דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.63
ציון ממוצע
51
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
1
6 חודשים אחרונים
12
0
3
שנה אחרונה
46
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
Eliraz
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. קניתי פלאפון ומגן (איסוף עצמי) בחנות שלהם, רוב החנויות הרבה יותר יקרות ולמרות זאת השירות שלהם היה מדהים המחיר זול באלף שקלים בערך מחברות הסלולר ובכללי חנות מעולה :)
התקשרנו אחרי קבלת הפלאפון לברר כמה פרטים והמענה היה מהיר ואדיב.
חנות מציינת וממולצת מאוד :)
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
אלונזו
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו באיליין ,השירות גרוע ותגלו את זה רק לאחר הרכישה ,בעבור בעיה קלה שכל מעבדה מתקנת בחצי שעה הם מחייבים בהסכם להמתין על 14 ימי עבודה. ניגשתי עם מכשיר בן חודשיים שרכשתי מהם עם בעיה בטעינה,הם טענו שיש לו קורוזיה (חלודה) כדי לגבות ממני תשלום עבור התיקון ... כשביקשתי לתקן במקום אחר אמרו לי שזה מפר את תנאי האחריות ... בקיצור היזהרו מהם!!!
תגובת החנות:
מר' אלונזו "שכח" לציין ששקע טעינה שלו מצא בגבישי קורוזיה בצבע ירוק והוא ראה זאת עוד במעמד המסירה.
אך כמה קל מאוד "לשכוח" פרטים כאשר מכפישים את שמו של מישהו אחר.

אנו ב-ELINE מחזיקים בתיעוד מצולם של כל מכשיר סלולרי אשר נבדק על ידנו ומכשיר הנ"ל אינו יוצא מן הכלל ובתיעוד זה ניתן לראות בוודאות את נזקי קורוזיה רחבים.

בכך, חוות דעת זו אינה עניינית ואינה מוצדקת ומהווה הוצאות קיטור של לקוח מתוסכל וכעוס.
מוצר:
טלפון סלולרי 9300i neo
תמונת משתמש
שם:
DanielP
תאריך:
28/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28/08/14 רכשתי באתר של איליין מכשיר גלקסי S3. המכשיר הגיע ב3/9, הכל נחמד וטוב, אבל כשניסיתי להשתמש במכשיר גיליתי שהוא נעול. כלומר, לא SIM-free, לא ניתן להשתמש בו. בגדול, הם מכרו לי משקולת נייר.
(אפשר לציין גם שעל המסך, מיד אחרי פתיחת הקופסה היו שתי שריטות. אבל לא באמת אכפת לי משריטות, אני גם יודע שהרבה חנויות עושות את השטויות האלו וזה ללכת ראש בקיר. לא נורא. זה שאני לא יכול להוציא ולקבל שיחות מפריע לי יותר.)
למחרת ב4/9 ניגשתי עם המכשיר לסניף בנשר (אני מתגורר בנהריה), הם ראו שהמכשיר באמת נעול, פאדיחה בשבילהם. המכשיר נלקח למעבדה. הבטיחו שישלחו לי את המכשיר הביתה ועם מדבקת מגן בתור פיצוי. נחמד מצידם.
ב23/9 התקשרתי אליהם לברר מה הולך, כי אין זכר למכשיר. הנציגה הנחמדה בדקה את העניין וגילתה שהמכשיר היה כבר מוכן ב10/9. לדבריה, היא לא יודעת איך זה קרה, אבל בגלל טעות הוא אפילו לא נשלח עדיין. היא הוציאה את המכשיר באותו יום עם שליח UPS. איזה נחמד מצידם.
ב28/09 הגיע השליח עם המכשיר המתוקן. אגב הם הוסיפו גם פירוט מהמעבדה, ושם הם כן שמו לב שיש שריטות על המסך. מצחיקים החבר'ה.
בכל מקרה, הנה המכשיר בידי. חודש שלם לאחר שרכשתי אותו. בגלל שתי טעויות קטנטנות שלהם. (:
תגובת החנות:
המקרה בהחלט מצער אך מר' DanielP הציג אותו באופן חד צדיי.

המשלוח הנ"ל אשר נשלח ללקוח, בעקבות חוסר הימצאותו במקום המסירה חזר לחברתנו מספר פעמים.

