דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.62
ציון ממוצע
50
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
3
שנה אחרונה
45
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
efrat
תאריך:
14/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר נקסוס 5 משלומי המוכר מסניף תל אביב פשוט מקסים ! התקשרתי כמה שעות לפני כן עם שירות הלקוחות על מנת שישמור לי מכשיר בצד ואכן כך קרה אנדריי המקסים העביר את הפניה לסניף ומיד חזרו אליי..הגעתי והוא קיבל אותי בחיוך וסבלנות ענה על כל שאלותיי עד לדברים הקטנים ביותר
פשוט קנייה מהנה ! בטוח אמליץ לחברים ובטוח אקנה שוב שוב במידת הצורך :)
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
תמונת משתמש
שם:
Vlad
תאריך:
12/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבר טוב המליץ על Eline ועד שלא אמר אפילו לא ידעתי שהם בחדרה. באתי לקראת פתיחה וכבר היו המון לקוחות. המוכר מיד טיפל בכולם כאשר מחלק חיוכים ועוזר לאנשים עם שאלות. פשוט נהנתי מהקנייה. לאחר גילוי Eline ממליץ לכולם.
מוצר:
סנייד ג'י 2
תמונת משתמש
שם:
Evgeny
תאריך:
11/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות שלהם בחדרה טלפון סולולרי Nokia Lumia 920 בנובמבר 2013. ביולי 2014 לפני תום האחריות הופיע פס צק קבוע בצבע כחול על מסך הטלפון. הגעתי לסניף החברה בחדרה והטלפון נבדק על ידי הטכנאי שאמר שהמסך קיבל סדק קטן עקב הפעלת לחץ יתר על המכשיר. כשאמרתי שהמסך לא נראה סדוק והטלפון לעולם לא נפל לי מהידיים, קיבלתי תשובה שאולי התיישבתי עליו פעם. כששאלתי מה אפשר לעשות, קיבלתי תשובה שצריך להחליף את המסך תמורת 500 ש"ח. וזה למרות שהטלפון עדיין תחת אחריות.
מאוד לא מציע לקנות אצלם, החברה מאוד לא אחראית ומאוד לא אמינה.
תגובת החנות:
1. לקוח ניגש לסניף על מנת למסור את המכשיר לבדיקה.

2. כבר בעת המסירה מיד הובחן שמסך סדוק וניתן לראות את זה ללא מכשיר עזר ועל כך נאמר ללקוח.

3. לקוח התחיל מיד "לחפש" אשמים וכמובן "האשמה" העיקרית הינה חנות.

4. התחקירים שביצע הלקוח תוך תשאול ממה זה יכול להיות אינן הוגנות מסיבה שאין נציגנו משתמשים במוצר אלה לקוח בלבד ובמידה רוצה לדעת למה(?), יצטרך לשאול את עצמו.

5. מכאן ניתן לראות באיזו קלות אנו מקבלים תואר מפוקפק של "לא אחראים ולא אמינים" כאשר לקוח בעצמו שובר את מסך של המכשיר שלו.

6.אנו מתנצלים בפני הגולשים מאחר וחברת זאפ אינה מאפשרת לעלות תמונות אשר בוודאות היו שוות יותר מאלף מילים!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Lumia 920
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
10/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף את קהל גולשים כאן במה שקרה לי ולדעתי תסכימו איתי.
לפני פחות מחודש קניתי בחנות של איליין בחדרה נוט 3. הכל טוב ויפה אבל המטען שקיבלתי בערכה הפסיק להטעין את המכשיר שלי. די מתוסכל התקשרתי לשרות לקוחות ודי מהר הובטח לי שישלחו מטען חדש וישן אוכל להחזיר בהזדמות. מענה בהחלט טוב לטעמי, אבל סבלתי להטעין מכשיר משרד דרך הUSB כי הטעינה נורא איטית. יומיים לאחר מכאן יצא בהזדמנות לעבור בחדרה שוב. ניגשתי לחנות ושאלתי אם אוכל לקחת מטען עכשיו? הם בדקו לי מיד ואמרו שמטען כבר יצא בשבילי בדואר אבל אם אני כבר כאן קבל חדש. ככה בלי כלום! מה שכן ביקשו זה פשוט לא לקחת את החבילה ששלחו.
כמובן ששכחתי על כך ואשתי קיבלה את המטען בדואר ומביא לי אותו. התקשרתי שוב למוקד והסברתי שבטעות לקחתי מה שהבטחתי לא לקבל. לא תאמינו מה ענו!!!! "" אם לקחתה אז שיהיה לך להחלפה !!!!!!
עכשיו, רבותיי לזה אני קורה שרות אמיתי! מעכשיו אני שבוי שלהם :-)
תודה לכל צוות איליין, באמת תודה !!!
מוצר:
טלפון סלולרי נוט 3
תמונת משתמש
שם:
itzik
תאריך:
10/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה אדיב ומהיר. הכנסנו מכשיר לתיקון בסניף נשר, ותוך יומיים קיבלנו אץ התיקון. הטיפול המהיר היה חשוב עבורי מאחר והנייד שייך לביתי שהתגייסה. ועל כך אני מודה לכם.
מוצר:
פלאפון 3
תמונת משתמש
שם:
שלומי
תאריך:
10/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשישי לחודש קניתי בסניף סמסונג ס3. התקנתי כמה אפליקציות ונעלמה לי מקלדת בעברית. התיעצתי עם עמיתי, ושמו איזה מקלדת סוויוות משהו אשר ממש לא נוחה. פניתי למוקד שרות. ענה לי בחור בשם אלכסיי ובצורה מקצועית הסביר לי מה לעשות. סך הכל דיברנו משהו כמו 20 דקות וכל הזמן הזה לא הרגשתי ממנו שהוא לא מאבד את סובלנות ובאמת רוצה לעזור. כמובן הבעיה נפתרה ואני מודה לאלכסיי על המסירות שלו.
מוצר:
סלולרי סמסונג ס3
תמונת משתמש
שם:
Moadi
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות ליגאל שנתן לי שרות בשעות שחנות כבר הייתה סגורה. כאשר באתי הוא עמד לצאת אבל הסברתי שאני בא מרחוק. הוא מיד נכנס למצב שלי והקדיש זמן וענה על כל השאלות. יגאל, מהלב, תודה!!!
מוצר:
Mobile 9005
תמונת משתמש
שם:
Pavel Ronen
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתחילת פברואר רכשתי מהם SAMSUNG NOTE3
לפני 3 שבועות שמתי לב שהסוללה של המכשיר התנפחה מאוד והיא גם מתרוקנת תוך שעתיים אפילו ללא שימוש
התקשרתי לשרות של ELINE
נאמר לי שיש להגיע לחנות הקרובה (הבאנתי ששם יחליפו לי סוללה במקום)
אז ב 18.06.14 אני הגעתי לסניף בתל אביב היה בחנות מוכר
הראתי לו סוללה שהתנפחה מאוד והוא אמר "צריך לשלוח למעבדה"
אמרתי לו "אין בעיה תן לי סוללה חדשה ותשלח את זאתי למעבדה"
התקשרתי שוב לשרות לקוחות
ענתה לי בחורה בשם סבטלנה
היא הסבירה לי בחנות אין כרגע סוללה לתת לי אך תוך זמן קצר הנציג שלהם יצור איתי קשר שאני שוב אבוא לחנות.
כיוון שאני יודע ש"זמן קצר" שעניין מאוד יחסי שאלתי את סבטלנה מה נרא לה כמה זמן זה יקח ?
כ 3 ימים היא ענתה לי
עשיתי חישוב פשוט : היום יום רביעי- ראשון הבא זה צריך להגיע .
לא יום ראשון ולא שלישי אך אחד לא יצר איתי קשר
אז ב 24.06.14 בצהריים התקשרתי פעם השלישית לשרות לקוחות.
הפעם ענה לי בחור שאת שמו אינני זוכר.
הסברתי לא את המצב הוא שאל את השם שלי כעבור 5 דקות הוא אמר שלא מאתר נתונים וביקש את IMEI של המכשיר
נתתי לו
הפעם הצטרכתי לחכות על הקו יותר זמן כ10 דקות
הפעם הוא חזר אלי עם המשפט שהרג אותי במקום.
"היום האחראי על הזמנת סוללות איננו נמצא כבר ובגלל זה אין לי כל לתת לך אז נחזור אליך מחר בבוקר" .
לא מחר ולא מחרתיים לא "אחראי הזמנת סוללות" ולא נציג מהשורה לא חזרו אלי.
יום ראשון הבא 29.06.14 הסביבות שעה 10:30 התקשרתי שוב למה שהם לא מתביישים לקרוא לו "שרות לקוחות"
ענתה לי בחורה עם השם אנסטסיה.
פעם נוספת הסברתי לה שאני מאוווד זקוק לסוללה לטלפון שלי בן 4 חודשים
אנסטסיה אמרה "עד סוף היום חוזרים אליך !"
אני יודע שיום זה גם דבר יחסי ובנימוס שאלתי אותה מתי נגמר היום שלך?
היא חשבה דגע וענתה "חושבת תוך שעתיים תקבל תשובה"
היום 8.07.14 עברו עוד 9 ימים
ועדיין אף אחד:
יצרו איתי קשר
לא התנצל ולא שלח שום סוללה.
אני ממליץ לכל מי ששרות לאחר הקניה זה דבר חשוב עבורו להתרחק מ "שרות
-



