אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה | דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
604
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
11
1
5
3 חודשים אחרונים
75
5
21
6 חודשים אחרונים
178
7
59
שנה אחרונה
483
12
109
כל הזמן
1154
24
272
נמצאו 1450 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
kostia
תאריך:
16/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות בסניף היה מאוד נוח וקל. המוכר בחנות הסביר לי את כל הדברים שרציתי לדעת על המכשיר. המחיר זול יחסית לשאר החנויות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
bua
תאריך:
10/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
1) הזמנת דגם מסוים דרך האתר עם איסוף עצמי.
2) 2 שיחות לצורך בירור זמינות הפריט לאחר שלא חזרו אלי כפי שהובטח בשיחה הראשונה.
3) לאחר הודעה שקיים בסניף - הגעה לסניף במיוחד לצורך איסוף הפריט אבל בפועל לא היה קיים אלא דגם אחר "דומה" ולא ידוע מתי יגיע הדגם המדויק שמופיע כזמין באתר.
מוצר:
טלפון סלולרי S3
שם:
Luba
תאריך:
09/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני חודשיים Galaxy S4 mini Samsung השירות היה טוב, קיבלתי מענה לכל השאלות, עם המון סבלנות למרות עומס בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 mini
שם:
Chen
תאריך:
09/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי בדיוק מה שביקשתי, לא היו שום הפתעות לעומת מה שהיה רשום באתר של החברה. מאוד קל ונוח ויחס מקצועי, לא ניסו לדחוף לי שום דבר שלא הייתי צריך ודאגו להציג לי את כל האפשרויות. ממה אחלה סה"כ.
מוצר:
טלפון סלולארי G3
שם:
מייק
תאריך:
08/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בתל אביב(נחלת יצחק) ויצאתי עם הטלפון אחרי רבע שעה. שירות אדיב מקצועי ומהיר! המחיר בשקיבלתי בטלפון היה מדוייק - בלי הפתעות.
וגם מחיר טוב! מומלץ מאד!



מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
Ichigo
תאריך:
06/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
יוני 2014 רכשתי מכשיר Galaxy S4 I9500 מרשת ELINE.לאחר זמן מה התחילה להופיע בעיה במכשיר ולא היה ניתן להטעין אותו. הבעיה נעלמה באופן זמני, אך הופיעה שוב לסירוגין. הבאתי את המכשיר לסניף ת"א, והם החליטו לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה.

לאחר 10 ימים התקשרו אליי והודיעו לי שישנה קורוזיה על שקע הטעינה, ושהתיקון יעלה 300 ש"ח. בנוסף לכך, הודיעו לי מהחנות שאין אחריות על קורוזיה, למרות שהאחריות עדיין הייתה תקפה. בעל החנות התנער מהאחריות והטיל את האשמה עליי בטענה שהרטבתי את המכשיר במכוון. כמובן שלהיות מואשם במשהו שכלל לא עשיתי היה מאוד מתסכל. הסברתי לבעל החנות שהמכשיר לעולם לא בא במגע עם מים או כל סוג של רטיבות.

לא אישרתי את התיקון, וביקשתי לשלוח את המכשיר חזרה לסניף על מנת שאוכל לאסוף אותו. מאז אותה שיחה עם הטכנאי, לקח עוד שבועיים עד שקיבלתי את המכשיר חזרה. המכשיר חזר אליי, אך חזר עם סוללה שלא הייתה שייכת לי, פגומה (נפוחה) ובלי תאריך עליה (על הסוללה שלי היה רשום תאריך).
ביקשתי מבעל החנות שישלח לי את הסוללה המקורית שנלקחה. בעל החנות ניסה לתרץ את העניין בכך שהם לא החליפו שום סוללה, ושהם "לא עושים דברים כאלה". הם התכחשו לעובדה שהסוללה המקורית שלי הוחלפה בסוללה פגומה ונפוחה. לאחר עימות מילולי דרך הטלפון, הוא אמר שיישלח סוללה אחרת וש"לא צריכים להיות קטנוניים". חיכיתי מעל שבועיים וכמובן שלא הגיע אליי שום סוללה, או במילים אחרות, בעל החנות שיקר לי.

בינתיים, פניתי למעבדה פרטית לתיקון ניידים על מנת לבדוק את טענת חברת איליין בעניין הקורוזיה. לאחר בדיקה התברר שלא הייתה במכשיר שום קורוזיה.
התקשרתי לחברת איליין והודעתי להם על ממצאי הטכנאי שבדק לי את המכשיר. הפקידה בסניף המציאה סיפור חדש, וטענה שהמכשיר תוקן בחינם. (ממש מגוחך). שאלתי אותה כיצד יכול להיות שהמכשיר תוקן בחינם ללא ידיעתי? תזכורת: הרי מראש אמרו לי שהתיקון יעלה 300 ש"ח, אז איפה האמת? וגם אם נעשה פה תיקון, מדוע המכשיר עדיין לא עובד?

הם ניסו בכל הדרכים להתחמק מהבעיה האמיתית. השיחה הסתיימה בעימות מילולי קשה, והפקידה טרקה את הטלפון.
תגובת החנות:
1. בצער רב, אנו חייבים להודות שדברי מר' Ichigo מלאים בחצאי אמת וסילוף עובדות ומציאות .

2. מכשיר נמסר לבדיקה ומיד זוהה כי קיימת חלודה ע"ג רכיב שקע טעינה/USB.

3. אמת היא כאשר מר' Ichigo מיד עם גילוי הממצאים בפניו ושליחת תמונות הוכחה לדוא"ל שלו, התנער ממראה עיניו והפך את התנהלות השיחה לבלתי נסבלת כאשר הפך לתקיף ביותר והשתמש בביטויים שלא ראויים לאזכור בפורום מתורבת.

4. לאור האיומים בלתי פוסקים ומסיבה כי הוחלט בחברה להשאיר את מקרה מאחוריה התקבלה החלטה לבצע תיקון על חשבונה וזאת חרף ממצאים אשר בבירור רב מצביעים על נזק שנגרם ע"י לקוח.

5. יש לציין כי מועדים שבחוות דעת עוותו באופן מכוון ע"י כותב שלה וכפי שהבטיח בשיחה טלפון כי יעשה ויכתוב הכול אך לשם הכפשת שמנו מר' Ichigo מימש את איומיו לשביעות רצונו .

6. נדגיש כי מעולם (!!!) לא הוחלפה סוללה של מר' Ichigo ופנייתו החוזרת אלינו לשם קבלת סוללה הסתיימה בכך שנשלחה סוללה חדשה לכיוונו, לכתובת אשר סיפק לנו. מה עלה בגורלה לאחר שנאספה על ידו איננו יודעים ואך בטוח שקיבל כזו מסיבות שצוינו בסעיף 5.

6. נחדד כי מעולם הואשם מר' Ichigo במעשה מכוון אם כי צוין כי תאונות קורות.

7. אנו מתוסכלים מכך שאין אתר זאפ מאפשר העלאת תמונות אשר ברשותנו כי כנאמר, תמונה אחת שווה אלף מילים!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 i9500
שם:
Amit
תאריך:
05/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בהתלהבות לקנות מכשיר חדש והמוכרן הגיב כאילו ביקשתי 50 גרם גרעינים. הרכישה התבצעה בצורה טכנית מאוד בזמן שהבחור יושב על הכיסא ומדבר איתי. כשביקשתי לעשות העברה של נתונים מהמכשיר הישן נאמר לי שפשוט אי אפשר בלי הסבר או פתרון חלופי. חבר שלי התעקש לא לקנות שם, אך אני שכנעתי אותו שכן
כי רצינו את המכשיר וידענו להעביר נתונים לבד, אך חווית הקניה הייתה נורא טכנית וקרה וכנראה שלא נכנס לשם יותר.
תגובת החנות:
מוזר לראות חוות דעת אשר מתארת מכירה כקרה וטכנית. לא ברור מה מצופה מאיש מכירות כאשר מבצע את המוטל עליו כהלכה וכאשר עוזר בהתאמת המוצר ללקוח, מספק את מלואה הסברים על המוצר שנבחר ומבצע את העסקה.

אנו שואלים את עצמנו מה עוד היה ניתן לעשות על מנת שגב' AMIT תהפוך לשביעת רצון?


מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
Abayev
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מהיר ויחס אישי למרות העומס שהיה צוות מקצועי, נתנו לי הדרכה טובה קיבלתי מענה לכל השאלות, עם המון סבלנות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 mini
שם:
איציק סר
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
חברים זהירות ! ! אתמול (בתאריך 02.11.2014) בשעה 13:45 ניגשתי לחנות בשם e-line בת"א. רציתי לרכוש מכשיר 3 note של Samsung. ביקשתי לשמוע את המכשיר, ולכן המוכר ביקש את כרטיס הsim שלי. נתתי לו וביצענו את הבדיקה.
כאשר רציתי להחזיר את ה sim חזרה, המוכר השני (ששמו איתי) ניסה להחזיר את כרטיס ה Sim למכשיר המקורי שלי, הוא לא הצליח אבל מה שלא הצליח בכוח הוא ניסה ביותר כוח, עד שנשבר הברזל שמחזיק את ה Sim (לא התעקם, אלא נשבר – ממש ניתק ממקומו).

המוכר הראשון (ששמו שלומי) ניסה לחבר את הברזל (אך כמובן שלא ניתן לחבר ברזל שבור) ומה שהוא עשה בצורה מאוד מאוד חובבנית זה פשוט לשים את הברזל השבור בפנים (פשוט שם את החלק כמו שהוא בלי שום חיבור) ואז הצמיד את הסוללה כדי שתתפוס אותו (מה שהחזיק מעמד בדיוק חצי שעה לאחר יציאתי מהחנות, עד שהסים זז בטלפון, ולא ניתן היה לבצע בו שיחות).

חשוב לציין שלפני יציאתי מהחנות, אותו מוכר אמר שזה לא קריטי (לא קריטי!? כשסים זז לא ניתן לבצע בו שיחות!!!), ואם אני רוצה אז אהיה מוכרח להיות בלי טלפון למשך 5 עד 14 ימי עסקים כדי שישלחו אותו לתיקון. לא הבנתי אם הוא צוחק עלי – אני צריך עכשיו להישאר בלי טלפון?? הסברתי לו שזה הטלפון היחיד שלי וזה לא עניין אותו.

שימו לב: קורה שמוכר שובר חלק של טלפון (כולנו בני אדם) אבל – מה פתאום אני צריך להינזק מזה?? שברת חלק? אתה לא יכול לתקן את מה שעשית?? שלח את זה לתיקון אבל תן לי טלפון חלופי!! מה פתאום אני צריך להינזק ממשהו שאתה גרמת??

כאשר ביקשתי לשמותיהם המלאים נתקלתי בסירוב " לא רוצה לתת לך את שם המשפחה שלי –האפשרות היחידה היא שתהיה בלי טלפון למשך חמישה עד ארבעה עשר ימי עסקים".

רבותיי! ! באמת, ואני אומר לכם את זה מכל הלב: היום זה אני. מחר זה אתם. דלגו מהר לחנות אחרת .
מוצר:
טלפון סלולארי note 3
שם:
Amir
תאריך:
03/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצויין.
לאחר בירור מלאי טלפוני הגעתי לחנות ורכשתי את הטלפון.
אפילו שמו לי מדבקה על המסך ללא בועות בצורה מקצועית :)
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
irra
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכישת המכשיר בחנות הייתה מהירה ונעימה. נציג השירות הסביר לי על המכשיר, הפעיל אותו והתקין כל מה שנחוץ. כמו כן היה אדיב וענה לכל שאלותיי בסבלנות והבנה.
קיבלתי שירות אדיב וטוב ומחיר מעולה, ממליצה מאוד לקנות שם.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 D855 16 GB
שם:
אלכס
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זה היה מקום היחידי בארץ איפה שהיה נקסוס 5 בצבע אדום .
מוכרים אדיבים ונחמדים .
רק חבל שלא היו אוזיות בערכה של הטלפון . שמתי לב רק אחרי שהגעתי הביתה .
מוצר:
טלפון סלולרי נקסוס 5
שם:
Ilya
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב, זמינות המכשיר במלאי בדיוק בצבע וגרסא שרציתי. המוכר ענה על כל השאלות שלי והיה מאוד מקצועי.
תורים ארוכים בסניף
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
שם:
ורד
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למקום בערב ראש השנה, הסניף היה עמוס אך הצוות בחנות לא התעלם מאף לקוח. טיפלה בי בחורה בשם גיל שנתנה לי יחס מצוין- המליצה לי על מכשיר מתקדם ואף זול יותר ממה שרציתי להוציא במקור (תכננתי לקנות גלקסי 3 לאמי המבוגרת) לא ניסתה למכור לי את מה שיקר, אלא את מה שמתאים!!.

פרט לאדיבות שהפגינה, גיל הראתה גם ידע מקצועי וידעה להסביר לי על המכשירים ולהתאים לי מכשיר שיתאים לצרכיי.

אין מה לומר יצאתי מרוצה וגם אמי שקיבלה את המכשיר מאוד מרוצה עד כה.
מוצר:
פלאפון G2 MINI
שם:
שניר
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בנובמבר האחרון קניתי Nexus 4 בסכום של 1649 שקלים. שלושה חודשים לאחר מכן, התחילו בעיות בהוצאה וקבלה של שיחות. הגעתי לחנות ומסרתי אותו לתיקון. לאחר שבועיים באתי לקחת אותו, וגיליתי שהבעיה כלל לא נפתרה. המכשיר שוב נשלח למעבדה. לאחר שבוע חזרו אליי ואמרו לי שיש תקלת חומרה ברמקול ובמיקרופון של המכשיר, וזה מקור הבעיות. נאמר לי שעל התקלה אין אחריות ועלות התיקון תהיה גדולה מעלות המכשיר.
בדיקה קצרה שביצעתי העלתה שהמכשיר מסוגל לנגן קבצי מוסיקה וכן להקליט, דבר שסותר את האבחון השגוי של המעבדה. לאחר מעל שלושה שבועות במעבדה ושני אבחונים שגויים, החלטתי לא לפנות שוב למעבדה, אלא לברר מהו מקור התקלה דרך פורומים מקצועיים באינטרנט. התברר שאני לא היחיד שחווה את הבעיות הללו. גיליתי ששורש הבעיה הוא בעדכון האוטומטי של מערכת ההפעלה. הדרך היחידה לפתור את הבעיה הזו היא מימוש האחריות מול היצרן LG, כלומר לשלוח את המכשיר לחברה ולבקש שיצרבו מחדש את החלקים ההרוסים.
פניתי שוב ל-Eline ופירטתי בפניהם את הממצאים שלי וביקשתי שידאגו לתקן את המכשיר. זכיתי להתעלמות גורפת. פניתי שוב ודרשתי התייחסות. למחרת קיבלתי תגובה קצרה שאומרת במילים פשוטות שאני מדבר שטויות, בלי שום הצעה לפתרון.
הגבתי למייל שלהם באכזבה גדולה והבטחתי להפיץ את המקרה. אני חייב לצטט את תגובתם: "המלצתנו שלא לשוטט ברחבי אינטרנט ולחטט בפורומים שונים אשר למשתתפים בהם אין כל הסמכה להסיק מסקנות אלו ואחרות. במקום בזבוז זמנך היקר, כדי לפנות לחברת LG העולמית, להציג את שאלתך ולקבל תשובה מיצרן ישירות. "
אתם הבנתם את זה? חברת Eline, זו שהציגה שני אבחונים שגויים של התקלה ולא סיפקה שום פתרון לבעיה, ממליצה לי שלא לשוטט ברחבי האינטרנט ולחטט בפורומים! אם זמני היה כה יקר עבורם, הם היו מתנצלים בפניי שאני זה שהיה צריך לגלות את מקור התקלה ופונים עבורי ל-LG ודואגים לתקן את המכשיר או מספקים מכשיר חלופי.
לאורך כל הדרך Eline התייחסה אליי כאילו אני מטרד ולא כאל לקוח ששילם כסף מלא עבור מוצר שהיא מספקת. אם הכסף שלכם יקר עבורכם, קחו אותו למקום אחר.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 4
שם:
Noa Korner
תאריך:
26/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
המארז המקורי נפתח ע"י איליין והגיע עם מטען לא מקורי (של סמסונג... בחייאת זה אפילו לא אותו יצרן) ובלי אוזנייה. הטלפון במצב תקין עם המדבקות המקוריות אבל הן היו טיפה נגועות כאילו מישהו קצת שיחק איתן... בגדול לא נתן לי הרגשה טובה. המכשיר סבבה והכל, נראה אם לא יהיו בעיות בהמשך.
חוץ מזה אחרי הזמנה באינטרנט למה חייבים שיחת טלפון לוודא פרטים שכבר יש לכם? בשביל זה בדיוק מזמינים באינטרנט - כדי שלא נצטרך לדבר עם סוכני מכירות...
תגובת החנות:
1. אנו ב-ELINE מאמנים שלקוחותינו זכאים למוצרים איכותיים ביותר ולשם כך (!!!) כל מוצר עובד בדיקה לפני שמסופק ללקוח על מנת להימנע מאי נעימויות אפשריים.

2. עקב ריבוי של מקרי נוכלות באינטרנט, אנו מבצעים בדיקות קפדניות על מנת לוודא שאמצעי תשלום אשר מוצג בהזמנה אכן נמצא בשימוש ע"י בעלים חוקיים ומסיבה זו אנו מוודאים את זהותו של המזמין דרך פניה טלפונית אליו.
אנו מצרים שגב' נועה מרגישה לא נוח עם עובדה זו אך אנו הבטחתנו כי הדבר נעשה אך ורק לטובתה.

3. לגבי נושא של אוזניות - חברת LG אינה מצרפת אוזניות לערכת מכשירי NEXUS בדגמים 4,5 וכך זה בכל העולם.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.