דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.62
ציון ממוצע
50
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
12
0
3
שנה אחרונה
45
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
03/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום רכשתי יחד עם אימי שני מכשירי LG G3 32G בסניף חיפה.
למרות התור שהיה בחנות כשהגענו, האווירה היתה נעימה וסבלנית. כשהגיע תורינו, המוכר והמוכרת ענו לנו באדיבות על כל השאלות.
היה חשוב לי לבדוק לעומק פרמטרים של גרסאות חומרה, תוכנה וכו' הקיימות על המכשיר והם גילו סבלנות רבה והסכימו להשתמש במכשיר, גם לפני שהתחייבתי לרכוש. כנ"ל לגבי בדיקת פרמטרים של המטען וכו' ע"מ לברר מקוריות. אחרי שהכל הושלם ביצענו את הרכישה.
למרות שבשלב זה היה כבר די מאוחר, ואחרי שעת הסגירה המוגדרת של החנות, המוכרים שוב גילו אדיבות ומקצועיות ראויות לשבח כשחתכו לנו את כרטיס הסים לגודל מיקרו סים, העבירו את זיכרון כל אנשי הקשר מהמכשיר הישן לחדש וענו על כל שאלה ששאלנו בלי לגלות קוצר רוח.
במהלך ההמתנה בתור, שמתי לב גם שהמוכרים גילו מקצועיות רבה והכרות מעמיקה עם סוגי המכשירים השונים. ידעו להמליץ לאנשים על דגמים, שוב בסבלנות רבה גם למתלבטים, להסביר את ההבדלים והדקויות.
יש לציין שלמרות שמדובר בשני אנשים בלבד, הם ידעו להתנהל בשיתוף פעולה, הצליחו למקבל את תשומת הלב בין כמה לקוחות וכך למרות שהיה תור, יחסית לא לקח הרבה זמן.
בהחלט בהחלט ממליצה על המקום.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
02/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה מקדימה עם שרות ההזמנות קיבלתי שרות מצויין מדוייק ומלא. ביצעתי הזמנה והמוצרים נשמרו עבורי בחנות בתל אביב ליום שלמחרת. בבוקר יום הקניה ניגשתי לחנות בתך אביב, המוכר היה עיניני מקצועי ומעמיק ולא פיספס פרט בהליך העסקה. כל הכבוד
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 6
תמונת משתמש
שם:
Eliot
תאריך:
01/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם אתם קונים את הטלפון אסור לכם שלא תהיה לו שום שריטה כי על כל שריטה הכי קטנטנה גם עם היא לא קשורה נגמרת לכם האחריות
אני קניתי אצלם טלפון והטאץ' התקלקל הטלפון לא נפל או לא קיבל שום מכה הטענתי אותו בלילה ובבוקר פתאום הופיע התקלה בלי שנפל או שקיבל מכה או משהו.
לטלפון היו בפלסטיק מסביב בחלק העליון שני שריטות ממש קטנטנות שהוא קיבל בתוך התיק מהשימוש או מהמפתחות ובגלל השריטות הקטנטנות האלה אמרו לי שאין לי אחריות ושאני צריך לקנות מסך חדש .
הם סתם מנצלים את השריטות כדי להתנער מהאחריות אין קשר בין השריטות לבעיה בטאץ' השריטות הם בפלסטיק בצד העליון של הטלפון והבעיה בטאץ' בצד התחתון והכי ברור הוא שהטלפון פעל בסדר למרות השריטות כמה זמן ואחרי שפתאום התקלקל הם אמרו שעם יש שריטות אז אין אחריות כי בטח קיבל מכה הטלפון לא נפל ולא קיבל שום מכה
תגובת החנות:
התייחסותנו לנזקים אשר בתגובה זו, קשורה לחוות דעתו של מר' אליוט ובלשון חוות דעת תגובתנו בנושא:

אם אתם קונים את הטלפון, אסור לכם שאחרון יחבט, יפול ויסדק בכל פינותיו ועד לעיוות של המבנה שלו, אם כי הדבר עלול לגרום לתקלות רבות ועד להשבתתו של המוצר!

