אורח,
שלום

אי-ליין (Eline)

טלפונים סלולאריים (חדרה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1700506000
פקס:
046226508
כתובת:
הרברט סמואל 29, חדרה | דרך בר יהודה 53, נשר, חיפה | נחלת יצחק 18, תל אביב | יד חרוצים 10, ירושלים
דוא"ל:
בעלים:
אי ליין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
614
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באי-ליין ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
16
1
5
3 חודשים אחרונים
98
3
26
6 חודשים אחרונים
177
6
62
שנה אחרונה
495
10
109
כל הזמן
1136
22
267
נמצאו 1425 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שם:
Yoav
תאריך:
15/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
אמנם חנות סבירה זולה אבל לא שווה לקנות.
קניתי מכשיר פחות משבועיים וכבר בהתחלה היה בעיות עם היוטיוב
ועם הרמקול
כהתקשרתי השירות לקוחות היה חסר סבלנות ולא ניסה להבין את הצד השני

המלצה ממני: לשלם יותר ולקנות ממקום שבאמת אכפת לו מהלקוחות
תגובת החנות:
לנו בחברת ELINE, מאוד אכפת מקהל הלקוחות שלנו ואנו עושים את מיטב המאמצים בכדי לעזור ולתמוך בכל שאלה או בעיה. במידה ונוצרה אי הבנה והלקוח Yoav הרגיש כי מטפלים בפנייתו בחוסר סבלנות כלשהי אנו מתנצלים על כך. אנו מבקשים ממנו לחזור אלינו טלפונית או להגיע לאחד מסניפי הרשת על מנת שנוכל לעזור ולתת לו את השירות הטוב ביותר שניתן!
מוצר:
טלפון סלולרי g3
שם:
Aponace
תאריך:
13/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות נפלאה עם שירות אדיב ואמין. צוות מוכרים עם ניסיון וידע שעזרו לבחור את המכשיר. כמו כן יש גם מזגן בחנות, ממליץ בחום (:
מוצר:
טלפון סלולרי LG G3 D855
שם:
אילן
תאריך:
13/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה התבצעה בחנות, אחרי בדיקה באתר, היחס היה מקצועי ענייני, הסבר מפורט על ההבדל בין מכשירים שונים.
יתרונות וחסרונות וכך בחרתי במכשיר
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 5
שם:
ארנון
תאריך:
10/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה מאוד! לא מהססים לעזור ולהסביר. פניתי מספר פעמים לתמיכה ותמיד נענתי עם המון רצון לעזור ולפתור. בהחלט כך דברים חייבים להתנהל גם לאחר שקנו את המוצר. אין ספק שאני ממליץ לקנות שם!
מוצר:
טלפון סלולארי לומיה 520
שם:
wasim
תאריך:
08/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה , הנציג שירת אותנו במהירות האפשרית, והסביר לנו בסבלנות אודות המכשיר ויתרונותיו עם השוואה למכשירים אחרים מאותה רמה .
מוצר:
2 טלפונים סלולריים smart phone G3 32GB
שם:
צחי
תאריך:
07/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, עזרו עם התקנת הסים ומגן המסך למרות שלא נקנה אצלם. אין ספק שאחזור אליהם שוב בכל ענייני הסלולר ואמליץ לחבריי לקנות אצלם
מוצר:
טלפון סלולרי LG G3
שם:
Guy
תאריך:
07/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות טלפון חדש, חיפשתי חנויות ומצאתי את Eline. הקנייה הייתה מהירה, הסבירו לי על המוצר שרכשתי, אפילו אחרי שרכשתי את המוצר עזרו לי בכל מיני דברים שהייתי צריך עזרה. שירות מצויין.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
משה
תאריך:
07/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב, מוצר חדש, שרות אדיב, זריז, באתי קיבלתי על המקום במחיר שנקוב באתר, בלי תור. שיהיה לכם חג שמח ובהצלחה.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini
שם:
גלעד
תאריך:
05/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר לבן שלי את הצבע והדגם שבחר זו פעם שלישית שלי שאני קונה שם, אדיבים ,אמינים התקשרתי לוודא שמכשיר שם והיה שם תוך יום מההזמנה.. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
Maor
תאריך:
03/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי הרבה זמן ובהרבה חנויות פה בזאפ. כל חנות שהתקשרתי אליה מסתבר שאין את המכשיר במלאי אלא רק יבוא רשמי ושיבוא רשמי עולה 1800 שקל.
החלטתי להתקשר לאי-ליין כדי לברר והבחור שענה לי בפלאפון פשוט נתן לי הרגשה טובה ואמיתית. במהלך השיחה פשוט הרגשתי שהוא לא מנסה למכור לי דברים שאני לא צריך, לא מנסה לדחוף לי מוצרים לא קשורים אלא פשוט דיבר איתי בגובה העיניים ואמר לי את כל האמת.
למחרת הגעתי לחנות, הצוות שמה נתן לי אחלה שירות. לא התעכב, בדק את המכשיר, הדביק לי את המגן מסך שביקשתי ושם את הסים שלי כדי לראות שהכל עובד.
המכשיר עלה לי טיפה יותר ממה שחשבתי אבל אי אפשר לשים מחיר על שירות, על טוב לב של אנשים, על שירות ועל חווית קנייה.
תחשבו על זה פעם הבאה שתרצו לקנות מכשיר פלאפון. אני בטוח אחזור לחנות הזאת.
מוצר:
סמארטפון nexus 5
שם:
Daniel
תאריך:
03/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אומדן המקום שממנו קונים הינו בשרות ובאיליין לא כשלו. ה-S4 שלי נרטב וניגשתי לכמה מעבדות אך כולם סרבו לי בטענה שהנייד שלי מושבת או שרצו הרבה מאוד סכף לתיקון. לא כך זה באיליין. מסרתי לבדיקה מכשיר ותוך יומיים נתנו לי הצעה די מצחיקה במחינת עלויות והנה, אני עם נייד ביד עובד ומחייג. תודה על הכל!! פשוט תודה!!!
מוצר:
mobilephone Galaxy 4 9500
שם:
zvik
תאריך:
02/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מענה טלפוני כמעט מידי ומאוד אדיב. יודעים תשובה לכל שאלה ולא מפחדים לחקור ולחזור עם תשובה מאוחר יותר. תודה לצוות טלפוני בהגדרת טלפון לנקודה חמה! מרוצה עד הגג מהמכשיר ומכם. צביקה
מוצר:
טלפון סלולארי נקסוס 5
שם:
עפרי
תאריך:
01/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בתל אביב בשביל לרכוש שני טלפונים LG G3. טיפלו בי מהר ותוך 10 דקות יצאתי עם שני הטלפונים ביד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
רויטל
תאריך:
01/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש קניתי מכשיר נקסוס 5 בחנות. חווית הקנייה הייתה סבירה אם כי המוכר לא גילה אדיבות רבה והסיבה שרכשתי בחנות זו הייתה בעיקר כי המחיר היה הכי זול שמצאתי. לאחר חודש בדיוק שבק המכשיר, הבאתי אותו לחנות ונמסר לי שבמסגרת האחריות הוא ישלח למעבדה וזמן התיקון יהיה בין 5 ימים לשבועיים. ציפתי שמפאת העובדה שמדובר במכשיר חדש, שלא עבר שום נזק או חבלה, יוצע לי מכשיר חלופי לתקופה כה ארוכה או לחלופין זמן התיקון לא יהיה כל כך ארוך. בשלב זה עברו כמעט שבועיים, עדיין לא יודעים להגיד לי מה הבעייה עם המכשיר ומתי הוא יהיה מוכן. בכל מעבדה אחרת לא לוקח כל כך הרבה זמן לתקן מכשיר סלוסלרי אבל אני לקוח שבוי בשל האחריות אני נאלצת למסור את המכשיר במעבדה זו. בקיצור לא ממליצה לעשות עסקאות דרך eline עדיף לשלם יותר במקום שייקח אחריות על מכשיר בן חודש שהפסיק לפעול, וייעשה כל מאמץ לזרז את הטיפול בבעיה. מבחינתי השירות הוא מתחת לכל ביקורת!
תגובת החנות:
1. המכשיר הובא לבדיקת מעבדה בתאריך 21.09.14.
2. המכשיר הוחזר בעודו תקין לחלוטין ללקוחה בתאריך 05.10.14.
3. התיקון בוצע במסגרת אחריות יצרן וללא עלות ללקוחה.
4. זמן הטיפול היה 11 ימי עסקים בלבד.

אנו, ב-ELINE מקדישים את מירב מאמצנו על מנת לספק שרות איכותי, הוגן ויעיל ומכאן לא ברורה הסיבה לחוות דעת זו כאשר לקוחה קיבלה שרות מצויין ולפני 14 ימי עסקים המוצהרים לשם נתינת שרות.

אז על מה ולמה לקרוא לשרות מסור ומקצועי כגרוע???
מוצר:
טלפון נייד נקסוס 5
שם:
Yoram
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי במאי בחברה זאת גלאקסי 4 I9505 .אחרי כמה ימים שמתי לב שאין נעילת GPS
ביטלתי את הקניה וקניתי מכשיר זהה .קיבלתי זיכוי על המכשיר הפגום.
ב 21 לאוגוסט רכשתי מכשיר נוסף מסוג זה עקב המלצות חמות באתרZAP. אחרי 5 ימים לערך המכשיר החל לרתוח עד שלבסוף כבה ואי אפשר היה להדליק אותו.
החזרתי אותו לחנות ובטלתי הקניה ושוב קניתי טלפון זהה אחרי שהמוכר הבטיח לי כי הגיע משלוח מסדרה שונה של טלפון זה.נאמר לי כי יזכו אותי על הטלפון ברגע שיעבור בדיקת מעבדה דבר שיקח יומיים שלושה.
אחרי שבועים שלא התקשרו אלי ראיתי שממשיכים לחייב אותי על שני הטלפונים ,התקשרתי כל יום וכל יום מישהו מהתמיכה אמר לי שיתקשרו אלי למחרת.לא התקשרו
אחרי כשבוע הצלחתי להגיע לליאור מנהל המעבדה שאמר לי כי הלוח הראשי או משהו כזה שרוף כי לא טענתי את הטלפון המטען האורגינלי והעובדה שהמטען האורגינלי עם הכבל ארוז כמו חדש.
הבהרתי לו כי המוכר ביקש ממני להחליף את תכולת הערכה מהטלפון החדש ולשים בערכה של הטלפון שנשרף.
ליאור אמר שיבדוק את זה עם המוכר ..כמובן לא חזר אלי..כשהתקשרתי קבלתי תשובה מאחת הבנות בשרות כי הטלפון נשרף כי השתמשתי בו לא נכון...(?????????)
התקשרתי שוב לליאור שאמר לי כי נשרפו בטלפון מספר רכיבים עקב שימוש לא נכון ומוכנים לפצות אותי ב 700 ש"ח ומלפנים משורת הדין בסביבות 1000 שקל
בקשתי את ממצאי המעבדה לקבל אלי מודפס במייל ולא נעניתי.
הטענה כי הטלפון נשרף עקב מטען לא תיקני היא הזויה. יש לי בבית 2 גלאקסי 4 ,2 גלאקסי 3 וגאלאקסי 2 אחד כולם מוטענים מאותם מטענים של סאמסונג .כולם עובדים יופי.
בסוף השיחה בינינו הבהרתי לליאור שאכתוב חוות דעת באתר זה על התהלות הענינים והשרות שקבלתי,ואז ליאור איים עלי בתביעת דיבה אם אפרסם זאת.
לא כך צריכה להתנהל חברה כלפי לקוח נאמן שהשתמש 5 ימים בטלפון ,עם הגנות על המכשיר מרגע הקניה.בשביל זה יש שנה אחריות ע"י ELINE .
כרגע אני מחויב על 2 טלפונים כשאחד מהם שרוף ונמצא אצל ELINE
המקרה יוגש לבית משפט להחזרת הכסף.


מוצר:
טלפון סלולארי I9505
שם:
אבשלום
תאריך:
30/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי כי זו חנות עם "קניה בטוחה"
ההזמנה קלה ןמהירה.
מיד לאחר ההזמנה התקשרו אליי לוודא פרטים.
הטלפון הגיע הרבה יותר מהר מהצפוי - תוך פחות משבוע !!
כעיקרון כל מה שמצופה מקניה באינטרנט ואפילו יותר.

פשוט תודה רבה !
מומלץ !
מוצר:
טלפון סלולרי G3
מוצרים נוספים הנמכרים באי-ליין
חוות דעת של מוצרים פופולריים באי-ליין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.