אם זאת כאשר התקבל וידוי כי התקבל המכשיר על ידי מר' DanielP הוארכה תקופת אחריות למוצר שלו משך אותו זמן שמכשיר היה במשלוח אליו.

כאן, כנגד שמה שסופר ע"י הלקוח חובה לציין כי מכשיר אשר קיבל לא כלל אליו כל סימן של שימוש בצורה של שריטות וכדומה.

אנו, ב-ELINE מפעילים את מירב מאמצינו לשם הספקה של מוצרים איכותיים ביותר לקהל לקוחותינו ועם זאת טעיות קורות ואנו פועלים במרץ על מנת להעלים לחלוטין מקרים דומים.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
Shmulbull
תאריך:
27/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף לאחר בירור קצר באתר zap,מיד המוכר התפנה אלי,קיבלתי שירות מהיר,ותוך דקות יצאתי עם מכשיר חדש-LG G2 MINI
חייב לציין לטובה את המחיר הזול של המכשיר,ואת השירות האדיב והמקצועי.גם את המכשיר הבא אני אקנה שם. וכל מי שמתלבט-LG הוא סמארטפון חזק עם בטריה ומעבד מהטובים בשוק.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini
תמונת משתמש
שם:
valerya
תאריך:
27/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר בחנות והייתי מרוצה מהשירות. המוכר נדיב והעבירה בחנות נעימה. קיבלתי הסבר מלא לגבי המוצר. כשאצתרך לקנות מכשיר סלולרי שוב אני אשמך לחזור לe-line.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
24/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
רכשתי מכשיר סלולרי של חברת LG בסניף ירושלים.
שמחים וטובי לבב הגענו הביתה והתחלנו בהטענת הסלולרי.
לאחר מספר שעות נראה שהמכשיר נטען בקצב איטי מאוד.
בדיקה קצרה הראתה שהמטען כלל לא של חברת LG אלא של סמסונג!!!
פשוט חוצפה, ציפייה מחנות עם שם שהולך לפניה שדבר כזה לא יקרה. כנראה שחל בלבול אבל אני דורשת תיקון המצב במיידי.
תגובת החנות:
לתשומת לבם של כל הגולשים,
בכל דף מוצר באתרנו מוצגת הודעה על הנושא של השלמת ערכות במטענים תואמים מסיבה שמוצרים אלו נכנססים לארץ עם מטענים אשר לא תואמים לשקעי ישראל.


מוצר:
טלפון סלולרי g3
תמונת משתמש
שם:
Nofar
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני שלושה חודשים מכשיר, ביצעתי את ההזמנה דרך הטלפון. המכשיר הגיע בזמן. המטען לצערי היה תקול, לאחר שיחה קצרה עם השירות לקוחות נשלח אליי מטען חדש שהגיע תוך יומיים בלבד!! . מרוצה מאוד מהשירות והמחיר ובהחלט ארכוש שם פעם נוספת.
מוצר:
סלולרי Nexus 5 D821
תמונת משתמש
שם:
Jenya
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האוזניות דרך האתר,יום לאחר מכן התקשר סוכן ולקח ממני את הפרטים והבטיח שהאוזניות יגיעו תוך 7 ימי עסקים.כעבור הזמן הזה התקשרתי אליהם והם אמרו שאין המוצר במלאי..אבל מה לא טרחו להודיע לפני.סה'כ המוצר הגיע שבועיים מיום ההזמנה (באיחור של 2 ימי עסקים ). זה לא הכל.המוצר שהגיע היה שונה מהמוצר שהזמנתי . לאחר טלפון נוסף,התברר לי שאני צריך לשלוח את המוצר חזרה ולחכות עוד שבועיים אם לא יותר למוצר המבוקש.
ובקצרה,השירות שלהם לא מומלץ ולא הייתי קונה שם שוב.
תגובת החנות:
המוצר שסופק ללקוח היה מדגם הנכון אך בצבע שחור כאשר ביקש בצבע כחול. מיד עם פנייתו שוגר שליח ויום למחרת הפריט הוחלף. מכאן לא ברורה הסיבה לחוות דעת זו.


מוצר:
אוזניות synchros e40bt כחולות
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ביום ראשון שעבר סמארטפון נקסוס 5 ,המוצר הגיע בזמן.שירות לקוחות קשוב ועונה מהר.
האתר קל לקניה ומיד מתקשרים לוודא רכישה
מוצר:
טלפון סלולרי נקסוס 5
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בינואר 2014 מכשיר LG G2. המכשיר עצמו היה בסדר למעט תקלות מסך. הסיוט האמיתי התחיל כששלחתי אותו לתיקון באי-ליין באוגוסט 2014, לאחר שהתקלות החמירו ולמעשה השביתו את הטלפון. בתחילה הם דרשו ממני 680 ש"ח על התיקון, למרות שתקלה כמו שהייתה לי כלולה באחריות. לאחר מכן, הם החזירו את המכשיר לחנות, מבלי שתיקנו דבר. לאחר שאספתי את המכשיר וגיליתי שכלל לא תוקן, הם אמנם התנצלו על הטעות ושלחו אלי שליח לקחת את המכשיר, אולם במשך שבועיים לאחר מכן טרטרו אותי, דחו בלי סוף את מועד החזרת המכשיר (עדיין לא החזירו), ולקינוח צעקו עלי ואיימו עלי בטלפון. לי אין כוונה לקנות שם דבר בעתיד, ואני ממש ממליץ בחום לכל מי שמחשיב את עצמו כצרכן נבון וכאדם בעל כבוד עצמי מינימאלי להתרחק מהחברה הזו.
תגובת החנות:
1. ראשית, כבוד הלקוח בחברתנו קודם לכל ואין כלל כל אמת בדבריו של מר' אמיר כאשר אומר שאיימו אליו. הדבר פשוט אינו ייתכן!!!

2. מר' אמיר פנה אלינו בתלונה לתפקוד לקוי של מסך המכשיר. המכשיר נבדק לעומק ולאורך זמן אך תקלה לא נמצא.

3. מר' אמיר לאחר החזרת המכשיר ושימוש בו חזר על טענותיו תןך שימוש במלל בוטה ומעליב ודרישה למכשיר חדש והוסכם שנושא יבדק בשנית. המכשיר כאמור נאסף ממנו על חשבון החברה.

4. כאשר נבדק מכשיר בשנית, לצערנו, שוב לא נמצאה כל בעיה אך לאור התנהלותו ודרישה למוצר חדש מצד לקוח, הוחלט להחליף לו מסך אך ורק לשם הרגעתו.

5. לצערנו כל האמור לא השביע את רצונו של מר אמיר ובפנייתו השלישית כבר הוחלף רכיב ראשי אך התעללות מילולית אינה פסקה מצד מר' אמיר.

6. חשוב להדגיש כי מר' אמיר קיבל התייחסות רצינית ויעילה, תוך ספיגה של מצבי רוחו ונשיאה של עלויות משלוח לכל כיוון כל פעם.

7. כל אשר נמצא בתחום השרות, יכול להבין שחברתנו נהגה בצורה הוגנת וקשובה כלפי לקוח, כאשר אחרון ניצל את גישה זו להשגת רצונו תוך טרטור ואיום על נציגיה.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB
תמונת משתמש
שם:
דודי
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ברחוב תוצרת הארץ בתל-אביב, קיבלתי את כל המידע וביצעתי רכש במהירות, זה היה בשישי בצהריים לפני סגירה.
כשהגעתי הבייתה שמתי לב שרכשתי בטעות דגם 16gb, חזרתי לחנות בתחילת השבוע, ביצעו לי החלפה בחפץ לב, רכשתי גם ביטוח שנתי במחיר סביר ביותר.
ביקרתי בחנות פעם נוספת לאחר מספר ימים כדי לקבל תמיכה, היחס והשירות היו יוצאי דופן.
בטוח שאת הקנייה הבאה שלי אעשה שם - ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32gb D855
תמונת משתמש
שם:
מייקל
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקח לי בדיוק 2 דקות מהכניסה לחנות עד היציאה עם המכשיר. לא ניסו לשכנע אותי לקנות מכשיר יקר יותר כמו הG3, ביררתי לפני ההגעה שיש צבע לבן במלאי ואיך שהגעתי שילמתי עם האשראי וקיבלתי מיד את המכשיר עם הניילונים, התקינו לי תSIM גם.
מוצר:
סמארטפון LG G2 G2
תמונת משתמש
שם:
orshley
תאריך:
21/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף איליין בתל אביב וביצעתי עסקה של 2578 תוך דקה וחצי קנייה מהירה וזולה, שירות סבלני (למרות שלא היו לי יותר מדי שאלות), והמכשיר עובד מעולה עד כה. מלאי זמין ובהתחשב כי מדובר במחיר הזול ביותר (ביחד עם רשתות אחרות) בהחלט נראה כי סך הכל מקום אמין ומשתלם
מוצר:
טלפון סלולרי one m8
תמונת משתמש
שם:
yoty21
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בגלל הדירוג ב- ZAP ולא התאכזבתי.
הרכישה הייתה מהירה ונוחה. המוכר היה מאוד אדיב והעניק הסבר מקיף על המכשיר.
מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
רומן
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הסלולרי בביקורי בחנות. המוכר עזר לי להפעיל את המכשיר, להכניס את הסים, ולהגדיר אותו כנדרש. הכל עבד מעולה!
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
adi
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה התבצעה בסניף בתל אביב, המוכר היה מאוד לא סימפטי, לא הסביר לי שום דבר על המכשיר, רצה רק להעביר את כרטיס האשראי ולא לתת מענה נוסף. בגלל הטיפול המהיר שלו, כל הזיכרונות: אנשי הקשר, תמונות ועוד, נמחקו ולא הייתה לי את האופציה להעביר הכל למכשיר החדש.
התקשרתי לשירות לקוחות כדי לראות אם יש אפשרות לשחזר וכן להסביר לו על השירות הלא נעים ועל עוגמת הנפש, ובתגובה הנציג הסביר לי שהתפקיד של המוכר "היה בסך הכל לקחת ממני כסף ולא לתת לי שירות נוסף, ואפילו לא לתת לי הסבר על המכשיר."
אני ממליצה בחום, לא לרכוש דרכם אף מכשיר.
תגובת החנות:
לקוחה פנתה לסניפנו לשם קניית מוצר כאשר החזירה את הנייד הישן שלה תמורת זיכוי למכשיר חדש.

כבר לאחר קבלת המכשיר החדש וביציאתה מהסניף, היא נזכרה שלגבי תוכן של מכשיר הישן וזאת כאשר במפורש נאמר שעומדים לאפס את מכשירה טרם בוצע עסקה.

לא נעים כלל כאשר כל אדם מאשים צד שני בטעויות וחוסר תשומת לב שלו וזאת כאשר נעשה הכול על מנת למנוע היווצרות של מצב הנ"ל.

אנו בטוחים כי במידה אנשי הקשר שלה היו מועברים בשלמותם אז המוכר היה מיד הופך לסימפטי ולמסביר פנים.

לצערנו, לקוחה לא יכולה להאשים את המוכר בחוסר תשומת לבה.
מוצר:
טלפון סלולרי L2
תמונת משתמש
שם:
sami
תאריך:
17/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח של ELINE כבר מספר שנים. תמיד מגיע לחנות ומקבל שירות יעיל ויחס אישי, קיימת בעיה אחת בחנות והיא שצריך לחקות הרבה זמן בתור, תמיד יש הרבה לקוחות בחנות. אולי כדאי לשקול הוספת עובד בנוסף לשניים הקיימים.
מוצר:
סמארטפון g3
תמונת משתמש
שם:
Shaul
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה: תנאי ההזמנה באתר ברורים ושקופים וגם השירות הטלפוני התברר כמהיר ואדיב. גם בחנות בעת איסוף המוצר המוכרים במקום היו אדיבים ושירותיים והתייחסו מייד עם כניסתי לחנות. ללא ספק Eline הרוויחה ביושר את המשובים החיוביים להם היא זוכה באתר זה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
Nissim
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סה"כ רציתי להתחדש בסמארטפון חדש.. הובטח לי מכשיר חדש ותקין באריזה, לאחר שימוש ראיתי שאין במכשיר עברית כלל, ולאחר בדיקה הבנתי שהמכשיר כלל אינו נמכר לייצוא לאירופה - אלא לקוריאה.
כמובן שלאחר הקניה אין על מי לדבר בנושא. ביזיון.
תגובת החנות:
אנו מצרים אם כי קיבל מר' ניסים את מכשירו ללא ממשק עברי ואנו מוחים על טענה שאין עם מי לדבר. מיד לאחר פנייתו הוא התבקש לחזור לסניף שממנו רכש את המוצר ותוך דקה לאחר ההגעה הנושא טופל.

נציגינו תמיד קשובים לכל פנייה של לקוחותינו ואין מר' NISSIM יוצא מן הכלל. נשמח לתת לו שרות גם בכל פנייה עתידית.