אם אתם קונים טלפון, אנא, דאגו להתייחס ולשמור אליו בדאגה הראויה למוצר ובשל כך הוא מעולם לא יכשילכם וישרתכם בנאמנות שנים רבות של שימוש מהנה!

אם אתם קונים טלפון תהיו הוגנים להכיר בנזקים שגרמתם וזאת כאשר גוף המכשיר מציג מראה מחריד של הזנחה מתמשכת במוצר האלקטרוני כמו הנייד של מר' אליוט!

אם אתם כותבים חוות דעת, תדאגו שזו תהיה אמיתית, הוגנת וכאשר סיבות לכתביבתה של חוות דעת אינם מתוך רגש נקם.




מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
31/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר בהזמנת מכשיר התחילו בעיות .לאחר כארבעה ימים התברר שבפועל איבדו את הזמנתי ונאלצתי להזמין מחדש..וזה המשיך...זהו מכשיר חמישי שרכשתי אצלם .ובאמת המלצתי עליהם בעבר .אך הפעם ההתחכמות עם טרייד אין מאוד הרגיזה אותי .מה זה נישלח מכשיר למעבדה ואז תזוכה בהחזר .מכשיר שאגב נירכש אצלם מלפני שנה .זה מאוד מעליב -ןלמה שאני יאמין להם שהם לא פוגעים במכשיר במעבדה ? וזה מבחינתי עיסקה לא ברוח טובה .רכשתי את המכשיר רק כדי לא לאכזב את בני .וזאת בהחלט רכישה אחרונה שלי אצלם .
תגובת החנות:
לאחר עיון מעמיק מחובתנו למחות למלל כה תלוש ממציאות ולהן הסיבות לכך:

1. החזרת הטלפון הישן תמורת הנחה לרכישת חדש הינה אפשרות ולא חובה!

2. מחיר הנחה הינו לפי מצב התקינות של טלפון הישן כאשר בתום הבדיקה הוא מוגד כתקין או לא.

3. לשם בדיקת תקינות בצורה לגיטימית נמסר הסלולרי הישן לבידקת מעבדה ואין בכך כל דבר פסול או לא סביר.

4. כאמור אין זה חובה כלל לבצע את החזרה של מכשיר ישן ואין כל חובה על חנות לקיים אותה בכל מקרה ומקרה.

5. מצערת עובדה, כי למרות שמר' יצחק טען שקנה 4 פעמים אצלנו בעבר, וכן היה מרוצה, ואף המליץ על החנות לעמיתיו, לא מצא לנכון מר' יצחק לציין מילה טובה באתר זאפ.

6. רק כאשר קמה בקשה לגיטימית, הגיונית ולא פוגענית בשום צורה במעמד המכירה כי יש לכבד את נהלי החנות, מצא בקלות מר' יצחק זמן כדי להשתלח בחנות ולהציג את הדבר כפשע הזועק לשמיים.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Note 4 SM-N910F
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
30/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך פחות משעה משליחת ההזמנה באינטרנט כבר התקשרו אליי לאמת אותה, והתקשרו אליי שוב לעדכן שהייתה בעיה באספקה והיא נפתרה בערך באותו הזמן. המשלוח הגיע בזמן והמוצר שלם ותקין. מאוד התרשמתי מהתהליך החלק, ובמיוחד משירות הלקוחות האיכפתי.
מוצר:
טלפון סלולרי One 64GB
תמונת משתמש
שם:
Yahav
תאריך:
29/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כ4 חודשים Galaxy S5 בסניף בתל אביב. קניתי במחיר בין הזולים בZAP ועוד עשו לי הנחה כי הבאתי את המכשיר הישן. אתמול ניסיתי לעשות עדכון גרסת תוכנה לAndroid 5, העדכון נכשל ונשארתי בלי פלאפון. היום באתי לסניף בתל אביב ושלומי התקין לי גירסה מחדש והכל בחינם!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
GilBar
תאריך:
25/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך יום נשלח ועבר עוד יום נוסף והגיע.
בדיוק מה שהזמנתי והמחיר מעולה.
שירות הלקוחות לאחר הקניה היה מצוין והציעו לי מגוון אפשרויות תשלום ומוצרים נוספים.
בהחלט חוויה טובה
מוצר:
טלפון סלולרי Xperia Z3 16GB
תמונת משתמש
שם:
osheramano
תאריך:
19/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כחודש את המכשיר ואני מרוצה מאוד. השירות אדיב מאוד! המוצר הגיע לאחר יומיים בלבד! הגיע כמובן בשלמות.. ממליץ בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9515 16GB
תמונת משתמש
שם:
dan
תאריך:
15/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרגיש בטוח. המוכר היה מאוד אמין ולעניין. שמעתי על החנות דברים טובים ולכן הגעתי אליהם. שירות עשר! ממש חוויה נעימה וכיפית
מוצר:
טלפון סלולרי g3
תמונת משתמש
שם:
ARI
תאריך:
15/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כבר מס' פעמים בחנות ת"א, יחס מקצועי ונעים כתמיד,
קבלתי שירות מהיר, העבירו לי את הסים והגדירו את המכשיר לעבודה תקינה
מוצר:
סמארטפון G2 32GB
תמונת משתמש
שם:
shanico
תאריך:
11/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים זולים והשירות טוב. אין לי ניסון רב מול התמיכה. סה"כ שירות טוב ואדיב.
לגבי הטלפון הסלולארי הדגם עונה לצרכים שלי ולציפיות ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
תמונת משתמש
שם:
Ricki
תאריך:
09/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הגיע מהר בהתחלה לא ידעתי איך משתמשים בו והתקשרתי כדי לקבל הסבר וקיבלתי מענה מהיר מאוד לאחר חודש דאגו לוודא שאני מרוצה מהמכשיר ושאין בו תקלות
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
daniel
תאריך:
04/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמעתי המלצות על Eline ממספר חברים שרכשו מהם בעבר ומחיר המוצר היה בין הנמוכים בשוק ולכן החלטתי לרכוש מהם. הגעתי לסניף בתל אביב, המוכרים היו מאוד אדיבים ואני מאוד מרוצה מהמכשיר ומהקניה. בעקבות הקניה המוצלחת שלי גם בן הזוג שלי רכש לעצמו טאבלט בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל ומקצועי. הרכישה בוצעה מיד. הסים הוקטן במקום ממיקרו לננו סים. כמה הגדרות שביקשתי שיעשו עבורי. יצאתי תוך עשר דקות עם טלפון חדש פועל.
מוצר:
טלפון סלולרי ONE M8 16GB
תמונת משתמש
שם:
לירן
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו בפעמים הקודמות בהן קניתי באיליין, גם הפעם טיפלו בפנייתי במהירות, במקצועיות וביעילות.
לאחר בדיקת מחירים וסקר שוק החלטתי גם הפעם, בפעם הרביעית בתוך שנתיים, לבצע את הרכישה באיליין בידיעה מנסיון קודם שבמקרה הצורך אזכה לשירות מקצועי ואדיב עד סיום הטיפול.
מבחינתי, איליין היא חנות הסלולר שלי.
מוצר:
טפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
EliV
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בטלפון נשרף כרטיס מסך. המכשיר עדיין באחריות. הבאתי לתיקון. מהמעבדה ושירות לקוחות נמסר לי כי לא חלה אחריות על התקלה כיוון שנגרמה עקב נפילת המכשיר (על קצות המכשיר יש עקבות קטנות של פגיעה). הם הסבירו את זה כך: בזמן הנפילה כניסת הטעינה יצאה מקקומה ובזמן הטעינה הכרטיס נשרף. נאלצתי לשלם 450 ש"ח על מסך משומש והתיקון. אני ממש מאוכזב מהשירות. כי הטענה שלהם יכולה להיות לא נכונה ואי אפשר להוכיח תלות ב-100% בין נפילה לשריפת הכרטיס.
תגובת החנות:
1.המכשיר של כותב חוות הדעת נפל וננזק קשות נדגיש כי מדובר בעיקום בגוף המכשיר.

2.מעבדת החברה, לאחר בדיקה קפדנית, מצאה קשר ישיר בין הנזק מהחבלות לבין התקלה.

3.כותב חוות הדעת סירב לתיקון המכשיר בטענה שמבחינתו האחריות מכסה גם תקלות משבר ,אשר לקיומו הוא מודע, ולפי כך הוא זכאי לתיקון ללא תשלום.

4.לאחר שהחנות לא הסכימה עם עמדתו ודרישותיו של הלקוח, הוחזר המכשיר לחזקתו.

5.יודגש כי כותב חוות הדעת לא היסס לנסות לכפות את רצונו על החנות תוך שימוש בפרסומים כוזבים ומסולפים במדיות השונות, וגייס לכך את משפחתו ועמיתיו לעבודה.

6.כאשר עמדת החנות נשארה בתוקף, פנה כותב חוות דעת למועצה לצרכנות אשר לאחר בירור מעמיק בנושא, לא מצאה כל הוכחה להתנהלות פסולה מצד החנות.

7.יחודד כי לאחר התנהלות קלוקלת מצד כותב חוות הדעת, פנה הלקוח שוב לחנות בבקשה לתקן את המכשיר תוך התחשבות במצבו הכספי ונענה בחיוב.

8.החנות התחשבה במצבו וניתנה הנחה משמעותית בעלות התיקון תוך הבטחה ברורה מצד כותב חוות הדעת כי יפסיק כל פרסום כוזב מצדו.

9.מיד לאחר שנאסף המכשיר מהתיקון, מיהר הלקוח לפרסם את חוות דעת זו.

מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
תמונת משתמש
שם:
Daphna
תאריך:
02/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי טעות והלכתי לאסוף את המוצר בחנות, מתוך הנחה שאקבל בחנות שירות ומבחר מוצרים נוספים כמו כיסוי לטלפון. למרות שעות הפתיחה המפורסמות באתר כ 10-19, המוכר (השם על הקבלה הוא נריה) היה ב"הפסקה" עד 15:30, ואף השאיר פתק על הדלת עבור אנשים כמוני שהאמינו ששעות הפתיחה המפורסמות מחייבות מישהו. היינו שתיים שחיכינו, והוא אכן חזר בדיוק ב 15:30. בחנות חיכתה לי החבילה. אם ציפיתי לקבל יותר מכך, טעיתי: שום מילת עזרה (שלא נבוא אליהם אח"כ בטענות, כדברי המוכר), שום אביזר נוסף (כיסויים? לא אצלי). באתר האינטרנט אולי אקנה שוב, לחנות לעולם לא אחזור לקנות.
תגובת החנות:
ראשית אנו מביעים התנצלותנו בפני גב' דפנה על חוויתה. עם זאת עקב נסיבות של אותו היום, הנציג היחידי, אשר היה בחנות, נאלץ לצאת אל מחוץ למתחם החנות לכ-20 דקות.
היות ואין זה מנהג קבוע בחנות, דאג הנציג, להודיע לקהל הלקוחות ע"ג המודעה, כי חזרתו לסניף צפויה תוך דקות ספורות ובשל יציאתו הלא צפויה, מבקש על כך סליחה מכל לקוח.
למרות שביקורתה של גב' דפנה מובנת, היה מצופה ממנה לגלות הבנה אנושית טרם פרסום של חוות דעת זו, אך לצערנו כנראה, אין זה המקרה.
לצערנו הרב כל התנצלותיו וחיוכיו של הנציג כלפי גב' דפנה בצער הרב לא מצאו מענה והוכחה על כך המלל שלעיל.

מוצר:
טלפון סלולרי Xperia Z3 Compact
תמונת משתמש
שם:
אלינור
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחלקת שירות הלקוחות מהגרועות בתחום, מנהלי השירות מתייחסים בצורה מזלזלת ומתנשאת, אחריי 4 חודשים כבר המכשיר בתיקון
להתרחק מחנות זאת כמה שניתן!!!
תגובת החנות:

1. כלל המוצרים בעולם יכולים להתקלקל - מסיבה זו ניתנת לכל לקוח אחריות לשם טיפול במקרים אלו.

2. להופעה של תקלה אין מועד ספציפי. מועד זה יכול להיות חודש, 4 חודשים וגם 11 חודשים ממועד הרכישה.

3. אנו דוגלים בהפגנת שרות מיטבי ללקוח וזו היא רוח החנות מאז הקמתה.

4. חובה לציין אם כי הפגינה גב' אלינור יחס תקיף ועוין במיוחד וזאת טרם הוצאת מילה ראושנה מפיו של כל נציג אשר שוחח עמה.

5. הדרישות אשר הציגה היו מעבר להגיון המקובל ומעבר להתחייבותה של החנות כלפי כל לקוח.

6. המכשיר של גב' אלינור הוחזר כאשר הינו תקין וזאת תוך ימים בודדים בלבד.

7. לאור כל האמור לעיל ולאור מלל לא ברור ולא מדוייק אשר בחוות דעת שלה, קשה להבין באמת מה בעצם לא היה בסדר.
מוצר:
סמסונג גלקסי 5 5
תמונת משתמש
שם:
Vit
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המעבדה של הרשת מתנערת מכל אחריות לתיקון המכשיר הנמצא תחת אחריות. המעבדה מתרצת בסיבות אשר לא נכללות באחריות ומציע לתקן את המכשיר בתשלום אשר גבוה ביחס למחירי התיקון בשוק. לא ממליץ על מכשירים מרשת זו בשום פנים ואופן!!!
תגובת החנות:
מכשיר אשר בחוות דעת נמסר לידינו לאחר שימוש של 8 חודשים וכאשר מסכו שחור ולא מאיר. בדיקה של מכשיר מגלה נזק למסך כתוצאה מנפילה וכל חלק תחתון של מכשיר מרובה במעיכות ושקעים כתוצאה מנפילה. מראה פשוט מזעזע...אז איך בכלל ניתן לכתבו כי "מתנערים מאחריות..." כאשר השימוש במוצר מרושל להלן התוצאה.

אנו מביעים צער עמוק כי אין באפשרותנו לספק לגולשים לצפות בתמונות המתעדות את מצב המכשיר ואילו אפשרות כזו הייתה כל מלל לעיל היה הופך למיותר.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy note 2
תמונת משתמש
שם:
Mihey
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות היה טוב- מקצועי ועדיב, הספקה של המוצר הייתה מהירה. אחלה מכשיר. מחיר זול למכשיר איכותי. תודה רבה. אקנה עוד. מומלץ בחום ובאהבה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
24/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות איכותית שנותנת שירות מהיר ותמיכה ואחריות למוצר.
זו כבר הפעם השנייה שאני קונה מכשיר דרכם ואני מאוד מרוצה משני המכשירים שקנינו.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
תמונת משתמש
שם:
מוחמד
תאריך:
24/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, מעקב על המוצר מתיי יצא ואיפה נמצא, ומתי הגיע לדואר לכפר, עדכון שוטף, ההזמנה קלה, אנשים נחמדים, מציע לכולם מהחנות, כי אצלם מצאתי את המחיר הכי זול
מוצר:
טךפון htc 816 816
תמונת משתמש
שם:
Tammy
תאריך:
23/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אדיבות, יעילות, בקרה על ההזמנה ומהירות. כשבועיים לאחר הרכישה אפילו התקשרו לוודא שהמכשיר עובד והכל תקין. מסתבר שאפשר להנות מקניות גם בארץ!
מוצר:
טלפון סלולרי 3
תמונת משתמש
שם:
shaykr
תאריך:
23/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר, בדיוק מה שהזמנתי. יצרו קשר במהירות לוידוא ההזמנה, ומרגע הוידוא, המשלוח הגיע תוך יום. שירות הלקוחות מאיר פנים.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
22/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות כדי לברר מספר דברים על ההזמנה, האחריות, ועוד מספר דברים. והשאלות נענו בכיף ובמהרה וביצעתי את ההזמנה טלפונית.
המוצר אצלי כבר שבוע ועובד מצוין ומעבר לכל הציפיות!
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB D802
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply