיחה שנערכה בין הלקוח לספק סוכם כי תבוצע החלפה למוצר חדש.
ב 22/2/2011 יצא המוצר החדש לבית הלקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר דימיטרי, ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים
למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
כיריים
שם:
Dennis
תאריך:
22/12/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה בתאריך 28.10.10, הזמנו מזרון, מספר הזמנה 6200143. ב19.11.10 לאחר 18 ימי עבודה נקבעו לנו תאריך ההספקה, אבל ביטלו עקב תקלה וקבעו תאריך 21.11.10 בין שעות 13-15. גם אחרי 20 יום עבודה במקום 14 ההספקה לא הייתה בשעה שנקבע, יותר מכך המוצר הגיעה באריזה פגוע, ולאחר פתיחה ראינו שמוצר הגיעה עם פגם- כתם שחור ענק. התקרנו להתלונן על מוצר פגום, ב23.11 שלחנו תלונה באתר. רק בעוד 3 שבועות ב13.12 התקשרו לטפל בעיניין. ולאחר בירור קצר הובטח שיחליפו את המוצר לחדש רק זה לא בוצע. היום 22.12 קיבלנו טלפון מאדם בשם שרון שיגיע מחר ב24. ויחליט מה לעשות....התקשרנו לשירות לקוחות דיברנו עם סיגלית ולקח לנו כמעט שעה להכריח להעביר אותנו לאחראי משמרת בשם זהר אך הוא גם לא סיפק תשובה.
ללב של עניין – ארוץ הקניות לא עומד בהבטחות ושירות אמין, עד עכשיו אחרי חודשיים ששילמנו כסף אנחנו לא קיבלנו מוצר ששילמנו עליו. אנחנו מזמינים דרך אינטרנט כדי לחסוך זמן שלנו ומקבלים ההפך ביזבוז זמן ועצבים. אנו נעשה כל מאמץ להודיע לכמה שיותר אנשים על שירות גרוע של ארוץ הקניות.
דניס וילנה
תגובת החנות:
גב' ילנה רכשה ב 28/10/10 מזרן פרימו אקזקיוטיב סוויט 160*200.
זמן אספקת המוצר בעת ביצוע העסקה עמד על 14 ימי עבודה בכפוף לאישור העסקה ע"י חברת האשראי.
המזרן היה צריך להיות מסופק ב 17/11/10.
בשל קשיים לוגיסטיים חל עיכוב קל באספקת המוצר והלקוחה קיבלה את הזמנתה לביתה ביום 21/11/10,
בעיכוב של 2 ימי עסקים בלבד!
לעניין התלונה על הכתם במזרן, ביום 23/12/10 הוחלף המזרן לחדש לשביעות רצון הלקוחה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' ילנה, ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.

מוצר:
מזרון זוגי primo executive suite
שם:
אליס
תאריך:
14/12/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חדר שינה שמצא חן בעיני באתר, ומכיוון שבדיוק עברנו דירה
היה חשוב שנקבלו בדחיפות . דיוואני יצרו עימי קשר לאחר ההזמנה היו מאוד נחמדים והבטיחו להשתדל לספק את חדר השינה במהרה לפני תום זמן האספקה.ביום ההגעה שמחתי לגלות שחדר השינה עומד בציפיותי ונראה מצויין !
מוצר:
חדר שינה טוקיו
שם:
Marco
תאריך:
07/12/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
כבר עברו 26 ימים מתאריך ההזמנה והמוצר עוד לא הגיע!
בנוסף ההזמנה בוטלה על ידם תוך שהם תולים את ההאשמה בי, מפני שלא הייתי זמין.
פשוט בושה!!!
תגובת החנות:
מר מרקו רכש ב 11/11/10 מפזר חום קרמי של חברת Delonghi,
ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק, חברת "ניופאן".
משך האספקה לו התחייב הספק הינו 5 ימי עבודה.
ב 18/11/10 עדכן אותנו הספק כי אינו מצליח לאתר את הלקוח.
אדגיש, כי בעת ביצוע ההזמנה באתר נדרש הלקוח להשאיר פרטי התקשרות לצורך תאום אספקת המוצר אותו בחר לרכוש.
זאת ועוד, בביצוע הזמנה באתר, נדרש הלקוח להזין את פרטי האשראי, בשל שגיאה בהזנת הנתונים חל עיכוב בקבלת אישור על העסקה. אציין כי מועד האספקה של המוצר מותנה באישור העסקה ע"י חברת האשראי.
ספק המוצר ניסה להשיג את הלקוח לצורך אימות פרטי האשראי, אך מאחר והלקוח מסר מס' טלפון אחד, ניסיונותיו הרבים של הספק להשיגו עלו בתוהו, ולכן חל עיכוב במועד האספקה.
ב 2/12/10 קיבלנו עדכון מהספק שהזמנת הלקוח בוטלה מאחר ולא הצליח להשיגו.
ערוץ הקניות, אשר שביעות רצון לקוחותיו הנו נר לרגליו, לא חסך מאמצים בטיפול
בעניינו של הלקוח, נענה לכל פניותיו במהירות ובאדיבות.
לבקשת הלקוח הזמנתו חודשה ובימים הקרובים יסופק המוצר לביתו.
מוצר:
מפזר חום
שם:
הוגו
תאריך:
28/11/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר 16 יום שהובטחו לאספקה ולאחר שצלצלתי להזכירם, ערוץ הקניות לא סיפקו את ההזמנה ולא יודעים מתי יספקו
ביטלתי את ההזמנה

