אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (פריסה ארצית)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
23
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
1
6 חודשים אחרונים
4
0
5
שנה אחרונה
5
0
18
כל הזמן
31
3
118
נמצאו 152 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
ערן
תאריך:
26/07/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ברשת קונסולת WII כמתנה לבני
המחיר שמצאתי באתר של ערוץ הקניות היה נמוך משמעותית ממקומות אחרים על כן קצת חששתי היות וזאת הפעם הראשונה שנכנסתי לאתר.
יום אחרי ההזמנה התקשרו אלי על מנת לוודא את הפרטים וכעבור 3 ימים הגיע המכשיר. לסיכום החויה שלי הייתה מאוד חיובית על כן
אשוב לקנות באינטרנט.
מוצר:
משחקי טלוויזיה - קונסולות Wii
שם:
lior
תאריך:
01/07/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 10 ימים לפני המועד המתוכנן שלי (מסיבת יומולדת) ולאחר 7 ימי עסקים טרם הגיע המשלוח. פניתי אליכם ואתם מצידכם האשמתם את הספק ולא ידעתם להגיד לי מתי המוצר יגיע אליי. גם לאחר שדיברתי עם מנהלת מכירות לא ידעתם להשיב על כך .
התאכזבתי מאוד מהשרות ולכן נאלצתי לבטל את ההזמנה. חבל
תגובת החנות:
גברת רחל בן חמו רכשה ב18/6/09 בריכה משפחתית ORPC במחיר 199 ש"ח ותוספת הובלה 49 ש"ח, הזמנה מס' 5939296 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר במעמד ההזמנה עמד על 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה בחברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, חל עיכוב של מס' ימים באספקת המוצר.
ב- 1/7/09 ביקשה גברת בן חמו לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן
מוצר:
בריכת שחיה 245*50 dor
שם:
יבגני
תאריך:
07/06/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר כעבור יום התקשרו לשאול עם אני רוצה לשדרג לא הסכמתי הורידי כסף מהחשבון כעבור יום ...
עבר 12 ימים התקשרתי לברר מה עם המוצר אמרו לי כבר בדרך
התקשרתי כעבור 15 יום עברו לי יש עיקוב אבל מחר מחרותיים זה אצלך
בסופו של דבר כעבור יותר מ3 שבועות המוצר לא הגיע התקשרתי וביטלתי הזמנה !!!
תגובת החנות:
מר יבגני שליידר רכש ב-14/5/09 מצלמה דיגיטלית מחודשת של OLYMPUS במחיר 349 ש"ח ותוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5923137 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה עמד על 14 ימי עסקים.
מר שליידר היה צריך לקבל את המוצר עד ליום 4/6/09.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה ב- 7/6/09.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שליידר.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו אל מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה
שם:
איריס
תאריך:
06/05/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה ובמחיר הנמוך ביותר שמצאתי לאחר חיפושים רבים. המשלוח הגיע לאחר ימים ספורים כולל המתנות שהובטחו. אשמח בעתיד למצוא שוב את מבוקשי אצלכם.
מוצר:
מצלמה SX10IS
שם:
Me @ You
תאריך:
25/04/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב-26/03/2009 הזמנתי באמצעות האינטרנטי של ערוץ 21, 2 מצלמות דיגיטליות מדגם קסיו. הובטח שהמוצרים יגיעו אלי תוך 7 ימים עבודה.
לאחר המתנה של 5 ימים, התקשרתי אל הספק ושם נאמר לי: "מה פתאום ביצעו את ההזמנה? המצלמה לא קיית במלאי! אני אשדרג אותך למלצמות מסוג (כבר לא זוכר איזה דגם) שהוא יותר טוב, עם כרטיס זכרון יותר גדול ועם תיק נשיאה וגם המצלמה יותר יקרה (בזמן שהמצלמה שהזמנתי הופיעה באתר האינטרנט וההזמנה בוצע עם חיוב כרטיס האשראי).
לאחר המתנה של עוד 5 ימים, שוב התקשרתי אל הספק ושוב נאמר לי: "מה פתאום ביצוע לך את ההזמנה? המצלמה אינה קיימת במלאי (פעם שנייה!!!). אני אשדרג אותך למצלמות ניקון שהן יותר טובות ויותר יקרות ולכך הסכמתי כי כבר רציתי שהמצלמות יגיעו אלי וביקשתי לשלוח לי את המצלמות בצבעים: כסף וסגול כפי שהופיע באתר.
לאחר הסכמתי בדקתי באתר האינטרנט ונודע לי שמצלמות אלה נמצאות באתר כבר שנה וחצי, דבר אשר מצביע על כך שלא רצו לקנות אותן כנראה בגלל האיכות ו/או בגלל יכולות הביצוע.
אכן, יום למחרת המצלמות הגיעו. אך מה רבה היתה הפתעתי?! שתי המצלמות לא בצבעים שהזמנתי! שתיהן בצבע בורדו.
וציפתה לי עוד הפתעה: אחת המצלמות היתה משומשת והראייה לכך היא שהיו מצולמות בה כבר 2 תמונות, הצבע מסביב לצג ובפינות החל להתקלף, כרטיס הזכרון לא התאים למצלמה והמטען לסוללה אינו המטען המקורי של ניקון אלא של חב' אולימפיה.
מייד פניתי אל הספק במייל ודרשתי להחליף את המצלמה המשומשת על כל חלקיה. כיוון שהיה זה ערב חג פסח ובפסח אצל הספק לא עבדו, הם חזרו אלי טלפונית והתייחסו אך ורק לאי התמאת כרטיס הזכרון למצלמה. "הציעו" שאסע לאחת מחנויות "CAMERA" שבאזור מגורי והם יסדרו את זה. לכל שאר הערותי על כך שהמצלמה משומשת, המטען אינו מקורי וכו' הם כלל לא התייחסו. השרות של הספק הינו שרות גרוע ביותר. יש לי הרושם שהם ניהלו איתי "מלחמת התשה" על מנת שבסופו של דבר אסכים לקבל מהם מצלמה מכל סגו שהוא.
על כן, פניתי אל ערוץ הקניות בעצמם, שטחתי בפניהם את דברי והם הבטיחו לטפל בנושא ולחזור אלי תוך 14 יום מיום פנייתי. אמרתי להם שאין אני מתכוון לבזבז מזמני ומכספי על הנסיעה כפי שהוצע לי על-ידי הספק וכי אני מצפה שיביאו לי מצלמה חדשה עם כל הנלווה מקורי ובו במקום אחזיר את המצלמה הפגומה. מקווה שפנייתי לערוץ 21 בעצמם תניב את הפירות המקווים.
מסקנה אחת היא: לא לקנות בערוץ 21 באינטרנט!!!
תגובת החנות:
מר אלעד רכש ב- 26/3/2009 2 מצלמות דיגיטליות מחודשות מדגם CASIO EXILIM EX-Z75 במחיר 399 ש"ח למצלמה ותוספת הובלה 38 ש"ח, הזמנה מס' 5899642, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - פוטו סטודיו ניסים בע"מ.
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
אבקש לחדד ולהדגיש כי המוצר אשר הזמין הלקוח הינו מוצר מחודש, דבר אשר פורסם באתר האינטרנט של ערוץ הקניות בעת הרכישה.
מסיבות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חל קושי באספקת הדגם שהזמין הלקוח.
על מנת להשלים שרות טוב ללקוח, הוצע לו לשדרג את המצלמות לדגם משופר מסוג Nikon S200, גם הן מחודשות, וזאת ללא תוספת תשלום.
מר אלעד הסכים לשדרוג המצלמות וביום 7/4/2009 נשלחה ההזמנה לביתו.
בנוגע לטענת הלקוח בדבר בחירת הצבע של המצלמה, ספק המוצר כלל לא התחייב לבחירת צבע המצלמה ע"י הלקוח, ואף הדגיש בפניו כי הצבע אינו ניתן לבחירה והוא בכפוף למלאי.
בדבר טענותיו בנוגע למצלמה המשומשת, אציין כי מר נעים הזמין ביודעין מצלמה מחודשת ולכן לא יוכל להלין על השימוש שנעשה במוצר.
מר אלעד פנה לספק המוצר והלין על כך שכרטיס הזיכרון ומטען הסוללה אינם מתאימים למצלמה שהזמין, וכמענה לפנייתו ספק המוצר הציע ללקוח להגיע לאחת מנקודות השרות לקבלת שרות והדרכה על המוצר ובדיקת טענותיו, אך מר נעים סירב להצעה זו.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר נעים ומזמינים אותו להגיע לתחנת השרות לבדיקת המוצר וקבלת שרות בהתאם.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
מוצר:
צמצלמה דיגיטלית
שם:
אנדרי
תאריך:
20/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כאחד שכל הבית שלו קנוי דרך האינטרנט יש לי בהחלט עם מה להשוואות.
נתחיל מזה שהמוצר טרם הגיעה והמועד עבר מזמן. עכשיו למה זה קורה? כי חנות ערוץ קניות היקרים לא דואגים לציין שכל המחירות שלהם באתר הם של ספקים שונים. וגם פרטי האשראי שלי עברו לאלוהים יודע איזה ספק. ערוץ הקניות מתחייב להעביר את ההזמנה תוך 7-14 יום לספק ומשם רק תקוו לטוב. לקח לי לא מעט זמן לתפוס את ערוץ הקניות וכשהצלחתי נאמר לי שההזמנה שלי הועברה לספק(זה היה יום לפני מועד האחרון). הצלחתי לתפוס את הספק שמצידו אמר שמועד עדיין לא עבר וכי הם ניסו לתפוס אותו במשך כל השבוע.

בקיצור את המוצר שלי שהוא מתנה ליום הולדת למישהו יקר עדיין לא קיבלתי וכנראה שאבטל את ההזמנה ואקנה במקום מכובד יותר.
תגובת החנות:
מר אנדרי דרמנסקי רכש ב- 6/3/2009 מצלמה דיגיטלית של חברת Nikon דגם S520 במחיר 699 ש"ח, ללא תוספת הובלה, הזמנה מס' 5891170, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים בע"מ".
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
מסיבות לוגיסטיות שחלו אצל ספק המוצר, חל עיכוב באספקת המצלמה ללקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר דרמנסקי, המוצר נשלח לביתו ויגיע בימים הקרובים.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
מוצר:
מצלמה דיגיטלית S520
שם:
זיו
תאריך:
20/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה היה קל, יצרו איתי קשר מהספק והגיע מהר סך הכל טלויזיה טובה מאוד והשירות היה אחלה !אחזור לקנות באתר ובאינטרנט בכלל.
מוצר:
טלויזיה lcd sakura
שם:
אולגה
תאריך:
17/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום רביעי שבוע שעבר ותוך 5 ימים הוא היה כבר בחנות! הזמנה וקבלת המוצר היו נוחים ומהירים מאוד.
מוצר:
דיסקיות לחיטוב גוף GLIDING
שם:
אודי
תאריך:
10/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אחרי שהתקשרתי לערוץ הקניות לוודא שיוכלו לזרז את ההזמנה כי הייתי צריך דחוף את המצלמה כמתנה לאבא שלי והם בדקו וחזרו אליי וסידרו שאני אוכל לקחת את המצלמה מאלודה בת"א באותו היום של ההזמנה!!! פשוט מקסימים חוויה של שירות והאתר קל לתפעול עם מלא פרטים טכניים על המוצר. נותנים אחריות של היבואן הרשמי.
אחזור לקנות דרך האתר של ערוץ הקניות בוודאות.
מוצר:
מצלמה FE-360
שם:
קובי
תאריך:
26/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מיטה וחצי שנקנתה לביתי בסוף אוקטובר
זמן לא רב אחר כך התקלקל מנגנון ההרמה המכני ונשאר תקוע במצב עליון (זוית צפיה בטלוויזיה) ללא יכולת להורידו
פניתי לערוץ הקניות לברר פרטי יצרן כדי לתקן המיטה (נובמבר)(אגב גם לא צרפו תעודת אחריות)
היצרן דחה אותי שבוע אחר שבוע בתרוצים שונים (כמו יבנה אינה כעת בסבב שלנו וכדומה)
לא עזרו התחינות שהבת שלי ישנה על מזרון לצד המיטה ולא ניתן לישון על המיטה
פניתי אינספור פעמים לשרות ערוץ הקניות שילחץ על הספק (יצרן) שיפתור את הבעיה (היצרן שם עלי קצוץ מתוך הנחה שאני בסוף יתיאש וירד מהבקשה לתיקון)
ערוץ הקניות מעדיף את אינטרס הספק על אינטרס הלקוח
ערוץ הקניות לא מנהל מעקב אחר בעיות שלא מצאו פתרונן בפרק זמן סביר (עד שבועיים)
חוזר עם תשובות כמו הספק הבטיח ששבוע הבא יבוא לתקן (כמובן שהוא לא בא), לא חוזר (ע הקניות) ללקוח לוודא האם הכן באו לתקן
משאירים אותך לבד במערכה
הסיסמה שלהם שיש "גב" לכל קניה "אבא" ו"ראש שקט" לאחר הקניה היא ריקה מתוכן,רק כשפניתי לארגון "אמון הציבור" בתלונה על היצרן והם שלחו תגובתם ליצרן, עזר הצעד הזה והם שלחו לתקן את התקלה (24 פברואר)
בתי היתה צריכה לישון על מזרון על הריצפה קרוב ל 4 חודשים (במקום על המיטה שקנינו)
תגובת החנות:
מר יעקב לוי רכש ב-26/10/2008 מיטה ברוחב וחצי מדגם "פרינסס" במחיר 1,296 ש"ח ותוספת הובלה 199 ש"ח, הזמנה מס' 5831916.
פנייתו הראשונה של הלקוח על פגם במוצר התקבלה ב-30/11/08 וכבר באותו מועד הועברה לספק המוצר להמשך טיפול.
מסיבות לוגיסטיות חל עיכוב אצל ספק המוצר במתן השרות ללקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר לוי, ספק המוצר הגיע לביתו ב25/2/09 לתיקון המוצר.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
אשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.


מוצר:
מיטה וחצי פרינסס
שם:
שלי
תאריך:
17/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לראשונה בחיי הזמנתי חופשה באינטרנט ולא דרך סוכנות נסיעות. הזמנתי באינטרנט בגלל המחיר ושמחתי לגלות כי החופשה הייתה מעבר לכל הציפיות.
מוצר:
חופשה זוגית אסטרל ויליג' אילת
שם:
ליאת
תאריך:
15/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מזה זמן רב חיפשתי טלפון אלחוטי התומך בעברית. לשימחתי מצאתי את הדגם הנ"ל באתר ערוץ הקניות, הזמנתי בקלות ולמרות שהובטחה אספקה של 14 יום קיבלתי את המוצר לאחר 4 ימים בלבד.הטלפון יפה, איכותי ועונה על כל דרישותי.
צריך לדעת לפרגן כשאפשר :) אשמח לשוב ולרכוש באתר.
מוצר:
טלפון אלחוטי בטכנולוגית DECT A-580
שם:
תאריך:
14/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר מערוץ הקניות , במפרט היה רשום שהמכיר קורא DVIX , כאשר הכנסתי סרטים בפורמט דרך ה USB , לא הצלחתי לראות סרטים , לאחר דיבור עם ערוץ הקניות הפנו אותי לספר - פירליס - עד היום לאחר חודש וחצי לא עזרו לי , המפרט שפורסם היה שיקרי והם רצו להחליף לי את המכשיר למכשיר שעולה פחות 100 שקל ממה ששילמתי, אבל כל פעם שאני באה לקחת את המכשיר החנות סגורה והם לא יודעים להגיד לי מתי היא תיפתח שוב, כפניתי לערוץ הקניות הם אמרו לי שזה בעיה שלי , אני שילמתי לספק ואין להם איך לעזור לי למרות שרכשתי את המוצר דרכם
תגובת החנות:
גברת עדי שאול רכשה ב- 16/12/08 מכשיר DVD מבית Sansui במחיר 299 ש"ח ותוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5853891 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק.
ב- 12/1/09 פנתה גברת שאול לערוץ הקניות וטענה כי המוצר אינו קורא את הפורמט DIVX.
הצענו ללקוחה לפנות לספק המוצר על מנת לקבל הדרכה, שכן יכול להיות שהבעיה הינה בתפעול המוצר.
ב- 18/1/09 פנתה גברת שאול וטענה כי לאחר שיחה עם הספק נמסר לה שמכשיר ה- DVD אינו קורא את פורמט ה-DIVX דרך ה USB.
בבידקה שערכנו מול ספק המוצר, הובטח לקבל מכשיר DVD אשר תומך בפורמט DIVX בקריאת מדיות צרובות ולא מכניסת ה-USB.
ספק המוצר הציע ללקוחה להגיע לתחנת השרות להחלפת המוצר למכשיר DVD שיענה על דרישותיה, וזאת ללא תוספת תשלום.
אנו מתנצלים על כך שגברת שאול הגיע למרכז השרות של הספק בשעה שהיה סגור.
זמן פעילות תחנת השרות של ספק המוצר קבוע וניתן היה למנוע אי נעימות זאת ולברר מראש את המועדים בהם ניתן להיגע להחלפת המוצר.
אבקש לציין ולהדגיש כי פניותיה של גברת שאול לערוץ הקניות נענו והלקוחה קיבלה שרות. בנוסף, אופציית ההחלפה עדיין תקפה וגברת שאול יכולה להגיע למרכז השרות של הספק ולהחליף את מכשיר ה-DVD לדגם אחר שיענה על דרישותיה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגברת שאול, נשמח לראותה בעתיד בין לקוחותינו המרוצים.
מוצר:
dvd מקליט
שם:
לנה
תאריך:
18/01/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מזרן זוגי מערוץ הקניות בתאריך 22.12.08 בתארריך 23.12.08 הם כבר הורידו את הכסף מהאשראי אחרי 14 יום פניתי לערוץ הקניות כדי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי כי אף אחד לא התקשר אלי לתאם איתי את יום המשלוח הם תירצו לי את האיחור בכך שאמרו שעדיין לא עבר 14 ימי עסקים ואמרו לי שההזמה צריכה להגיע אליי ב-14.1.09 ושיתקשרו אליי בדחיפות לתאם את יום המשלוח, התקשרתי אליהם כעבור 14 ימי עסקים כמה פעמים כדי לדעת מה קורה עם המשלוח שלי והם ניפנפו אותי ואמרו שהם לא אחראים לזה אלא הספק ואם הוא יחליט אז אני אקבל פיצוי,בשיחות איתם קיבלתי תשובות נורא מזלזלות כאילו אני זאת שאשמה במקרה. עד היום (18.1.09) לא קילתי את המזרן ושוחחתי איתם היום שוב ונאמר לי כי הספק יחליט מתי לבוא ושזה לא אשמתם אלא אשמת הספק וסרבו להעביר אותי לארחאי או לקשר אותי למי שצריך, זלזול כזה לא חוויתי מעולם בהתחשב בכך שאת הכסף הם הורידו יום למחרת ההזמנה באתר. אני צריכה לחכות מי יודע כמה זמן(אולי עוד שנה) עד שהספק יחליט לספק לי את המזרן שכבר שולם זה מקרה של חוסר אונים אני לא יודעת מה לעשות.......
תגובת החנות:
גברת לנה מרזל רכשה ב- 22/12/08 מזרן זוגי מבית NATURAL במחיר 449 ש"ח ותוספת הובלה 79 ש"ח, הזמנה מס' 5856353 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר הינו 14 ימי עסקים.
הלקוחה הייתה צריכה לקבל את הזמנתה לביתה עד ליום 11/1/09.
מקום מגוריה של גברת מרזל הינו אשדוד.
בשל המצב הבטחוני ולפי הנחיות פיקוד העורף, לא היה ניתן לספק ללקוחה את המוצר במועד לו התחייב הערוץ מאחר ואזור זה היה בגדר סיכון בטחוני.
גברת מרזל קיבלה את המוצר לביתה ביום 21/1/09.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות עמד בהתחייבותו לספק את המוצר תוך 14 ימי עבודה וכי העיכוב נבע מסיבות שאינן תלויות בו.
כמו כן לאור חומרת התלונות שנתקבלו אצלנו במהלך השבוע האחרון החלטנו להוריד את הספק מאתר ערוץ הקניות עד לבירור מלא של הפניות.
אדגיש כי הערוץ פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגברת מרזל



מוצר:
מזרן NATURAL COMFORT
שם:
צביקה
תאריך:
14/01/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחרי התלבטות ארוכה החלטתי להזמין מדיח כלים דרך אתר אינטרנט ולא בחנות.
את ערוץ הקניות בחרתי בעיקר בזכות המחיר האטרקטיבי בו זכיתי אך גם תודות למוניטין האמינות ולאתר הנוח והידידותי.
אכן לא התאכזבתי - חווית הקניה היתה פשוטה ונעימה, והמוצר הגיע אלי תוך ימים ספורים ( הרבה פחות מהמועד לו התחייבו באתר)
המוצר עצמו מעולה ונותן תמורה מצוינת לכסף.
אין לי ספק שאשוב לקנות באתר ערוץ הקניות.
מוצר:
מדיח 74308
שם:
איציק
תאריך:
14/01/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 23.12.08 ביצעתי קניה מיטה וחצי דרך אתר האינטרנט של ערוץ הקניות עבר שבוע אף אחד לא טרח ליצור קשר .יש לציין שאני רוכש מהרבה אתרים [ספקים] מהאינטרנט אף יחס כזה לא קיבלתי מעולם אני כותב זאת בתאריך 14.01.09 שעדין אין לי ולהם מושג מתי אני אקבל את המיטה יש לציין שאני יצרתי קשר מספר פעמים בפעם הראשונה הפנו אותי לספק ענתה לי נציגה ואמרה מאחר ואתה גר באזור הדרום ופרצה מלחמה אין לנו נהגים שמוכנים לצאת לאזור לא היתה מקובלת עלי התשובה והיא הפנתה אותי לאדם בשם חיים שדיבר בצורה לא יפה כמו "מה אני אשם שאתה גר שם" או "מה אתה מעצבן אותי" ועוד] יצרתי קשר שוב עם ערוץ הקניות ושם ענתה נציגה שאמרה שלא שמעה על מושג כזה ואני אכתוב לו הערה אך עליך להמתין עד שיעברו 14 ימי עסקים שאותו חיים אמר שהוא לא מחשיב את יום שישי והיא אמרה שיום עסקים זה לא כולל שישי ושבת אז נאלצתי להמתין ציפיתי שיצרו עמי קשר יום לפני שיסתימו 14 ימי עסקים אך נאלצתי שוב ליצור עימם קשר ושם הפנו אותי לריקי מההנהלה של ערוץ הקניות והיא אמרה בוא נחכה עד שתיהיה רגיעה באזור ואז נראה מה יהיה יש לציין שקבלתי רהיטים נוספים שהזמנתם נעשתה באותו תאריך מאתרים אחרים כבר לפני שבוע בעיצומה של המלחמה בדרום יש לציין שבכל השיחות עם נציגי ערוץ הקניות התשובות היו סותרות
מוצר:
מיטה וחצי
שם:
אלירן
תאריך:
13/01/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה ידידותית וקלה .
צוות שירות מקצועי ומצויין .
המוצר הגיע בצורה מושלמת , בדיוק כמו בתמונה .
מומלץ בחום !


מוצר:
נעליים זהב
שם:
אור
תאריך:
02/01/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה הרבה באינטרנט ומה שעברתי בקנייה הנוכחית לא עברתי מעולם.
קודם כל, למי שמבצע תשלומים שידע שהמשלוח לא נכלל בחלוקה לתשלומים (משום מה זה לא היה דאי ברור בעת ההזמנה!). ד"א שבעת החיוב הראשון תראו שני חיובים לערוץ הקניות.
אני יודע שערוץ הקניון משתמש בספקים חיצוניים, אבל הוא צריך לקחת את האחריות למעשיהם.
התלונה שלי היא על המשלוח שנעשה (אני לא מאמין ששילמתי עליו 100 ש'ח!)
תוך זמן קצר יחסית מהזמנת המיטה (בערך שבוע, המשלוח היה צריך להגיע תוך 14 ימי עסקים) התקשרו אליי שהמיטה תגיע ביום ראשון בטווח של 4 שעות. אני ביום ראשון בזבזתי יום שלם וחיכיתי להם 4 שעות ואף אחד לא הגיע! בנוסף, במס' הטלפון שיצרתי קשר עם הספק בפעם הקודמת לא הייתה תשובה במשך כל היום. אני פשוט חיכית לשווא 4 שעות.
התקשרתי לערוץ הקניות מספר פעמים והם לא הצליחו ליצור קשר עם הספק. הבטיחו לי פיצוי, ומשום מה לא ידעו להגיד לי בשירות הלקוחות מה קורה במידה והם לא עומדים ב-14 ימי עסקים.
לבסוף התקשרו אליי מהספק והגיעו ביום האחרון להספקה. הפיצוי היה מאפרה (אני לא מעשן!) קטנה מפלסטיקה ופתוחה.
היחס של המובילים היה מבייש. הבטיחו לי שייתקשרו אליי חי שעה לפני שהמוביל הגיע וביקשתי טווח שעות מסויים, לבסוף המוביל הגיע מתי שרצה והתקשר אליי בכלל שהוא מחוץ לבית שלי ואני הייתי צריך לצאת באמצע ההרצאה בשביל המוביל.

מעולם לא חוויתי יחס כזה.
תגובת החנות:
מר אור צפריר רכש ב- 30/11/2008 מיטה ברוחב וחצי במחיר 549 ש"ח ותוספת הובלה 99 ש"ח, הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ומספרה 5846375.
זמן האספקה של המוצר הינו 14 ימי עבודה.
אספקת המוצר תואמה עם הלקוח ליום 14/12/08, אך בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, לא התאפשר לו להגיע לבית הלקוח במועד שנקבע למסירת המוצר.
מר צפריר קיבל את המיטה ביום 18/12/08.
אבקש לציין כי ערוץ הקניות עמד בהתחייבותו לספק את המוצר תוך 14 ימי עבודה וכי העיכוב נבע מסיבות בלתי צפויות.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
אדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.
אנו נמשיך ונקפיד לרענן את נהלי העבודה מול הספק ונפעל בכל הדרכים העומדות לרשותינו ע"מ למנוע הישנות של מקרים דומים.
אשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.
מוצר:
מיטה וחצי
שם:
קט
תאריך:
21/12/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי קומקום בעיצוב רטרו ומצאתי כמה דגמים מתאימים באתר של ערוץ הקניות. בחרתי לקנות מותג KENWOOD כי הוא ידוע באמינות ואיכות. המשלוח היה מהיר, תיאמו איתי את הזמן שנוח לי. אני מאוד מרוצה מהקניה.
מוצר:
קומקום חשמלי SKM-110
שם:
adi
תאריך:
02/12/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אדיבות ונכונות רבה לתת שירות טלפוני מקצועי ואיכותי. המשלוח הגיע כפי שהובטח, המוצר עצמו מצויין. אני ממליצה.
מוצר:
גרבי יוגה
שם:
יעקב
תאריך:
24/11/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שרכשתי מוצר באתר ערוץ הקניות.
רכשתי LCD TOSHIBA של ניופאן 32" במכרז אישי. הטלויזיה הגיעה הרבה לפני זמן האספקה אליו התחייבו באתר.
ביצוע ההזמנה היה קל ופשוט
מוצר:
LCD 32AV500T
שם:
פליקס
תאריך:
18/11/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב07.10.2008 עד היום 17.1102008 לא הגיע ולאחר אין ספור טלפונים ביטלתי את ההזמנה וגם לא קיבלתי את הכסף חזרה . הייתי אמור לקבל את השולחן תוך 14 יום עבודה . על פיצוי אין מה לדבר
תגובת החנות:
מר גופמן רכש בתאריך 6/10/08 שולחן טניס מתקפל TORNADO במחיר 699 ש"ח ותוספת הובלה 99 ש"ח,
הזמנה מס' 5821877 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מאישור העיסקה ע"י חברת האשראי. לצערנו, בשל קושי טכני אצל ספק המוצר, חל עיכוב באספקת ההזמנה ללקוח. ב- 17/11/08 ביקש הלקוח לבטל את הזמנתו. ב -18/11/08 הלקוח זוכה בסכום העיסקה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים מסוג זה. אשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.


מוצר:
שולחן טניס HURRICANE
שם:
וגיה
תאריך:
02/10/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך ערוץ הקניות מיני בר מים. בצוע ההזמנה היה מהיר .לאחר שעבר 21 יום שבתוכם ימי ששי ושבת התחלתי להתקשר ולהבין מה קורה עם המכשיר.ואז הפנו אותי לספק משנה (חברת פירלס) התקשרתי אליהם כמה פעמים וכל פעם שאני מתקשר אומרים לי בעוד יומיים או שלושה יגיע המכשיר דרך אביב שיגור אני כבר נמצא ביום ה32 ימים ולא הגיע אלאי כלום ומה לא עשיתי טלפונים ,מאילים וכעס רב.
תגובת החנות:
מר ותד ביצע הזמנה ב- 2/9/08 על מיני בר דור 2 במחיר 990 ש"ח ללא תוספת הובלה. ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י ספק המוצר - פירלס.
זמן האספקה של המוצר הינו 14 ימי עסקים מרגע אישור העיסקה בחברת האשראי.ב24/9/08 פנה מר ותד פנה לשרות הלקוחות של ערוץ הקניות על מנת לברר את מועד אספקת המוצר.
הלקוח קיבל את מס' הטלפון של הספק לבירור תאריך מדוייק מולם.לצערנו חל עיכוב באספקת המיני בר, עיכוב שחל אצל ספק המוצר.אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים מסוג זה. נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.


מוצר:
מיני בר מים
שם:
טובי
תאריך:
18/04/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת תספורת-לאחר מספר שבועות שלא הגיעה פניתי לערוץ-אמרו שיבדקו ויחזרו אלי אבל במקביל הפנו לספק המשנה- "זוהר תקשורת" לאחר מספר טלפונים לספק[שהבטיח לחזור ולא חזר-שמו : ג'קי..]התברר שהמכונה כלל לא קיימת במלאי. כשרציתי לבטל ההזמנה מאחר ולא הייתי מרוצה נאמר לי שישובו אלי תוך כמה ימי עסקים-טרם בדקתי אם חויבתי עבור המוצר.
ככלל כל ההתנהלות של ערוץ הקניות וספק המישנה לא היתה מקצועית-לא אקנה שם שוב!
תגובת החנות:
מר קוכמן רכש ביום 22.3.08 מכונת תספורת חשמלית דרך אתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
חלה טעות מחשובית בנוגע למלאי, אי לכך לא התאפשר לספק לעמוד בזמני האספקה לו התחייב
בהתאם לבקשת הלקוח, ביטלנו את הזמנתו.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, ערוץ הקניות עושה כל שביכולתו למען מתן השירות הטוב ביותר לללקוחותיו
אנו עושים מאמצים רבים למניעת הישנותם של מקרים דומים בעתיד

מוצר:
מכונת תספורת
שם:
צביקה
תאריך:
24/01/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הבהרה השרות לקוחות של ערוץ הקניות הוא שרות מצויין! אולם הספק שעימו הם עובדים פשוט על הפנים.יצרו איתנו קשר לאחר 10 ימי עבודה. אמרו לנו להיות בבית בין 10:00 ל-12:00 בבוקר ב-13:00 היתקשרנו ו"כעסו" עלינו שלוקח זמן. בקיצור המוצר היגיע בשעה 15:30 ונחסוך ממכם את הרמה הנמוכה של נותני השרות של הספק. אל תקנו חתול בשק! קנו ישירות מהחנות!
תגובת החנות:
מר צביקה כהן רכש ביום 12/1/08 כוורת, הזמנה מס' 5692121.
המוצר סופק תוך 10 ימי עבודה.
אנו מתנצלים על כך שהמוצר סופק בעיכוב של שלוש שעות מהשעה שתואמה עם הלקוח.
ערוץ הקניות עושה כל שביכולתו למען מתן שירות הטוב ביותר ללקוחותיו.
אנו משקיעים מאמצים רבים למניעת הישנותם של מקרים אלו.
נשמח לראות את מר כהן שוב בין לקוחותינו המרוצים.
מוצר:
כוורת 16 תאים קווין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.