דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, ציוד היקפי, מדיות ומוצרים מתכלים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שמרת מדיה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשמרת מדיה ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
122
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
102
2
18
נמצאו 122 חוות דעת גולשים על שמרת מדיה
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
13/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלושה ראשי דיו חלופיים למדפסת אפסון שברשותי.
ההזמנה הגיע בדואר רשום מהר מאוד וראשי הדיו היו ארוזים בצורה טובה.
מוצר:
דיו חלופי למדפסת
תמונת משתמש
שם:
עדנה
תאריך:
27/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר קניתי כמה מיכלי דיו בעבר והכל הלך כשורה. אבל רציתי לתאר דווקא את יחס החנות במקרה של מיכל לא תקין: ב-10 לנובמבר פניתי כדי לדווח כי מיכל דיו שרכשתי היה כנראה חסר מילוי.נעניתי בו ביום. קרוב לודאי שהצעתי לשלוח את החיכל הלקוי (שהתקבלה בשמחה) סייעה ליצירת אמון.
ואמנם לאחר קבלת המיכל הוחזרה לי התמורה בב-30 לאותו חודש, ואף טרחו להודיע לי טלפונית על כך.
מוצר:
דיו תחליפי 140 שחור
תמונת משתמש
שם:
עזרא
תאריך:
05/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה קלה ומהירה. קיבלתי הודעה למייל תוך שבוע שההזמנה יצאה. קיבלתי בדואר כמה ימים אח"כ. היה ארוז טוב.
הכל תקתק. אין תלונות.
מוצר:
ראש דיו 56
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
02/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטעות טונר לא מתאים (טעות שלי). כשראיתי שהוא לא מתאים התקשרתי אליהם, והם אמרו לי להתקשר שוב באותו ערב. בשיחה בערב אמר לי בעל-הבית לשלוח את הטונר והוא יראה מה לעשות, למרות שפתחתי כבר את הטונר המקורי הלא-מתאים שהוא שלח לי. שלחתי את הטונר בדואר רשום, וכעבור כשבוע הם שלחו לי שוב טונר מקורי בהתאם למדפסת שלי.
בקיצור, שירות כמו בחוץ-לארץ. ממש חווית קניה ראויה לשמה.
מוצר:
טונר 109R00748
תמונת משתמש
שם:
almog
תאריך:
07/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות הזואת 100 דיסקים במחיר של 99 שח. מחיזר זול בהתחלה היתקשרתי וענה לי אדם מבוגר שהיתקשה מאוד לישמוע אותי ורציתי להזמין דרך הטלפון אחרי שראיתי שהבנדם המבוגר לא כולכך מבין מה אני רוצה וביכלל לא ענה בסבלנות היתעצבנתי וניתקתי אחר כך הזמנתי דרך האתר והיה די מהיר המישלוח תוך 5 ימים [לא כולל שיש שבת] הגיע מה שרציתי סך הכול חנות טובה מאוד אבל צריך לשפר את שירות הלקוחות!
מוצר:
דיסקים
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
29/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה פשוט ונוח, וקיבלתי מייל אישור מיד. לאחר ארבעה ימים ראש הדיו הגיע בדואר, התקנתי אותו והוא עובד מצוין.
היתה רק תקלה אחת קטנה ולא משמעותית: המייל שמודיע על כך שהמשלוח יצא הגיע באיחור, למעשה הוא הגיע אחרי המשלוח עצמו.
מוצר:
ראש דיו 18L0032 (82)
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
26/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הזיכרון ב-21/07/2010. הקנייה הייתה נוחה ומהירה ובסופה קיבלתי אישור למייל. יום אחר-כך כבר קיבלתי הודעה שהחבילה נשלחה והיא הגיעה תוך 3 ימים (משום שזה היה סופ"ש).
מוצר:
זיכרון נייד Cruzer 8GB
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
06/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב20/6/10 כבל SATA וכבל מתח לדיסק SATA באתר החנות.
ביקשתי משלוח ללא תשלום בו מתחייבים 11 ימי עסקים.
בתקנון החברה נכתב כי תוך שבוע מתחייבים למסור מספר מעקב על הדואר לאימייל אך זה לא קרה.
בכל אופן המתנתי להגעת ההזמנה אך היא לא הגיעה.
ב4/7/10 שלחתי לחנות מייל ובוא שאלתי מה קרה למשלוח?
התשובה היתה מהירה ובה נכתב שההזמנה אכן היתעקבה והיא נשלחה ביום חמישי 3 ימים קודם לכן
שהחבילה הגיעה בסוף באיחור כבל המתח היה פגום והחזרתי את ההזמנה בסופו של דבר אני מרוצה מתפקוד החנות שכן היא החזירה לי את כספי מה שמראה על אמינותה ממליץ לרכוש ממנה
מוצר:
כבל SATA וכבל מתח לדיסק SATA
תמונת משתמש
שם:
anna
תאריך:
06/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה באתר של דיו למדפסת, אחרי יום בעל החנות התקשר אלי ואמר שאין לו במלאי אבל יש לו ראש דיו תואם בעל כמות כפולה, כמובן בתוספת תשלום,הסכתי, הכרטיס חויב ואף ושום חשבונית לא נשלחה אלי במייל כמקובל. רשום שהמוצר אמור להגיע תוך 14 ימי עסקים, המתנתי בסבלנות חודש ימים, ודבר לא הגיע. התקשרתי לשרות לקוחות, בחור בשם עמוס אמר שיברר את העניין ובעל החנות יחזור אלי, הדבר לא קרה..לאחר כמה ימים צלצלתי שוב, עמוס אמר שזה בטיפול ולאחר זמן מה התקשר אלי ואמר שבעל החנות מסרב ליצור עימי קשר ואם אני רוצה שאתקשר אליו בעצמי. עשיתי זאת, בעל החנות התחיל להמציא לי תרוצים מופרחים על שירות הדואר, אמר שיתבע אותם ועוד כל מיני שטויות, בסופו של דבר אחרי חודש וחצי לא קיבלתי את המוצר, לא בטוחה שאקבל זיכוי, בזבזתי כסף על טלפונים וזמן יקר.
מה שבטוח בחנות הזאתי בחיים לא אזמין עוד מה שממליצה בחום גם לכם!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה דיו במשלוח רגיל (11 ימי עסקים) ביום 3.03.10. בתאריך ה-7.03.10 נשלח המוצר אליה לפי הכתובת המדוייקת אשר ציינה בהזמנתה. לא היתה לנו סיבה להניח שההזמנה לא הגיעה ליעדה עד אשר הלקוחה יצרה עימנו קשר בתחילת אפריל. באותו מעמד הוסבר לה שצורת ההתקשרות הנוחה ביותר עימנו היא באמצעות הדואר האלקטרוני, כפי שכתוב בתקנון החנות.


