אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (יפו)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
17
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
2
3 חודשים אחרונים
1
0
6
6 חודשים אחרונים
1
0
10
שנה אחרונה
1
1
15
כל הזמן
25
2
93
נמצאו 120 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
גריגורי
תאריך:
09/06/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-14/05/2010 עם זמן אספקה:10 ימי עבודה. למעשה קיבלתי אותו באיחור של 4 ימי עבודה (06.06.10). בסיום הזמן האספקה המתוכנן ניסיתי לברר את סטטוס ההזמנה באתר ערוץ הקניות וראיתי שהוא לא מתעדכן. פניתי לשירות לוקחות בטלפון. לקח להם יותר משלושה ימי עבודה כדי לברר את המצב.לא קיבלתי שום פיצוי ואפילו סליחה.
מוצר:
שעון יד לגבר SGG783
שם:
סרגיי
תאריך:
10/04/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם השניה שאני מזמין באתר וגם הפעם אני מרוצה. הזמנתי 2 מחזיקי מפתחות עם מסגרת דיגיטלית במחיר מצחיק(49 ש"ח), קיבלתי אותם אחרי 3 ימים (פחות מזמן שהיה כתוב באתר).לא דיברתי עם שירות לקוחות כי לא היה צורך אבל בפעם הקודמת שהזמנתי קיבלתי תשובות לכל שאלותי ושירות סבבה
מוצר:
מסגרת דיגיטלית
שם:
yaniv וסיון
תאריך:
27/03/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב !
קודם כול אני מצטער שלא קראתי את התגובות לפני הקניה !! ערוץ הקניות הוא אסון / המלצה לא לקנות !! הרבה כאב ראש .
בתאריך 18.03.10 ביצעתי רכישה של טלוויזיה LCD דרך אתר אינטרנט של ערוץ הקניות בעלות של 1590 ש"ח .
לאחר שלושה ימים התקשרו אליי מהאתר ואמרו שהיה סרוב בכרטיס האשראי ולכן עם אני מעוניין במוצר עלי להמציא כרטיס אחר , נתתי לנציג פרטים של כרטיס חדש ובכך חידשתי את הקניה והכל תקין .
בתאריך ה- 24.03.10 התקשרה אלי נציגה של חב' פירלס ואמרה שהם הספקים של ערוץ הקניות והם מעוניניים להציע לי שדרוג של הטלוויזיה שרכשתי , שמעתי את הפרטים של המכשיר מפי הנציגה , בחנתי אותם ולאחר יעוץ סרבתי לבצע את השדרוג , עד כאן הכל בסדר אלא שהנציגה של פירלס ברוב חוצפתה התקשרה לאשתי אמרה לה שאני ביקשתי ממנה להתקשר אליה , שאני הסכמתי לשדרג את העסקה ואני מבקש את אישורה של אשתי , אשתי יודעת שאם בחנתי את הדברים אז מדובר בעסקה טובה ומיד הסכימה וזאת כמובן בידעה שאני הובלתי את כל התהליך הזה{ שכמובן לא היה לי מושג שזה מה שקרה } .
אני רואה את התנהגות הזאת כרמאות כמקרה קלאסי של הונאה זהו מעשה הגובל בפלילים , אני בוחן את האפשרות לפנות למשטרה .
תגובת החנות:
מר יניב רכש ב 18/3/2010 מסך #32 LCD SHARP.

מס' ימים לאחר ההזמנה יצרה קשר נציגת מכירות של חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ" על מנת להציע ללקוח דגם משופר יותר, במהלך השיחה מסר הלקוח כי ברצונו לחשוב ולהתייעץ עם אישתו.

באותו יום נערכה שיחה נוספת מול הלקוח אשר הפנה את נציגת המכירות לאישתו על מנת שתחליט האם היא מעוניינת לשדרג את המסך. במהלך אותה שיחה אשתו נתנה את אישורה, בצורה מפורשת ושאינה משתמעת לשתי פנים, לביצוע השדרוג לדגם המשופר.

נדגיש כי שיחות המכירה של הספק מוקלטות ונשמח להשמיען למר יניב.

צר לנו, אולם טענת הלקוח בדבר רמאות אינה נכונה בעליל לנוכח האזנה לשיחות השדרוג.

מוצר:
טלוויזיה LCD 32 אינץ'
שם:
עמוס
תאריך:
15/02/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו מלקנות בערוץ הקניות. קניתי מערוץ הקניות, קבלה קיבלתי מפירלס ושירות תיקונים מי. שלום. המסך גרוע ומשמיע רעשים. היה בתיקון אצל י.שלום פעמיים ולא הצליחו לתקן ועכשיו כולם מתנערים ואומרים שהם לא אחראים למוצר. פעם אחרונה שאני קונה בערוץ הקניות או קונה מוצר שי.שלום אחראים על שירות התיקונים שלו. ראו הוזהרתם.
תגובת החנות:
מר עמוס רכש ב 13/2/2009 מסך 32 LCD של חברת SHARP הזמנה מס' 5881416 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".

פנייתו הראשונה בקשר עם המוצר התקבלה בערוץ הקניות ב-14/12/09, כ- 10 חודשים ממועד הרכישה, בה הלקוח טען שמסר את
המסך לתיקון אצל נותן האחריות - "י. שלום", וביקש לבדוק את פשר הרעשים שהמסך משמיע.
בפנייתנו לספק המוצר נמצא כי הלקוח פנה לנותן האחריות מס' פעמים בטענה כי שומע "זמזומים" במסך.
אי לכך ובהתאם לזאת, נאסף המוצר לבדיקה במעבדת השרות, שם נמצא כי המוצר תקין לחלוטין ואין בו תקלה.
הוסבר ללקוח כי הרעשים אותם הוא שומע במסך תקינים למוצר מסוג זה.
בשל פניותיו הנוספות של הלקוח בנוגע לרעשים, ועל אף שהמסך תקין ונמצא בשימושו במהלך השנה האחרונה, הציע לו נותן האחריות כמחווה של שרות טוב, לשדרג את המוצר לדגם חדש ומשופר, אך הלקוח סירב להצעה זו.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, הצעת השדרוג למסך עדיין תקפה ונותן האחריות ישמח לעמוד לשרותו.

מוצר:
LCD AQAS
שם:
ron
תאריך:
12/02/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אתר מאורגן להפליא עם תמונות וסרטונים על מרבית המוצרים.
סניף יפו שבו אני רכשתי גדול מרווח עם צוות עובדים נעים אכפתי ואדיב.
הסטפר טוויסט אנד שייפ שרכשתי ביולי 2009 עשה לי בעיות (בפברואר 2010)נגשתי לסניף ומכיון שהבעיה לא הייתה נתנת לתיקון שלפו לי על המקום מכשיר חדש מאריזה.
אז נכון שהם לא הכי זולים בשוק, אך בשרות הם הרבה מעבר לעשר.
מוצר:
סטפר
שם:
דנה
תאריך:
14/01/2010
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה איכותית וקלה לתפעול, השירות שקיבלתי היה אדיב,יעיל ומהיר.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית z-29
שם:
shlomo
תאריך:
14/12/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הינם 14 ימי עבודה. לקראת תום מועד האספקה התקשרו שוב מפירלס והציעו "שידרוג" למכשיר של SANSUI ללא כונן קשיח! סירבתי. כחודש לאחר ההזמנה לא סופק המוצר. החברה אמרה לי כי המוצר חסר במלאי, חודש לאחר שגבו את התשלום. ציפיתי לפיצוי בגין אי העמידה בתנאי האספקה, והחברה השיבה כי לדעתם אין כל מקום לפיצוי. מאחר ומוצר זה מיובא רק עלידי פירלס, כדאי להכיר התנהלות זו טרם ביצוע רכישה.
תגובת החנות:
מר שלמה להב רכש ב - 4/10/09 מכשיר DivX מקליט Prosound דגם PDR-880 80 במחיר 799 ש"ח, הזמנה מס' 5995130
אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם באתר בעת ביצוע ההזמנה עמד על 14 יום.
ב- 25/10/09 הספק עידכן את הלקוח שהמוצר שהזמין לא קיים במלאי ולכן לא יוכל לקבלו, אך כפיצוי הוא מעוניין לספק לו DVD מדגם SDR-9000 HD- 180G אשר הינו דגם מתקדם יותר, וזאת ללא כל תוספת חיוב מצד הלקוח.
הלקוח סירב להצעה זו ולבקשתו העיסקה בוטלה ב 10/11/09.
יובהר כי בטרם העלאת המוצר לאתר, התחייב הספק בפני ערוץ הקניות למלאי זמין.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר להב, ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
DVD מקליט PRD 880
שם:
גיל
תאריך:
29/11/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הבעיה אינה בערוץ הקניות אלא עם הספק: פירלס=אלקול אלקטרוניקה.
המוצר הגיע באיחור לאחר שהתקשרתי לשירות הלקוחות מס' פעמים. והגרוע מכל, הגיע מוצר משומש, נראה פגום, כך שאפילו לא ניסיתי אותו, חסרים מחברים לטעינת סלולריים, והפניה לשירות הלקוחות נענתה ב: "נחזור אליך..." . אני ממתין ל"חזרתם" אלי...
תגובת החנות:
מר אמיר גיל רכש ב 7.11.09 דיבורית לרכב SANSUI במחיר 149 ₪ בתוספת דמי הובלה בסך 29 ₪, הזמנה מס' 6014471, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י ספק המוצר, חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".
זמן אספקת המוצר הינו 14 יום.
המוצר סופק ללקוח בעיכוב קל ביום 29.11.09.
במועד האספקה פנה הלקוח לספק המוצר והלין על פגם במוצר.
עוד באותו מועד תיאם הספק עם הלקוח החלפה למוצר חדש אשר אמור להגיע לביתו בימים הקרובים.
אבקש לציין ולהדגיש כי הלקוח מעולם לא פנה לערוץ הקניות בתלונה על הזמנתו וכי כל התנהלותו בקשר עם המוצר נעשתה למול הספק בלבד.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר גיל .

מוצר:
דיבורית BLUETOOTH
שם:
רויטל וקיאני
תאריך:
10/11/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר אופה לחם במחיר נמוך בהשוואה לחנויות בהן בדקתי. שמחתי גם לגלות שהחברה עמדה בזמן האספקה הקצר מאוד שהבטיחה.אשוב לרכוש, בתיקווה שגם הרכישות הבאות שלי באינטרנט יהיו מוצלחות כמו זו.
מוצר:
אופה לחם 48239
שם:
dror
תאריך:
19/10/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה לעכבר אלחוטי דרך זאפ בערוץ הקניות עברו 14 ימי עסקים המוצר לא הגיע ואין תשובות למה לא הגיע המוצר אין אם מי לדבר כול הזמן דוחים אותי וכול זאת לאחר מס' פעמים שצלצלתי לשרות לקוחות
שרות שלא ראיתי הרבה זמן.
זאת לא פעם ראשונה שאני מזמין באינטרנט
אבל במקרה הזה אכזבה גדולה
המוצר הוזמן ב-24.9 ועכשיו 19.10 ואין מוצר.
חבל מאוד שלא קראתי חוות דעת על ערוץ הקניות לפני ההזמנה
התשובות של ערוץ הקניות לכול מי שמאוכזב מהשרות החסר אותן תשובות של בעיות ספק
חבל מאוד שבעידן האינטרנט הכול כך נגיש לכולם יש לערוץ הקניות שרות כול כך גרוע ותשובות ממש לא מספקות. לתת שרות צריך ללמוד זה מקצוע.......
תגובת החנות:
מר דרור כץ רכש ב 24.9.09 עכבר לייזר אלחוטי במחיר 169 ש"ח, הזמנה מס' 5989039 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "סיריוס בע"מ".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה הינו 14 ימי עסקים.
מר כץ היה צריך לקבל את הזמנתו עד ליום 18.10.09, אך בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
עכבר אלחוטי דגם 52425
שם:
Asaf
תאריך:
16/09/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
האמת שבתחילה הכל היה מצויין. נגנסתי לאתר זאפ (אתר מעולה) ומצאתי את המצלמה שרציתי. ערוץ הקניות הציע את המחיר האטרקטיבי ביותר ועל כן בצעתי רכישה דרך האתר. הייתי בטוח כי ערוץ הקניות ה"ידועים" יספקו לי את הסחורה.באתר צויין כי המוצג יגיע תוך 10 ימי עסקים.
ברור כי החיוב הראשון ירד כמו שעון שוויצרי.
לאחר 10 ימי עסקים התקשרתי לבדור מדוע המצלמה איננה נציגת שירות הלקוחות הבטיחה לחזור אליי מקסימום תוך יומיים אך אחרי שבוע של המתנה הבנתי שהיא כנראה כבר לא תחזור. התקשרתי שוב ובפעם השניה הפנו אותי לספק. לאחר שיחה עם נציגת שירות הלקוחות של הספק התברר לי שההזמנה בכלל בוטלה מכוון שהמוצר לא קיים במלאי.
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי עקב זה.
תגובת החנות:
גב' ליאת יהודיאן רכשה ב29/8/09 מצלמה דיגיטלית יוקרתית OLYMPUS במחיר 599 ש"ח בתוספת 29 ש"ח הובלה, הזמנה מס' 5975486, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "אלודה בע"מ".
זמן האספקה במעמד ההזמנה היה 10 ימי עסקים מרגע אישור חברת האשראי את העיסקה.
ב- 11/9/09 פנתה גב' יהודיאן לערוץ הקניות והלינה על עיכוב באספקת המוצר, בבדיקה שנערכה מול הספק נמסר כי בשל בעיות לוגיסטיות
חל עיכוב באספקה וכי הלקוחה תעודכן בהתאם.
ב- 17/9/09 קיבלנו עדכון מהספק כי הלקוחה החליטה לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' יהודיאן.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה דיגיטלית MJU 760
שם:
סוזן
תאריך:
10/09/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מצלמה ב30/8.09 כאשר באתר רשום שמשלוח תוך 7 ימי עבודה. כאשר התקשרתי לברר למה עוד לא קיבלתי אותה, התשובה הייתה שלא קניתי מהם, אלה מספק אחר - והם נתנו לי את מספר הטלפון של הספק. הם הסבירו לי שהם עובדים בתור מסלקה. לא מקובל עלי - ובנוסף אני לא מצליחה ליצור קשר עם הספק שהם אומרים שצריך לספק את הסחורה.
תגובת החנות:
גב' סוזן כהנא רכשה ב- 30/8/09 מצלמה דיגיטלית 8MP מחודשת CANON במחיר 749 ש"ח בתוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5975670 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק.
זמן אספקת המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
ב- 10/9/09 עודכנה הגב' כהנא כי תקבל את הזמנתה לביתה עד לסוף השבוע הקרוב, ובשל העיכוב במועד האספקה תפוצה הלקוחה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' כהנא.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים.

מוצר:
מצלמה a720
שם:
פאולה
תאריך:
04/08/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תמיד רציתי SHARP AQUOS אבל המחיר היה יקר. הפעם בזכות המחיר של ערוץ הקניות הצלחתי לרכוש את טלויזיית חלומותי.
ברצוני להדגיש שתי נקודות בתהליך הקנייה:
1. תהליך ההזמנה באתר נעשה בדף אחד והקל על קלות ומהירות ההזמנה.
2. חברת פירלס Peerless: קיבלתי את הטלוייזיה בתוך יומיים והמתקין היה מאוד מקצועי ואדיב

מומלץ בחום!
מוצר:
טלויזיה LCD AQUOS
שם:
ערן
תאריך:
26/07/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ברשת קונסולת WII כמתנה לבני
המחיר שמצאתי באתר של ערוץ הקניות היה נמוך משמעותית ממקומות אחרים על כן קצת חששתי היות וזאת הפעם הראשונה שנכנסתי לאתר.
יום אחרי ההזמנה התקשרו אלי על מנת לוודא את הפרטים וכעבור 3 ימים הגיע המכשיר. לסיכום החויה שלי הייתה מאוד חיובית על כן
אשוב לקנות באינטרנט.
מוצר:
משחקי טלוויזיה - קונסולות Wii
שם:
lior
תאריך:
01/07/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 10 ימים לפני המועד המתוכנן שלי (מסיבת יומולדת) ולאחר 7 ימי עסקים טרם הגיע המשלוח. פניתי אליכם ואתם מצידכם האשמתם את הספק ולא ידעתם להגיד לי מתי המוצר יגיע אליי. גם לאחר שדיברתי עם מנהלת מכירות לא ידעתם להשיב על כך .
התאכזבתי מאוד מהשרות ולכן נאלצתי לבטל את ההזמנה. חבל
תגובת החנות:
גברת רחל בן חמו רכשה ב18/6/09 בריכה משפחתית ORPC במחיר 199 ש"ח ותוספת הובלה 49 ש"ח, הזמנה מס' 5939296 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר במעמד ההזמנה עמד על 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה בחברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, חל עיכוב של מס' ימים באספקת המוצר.
ב- 1/7/09 ביקשה גברת בן חמו לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן
מוצר:
בריכת שחיה 245*50 dor
שם:
יבגני
תאריך:
07/06/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר כעבור יום התקשרו לשאול עם אני רוצה לשדרג לא הסכמתי הורידי כסף מהחשבון כעבור יום ...
עבר 12 ימים התקשרתי לברר מה עם המוצר אמרו לי כבר בדרך
התקשרתי כעבור 15 יום עברו לי יש עיקוב אבל מחר מחרותיים זה אצלך
בסופו של דבר כעבור יותר מ3 שבועות המוצר לא הגיע התקשרתי וביטלתי הזמנה !!!
תגובת החנות:
מר יבגני שליידר רכש ב-14/5/09 מצלמה דיגיטלית מחודשת של OLYMPUS במחיר 349 ש"ח ותוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5923137 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה עמד על 14 ימי עסקים.
מר שליידר היה צריך לקבל את המוצר עד ליום 4/6/09.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה ב- 7/6/09.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שליידר.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו אל מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.