דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.63
ציון ממוצע
52
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
1
6 חודשים אחרונים
12
0
3
שנה אחרונה
47
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
eden
תאריך:
02/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה ומהיר. נותן את כל המענה שצריך ומעבר.
בוודאות אבוא לרכוש מוצרים בעתיד.
נראה שהחנות מציאה מגוון של מוצרים מעולים
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
Pavel וGalya
תאריך:
01/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון שנמכר כחדש היה בקופסה שפתחו אותה מקודם לפי המדבקות הכפולות שהודבקו מעל למדבקות המקוריות.

כמו כן, לאחר פתיחת הקופסה, הטלפון כבר היה עם מדבקת מגן זכוכית. לפי הנסיון מהעבר, זה מעיד על זה שהטלפון יצא מהמעבדה של Samsung.

הקופסה היתה מלוכלכת.

כל מה שנאמר ליעיל מצביע על כך שהטלפון שנמכר כחדש הוא טלפון לא חדש.
תגובת החנות:
1. הבדיקה שנערכה בעקבות פנייתו של מר' פבל גילתה שקיבל מכשיר חדש לחלוטין כאשר אליו יצא בעודו סגור ואטום.

2. הבדיקה גם מאשר שמכשיר המדובר היה בחזקת חברתנו פחות מ-48 שעות לפני יציאתו ללקוח, כמו כן, מרבית מכשירי סמסונג היום מסופקים עם מגני מסך מודבקים (ע"י היצרן) וללא תשלום.

3. הדאגה הראשונית לטעות מצדנו בתום הבדיקות פגה וכאשר גילינו של מר' פבל כבר הספיק "לומר את דבריו" גם לחנות אחרת אשר גם שם המוצר שקיבל לא היה לרוחו ולהן הציטוט של חוות דעת על חנות אחרת.
"תיאור חווית הקנייה:

"המוצר הגיע תקול, באריזה ישנה ומלוכלכת, האריזה של המכשיר היתה פתוחה והיו..... "

נשמע מוכר, לא?

4. בכל מקרה, אין אנו כובלים כל לקוח וביכולתו של פבל היה להחזיר את המוצר מיד אך פבל בחר שלא לעשות זאת!!!
אנו שואלים, אם דבריו נכונים, למה לא להחזיר?!?!?





מוצר:
Galaxy Note 3 9005 Note 3
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
31/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מדהימה.
קניתי את המכשיר עבור אמא שלי (שלא יכלה להגיע איתי לחנות).
המוכרים היו אדיבים מאוד, ענו על כל השאלות והרשאות לי את כל האופציות.
שירות מצויין

חווית קניה מצויינת.
מוצר:
טלפון נייד BASIC SMARTPHONE 4
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
31/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לפני כ-10 חודשים. לפני כחודש וחצי (כ-9 חודשים אחרי רכישה, כשהמכשיר עדיין באחריות) התרחשה בו תופעה מוזרה: לפתע הוא איבד קשר עם כל תקשורת סלולרית. לא מוציא ולא מקבל שיחות, ואין נתונים לנייד ע"י רשת סלולרית (עובד רק ב-wifi).
ניגשתי לאיליין כדי שיטפלו, מאחר והמכשיר עדיין באחריות. רק אחרי 14 יום שהמכשיר אצלם במעבדה, כשאני מתקשר מדי יום ובכל יום דוחים אותי למחר, לבסוף בטענות ותואנות שונות הסבירו שהמכשיר חטף מכה (לא היה ולא נברא) ושיש עליו סימני מכות וחבלות (חבל שאין אופציה להעלות צילום של המכשיר הנקי כמו חדש, והממוגן מכל הכיוונים במגן מסך ומגן אחורי) ושאיאלץ לקנות מכשיר חדש.
לא רק זה - בעורמה ניסו "לבוא לקראתי": מוכנים להעמיד לרשותי זיכוי של 300 ש"ח אם אקנה מכשיר חדש... {מקווה שמובן פה הניסיון לעשות עלי "סיבוב נוסף" בשיטת "מצליח"}.
בקיצור - אין אחריות באיליין. אחרי בירור במעבדה חיצונית - הבנתי שתקלה מסוג זה היא כתוצאה ממכשיר "מחודש", ולא חדש. מכשיר ש"טיפלו בו". (אני קניתי בתשלום מלא מכשיר חדש, כך לפחות חשבתי).
אז אם בא לכם לעשות עסק עם מי שלא מכבד אחריות....
רק תקוו שלא תצטרכו אותם בהמשך כי הם ידאגו להוציא מכם עוד כסף, והרבה.
* אני מוכן בכל רגע נתון להעלות תמונות של המכשיר הנקי ממכות.
מוצר:
טלפון סלולרי - כיבוד אחריות G2
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
30/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנדריי נתן שרות פרונטלי עם סבלנות ועם הסבר מלא.
עזר לנו במקביל לרכישתנו הנוכחית גם למסור את הנייד לתיקון.
אדיבות סבלנות ואוזן קשבת כמו שצריך.
תודה רבה.
מוצר:
טלפון סללורי G2
תמונת משתמש
שם:
tom.dani
תאריך:
30/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר- תוך יום אחד הגיע מוכן לרכישה, הגעתי קניתי וסיימתי תוך דקות ספורות, המכשיר עובד נפלא תקין יפה ואני ממליץ בחום על החנות!
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
מאור ועחיגעי
תאריך:
30/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר נקנה בחנות, השירו בקניה היה בסדר.
גם השירות הטלפונו של לפני הקניה היה ברמה טובה.
לאחר כ 3 חודשים שמתי לב שהסוללה כבר לא מחזיקה כפי שהחזיקה בהתחלה, התקשרתי לחברה שהיו אדיבים ומסרו לי שיש אחריות חצי שעה על הסוללה ושאני מוזמן להגיע למעבדה עד 19:00 ויחליפו לי את הסוללה ללא עלות.
הגעתי אתמול לחנות בשעה 17:25, לפני היו חבורה של צעירים ומוכר אחד בדלפק (!), תוך כדי שאני מחכה לתור שלי החנות מתמלאת בלקוחות שמחכים גם בחוץ מפאת חוסר מקום.
המוכר היה אדיש לכמות האנשים שבחנות ולאחריות שיש לו, והיה עסוק במשך כעשרים דקות בהדבקת כיסוי מסך למכשיר שלפניי, הוא מאוד יסודי יש לומר. חיכיתי בסבלנות לתורי.
ב 17:50 המוכר סיים עם מלאכת ההדבקה והתפנה אלי, לקח פרטים ומסר את המכשיר לבחור מהמעבדה שבדיוק הגיע אליו.
להפתעתי, הבחור מהמעבדה שהיה אדיב יותר מהמוכר האדיש, ציין שהטכנאי עובד עד 18:00 וכנראה לא יספיק להחליף את הסוללה היום. הסברתי שאני רק צריך החלפת סוללה תחת האחריות, לא תיקון מכשיר, זה בטח לוקח כמה דקות. הוא הבטיח לבדוק עם הטכנאי.
הלכתי לדרכי וחזרתי לאחר חצי שעה ואז מסרו לי את המכשיר ונאמר לי שהטכנאי הלך והסוללה לא הוחלפה, לכן עלי לבוא שוב ביום אחר.
במקום לבלות ערב בבית עם המשפחה והילדים בזבזתי קרוב לשעתיים כולל הנסיעות עקב אדישות של המוכר וחוסר גמישות של הטכנאים.

עם טיפה התחשבות ושרותיות, אפשר היה לשים 2 אנשי שירות בדלפק בשעות אחה"צ העמוסות במקום מוכר אחד שהא גם יועץ, גם מוכר, ובעיקר משקיע את מירב זמנו בכשרון של הדבקת מגני מסך ללקוחות, ובבכך מונע מאחרים לקבל שירות.

דבר שני - אפשר לשאול את הלקוחות עבור מה הגיעו - אם עבור קניה של מכשיר/ מוצר אז שיחכו בסבלנות לתורם אבל אם לקוח מגיע למסירת מכשיר במעבדה, מדוע הוא צריך להמתין כעשרים דקות לסיום ההדבקה של המדבקה?! אפשר להקדיש דקה וחצי ולשים את המכשיר בתיקון, הרי גם ככה אני צפוי לחכות לא מעט עד שיתוקן.

רמת השירות שקיבלתי נמוכה מאוד, לא חושב שאקנה שם יותר, אלא אם כן יגדילו את כמות המוכרים והם יהיו יותר אדיבים ומתחשבים.
תגובת החנות:
1. ראשית אנו מוחים על ציניות מופרזת בחוות הדעת.

2. שנית, נאמר למר' מאור ועחיגעי ששעות עבודה של מעבדה עד 17:30 ותוך הומלץ לו לבוא הרבה לפני מועד זה ומר' מאור הגיע בשעה 18:15.

3. שלישית, הביקורת על יחס ותשומת לב הרבים אשר מעניק המוכר הוצגו כאן כדבר שלילי וזה פשוט מבזה.

4. יצוין שמוכר היה אדיב למר' מאור ועחיגעי אך האחרון הפגין התנהגות בריונית ואינה ראויה לאדם.

5. שוב, אנו מצרים שיחס אדיב ותשומת לב הרבה שאנו מקדישים לכל לקוח (!!!) מוגדרת על ידי מר' מאור רמת שרות נמוכה.

מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
יהונתן
תאריך:
29/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולרי ברשת ELINE בסניף תל אביב.
באמת שהשירות היה על הכיפאק נעים וענייני והמליצו לי על מכשיר שהתאים לדרישות שלי ולא דחפו לי משהו שלא מתאים לי.
בנוסף באתי אחרי כמה ימים לשאול כמה שאלות לגבי המכשיר וענו לי על הכל בכיף ונתנו אחלה שירות גם אחרי הקנייה.
מוצר:
טלפון סלולרי S4
תמונת משתמש
שם:
anton
תאריך:
29/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נמוכר בחנות היה נחמד,הראה שאכפת לו, והקשיב למה שאני רוצה.באמת נהנתי מיחס קשוב והמקצועי. הוא גילה ידע רב וידע לייעץ בבחירת המוצר שקניתי. יצאתי מחנות עם הרגשה טובה ובטוח שכאן אקנה בעתיד.
מוצר:
Smatphone Note 3 Neo
תמונת משתמש
שם:
Roby
תאריך:
28/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי בטלפון עם בחורה נחמדה ומאוד אכפתית בשם גיל.
שאלתי שאלות האם המכשיר במלאי והאם הוא כולל רשימה של פרטים שחשובים לי.
גיל ביקשה לברר ולאחר זמן חזרה עם תשובה חיובית.
אני יכול לאשר לאחר שקיבלתי ובדקתי את הטלפון שסוף סוף קיבלתי מה שרציתי.
אני מציין זאת כי כבר החזרתי שלוש פעמים טלפון שקניתי באתרים אחרים ונאלצתי לשלם מכיסי את הוצאות המשלוח חזרה של המכשיר בתוספת אישור מסירה!

הטלפון הגיע מהר מאוד, פחות ממה שהאתר מצהיר.
שלחו לי מייל עם מספר הרשום של החבילה ויכולתי לעקוב אחריה.

אני שמח ששוחחתי עם גיל שהראתה סבלנות ואמפטיה.
פשוט קנייה מהנה ! בטוח אמליץ לחברים ובטוח אקנה שוב שוב במידת הצורך
מוצר:
טלפון סלולרי סמארטפון Galaxy S4 GT-i9505
תמונת משתמש
שם:
חינן
תאריך:
24/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולרי (הזמנה בטלפון) - הגיע באיחור קל (לא נורא).
הקופסא הגיע מהדואר עם מעיכה קלה-פתחתי וניסיתי להדליק\להטעין. לא נדלק ולא נטען. התקשרתי לחברה ונאמר לי שאם אני רוצה להחליף\לתקן עלי לשלוח את המכשיר בדואר או להגיע לסניף חדרה-היות והיה לי דחוף עזבתי את העבודה ונסעתי לחדרה. המכשיר הוכנס לטכנאי במעבדה. יצאתי לכמה דקות וכשחזרתי חיכו לי שני טכנאים. הדבר הראשון שאמר לי אחד מהם הוא - "אתה דפקת את המכשיר -יש עליו דפיקה - להחליף לך כבר לא נוכל". אני חייב לציין שהייתי בהלם מוחלט מכיוון שהמכשיר אצלי לא קיבל לא מכה קלה ולא קשה לא יבשה ולא רטובה. קיבל טיפול עדין ורך ללא דופי. אמרתי להם "איך זה יכול להיות? אצלי הוא לא קיבל שום מכה"-נזכרתי שהיתה מעיכה קלה בקופסת הקרטון כשהוצאתי את החבילה מהדואר. - ציינתי זאת שמה המכשיר נדפק במשלוח-טכנאי אחד הגיב - "לא יכול להיות שדפיקה כזו נגרמת מהדואר ומפה המוצר יצא מושלם" - הטכנאי השני שהיה נראה לי גם הבכיר והאחראי הוסיף "אם זה נגרם בדואר אז תברר איתם" - בקיצור אחד רמז\האשים אותי שאני גרמתי לדפיקה הזו (בעצם קרא לי שקרן) והשני שלח אותי ל"מר פופטיץ" מהדואר שיטפל בי. בכל מקרה הם החליפו לי מטען (המקורי בחבילה היה פגום) ושלחו אותי משם. בקיצור תשפטו אתם אם זה שירות סביר\הגיוני או לא. לי היתה חוויית קנייה לא מוצלחת ולא נעימה - בפעם הבאה אחפש חנות אחרת
תגובת החנות:
1. מר' חינן הזמין את המוצר וקיבל אותו במשלוח.

2. לאחר פנייתו נבדקו בצילומי הבטחה את אריזתו וחבילה נראתה שלמה ותקינה בעת העברתה למשלוח בדואר.

3. מכל המסופר על ידי מר' חינן נראה תמוהה לחלוטין שהוא לקוח חבילה אשר ניזוקה מהדואר ולא מחזיר אותה מידית אלה לוקח אותה (!).

5. לצערנו, בהחלט קיים סימן של מכה על מוצר חדש אשר הוחזר חיזקתנו וכזה שלא היה שם קודם טרם המוצר נשלח למר' חינן.
מוצר:
טלפון סלולרי moto g
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
23/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית כן ירבו נותני שירות כאלה שרות אדיב מהיר והכי חשוב מקצועי עם המון סבלנות והבנה מחירים זולים ואמינות ברצוני גם לציין לשבח את השירות הטלפוני של מרכז ההזמנות ....אפשר ללמוד מימכם תודה רבה ....
מוצר:
טלפון סלולרי lg2
תמונת משתמש
שם:
serdes
תאריך:
23/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות מהיר ויעיל. התקשרו אלי מיד אחרי שביצעתי את ההזמנה ווידאו שמה שהזמנתי אכן תואם את צרכי. החבילה יצאה באופן כמעט מיידי. מחיר הוגן.
מוצר:
טלפון סלולרי s3 mini
תמונת משתמש
שם:
hadarst
תאריך:
22/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר מאוד, מוצר טוב כמו שהבטיחו.
הגיע ארוז יפה, התקשרו לוודא שהגיע אלי. כשהתקשרתי לשאול משהו, ענו בסבלנות ובצורה אדיבה
מוצר:
טלפון סלולרי s4 mini
תמונת משתמש
שם:
ניב
תאריך:
22/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן. קניתי מספר מוצרים ואין טענות. הגיע כיסוי בצבע לא מתאים והבטיחו להחליף. שירות הלקוחות מצויין - התקשרו כדי לוודא שאני מרוצה.
מוצר:
סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
ana
תאריך:
22/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות הלחץ שהיה בחנות מנהל חנות נתן לי המון תשומת לב ושרות אישי. הוא היה אדיב מאוד והקפיד עד לפרט הקון ביותר. חווית קנייה בהחלט מהנה! תודה וממליצה!!!
מוצר:
טלפון סלולרי 9300
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
21/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בחדרה . ביררתי על סמארטפון Galaxy s4. הדליקו אותו הדגימו. בייתי מסופק שהכל שהכל בסדר וקניתי. הצוות מוכרים פשוט תותחים. נחמדים ואכפתיים!
יודע שהם יעזרו לי בכל בעיה!!!
מוצר:
סלולארי 9500
תמונת משתמש
שם:
adva
תאריך:
21/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי סיור ארוך בחנויות שונות בעיר.
כשנכנסתי לeline שלומי הקשיב למה שביקשתי ומיד קיבלתי את הדגם שרציתי בצבע שרציתי.
מומלץ בחום!!!
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 5
תמונת משתמש
שם:
eli
תאריך:
19/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בתיאום מראש לאחר שבוצעה הזמנה למכשיר
קיבלתי יחס מהיר ומענה לכל שאלה שהיא.
שירות מצוין ואדיב.
הייתי קונה שם שוב.
נקנה מוצר מהמם של HTC
מוצר:
טלפון סלולרי ONE M8
תמונת משתמש
שם:
דינה
תאריך:
17/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחרו לי בeline פלפון Samsung S4 עם סוללה מסדרה BD1D מוכרת כעלולה להתפוצץ !!
מייד אחרי קניה שמתי לב שהמחשיר שקניתי מתחמם נורא וסוללה נגמרת תוך זמן קצר מידאי.
כאשר הגעתי לסניף , אמרו שהחימום בגלל שדגם חזק וזה בסדר, למרות שהסברתי שהוא "רותח" אחרי 15 דקות עבודה ודורש טעינה פעמיים ביום.
הניחו שזה אולי בגלל עידכון גרסת android ואז איפסו והתקינו אותה מחדש.
גם אמרו במידה ובעיה ונשארת לחזור לסניף ,אז ישלכו את המחשיר לבדיקה.
כאשר שאלתי אולי בעיה בסוללה, ענו לי שהיא בסדר גמור.

אז שחברים בעבודה אמרו לי לבדוק סידרה של סוללה, ככל שמזמן פורסם שיש סידרה שמסוכנת וחייבים להחליף אותה במיידי- פה נפל לי אסימון לבדוק סידרה והיא אכן ברשימה שחורה: BD1D

הלכתי בסוף למרכז שרות Samsung והחליפו לי את הסוללה.

אני מאוד מאוכזבת מ eline שמחרו לי מחשיר עם סוללה מתנפחת ומסוכנת ולא אמרו מילה על זה למרות כל סימנים שהצאתי .
חבל על הזמן, כסף וכאב ראש שקיבלתי מזה!
תגובת החנות:
1. כפי שנאמר לדינה היקרה, אין אנו חלק מייצור של רכיביו של מכשיר.

2. מעולם לא היה ידוע לנו שיש בעיה כלשהי עם סוללות הנ"ל ואין היצרן, חברת סמסונג הודיע לנו על כך.

3. ל-ELINE לא הייתה אפשרות לדעת בדבר סוללות תקולות וכאשר הדבר פורסם בתקשורת, נעשה בכל על מנת להחליף סוללות לכל מי שהיה צריך.

4. אין זכינו להערכה מגב' דינה גם כאשר החלפנו לה סוללה.

5. כנראה אין ביכולתה של גב' דינה להבין ולהפנים שחברתנו סה"כ חנות ולא היצרן, אבל, העיקר שאצלה בכל בסדר עכשיו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9505
תמונת משתמש
שם:
Miri
תאריך:
17/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד נוח ודי מהר הצלחתי לעשות הזמנה. בבוקר שאחרי יצר עמי קשר נציג של חברה וידא שכל הפרטים נכונים והבטיח שמשלוח יוצא באותו יום ותוך שבוע המוצר אצלי. בעצם המשלוח תוך שלושה ימים היה אצלי. הכל תקתק כמו שעון ולמרות שחחשתי להזמין דרך האינטרנט על חברה זו אני כבר סומכת. חשוב להוסיף, הם גם נותנים תמיכה מצויינת בטלפון! אני מאוד ממליצה לכם.
מוצר:
Galaxy 3 ן9300
תמונת משתמש
שם:
guy.tavo
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח הגיע מהר. בקופסא חסר מטען.
כתבתי אימיילים, השארתי הודעה. כלום לא עזר.
החברה לא עונה לפניות, ונאלצתי לקנות מטען בעצמי.
המנעו מקנייה בחנות זו.
תגובת החנות:
1. אנו מצרים על כך של' Guy לטענתו לא קיבל מטען בערכה. זה לא סביר אך יתכן וזה כך.

2. מר" Guy, מעולם (!!!) לא פנה אלינו בטענה שלא קיבל מטען ונודע לנו על כך אך מחוות דעת זו.

3. מרגע שהדבר התוודע לנו, מיד נשלח מטען ללקוח בלי בירורים כלשהם.

4. בשיחה מול מר' Guy הוא הודה לנו על שרות והביע רצון להסיר את חוות הדעת אך כנראה שלא היה לא זמן לכך.

5. אנו בטוחים שהתנהלותנו במקרה הנ"ל מצביע על טיב ואיכות בשרות שאנו מספקים.

מוצר:
טלפון סלולרי One
תמונת משתמש
שם:
Mathan
תאריך:
15/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר שקניתי נרטב, והפסיק להיטען. דיברתי עם שרות לקוחות ולשחתי לבדיקה. נתנו לי מחיר הוגן לתיקון והסכמתי. תוך פחות משבוע טלפון חזר ועובד. אין לי כל טענה ,בהחלט שרות טוב במיוחד הטכני.
מוצר:
Mobile phone G2
תמונת משתמש
שם:
לבב
תאריך:
15/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המתנתי הרבה זמן עד שמחיר הפך להיות נכון ואז נשאר רק לבחור איפה לקנות. התקשרתי למספר חנויות. לחלק היו מכשירים אך לא ידעו לספר לי אליו ולחלק כלל לא היו וניסו "לשדרג" אותי למשהו אחר. חייגתי לE-LINE והבנתי שחברה האלה מבינים עניין. בצורה מקצועית מאוד ידעו כל המפרטים וידעו לציין יתרונות וחסרונות. ביקשתי לשמור לי מכשיר בחנות חדרה וכאשר הגעתי כבר חיכו לי :-) קיבלתי חוויה של קנייה ואמליץ לכולם לעבור דבר דומה !!! תודה צוות E-LINE !!!
מוצר:
סלולרי D802
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
14/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנציגים בסניף חיפה היו מאוד אדיבים, חיזקו את הבחירה שלי. מעולם לא ראיתי נכונות כזו כלפי לקוח. התרשמתי רק לטובה וכך גם לקוחות אחרים. אני די בטוח שאקנה שם גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי g2
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply