דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.63
ציון ממוצע
51
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
12
0
3
שנה אחרונה
46
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
or
תאריך:
29/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי LG G2 בחנות זו בירושלים. חקרתי המון על מכשיר זה ובגלל זה לא שאלתי את המוכר הרבה אליו. הבעיה התעוררה כאשר ניסיתי לגלוש ממחשב נייד דרך המכשיר. התקשרתי לשרות לקוחות ואחרי שהסברתי את הבעיה תוך 2 דקות נציג בשם נועם הדריך אותי מה אלי לעשות על מנת שהכל יעבוד. פשוט אהבתי את הגישה הידידותית שלו ואופן שבו ישר ידע מה לעשות. בקיצור חנות מאוד מקצועית וכבר המצתי לכמה מחברים לקנות רק שם.
מוצר:
סלולרי g2
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
29/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה. גם במכירה וגם בשרות. קניתי טלפון לפני חודש. לפתע, המצמה הפסיקה לצלם. פניתי לנריה בירושליים. הוא הבין את התסכול אך התחייב שיטפל בזה באופן אישי. שלושה ימים לאחר מכן הוא התקשר וזימן אותי לבוא לקחת את הטלפון. כמובן שהכל עובד ותקין. אני מצדיעה לנריה על מסירותו ללקוחות שלו. רואים אכפתיות אמיתית ושרות כמו שצריך !!!
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי מיני
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
28/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר!!! קניתי פלאפון עם אחריות ולטענתם אי אפשר לתקן אותו אז לא נתנו לי טלפון חלופי לא זיכוי כספי וכך הלכו להם 2200 שקלים לפח.
ושירות לקוחות שלהם לא טורח לחזור או לענות
תגובת החנות:
מר' טל וענונו, לצערנו הרב בחר בדרך הכפשה וזאת לאחר שהודה, נוכח עדויות של גבי מכשיר סלולרי שלו, שניסה לבצע עדכון גרסה למכשיר שלו והשבית אותו. לאחר שנענה כי לא ניתן לתקן את המכשיר שלו, פנה גם למעבדה אחרת אשר בה הודע למעשיו אך גם שם לא עזרו לו.

מכאן, כל לקוח, חייב לקחת אחריות על מעשיו ולהיות מספיק רחב נפש כדי לא להכפיש את האחרים.
מוצר:
סמארטפון g2
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
27/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבדיקות שערכתי בזאפ, ב Eline היה מחיר הטוב ביותר וגם קרובים מאוד למקום עבודה. הרכישה הייתה די מהירה, ענו לי באדיבות. ראיתי לפחות עוד שני אנשים שדיברו יפה על החנות. מקווה לכך.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
Sofia
תאריך:
26/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב. אני רוצה להודות לאורן על טיפול ההיר ומסור. רכשתי נייד של Galaxy sIII עבור הבת שלי כמתנה ליום הולדת. הקנייה עצמה הייתה בסדר גמור. למרות שחיכיתי הרבה זמן בתור אבל קיבלו אותי יפה ועם המון תשומת לב. מה שקרה שידיד של הבת שיחק עם מכשיר שלה, התקין משהו וטלפון נתקע על מסך שחור. הבת שלי הייתה הרוסה וגם אני היתי בטוחה שיבקשו לשלם כסף לתשלום. אתמול הגעתי לסניף חיפה ואורן הטכנאי בדק אותו ורק ביקש להמתין חצי שעה. אחרי זמן זה נמסר לי טלפון ששוב עובד ולא ביקשו שקל לשלם. לזה אני קוראת שרות אמיתי. מהיר והוגן!!! אני מודה לאורן על כל מה שעשה כי שימח את הבת שלי ואותי!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy 3
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
26/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לאי-לין לברר לגבי נייד לאמא שלי. חשבתי על Galaxy s4 אך הנציגה אנסטסיה המליצה לי על הדגם ה-MINI. בדיעבד אין לי ספק שהמלצתה חסכה לי הרבה כסף וקניתי נייד בחנות ירושלים שבדיוק תואם לצרכים של אמי. אנסטסיה, המון תודות על שקיפות השרות!
מוצר:
טלפון 8190
תמונת משתמש
שם:
bash
תאריך:
25/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר אינטרנט מאוד נוח לצפייה והבנה. שיחת טלפון אחת וטלפון היה שמור לי בסניף. שעתיים לאחר מכן אחרי שביקשתי לשמור קיבלתי לידיים מכשיר LG G2 מרשים. בסופו של יום איליין נותנת תמורה מצויינת למחיר אשר משלמים וזה כולל שרות אדיב ומהיר. אני לא מהסס לנבטיח שבהחלט אקנה שוב שם. המלצנ חמה מאוד.
מוצר:
Mobile D802 32G
תמונת משתמש
שם:
פיטר
תאריך:
24/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני שלבח את E-LINE על יחס אישי והתנהלות מקצועיות. מהרגע שהתחלתי בשיחה מול נציג שטלפון, קיבלתי ליווי צמוד גם במישור ביצוע העסקה ועד איסוף של המוצר וגם בתמיכה והדרכה אשר קיבלתי בחנות. אני חייב להודות שאני לא ידעתי שהיום עוד ניתן להיתקל בשרות כה מעולה . אני בהחלט ממליץ לכול אדם אשר מחפש מקום מצקועי ועם יחס אנושי לעבור דרך E-LINE! תודה.
"
מוצר:
טלפון סלולרי 9500
תמונת משתמש
שם:
nattaf
תאריך:
24/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות טלפוני מעולה. התקשרתי לתמיכה בטלפון כי לא הצלחתי בשום צורה לעלות את התמונות שצילמתי לחשבון GMAIL שלי. המענה היה מידי (!!!) ומאוד אדיב. נציג בשם אלכסי ליווה אותי בכל שלבי הגדרות במכשיר. תוך 10 דקות קיבלתי יותר מסנכרון תמונות, קיבלתי בטחון שיש גב טכני אמיתי בחברה הזו כזה שלא ישאיר אותך לבד מול הבעיה. לאלכסי אני אומר תודה רבה !!!
מוצר:
mobile G2
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
23/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר בחנות הזות . בהתחלה הכול עבד מצויין אבל אחריי 3 חודש הטלפון הפסיק לעבוד. פניתי לחנות והם אמרו שהאחרויות לא קובעת ולא רצו לתקן את זה. אבל הציעו תיקון הסכום שך 1200 ש"ח ואמרו שהטלפון נפל אבל הטלפון לא נפל... ו הטלפון היה במגן והם הראו על הטלפון שריטה קטנה על המסך ואמרו שזאת הנפילה למרות שהטלפון כולו זכוכית והמסך היה נישבר עם היה נופל. חוץ מיזה באותו יום קניתי שתי טלפונים בחנות זו בשבוע הראשוון של השימוש בפולפון לא הייתה לי קליטה למזלי רניתי את הטלפון עם אחריות של חברה אחרת ופניתי עלייה אחרי שבוע הטלפון היה מתוקן החברה אמרה לי שבלי אחריות התיקון היה עולה 2000 ש"ח. לסיכום לא מציע לאף אחד ליקנות ברשת מוצרים זאת.
מוצר:
sony xperia z 357945056198646
תמונת משתמש
שם:
shany
תאריך:
22/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול קיבלתי מכשיר מתיקון. המסך של מכשיר תוקן ומכשיר נטען בתורה תקינה. ברצוני לשבח את שרות לקוחות טלפוני על עדכון שותף על מצב המכשיר וכמובן תודה על טיפול מהיר ומסור מצד צוות חנות בחיפה. תודה רבה לכם !!!
מוצר:
mobile Galaxy 3 mini
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ido
תאריך:
22/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצועים, אמינים ומחירים מאוד קלים לכיס. זה אי-ליין. קניתי נקסוס במחיר מצויין ותשומת לב רבה משלומי, מנהל החנות. הופתעתי לטובה מבקיאות שלו מכל הנושאים הטכניים. הרבה מעבר ממה שמצופה לשמוע בחנויות.
אני לא חושש לומר לומר שאי-ליין יודעים לתת פייט גם לגדולים מהם. ממליץ בחום רב !!!!
מוצר:
Nexus Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
לילך
תאריך:
19/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מאוד מצלחת !!! התרשמתי לטובה מהחנות וגם ממוצר שקניתי. נציגים אדיבים למרות שיש הרבה לקוחות בסניף. כל לקוח מקבל יחס אדיב. התלבטתי מה לקנות אך תוך הכוונה ויועץ החלטתי לקנות Galaxy s3. אני מאוד מרוצה מהמכשיר ולא פחות מהחנות עצמה. כל מי שחושב האם לקנות אני קובעת וודאי שזה מקום שווה.
מוצר:
טלפון סלולרי 9300
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
18/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה אדיב. קיבלתי יעוץ נכון לקניה ע"י נריה, מנהל החנות
קניתי Lumia ומאוד נהנת.
מה שבטוח שאקנה שם גם בעתיד!
מוצר:
טלפון נייד לומיה 520
תמונת משתמש
שם:
clara
תאריך:
18/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נוחה ומעולה. זה הוא טלפון נייד שני שאני קונה פה. בראשון הוא גלקסי השני. שירת בנאמנות ופעם אפילו היה בחנות על תיקון וגם אז הצוות טכני של החנות פתר במהירות ויעילות את התקלה. לצערי הרב אין הגיל עושה את שלו ובאתי להחליף את הטלפון הישן. הקניה הייתה מאוד נעימה ונעזרתי רבות באלכסי, איש מכירות מעולה. אני מאוד שמחה שבחדרה ישנה חנות אמינה לקנות בה.
מוצר:
טלפון סלולרי 9190
תמונת משתמש
שם:
ELINE
תאריך:
17/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש מכשיר נקסוס 5 וכאשר ביקשתי באדיבות מהמוכר לפרט לי על המכשיר הוא אמר לי " אתה רוצה פירוט על המכשיר? לך תקרא באינטרנט" לאחר ההלם הראשוני מתגובת המוכר הסברתי לו שלא כך מתייחסים ללקוח בעוד שמדובר בלקוח שהגיע מרחוק בכוונה לרכוש מכשיר. המוכר התנצל (לא לפני שאמר ללקוחה אחרת שעדכנה אותו שפ"ת מוכרים את המוצר שרצתה לרכוש ב-50 ש"ח פחות " אז סעי לפ"ת מה באת לפה?") הוא הציע לי לקנות את מכשיר ה-G2 במקום. לאחר בירור קטן החלטתי ללכת עם הצעת המוכר ורכשתי את מכשיר ה-G2. יומיים לאחר שהמכשיר היה ברשותי ביצעתי עדכון גרסה כפי שנהוג לבצע. אך לאחר העדכון, המכשיר לא זיהה אותיות בעברית והמכשיר הפך להיות כולו באנגלית (מסתבר שמדובר בתקלה ידועה) לאחר שהתקשרתי לשירות הלקוחות של החברה נאמר לי שלא הייתי אמור לבצע עדכון ושבכל עדכון מעתה ואילך אצטרך להגיע לסניף בו רכשתי את המכשיר בכדי שיבצעו את העדכון במקומיׁׁ(כמובן שלא אמרו לי דבר בעת הקנייה). מעולם לא נתקלתי בכזו חלמאות כל שכן כמובן שלא הייתי רוכש את המכשיר בהינתן לי כל המידע. לצערי אצטרך לנסוע שוב לירושלים (איני תושב המקום) בכדי שיעדכנו לי את המכשיר. ממליץ לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם רוכשים מכשיר מ-ELIIN
תגובת החנות:
1. כפי שהוסבר לגב' יונה, אף מכשיר אשר נמכר ע"י החנות אינו נעול ל-OTA.

2. למרות שמכשירים אינם נעולים וברי יכולת להתעדכן, לצערנו, יתכנו שיבושים בפעילות של מכשיר.

3. על מנת לחסוך לכל לקוח את האי נעימות בכך, אנו מבקשים כל לקוח אשר יקבל הודעת עדכון, לבצע אותו בכל סניף של החברה על מנת לפקח על ביצוע תהליך ועד לסיומו התקין.

4. כמובן, אין זה בתשלום.

5. בהיותנו אתר אינטרנט, הודעה על כך הינה מפורסמת באתרנו באופן גלוי.

6. אנו, ב-ELINE, משתדלים תמיד לשפר את חווית השימוש במוצרים שלנו ונעשה הכל על מנת שחוויה זו לא תיפגם.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
bodman
תאריך:
17/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה מאוד !!! שלחתי מכשיר לתיקון כי לא הצלחתי לנהוג עם GPS כי לא עבד. אמרו לי לחכות 14 יום אך התקשרו אלי אחרי 3 ימים וטלפון היה תקין. כבר שבוע שאני נוסעת ואין בכלל בעיות. אני מרוצה ותודה להם.
מוצר:
טלפון 9005
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
16/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד שמח שיש לי אפשרות לשבח את איליין וחבל שלא עשיתי את זה קודם אך עכשיו יש לכך סיבה. רכשתי נייד של חברת LG לפני כחצי שנה. בשלב מסוים הפסקתי לקבל מיילים. זה מאוד הטריד אותי ושאלתי לא מעט ממכרי האם יודעחם מה ניתן לעשות בנידון. כל אבל כל מאמצי כשלו. לא מבין למה לא עשיתי את זה קודם אבל חייגתי לשרות לקוחות של איליין וקיבלתי איש טכני, אנטולי, הבכיר של מחלקה אשר נתן תמיכה אמיתי ,מלואה המובן של מילה. 34 דקות על שעון ועד שמצאנו איך לפתור את הסוגייה. אני אומר להם שאין דברים כאלה היום, פשוט אין!!! שרות ואמינות, זה איליין !!!!
מוצר:
טלפון סלולארי G2
תמונת משתמש
שם:
Igor
תאריך:
16/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא קונה יותר בחנות הזאת ולא מציע לכם, במעמד הקניה השרות היה בסך הכל טוב אבל מהרגע שגיליתי תקלה הכל השתנה , הטכנאים לא יודעים לתקן לי את המכשיר ומושכים אותי כבר כמעת 3 חודשים.
ואחרי הכל אומרים שאני יכול לקחת את המכשיר ליבואן הרשמי... ממש לא לעניין!!! שירות
תגובת החנות:
ראשית, התקלה שבמכשיר של כותב חוות דעת מתגלה מדי פעם ( תמונות בתאורה חשוכה בצבע ורדרד).

לשם טיפול המכשיר הוא נשלח לנציג הרשמי של חברת HTC בישראל.

זמן הטיפול, מנוגד למה שנאמר ע"י מר איגור, היה חודש בלבד.

היות שזמן זה הינו ארוך מן הרגיל, המכשיר הוחלף לכותב חוות דעת לחדש ולדגם חדש יותר.

מכאן לא ברורה סיבה לחוות דעת.


מוצר:
טלפון סולולרי one
תמונת משתמש
שם:
yotam
תאריך:
15/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות לנריה על שירות המסור. הגעתי לחנות ביום ראשון וחששתי מה אעשה עם כל המספרים שלי מהטלפון הישן. נריה, המנהל שלסניף דאג להעביר הכל במהירות, ווידא שהכל מסודר ונתן הדרכה ממצאת על הנייד החדש. אין לי ספק שאדיבות זה דבר שקונה לקוח לתקופת זמן בלתי מוגבלת. אני מוכן להתערב שמעט מאוד חנויות יודעות לתת שרות ברמה כה גבוהה!
המון תודות לנריה המקסים !!! ירבו כמוהו !!!
מוצר:
mobile G2
תמונת משתמש
שם:
Jenny
תאריך:
15/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לפני כחודש.. יומיים אחריי הוא כבר עשה לי המון בעיות כמו תגובה איטית מאוד אם בכלל של כפתור הנעילה וסוללה שצריך להטעין כל היום כי היא נגמרת מהר.. הייתי בחנות רק אחרי שבועיים שלוש כי לא הספקתי ללכת ועשו לי איפוס וזה עזר לחצי יום והבעיות חזרו.. חזרתי לחנות ואמרו לי שהם צריכים לשלוח ל14׳יום למעבדה ואין מכשיר חלופי לספק לי.. לקחו ממני את המספר כדי שיודיעו לי מתי יגיע חלופי ולא חזרו אליי. התקשרתי לשירות לקוחות ואחרי שעה שהנציג רק אומר לי כה כתוב בחוזה (שלא קיבלתי מהם בכלל במעמד המכירה) ואני אמרתי שבחוזה גם כתוב שיש לספק מכשיר תקין, הוא פשוט ניתק לי את השיחה בפרצוף.
מיותר לציין שבעמוד הפייסבוק שלהם אין אפשרות כלל לעשות פוסט כנראה בגלל כל התגובות הסועמות שקיבלו. שירות גרוע ואני כרגע עם מכשיר חדש ששילמתי עליו הרבה כסף והוא עובד גרוע.
תגובת החנות:
לאור המלל המבלבל להן ההבהרות:

1. המכשיר הובא ע"י לקוחה אשר הרשתה לעצמה להתנהג כפי שלא נהוג אצל בני אדם כיום.

2. מרוב זעקותיה הבנו שמכשיר איטי.

3. בדיקה של אנשי מעבדה לא גילו כל חריגה ולאור התנהגות של לקוחה הוחזר המכשיר בהקדם המרבי.

4. מעולם אבל מעולם לא קרה מקרה שבו נותקה שיחה ללקוח כלשהו. אין זו אמת, נקודה!

5. למותר לציין שמכשיר זה, מעולם לא הוחזר לבדיקה מקיפה על מנת לאתר את בעיות שאליהן מלינה הלקוחה.


מוצר:
טלפון סלולרי Nexus5
תמונת משתמש
שם:
iluch
תאריך:
15/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לספק הזה!! רכשתי מכשיר גלקסי S4. המכשיר שבק חיים לאחר יומיים- קיצר ולא נדלק. נדרשו לי שבועיים של ריבים טלפוניים מתועדים ומלאי תסכול ועצבים על מנת לקבל מכשיר חדש. גם המכשיר החלופי התגלה כתקול כבר ביום הרכישה, כל פעולות הג'רוסקופ וחישת תנוע היו תקולים (נבדק דרך קוד טכנאי). הגדרות המכשיר הראו כי מדובר במכשיר בן חצי שנה שעבר התערבות קודמת.
הספק אישר כי המכשירים תקולים שלא באשמת המפעיל.
בנוסף לכך המוקדנים והמוכרים חצופים ומנסים למרוח בתשובות שחצניות.
שלחתי את המכשיר חזרה בדואר שליחים וביטלתי את העסקה.
לעולם לא קונה בחנות זאת שוב.
תגובת החנות:
חוות דעת מוזרה בהחלט. הכי עצוב זה כאשר לקוח אינו שובע מכלום מה שנעשה עבורו במסגרת השרות.

1. לקוח דיווח על תקלה. מכשיר שלו מיד נאסף ע"י שליח מטעם החברה.

2. תוך ימים בודדים נשלחה ערכה חדשה עבורו עם שליח על חשבון החברה.

3. לקוח הודיע בשנית על תקלה אחרת והביא את רצונו להזדכות.

4. המוצר נאסף שוב עם שליח מטעם החברתנו ועל חשבוננו, נבדק ולא נמצאה בעיה כלשהי אך עדיין לקוח זוכה.

אנו שואלים את עצמנו ואת הגולשים, מה לא נעשה נכון ?
מוצר:
מכשיר נייד Galasy S4
תמונת משתמש
שם:
אלברט
תאריך:
13/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין דברים כאלה! פשוט חוויה !!!
קניתי ב-eline מכשיר חלומותיי ( אליו אכתוב בחוות דעת נפרדת),.השירות שקיבלתי היה ידידותי וחם. המוכר מאוד סבלני ואני הפצצתי בשאלות על המכשיר והוא ענה בשניה על הכל !!! למרות שהיו עוד קונים בחנות ,המוכר, קיריל, הקדיש לי זמן ויצאתי מרוצה עד הגג !!! שרות מאוד מקצועי, אדיב וסבלני. התרשמתי אך ורק לטובה ולכל הקוראים ממלית בחום !!!
מוצר:
טלפון סלולרי G2
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply