אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (יפו)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
13
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
0
0
4
6 חודשים אחרונים
0
0
8
שנה אחרונה
0
1
12
כל הזמן
24
2
90
נמצאו 116 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
ron
תאריך:
12/02/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אתר מאורגן להפליא עם תמונות וסרטונים על מרבית המוצרים.
סניף יפו שבו אני רכשתי גדול מרווח עם צוות עובדים נעים אכפתי ואדיב.
הסטפר טוויסט אנד שייפ שרכשתי ביולי 2009 עשה לי בעיות (בפברואר 2010)נגשתי לסניף ומכיון שהבעיה לא הייתה נתנת לתיקון שלפו לי על המקום מכשיר חדש מאריזה.
אז נכון שהם לא הכי זולים בשוק, אך בשרות הם הרבה מעבר לעשר.
מוצר:
סטפר
שם:
דנה
תאריך:
14/01/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה איכותית וקלה לתפעול, השירות שקיבלתי היה אדיב,יעיל ומהיר.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית z-29
שם:
shlomo
תאריך:
14/12/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הינם 14 ימי עבודה. לקראת תום מועד האספקה התקשרו שוב מפירלס והציעו "שידרוג" למכשיר של SANSUI ללא כונן קשיח! סירבתי. כחודש לאחר ההזמנה לא סופק המוצר. החברה אמרה לי כי המוצר חסר במלאי, חודש לאחר שגבו את התשלום. ציפיתי לפיצוי בגין אי העמידה בתנאי האספקה, והחברה השיבה כי לדעתם אין כל מקום לפיצוי. מאחר ומוצר זה מיובא רק עלידי פירלס, כדאי להכיר התנהלות זו טרם ביצוע רכישה.
תגובת החנות:
מר שלמה להב רכש ב - 4/10/09 מכשיר DivX מקליט Prosound דגם PDR-880 80 במחיר 799 ש"ח, הזמנה מס' 5995130
אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם באתר בעת ביצוע ההזמנה עמד על 14 יום.
ב- 25/10/09 הספק עידכן את הלקוח שהמוצר שהזמין לא קיים במלאי ולכן לא יוכל לקבלו, אך כפיצוי הוא מעוניין לספק לו DVD מדגם SDR-9000 HD- 180G אשר הינו דגם מתקדם יותר, וזאת ללא כל תוספת חיוב מצד הלקוח.
הלקוח סירב להצעה זו ולבקשתו העיסקה בוטלה ב 10/11/09.
יובהר כי בטרם העלאת המוצר לאתר, התחייב הספק בפני ערוץ הקניות למלאי זמין.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר להב, ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
DVD מקליט PRD 880
שם:
גיל
תאריך:
29/11/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הבעיה אינה בערוץ הקניות אלא עם הספק: פירלס=אלקול אלקטרוניקה.
המוצר הגיע באיחור לאחר שהתקשרתי לשירות הלקוחות מס' פעמים. והגרוע מכל, הגיע מוצר משומש, נראה פגום, כך שאפילו לא ניסיתי אותו, חסרים מחברים לטעינת סלולריים, והפניה לשירות הלקוחות נענתה ב: "נחזור אליך..." . אני ממתין ל"חזרתם" אלי...
תגובת החנות:
מר אמיר גיל רכש ב 7.11.09 דיבורית לרכב SANSUI במחיר 149 ₪ בתוספת דמי הובלה בסך 29 ₪, הזמנה מס' 6014471, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י ספק המוצר, חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".
זמן אספקת המוצר הינו 14 יום.
המוצר סופק ללקוח בעיכוב קל ביום 29.11.09.
במועד האספקה פנה הלקוח לספק המוצר והלין על פגם במוצר.
עוד באותו מועד תיאם הספק עם הלקוח החלפה למוצר חדש אשר אמור להגיע לביתו בימים הקרובים.
אבקש לציין ולהדגיש כי הלקוח מעולם לא פנה לערוץ הקניות בתלונה על הזמנתו וכי כל התנהלותו בקשר עם המוצר נעשתה למול הספק בלבד.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר גיל .

מוצר:
דיבורית BLUETOOTH
שם:
רויטל וקיאני
תאריך:
10/11/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר אופה לחם במחיר נמוך בהשוואה לחנויות בהן בדקתי. שמחתי גם לגלות שהחברה עמדה בזמן האספקה הקצר מאוד שהבטיחה.אשוב לרכוש, בתיקווה שגם הרכישות הבאות שלי באינטרנט יהיו מוצלחות כמו זו.
מוצר:
אופה לחם 48239
שם:
dror
תאריך:
19/10/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה לעכבר אלחוטי דרך זאפ בערוץ הקניות עברו 14 ימי עסקים המוצר לא הגיע ואין תשובות למה לא הגיע המוצר אין אם מי לדבר כול הזמן דוחים אותי וכול זאת לאחר מס' פעמים שצלצלתי לשרות לקוחות
שרות שלא ראיתי הרבה זמן.
זאת לא פעם ראשונה שאני מזמין באינטרנט
אבל במקרה הזה אכזבה גדולה
המוצר הוזמן ב-24.9 ועכשיו 19.10 ואין מוצר.
חבל מאוד שלא קראתי חוות דעת על ערוץ הקניות לפני ההזמנה
התשובות של ערוץ הקניות לכול מי שמאוכזב מהשרות החסר אותן תשובות של בעיות ספק
חבל מאוד שבעידן האינטרנט הכול כך נגיש לכולם יש לערוץ הקניות שרות כול כך גרוע ותשובות ממש לא מספקות. לתת שרות צריך ללמוד זה מקצוע.......
תגובת החנות:
מר דרור כץ רכש ב 24.9.09 עכבר לייזר אלחוטי במחיר 169 ש"ח, הזמנה מס' 5989039 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "סיריוס בע"מ".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה הינו 14 ימי עסקים.
מר כץ היה צריך לקבל את הזמנתו עד ליום 18.10.09, אך בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
עכבר אלחוטי דגם 52425
שם:
Asaf
תאריך:
16/09/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
האמת שבתחילה הכל היה מצויין. נגנסתי לאתר זאפ (אתר מעולה) ומצאתי את המצלמה שרציתי. ערוץ הקניות הציע את המחיר האטרקטיבי ביותר ועל כן בצעתי רכישה דרך האתר. הייתי בטוח כי ערוץ הקניות ה"ידועים" יספקו לי את הסחורה.באתר צויין כי המוצג יגיע תוך 10 ימי עסקים.
ברור כי החיוב הראשון ירד כמו שעון שוויצרי.
לאחר 10 ימי עסקים התקשרתי לבדור מדוע המצלמה איננה נציגת שירות הלקוחות הבטיחה לחזור אליי מקסימום תוך יומיים אך אחרי שבוע של המתנה הבנתי שהיא כנראה כבר לא תחזור. התקשרתי שוב ובפעם השניה הפנו אותי לספק. לאחר שיחה עם נציגת שירות הלקוחות של הספק התברר לי שההזמנה בכלל בוטלה מכוון שהמוצר לא קיים במלאי.
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי עקב זה.
תגובת החנות:
גב' ליאת יהודיאן רכשה ב29/8/09 מצלמה דיגיטלית יוקרתית OLYMPUS במחיר 599 ש"ח בתוספת 29 ש"ח הובלה, הזמנה מס' 5975486, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אלודה בע"מ".
זמן האספקה במעמד ההזמנה היה 10 ימי עסקים מרגע אישור חברת האשראי את העיסקה.
ב- 11/9/09 פנתה גב' יהודיאן לערוץ הקניות והלינה על עיכוב באספקת המוצר, בבדיקה שנערכה מול הספק נמסר כי בשל בעיות לוגיסטיות
חל עיכוב באספקה וכי הלקוחה תעודכן בהתאם.
ב- 17/9/09 קיבלנו עדכון מהספק כי הלקוחה החליטה לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' יהודיאן.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה דיגיטלית MJU 760
שם:
סוזן
תאריך:
10/09/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מצלמה ב30/8.09 כאשר באתר רשום שמשלוח תוך 7 ימי עבודה. כאשר התקשרתי לברר למה עוד לא קיבלתי אותה, התשובה הייתה שלא קניתי מהם, אלה מספק אחר - והם נתנו לי את מספר הטלפון של הספק. הם הסבירו לי שהם עובדים בתור מסלקה. לא מקובל עלי - ובנוסף אני לא מצליחה ליצור קשר עם הספק שהם אומרים שצריך לספק את הסחורה.
תגובת החנות:
גב' סוזן כהנא רכשה ב- 30/8/09 מצלמה דיגיטלית 8MP מחודשת CANON במחיר 749 ש"ח בתוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5975670 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק.
זמן אספקת המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
ב- 10/9/09 עודכנה הגב' כהנא כי תקבל את הזמנתה לביתה עד לסוף השבוע הקרוב, ובשל העיכוב במועד האספקה תפוצה הלקוחה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' כהנא.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים.

מוצר:
מצלמה a720
שם:
פאולה
תאריך:
04/08/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תמיד רציתי SHARP AQUOS אבל המחיר היה יקר. הפעם בזכות המחיר של ערוץ הקניות הצלחתי לרכוש את טלויזיית חלומותי.
ברצוני להדגיש שתי נקודות בתהליך הקנייה:
1. תהליך ההזמנה באתר נעשה בדף אחד והקל על קלות ומהירות ההזמנה.
2. חברת פירלס Peerless: קיבלתי את הטלוייזיה בתוך יומיים והמתקין היה מאוד מקצועי ואדיב

מומלץ בחום!
מוצר:
טלויזיה LCD AQUOS
שם:
ערן
תאריך:
26/07/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ברשת קונסולת WII כמתנה לבני
המחיר שמצאתי באתר של ערוץ הקניות היה נמוך משמעותית ממקומות אחרים על כן קצת חששתי היות וזאת הפעם הראשונה שנכנסתי לאתר.
יום אחרי ההזמנה התקשרו אלי על מנת לוודא את הפרטים וכעבור 3 ימים הגיע המכשיר. לסיכום החויה שלי הייתה מאוד חיובית על כן
אשוב לקנות באינטרנט.
מוצר:
משחקי טלוויזיה - קונסולות Wii
שם:
lior
תאריך:
01/07/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 10 ימים לפני המועד המתוכנן שלי (מסיבת יומולדת) ולאחר 7 ימי עסקים טרם הגיע המשלוח. פניתי אליכם ואתם מצידכם האשמתם את הספק ולא ידעתם להגיד לי מתי המוצר יגיע אליי. גם לאחר שדיברתי עם מנהלת מכירות לא ידעתם להשיב על כך .
התאכזבתי מאוד מהשרות ולכן נאלצתי לבטל את ההזמנה. חבל
תגובת החנות:
גברת רחל בן חמו רכשה ב18/6/09 בריכה משפחתית ORPC במחיר 199 ש"ח ותוספת הובלה 49 ש"ח, הזמנה מס' 5939296 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר במעמד ההזמנה עמד על 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה בחברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, חל עיכוב של מס' ימים באספקת המוצר.
ב- 1/7/09 ביקשה גברת בן חמו לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן
מוצר:
בריכת שחיה 245*50 dor
שם:
יבגני
תאריך:
07/06/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר כעבור יום התקשרו לשאול עם אני רוצה לשדרג לא הסכמתי הורידי כסף מהחשבון כעבור יום ...
עבר 12 ימים התקשרתי לברר מה עם המוצר אמרו לי כבר בדרך
התקשרתי כעבור 15 יום עברו לי יש עיקוב אבל מחר מחרותיים זה אצלך
בסופו של דבר כעבור יותר מ3 שבועות המוצר לא הגיע התקשרתי וביטלתי הזמנה !!!
תגובת החנות:
מר יבגני שליידר רכש ב-14/5/09 מצלמה דיגיטלית מחודשת של OLYMPUS במחיר 349 ש"ח ותוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5923137 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה עמד על 14 ימי עסקים.
מר שליידר היה צריך לקבל את המוצר עד ליום 4/6/09.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה ב- 7/6/09.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שליידר.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו אל מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה
שם:
איריס
תאריך:
06/05/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה ובמחיר הנמוך ביותר שמצאתי לאחר חיפושים רבים. המשלוח הגיע לאחר ימים ספורים כולל המתנות שהובטחו. אשמח בעתיד למצוא שוב את מבוקשי אצלכם.
מוצר:
מצלמה SX10IS
שם:
תאריך:
25/04/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב-26/03/2009 הזמנתי באמצעות האינטרנטי של ערוץ 21, 2 מצלמות דיגיטליות מדגם קסיו. הובטח שהמוצרים יגיעו אלי תוך 7 ימים עבודה.
לאחר המתנה של 5 ימים, התקשרתי אל הספק ושם נאמר לי: "מה פתאום ביצעו את ההזמנה? המצלמה לא קיית במלאי! אני אשדרג אותך למלצמות מסוג (כבר לא זוכר איזה דגם) שהוא יותר טוב, עם כרטיס זכרון יותר גדול ועם תיק נשיאה וגם המצלמה יותר יקרה (בזמן שהמצלמה שהזמנתי הופיעה באתר האינטרנט וההזמנה בוצע עם חיוב כרטיס האשראי).
לאחר המתנה של עוד 5 ימים, שוב התקשרתי אל הספק ושוב נאמר לי: "מה פתאום ביצוע לך את ההזמנה? המצלמה אינה קיימת במלאי (פעם שנייה!!!). אני אשדרג אותך למצלמות ניקון שהן יותר טובות ויותר יקרות ולכך הסכמתי כי כבר רציתי שהמצלמות יגיעו אלי וביקשתי לשלוח לי את המצלמות בצבעים: כסף וסגול כפי שהופיע באתר.
לאחר הסכמתי בדקתי באתר האינטרנט ונודע לי שמצלמות אלה נמצאות באתר כבר שנה וחצי, דבר אשר מצביע על כך שלא רצו לקנות אותן כנראה בגלל האיכות ו/או בגלל יכולות הביצוע.
אכן, יום למחרת המצלמות הגיעו. אך מה רבה היתה הפתעתי?! שתי המצלמות לא בצבעים שהזמנתי! שתיהן בצבע בורדו.
וציפתה לי עוד הפתעה: אחת המצלמות היתה משומשת והראייה לכך היא שהיו מצולמות בה כבר 2 תמונות, הצבע מסביב לצג ובפינות החל להתקלף, כרטיס הזכרון לא התאים למצלמה והמטען לסוללה אינו המטען המקורי של ניקון אלא של חב' אולימפיה.
מייד פניתי אל הספק במייל ודרשתי להחליף את המצלמה המשומשת על כל חלקיה. כיוון שהיה זה ערב חג פסח ובפסח אצל הספק לא עבדו, הם חזרו אלי טלפונית והתייחסו אך ורק לאי התמאת כרטיס הזכרון למצלמה. "הציעו" שאסע לאחת מחנויות "CAMERA" שבאזור מגורי והם יסדרו את זה. לכל שאר הערותי על כך שהמצלמה משומשת, המטען אינו מקורי וכו' הם כלל לא התייחסו. השרות של הספק הינו שרות גרוע ביותר. יש לי הרושם שהם ניהלו איתי "מלחמת התשה" על מנת שבסופו של דבר אסכים לקבל מהם מצלמה מכל סגו שהוא.
על כן, פניתי אל ערוץ הקניות בעצמם, שטחתי בפניהם את דברי והם הבטיחו לטפל בנושא ולחזור אלי תוך 14 יום מיום פנייתי. אמרתי להם שאין אני מתכוון לבזבז מזמני ומכספי על הנסיעה כפי שהוצע לי על-ידי הספק וכי אני מצפה שיביאו לי מצלמה חדשה עם כל הנלווה מקורי ובו במקום אחזיר את המצלמה הפגומה. מקווה שפנייתי לערוץ 21 בעצמם תניב את הפירות המקווים.
מסקנה אחת היא: לא לקנות בערוץ 21 באינטרנט!!!
תגובת החנות:
מר אלעד רכש ב- 26/3/2009 2 מצלמות דיגיטליות מחודשות מדגם CASIO EXILIM EX-Z75 במחיר 399 ש"ח למצלמה ותוספת הובלה 38 ש"ח, הזמנה מס' 5899642, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - פוטו סטודיו ניסים בע"מ.
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
אבקש לחדד ולהדגיש כי המוצר אשר הזמין הלקוח הינו מוצר מחודש, דבר אשר פורסם באתר האינטרנט של ערוץ הקניות בעת הרכישה.
מסיבות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חל קושי באספקת הדגם שהזמין הלקוח.
על מנת להשלים שרות טוב ללקוח, הוצע לו לשדרג את המצלמות לדגם משופר מסוג Nikon S200, גם הן מחודשות, וזאת ללא תוספת תשלום.
מר אלעד הסכים לשדרוג המצלמות וביום 7/4/2009 נשלחה ההזמנה לביתו.
בנוגע לטענת הלקוח בדבר בחירת הצבע של המצלמה, ספק המוצר כלל לא התחייב לבחירת צבע המצלמה ע"י הלקוח, ואף הדגיש בפניו כי הצבע אינו ניתן לבחירה והוא בכפוף למלאי.
בדבר טענותיו בנוגע למצלמה המשומשת, אציין כי מר נעים הזמין ביודעין מצלמה מחודשת ולכן לא יוכל להלין על השימוש שנעשה במוצר.
מר אלעד פנה לספק המוצר והלין על כך שכרטיס הזיכרון ומטען הסוללה אינם מתאימים למצלמה שהזמין, וכמענה לפנייתו ספק המוצר הציע ללקוח להגיע לאחת מנקודות השרות לקבלת שרות והדרכה על המוצר ובדיקת טענותיו, אך מר נעים סירב להצעה זו.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר נעים ומזמינים אותו להגיע לתחנת השרות לבדיקת המוצר וקבלת שרות בהתאם.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
מוצר:
צמצלמה דיגיטלית
שם:
אנדרי
תאריך:
20/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כאחד שכל הבית שלו קנוי דרך האינטרנט יש לי בהחלט עם מה להשוואות.
נתחיל מזה שהמוצר טרם הגיעה והמועד עבר מזמן. עכשיו למה זה קורה? כי חנות ערוץ קניות היקרים לא דואגים לציין שכל המחירות שלהם באתר הם של ספקים שונים. וגם פרטי האשראי שלי עברו לאלוהים יודע איזה ספק. ערוץ הקניות מתחייב להעביר את ההזמנה תוך 7-14 יום לספק ומשם רק תקוו לטוב. לקח לי לא מעט זמן לתפוס את ערוץ הקניות וכשהצלחתי נאמר לי שההזמנה שלי הועברה לספק(זה היה יום לפני מועד האחרון). הצלחתי לתפוס את הספק שמצידו אמר שמועד עדיין לא עבר וכי הם ניסו לתפוס אותו במשך כל השבוע.

בקיצור את המוצר שלי שהוא מתנה ליום הולדת למישהו יקר עדיין לא קיבלתי וכנראה שאבטל את ההזמנה ואקנה במקום מכובד יותר.
תגובת החנות:
מר אנדרי דרמנסקי רכש ב- 6/3/2009 מצלמה דיגיטלית של חברת Nikon דגם S520 במחיר 699 ש"ח, ללא תוספת הובלה, הזמנה מס' 5891170, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים בע"מ".
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
מסיבות לוגיסטיות שחלו אצל ספק המוצר, חל עיכוב באספקת המצלמה ללקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר דרמנסקי, המוצר נשלח לביתו ויגיע בימים הקרובים.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
מוצר:
מצלמה דיגיטלית S520
שם:
זיו
תאריך:
20/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה היה קל, יצרו איתי קשר מהספק והגיע מהר סך הכל טלויזיה טובה מאוד והשירות היה אחלה !אחזור לקנות באתר ובאינטרנט בכלל.
מוצר:
טלויזיה lcd sakura
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.