על תקנו מחברות מפוקפקות שלוקחות כסף ולא מספקות את ההזמנה. תתביישו לכם ערוץ הקניות
תגובת החנות:
מר הוגו רכש ב 4/11/10 מיטה ברוחב וחצי "OR DESIGN", ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר לו התחייב הספק, חברת "רהיטי אור", הינו 16 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק חל עיכוב באספקת המוצר ומר הוגו קיבל את הזמנתו לביתו ביום 1/12/10.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר הוגו.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
מיטה וחצי
שם:
צביקה
תאריך:
18/11/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן דרך ערוץ הקניות לפני כחודשיים(הספק ויטוריו דיוואני) שזה החלק הקל שבדבר.היה לי איחור באספקה,השולחן הגיע פגום.
נכון שערוץ הקניות הוא גוף שמקשר בין הקונה לספק ולמרות שהחיוב מתבצע דרך ערוץ הקניות,מה שקרה בפועל שהתעוררו הבעיות לא זכיתי לשום תמיכה מהם אני הייתי צריך להילחם לבד מול הספק של השולחן(הוחלף אחרי למעלה מחודשיים),ערוץ הקניות מתחייב לחזור אחרי כל פנייה תוך 48 מה שלא קרה,ביקשתי פיצוי עבור איחור באספקה(למעלה מ 14 ימי עסקים) ועוגמת הנפש שנגרמה לי אבל בערוץ הקניות טענו שלא מגיע לי פיצוי למרות שהוכח אחרת.
בשורה התחתונה אם זה מסע היסורים שצריך לעבור בזמן קניית מוצר דרך ערוץ הקניות אז לא מומלץ לבצע דרכם רכישה.
נ.ב
שמתי לב שעל כל ביקורת לא טובה הערוץ נוטה להצתדק אבל צריך להבין כאשר יש ביקורת רעה אז כנראה שיש באמת בעיה.
תגובת החנות:
גב' דנית רכשה ב 3/9/10 שולחן סלוני מעוצב של חברת "VITORIO DIVANI".
זמן אספקת המוצר לו התחייב הספק הינו 14 ימי עבודה.
בשל תקופת החגים החלה בחודש ספטמבר, מניין ימי העבודה שנספרו באותה תקופה היו מעטים,
המוצר סופק לבית הלקוחה בטווח המועדים לו התחייב הספק, הווה אומר, ביום 29/9/10.
לעניין התלונה על השולחן הפגום, אציין כי, הלקוחה רכשה שולחן בעל רמת גימור שככל הנראה לא ענתה על ציפיותיה ולא השביע את רצונה, אולם אין זה אומר כי המוצר שסופק התקבל פגום.
עם קבלת התלונה הוצע לבעלה להחזיר את המוצר ולקבל עבורו זיכוי אך הלקוח ביקש להחליפו.
לבקשת הלקוח, המוצר הוחלף לחדש ביום 17/11/10.
ערוץ הקניות, אשר שביעות רצון לקוחותיו הנו נר לרגליו, לא חסך מאמצים בטיפול בעניינו של הלקוח, נענה לכל פניותיו במהירות ובאדיבות, ועשה כל שביכולתו על מנת לספק את
המוצר לידיו של הלקוח ולשביעות רצונו.
מוצר:
שולחן לסלון
שם:
מתן
תאריך:
22/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגשתי הצעה במכרז אישי על רסיבר של PIONEER וההזמנה בוצעה בקלות ובמהירות. למחרת יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של ערוץ הקניות כדי לוודא שההזמנה התקבלה וקיבלתי שרות אדיב ומהיר, זמן האספקה של הרסיבר פורסם כ14 ימים אך קיבלתי אותו תוך 3 ימים בלבד! הספק נתן לי שרות אדיב והנחה אותי כיצד להתקין את הרסיבר בסבלנות רבה . אני מאוד מרוצה מהקנייה ומהשרות שקיבלתי. הרסיבר עובד מצויין ורכשתי אותו במחיר אטרקטיבי בהשוואה לחנויות שבדקתי. מומלץ !
מוצר:
רסיבר VSX520
שם:
סבטה
תאריך:
20/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום. ב20 לאוגוסט ביצעתי הזמנה עבור פוף קטן לחדר של הילד. קיבלתי אישור הזמנה כמעט מיידי- יום למחרת. היתי די רגועה וחיכיתי בסבלנות. לאחר שבועים כאשר פריט עדיין לא התקבל ואף אחד לא חזר אלי,(התחייבות היא ל14 יום אספקה) החלטתי להתקשר וענו לי שכרגע תקופת החגים אז יכול להיות איחור באספקות,הבטיחו שאני אקבל את זה בשבוע שלפני חג הסוכות. זאת אומר אחרי חודש של הזמנה. יום לפני החג, ב21 לספטמבר כאשר עדיין לא קיבלתי דבר,(לא את המוצר לא פניה טלפונית)התקשרתי שוב לשירות לקוחות. לאחר בירור הם חזרו אלי והודיעו שמוצר לא יגיע בגלל שספק שלהם לא סיפק או שכבר אין לו במלאי את מוצר.(דרך הגב המוצר עדיין פורסם בזאפ).כעסתי על השירות שלהם, ביקשתי לבטל את הזמנה ולשלוח לי לפקס את האישור ביטול. האישור נשלח, אך עדיין לא קיבלתי את החזר הכספי. היום שוב התקשרתי בשביל לבדוק מה קורה, ענו לי שיחזרו אלי במשך 48 שעות...וזה לאחר חודש של ביטול העסקה...חודשיים אני מתעסקת עם הזמנה ורודפת אחרי השירות.זאת היתה ההזמנה ראשונה שלי מהחנות הזאת דרך אתר אינטרנט- ואחרנה!
תגובת החנות:
גב' סבטה שופל רכשה ב 20/8/10 פוף לישיבה, ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר בעת ההזמנה עמד על 14 יום.
מיד עם פנייתה של הגב' שופל בעניין אי אספקת המוצר הועברה תלונתה לבדיקת הספק - "כהן תי.די. השקעות בע"מ",
אשר מסר כי אספקת המוצר תתעכב בשל קשיים לוגיסטיים.
לבקשת הלקוחה הזמנתה בוטלה וזיכוי שודר לחב' האשראי ביום 21/10/10 ע"ס 248 ש"ח, עלות המוצר וההובלה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' שופל.

ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
מילגה דושי פוף הדום לישיבה בבית ובחצר
שם:
עליזה
תאריך:
10/10/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכם!

אני רכשתי טלוויזיה אצלכם שהיה במבצע, הכל היה בסדר , עד שגיליתי שחסר כבל HD ' שנציג השרות שיכנע אותי לרכוש אותו בגלל בהירות התמונה, אני השתכנעתי, וגם ידעתי שהמחיר הוא ב- 400 ש"ח . בקיצור חייבתם אותי כבר בתשלום הראשון מתוך 10 תשלומים, וזה כולל את הכבל, אני רוצה לציין שהתקשרתי כמה פעמים לשרות לקוחות שלכם והתלוננתי על כך, ונציגת שרות אומרת שזה יכול לקרות, עברו כבר 10 ימים, ושום הודעה , משהו למסור לי על הגעת הטכנאי, ממש כלום, כלומר , שאני אחכה לשווא.

לסיכום, השירות שלכם לא יעיל , עובדים על האנשים בעינים, ואתם לא אמינים, זו דעתי השלילית על ערוץ הקניות, בהמשך אמשיך לחכות לכבל המפורסם , ששיכנעתם אותי מאד, ונראה עד מתי?



שלום
תגובת החנות:
גב' עליזה ששון רכשה ב 13/9/10 מסך SANSUI LCD TV 40" FULL HD במחיר 3,796 ש"ח, מחיר זה כלל גם את הובלת והתקנת המוצר, הרחבת האחריות למשך 3 שנים וכבל HDMI.
הלקוחה קיבלה את המוצר לביתה ביום 28/9/10.
יום למחרת פנתה הלקוחה ומסרה כי לא קיבלה עם המוצר את כבל ה- HDMI שהובטח, פנייתה הועברה לבדיקה ולטיפול
של הספק, "אל קול אלקטרוניקה בע"מ", אשר שלח אותו ללקוחה ב 10/10/10 באמצעות שרות דואר שליחים.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' ששון,
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
טלוויזיה
שם:
גדעון
תאריך:
17/08/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
כל כך חבל לי שלא הכרתי את האתר לפניי הקניה, זה היה חוסך לי הרבה עוגמת נפש.
שמי גידי ואני תושב פתח תקווה.
בסוף 2008 רכשתי צמד ספות עור מערוץ הקניות, שהיוו בעצם רק גורם מתווך ביני- הלקוח, לבין החברה בפועל- "טרנס אייס" . במהלך החודש הראשון לקנייה החלו קרעים קטנים להופיע על הספה בעלת שני המושבים, בעוד הספה התלת מושבית נותרה תקינה. פניתי לערוץ הקניות, שם הוסבר לי שלא הם האחראיים והפנו אותי לבחור בשם איגור שאחראי מטעם היבואן . מרגע זה הוא היווה התקווה היחידה שלי למענה כלשהו, אך איגור התברר כאדם חסר כתובת ומשרד, רק שם ללא פנים שלא עונה ואף לא מחזיר טלפונים. לאחר מאמצים רבים עלה בידי כן ליצור עימו קשר, ורק אחרי שהתעקשתי לקבל שירות והוא הבין שלא אוותר, הסכים איגור להחליף את הרהיטים שרכשתי. בסיכומו של דבר חלפה שנה מהזמן בו החלתי במסע "הלקוח במצוקה" ועד שהוחלף הסלון.
אולם הקשיים לא תמו. שוב הופיעו קרעים בסלון החדש שקיבלתי כתחליף לקודם הפגום, יש לציין כי תמורת הספות הקרועות קיבלתי אמנם ספות חדשות, אך מאותו הדגם הבעייתי. שוב חוזר על עצמו המקרה- קרעים מופיעים בספה הכפולה בעוד שספת התלת נותרת תקינה. בינתיים. היום, שנה אחרי- ולאחר פניות חוזרות ונשנות- אף גורם לא רוצה לקחת אחריות על הפגמים החוזרים על עצמם במוצר. אותו איגור מטיל את האחריות על ערוץ הקניות, והם מצידם מטילים אותה לעברו. בנוסף ולמרבה התסכול, יום אחרי שפגה האחריות נציגי ערוץ הקניות שינו את הנוסחה והתשובה הלקונית עליה הם חוזרים עד היום היא 'נגמרה האחריות'. גם אחריי שניסיתי להסביר שמדובר במצב מורכב, שדורש הסתכלות אחרת- כי הרי בכל הקרב הבלתי נגמר הזה מתנהל עם נציג שונה- תשובתם זהה.
בכל מקרה- אני מצידי לא מוותר. אני מתכוון לתבוע אותם וממליץ לכם לא להיכנס ל"חוויה" עם ערוץ הקניות כי הם לא יעילים, מעבר להיותם צד שלישי ופסיבי שלא לוקח אחריות על הפרסומים הצבעוניים שמרצדים לעיניי הלקוחות. צאו החוצה וקנו במקומות בהם לא ימכרו לכם חתול בשק. מקומות בהם יעמוד מולכם בעל הבית וייתן מענה לבעיות שהסחורה שסיפק יוצרת. אל תקנו מ"ערוץ האשליות"- גם אם נדמה תחילה שהוא מוזיל את העסקה, מתברר שהיא עולה הרבה, ולא רק כסף....
תגובת החנות:
מר גדעון שאלתיאל רכש ב 26/12/2007 סלון 2+3 מדגם "רומא".
ב 3/11/2008 כ-11 חודשים מיום אספקת המוצר הלין הלקוח על קרע בסלון.
אדגיש כי פגמים אלה לא היו קיימים במועד מסירת המוצר לידי הלקוח, שכן כאמור לעיל, לא מדובר
בפגמים נסתרים מן העין וחזקה כי הלקוח היה מסרב לקבל את המוצר לידיו או מחזירו בסמוך
לאחר קבלתו.
אף על פי שקרע אינו במסגרת האחריות על המוצר החליט הספק, חברת "טרנס איסט מיטל בע"מ", כמחווה של שרות טוב, להחליף ללקוח את הסלון לחדש.
ב 18/4/2010, כשנה וחצי מיום החלפת הסלון, פנה מר שאלתיאל והלין פעם נוספת על קרע בספה.
בשיחה שנערכה עם הלקוח הוסבר לו כי תמה תקופת האחריות על המוצר והוא יכול לפנות לספק לקבלת שרות בתשלום.
אציין כי הפגם לו טוען הלקוח, מאפיין שימוש שאינו נכון וסביר במוצרים. ויובהר, כי אף על פי שעל פניו מדובר ברהיטים, אשר מטבע הדברים אינם נתפסים כמוצרים "עדינים", הרי שגם מוצרים מסוג זה עלולים להינזק, בין היתר עקב טיפול לא נכון, כפי שקורה לא אחת.
לא מן הנמנע ששימוש לקוי מצד הלקוח הוא שגרם לפגם במוצר, ולפיכך, כי פגם זה, ככל שאכן קיים, אינו כלול במסגרת האחריות הניתנת על ידי הספק, באשר נגרם, בסבירות גבוהה, בגין שימוש לא תקין.
משכך הם פני הדברים, ברי כי ככל שקיימים היום פגמים כלשהם במוצרים, הרי שפגמים אלה הנם מעשה ידיו של הלקוח בלבד ואל לו להלין על כך כלפי ערוץ הקניות ו/או הספק.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שאלתיאל, אך לא נוכל להיעתר לבקשתו להחלפת הסלון פעם נוספת.


מוצר:
סלון מעור
שם:
Ruth
תאריך:
13/08/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר כושר טוטל ג'ים שייפר. מכשיר לא זול 1290 ש"ח ומאוד מורכב - צריך לדעת איך להשתמש בו.
המכשיר הגיע ללא דיסק או מדריך הכולל תרגילים. באתרים לא ישראליים של המכשיר, רואים בפירוש שיש דיסק ומדריך למשתמש.
דרך ערוץ הקניות מקבלים רק כמה עמודים מודפסים עם הוראות התקנה - לא מלאות! יש חלקים שלא מוסבר איך להרכיב אותם.
התקשרתי לשאול מה עם הדיסק ואמרו לי שערוץ הקניות לא רכש אותו! הפנו אותי לסרטון של דקה שלא מסביר תרגילים. שם אומרים בפירוש ש"ישנן הוראות לאימון קל, בינוני או מתקדם"
לא יאומן - מכשיר לא זול, שיש להשתמש בו בצורה נכונה כדי לא לגרום נזק לגוף ובכל העולם נמכר עם דיסק והוראות וערוץ הקניות התקמצן להוסיף מדריך!!!
תגובת החנות:
המוצר "טוטאל ג'ים שייפר", אותו רכשה הגב' רות פישמן, הינו מוצר המיובא ע"י ערוץ הקניות מספק בחו"ל.
הדיסק שנמצא אצל הספק אינו תואם את שיטת השידור בארץ ולכן העדפנו להציג את הוראות השימוש בחוברת.
במידה והנושא חשוב ללקוחה אנו נבקש מהספק בחו"ל דיסק באנגלית שיתאים לשיטת השידור בארץ.
כמו כן , במידה והלקוחה אינה מרוצההיא רשאית להחזיר את המוצר ולקבל את כספה חזרה לשביעות רצונה.
מוצר:
מכשיר כושר
שם:
amir
תאריך:
19/07/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאד לא נעימה.
בערוץ הקניות הגדירו חמישה ימי משלוח לאחר 7 ימים התקשרו ואמרו שיגיע אחרי 10 ימים לאחר צעקות הודיעו שיבואו למחרת.
כשהגיעה המצלמה היא היתה בצבע הלא נכון.
כשהתקשרתי המוקדנית אמרה שזה לא באחריות ערוץ הקניות אלא של פוטו ניסים בירושלים ולכן עלי להתקשר אליהם. ערוץ הקניות הוא רק אתר ולא אחראי.
התעקשתי שאני לא קניתי מפוטו ניסים אלא מהערוץ ואני לא מכיר אותו אז המוקדנית אמרה שזמן טיפול ייקח 14 יום - פשוט בדיחה.
לא לקנות מהם - האתר לא אחראי על כלום.
מוצר:
מצלמה
שם:
גריגורי
תאריך:
09/06/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-14/05/2010 עם זמן אספקה:10 ימי עבודה. למעשה קיבלתי אותו באיחור של 4 ימי עבודה (06.06.10). בסיום הזמן האספקה המתוכנן ניסיתי לברר את סטטוס ההזמנה באתר ערוץ הקניות וראיתי שהוא לא מתעדכן. פניתי לשירות לוקחות בטלפון. לקח להם יותר משלושה ימי עבודה כדי לברר את המצב.לא קיבלתי שום פיצוי ואפילו סליחה.
מוצר:
שעון יד לגבר SGG783
שם:
סרגיי
תאריך:
10/04/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם השניה שאני מזמין באתר וגם הפעם אני מרוצה. הזמנתי 2 מחזיקי מפתחות עם מסגרת דיגיטלית במחיר מצחיק(49 ש"ח), קיבלתי אותם אחרי 3 ימים (פחות מזמן שהיה כתוב באתר).לא דיברתי עם שירות לקוחות כי לא היה צורך אבל בפעם הקודמת שהזמנתי קיבלתי תשובות לכל שאלותי ושירות סבבה
מוצר:
מסגרת דיגיטלית
שם:
yaniv וסיון
תאריך:
27/03/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב !
קודם כול אני מצטער שלא קראתי את התגובות לפני הקניה !! ערוץ הקניות הוא אסון / המלצה לא לקנות !! הרבה כאב ראש .
בתאריך 18.03.10 ביצעתי רכישה של טלוויזיה LCD דרך אתר אינטרנט של ערוץ הקניות בעלות של 1590 ש"ח .
לאחר שלושה ימים התקשרו אליי מהאתר ואמרו שהיה סרוב בכרטיס האשראי ולכן עם אני מעוניין במוצר עלי להמציא כרטיס אחר , נתתי לנציג פרטים של כרטיס חדש ובכך חידשתי את הקניה והכל תקין .
בתאריך ה- 24.03.10 התקשרה אלי נציגה של חב' פירלס ואמרה שהם הספקים של ערוץ הקניות והם מעוניניים להציע לי שדרוג של הטלוויזיה שרכשתי , שמעתי את הפרטים של המכשיר מפי הנציגה , בחנתי אותם ולאחר יעוץ סרבתי לבצע את השדרוג , עד כאן הכל בסדר אלא שהנציגה של פירלס ברוב חוצפתה התקשרה לאשתי אמרה לה שאני ביקשתי ממנה להתקשר אליה , שאני הסכמתי לשדרג את העסקה ואני מבקש את אישורה של אשתי , אשתי יודעת שאם בחנתי את הדברים אז מדובר בעסקה טובה ומיד הסכימה וזאת כמובן בידעה שאני הובלתי את כל התהליך הזה{ שכמובן לא היה לי מושג שזה מה שקרה } .
אני רואה את התנהגות הזאת כרמאות כמקרה קלאסי של הונאה זהו מעשה הגובל בפלילים , אני בוחן את האפשרות לפנות למשטרה .
תגובת החנות:
מר יניב רכש ב 18/3/2010 מסך #32 LCD SHARP.

מס' ימים לאחר ההזמנה יצרה קשר נציגת מכירות של חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ" על מנת להציע ללקוח דגם משופר יותר, במהלך השיחה מסר הלקוח כי ברצונו לחשוב ולהתייעץ עם אישתו.

באותו יום נערכה שיחה נוספת מול הלקוח אשר הפנה את נציגת המכירות לאישתו על מנת שתחליט האם היא מעוניינת לשדרג את המסך. במהלך אותה שיחה אשתו נתנה את אישורה, בצורה מפורשת ושאינה משתמעת לשתי פנים, לביצוע השדרוג לדגם המשופר.

נדגיש כי שיחות המכירה של הספק מוקלטות ונשמח להשמיען למר יניב.

צר לנו, אולם טענת הלקוח בדבר רמאות אינה נכונה בעליל לנוכח האזנה לשיחות השדרוג.

מוצר:
טלוויזיה LCD 32 אינץ'
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.