מוצר:
טלפון סלולרי NOTE3
תמונת משתמש
שם:
Gigi
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה דרך האתר היתה נוחה ומהירה , המשלוח הגיע אפילו לפני הזמן. התשלומים נוחים. אין ספק שבעתיד לא אהסס לרכוש מוצרים נוספים דרך חנות זו.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s3 - 9300 לבן
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
08/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היזהרו !!!

קחו 5 דקות לקרוא כדי לחסוך עוגמת נפש.
למרות שזו חנות פופולרית היזהרו. הכל טוב ויפה עד שיש תקלה.
קניתי מכשיר lg l70 ב 3.7.14 בערב, עם אחריות של רונלייט.
למחרת, עם השימוש הראשוני, כאשר ניסינו לבצע שיחה החייגן נתקע, והיה צורך בכיבוי והדלקה.
לאחר מספר דקות הדבר היה חוזר על עצמו.
פניתי לחנות בבקשה להחליף את הטלפון מכיוון שהמוצר הגיע לא תקין והם גילגלו אותי לרונלייט.
זה היה נכון אם המוצר היה בשימוש והתקלקל, אך מדובר במוצר פגום מהאריזה.
בתור לקוח לא צריך לעניין אותי של מי האחריות כשמדובר במוצר פגום.
זה משנה רק אם התקלקל לאחר שימוש, ולא כך הדבר.
אפילו הצעתי לקנות במקומו lg g2, אך לא היה עם מי לדבר – קיר אטום.
מחברה פופולארית שמכבדת עצמה אתה מצפה להחליף ולהחזיר בעצמה ליבואן ולא לגלגל את זה עליך.
אין לי בעיה עם זה שיש תקלות – זה קורה, אבל אם מוכרים לך מוצר פגום מלכתחילה, זו אחריותם להחליף לך למוצר תקין.
מעולם לא נתקלתי בדבר כזה בחנות אחרת שעובדת עם יבואן – תמיד החליפו בלי שאלות.

קניתי שם מספר פעמים בעבר וזו הפעם האחרונה.
ברשתות רציניות יש שירות שדואג להחלפה בלי שאלות.
עדיף לשלם 100 שקלים יותר ולא להתקע.
אני יודע שיש ביקורות טובות – אבל זה לא חוכמה כשאין בעיות.
אני מציע לכם לחשוב היטב מה יקרה אם תקנו מכשיר פגום מהאריזה ב-3000 שקל, והתשובה היחידה היא לשלוח למעבדה ולקבל אותו לאחר מספר שבועות.

יובל
תגובת החנות:
לחנותנו מבחר עשיר של מוצרי סלולר.

בנוגע למקרה הספציפי:

1. ללקוח הנ"ל הייתה בחירה לרכוש מכשיר אשר מיובא ע"י איליין או מכשיר של יבואן(יקר יותר).

2. במעמד המכירה הוסכם בין הלקוח לבין המוכר שבמידה ובוחר מכשיר מיבואן הרשמי, אליו לפנות לשרות אך ורק ליבואן. כמו כן נמסרו לו כל פרטי התקשרות אליו.

3. לקוח בעצמו בחר לרכוש מכשיר של יבוא הרשמי וכאשר נתקל בתקלת תוכנה במקום לפנות לתמיכה של יבואן בטלפון, מיד פנה לחנות.

4. מסיבה שלחנות אין סמכות לבצע כל בדיקה על מכשירי יבואן רשמי, התבקש הלקוח ליצור מולם קשר טלפוני.

5. היות והוסבר ללקוח למי אליו לפנות (הרי המכשיר שקנה היה חדש וארוז הרמטית) אנו לא מבינים על מה מלין.

6. בסופו של דבר ההחלטה לרכוש מכשיר מיבואן רשמי הייתה החלטתו בלבד וידע מראש למי לפנות הוא בחר להתקיף את חנותנו, כאשר האחרונה לא הייתה מסוגלת לספק לו מענה וזאת על פי הנחיות של חב' רונלייט דיגיטל - היבואן הרשמי.
מוצר:
טלפון סלולרי g70
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
07/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למחרת ביצוע ההזמנה בזאפ התקשרו אליי מהחנות והודיעו לי שהטלפון מוכן ושהם שומרים לי אותו בצד לאיסוף עצמי כבקשתי. למחרת הגעתי לחנות והודיעו לי שאין להם את המכשיר. כשניסיתי להבין מדוע אמרו לי לבוא לקחת את המכשיר שהם שומרים לי בצד כשבפועל לא שמרו לי מכשיר, התרגזו עליי שאני מרים את הקול ושאין מה לעשות. לאחר שהתעקשתי הבטיחו לי שישלחו לי עם שליח שיגיע תוך יומיים אך הדבר כלל לא בוצע. כשהבנתי שהכל מסכת שקרים ביטלתי את ההזמנה. זה בוצע במהירות
תגובת החנות:
אנו מצרים על קיום המקרה ומתנצלים בפני לקוח.

אכן נכון שהזמין טלפונית (אך לא שילם). בטעות אכן נשמר לו מכשיר אך לא בצבע הנכון.
לאור הכרתנו בטעות הנ"ל, הוסבר ללקוח שישלח המכשיר בצבע הנכון אליו עם שליח על חשבון החברה ברגע שצבע זה יהיה זמין לה.

יום למחרת לקוח הנ"ל ביטל את הזמנתו מסיבה שנציגנו עדכנו אותו שמכשיר המבוקש יסופק אליו מחר.

אנו מכירים בטעות ומתנצלים אליה.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
Juda
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים זולים וגם שרות מצויין. אני מרוצה מהכשיר חדש והגישה המקצועית בחנות של נריה אשר מכר לי אותו. מאוד מומלץ למי שרוצה גם לחסוך וגם לקבל תמורה מצויינת לכסף שלו.
מוצר:
mobile G2
תמונת משתמש
שם:
יפתח
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחדרה סלולרי חדש. קיבלתי יחס טוב ושלמתי מחיר הוגן. דאגו להסביר לי על איך לעבוד עם הסלולרי כי הישן היה עם המקשים. אני מרוצה מהקנייה.יפתח.
מוצר:
טלפון סלולרי 9300
תמונת משתמש
שם:
עוז אדרי
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עובדי החנות שירותיים מאוד ואדיבים במיוחד. למרות שיש תור די ארוך והתקלות מגוונות, הם שומרים על חיוך ועל רמת שירותיות גבוהה במיוחד.
קיבלתי שירות בשני סניפים שלהם - חיפה וחדרה.
בסניף בחיפה העובדים לא התייאשו עד שהצלחתי לאמת את התקלה איתם, וזאת למרות העומס ושעת הסגירה. כמו כן הם המליצו לי על אופן הטיפול היעיל ביותר.
בסניף בחדרה העובדים אימתו את התקלה ואף דאגו שמנהלת הסניף תשמע בעצמה את התקלה כדי לייעל ולזרז את הטיפול בה.
ברצוני לשבח במיוחד את מנהלת סניף חדרה שדאגה להסביר את תהליך הטיפול ואף הבטיחה לזרז אותו ככל האפשר ולעדכן בהתאם.
יתרה מזאת הבנתי שהיא מסיימת את תפקידה בימים הקרובים, ולמרות זאת קיבלתי ממנה שירות ברמה מצויינת, וכשהבעתי את שביעות רצוני היא הסבירה שזה חשוב לה מאוד, ושהיא הייתה שמחה שזה יעבור הלאה - כמובן לאו דווקא בשבילה, אלא בשביל הרשת, ולכן הערכתי זאת מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
uri
תאריך:
04/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לציין לטובה את שרות הטכני של eline !!! קניתי טלפון נייד באפריל ולפני כשבוע הפסקתי הרמקול הפסיק לעבוד. המכשיר נמסר בסניף בתל אביב. מנהל חנות שלומי התחייב לדאוג שתיקון לא יקח זמן רב. הבטיח וקיים !!! שלושה ימים לאחר המסירה התקשרו ממוקד של חברה ועדכונו אותי שטלפון בדרכו לסניף מתוקן. המכשיר תקין ועודב מצויין. אני מודה לשלומי על יחס אנושי ועמידה בהתחייבות שלו! ככה נראה שרות אמיתי!
מוצר:
Smartfone Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
עינת
תאריך:
04/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי בעקבות המלצה של ידידים אשר קנו לפני כמה חודשים גלקסי באיליין נשר. באתי ולא התאכזבתי. המוכרים קשובים ללקוחות והכל נעשה בחיוך רחב. ההרגשה שאכפת להם באמת. תוגה מיוחדת לאור על סבלנות ורצון לתת שרות.
מוצר:
טלפון סלולרי 9300
תמונת משתמש
שם:
סימה
תאריך:
03/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה שיש אתר זאפ. בזכותו חסכתי הרבה כסף. נכנסנו לחנות איליין בירושלים וקנינו שני מכשירים ואז התברר שהם עושים הנחה על טלפונים ישנים וכמובן החזרנו. קיבלנו גם שרות טוב ממוכר וגם מחיר מצוין שלא ציפינו לקבל. אז לכולם, אני מאוד ממליצה!
מוצר:
טלפון סלולרי 9195
תמונת משתמש
שם:
miro
תאריך:
03/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים מקסימים !!! לא ציפיתי בהחלט ליחס אדיב שכזה. גם עזרו בבחירת המכשיר וגם לא היססו לתת הנחה. אמרתי לעצמי שאני חייב לציין לטובה את התנהלות של החנות כי בהחלט מגיע להם צל"ש!!!
מוצר:
Smartphone G2
תמונת משתמש
שם:
vadim
תאריך:
02/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון נייד בתאריך 23.6.14 למחרת התקשרו בקשר להזמנה ונאמר שהכל יטופל ועד 7 ימים נקבל משלוח בדואר, גם בקשנו סכום לחלק לתשלומים.
היום כבר 2.7.14 עוד לא קיבלנו (הטלפון היה הוזמן ליום הולדת בת) אפילו הודעה מדואר וכל יום אנחנו מפתיחים לילדה שמחר ... בנוסף במקום חיוב בתשלומים קיבלנו חיוב מלא. לאחר שיחה עם נציגה
הפתיחו שיטופל -עדיין לא...
מוצר:
טלפון סלולרי Sony Xperia S
תמונת משתמש
שם:
Ilan
תאריך:
02/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ישירות את הטלפון מהחנות אחרי מספר טלפונים שרכשתי מהם בעבר.
אחרי פחות משנה בתקופת אחריות הטלפון ספונטאנית איבד את ה EIMI ונמסר להם לתיקון. מהמעבדה הראשי פנו אלי שזה מצריך החלפת BOARD במחיר כחצי מטלפון חדש. המוכר בחנות הסביר לי שזו תקלה נדירה שלא מכוסה באחריות ושלח אותי עם "מצטער" . כחנות שמוכרת כל כך הרבה טלפונים ואני כלקוח שלהם עם מספר רכישות, הייתי מצפה לשרות אחר ואם זו אכן תקלה כל כך נדירה, שיתעלו על עצמם ויציעו תיקון במחיר עלות ולא מעל 500 ש"ח. בקיצור אני כך כך מאוכזב אבל לפי ביקורות שקראתי עליהם ,יש הרבה נפגעים שמטורטרים ולא מקבלים את השרות שהיו צרכים.
האתר של זאפ בדירוג שירות מראה שרבע מהמתלוננים על שירות לקוחות הם כאילה שנפלו על שירות תיקונים. הדיווח מעוות שכן שירות לקוחות בזמן מכירה הוא אצל כל ספק יהיה הטוב ביותר והמבחן הוא שירות תיקונים. ראו הוזהרתם
תגובת החנות:
1. מר אילן, מבין שהתקלה אינה במסגרת אחריות יצרן.

2. מובן לנו שמה שקומם את מר' אילן זה המחיר שהוצע לו, עם זאת היות וחלפנו הינם חדשים בלבד, מחירם גבוהה מההצעות על חלפים שבשוק אשר מקורם אינו ידוע.

3. כמובן שרצוננו לספק שרות ברמה גבוהה ביותר אך אין זה אומר שזה יעשה תוך שימוש בחלפים זולים ולא איכותיים.
מוצר:
טלפון סלולרי s3
תמונת משתמש
שם:
הילה
תאריך:
02/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נהד. החברה יודעים גם למכור וגם לתת שרות !!! הנציג שלומי, דאג ללוות אותי עד לרכב ולסנכן את הדיבורית, אגב אשר עובדת נפלא. ממליצה בחום !!!
מוצר:
דיבורית K100
תמונת משתמש
שם:
בוריס
תאריך:
01/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כמה ימים מכשיר סלולרי ב-E-LINE בחיפה. שילמתי והלכתי. אתמול חיברתי מכשיר למחשב והוא הראה שיש בו רק תמונות למרות שעשיתי גם צילום וידאו. בדקתי באינרנט ושאלתי גם חברים ולא הייתה תשובה איך לעזור לי.
היום התקשרתי לשרות לקוחות ודיברתי עם בחור בשם נועם. תוך דקה סידר לי הכל, הסביר על פרוטוקולים של מצלמה ומדיה ואיך לבחור אותם. בסופו של דבר הכל עובד יפה ואני מרוצה לדעת שחנות E-LINE מאוד מקצועית! אפילו יותר ממה שחשבתי. בכל מקרה אני דואג לספר לכולם שזה מקום טוב לקנות טלפונים.
מוצר:
פלאפון ג'י 2
תמונת משתמש
שם:
Gadi
תאריך:
30/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהו נקסוס השני שאני קונה ב-eline. אני נאמן לחנות בגלל מחיר מצויין והגישה שהם באים לקראת הלקוח. מכשיר הבאה, מקווה שגם נקסוס אקנה אצלם !!
מוצר:
טלפון Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
29/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז תחילה נתחיל בזה שאני מבאר שבע , והחנות הקרובה אליי היא בתל אביב - משמע שעתיים נסיעה.
אני הייתי מעוניין ב LG G2 לבן ואדגיש את ה*לבן* שרק בגללו בחרתי לקנות באי-ליין כיוון שבשאר החנויות שהיו בזאפ לא היה את המכשיר בצבע לבן.
לפני שיצאתי לתל אביב דיברתי עם נציגת שירות בשם אנסטסיה ושאלתי אותה אם יש בסניף את המכשיר בצבע לבן והיא אישרה לי שאכן יש את המכשיר בצבע לבן , וביקשתי ממנה לשמור לי אותו , היא אמרה לי שזה בוצע וכשאגיע אוכל לקנות את המכשיר . יצאתי לתל אביב ואחרי שעתיים של נסיעה מתישה הגעתי לחנות. כשהגעתי המוכר התייחס אליי ול 2 הלקוחות השניים בזלזול , לא הראה בנו התעניינות והיה עסוק בלפטופ , 3 לקוחות בחנות ואנחנו מחכים רבע שעה כדי לקבל שירות . בקיצור , הוא התפנה אליי ושאל מה אני צריך , אמרתי לו שיש לי בשמירה מכשיר מהדגם G2 בצבע לבן 32 ג'יגה בייט , הוא בדק ואמר שלא קיים , יש מכשיר אחד והוא שמור לגברת אחרת . בסופו של דבר בשיא האכזבה חזרתי עם מכשיר מכוער בצבע שחור כיוון שלא הייתה לי ברירה והייתי חייב את המכשיר למחר . המוכר התעקש על זה שלא הגיע אליו שום בקשה לשמירת מכשיר בצבע הזה והויכוח היה לשב .
בנוסף קרתה לי סיטואציה שהגעתי עם סכום כסף נמוך ב 60 ש"ח מהמחיר המלא , ועכשיו כשחזרתי הבנתי שזו הייתה חנות גו מובייל שאישרה לי את ההנחה ולכן נוצר בלבול אבל בסופו של דבר שילמתי את המחיר המלא והשיחה השנייה שלי שהייתה עם אנסטסיה נסגרה במילים האלו : " אני לא יכולה לעזור לך , אין מה לעשות , עכשיו אני סיימתי לעבוד וגם העובד בסניף מסיים עכשיו לעבוד , להתראות"
םשוט בושה וחרפה. אני מצטער על כל רגע שקניתי והתקרבתי למקום הזה. לא ממליץ לאף אחד להיות במקום הזה ובטח שלא לקנות בו
תגובת החנות:
1. הנ"ל מעולם לא ניהל עמנו שיחה לגבי שמירה של מכשיר כלשהו ורכש מכשיר כאשר כבר היה בחנות.

2. כפי שניתן להבין מחוות דעת, כותב חוות דעת, ניהל שיחות מול חנויות נוספות וכנראה התבלבל ועם מי הוא סיכם לשמור מוצר אין ביכולתנו לדעת.

3. מה שבטוח ידוע זה שלקוח הנ"ל החל ויכוח עיקש בחנות ובסוף קיבל החלטה לרכוש.

4. נשאלת שאלה, על מה הוא מלין? אולי עדיף שיבדוק את עצמו כי לרוב הבירורים שלו לחנויות שונות הוא בלבל את עצמו.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply