דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.63
ציון ממוצע
51
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
1
6 חודשים אחרונים
12
0
3
שנה אחרונה
46
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
COHENIV
תאריך:
15/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר ימים קניתי נייד LG G3 16GB, בחנות ELINE המוכר היה שלומי שהיה אדיב ומקצועי.
באותו יום כשהגעתי הביתה ניסיתי להטעין את הנייד אבל הוא לא נטען.
למחרת בבוקר חזרתי לחנות אז עמד מולי איתי שהיה קצר, חסר סבלנות ולדבריו לא הבין את הבעיה, אחרי שהתעקשתי הוא החליף לי את הכבל(ללא הראש שהיה לא מקורי של חברת סמסונג). בערב הבעיה נמשכה כשהפעם ניסיתי להוריד שירים מהמחשב הנייח לטלפון הנייד שלי, המחשב לא זיהה את הנייד שלי.
שוב ועכשיו בפעם השלישית באותו שבוע הגעתי לחנות. שוב עמד מולי המוכר איתי, זה מיאן להחליף לי את המטען(הצעתי לקנות בכספי מטען מקורי של LG רק שהבעיה תיפתר).
אחרי דין ודברים אתו שלא הובילו לשום מקום, התערבה המוכרת השנייה(אולי א. משמרת) ששמעה בחצאי משפטים את הוויכוח שהתנהל. זו אמרה לאיתי להחליף לי את הכבל והיא תשלח "לנאוה" מהמעבדה "...יכול להיות שזו בעיה כללית בכבלים האלה".
השיא הגיע הבוקר כשניסיתי להטעין את הנייד דרך הUSB של הרכב המחשב ברכב לא זיהה את הנייד שלי.
ברור לי שלא אחזור לאותה חנות בה הובכתי ע"י מוכר לא מקצועי, ציני וללא תודעת שירות.
אחרי ששילמתי 2,293ש"ח האם הייתי צריך לעבור את מסכת האירועים האלה רק בגלל שרציתי להטעין את הנייד שלי, להוריד אליו שירים ולשמוע אותם ברכב??!
תגובת החנות:
ברצוננו להתנצל מול מר' כהן אם כי העניין אינו שווה את המהומה אם כי ייתכן ומקור הספקת חשמל שמשתמש בו פדום וגורם פעם אחר פעם להשבתה של הכבלים למכשיר. בכל מקרה ברצוננו להדגיש שניתן לו מענה ראוי בכל מקרה ובכל פעם אשר יפנה אלינו.
מוצר:
טלפון סללורי LG G3 16GB
תמונת משתמש
שם:
נועה
תאריך:
15/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסיפור נורא פשוט. באנו וקנינו אך במרווח שבין אלו הראה לי אנשים מקצועים שלא רק יודעים למכור אלה לתת שרות ולא רק לי!!! המלצה שלי למי שבאמת רוצה שרות, לכו ל-Eline !
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32G
תמונת משתמש
שם:
Oleg
תאריך:
13/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מכיר את החנות כבר כמה שנים ו תמיד קיבלו אותי עם חיוך על הפנים ויחס טוב. לפני שנה קניתי שם גלקסי והיום קניתי סוללה בשבילו. גם הפעם הם לא אכזבו אותי! חברה מצויינים!!!
מוצר:
סוללה 9300
תמונת משתמש
שם:
Doron
תאריך:
12/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ובאתי לחנות הזו כי המחיר שם היה מבין הזולים בארץ.לצערי אחרי הקנייה גיליתי כמה פשלות:
המוכרת לא שמה לב שהסים לא נקלט לכן זה גרם לי לחזור לשם אחרי כמה דקות לנסות להכניס אותו שוב. אחרי שהסתדר עניין הסים ראיתי בבית שהמטען שקיבלתי עם הפלאפון הוא בכלל של סמסונג ושהמתח והזרם שהוא מוציא הם לא כמו של מטען HTC M8 מקורי! - זה עלול להרוס את הבטריה בטווח הארוך! קניתי שם גם כיסוי וכשבאתי להטעין אותו ראיתי שקשה להכניס את הUSB לפלאפון בגלל הכיסוי לכן אני נאלץ לחזור לשם כבר בפעם השנייה אחרי הקנייה.
בקיצור חווית קנייה לא מוצלחת בכלל.. :(
תגובת החנות:
אנו מבינים את תסכולו של מר' דורון אך אליו להבין שאנו מודיעים לקהל לקוחותינו בדבר מטען אשר בערכה גם בדפי מוצר וגם במודעות בחנויותינו אשר מובלטות מול כל לקוח.

אין זה כלל באחריותנו לבדוק תקינותו של כרטיס סים של לקוח, לשם כך ישנו מפעיל סלולרי.

חבל שמר' דורון לא גילה הבנה מועטה למקרה ומיהר לפרסם את חוות דעתו אשר איהנ משקפת את המציאות.
מוצר:
טלפון סלולרי M8
תמונת משתמש
שם:
yoss
תאריך:
11/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באילין סניף ירושלים. המוכר היה אדיב מאוד ולא חסך בהסברים. כעבור שבוע נעלמה בעברית במקלדת ושוב ניגשתי לחנות והופתעתי לטובה שוב מהיחס של נציג. עזר לי מיד ונתן שרות מהיר. חנות מקצועית ועם יחס ללקוח למופת!!!
מוצר:
טלפון סלולרי G2 Mini
תמונת משתמש
שם:
Yam
תאריך:
11/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה סופקה מיידית - זמן קצר לאחר ביצוע ההזמנה באתר התקשרו לאמת פרטי ההזמנה והתשלום, והמוצר נשלח למחרת בבוקר בדואר רשום.
הטלפון הגיע עם הוראות בגרמנית, ולאחר פניה באתר שלחו מיידית קובץ באנגלית.
כעקרון ניתן להפעיל ולהשתמש במכשיר גם ללא הוראות בכתב, אבל תמיד כדאי לקרוא וללמוד על פונקציות "חבויות"
הערה: זו למעשה קנייה חוזרת שלי, קניתי בעבר מחברה זו 2 טלפונים ניידים וגם אז השירות ויעילות הטיפול בהזמנה היו מעולים - יש לציין שהםשומרים על הרמת השירות ואף שיפרו אותה.
הערה: לא להתפתות ל"מתנה" למי שכותב חוות דעת על החנות - הם דורשים מספר זיהוי לחוות הדעת אבל - זאפ משום מה לא שולח...מה שנקרא - אליה וקוץ בה.
מוצר:
טלפון MOTO G 4G
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
10/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כשלושה חודשים מכשיר אל גי גי 2 מהסניף בת"א. אין לי תלונות על השירות בעת המכירה, למעשה הוא היה מעולה. רק חשוב שתדעו - אחריות? פיקציה. אי ליין מתחייבים לאחריות אבל לא מדגישים את העובדה שיש להם מעבדה אחת בלבד. והיא בחדרה כך שתאלצו לחכות, ללא מכשיר חלופי, 5 עד 14 ימי עסקים (!!) עד שתקבלו את מכשירכם חזרה. הווה אומר - אין אחריות - לאף אחד לא משתלם להשאיר מכשיר לשבוע לפחות ושלושה במקסימום בשביל תיקון.
תגובת החנות:
1. תנאי שרות הוצגו ופורטו למר' שמואל לפני ובעת המכירה כך שלא ברור מה מקורת לתדהמתו.

2. נדגיש שיבואנים רשמיים הגדולים בארצנו פועלים לפי התאניות זהות לחלוטין.



מוצר:
טלפון סלולרי G2
תמונת משתמש
שם:
יקיר
תאריך:
09/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. מוצר הגיע באריזות פתוחות - גם את הכרטון וגם את האריזת פלסטיק של המכשיר אצמו.
2. במקום המטען המקורי של סוני קיבלתי מטען של איזה סאמסונג זול בצבע לבן במקום בצבע שחור כמו המקורי, לפחות.
3. האוזניות החליפו לי מדגם MH-735 לדגם MH-410 גם של דגם סוני יותר זול. באתר של היצרן סוג האוזניות לא תלוי במדינת הייצור. יש דגם אחד ויחיד...

תשובה של שרות הלקוחות:
1. פותחים את האריזות כקי להתקין עברית... OK, אבל לא הורסים אותם כך שזה כבר לא מתאים למתנה.
2. מחליפים את המטען כי הוא לא מתאים לשקעים של הארץ... במילים פשוטות - בולשיט. כל היצרן מייצר מטענים בכמה גרסאות או מוסיף מתאם כחובה.
3. דגם האוזניות תלוי במדינת הייצור... באתר של סוני העולמי לא קיים מידע על אפשרויות שונות של האוזניות. גם בחנויות שמוכרות את הדגם הזה צוחקים.

עוד לא יודע האם יקרה משהו למכשים מה תהייה התמיחה והאחריות שלהם...
תגובת החנות:
1. ראשית, חנותנו מפרסמת בדבר השלמת מטען מקורי של סמסונג לערכה.

2. פרט למה שצוין לעיל לא חל כך שינוי בערכת המכשיר והשערות של כותב חוות דעת הינם פרי מסקנותיו בלבד.

3. יאמר כי ללקוח תמיד ישנה זכות להחזיר את המוצר ומוזר נוכח רתיעתו ממצאיו למה לא החזיר את המוצר.


מוצר:
טלפון סלולרי Xperia Z1 Compact
תמונת משתמש
שם:
hassan
תאריך:
08/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה מאוד נעימה רצון לעזור ולכוון אותנו למה שחדיש היום אדיבות ובקיאות בעניין תשובה לעניין לכל מה שרצינו לשאול
המון תודה באמת הרגשה טובה במהלך ואחרי הקנייה
מוצר:
סמארטפון GALAXY S5
תמונת משתמש
שם:
idan
תאריך:
06/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנו לי מתנה טלפון lg g3 "סגור באריזה" וכשפתחתי אותו ראיתי שהאריזה כבר נפתחה הפעלתי את המכשיר וגיליתי שאין עברית במכשיר הדור הרביעי לא עובד והמון באגים בתוכנה וכשביקשתי להחזיר אותו הם שלחו ל"בדיקת יבואן" שהחליט שצריך לחייב אותי ב250 ש"ח מפניי שהגב האחורי של המכשיר שרוט למרות שהמכשיר היה עם כיסוי מהרגע שיצא מהקופסא עד שחזר לחנות והמוכר הוריד אותו ועוד 100 ש"ח על ביטול עסקה. ממש לא ממליץ לאף אחד לקנות שום דבר מהחנות הזאת.
תגובת החנות:
1. ראשית, מר' idan מעוות לגמרי את המקרה.

2. מר' idan החזיר את המכשיר תוך דרישה מובהקת להחזיר את המוצר ולבטל את העסקה (!!!) כי מכשיר לטענתו אינו עומד בציפיותיו.

3. נדגיש כי המכשיר שהוחזר כאשר כל האביזרים הנלווים היו בשימוש כגון כבל ואוזניות וחלק ערכת קרטון היייתה חסרה.

4. מעבר לכך בגב האחורי של המכשיר היו שתי שריטות עמוקות.

5. נציין כי על פי נהלי כל חברה העוסקת בשיווק של מוצרי סלולר לא (!!!) ניתן להחזיר מוצר שהיה בשימוש אפילו מועט.

6. לאחר בחינה של דברים וכמחווה של שרות ותוך בדיקה של אפשרות להחזרת מוצר מול הספק הוצע למר' idan את אפשרות לבטל עסקה כרצונו וגם לשלם על גב אשר שרט ולכך מר' idan הסכים.

7. חבל וכאשר אנו מגלים גמישות במקרים קשים כל כך ונעים לקראת רצונו של לקוח הוא ללא בושה עוד מדרג את החנות בציון שלילי.

8. מה שבטוח שבכל מקום אחר כולל יבואנים הרשמים כל בקשות של מר' idan היו נשארות ללא מענה!!!
מוצר:
טלפון סלולרי g3
תמונת משתמש
שם:
ויטלי
תאריך:
05/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיאור חווית הקנייה:

רכשתי לפני שבוע מכשיר SAMSUNG 4 היום בבוקר נתקע. הלכתי לסניף בנשר ושם לאחר עדכון גרסה על ידי נציג החנות המכשיר סרב להידלק. ביקשתי חלופה למכשיר הנ"ל או את כספי בחזרה נעניתי בשלילה. נאמר לי כי תוך חמישה ימי עבודה יחזרו אלי עם תשובה. עצוב וחבל שמתנהלים כך אם הייתי יודע הייתי מותר על כל חווית הרכישה המאכזבת הזו.





תגובת החנות:

1. מר' נימרוד, המתלונן בחוות דעת כלל לא רכש אצלנו ולא ברור מה הקשר שלו למקרה הנ"ל.

2. שם הלקוח הינו ויטלי.

2. כאשר פנה ויטלי, לאחר שימוש של כמה שבועות במכשיר לנציגנו בסניף עם תלונה, ניסה האחרון לעזור לו באופן מידי וכאשר כשל בכך הודיע ללקוח כי אליו לשלוח מכשיר לטיפול מקצועי.

3. המכשיר הוחזר לויטלי כעבור יום כאשר הינו תקין לחלוטין. המכשיר טול תוכניתית, נבדק ונמצא תקין.

4. לא ברור מה רוצה לקוח ויטלי או נמרוד כאשר קיבל שרות נפלא וכמעט מידי!!!

6. לצערנו, תקלות תוכנה אינן בשליטתנו היות ואין אנו מהנדסי תוכנה ואין ביכולתנו ליצור גרסאות תוכנה.

7. חבל שחוות דעת כזו מוחקת לחלוטין את ההשקעה הרבה שאנו מפעילים על מנת לספק שרות ברמה המקצועית ביותר.



מוצר:

סלולר galaxy s4


12/12/14

לא ברור מאיפה מגיעה התשובה כי מי שהגיב בשם החנות אינו בקיא בדברים.
א. המכשיר היה בשימוש שבוע אחד בלבד ולא כמה שבועות כפי שכתוב.
ב. המכשיר נמסר לחנות ביום שישי 5/12/14 ולא הוחזר לאחר יום .
ג. המכשיר עדיין נמצא בתיקון ואני עדיין ממתין לקבלו .
ד.בידיי כל הקבלות המעידות על התאריכים .
ה.ממליץ למגיב בשם החנות לבדוק שוב את המקרה .
בכבוד רב
ויטלי
תגובת החנות:
לאחר שמכשיר הוחזר לסניף החברה, התברר כי מר' ויטלי מעוניין במכשיר חדש מאריזה.
ביום 14.12.14 אושרה לו הספקה של מכשיר חדש לחלוטין לשביעות רצונו.
מוצר:
סלולר galaxy s4
תמונת משתמש
שם:
פומיקי
תאריך:
04/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספתי את המכשיר לבד
השרות והמקצוענות ברמה מאוד גבוהה
עזרו לי בהפעלה הראשונית והיו אחלה
הגעתי לאחר שאחי קנה גם מכשיר בחנות והיה ועדיין מרוצה מאוד
ממליץ מחום
מוצר:
טלפון סלולרי M8
תמונת משתמש
שם:
שניאור
תאריך:
03/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אדיבות זריזות מחיר מצויין הסבר מלא והכל היה כמו שאמרו בטלפון ללא תוספות וכוכביות... אמליץ לחברים ואם אצטרך כמובן אקנה שם שוב
מוצר:
טלפון סלולארי G3
תמונת משתמש
שם:
אוקסנה
תאריך:
03/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה . המחיר הטוב ביותר שהצלחתי להגיע אליו לאחר חיפוש ארוך באינטרנט. קניתי באי-ליין כבר מספר מוצרים ועד כה לא היו אכזבות.
מוצר:
טלפון סלולרי N7100 White
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
02/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הייתה טובה מאוד שירות מהיר ויעיל, עובדי החנות הם בעלי ידע נרחב ומספק בכל הקשור למוצרי החנות ובכך הרכישה תמיד עניינית וטובה, אני לקוח שלהם מספר שנים ותמיד אחזור לשם לקנות פלאפונים
מוצר:
טלפון סלולרי g3
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
01/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאוד מהשירות. גיל הייתה אדיבה ועזרה לי למצוא את המוצר שיתאים לי ביותר לצרכיי
המחיר היה הוגן
אין ספק שאחזור לשם לרכישה נוספת
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
Mark
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הטלפון באיסוף עצמי בסניף חדרה. היחס ללקוח מאוד נעים, הסברים מלאים על כל שאלה. במקום הדביקו לטלפון מגן, לזה לא ציפיתי. היה פשוט כייף לקנות בסניף חדרה. צמוד לחנות ישנה מעבדת תיקונים, שגם מאוד חשוב. הטלפון הישן שלי סידרו בשניות וגם עם הסברים.
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS-5
תמונת משתמש
שם:
Jenny Gerkules
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות כדי לתקן את המכשיר שהיה בידי, אך מהר מאד הבנתי שאין טעם לתקן ועדיף לרכוש חדש!!! עם המון סבלנות והסברים על כל דגם שהתעניינתי, בסוף החלטתי החלטה טובה שאני מרוצה ממנה.
חנות קטנה אך ענקית בשירות!!!! מקצועיות, סבלנות ובקיצור אחלה חוויה של קנייה!!!
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
yadler
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קניה של יותר מעשרה מכשירים ברשת איליין, אני סמוך ובטוח כי זו הרשת המובילה בישראל. תמיד קיבלתי שירות מעל ובעבר לציפיותי וגם כאשר נתקלתי בבעיות וקשיים הם טופלו במהירות ועל הצד הטוב ביותר.
על איליין אני ממליץ בחום לכל אדם המחפש לרכוש טלפון סלולרי או טאבלט.
מוצר:
טלפון סלולרי note 4
תמונת משתמש
שם:
hilik.av
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות יעיל ומהיר, הסבר מענה מקצועי על כל שאלה. כבר שנים שאני קונה מ אי לין והרמה לשמחתי נשמרת. ממליץ על חנות זאת
מוצר:
סמארטפון נקסוס 5
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים אקטרקטיביים, מוכר נעים ושירות מקצועי. חיפשנו מכשיר לא יקר לבת שלנו והמוכר הציע מספר רב של חלופות רלוונטיות שמהם יכולנו לבחור את המכשיר הנכון שלא הכרנו לפני כן. המחירים בחנות תמיד תחרותיים מאוד לעומת חנויות אחרות
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
24/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר מכשירים בחודשים האחרונים בחנות בחדרה, שרות אדיב, מחירים נוחים והמוצרים איכותיים. בעבררכשתי מכשירים רק בארה"ב אבל כיום פערי המחיר ירדו משמעותית לכן ממליץ על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי 3
תמונת משתמש
שם:
Netanel
תאריך:
24/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות בסדר גמור שירות עם חיוך ועם הרבה סבלנות
לפעמים זמן ההמתנה טיפה ארוך אבל בסך הכל חנות טובה ומומלצת..
מוצר:
טלפון סלולרי lg g2
תמונת משתמש
שם:
igal
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ממש לפני הסגירה.
החנות הייתה ריקה והתהליך היה מהיר.

המוכר ניסה לעזור למרות שהיו לו שאלות שהוא לא היה בטוח לגביהן , והתשובות שניתנו לא היו נשמעות מאד מדוייקות.

המוצר נקסוס 5 , ככה שאין לי הרבה מה לכתוב עליו.... :)

באופן כללי , המחירים טובים, שירות אדיב ומהיר, רק תעשו שיעורי בית לפני שמגיעים
מוצר:
סלולר Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
23/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר אדיב, הסניר את ההבדלים בין כמה דגמים בינהם התלבטתי.
פעם שניה שאני רוכש טלפון באי-ליין ותמיד מרוצה, וכך גם חברים שהמלצתי להם על החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי LG2
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply