אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (יפו)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-800-210021
פקס:
03-5156119
כתובת:
שד' ירושלים 49, פינת בן צבי 2, יפו, 68181
דוא"ל:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
23
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
5
6 חודשים אחרונים
1
0
14
שנה אחרונה
1
0
22
כל הזמן
27
3
117
נמצאו 147 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
שם:
תמר
תאריך:
25/09/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(-)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קורא כרטיסים אך הוא לא קורא את כרטיסי הSD.
פניתי מספר פעמים בטלפון ובמייל לשירות הלקוחות כדי להחזיר את המכשיר ולא חזרו אלי.
אני לא אקנה יותר בערוץ הקניות.
תגובת החנות:
בסיכום בין הלקוחה לספק, "סיריוס בע"מ", הוחלט כי הלקוחה תשלח את המוצר לספק וזה יחליף לה אותו בחדש.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' מור.

אשמח לעמוד לשרותך בעתיד.


מוצר:
קורא כרטיסים
שם:
נועם
תאריך:
11/09/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(-)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך הערוץ מערכת סלון. לאחר כחודשיים שלושה של שימוש החל הסלון להתפורר פניה לספק שסיפק חברת דה סאל נאמר שייקח 14 ימי עבודה לתת לכך מענה. לאחר יותר מחודש של נידנודים הגיע מישהו מטעמם שצילם הספה המתפוררת זה היה לפני מעל חודש ושוב מגיע המענה של 14 ימי עבודה
פניותנו לערוץ הקניות גם הם נענו במייל לקוני של 14 ימי עבודה וזה שבמצטבר מיום פתיחת השרות אצל היצן עברו מעל 3 חודשים!!! אין עם מי לדבר הערוץ הקניות שומר נפשו ירחק
תגובת החנות:
בסיכום של הלקוח מול הספק, חברת "ט.ב.דסל שיווק בע"מ", בימים הקרובים תוחלף ללקוח הכורסא לחדשה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים, למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
מערכת ישיבה סלונית
שם:
Dov
תאריך:
07/09/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלויזיה ב- 24.8 . אספקה תוך 10 ימים . המוצר טרם הגיע למרות ההבטחות שיגיע עד היום . בשיחות עם ערוץ הקניות נאמר לי שהיות וזה ספק חוץ יש לפנות אליו בכל תלונה או בקשה .כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל אחראי נאמר לי שעלי לפנות אליו בכתב והוא ישיב לי . בכל מקרה אין אפשרות לדבר עם מנהל . הספק הוא אלקול אלטרוניקה - וכאשר דיברתי איתם יצא שהאספקה בהתאם למתי שיש מובילים באיזור שלי והם לדוגמא ביום ראשון אבל בשעות שנוח להם ולא לי - הלקוח . ז"א שאני צריך לקחת יום חופש מהעבודה ולהמתין . זו חוצפה שאין כדוגמתה . מי ישלם לי על יום החופש ערוץ הקניות או אלקול אלקטרוניקה ? שאלתי אותם את השאלה אך לא קיבלתי תשובה . אני מקווה שלא הלאיתי אתכם אבל ראו - הוזהרתם משניהם !!!
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה למר שליסר.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ, חל עיכוב באספקת המוצר
ומר שליסר קיבל את הזמנתו לביתו אתמול, 11/9/11.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.


מוצר:
טלויזיה
שם:
avi
תאריך:
28/08/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
חוויה זוועתית,הזמנו מזרן זוגי בתאריך:2.8.11 הסברנו את חשיבות הגעת המזרן בזמן.כעבור יותר משבועיים התקשרנו לברר מדוע לא מספקים לנו ואז החלה מסכת חלמאות והעברתנו בין המובילים לערוץ הקניות,כשאין אפשרות לשוחח עם מנהל שיפתור הבעייה.אחרי מספר התקשרויות נוספות נקבע תאריך למשלוח ה 28.8.11(26 ימים אחרי ההזמנה)אך המזרון לא הגיע בזמן שהובטחץכל פעם ביקשו שנמתין שעתיים נוסםות מהמובטח,כשאמרנו שאין אפשרות להמתין כל היום כיוון שיוצאים לעבודה,אמרו ברוב חוצפתם שנמתין עוד שבוע כיוון שההובלה רק פעם בשבוע.כלומר המתנה כללית של חודש למוצר שנאמר שנמצא במלאי.ללא כל התנצלות או הסבר,אם זה לא בזיון,אז מה כן.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, "איקס מרקט בע"מ", חל עיכוב באספקת במוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה וב31/8/11 שודר זיכוי לחב' האשראי על מלוא סכום העסקה.
ערוץ הקניות עושה פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוחותיו.


מוצר:
מזרן זוגי
שם:
רם
תאריך:
24/07/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מחשב netbook של אסוס. הזמנתי.
יצרו איתי קשר אם אני רוצה לשדרג את המחשב תמורת 300 ש"ח. השיפורים יכללו בין היתר שינוי הדגם לדגם של סמסונג ושדרוג אחריות ל- VIP (שירות תיקונים בבית הלקוח). הסכמתי.
קיבלתי את המחשב בזמן סביר, אמממה...
קיבלתי עם המחשב תעודת אחריות סטנדרטית של היבואן ולא VIP כפי ששילמתי. על גבי התעודה לא היו רשומים הפרטים של המוצר שרכשתי וגם לא חתימת/חותמת המוכר. לא מפורט בשום מקום המס' הסידורי של המחשב שלי והדגם שלו או אפילו תאריך המכירה, ע"מ שבבוא היום כאשר אצטרך שירות אוכל להציג את התעודה כהוכחה לזכאותי.
התקשרתי למוכר/ המשווק שמכר לי את המחשב. הנציגה אמרה לי שמבחינתם אני יכול למלא את התעודת אחריות בעצמי, זה טוב באותה המידה... אשרי המאמין.
מיותר כמובן לציין שגם בקבלה של המשווק שסופקה עם המוצר לא כתוב כל פרט מזהה כמו מס' סידורי וגם לא כתוב שום דבר על שדרוג האחריות ל- VIP!
אם אדרש לתאר את השירות של החנות במילה אחת: ב י ז י ו ן ! ! !
מוצר:
מחשב נייד netbook n150
שם:
אורן
תאריך:
18/07/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ביום 27.6.11 רכשתי שני מוצרים: מכסחת דשא חשמלית וגוזם גדר חיה HD-7201 מהיצרן Hyundai.

לאחר מספר ימים נשלחו אליי המוצרים (כמובן שהשליח איחר מספר שעות מהשעה שקבע עימי). לאחר הסתבר לי להפתעתי הרבה כי גוזם הגדר שסופק לי הינו שונה מזה שהזמנתי. דגם זול יותר מסוג HD-6201.

מייד יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של ערוץ הקניות. מספר פעמים הבטיחו שמיד יחזרו אלי עם תשובה, אך בכל פעם נותרתי ללא מענה. וכך, יום אחר יום, "רדפתי" אחרי שרות הלקוחות ללא מענה.

ראוי בשלב זה לציין כי "זכיתי" לשמוע ארוכות את הקלטת ההמתנה בה ערוץ הקניות מתחייב כי כל מוצר נבדק היטב לפני הישלחו. האמנם???

לאחר מספר שיחות שבהן נאמר לי כי יחזרו אליי וטענתי שהבטחה זו ניתנת לי בכל פעם מחדש. הציעה לי נציגת השרות כי אפנה ישירות לספק. הופתעתי רבות. מדוע עליי לפנות לספק??? שהרי ערוץ הקניות הינו הספק מבחינתי. לאחר ששוב לא חזרו אליי הבנתי כי לא נותרה לי ברירה ואכן טלפנתי ישירות ל"ספק".

שם, ניסו לשכנע אותי כי הדגם שקיבלתי טוב יותר מהדגם שהזמנתי. הסברתי כי הדגם שהזמנתי כולל פונקציונאליות שאינה קיימת בדגם שנשלח לי ועל כן ברצוני לקבל את הדגם שאכן הוזמן על ידי. אז, ניסו להסביר לי, כי הדגם שהזמנתי הוא בעצם מאוד בעייתי, אמינותו נמוכה ו"לא כדאי לי להחליף". למותר לציין שהופתעתי קשות. כיצד ערוץ הקניות, שחורט על דגלו כי מוצריו איכותיים טוען בפניי טענה שכזו. וכך אף השבתי. ואז קיבלתי את התשובה המפתיעה עוד יותר. אז נאמר לי כי בכלל אין בידם את המוצר שהזמנתי וגם לא היה בזמן ההזמנה!

כלומר, כבר שהזמנתי את המוצר היה ברור להם כי אינו קיים במלאי. המוצר שנשלח לי הוא מוצר זול יותר בעל פונקציונאלית אחרת וממש ב"שיטת מצליח" ניסו לגרום לי לקבל אותו במקום המוצר שהזמנתי ושפורסם באתרם, למרות שידעו במפורש(!!) כי אינו קיים במלאי. למותר לציין, כי הדרך שבה ניסיו לשכנע אותי לקבל את המוצר הינה בזויה, מטעה ואינה מתאימה - ראשית בסיפור כי זהו מוצר טוב יותר. אחרי כן כי המוצר שהזמנתי אינו אמין ולבסוף התגלתה האמת כי כלל אין להם במלאי מוצר זה וגם לא היה במלאי בזמן ההזמנה והפרסום.

זוהי הטעייה והתנהלות מטעה שאינה מתקבלת על הדעת!

לאחר מספר ימים הגיע השליח ואסף את המוצר שסופק. שוב נאלצתי לחכות במיוחד בבית לאיסוף המוצר.

בשלב זה ברצוני לציין כי למרות שחלפו מספר ימים רב מיום האיסוף עדיין לא התקבל הזיכוי!

כאשר התקשרתי לשאול בעניין, שוב נאמר לי שייבדקו את העניין. נראה כי שרות הלקוחות שלהם במיוחד מצטיין בענייני בדיקה, אך לא ממש בענייני שרות לקוחות. כשאר שאלתי שוב איך בכוונתם לפצות אותי על מעשה ההטעיה לשכנע אותי לקבל מוצר זול יותר שאינו מתאים לי והזמן הרב שבזבזתי בשיחות ובהמתנה, נאמר לי שזוהי אכן התנהלות לא תקינה ושאינה מקובלת אך כאן מסתיימים הדברים. ביקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר אך גם הפעם נעניתי בשלילה ולבסוף קיבלתי מספר פקס לתלונות.

שלחתי פקס למספר זה עם דרישה לקבלת הכסף המגיע לי ופיצוי ראוי... וכמובן שעד היום טרם נעניתי.....

נראה כי לא תהיה לי ברירה אלא לפנות לערכאות....
מוצר:
גוזם גדר חיה HD-7201
שם:
אירנה
תאריך:
27/06/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
השירות גרוע, הזמנתי שולחן טלויזיה ונכתב שההספקה תוך 21 יום עבר כבר חודש ועוד לא קיבלתי כלום חוץ מיחס משפיל. הם (חברת ד.ס.ל) מציעים להביא לי את השולחן רק במועדים שלא מתאימים לי ואם אני מסרב אז זה יקח עוד חודש כך נאמר. גרוע ביותר אני מרגיש שאחרי שכבר לקחו את הכסף לא מעניין אותם להביא את המוזמן. וגם ערוץ הקניות מתנער מאחריות וטוענים שם שזה לא עיניינם אלה דאגתו של המפיץ. אל תיקנו בחברה זו.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה לגב' אירנה.
מבדיקה שנערכה עם הספק, חברת דסל, נמצא כי נעשו שני ניסיונות לתאום מועד אספקה עם הלקוחה אך שני המועדים לא התאימו לה.
המוצר סופק ללקוחה ביום 4/7/11.

מוצר:
שולחן טלויזיה
שם:
oded
תאריך:
25/05/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(-)
נוחות ביצוע הזמנה:
(-)
תיאור חווית הקנייה:
גרוע.
היזהרו מ- וי איי פי סחר.
הבטחות לחוד (5 ימי אספקה) ומעשים לחוד (אני מחכה כבר שבוע וחצי ועוד היד נטוייה).
והחמור מכל זה שהערוץ אפילו לא טורח לבחון ביטול התקשרות עם ספק זה.
גם הספק מדבר באדישות ומתעלם לחלוטין מההבטחה לספק המוצר בטווח הזמן המצויין.
תגובת החנות:
מר עודד רכש ב 15/5/11 מסך "42 LCD FULL HD INFINITY 4201,
הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ומספרה 6297693.
זמן אספקת המוצר בעת הרכישה עמד על 5 ימי עסקים.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, חל עיכוב באספקת המוצר ומר עודד קיבל את הזמנתו לביתו ביום 29/5/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, פיצוי נשלח לביתו.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים, למען מתן השירות הטוב ביותר ללקוחותיו.


מוצר:
טלוויזיה 42
שם:
שוקי
תאריך:
11/05/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
1. ביום: 28.4.11 ,רכשתי מצלמה דיגיטלית CANON דגם:A-495.
2. באתר רשום: זמן אספקה : 5 ימי עבודה.
3. בהזמנה רשום כי המצלמה מגיעה עם:כרטיס זכרון וסוללות AA.
3. עד היום: 11.5.11 ,המצלמה טרם נתקבלה .
4.אין ספור שיחות למוקד השירות נענו, כי המצלמה בדרך והיא תגיע כבר מחר.
5. בנוסף, בשיחה עם הספק הסתבר כי עלי להוסיף סכום של: 70 ש"ח לקבלת כרטיס זכרון וסוללות. דבר אשר מנוגד לרשום בהזמנה ובאתר עצמו של החברה.
6. בשיחה שקיימתי עם הנציגה נאמר לי כי נעשתה טעות והם פועלים לתקנה מול הספק.
7. עד היום לא קבלתי שום מוצר ,ממליץ מאד להזהר מקניה בערוץ הקניות .
מוצר:
מצלמה דיגיטלית A-495
שם:
shay
תאריך:
04/05/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני יותר משבוע וחצי כאשר היה רשום תוך 5 ימי עסקים הוא אצלי, כאשר פונים אליהם לשירות לקוחות אין תשובה ברורה מה קורה עם זה, פעם הבאה עדיף לקנות בחנות
תגובת החנות:
מר שי מצא רכש ב 22/4/11 מצלמה מדגם PENTAX OPTIO E90, הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות
ע"י הספק, חברת "פוטו סטודיו ניסים בע"מ".
זמן אספקת המוצר הינו 5 ימי עסקים.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק חל עיכוב באסקת המוצר ומר מצא קיבל את הזמנתו לביתו ביום 9/5/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
מצלמה 10mp
שם:
קרן
תאריך:
07/04/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טלפון אלחוטי פרקטי ועמיד. הדיל הזול ביותר היה באתר של ערוץ הקניות. לאחר תהליך קצר של רכישה באתר קיבלתי אישור קנייה. הטלפון הגיע בזמן כפי שהובטח (אפילו קצת לפני) וכלל את כל מה שהובטח בפרסום.קניתי דרך האתר מספר פעמים בעבר והייתי מאוד מרוצה. אבל אתם יודעים איך זה כשמרוצים אז לא כותבים תגובה, רק כשכועסים שמשהו משתבש. אז הפעם החלטתי לא להתעצל ולהשקיע כמה דקות בכתיבת תגובה. אז זהו, כל הכבוד ותודה:-)
מוצר:
טלפון אלחוטי
שם:
רוני
תאריך:
06/04/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
ב 10.3 הזמנתי מחשב אסוס 1015P ע"י נציגה טלפונית של ערוץ הקניות.
המוצר הגיע אלי בדיוק לאחר 14 ימים(זמן אספקה ארוך במיוחד אבל הם עמדו בימי האספקה).
להפתעתי על הקופסא הופיע דגם אחר לחלוטין של חברת אסוס R101D. כמובן שאת המוצר לא פתחתי ולא הדלקתי מכיוון שזה לא הדגם שאני רכשתי.
עד היום עבר שבוע מיום קבלת המחשב צלצלתי פעמיים לערוץ הקניות וכל פעם הם אומרים שהם העבירו הודעה לספק ושהוא יחזור אלי תוך 14 ימים.
אגב גם הספק(פירלס) לא עונה כלל לטלפון.
גם המתנתי 14 ימים עד שהגיע אלי המוצר ועכשיו בשיא החוצפה נציגה של ערוץ הקניות אומרת לי להמתין שוב פעם עד 14 ימים לקבל תשובה למה הגיע דגם שונה מזה שהוזמן.
אני חושב שזו הטעיה של הלקוח ואני מתכוון לטפל בזה בצורה הכי חריםה שניתן.
תודה רבה.





תגובת החנות:
מר רונן רכש ב 10/3/11 מחשב Asus 1015P, הזמנה מס' 6265427 אשר חוייבה ישירות ע"י הספק - חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".

בשל חוסר מלאי של ה דגם אותו רכש הלקוח, שלח הספק למר רונן מחשב מדגם מתקדם יותר של אותה חברה, וזאת ללא כל חיוב נוסף.
מר רונן סירב לקבל את המוצר ולכן בוטלה הזמנתו.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.

ערוץ הקניות פועל בכל האמצעים העומדים לרשותו אל מול הספקים, למען מת השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
מחשב נייד 1015P
שם:
עדי
תאריך:
01/03/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חברים מצלמה מעולה.
שירות מתחת לכל ביקורת !!

תקראו היטב שלא תיפלו:

הודעה שהשארתי באתר ביום המסירה:
צר לי לאכזב אתכם אבל ההזמנה לא נמסרה ללקוחה!!!
כפי שסוכם אני ממתינה מ 10 בבוקר ועד עכשיו 13:50 ועד כה לא הגיע לא השליח ולא המצלמה.
זה נראה לי מאוד תמוה שאין עם מי ליצור קשר ביום שישי כי שירות הלקוחות לא פעיל בזמן שאתם אמורים לתת שירות.
ערוץ הקניות צר לי לאכזב אתכם אבל הזמן שלי לא פחות חשוב ולא פחות יקר מהזמן שלכם.
מכוון שלא יכולתי לאתר אתכם אתמול מאחר ונציגת השירות ששוחחה איתי אחרה"צ לא מסרה לי את הטלפון בטענה ששירות הלקוחות לא פעיל בימי שישי נאלצתי לוותר היום על יום עבודה מכיוון שלא היה מי שיקבל את השליח.
ונחשו מה ? אני הפסדתי יום עבודה והשליח לא טרח להגיע או להודיע....
אבקש שתיצרו עימי קשר להסבר וכמו וכן אבקש פיצוי שיכסה את הפסד יום העבודה שלי ע"ס 300 ₪
מסתבר שהזול עולה יקר.
ממליצה לכם חום לעשות בדק בית מקיף!
פשוט חוצפה.
עדי

=======================================
השליח הגיע בשיא חוצפתו ביום שישי בשעה 15:45
=======================================

מיום פנייתי אל ערוץ הקניות ועד היום 1.3.11 טרם התייחסו לפניותיי.
בערוץ הקניות שבטיחים לטפל ביעילות ומקצועיות הבטיחו תשובה תוך 14 יום מיום הפנייה אליהם - התוצאה התעלמות !!
ביום ראשון 27.2.11 התנצלו שאין להם תשובה והבטיחו לחזור תוך 48 שעות.
היום 1.3.11 שפניתי אליהם מאחר ולא יצרו עימי קשר כצפוי הם הסבירו שהפקידה טעתה ואין להם תשובה לפיצוי....

ביקשתי להחזיר את המצלמה וקיבלתי תשובה שמאחר ועברו 14 יום עליי לפנות ישירות לספק... לא חוצפה ????

תעשו טובה לעצמכם - ותחשבו פעמיים.
אני בכל אופן אשיג פיצוי בדרך זו או אחרת.

עדי


תגובת החנות:
גב' עדי רכשה ב 8/2/11 מצלמה דיגיטלית -CANON SX20.
זמן אספקת המוצר הינו 7 ימי עבודה, הגב' עדי הייתה צריכה לקבל את הזמנתה לביתה עד ליום 17/2/11.
ביום 11/2/11 סופק המוצר לביתה של הלקוחה, הווה אומר, תוך 3 ימים בלבד מיום ביצוע הרכישה!
משך העיכוב אליו מתייחסת הלקוחה בתלונה הינו של מס' שעות בלבד מהמועד שנקבע בינה לבין שליח חברת "דואר ישראל".
אנו מתנצלים על משך ההמתנה, אך לצערנו, אין ערוץ הקניות או ספק המוצר, חברת "פוטו סטודיו ניסים בע"מ",
אחראים על מועדי האספקה של חברת "דואר ישראל".
כמחווה של שרות טוב הוצע ללקוחה פיצוי על אי הנעימות, אך זו סירבה.

אשמח לעמוד לשרותך גם בעתיד

מוצר:
מצלמה CANON מצלמה דיגיטלית 12.1MP עם מסך LCD מפרקי
שם:
מירי
תאריך:
28/02/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנת התנור באתר יצרו איתנו קשר וקיבלנו את המוצר כעבור יומיים - פשוט שירות לעניין! יישר כוח
מוצר:
תנור בנוי SFE801
שם:
אלכס ויוליה
תאריך:
15/02/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזנון דרך האתר בתאריך 20/01/2011 היום 15/02/2011 תרם קיבלתי את המוצר לא יצרו איתי אפילו קשר להגיד שזה מתעכב אני ביוזמתי פניתי כבר 3 פעמים לחנות כל הזמן יש תרוץ אין הובלה לא קיבלנו עדין יצרו איתך קשר שזה לא קורה בכלל באתר מפורסם 16 ימי עסקים אבל בפועל זה בכלל לא כהה לא מומלץ לקנות אצלהם עדיף לשלם בחוץ 100 שקל יותר ולחסוך את הכאב ראש המיותר ואת עצבים והחשבון טלפון
תגובת החנות:
מר אלכס רכש ב 19/1/2011 מזנון במראה כפרי מדגם "פרונטו", הזמנה אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר הינו 16 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, "ויטוריו דיווני בע"מ, חל עיכוב באספקת המוצר והלקוח קיבל את הזמנתו לביתו ביום 16/2/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר אלכס , ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
מזנון 70111
שם:
גליה
תאריך:
14/02/2011
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו דרך האתר כיריים, הלכנו על ארוץ הקניות בגלל זמן האספקה. היה רשום 3 ימי עסקים. באותו לילה קיבלנו sms עם אישור של חברת האשראי. היום השלישי היה נופל על יום חמישי. באותו יום אחר הצהריים התקשרנו לארץ הקניות כדי לבדוק למה עדיין לא קיבלנו את המוצר. נתנו לי מספר טלפון של הספק, כדי שגם אני במגביל אבדוק מה קורה וגם הם יבדקו ויחזירו תשובה תוך 48 שעות. קודם כל למה לסנדג'ר את הלקוח ולהעביר אותו לספק. זה לגמרי עבודה שלכם.כמובן הספק כבר לא ענה, היה 5 אחר הצהריים.למחרת התקשרו מארוץ הקניות ואמרו שהספק לא עובד היום, רק ביום ראשון ולא בטוח שהמוצר יוסופק ביום ראשון.ביום ראשון דיברנו עם הספק והמוצר היה אצלנו באותו יום אחרי שיחות רבות איתם וצלצולי טלפון לשם בדיקה איפה זה עומד. לא מקובל! המוצר הגיע פגום!!! להבה אחת מדליקה את עצמה כל הזמן ואי אפשר להשתמש במציתים של הכיריים, רק לחבות לגמרי ולהדליק עם מצית ידני. התקשרנו לארוץ הקניות והודענו להם שהמוצר פגום. הטיפול יקח עד שבועיים או לפנות לספק.ככה זה יקח פחות זמן. זה התשובה שקיבלנו.התקשרנו לספק. בחורה צעירה בשם צליל התחילה טיפול.כל פעם שהתקשרנו אליה לא היתה לה תשובה כי היא לא מחליטה ומחכה להחלטה של המנהל. ככה זה היה בערך 3-4 פעמים. אחרי זה היא התקשרה וביקשה לשלוח חשבונית קנייה על המוצר שבעצם הם סיפקו ?!הם רצו לשלוח אלינו טכנאי לבדוק שהמוצר באמת לא תקין. התברר שלא קיבלנו ישר למייל את החשבונית, כמו שזה קורה בדרך כלל כשקונים אצל חברות יותר מסודרות. היתה לנו קר תעודת משלוח. התקשרנו לארוץ הקניות, אחרי שיחה ארוכה שלחו לנו את החשבונית.העברנו אליה במייל את החשבונית, היא כתבה שקיבלה והעבירה לאן שהו. למחרת לא פנו אלינו בקשר לביקור של טכנאי, התקשרנו לבדוק. הפקס שהיא העבירה יום קודם לא התקבל! למה לא לבדוק ישר האם הפקס מתקבל? העיקר לשלוח ולהגיד שלחתי?! זה לא צורה של שרות!!! התקשרנו לארוץ הקניות ושלחנו מכתב דרך המייל. למייל לא הגיבו ובטלפון אמרו אבל עוד לא עברו 14 יום...מתחילת הטיפול. הכסף כבר ירד מהחשבון. החלטנו לבטל את המוצר-שוב 14 יום! עדיין המוצר אצלנו, לא תקין!!!
לטיפולכם. ואנחנו נעביר את זה הלאה!
תגובת החנות:
מר דימיטרי רכש ב 24/1/2011 כיריים זכוכית 4 להבות גז, הזמנה מס' 6242938
אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר הינו 3 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, חברת "וי. איי. פי סחר אלקטרוני בע"מ", חל עיכוב באספקת המוצר
והלקוח קיבל את הזמנתו לביתו ב 30/1/2011.
ב 31/1/2011 פנה הלקוח והלין על פגם במוצר, פנייתו הועברה לטיפול מול הספק.
בשיחה שנערכה בין הלקוח לספק סוכם כי תבוצע החלפה למוצר חדש.
ב 22/2/2011 יצא המוצר החדש לבית הלקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר דימיטרי, ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים
למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
כיריים
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.