אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (יפו)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
12
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
3
6 חודשים אחרונים
0
1
5
שנה אחרונה
0
1
11
כל הזמן
24
2
83
נמצאו 109 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
סוזן
תאריך:
10/09/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(לעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מצלמה ב30/8.09 כאשר באתר רשום שמשלוח תוך 7 ימי עבודה. כאשר התקשרתי לברר למה עוד לא קיבלתי אותה, התשובה הייתה שלא קניתי מהם, אלה מספק אחר - והם נתנו לי את מספר הטלפון של הספק. הם הסבירו לי שהם עובדים בתור מסלקה. לא מקובל עלי - ובנוסף אני לא מצליחה ליצור קשר עם הספק שהם אומרים שצריך לספק את הסחורה.
תגובת החנות:
גב' סוזן כהנא רכשה ב- 30/8/09 מצלמה דיגיטלית 8MP מחודשת CANON במחיר 749 ש"ח בתוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5975670 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק.
זמן אספקת המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
ב- 10/9/09 עודכנה הגב' כהנא כי תקבל את הזמנתה לביתה עד לסוף השבוע הקרוב, ובשל העיכוב במועד האספקה תפוצה הלקוחה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' כהנא.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים.

מוצר:
מצלמה a720
שם:
פאולה
תאריך:
04/08/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תמיד רציתי SHARP AQUOS אבל המחיר היה יקר. הפעם בזכות המחיר של ערוץ הקניות הצלחתי לרכוש את טלויזיית חלומותי.
ברצוני להדגיש שתי נקודות בתהליך הקנייה:
1. תהליך ההזמנה באתר נעשה בדף אחד והקל על קלות ומהירות ההזמנה.
2. חברת פירלס Peerless: קיבלתי את הטלוייזיה בתוך יומיים והמתקין היה מאוד מקצועי ואדיב

מומלץ בחום!
מוצר:
טלויזיה LCD AQUOS
שם:
ערן
תאריך:
26/07/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי ברשת קונסולת WII כמתנה לבני
המחיר שמצאתי באתר של ערוץ הקניות היה נמוך משמעותית ממקומות אחרים על כן קצת חששתי היות וזאת הפעם הראשונה שנכנסתי לאתר.
יום אחרי ההזמנה התקשרו אלי על מנת לוודא את הפרטים וכעבור 3 ימים הגיע המכשיר. לסיכום החויה שלי הייתה מאוד חיובית על כן
אשוב לקנות באינטרנט.
מוצר:
משחקי טלוויזיה - קונסולות Wii
שם:
lior
תאריך:
01/07/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(לעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 10 ימים לפני המועד המתוכנן שלי (מסיבת יומולדת) ולאחר 7 ימי עסקים טרם הגיע המשלוח. פניתי אליכם ואתם מצידכם האשמתם את הספק ולא ידעתם להגיד לי מתי המוצר יגיע אליי. גם לאחר שדיברתי עם מנהלת מכירות לא ידעתם להשיב על כך .
התאכזבתי מאוד מהשרות ולכן נאלצתי לבטל את ההזמנה. חבל
תגובת החנות:
גברת רחל בן חמו רכשה ב18/6/09 בריכה משפחתית ORPC במחיר 199 ש"ח ותוספת הובלה 49 ש"ח, הזמנה מס' 5939296 שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר במעמד ההזמנה עמד על 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה בחברת האשראי.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, חל עיכוב של מס' ימים באספקת המוצר.
ב- 1/7/09 ביקשה גברת בן חמו לבטל את ההזמנה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן
מוצר:
בריכת שחיה 245*50 dor
שם:
יבגני
תאריך:
07/06/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר כעבור יום התקשרו לשאול עם אני רוצה לשדרג לא הסכמתי הורידי כסף מהחשבון כעבור יום ...
עבר 12 ימים התקשרתי לברר מה עם המוצר אמרו לי כבר בדרך
התקשרתי כעבור 15 יום עברו לי יש עיקוב אבל מחר מחרותיים זה אצלך
בסופו של דבר כעבור יותר מ3 שבועות המוצר לא הגיע התקשרתי וביטלתי הזמנה !!!
תגובת החנות:
מר יבגני שליידר רכש ב-14/5/09 מצלמה דיגיטלית מחודשת של OLYMPUS במחיר 349 ש"ח ותוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5923137 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים".
זמן אספקת המוצר כפי שפורסם בעת ביצוע הרכישה עמד על 14 ימי עסקים.
מר שליידר היה צריך לקבל את המוצר עד ליום 4/6/09.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר חל עיכוב באספקת המוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה ב- 7/6/09.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שליידר.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים דומים ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו אל מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.

מוצר:
מצלמה
שם:
איריס
תאריך:
06/05/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה ובמחיר הנמוך ביותר שמצאתי לאחר חיפושים רבים. המשלוח הגיע לאחר ימים ספורים כולל המתנות שהובטחו. אשמח בעתיד למצוא שוב את מבוקשי אצלכם.
מוצר:
מצלמה SX10IS
שם:
תאריך:
25/04/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ב-26/03/2009 הזמנתי באמצעות האינטרנטי של ערוץ 21, 2 מצלמות דיגיטליות מדגם קסיו. הובטח שהמוצרים יגיעו אלי תוך 7 ימים עבודה.
לאחר המתנה של 5 ימים, התקשרתי אל הספק ושם נאמר לי: "מה פתאום ביצעו את ההזמנה? המצלמה לא קיית במלאי! אני אשדרג אותך למלצמות מסוג (כבר לא זוכר איזה דגם) שהוא יותר טוב, עם כרטיס זכרון יותר גדול ועם תיק נשיאה וגם המצלמה יותר יקרה (בזמן שהמצלמה שהזמנתי הופיעה באתר האינטרנט וההזמנה בוצע עם חיוב כרטיס האשראי).
לאחר המתנה של עוד 5 ימים, שוב התקשרתי אל הספק ושוב נאמר לי: "מה פתאום ביצוע לך את ההזמנה? המצלמה אינה קיימת במלאי (פעם שנייה!!!). אני אשדרג אותך למצלמות ניקון שהן יותר טובות ויותר יקרות ולכך הסכמתי כי כבר רציתי שהמצלמות יגיעו אלי וביקשתי לשלוח לי את המצלמות בצבעים: כסף וסגול כפי שהופיע באתר.
לאחר הסכמתי בדקתי באתר האינטרנט ונודע לי שמצלמות אלה נמצאות באתר כבר שנה וחצי, דבר אשר מצביע על כך שלא רצו לקנות אותן כנראה בגלל האיכות ו/או בגלל יכולות הביצוע.
אכן, יום למחרת המצלמות הגיעו. אך מה רבה היתה הפתעתי?! שתי המצלמות לא בצבעים שהזמנתי! שתיהן בצבע בורדו.
וציפתה לי עוד הפתעה: אחת המצלמות היתה משומשת והראייה לכך היא שהיו מצולמות בה כבר 2 תמונות, הצבע מסביב לצג ובפינות החל להתקלף, כרטיס הזכרון לא התאים למצלמה והמטען לסוללה אינו המטען המקורי של ניקון אלא של חב' אולימפיה.
מייד פניתי אל הספק במייל ודרשתי להחליף את המצלמה המשומשת על כל חלקיה. כיוון שהיה זה ערב חג פסח ובפסח אצל הספק לא עבדו, הם חזרו אלי טלפונית והתייחסו אך ורק לאי התמאת כרטיס הזכרון למצלמה. "הציעו" שאסע לאחת מחנויות "CAMERA" שבאזור מגורי והם יסדרו את זה. לכל שאר הערותי על כך שהמצלמה משומשת, המטען אינו מקורי וכו' הם כלל לא התייחסו. השרות של הספק הינו שרות גרוע ביותר. יש לי הרושם שהם ניהלו איתי "מלחמת התשה" על מנת שבסופו של דבר אסכים לקבל מהם מצלמה מכל סגו שהוא.
על כן, פניתי אל ערוץ הקניות בעצמם, שטחתי בפניהם את דברי והם הבטיחו לטפל בנושא ולחזור אלי תוך 14 יום מיום פנייתי. אמרתי להם שאין אני מתכוון לבזבז מזמני ומכספי על הנסיעה כפי שהוצע לי על-ידי הספק וכי אני מצפה שיביאו לי מצלמה חדשה עם כל הנלווה מקורי ובו במקום אחזיר את המצלמה הפגומה. מקווה שפנייתי לערוץ 21 בעצמם תניב את הפירות המקווים.
מסקנה אחת היא: לא לקנות בערוץ 21 באינטרנט!!!
תגובת החנות:
מר אלעד רכש ב- 26/3/2009 2 מצלמות דיגיטליות מחודשות מדגם CASIO EXILIM EX-Z75 במחיר 399 ש"ח למצלמה ותוספת הובלה 38 ש"ח, הזמנה מס' 5899642, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - פוטו סטודיו ניסים בע"מ.
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
אבקש לחדד ולהדגיש כי המוצר אשר הזמין הלקוח הינו מוצר מחודש, דבר אשר פורסם באתר האינטרנט של ערוץ הקניות בעת הרכישה.
מסיבות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חל קושי באספקת הדגם שהזמין הלקוח.
על מנת להשלים שרות טוב ללקוח, הוצע לו לשדרג את המצלמות לדגם משופר מסוג Nikon S200, גם הן מחודשות, וזאת ללא תוספת תשלום.
מר אלעד הסכים לשדרוג המצלמות וביום 7/4/2009 נשלחה ההזמנה לביתו.
בנוגע לטענת הלקוח בדבר בחירת הצבע של המצלמה, ספק המוצר כלל לא התחייב לבחירת צבע המצלמה ע"י הלקוח, ואף הדגיש בפניו כי הצבע אינו ניתן לבחירה והוא בכפוף למלאי.
בדבר טענותיו בנוגע למצלמה המשומשת, אציין כי מר נעים הזמין ביודעין מצלמה מחודשת ולכן לא יוכל להלין על השימוש שנעשה במוצר.
מר אלעד פנה לספק המוצר והלין על כך שכרטיס הזיכרון ומטען הסוללה אינם מתאימים למצלמה שהזמין, וכמענה לפנייתו ספק המוצר הציע ללקוח להגיע לאחת מנקודות השרות לקבלת שרות והדרכה על המוצר ובדיקת טענותיו, אך מר נעים סירב להצעה זו.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר נעים ומזמינים אותו להגיע לתחנת השרות לבדיקת המוצר וקבלת שרות בהתאם.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
מוצר:
צמצלמה דיגיטלית
שם:
אנדרי
תאריך:
20/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(לעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
כאחד שכל הבית שלו קנוי דרך האינטרנט יש לי בהחלט עם מה להשוואות.
נתחיל מזה שהמוצר טרם הגיעה והמועד עבר מזמן. עכשיו למה זה קורה? כי חנות ערוץ קניות היקרים לא דואגים לציין שכל המחירות שלהם באתר הם של ספקים שונים. וגם פרטי האשראי שלי עברו לאלוהים יודע איזה ספק. ערוץ הקניות מתחייב להעביר את ההזמנה תוך 7-14 יום לספק ומשם רק תקוו לטוב. לקח לי לא מעט זמן לתפוס את ערוץ הקניות וכשהצלחתי נאמר לי שההזמנה שלי הועברה לספק(זה היה יום לפני מועד האחרון). הצלחתי לתפוס את הספק שמצידו אמר שמועד עדיין לא עבר וכי הם ניסו לתפוס אותו במשך כל השבוע.

בקיצור את המוצר שלי שהוא מתנה ליום הולדת למישהו יקר עדיין לא קיבלתי וכנראה שאבטל את ההזמנה ואקנה במקום מכובד יותר.
תגובת החנות:
מר אנדרי דרמנסקי רכש ב- 6/3/2009 מצלמה דיגיטלית של חברת Nikon דגם S520 במחיר 699 ש"ח, ללא תוספת הובלה, הזמנה מס' 5891170, אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק - "פוטו סטודיו ניסים בע"מ".
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מרגע אישור העיסקה ע"י חברת האשראי.
מסיבות לוגיסטיות שחלו אצל ספק המוצר, חל עיכוב באספקת המצלמה ללקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר דרמנסקי, המוצר נשלח לביתו ויגיע בימים הקרובים.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
מוצר:
מצלמה דיגיטלית S520
שם:
זיו
תאריך:
20/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה היה קל, יצרו איתי קשר מהספק והגיע מהר סך הכל טלויזיה טובה מאוד והשירות היה אחלה !אחזור לקנות באתר ובאינטרנט בכלל.
מוצר:
טלויזיה lcd sakura
שם:
אולגה
תאריך:
17/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום רביעי שבוע שעבר ותוך 5 ימים הוא היה כבר בחנות! הזמנה וקבלת המוצר היו נוחים ומהירים מאוד.
מוצר:
דיסקיות לחיטוב גוף GLIDING
שם:
אודי
תאריך:
10/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אחרי שהתקשרתי לערוץ הקניות לוודא שיוכלו לזרז את ההזמנה כי הייתי צריך דחוף את המצלמה כמתנה לאבא שלי והם בדקו וחזרו אליי וסידרו שאני אוכל לקחת את המצלמה מאלודה בת"א באותו היום של ההזמנה!!! פשוט מקסימים חוויה של שירות והאתר קל לתפעול עם מלא פרטים טכניים על המוצר. נותנים אחריות של היבואן הרשמי.
אחזור לקנות דרך האתר של ערוץ הקניות בוודאות.
מוצר:
מצלמה FE-360
שם:
קובי
תאריך:
26/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מיטה וחצי שנקנתה לביתי בסוף אוקטובר
זמן לא רב אחר כך התקלקל מנגנון ההרמה המכני ונשאר תקוע במצב עליון (זוית צפיה בטלוויזיה) ללא יכולת להורידו
פניתי לערוץ הקניות לברר פרטי יצרן כדי לתקן המיטה (נובמבר)(אגב גם לא צרפו תעודת אחריות)
היצרן דחה אותי שבוע אחר שבוע בתרוצים שונים (כמו יבנה אינה כעת בסבב שלנו וכדומה)
לא עזרו התחינות שהבת שלי ישנה על מזרון לצד המיטה ולא ניתן לישון על המיטה
פניתי אינספור פעמים לשרות ערוץ הקניות שילחץ על הספק (יצרן) שיפתור את הבעיה (היצרן שם עלי קצוץ מתוך הנחה שאני בסוף יתיאש וירד מהבקשה לתיקון)
ערוץ הקניות מעדיף את אינטרס הספק על אינטרס הלקוח
ערוץ הקניות לא מנהל מעקב אחר בעיות שלא מצאו פתרונן בפרק זמן סביר (עד שבועיים)
חוזר עם תשובות כמו הספק הבטיח ששבוע הבא יבוא לתקן (כמובן שהוא לא בא), לא חוזר (ע הקניות) ללקוח לוודא האם הכן באו לתקן
משאירים אותך לבד במערכה
הסיסמה שלהם שיש "גב" לכל קניה "אבא" ו"ראש שקט" לאחר הקניה היא ריקה מתוכן,רק כשפניתי לארגון "אמון הציבור" בתלונה על היצרן והם שלחו תגובתם ליצרן, עזר הצעד הזה והם שלחו לתקן את התקלה (24 פברואר)
בתי היתה צריכה לישון על מזרון על הריצפה קרוב ל 4 חודשים (במקום על המיטה שקנינו)
תגובת החנות:
מר יעקב לוי רכש ב-26/10/2008 מיטה ברוחב וחצי מדגם "פרינסס" במחיר 1,296 ש"ח ותוספת הובלה 199 ש"ח, הזמנה מס' 5831916.
פנייתו הראשונה של הלקוח על פגם במוצר התקבלה ב-30/11/08 וכבר באותו מועד הועברה לספק המוצר להמשך טיפול.
מסיבות לוגיסטיות חל עיכוב אצל ספק המוצר במתן השרות ללקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר לוי, ספק המוצר הגיע לביתו ב25/2/09 לתיקון המוצר.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
אשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.


מוצר:
מיטה וחצי פרינסס
שם:
שלי
תאריך:
17/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לראשונה בחיי הזמנתי חופשה באינטרנט ולא דרך סוכנות נסיעות. הזמנתי באינטרנט בגלל המחיר ושמחתי לגלות כי החופשה הייתה מעבר לכל הציפיות.
מוצר:
חופשה זוגית אסטרל ויליג' אילת
שם:
ליאת
תאריך:
15/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מזה זמן רב חיפשתי טלפון אלחוטי התומך בעברית. לשימחתי מצאתי את הדגם הנ"ל באתר ערוץ הקניות, הזמנתי בקלות ולמרות שהובטחה אספקה של 14 יום קיבלתי את המוצר לאחר 4 ימים בלבד.הטלפון יפה, איכותי ועונה על כל דרישותי.
צריך לדעת לפרגן כשאפשר :) אשמח לשוב ולרכוש באתר.
מוצר:
טלפון אלחוטי בטכנולוגית DECT A-580
שם:
תאריך:
14/02/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר מערוץ הקניות , במפרט היה רשום שהמכיר קורא DVIX , כאשר הכנסתי סרטים בפורמט דרך ה USB , לא הצלחתי לראות סרטים , לאחר דיבור עם ערוץ הקניות הפנו אותי לספר - פירליס - עד היום לאחר חודש וחצי לא עזרו לי , המפרט שפורסם היה שיקרי והם רצו להחליף לי את המכשיר למכשיר שעולה פחות 100 שקל ממה ששילמתי, אבל כל פעם שאני באה לקחת את המכשיר החנות סגורה והם לא יודעים להגיד לי מתי היא תיפתח שוב, כפניתי לערוץ הקניות הם אמרו לי שזה בעיה שלי , אני שילמתי לספק ואין להם איך לעזור לי למרות שרכשתי את המוצר דרכם
תגובת החנות:
גברת עדי שאול רכשה ב- 16/12/08 מכשיר DVD מבית Sansui במחיר 299 ש"ח ותוספת הובלה 39 ש"ח, הזמנה מס' 5853891 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק.
ב- 12/1/09 פנתה גברת שאול לערוץ הקניות וטענה כי המוצר אינו קורא את הפורמט DIVX.
הצענו ללקוחה לפנות לספק המוצר על מנת לקבל הדרכה, שכן יכול להיות שהבעיה הינה בתפעול המוצר.
ב- 18/1/09 פנתה גברת שאול וטענה כי לאחר שיחה עם הספק נמסר לה שמכשיר ה- DVD אינו קורא את פורמט ה-DIVX דרך ה USB.
בבידקה שערכנו מול ספק המוצר, הובטח לקבל מכשיר DVD אשר תומך בפורמט DIVX בקריאת מדיות צרובות ולא מכניסת ה-USB.
ספק המוצר הציע ללקוחה להגיע לתחנת השרות להחלפת המוצר למכשיר DVD שיענה על דרישותיה, וזאת ללא תוספת תשלום.
אנו מתנצלים על כך שגברת שאול הגיע למרכז השרות של הספק בשעה שהיה סגור.
זמן פעילות תחנת השרות של ספק המוצר קבוע וניתן היה למנוע אי נעימות זאת ולברר מראש את המועדים בהם ניתן להיגע להחלפת המוצר.
אבקש לציין ולהדגיש כי פניותיה של גברת שאול לערוץ הקניות נענו והלקוחה קיבלה שרות. בנוסף, אופציית ההחלפה עדיין תקפה וגברת שאול יכולה להגיע למרכז השרות של הספק ולהחליף את מכשיר ה-DVD לדגם אחר שיענה על דרישותיה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגברת שאול, נשמח לראותה בעתיד בין לקוחותינו המרוצים.
מוצר:
dvd מקליט
שם:
לנה
תאריך:
18/01/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(לעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מזרן זוגי מערוץ הקניות בתאריך 22.12.08 בתארריך 23.12.08 הם כבר הורידו את הכסף מהאשראי אחרי 14 יום פניתי לערוץ הקניות כדי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי כי אף אחד לא התקשר אלי לתאם איתי את יום המשלוח הם תירצו לי את האיחור בכך שאמרו שעדיין לא עבר 14 ימי עסקים ואמרו לי שההזמה צריכה להגיע אליי ב-14.1.09 ושיתקשרו אליי בדחיפות לתאם את יום המשלוח, התקשרתי אליהם כעבור 14 ימי עסקים כמה פעמים כדי לדעת מה קורה עם המשלוח שלי והם ניפנפו אותי ואמרו שהם לא אחראים לזה אלא הספק ואם הוא יחליט אז אני אקבל פיצוי,בשיחות איתם קיבלתי תשובות נורא מזלזלות כאילו אני זאת שאשמה במקרה. עד היום (18.1.09) לא קילתי את המזרן ושוחחתי איתם היום שוב ונאמר לי כי הספק יחליט מתי לבוא ושזה לא אשמתם אלא אשמת הספק וסרבו להעביר אותי לארחאי או לקשר אותי למי שצריך, זלזול כזה לא חוויתי מעולם בהתחשב בכך שאת הכסף הם הורידו יום למחרת ההזמנה באתר. אני צריכה לחכות מי יודע כמה זמן(אולי עוד שנה) עד שהספק יחליט לספק לי את המזרן שכבר שולם זה מקרה של חוסר אונים אני לא יודעת מה לעשות.......
תגובת החנות:
גברת לנה מרזל רכשה ב- 22/12/08 מזרן זוגי מבית NATURAL במחיר 449 ש"ח ותוספת הובלה 79 ש"ח, הזמנה מס' 5856353 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר הינו 14 ימי עסקים.
הלקוחה הייתה צריכה לקבל את הזמנתה לביתה עד ליום 11/1/09.
מקום מגוריה של גברת מרזל הינו אשדוד.
בשל המצב הבטחוני ולפי הנחיות פיקוד העורף, לא היה ניתן לספק ללקוחה את המוצר במועד לו התחייב הערוץ מאחר ואזור זה היה בגדר סיכון בטחוני.
גברת מרזל קיבלה את המוצר לביתה ביום 21/1/09.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות עמד בהתחייבותו לספק את המוצר תוך 14 ימי עבודה וכי העיכוב נבע מסיבות שאינן תלויות בו.
כמו כן לאור חומרת התלונות שנתקבלו אצלנו במהלך השבוע האחרון החלטנו להוריד את הספק מאתר ערוץ הקניות עד לבירור מלא של הפניות.
אדגיש כי הערוץ פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגברת מרזל



מוצר:
מזרן NATURAL COMFORT
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.