מוצר:
טלפון סלולרי G2 Mini
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הנקסוס 5 שלי שם וקיבלתי את השירות הכי מקצועי שאפשר לקבל
מחירים מצויינים שירות מצויין חניה במקום. ממליץ בחום לקנות שם
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5 D821
תמונת משתמש
שם:
zehavi
תאריך:
16/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם שלישית שאני רוכשת באותה החנות מכשיר סלולרי.
עד כה - מרוצה מאוד מהשירות והאחריות. המחירים בחנות עומדים בתחרות ויחסית הם בין הזולים שיש בשוק.
מוצר:
סמרטפון s5
תמונת משתמש
שם:
Erez
תאריך:
15/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות. התלבטתי בין 2 מכשירים. הוציאו לי את מה שביקשתי, הראו לי אופציות, עזרו לי קצת להתלבט. לא זרזו אותי ולא דחקו בי. היו סובלניים. אחלה חברה. ממליץ בחום.
מוצר:
סמארטפון G2
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
15/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מטעים את הלקוח במעמד הקנייה.
מכרו לי מכשיר עם אריזה פתוחה, משומש, שהותקנה עליו אפליקציית פריצה כדי להוסיף לו את השפה העברית - בעוד שהובטח מכשיר מדגם אירופאי לחלוטין, שזהה למכשיר שנמכר ע"י היבואן הרשמי, עם עברית מובנית ותקינה. כל המדריכים והסרטונים במכשיר בטייוואנית, ומה שכן כתוב בעברית נראה כמו תרגום של גוגל טרנסלייט.
בגב המכשיר מוטבע לוגו שקיים רק בגרסא הטייוואנית
תחסכו מעצמכם את השקרים והיחס שאחרי.
תגובת החנות:
1 . לקוח רכש את המכשיר ובמעמד הקנייה נאמר לו הכל אודות המוצר.

2. המוצר נמסר כאשר היו ארוז הרמטית ע"י סרט מדבקה. נדגיש, מוצר הינו חדש וחדש בלבד ולמה בחר לקנות בכל זאת אם ראה את מה שכתב בחוות הדעת? תשובה, כי דבריו של מר, TAL אינם אמת.

2. אנו מאשרים שלשם חשיפה של שפה עברית מותקנת תוכנה תוסף פשוטה מסיבה כי עברית קיימת בכל מכשירי ANDROID מגרסה 4.2.2 ומעלה.

3. התקנת תוסף זה אינו מצריך כלל "פריצה" מסיבה כי זאת תוכנה פשוטה מ-Google Play Store.

4. מר' TAL מכתיבת שורות שלעיל מתגאה בבורותו וחוסר ידע בסיסי בתחום הסלולר ובמוצר הנ"ל בפרט.

5. יודגש שמר' TAL פנה אלינו טלפונית ונוכח התנהגותו האלימה מילולית הוצע לו להחזיר מוצר או להחליפו במוצר שמקורו מיבואן רשמי, בתוספת מחיר כפי שמפורסם באתר.

6. ברצוננו ליידע שמר' TAL שם כתנאי לספק לו מוצר יותר יקר כנגד מוצר שרכש ואם לא נעמוד בכך יפרסם בכל אמצעי מדיה דברי הכפשה כלשונו. ניתן לומר שמר' TAL קיים את איומיו אך לא השיג בכך דבר.

7. יצוין שחרף הצעתנו לזכותו, הוא לא רצה בכך והתנגד כלל לרעיון. התנהגות מוזרה להפליא של לקוח אשר לא מרוצה מקנייתו.
מוצר:
טלפון סלולרי M8
תמונת משתמש
שם:
tal
תאריך:
14/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח מאד.
ראיתי את המכשיר, הגעתי לחנות התייעצתי עם המוכר שהיה נחמד מאד ועזר לי להחליט.
עד כה אין שום בעיות מיוחדות.
מוצר:
טלפון סלולרי 5
תמונת משתמש
שם:
OZ
תאריך:
14/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש באתר ZAP בחרתי לרכוש דרך ELINE. מכיוון שרציונ המכשיר מהר ולא לחכות למשלוח העדפתי להגיע לרכוש בחנות שלהם בתל אביב- שירות מהיר, יעיל נעים ומקצועי.
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply