דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (פריסה ארצית)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
1.47
ציון ממוצע
15
חוות דעת בשנה האחרונה
169
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
5
שנה אחרונה
2
0
13
כל הזמן
35
3
131
נמצאו 169 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכם!

אני רכשתי טלוויזיה אצלכם שהיה במבצע, הכל היה בסדר , עד שגיליתי שחסר כבל HD ' שנציג השרות שיכנע אותי לרכוש אותו בגלל בהירות התמונה, אני השתכנעתי, וגם ידעתי שהמחיר הוא ב- 400 ש"ח . בקיצור חייבתם אותי כבר בתשלום הראשון מתוך 10 תשלומים, וזה כולל את הכבל, אני רוצה לציין שהתקשרתי כמה פעמים לשרות לקוחות שלכם והתלוננתי על כך, ונציגת שרות אומרת שזה יכול לקרות, עברו כבר 10 ימים, ושום הודעה , משהו למסור לי על הגעת הטכנאי, ממש כלום, כלומר , שאני אחכה לשווא.

לסיכום, השירות שלכם לא יעיל , עובדים על האנשים בעינים, ואתם לא אמינים, זו דעתי השלילית על ערוץ הקניות, בהמשך אמשיך לחכות לכבל המפורסם , ששיכנעתם אותי מאד, ונראה עד מתי?



שלום
תגובת החנות:
גב' עליזה ששון רכשה ב 13/9/10 מסך SANSUI LCD TV 40" FULL HD במחיר 3,796 ש"ח, מחיר זה כלל גם את הובלת והתקנת המוצר, הרחבת האחריות למשך 3 שנים וכבל HDMI.
הלקוחה קיבלה את המוצר לביתה ביום 28/9/10.
יום למחרת פנתה הלקוחה ומסרה כי לא קיבלה עם המוצר את כבל ה- HDMI שהובטח, פנייתה הועברה לבדיקה ולטיפול
של הספק, "אל קול אלקטרוניקה בע"מ", אשר שלח אותו ללקוחה ב 10/10/10 באמצעות שרות דואר שליחים.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' ששון,
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
כל כך חבל לי שלא הכרתי את האתר לפניי הקניה, זה היה חוסך לי הרבה עוגמת נפש.
שמי גידי ואני תושב פתח תקווה.
בסוף 2008 רכשתי צמד ספות עור מערוץ הקניות, שהיוו בעצם רק גורם מתווך ביני- הלקוח, לבין החברה בפועל- "טרנס אייס" . במהלך החודש הראשון לקנייה החלו קרעים קטנים להופיע על הספה בעלת שני המושבים, בעוד הספה התלת מושבית נותרה תקינה. פניתי לערוץ הקניות, שם הוסבר לי שלא הם האחראיים והפנו אותי לבחור בשם איגור שאחראי מטעם היבואן . מרגע זה הוא היווה התקווה היחידה שלי למענה כלשהו, אך איגור התברר כאדם חסר כתובת ומשרד, רק שם ללא פנים שלא עונה ואף לא מחזיר טלפונים. לאחר מאמצים רבים עלה בידי כן ליצור עימו קשר, ורק אחרי שהתעקשתי לקבל שירות והוא הבין שלא אוותר, הסכים איגור להחליף את הרהיטים שרכשתי. בסיכומו של דבר חלפה שנה מהזמן בו החלתי במסע "הלקוח במצוקה" ועד שהוחלף הסלון.
אולם הקשיים לא תמו. שוב הופיעו קרעים בסלון החדש שקיבלתי כתחליף לקודם הפגום, יש לציין כי תמורת הספות הקרועות קיבלתי אמנם ספות חדשות, אך מאותו הדגם הבעייתי. שוב חוזר על עצמו המקרה- קרעים מופיעים בספה הכפולה בעוד שספת התלת נותרת תקינה. בינתיים. היום, שנה אחרי- ולאחר פניות חוזרות ונשנות- אף גורם לא רוצה לקחת אחריות על הפגמים החוזרים על עצמם במוצר. אותו איגור מטיל את האחריות על ערוץ הקניות, והם מצידם מטילים אותה לעברו. בנוסף ולמרבה התסכול, יום אחרי שפגה האחריות נציגי ערוץ הקניות שינו את הנוסחה והתשובה הלקונית עליה הם חוזרים עד היום היא 'נגמרה האחריות'. גם אחריי שניסיתי להסביר שמדובר במצב מורכב, שדורש הסתכלות אחרת- כי הרי בכל הקרב הבלתי נגמר הזה מתנהל עם נציג שונה- תשובתם זהה.
בכל מקרה- אני מצידי לא מוותר. אני מתכוון לתבוע אותם וממליץ לכם לא להיכנס ל"חוויה" עם ערוץ הקניות כי הם לא יעילים, מעבר להיותם צד שלישי ופסיבי שלא לוקח אחריות על הפרסומים הצבעוניים שמרצדים לעיניי הלקוחות. צאו החוצה וקנו במקומות בהם לא ימכרו לכם חתול בשק. מקומות בהם יעמוד מולכם בעל הבית וייתן מענה לבעיות שהסחורה שסיפק יוצרת. אל תקנו מ"ערוץ האשליות"- גם אם נדמה תחילה שהוא מוזיל את העסקה, מתברר שהיא עולה הרבה, ולא רק כסף....
תגובת החנות:
מר גדעון שאלתיאל רכש ב 26/12/2007 סלון 2+3 מדגם "רומא".
ב 3/11/2008 כ-11 חודשים מיום אספקת המוצר הלין הלקוח על קרע בסלון.
אדגיש כי פגמים אלה לא היו קיימים במועד מסירת המוצר לידי הלקוח, שכן כאמור לעיל, לא מדובר
בפגמים נסתרים מן העין וחזקה כי הלקוח היה מסרב לקבל את המוצר לידיו או מחזירו בסמוך
לאחר קבלתו.
אף על פי שקרע אינו במסגרת האחריות על המוצר החליט הספק, חברת "טרנס איסט מיטל בע"מ", כמחווה של שרות טוב, להחליף ללקוח את הסלון לחדש.
ב 18/4/2010, כשנה וחצי מיום החלפת הסלון, פנה מר שאלתיאל והלין פעם נוספת על קרע בספה.
בשיחה שנערכה עם הלקוח הוסבר לו כי תמה תקופת האחריות על המוצר והוא יכול לפנות לספק לקבלת שרות בתשלום.
אציין כי הפגם לו טוען הלקוח, מאפיין שימוש שאינו נכון וסביר במוצרים. ויובהר, כי אף על פי שעל פניו מדובר ברהיטים, אשר מטבע הדברים אינם נתפסים כמוצרים "עדינים", הרי שגם מוצרים מסוג זה עלולים להינזק, בין היתר עקב טיפול לא נכון, כפי שקורה לא אחת.
לא מן הנמנע ששימוש לקוי מצד הלקוח הוא שגרם לפגם במוצר, ולפיכך, כי פגם זה, ככל שאכן קיים, אינו כלול במסגרת האחריות הניתנת על ידי הספק, באשר נגרם, בסבירות גבוהה, בגין שימוש לא תקין.
משכך הם פני הדברים, ברי כי ככל שקיימים היום פגמים כלשהם במוצרים, הרי שפגמים אלה הנם מעשה ידיו של הלקוח בלבד ואל לו להלין על כך כלפי ערוץ הקניות ו/או הספק.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שאלתיאל, אך לא נוכל להיעתר לבקשתו להחלפת הסלון פעם נוספת.


מוצר:
סלון מעור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר כושר טוטל ג'ים שייפר. מכשיר לא זול 1290 ש"ח ומאוד מורכב - צריך לדעת איך להשתמש בו.
המכשיר הגיע ללא דיסק או מדריך הכולל תרגילים. באתרים לא ישראליים של המכשיר, רואים בפירוש שיש דיסק ומדריך למשתמש.
דרך ערוץ הקניות מקבלים רק כמה עמודים מודפסים עם הוראות התקנה - לא מלאות! יש חלקים שלא מוסבר איך להרכיב אותם.
התקשרתי לשאול מה עם הדיסק ואמרו לי שערוץ הקניות לא רכש אותו! הפנו אותי לסרטון של דקה שלא מסביר תרגילים. שם אומרים בפירוש ש"ישנן הוראות לאימון קל, בינוני או מתקדם"
לא יאומן - מכשיר לא זול, שיש להשתמש בו בצורה נכונה כדי לא לגרום נזק לגוף ובכל העולם נמכר עם דיסק והוראות וערוץ הקניות התקמצן להוסיף מדריך!!!
תגובת החנות:
המוצר "טוטאל ג'ים שייפר", אותו רכשה הגב' רות פישמן, הינו מוצר המיובא ע"י ערוץ הקניות מספק בחו"ל.
הדיסק שנמצא אצל הספק אינו תואם את שיטת השידור בארץ ולכן העדפנו להציג את הוראות השימוש בחוברת.
במידה והנושא חשוב ללקוחה אנו נבקש מהספק בחו"ל דיסק באנגלית שיתאים לשיטת השידור בארץ.
כמו כן , במידה והלקוחה אינה מרוצההיא רשאית להחזיר את המוצר ולקבל את כספה חזרה לשביעות רצונה.
מוצר:
מכשיר כושר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאד לא נעימה.
בערוץ הקניות הגדירו חמישה ימי משלוח לאחר 7 ימים התקשרו ואמרו שיגיע אחרי 10 ימים לאחר צעקות הודיעו שיבואו למחרת.
כשהגיעה המצלמה היא היתה בצבע הלא נכון.
כשהתקשרתי המוקדנית אמרה שזה לא באחריות ערוץ הקניות אלא של פוטו ניסים בירושלים ולכן עלי להתקשר אליהם. ערוץ הקניות הוא רק אתר ולא אחראי.
התעקשתי שאני לא קניתי מפוטו ניסים אלא מהערוץ ואני לא מכיר אותו אז המוקדנית אמרה שזמן טיפול ייקח 14 יום - פשוט בדיחה.
לא לקנות מהם - האתר לא אחראי על כלום.
מוצר:
מצלמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-14/05/2010 עם זמן אספקה:10 ימי עבודה. למעשה קיבלתי אותו באיחור של 4 ימי עבודה (06.06.10). בסיום הזמן האספקה המתוכנן ניסיתי לברר את סטטוס ההזמנה באתר ערוץ הקניות וראיתי שהוא לא מתעדכן. פניתי לשירות לוקחות בטלפון. לקח להם יותר משלושה ימי עבודה כדי לברר את המצב.לא קיבלתי שום פיצוי ואפילו סליחה.
מוצר:
שעון יד לגבר SGG783
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם השניה שאני מזמין באתר וגם הפעם אני מרוצה. הזמנתי 2 מחזיקי מפתחות עם מסגרת דיגיטלית במחיר מצחיק(49 ש"ח), קיבלתי אותם אחרי 3 ימים (פחות מזמן שהיה כתוב באתר).לא דיברתי עם שירות לקוחות כי לא היה צורך אבל בפעם הקודמת שהזמנתי קיבלתי תשובות לכל שאלותי ושירות סבבה
מוצר:
מסגרת דיגיטלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב !
קודם כול אני מצטער שלא קראתי את התגובות לפני הקניה !! ערוץ הקניות הוא אסון / המלצה לא לקנות !! הרבה כאב ראש .
בתאריך 18.03.10 ביצעתי רכישה של טלוויזיה LCD דרך אתר אינטרנט של ערוץ הקניות בעלות של 1590 ש"ח .
לאחר שלושה ימים התקשרו אליי מהאתר ואמרו שהיה סרוב בכרטיס האשראי ולכן עם אני מעוניין במוצר עלי להמציא כרטיס אחר , נתתי לנציג פרטים של כרטיס חדש ובכך חידשתי את הקניה והכל תקין .
בתאריך ה- 24.03.10 התקשרה אלי נציגה של חב' פירלס ואמרה שהם הספקים של ערוץ הקניות והם מעוניניים להציע לי שדרוג של הטלוויזיה שרכשתי , שמעתי את הפרטים של המכשיר מפי הנציגה , בחנתי אותם ולאחר יעוץ סרבתי לבצע את השדרוג , עד כאן הכל בסדר אלא שהנציגה של פירלס ברוב חוצפתה התקשרה לאשתי אמרה לה שאני ביקשתי ממנה להתקשר אליה , שאני הסכמתי לשדרג את העסקה ואני מבקש את אישורה של אשתי , אשתי יודעת שאם בחנתי את הדברים אז מדובר בעסקה טובה ומיד הסכימה וזאת כמובן בידעה שאני הובלתי את כל התהליך הזה{ שכמובן לא היה לי מושג שזה מה שקרה } .
אני רואה את התנהגות הזאת כרמאות כמקרה קלאסי של הונאה זהו מעשה הגובל בפלילים , אני בוחן את האפשרות לפנות למשטרה .
תגובת החנות:
מר יניב רכש ב 18/3/2010 מסך #32 LCD SHARP.

מס' ימים לאחר ההזמנה יצרה קשר נציגת מכירות של חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ" על מנת להציע ללקוח דגם משופר יותר, במהלך השיחה מסר הלקוח כי ברצונו לחשוב ולהתייעץ עם אישתו.

באותו יום נערכה שיחה נוספת מול הלקוח אשר הפנה את נציגת המכירות לאישתו על מנת שתחליט האם היא מעוניינת לשדרג את המסך. במהלך אותה שיחה אשתו נתנה את אישורה, בצורה מפורשת ושאינה משתמעת לשתי פנים, לביצוע השדרוג לדגם המשופר.

נדגיש כי שיחות המכירה של הספק מוקלטות ונשמח להשמיען למר יניב.

צר לנו, אולם טענת הלקוח בדבר רמאות אינה נכונה בעליל לנוכח האזנה לשיחות השדרוג.

מוצר:
טלוויזיה LCD 32 אינץ'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו מלקנות בערוץ הקניות. קניתי מערוץ הקניות, קבלה קיבלתי מפירלס ושירות תיקונים מי. שלום. המסך גרוע ומשמיע רעשים. היה בתיקון אצל י.שלום פעמיים ולא הצליחו לתקן ועכשיו כולם מתנערים ואומרים שהם לא אחראים למוצר. פעם אחרונה שאני קונה בערוץ הקניות או קונה מוצר שי.שלום אחראים על שירות התיקונים שלו. ראו הוזהרתם.
תגובת החנות:
מר עמוס רכש ב 13/2/2009 מסך 32 LCD של חברת SHARP הזמנה מס' 5881416 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".

פנייתו הראשונה בקשר עם המוצר התקבלה בערוץ הקניות ב-14/12/09, כ- 10 חודשים ממועד הרכישה, בה הלקוח טען שמסר את
המסך לתיקון אצל נותן האחריות - "י. שלום", וביקש לבדוק את פשר הרעשים שהמסך משמיע.
בפנייתנו לספק המוצר נמצא כי הלקוח פנה לנותן האחריות מס' פעמים בטענה כי שומע "זמזומים" במסך.
אי לכך ובהתאם לזאת, נאסף המוצר לבדיקה במעבדת השרות, שם נמצא כי המוצר תקין לחלוטין ואין בו תקלה.
הוסבר ללקוח כי הרעשים אותם הוא שומע במסך תקינים למוצר מסוג זה.
בשל פניותיו הנוספות של הלקוח בנוגע לרעשים, ועל אף שהמסך תקין ונמצא בשימושו במהלך השנה האחרונה, הציע לו נותן האחריות כמחווה של שרות טוב, לשדרג את המוצר לדגם חדש ומשופר, אך הלקוח סירב להצעה זו.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, הצעת השדרוג למסך עדיין תקפה ונותן האחריות ישמח לעמוד לשרותו.

מוצר:
LCD AQAS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מאורגן להפליא עם תמונות וסרטונים על מרבית המוצרים.
סניף יפו שבו אני רכשתי גדול מרווח עם צוות עובדים נעים אכפתי ואדיב.
הסטפר טוויסט אנד שייפ שרכשתי ביולי 2009 עשה לי בעיות (בפברואר 2010)נגשתי לסניף ומכיון שהבעיה לא הייתה נתנת לתיקון שלפו לי על המקום מכשיר חדש מאריזה.
אז נכון שהם לא הכי זולים בשוק, אך בשרות הם הרבה מעבר לעשר.
מוצר:
סטפר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה איכותית וקלה לתפעול, השירות שקיבלתי היה אדיב,יעיל ומהיר.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית z-29
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הינם 14 ימי עבודה. לקראת תום מועד האספקה התקשרו שוב מפירלס והציעו "שידרוג" למכשיר של SANSUI ללא כונן קשיח! סירבתי. כחודש לאחר ההזמנה לא סופק המוצר. החברה אמרה לי כי המוצר חסר במלאי, חודש לאחר שגבו את התשלום. ציפיתי לפיצוי בגין אי העמידה בתנאי האספקה, והחברה השיבה כי לדעתם אין כל מקום לפיצוי. מאחר ומוצר זה מיובא רק עלידי פירלס, כדאי להכיר התנהלות זו טרם ביצוע רכישה.
תגובת החנות:
מר שלמה להב רכש ב - 4/10/09 מכשיר DivX מקליט Prosound דגם PDR-880 80 במחיר 799 ש"ח, הזמנה מס' 5995130
אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם באתר בעת ביצוע ההזמנה עמד על 14 יום.
ב- 25/10/09 הספק עידכן את הלקוח שהמוצר שהזמין לא קיים במלאי ולכן לא יוכל לקבלו, אך כפיצוי הוא מעוניין לספק לו DVD מדגם SDR-9000 HD- 180G אשר הינו דגם מתקדם יותר, וזאת ללא כל תוספת חיוב מצד הלקוח.
הלקוח סירב להצעה זו ולבקשתו העיסקה בוטלה ב 10/11/09.
יובהר כי בטרם העלאת המוצר לאתר, התחייב הספק בפני ערוץ הקניות למלאי זמין.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר להב, ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
DVD מקליט PRD 880
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבעיה אינה בערוץ הקניות אלא עם הספק: פירלס=אלקול אלקטרוניקה.
המוצר הגיע באיחור לאחר שהתקשרתי לשירות הלקוחות מס' פעמים. והגרוע מכל, הגיע מוצר משומש, נראה פגום, כך שאפילו לא ניסיתי אותו, חסרים מחברים לטעינת סלולריים, והפניה לשירות הלקוחות נענתה ב: "נחזור אליך..." . אני ממתין ל"חזרתם" אלי...
תגובת החנות:
מר אמיר גיל רכש ב 7.11.09 דיבורית לרכב SANSUI במחיר 149 ₪ בתוספת דמי הובלה בסך 29 ₪, הזמנה מס' 6014471, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י ספק המוצר, חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".
זמן אספקת המוצר הינו 14 יום.
המוצר סופק ללקוח בעיכוב קל ביום 29.11.09.
במועד האספקה פנה הלקוח לספק המוצר והלין על פגם במוצר.
עוד באותו מועד תיאם הספק עם הלקוח החלפה למוצר חדש אשר אמור להגיע לביתו בימים הקרובים.
אבקש לציין ולהדגיש כי הלקוח מעולם לא פנה לערוץ הקניות בתלונה על הזמנתו וכי כל התנהלותו בקשר עם המוצר נעשתה למול הספק בלבד.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר גיל .

מוצר:
דיבורית BLUETOOTH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר אופה לחם במחיר נמוך בהשוואה לחנויות בהן בדקתי. שמחתי גם לגלות שהחברה עמדה בזמן האספקה הקצר מאוד שהבטיחה.אשוב לרכוש, בתיקווה שגם הרכישות הבאות שלי באינטרנט יהיו מוצלחות כמו זו.
מוצר:
אופה לחם 48239
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה לעכבר אלחוטי דרך זאפ בערוץ הקניות עברו 14 ימי עסקים המוצר לא הגיע ואין תשובות למה לא הגיע המוצר אין אם מי לדבר כול הזמן דוחים אותי וכול זאת לאחר מס' פעמים שצלצלתי לשרות לקוחות
שרות שלא ראיתי הרבה זמן.
זאת לא פעם ראשונה שאני מזמין באינטרנט
אבל במקרה הזה אכזבה גדולה
המוצר הוזמן ב-24.9 ועכשיו 19.10 ואין מוצר.
חבל מאוד שלא קראתי חוות דעת על ערוץ הקניות לפני ההזמנה
התשובות של ערוץ הקניות לכול מי שמאוכזב מהשרות החסר אותן תשובות של בעיות ספק
חבל מאוד שבעידן האינטרנט הכול כך נגיש לכולם יש לערוץ הקניות שרות כול כך גרוע ותשובות ממש לא מספקות. לתת שרות צריך ללמוד זה מקצוע.......
תגובת החנות:
מר דרור כץ רכש ב 24.9.09 עכבר לייזר אלחוטי במחיר 169 ש"ח, הזמנה מס' 5989039 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "סיריוס בע"מ".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה הינו 14 ימי עסקים.
מר כץ היה צריך לקבל את הזמנתו עד ליום 18.10.09, אך בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
עכבר אלחוטי דגם 52425
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת שבתחילה הכל היה מצויין. נגנסתי לאתר זאפ (אתר מעולה) ומצאתי את המצלמה שרציתי. ערוץ הקניות הציע את המחיר האטרקטיבי ביותר ועל כן בצעתי רכישה דרך האתר. הייתי בטוח כי ערוץ הקניות ה"ידועים" יספקו לי את הסחורה.באתר צויין כי המוצג יגיע תוך 10 ימי עסקים.
ברור כי החיוב הראשון ירד כמו שעון שוויצרי.
לאחר 10 ימי עסקים התקשרתי לבדור מדוע המצלמה איננה נציגת שירות הלקוחות הבטיחה לחזור אליי מקסימום תוך יומיים אך אחרי שבוע של המתנה הבנתי שהיא כנראה כבר לא תחזור. התקשרתי שוב ובפעם השניה הפנו אותי לספק. לאחר שיחה עם נציגת שירות הלקוחות של הספק התברר לי שההזמנה בכלל בוטלה מכוון שהמוצר לא קיים במלאי.
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי עקב זה.
תגובת החנות:
גב' ליאת יהודיאן רכשה ב29/8/09 מצלמה דיגיטלית יוקרתית OLYMPUS במחיר 599 ש"ח בתוספת 29 ש"ח הובלה, הזמנה מס' 5975486, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אלודה בע"מ".
זמן האספקה במעמד ההזמנה היה 10 ימי עסקים מרגע אישור חברת האשראי את העיסקה.
ב- 11/9/09 פנתה גב' יהודיאן לערוץ הקניות והלינה על עיכוב באספקת המוצר, בבדיקה שנערכה מול הספק נמסר כי בשל בעיות לוגיסטיות
חל עיכוב באספקה וכי הלקוחה תעודכן בהתאם.
ב- 17/9/09 קיבלנו עדכון מהספק כי הלקוחה החליטה לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' יהודיאן.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה דיגיטלית MJU 760
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מצלמה ב30/8.09 כאשר באתר רשום שמשלוח תוך 7 ימי עבודה. כאשר התקשרתי לברר למה עוד לא קיבלתי אותה, התשובה הייתה שלא קניתי מהם, אלה מספק אחר - והם נתנו לי את מספר הטלפון של הספק. הם הסבירו לי שהם עובדים בתור מסלקה. לא מקובל עלי - ובנוסף אני לא מצליחה ליצור קשר עם הספק שהם אומרים שצריך לספק את הסחורה.
תגובת החנות:
גב' סוזן כהנא רכשה ב- 30/8/09 מצלמה דיגיטלית 8MP מחודשת CANON במחיר 749 ש"ח בתוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5975670 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק.
זמן אספקת המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
ב- 10/9/09 עודכנה הגב' כהנא כי תקבל את הזמנתה לביתה עד לסוף השבוע הקרוב, ובשל העיכוב במועד האספקה תפוצה הלקוחה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' כהנא.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים.

מוצר:
מצלמה a720
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמיד רציתי SHARP AQUOS אבל המחיר היה יקר. הפעם בזכות המחיר של ערוץ הקניות הצלחתי לרכוש את טלויזיית חלומותי.
ברצוני להדגיש שתי נקודות בתהליך הקנייה:
1. תהליך ההזמנה באתר נעשה בדף אחד והקל על קלות ומהירות ההזמנה.
2. חברת פירלס Peerless: קיבלתי את הטלוייזיה בתוך יומיים והמתקין היה מאוד מקצועי ואדיב

מומלץ בחום!
מוצר:
טלויזיה LCD AQUOS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ברשת קונסולת WII כמתנה לבני
המחיר שמצאתי באתר של ערוץ הקניות היה נמוך משמעותית ממקומות אחרים על כן קצת חששתי היות וזאת הפעם הראשונה שנכנסתי לאתר.
יום אחרי ההזמנה התקשרו אלי על מנת לוודא את הפרטים וכעבור 3 ימים הגיע המכשיר. לסיכום החויה שלי הייתה מאוד חיובית על כן
אשוב לקנות באינטרנט.
מוצר:
משחקי טלוויזיה - קונסולות Wii
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 10 ימים לפני המועד המתוכנן שלי (מסיבת יומולדת) ולאחר 7 ימי עסקים טרם הגיע המשלוח. פניתי אליכם ואתם מצידכם האשמתם את הספק ולא ידעתם להגיד לי מתי המוצר יגיע אליי. גם לאחר שדיברתי עם מנהלת מכירות לא ידעתם להשיב על כך .
התאכזבתי מאוד מהשרות ולכן נאלצתי לבטל את ההזמנה. חבל
תגובת החנות:
גברת רחל בן חמו רכשה ב18/6/09 בריכה משפחתית ORPC במחיר 199 ש"ח ותוספת הובלה 49 ש"ח, הזמנה מס' 5939296 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר במעמד ההזמנה עמד על 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה בחברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, חל עיכוב של מס' ימים באספקת המוצר.
ב- 1/7/09 ביקשה גברת בן חמו לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן
מוצר:
בריכת שחיה 245*50 dor
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר כעבור יום התקשרו לשאול עם אני רוצה לשדרג לא הסכמתי הורידי כסף מהחשבון כעבור יום ...
עבר 12 ימים התקשרתי לברר מה עם המוצר אמרו לי כבר בדרך
התקשרתי כעבור 15 יום עברו לי יש עיקוב אבל מחר מחרותיים זה אצלך
בסופו של דבר כעבור יותר מ3 שבועות המוצר לא הגיע התקשרתי וביטלתי הזמנה !!!
תגובת החנות:
מר יבגני שליידר רכש ב-14/5/09 מצלמה דיגיטלית מחודשת של OLYMPUS במחיר 349 ש"ח ותוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5923137 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה עמד על 14 ימי עסקים.
מר שליידר היה צריך לקבל את המוצר עד ליום 4/6/09.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה ב- 7/6/09.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שליידר.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו אל מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה ובמחיר הנמוך ביותר שמצאתי לאחר חיפושים רבים. המשלוח הגיע לאחר ימים ספורים כולל המתנות שהובטחו. אשמח בעתיד למצוא שוב את מבוקשי אצלכם.
מוצר:
מצלמה SX10IS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-26/03/2009 הזמנתי באמצעות האינטרנטי של ערוץ 21, 2 מצלמות דיגיטליות מדגם קסיו. הובטח שהמוצרים יגיעו אלי תוך 7 ימים עבודה.
לאחר המתנה של 5 ימים, התקשרתי אל הספק ושם נאמר לי: "מה פתאום ביצעו את ההזמנה? המצלמה לא קיית במלאי! אני אשדרג אותך למלצמות מסוג (כבר לא זוכר איזה דגם) שהוא יותר טוב, עם כרטיס זכרון יותר גדול ועם תיק נשיאה וגם המצלמה יותר יקרה (בזמן שהמצלמה שהזמנתי הופיעה באתר האינטרנט וההזמנה בוצע עם חיוב כרטיס האשראי).
לאחר המתנה של עוד 5 ימים, שוב התקשרתי אל הספק ושוב נאמר לי: "מה פתאום ביצוע לך את ההזמנה? המצלמה אינה קיימת במלאי (פעם שנייה!!!). אני אשדרג אותך למצלמות ניקון שהן יותר טובות ויותר יקרות ולכך הסכמתי כי כבר רציתי שהמצלמות יגיעו אלי וביקשתי לשלוח לי את המצלמות בצבעים: כסף וסגול כפי שהופיע באתר.
לאחר הסכמתי בדקתי באתר האינטרנט ונודע לי שמצלמות אלה נמצאות באתר כבר שנה וחצי, דבר אשר מצביע על כך שלא רצו לקנות אותן כנראה בגלל האיכות ו/או בגלל יכולות הביצוע.
אכן, יום למחרת המצלמות הגיעו. אך מה רבה היתה הפתעתי?! שתי המצלמות לא בצבעים שהזמנתי! שתיהן בצבע בורדו.
וציפתה לי עוד הפתעה: אחת המצלמות היתה משומשת והראייה לכך היא שהיו מצולמות בה כבר 2 תמונות, הצבע מסביב לצג ובפינות החל להתקלף, כרטיס הזכרון לא התאים למצלמה והמטען לסוללה אינו המטען המקורי של ניקון אלא של חב' אולימפיה.
מייד פניתי אל הספק במייל ודרשתי להחליף את המצלמה המשומשת על כל חלקיה. כיוון שהיה זה ערב חג פסח ובפסח אצל הספק לא עבדו, הם חזרו אלי טלפונית והתייחסו אך ורק לאי התמאת כרטיס הזכרון למצלמה. "הציעו" שאסע לאחת מחנויות "CAMERA" שבאזור מגורי והם יסדרו את זה. לכל שאר הערותי על כך שהמצלמה משומשת, המטען אינו מקורי וכו' הם כלל לא התייחסו. השרות של הספק הינו שרות גרוע ביותר. יש לי הרושם שהם ניהלו איתי "מלחמת התשה" על מנת שבסופו של דבר אסכים לקבל מהם מצלמה מכל סגו שהוא.
על כן, פניתי אל ערוץ הקניות בעצמם, שטחתי בפניהם את דברי והם הבטיחו לטפל בנושא ולחזור אלי תוך 14 יום מיום פנייתי. אמרתי להם שאין אני מתכוון לבזבז מזמני ומכספי על הנסיעה כפי שהוצע לי על-ידי הספק וכי אני מצפה שיביאו לי מצלמה חדשה עם כל הנלווה מקורי ובו במקום אחזיר את המצלמה הפגומה. מקווה שפנייתי לערוץ 21 בעצמם תניב את הפירות המקווים.
מסקנה אחת היא: לא לקנות בערוץ 21 באינטרנט!!!
תגובת החנות:
מר אלעד רכש ב- 26/3/2009 2 מצלמות דיגיטליות מחודשות מדגם CASIO EXILIM EX-Z75 במחיר 399 ש"ח למצלמה ותוספת הובלה 38 ש"ח, הזמנה מס' 5899642, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - פוטו סטודיו ניסים בע"מ.
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
אבקש לחדד ולהדגיש כי המוצר אשר הזמין הלקוח הינו מוצר מחודש, דבר אשר פורסם באתר האינטרנט של ערוץ הקניות בעת הרכישה.
מסיבות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חל קושי באספקת הדגם שהזמין הלקוח.
על מנת להשלים שרות טוב ללקוח, הוצע לו לשדרג את המצלמות לדגם משופר מסוג Nikon S200, גם הן מחודשות, וזאת ללא תוספת תשלום.
מר אלעד הסכים לשדרוג המצלמות וביום 7/4/2009 נשלחה ההזמנה לביתו.
בנוגע לטענת הלקוח בדבר בחירת הצבע של המצלמה, ספק המוצר כלל לא התחייב לבחירת צבע המצלמה ע"י הלקוח, ואף הדגיש בפניו כי הצבע אינו ניתן לבחירה והוא בכפוף למלאי.
בדבר טענותיו בנוגע למצלמה המשומשת, אציין כי מר נעים הזמין ביודעין מצלמה מחודשת ולכן לא יוכל להלין על השימוש שנעשה במוצר.
מר אלעד פנה לספק המוצר והלין על כך שכרטיס הזיכרון ומטען הסוללה אינם מתאימים למצלמה שהזמין, וכמענה לפנייתו ספק המוצר הציע ללקוח להגיע לאחת מנקודות השרות לקבלת שרות והדרכה על המוצר ובדיקת טענותיו, אך מר נעים סירב להצעה זו.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר נעים ומזמינים אותו להגיע לתחנת השרות לבדיקת המוצר וקבלת שרות בהתאם.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
מוצר:
צמצלמה דיגיטלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאחד שכל הבית שלו קנוי דרך האינטרנט יש לי בהחלט עם מה להשוואות.
נתחיל מזה שהמוצר טרם הגיעה והמועד עבר מזמן. עכשיו למה זה קורה? כי חנות ערוץ קניות היקרים לא דואגים לציין שכל המחירות שלהם באתר הם של ספקים שונים. וגם פרטי האשראי שלי עברו לאלוהים יודע איזה ספק. ערוץ הקניות מתחייב להעביר את ההזמנה תוך 7-14 יום לספק ומשם רק תקוו לטוב. לקח לי לא מעט זמן לתפוס את ערוץ הקניות וכשהצלחתי נאמר לי שההזמנה שלי הועברה לספק(זה היה יום לפני מועד האחרון). הצלחתי לתפוס את הספק שמצידו אמר שמועד עדיין לא עבר וכי הם ניסו לתפוס אותו במשך כל השבוע.

בקיצור את המוצר שלי שהוא מתנה ליום הולדת למישהו יקר עדיין לא קיבלתי וכנראה שאבטל את ההזמנה ואקנה במקום מכובד יותר.
תגובת החנות:
מר אנדרי דרמנסקי רכש ב- 6/3/2009 מצלמה דיגיטלית של חברת Nikon דגם S520 במחיר 699 ש"ח, ללא תוספת הובלה, הזמנה מס' 5891170, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים בע"מ".
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
מסיבות לוגיסטיות שחלו אצל ספק המוצר, חל עיכוב באספקת המצלמה ללקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר דרמנסקי, המוצר נשלח לביתו ויגיע בימים הקרובים.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
מוצר:
מצלמה דיגיטלית S520
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה היה קל, יצרו איתי קשר מהספק והגיע מהר סך הכל טלויזיה טובה מאוד והשירות היה אחלה !אחזור לקנות באתר ובאינטרנט בכלל.
מוצר:
טלויזיה lcd sakura
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום רביעי שבוע שעבר ותוך 5 ימים הוא היה כבר בחנות! הזמנה וקבלת המוצר היו נוחים ומהירים מאוד.
מוצר:
דיסקיות לחיטוב גוף GLIDING
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר