דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מקוונת לציוד היקפי למחשבים (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ביג מחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בביג מחשבים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
85
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
72
1
12
נמצאו 85 חוות דעת גולשים על ביג מחשבים
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
15/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות להחלפת מסך לאייפון 6 אס פלוס לאחר שקראתי הרבה חוות דעת.
בחנות פגשתי את אריק מנהל החנות וכבר מהרגע הראשון הבנתי כי הגעתי למקום הנכון.
הבחור הינו איש מקצוע בעל רמת שירות מאוד גבוהה.
קבלתי הסבר מפורט לגבי אופן החלפת המסך ותוך חצי שעה יצאתי מהחנות עם אייפון מתוקן לשביעות רצוני.
בנוסף קבלתי אחריות לחצי שנה על המסך.

לצערי קשה למצוא היום בשוק אנשי מקצוע אמינים בעלי רמת שירות גבוהה כמו אריק.

יישר כוח
מוצר:
מסך לאייפון 6 אס פלוס
תמונת משתמש
שם:
Levy
תאריך:
22/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה מביג מחשבים מעל 9 שנים ובכל פעם אני מרוצה מהשירות והאיכות! אני גיימר וקונה את החלקים הכי חזקים בשוק ורק מאריק(ביג מחשבים). מחירים מעולים, שירות מהיר ובמקום, יחס אישי. אני מציע לכל אחד שמחפש מחשב/תיקון לבוא למקום הזה ואני בטוח שהוא לא יתחרט. אריק אלוף ומקצוען!
מוצר:
ASUS X541UJ
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מושלמת בעל החנות אריק עובד בקפדנות ובדיקנות
במיקצועיות רבה , הוא מטפל במחשב שלי למעלה מ 20 שנה ואני מאד מרוצה . ממליץ מאד לטפל במחשב אצל אריק .

תודה רבה
מוצר:
אסוס
תמונת משתמש
שם:
Elena
תאריך:
09/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבאתי מחשב נייד שלא עלה למערכת ההפעלה.
באותו יום התקשר אלי אריק ואמר שלאחר בדיקה כללית נמצאה בעיה בדיסק הקשיח ויש להחליף אותו ולהעתיק את המידע מהישן.
שעתיים לאחר השיחה המחשב כבר היה מוכן וקיבלתי שיחה נוספת שניתן לבוא לאסוף אותו וכל המידע שלי נימצא בדיסק החדש!
מקום וצוות מעולה ממליצה בחום!
מוצר:
החלפת דיסק קשיח למחב נייד Altec
תמונת משתמש
שם:
פלד
תאריך:
21/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות איטי ביותר,,מאוד בעייתי כשיש צורך בשימוש באחריות מוצר,,,
או שיוצאת הנשמה עד התיקון ,,,,,או שפשוט נמאס מהסחבת בן כל ספקי וסוכני החנות,..,עגמת נפש אחת גדולה ולא פעם ראשונה!!!
תגובת החנות:
לקוח רכש סוללה חלופית לGALAXY S3 בחודש פברואר. סוללה התנפחה ולקוח פנה לקבלת אחרוית.נאמר לו שנשלח לספק ואקח שלושה יומים בארך.לא הסכים לחכות ולקוח סוללה. הגב בחנות אין "כל ספקי וסוכני החנות" יש רק בן אדם אחד ודיבתי בעצמי עם לקוח.
מוצר:
בטריה s3
תמונת משתמש
שם:
tomer
תאריך:
17/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח קבוע של החנות וחייב לציין לטובה את השירות והמקצועיות.
אריק מנהל החנות נותן שירות מקצועי לכל לקוח עם המון המון סבלנות.
אני מאוד מרוצה וקונה בביג מחשבים באופן קבוע ואמשיך לקנות בחנות גם בעתיד.
תודה רבה אריק.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 5558 IN-RD09-9419
תמונת משתמש
שם:
Bados
תאריך:
24/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקלקל לי כונן קשיח. לא האמנתי שאוכל לשחזר את כל המידע ואת כל התמונות שהיו שם. כאשר הגעתי לחנות הבחור שהיה שם הצליח להציא את כל החומר ובזמן קצר החליף את הקונן והתקין עליו את מערכת ההפעלה. בנוסף העביר את כל הדברים שהיו בקונן הישן.
מאוד מרוצה מהיחס וכלל מהעבודה שנעשה.
מוצר:
כונן קשיח SDSSDA240G
תמונת משתמש
שם:
gidi
תאריך:
13/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לביג מחשבים כדי לשדרג זיכרון במחשב הנייד שלי לאחר השוואת מחירים קצרה בזאפ.
השדרוג נעשה במקום ולקח כ 20 דק
המוכר היה שירותי ואדיב מאד
כבר עברו שבועיים לאחר השדרוג והמחשב עובד נהדר !
בהחלט אחזור לקנות עוד!
מוצר:
זיכרון למחשב נייד ddr3 1600 4 GB
תמונת משתמש
שם:
efi
תאריך:
13/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשוב לי שכל מי שהולך להיכנס לחנות ביג מחשבים ברמת גן יקרא את התגובה הזאת במטרה שתבינו עם מי יש לנו עסק ...
בחיים שלי לא קיבלתי שירות כזה גרוע!
בתאריך 28/06 הגעתי לחנות ביג מחשבים רמת גן
על מנת לתקן מסך במכשיר אייפון 4 וזאת אחרי שבדקתי את המחיר טלפונית יום קודם ,
כאשר הגעתי לחנות "זכיתי" לגלות כי המחיר עלה בכ-30% נאלצתי להשאיר את המכשיר בתיקון בעקבות הזמן/מרחק/ועלות הגעה למקום .
לאחר כשעה קיבלתי את המכשיר "אחרי תיקון" ויצאתי מהחנות
שהגעתי לביתי "זכיתי" לגלות כי המצלמה הקדמית אינה עובדת לא ניתן להשתמש ברשת אלחוטית (מיותר לציין כי המכשיר הגיע למעבדה תקין מלבד מסך שבור כהוכחה לילה לפני יש לי צילום סלפי = מצלמה קדמית הייתה תקינה בביתי ישנה רשת אלחוטית והמכשיר מתחבר אליה באופן אוטומטי)
נאלצתי לגשת למעבדה באזור ביתי (לא יעשה שוב את המרחק/זמן/דלק) ושם עדכנו אותי כי המעבדה שפתחה את המכשיר (ביג מחשבים) הרסו לי את המצלמה את WIFI .
נאלצתי שוב לגשת לביג מחשבים (מרחק/זמן/דלק) הכנסתי שוב את המכשיר לתיקון הפעם תיקנו את המצלמה טענו במקביל שתקנו גם את הWIFI אך לא כך הדבר
חשוב לציין כי לאורך כל הדרך ניסיתי להשיג אותם טלפונית אך בחנות לא עונים !
אני לשם לא חוזר לשיקול דעתכם !
מוצר:
תיקון מסך אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
רפאל
תאריך:
11/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד לא להתקרב לחנות זו!!!!!!!!
שלחתי את אמא שלי לתקן אייפון שלה שלא היה מטעין היא התבלבלה ונכנסה לביג מחשבים במקום לחנות שלידם שכבר ביקרתי שם. מכשיר היה אצלם מספר ימים ולא תיקנו את התקלה ואמרו לה שהוא עבר מים ובסוף לא סידרו אותו. וכשהיא אספה את המכשיר שלא סודר, עדיין לקחו לה 50₪, היא פגשה בחנות עוד לקוח שמכשיר שלו יצא עם תקלה שלא הייתה.
ולסיכום לא להתקרב!!!
תגובת החנות:
ההלקוחה הגיע לחנות עם תקלה של בעיה בטעינה ולחצנים.
כאשר הטכנאי פתח את המכשיר נשפכה מימנו "שלולית מים" באותו רגע ניתק את הסוללה והעביר את המכשיר לטיפול קורוזיה.
באותו רגע הסברנו ללקוחה שכל המכשיר רטוב מבפנים והסברנו לה ש תיקון כזה יקח לפחות 3 - 4 ימים.
הלקוחה קיבלה מכשר חלופי ולאחר שלא הצליחה להסתדר איתו ,קיבלה מכשיר נוסף.
למרות שהודענו ללקוחה שהתיקון יקח יותר זמן מהרגיל והיא קיבלה מאיתנו מכשיר חלופי היא לא הפסיקה להתקשר ולהגיע לחנות (בערך כל שעה וחצי).
לאחר שלושה ימים של התנהלות כזאת היא ביקשה את המכשיר בחזרה אמרה שהיא נכנסה אלינו בכלל בטעות.
הטכנאי הרקיב את המכשיר והחזרנו לה אותו.
את החמישים ש"ח ביקשנו רק עבור שעות העבודה שבוזבזו על המכשיר. כמו כן רשום על טופס התיקון שהלקוחה קיבלה , שהמעבדה רשאית לחייב לקוח על סך 50 ש"ח במקרה שלא מתקנים (עלות בדיקת מעבדה).
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט 5c
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
27/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
-ביום שישי בתאריך 26.06.15 ביקשתי להחליף מסך ונאמר לי שזמן התיקון הינו שעה . לאחר החלפת המסך התברר לי שישנה תקלה נוספת ו"פתאום" אין למכשיר קליטה שניסיתי להבין איך קרה הדבר הרי המכשיר היה בסדר דיברתי במכשיר ללא שום בעיה אומר לי בעל העסק אני לא מבין בזה יש לי טכנאי שמטפל בדברים (בחור בן 18 ) במקום לקחת אחריות על הנזק . בפירוק המכשיר בשנית הוא ללא הצליח לסדר את התקלה שהוא עשה, וברוב חוצפתו אמר לי יש לך קצת קורוזיה אז בגלל זה התקלה ואחר כך שינה את גרסתו ואמר שאין לי מס סריאלי
אבל אין בעיה עלות תיקון על הנזק היא על חשבונך אבל אל תדאג נעשה לך מחיר הוא אומר לי חוצפן!!!
אז הבנתי שמשהו מנסה לרמות אותי ביקשתי להחזיר את המסך הישן וככה יצאתי עם מסך שבור וטלפון לא עובד ממש ביזיון
רק לידיעתך יש חנות צמודה אליך ושם החליפו לי את מסך וסידרו לי את התקלה שעשית לי
תגובת החנות:
ביום שישי קיבלתי מכשיר מסוג גלקסי 3 עם מסך שבור.
הודעתי ללקוח שהטכנאי מגיע רק בעוד חצי שעה והלקוח החליט להמתין.
כאשר הטכנאי הגיע ופתח את המכשיר (עוד ליפני פירוק המסך) , גילה סימני קורוזיה על הלוח ראשי וכל (כולם) מדבקות הלחות הראו על נזק.
הטכנאי מיד הודיע והראה ללקוח את הסימנים והסביר שיש נזק ממים על הלוח ויכול להיות שזה יצרוך טיפול נוסף.
הלקוח הבין ואמר שנשמשיך בהחלפת המסך.
הטכנאי סיים את הרכבת המסך החדש ונתקל בתקלה שהמכשיר אינו מזהה כרטיס סים ואין לו מספר IMEI : מיד הבין כי מדובר בקורוזיה כי זאת תקלה ידוע בנזקי קורוזיה ב גלקסי.
הטכנאי הודיע ללקוח שיש צורך להשאיר את המכשיר לבדיקה נוספת וטיפול רציני.
הלקוח שאל אם זה ידרוש תשלום נוסך חוץ מעלות תיקון המסך והודענו לו שאנחנו נשתדל לשמור על המחיר במינימום של המינימום.
הלקוח התחיל להתעצבן ולצעוק בחנות.
הטכנאי הרכיב לו את המסך הישן שלו והלקוח עזב את החנות.
אני מנהל עסק ישר ואף פעם לא ניסיתי ולא אנסה לרמות מישהו בשום דרך!
מוצר:
החלפת מסך i9300
תמונת משתמש
שם:
Shelly
תאריך:
17/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למעבדה עם מסך מרוסק לגמרי וקיבלתי אותו ממש חדש! פלוס הוא תיקן דברים קטנים שהיו ולא כלל במחיר. שירות אדיב, מהיר ומאד מקצועי:-)
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 5s
תמונת משתמש
שם:
eyaljp
תאריך:
24/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה לא הגיעה, שירות לקוחות לא עונים במייל, לא עונים בפקס ורק לפעמים עונים לטלפון. אחרי שיחת טלפון איתם הם לא תיקנו את העוולה ועדיין לא קיבלתי את מה ששילמתי עליו, ועברו כבר שבועיים מתאריך ההזמנה. הטענה שלהם היא שהם שלחו (בדואר רשום אך אין להם מספר...) והדואר איבד! ואני, ששילמתי כבר, מנסה בכל יום לדבר עם מישהו בחנות, ללא הועל. אף אחד לא עונה.
מוצר:
דיסקים לצריבה CDR_VER_50
תמונת משתמש
שם:
אהד
תאריך:
22/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עקב טעות שלי בכתובת המשלוח וככל הנראה בעיה בדואר שלח נציג החנות את החבילה פעמיים(!) נוספות על חשבונו, בעלות גבוהה יותר מהעט ככל הנראה. כשהצעתי לשלם בנפרד על המשלוחים הנוספים הוא סרב בתוקף.
מוצר:
טוש לכתיבה על דיסקים OHPen Universal
תמונת משתמש
שם:
רז
תאריך:
05/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר, היה נוח וברור והמידע היה מדויק.
המוצר הגיע מהר ובזמן, המשלוח במחיר סביר
ארוז בקופסת קרטון מרופדת כולל חשבונית
בקיצור, מקצועי מאוד

תודה רבה
מוצר:
דיסקים לצריבה DVD +R 10 pack
תמונת משתמש
שם:
גידי בן דור
תאריך:
12/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר שלהם מפצל USB + משלוח ב 22.11 מעולם לא קיבלתי את המוצר.
יצרתי קשר במייל ומעולם לא קיבלתי תשובה כמו כן טלפנתי אין סוף פעמים לחנות ואין מעלה ......... לא נראה שהם פעילים!
בדקתי מול חברת האשראי שלי ולא חויבתי על המוצר
תגובת החנות:
ללקוח נשלח מאייל בתאריך 24/11:
[email protected]
מבס' הזמנה 9836

שלום רב,

המוצר שהזמנת אזל מהמלאי ולכן סטטוס ההזמנה שונה ל-"בהמתנה למלאי"
כרטיס האשראי שלך לא חויב עדיין.
ניתן להמתין להגעת המוצר למלאי (הדבר עלול לקחת עד כ-30 ימי עבודה )
או לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול.

יש לציין שאנו לא נחייב את כרטיס האשראי שלך עד לרגע שהמוצר יגיע למלאי.


אנו מתנצלים אל אי הנוחות וממתינים לתשובתך בנושא.


בברכה,
ביג מחשבים

מוצר:
מפצל USB hub004
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
11/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הדיסק דרך האתר, הקנייה הייתה נוחה מאוד.
המשלוח היה בחינם ונאמר שהוא יגיע עד 14 יום
בפועל הוא הגיע תוך פחות משבוע!
סה"כ חנות טובה ואני מרוצה
מוצר:
דיסק לצריבה
תמונת משתמש
שם:
יסמין
תאריך:
12/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר וישלמתי 48 ש"ח למשלוח מהיר באביב שיגור שהיה אמור להגיע תוך 24-48 שעות. כעבור יומיים נכנסתי לבדוק ססטוס הזמנה וראיתי שאין שינוי. התקשרתי לבדוק מה קורה ואז הסתבר שאין את המוצר. לשאלתי איך יתכן שבתור "קניה חכמה" בזאפ זוהי רמת השירות נעניתי שהייתי אמורה לקבל אי מייל שמודיע שהמוצר לא נמצא ושלא יתבצע חיוב. כמובן שזה לא נעשה. אין שום סיבה לקרוא לחנות הזו קניה חכמה.
מוצר:
משחק מחשב san andress
תמונת משתמש
שם:
moti
תאריך:
16/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב-28/8/12. אחרי שבועיים פניתי בטלפון לשאול, ומסרו לי שנשלח לי ב-31/8/12.הזכרון לא הגיע,ולאחר בירורים נוספים, הביאו לי זכרון אחר הבית...וגם התנצלו...אילו ניתן היה לשנות את הדירוג, הייתי משפר את הציון לטוב או לחילופין מבטל את חוות הדעת.
הממוצר שקיבלתי איכותי ולשביעות רצוני.
מוצר:
זכרון למחשב נייד 2 גיגה ddr3 1066MHZ
תמונת משתמש
שם:
יועד
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מטען למחשב נייד Dell דרך אתר החנות.
למרות שבחרתי באופציה של דואר רשום מהיר, כולל ביטוח עד 7 ימי עבודה, המשלוח לא הגיע כעבור חודש מיום הקנייה. רוב הפניות באימייל לחנות לא נענו. נאלצתי להתקשר לחנות מספר פעמים ושם טענו שהמשלוח "אבד" בדואר. לא נעשה מאמץ אמיתי לפתור את הבעיה או לפצות אותי בדרך כלשהיא. לאחר מספר פניות, המוכר הבטיח לשלוח לי את המוצר מחדש, אני עדיין ממתין למשלוח...
מוצר:
מטען ספק כח ACDELL
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
26/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את רומן אני מכיר כבר שנים כשהחלפתי לוח אם למחשב ישן וזכיתי ליהנות ממנו שנים, עד היום תאמת... למי שלא מבין זו חנות צנועה שלא באה לפוצץ לך את העיניים ולהבטיח הבטחות.. או לדחוף לך כרטיס מסך שכבר לא צריך תמיד..
הכנת המחשב היא מהירה והשירות אדיב ומסור..

אגב יש משהו בדרך נגבה בר"ג שהוא מיוחד, ממש ליד נמצא הסביח המקורי...

בקיצור שווה להיכנס לביג-מחשבים....
מוצר:
מחשב נייח CORE I3
תמונת משתמש
שם:
דבורה
תאריך:
04/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה קלה ומשלוח מהיר. הייתי מאד מאוכזבת. לא היה רשום באתר שמדובר ב-usb hub מגרסה 1.1 ולא תארתי לעצמי שעדיין מוכרים טכנולוגיה כל כך ישנה. לאחר שמלאתי חוות דעתי, התקשרו אלי מהחנות ולשמחתי הציעו להחליף עבורי את המוצר וגם לשלוח לי "פצוי קטן" של עוד מוצר. עלי לשלוח את המוצר הבלתי רצוי בחזרה. כמובן זה טרחה, אבל אני רוצה להודות שהיו מוכנים לקחת אחראיות, לומר ש"הלוקחה צודקת" ולתקן את הטעות. לא מאפשרים לי לשנות את מרכיבי הדירוג אבל הייתי מתקנת את שירות הלקוחות והדירוג הכללי ל'מצויין'.
מוצר:
usb hub HU011
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
18/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה, פשוטה ונוחה דרך האתר. תגובה מהירה של הספק לאישור הזמנה ובהמשך לדיווח על השלמה ומשלוח.
הגיע במשלוח דואר כעבור ימים ספורים - פחות מהמסגרת המובטחת.
מוצר:
דיסקים לצריבה +R Verbatim DVD+R DUAL-LAYER 8.5GB
תמונת משתמש
שם:
ניב
תאריך:
09/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי 5.1.12 הזמנתי שתי חבילות דיסקים כדי שאוכל לצרוב משחקים לXbox360
כמו כן, הוספתי למשלוח 12 ש"ח כדי לקצר את תהליך ההגעה למקסימום 7 ימים,
להפתעתי הרבה המוצר כבר באותו היום בערב יצא למשלוח והגיע אליי היום (יום שני) בשעות הבוקר המוקדמות.

יתרונות:
- מוצר מגיע ארוז ובצורה טובה.
- המשלוח מגיע מהר מהרגיל

חסרונות: אין.
מוצר:
דיסקים dvd+r 8.5G
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply