אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה | דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
571
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
30
0
11
3 חודשים אחרונים
70
3
36
6 חודשים אחרונים
163
6
58
שנה אחרונה
456
8
107
כל הזמן
1035
19
241
נמצאו 1295 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
adva
תאריך:
21/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי סיור ארוך בחנויות שונות בעיר.
כשנכנסתי לeline שלומי הקשיב למה שביקשתי ומיד קיבלתי את הדגם שרציתי בצבע שרציתי.
מומלץ בחום!!!
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 5
שם:
eli
תאריך:
19/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בתיאום מראש לאחר שבוצעה הזמנה למכשיר
קיבלתי יחס מהיר ומענה לכל שאלה שהיא.
שירות מצוין ואדיב.
הייתי קונה שם שוב.
נקנה מוצר מהמם של HTC
מוצר:
טלפון סלולרי ONE M8
שם:
דינה
תאריך:
17/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
מחרו לי בeline פלפון Samsung S4 עם סוללה מסדרה BD1D מוכרת כעלולה להתפוצץ !!
מייד אחרי קניה שמתי לב שהמחשיר שקניתי מתחמם נורא וסוללה נגמרת תוך זמן קצר מידאי.
כאשר הגעתי לסניף , אמרו שהחימום בגלל שדגם חזק וזה בסדר, למרות שהסברתי שהוא "רותח" אחרי 15 דקות עבודה ודורש טעינה פעמיים ביום.
הניחו שזה אולי בגלל עידכון גרסת android ואז איפסו והתקינו אותה מחדש.
גם אמרו במידה ובעיה ונשארת לחזור לסניף ,אז ישלכו את המחשיר לבדיקה.
כאשר שאלתי אולי בעיה בסוללה, ענו לי שהיא בסדר גמור.

אז שחברים בעבודה אמרו לי לבדוק סידרה של סוללה, ככל שמזמן פורסם שיש סידרה שמסוכנת וחייבים להחליף אותה במיידי- פה נפל לי אסימון לבדוק סידרה והיא אכן ברשימה שחורה: BD1D

הלכתי בסוף למרכז שרות Samsung והחליפו לי את הסוללה.

אני מאוד מאוכזבת מ eline שמחרו לי מחשיר עם סוללה מתנפחת ומסוכנת ולא אמרו מילה על זה למרות כל סימנים שהצאתי .
חבל על הזמן, כסף וכאב ראש שקיבלתי מזה!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9505
שם:
Miri
תאריך:
17/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד נוח ודי מהר הצלחתי לעשות הזמנה. בבוקר שאחרי יצר עמי קשר נציג של חברה וידא שכל הפרטים נכונים והבטיח שמשלוח יוצא באותו יום ותוך שבוע המוצר אצלי. בעצם המשלוח תוך שלושה ימים היה אצלי. הכל תקתק כמו שעון ולמרות שחחשתי להזמין דרך האינטרנט על חברה זו אני כבר סומכת. חשוב להוסיף, הם גם נותנים תמיכה מצויינת בטלפון! אני מאוד ממליצה לכם.
מוצר:
Galaxy 3 ן9300
שם:
Guy
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
משלוח הגיע מהר. בקופסא חסר מטען.
כתבתי אימיילים, השארתי הודעה. כלום לא עזר.
החברה לא עונה לפניות, ונאלצתי לקנות מטען בעצמי.
המנעו מקנייה בחנות זו.
מוצר:
טלפון סלולרי One
שם:
Mathan
תאריך:
15/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר שקניתי נרטב, והפסיק להיטען. דיברתי עם שרות לקוחות ולשחתי לבדיקה. נתנו לי מחיר הוגן לתיקון והסכמתי. תוך פחות משבוע טלפון חזר ועובד. אין לי כל טענה ,בהחלט שרות טוב במיוחד הטכני.
מוצר:
Mobile phone G2
שם:
efrat
תאריך:
14/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר נקסוס 5 משלומי המוכר מסניף תל אביב פשוט מקסים ! התקשרתי כמה שעות לפני כן עם שירות הלקוחות על מנת שישמור לי מכשיר בצד ואכן כך קרה אנדריי המקסים העביר את הפניה לסניף ומיד חזרו אליי..הגעתי והוא קיבל אותי בחיוך וסבלנות ענה על כל שאלותיי עד לדברים הקטנים ביותר
פשוט קנייה מהנה ! בטוח אמליץ לחברים ובטוח אקנה שוב שוב במידת הצורך :)
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
שם:
Vlad
תאריך:
12/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חבר טוב המליץ על Eline ועד שלא אמר אפילו לא ידעתי שהם בחדרה. באתי לקראת פתיחה וכבר היו המון לקוחות. המוכר מיד טיפל בכולם כאשר מחלק חיוכים ועוזר לאנשים עם שאלות. פשוט נהנתי מהקנייה. לאחר גילוי Eline ממליץ לכולם.
מוצר:
סנייד ג'י 2
שם:
Evgeny
תאריך:
11/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות שלהם בחדרה טלפון סולולרי Nokia Lumia 920 בנובמבר 2013. ביולי 2014 לפני תום האחריות הופיע פס צק קבוע בצבע כחול על מסך הטלפון. הגעתי לסניף החברה בחדרה והטלפון נבדק על ידי הטכנאי שאמר שהמסך קיבל סדק קטן עקב הפעלת לחץ יתר על המכשיר. כשאמרתי שהמסך לא נראה סדוק והטלפון לעולם לא נפל לי מהידיים, קיבלתי תשובה שאולי התיישבתי עליו פעם. כששאלתי מה אפשר לעשות, קיבלתי תשובה שצריך להחליף את המסך תמורת 500 ש"ח. וזה למרות שהטלפון עדיין תחת אחריות.
מאוד לא מציע לקנות אצלם, החברה מאוד לא אחראית ומאוד לא אמינה.
מוצר:
טלפון סלולרי Lumia 920
שם:
תומר
תאריך:
10/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף את קהל גולשים כאן במה שקרה לי ולדעתי תסכימו איתי.
לפני פחות מחודש קניתי בחנות של איליין בחדרה נוט 3. הכל טוב ויפה אבל המטען שקיבלתי בערכה הפסיק להטעין את המכשיר שלי. די מתוסכל התקשרתי לשרות לקוחות ודי מהר הובטח לי שישלחו מטען חדש וישן אוכל להחזיר בהזדמות. מענה בהחלט טוב לטעמי, אבל סבלתי להטעין מכשיר משרד דרך הUSB כי הטעינה נורא איטית. יומיים לאחר מכאן יצא בהזדמנות לעבור בחדרה שוב. ניגשתי לחנות ושאלתי אם אוכל לקחת מטען עכשיו? הם בדקו לי מיד ואמרו שמטען כבר יצא בשבילי בדואר אבל אם אני כבר כאן קבל חדש. ככה בלי כלום! מה שכן ביקשו זה פשוט לא לקחת את החבילה ששלחו.
כמובן ששכחתי על כך ואשתי קיבלה את המטען בדואר ומביא לי אותו. התקשרתי שוב למוקד והסברתי שבטעות לקחתי מה שהבטחתי לא לקבל. לא תאמינו מה ענו!!!! "" אם לקחתה אז שיהיה לך להחלפה !!!!!!
עכשיו, רבותיי לזה אני קורה שרות אמיתי! מעכשיו אני שבוי שלהם :-)
תודה לכל צוות איליין, באמת תודה !!!
מוצר:
טלפון סלולרי נוט 3
שם:
itzik
תאריך:
10/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה אדיב ומהיר. הכנסנו מכשיר לתיקון בסניף נשר, ותוך יומיים קיבלנו אץ התיקון. הטיפול המהיר היה חשוב עבורי מאחר והנייד שייך לביתי שהתגייסה. ועל כך אני מודה לכם.
מוצר:
פלאפון 3
שם:
שלומי
תאריך:
10/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בשישי לחודש קניתי בסניף סמסונג ס3. התקנתי כמה אפליקציות ונעלמה לי מקלדת בעברית. התיעצתי עם עמיתי, ושמו איזה מקלדת סוויוות משהו אשר ממש לא נוחה. פניתי למוקד שרות. ענה לי בחור בשם אלכסיי ובצורה מקצועית הסביר לי מה לעשות. סך הכל דיברנו משהו כמו 20 דקות וכל הזמן הזה לא הרגשתי ממנו שהוא לא מאבד את סובלנות ובאמת רוצה לעזור. כמובן הבעיה נפתרה ואני מודה לאלכסיי על המסירות שלו.
מוצר:
סלולרי סמסונג ס3
שם:
Moadi
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות ליגאל שנתן לי שרות בשעות שחנות כבר הייתה סגורה. כאשר באתי הוא עמד לצאת אבל הסברתי שאני בא מרחוק. הוא מיד נכנס למצב שלי והקדיש זמן וענה על כל השאלות. יגאל, מהלב, תודה!!!
מוצר:
Mobile 9005
שם:
Pavel Ronen
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת פברואר רכשתי מהם SAMSUNG NOTE3
לפני 3 שבועות שמתי לב שהסוללה של המכשיר התנפחה מאוד והיא גם מתרוקנת תוך שעתיים אפילו ללא שימוש
התקשרתי לשרות של ELINE
נאמר לי שיש להגיע לחנות הקרובה (הבאנתי ששם יחליפו לי סוללה במקום)
אז ב 18.06.14 אני הגעתי לסניף בתל אביב היה בחנות מוכר
הראתי לו סוללה שהתנפחה מאוד והוא אמר "צריך לשלוח למעבדה"
אמרתי לו "אין בעיה תן לי סוללה חדשה ותשלח את זאתי למעבדה"
התקשרתי שוב לשרות לקוחות
ענתה לי בחורה בשם סבטלנה
היא הסבירה לי בחנות אין כרגע סוללה לתת לי אך תוך זמן קצר הנציג שלהם יצור איתי קשר שאני שוב אבוא לחנות.
כיוון שאני יודע ש"זמן קצר" שעניין מאוד יחסי שאלתי את סבטלנה מה נרא לה כמה זמן זה יקח ?
כ 3 ימים היא ענתה לי
עשיתי חישוב פשוט : היום יום רביעי- ראשון הבא זה צריך להגיע .
לא יום ראשון ולא שלישי אך אחד לא יצר איתי קשר
אז ב 24.06.14 בצהריים התקשרתי פעם השלישית לשרות לקוחות.
הפעם ענה לי בחור שאת שמו אינני זוכר.
הסברתי לא את המצב הוא שאל את השם שלי כעבור 5 דקות הוא אמר שלא מאתר נתונים וביקש את IMEI של המכשיר
נתתי לו
הפעם הצטרכתי לחכות על הקו יותר זמן כ10 דקות
הפעם הוא חזר אלי עם המשפט שהרג אותי במקום.
"היום האחראי על הזמנת סוללות איננו נמצא כבר ובגלל זה אין לי כל לתת לך אז נחזור אליך מחר בבוקר" .
לא מחר ולא מחרתיים לא "אחראי הזמנת סוללות" ולא נציג מהשורה לא חזרו אלי.
יום ראשון הבא 29.06.14 הסביבות שעה 10:30 התקשרתי שוב למה שהם לא מתביישים לקרוא לו "שרות לקוחות"
ענתה לי בחורה עם השם אנסטסיה.
פעם נוספת הסברתי לה שאני מאוווד זקוק לסוללה לטלפון שלי בן 4 חודשים
אנסטסיה אמרה "עד סוף היום חוזרים אליך !"
אני יודע שיום זה גם דבר יחסי ובנימוס שאלתי אותה מתי נגמר היום שלך?
היא חשבה דגע וענתה "חושבת תוך שעתיים תקבל תשובה"
היום 8.07.14 עברו עוד 9 ימים
ועדיין אף אחד:
יצרו איתי קשר
לא התנצל ולא שלח שום סוללה.
אני ממליץ לכל מי ששרות לאחר הקניה זה דבר חשוב עבורו להתרחק מ "שרות
-



מוצר:
טלפון סלולרי NOTE3
שם:
Gigi
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה דרך האתר היתה נוחה ומהירה , המשלוח הגיע אפילו לפני הזמן. התשלומים נוחים. אין ספק שבעתיד לא אהסס לרכוש מוצרים נוספים דרך חנות זו.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s3 - 9300 לבן
שם:
יובל
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
היזהרו !!!

קחו 5 דקות לקרוא כדי לחסוך עוגמת נפש.
למרות שזו חנות פופולרית היזהרו. הכל טוב ויפה עד שיש תקלה.
קניתי מכשיר lg l70 ב 3.7.14 בערב, עם אחריות של רונלייט.
למחרת, עם השימוש הראשוני, כאשר ניסינו לבצע שיחה החייגן נתקע, והיה צורך בכיבוי והדלקה.
לאחר מספר דקות הדבר היה חוזר על עצמו.
פניתי לחנות בבקשה להחליף את הטלפון מכיוון שהמוצר הגיע לא תקין והם גילגלו אותי לרונלייט.
זה היה נכון אם המוצר היה בשימוש והתקלקל, אך מדובר במוצר פגום מהאריזה.
בתור לקוח לא צריך לעניין אותי של מי האחריות כשמדובר במוצר פגום.
זה משנה רק אם התקלקל לאחר שימוש, ולא כך הדבר.
אפילו הצעתי לקנות במקומו lg g2, אך לא היה עם מי לדבר – קיר אטום.
מחברה פופולארית שמכבדת עצמה אתה מצפה להחליף ולהחזיר בעצמה ליבואן ולא לגלגל את זה עליך.
אין לי בעיה עם זה שיש תקלות – זה קורה, אבל אם מוכרים לך מוצר פגום מלכתחילה, זו אחריותם להחליף לך למוצר תקין.
מעולם לא נתקלתי בדבר כזה בחנות אחרת שעובדת עם יבואן – תמיד החליפו בלי שאלות.

קניתי שם מספר פעמים בעבר וזו הפעם האחרונה.
ברשתות רציניות יש שירות שדואג להחלפה בלי שאלות.
עדיף לשלם 100 שקלים יותר ולא להתקע.
אני יודע שיש ביקורות טובות – אבל זה לא חוכמה כשאין בעיות.
אני מציע לכם לחשוב היטב מה יקרה אם תקנו מכשיר פגום מהאריזה ב-3000 שקל, והתשובה היחידה היא לשלוח למעבדה ולקבל אותו לאחר מספר שבועות.

יובל
תגובת החנות:
לחנותנו מבחר עשיר של מוצרי סלולר.

בנוגע למקרה הספציפי:

1. ללקוח הנ"ל הייתה בחירה לרכוש מכשיר אשר מיובא ע"י איליין או מכשיר של יבואן(יקר יותר).

2. במעמד המכירה הוסכם בין הלקוח לבין המוכר שבמידה ובוחר מכשיר מיבואן הרשמי, אליו לפנות לשרות אך ורק ליבואן. כמו כן נמסרו לו כל פרטי התקשרות אליו.

3. לקוח בעצמו בחר לרכוש מכשיר של יבוא הרשמי וכאשר נתקל בתקלת תוכנה במקום לפנות לתמיכה של יבואן בטלפון, מיד פנה לחנות.

4. מסיבה שלחנות אין סמכות לבצע כל בדיקה על מכשירי יבואן רשמי, התבקש הלקוח ליצור מולם קשר טלפוני.

5. היות והוסבר ללקוח למי אליו לפנות (הרי המכשיר שקנה היה חדש וארוז הרמטית) אנו לא מבינים על מה מלין.

6. בסופו של דבר ההחלטה לרכוש מכשיר מיבואן רשמי הייתה החלטתו בלבד וידע מראש למי לפנות הוא בחר להתקיף את חנותנו, כאשר האחרונה לא הייתה מסוגלת לספק לו מענה וזאת על פי הנחיות של חב' רונלייט דיגיטל - היבואן הרשמי.
מוצר:
טלפון סלולרי g70
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.