בעל החנות התחיל לטפל בעניין מול דואר ישראל על מנת לברר את גורל החבילה, וכעבור כמה ימים האריזה אכן חזרה אלינו - עם ציון של דואר ישראל שהנמען לא בא לקחת את החבילה למרות שתי הודעות. החבילה חזרה פתוחה והדיו בפנים פתוח אף הוא, כנראה עקב בעיות בדואר ישראל. באותו זמן הלקוחה אכן התקשרה פעם שנייה, ועל מנת לקצר הליכים בתקשורת מולה ניתן לה מס' הנייד האישי של בעל החנות - אין כאן שום עניין של "סירוב ליצור קשר" אלא בדיוק להיפך, ואנחנו מצירים אם הלקוחה תפסה זאת כך.


מאחר שהחבילה הגיעה במצב שבו הגיעה הצענו לה החזר מלא של כספה והיא הגיבה במיני גידופים ואיומים. שלחנו לה שוב את החבילה בתוספת ההודעות שהתקבלו מהדואר (בתוך אריזה כפולה). הלקוחה סירבה לקחת את החבילה מהדואר (תיעוד דואר רשום נשלח להנהלת ZAP) וכספה הוחזר לה. צר לנו שעקב תקלה, כנראה, בין דואר ישראל ללקוחה, נגרם ללקוחה עוגמת נפש, וכך גם לנו - בתוספת הפסדים כספיים ניכריים (עלות המוצר שנפתח, שני משלוחים ועמלות החיוב והזיכוי מול חברת האשראי).
מוצר:
דיו למדפסת cc640he
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
08/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משמרת מדיה את הזכרון הנייד לאחר בדיקת מספר אופציות של מוצרים דומים.
החלטתי לרכוש מהם לאור המחיר האטרקטיבי ומתן 5 שנות אחריות (יש חנויות המציעות עבור אותו מוצר רק 1-2 שנות אחריות).

לאחר הרכישה התקשרתי לברר מדוע יש הבדלים בין הנפח של הזכרון המוצג על האריזה ובין הנפח בפועל והדבר הוסבר לי מיד ובפשטות (ההסבר מופיע בביקורת שלי על המוצר). ניכר שהבחור איתו דיברתי בקיא בנושא.

בהחלט ממליץ על הרכישה בחנות
מוצר:
זכרון נייד USB Cruzer Slice 16GB
תמונת משתמש
שם:
לימור
תאריך:
07/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי בחנות בכפ"ס דיו למדפסת חזרתי לאחר פחות משבועיים כיוון שהקרטרידג' לא היה תקין וההדפסה גימגמה. המוכרת דחתה אותי ככל האפשר והעדיפה לענות לטלפונים, טענה שעברו שבועיים, שהמדבקה נפלה, הקרטון חסר וכו', בדקה מי מכר לי הדיו בסידור העבודה לבדוק אמיתות דבריי, בדקה עם מנכ"ל החברה שפתח איתי בשיחה מעליבה וארוכה מדי, על בקשת החלפה של 37 ש"ח. לקחתי החשבונית והדיו והלכתי, כיוון שבשום אופן לא הסכימו להחליף, לתקן או לזכות, וניסו להציג אותי כשקרנית ומשוגעת שצועקת. אציין כי דיו סנטר מדוד אלעזר 8 תיקן לי הקרטרידג' הזה בחינם.
מוצר:
דיו למדפסת 56
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
31/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות איכותי, מהיר, מקצועי ואדיב
המשלוח היגיע בזמן ולמרוט שהזמנתי מוצר קטן ולא יקר במיוחד, התרשמתי מההריזה סולידית ועמידה שהחנות השתמשה עבור המשלוח. שרות טלפוני לעיניין. החנות מומלצת בהחלט !!
מוצר:
DISK ON KEY CRUIZER
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
09/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר שהוצע ע"י החנות היה הכי זול, הבטיחו אספקה תוך 15 יום בחינם המוצר הגיעה אחרי פחות משבוע.
מוצר:
טיונר lh2612a
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
17/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראשי דיו למדפסת קנון. המחיר היה הנמוך ברשת. קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי תוך שלושה ימים,הכל ארוז יפה ובקיצור, שרות לענין ומחיר סביר.
מוצר:
ראשי דיו
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
05/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה נוחה, מחיר סביר והוגן, אספקה מהירה, הגיע המוצר המוזמן כפי שהוזמן באתר.ממולץ בחום לקנות בחנות זו.
מוצר:
דיו למדפסת 140XL +141XL
תמונת משתמש
שם:
e
תאריך:
11/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתני 4 קסטות דיו צבעוניות למדפסת hp 5550

הקסטות שהגיעו היו פגומות ולא עבדו טוב. בשיחה עם השירות נאמר לבדוק את שאר הקסטות גם הן היו פגומות. נאמר לשלוח בחזרה לחנות. מאז בעל החנות מכחיש שקיבל חזרה את הקסטות ו\או טוען שהם לא הקסטות שהוא שלך, הסיפור משתנה משיחה לשיחה (והיו רבות) הבן-אדם לא נעים ומיהר להאשים אותי בנסיון לרמות אותו מבלי בכלל לנסות להבין מה קרה.
מוצר:
דיו למדפסת hp מקורי
תמונת משתמש
שם:
gilad
תאריך:
06/10/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מהירה
היה רשום בהזמנה 14 יום אחרי חמישה ימים המוצר כבר היה אצלי!!!!
מקסימים
ותודה רבה על המהירות .
ממליץ בחום שווה להוסיף עוד כמה שקלים .
מוצר:
ראשי דיו 130,135
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
08/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני נוהג להזמין מוצרים רבים דרך האינטרנט.
נתקלתי בשירות כל כך לא טוב בחנות זו.

הסיפור בקצרה:
הזמנתי דיסקים לצריבה DVD-R ולאחר שישה ימי עסקים קיבלתי להפתעתי ראשי דיו.

התקשרתי לחנות ולאחר זמן מה ענה לי אדם מאוד לא סימפטי ומאוד לא סבלני.
הסברתי לו שקיבלתי מוצר שלא הזמנתי.
הוא דרש שאשלח את המוצר חזרה בהקדם ומשם נמשיך את התהליך.
שאלתי אותו בנימוס אם לא נוהגים לפצות לקוחות על טעויות מסוג זה.
הוא השיב שהוא "לא יודע" ושקודם אני אשלח את המוצר חזרה.
שימו לב לרמת השירות והיחס ללקוחות.
הוא לא דאג אפילו לציין מה לגבי המוצר שהזמנתי ואם אקבל בכלל אותו או החזר כלשהו על הוצאות המשלוח. כל מה שעניין אותו זה שאחזיר את המוצר מהר.

ביקשתי לדבר עם האחראי והוא סרב לתת לי לדבר עם איתו.
ראיתי שאני נתקל במצב שאני לא יכול לצאת ממנו וביקשתי שהוא יעביר אותי לאדם אחר.
גם פה הוא סרב להיענות לבקשתי.
הוא אמר שאני אשלח אי-מייל לחנות וכל תחנוני לדבר עם אדם אחר כלשהו בחנות כשלו.
באיזו חברה לא ניתן לדבר עם האחראי בטלפון?!

מנהל החברה שלח לי אי-מייל בו פרט מדוע לא כדאי לי להזמין דיסקים לצריבה בחנות שלהם.
ציטוט מהאי-מייל: "מכיוון שהמרחק בינינו די גדול, ויכולים לקרות כל מיני תקלות (אני אומר מתוך ניסיון), החבילה יכולה ללכת לעיבוד בדואר, התקליטורים יכולים להיות פגומים או לא מתאימים לצורב שלך וכו... (אנחנו לא יכולים לבדוק כל תקליטור)."

בסופו של עניין לא קיבלתי שום פיצוי על המקרה - רק עוגמת נפש.
מוצר:
דיסקים לצריבה DVD-R
תמונת משתמש
שם:
זיו
תאריך:
07/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות היה נעים ויעיל.
שלחו את המוצר אלי עם חברת אביב-שיגור והמשלוח הגיע אחרי 4 ימים (ההתחיבות של החנות הייתה שיגיע תוך 3 ימים).
מוצר:
דיו תואם C8727A
תמונת משתמש
שם:
חגית
תאריך:
18/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זו כבר מס' פעמים.
המחירים זולים ונוחים מאוד.
השירות מעולה- כשביצעתי הזמנה טלפונית המוקדנית היתה מאוד נחמדה ואדיבה.
המשלוח היה מהיר מאוד, והגיע אפילו לפני הזמן שהובטח.
בשורה התחתונה- מרוצה מאוד ובהחלט אחזור שוב לקנות.
מוצר:
כרטיס זיכרון SD
תמונת משתמש
שם:
uri
תאריך:
12/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה האשונה בוצעה בספטמבר 2006.
-------------------------------
המחיר לשניהם, היה הזול ביותר.
התוכנה לא הסכימה לקבל את כרטיס האשראי. התקשרתי טלפונית, אך עדיין כרטיס האשראי לא עבר (אני משתמש בו תכופות!), נתתי כרטיס אחר, הצליח.
שכנעו אותי, להוסיף משלוח בדואר רשום, יגיע תוך 4 ימים.
הגיע כעבור שבוע, מחסנית צבע במקום שחור (במחיר של שחור).
התקשרתי פעמיים עד שהבעיה טופלה: רכשתי שחור במחיר צבע (הצלחתם להבין?).
הפעם הגיע, בדואר רגיל, תוך ימים ספורים.

היו אדיבים וסבלניים, טעויות קורות, אבל צריך לשאוף לשלמות. ננסה שוב בקרוב, המחיר מצויין, כאמור.


הקניה השניה בוצעה בפבואר 2007.
-----------------------------
האתר לא זיהה את קוד המשתמש שלי. התקשרתי לברר. אמרו שהחליפו תוכנה ליותר משוכללת. צודקים! הפעם היא כן מקבלת כרטיס אשראי.

המחיר בזאפ היה הזול ביותר, 8 ש"ח למחסנית שחור (יותר זול מפלאפל).
משלוח 5 ש"ח. הזמנתי 3 שחור וצבעוני.

הגיע כעבור ימים ספורים. הם באמת השתפרו. לא נשכח אותם.
מוצר:
מחסניות דיו שחור וצבעוני BCI-24
תמונת משתמש
שם:
עק
תאריך:
31/12/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע לפי לוחות הזמנים, הזמנתי ולא התאכזבתי.
קניתי מכיוון שזה היה המחיר הכי זול שראיתי באינטרנט ואני אחזור לקנות שם שוב לכשאצטרך.
מוצר:
ראש דיו שחור מקורי C6656A
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply