דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.63
ציון ממוצע
51
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
1
6 חודשים אחרונים
12
0
3
שנה אחרונה
46
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
wheatasteroid
תאריך:
02/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט, הגיע תוך יומיים לסניף הקרוב (ביקשתי איסוף עצמי).
וידאתי בטלפון לפני כן עם שירות הלקוחות שהמכשיר מגיע עם מטען מקורי (בחנויות אחרות רצו על זה תוספת תשלום).
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
23/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נקסוס 6, שהפסיק לעבוד, הוחלף לגלקסי 6 אחרי שבועיים, וגם הוא הוחזר ביגלל חסימה.

סה"כ השירות בסדר גמור, חבל שזה ניגמר בזיכוי ונישארתי בלי מכשיר..לא קניה ראשונה שלי אצלם
מוצר:
Nexus 6 שהוחלף בהמשך לgalaxy s6 Sansung galaxys6
תמונת משתמש
שם:
Gennady
תאריך:
20/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תעשו טעות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אל תקנו דרך החנות הזו לעולם!!!!!!!!!!!!!!! קניתי מהם מכשיר לפני פחות מחצי שנה SAMSUNG GALAXY 5 והוא התחיל להשתגע ולבסוף הפסיק לעבוד ומכיוון שהוא עדיין באחריות הבאתי לחנות שהיו בהלם ושלחו למעבדה ושם "הדביקו" שהמכשיר נפל והמכה גרמה לכך שהפסיק לעבוד וכו וכו .... האחריות היא רק בעל פה ושמגיע רגע האמת עובדים עליכם בעיניים. פשוט זוועה . ראו הוזהרתם!! המכשיר היה בנרתיק סיליקון עם שומר מסך ללא אפילו שריטה אחת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תגובת החנות:
גנדי היקר,
בחוות דעתך שכחתה לציין כי מכשירך נחבט קשות בצידו ימני תחתון. סימן של חבטה בעלת שטח רחב ובעלת מעיכה בדופן המכשיר.
אנו רק יכולים לתאר לעצמנו את חוזקת המכה במכשירך בעוד שהוא היה בכיסוי סיליקון ועדיין נושא סימן כה חזק.
אלמלא הייתה שומר על המוצר כפי שמצופה מכל צרכן אחראי, כלל לא הייתה נתקל במצב בו אתב שרוי היום.

מוצר:
samsung galaxy s5 G900F
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
08/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לאיליין דרך זאפ, עשיתי הזמנה דרך הטלפון, השירות היה נשמע טוב בהתחלה לכן ביצעתי הזמנה.
מרגע קבלתי את הטלפון החלו בעיות (יום למחרת לא שמעתי ולא שמעו אותי ברמקול, בעיה בתשלומים-שכחו לבצע, ושבירת המסך לאחר חודש קנייה - הנחתי את הטלפון על השולחן וחצי מסך נשבר) התקשרתי לאיליין אמרו שיחזרו לגבי תשלומים והכל יבוצע עד עכשיו אני מחכה! לא נותנים מכשיר חלופי, בקיצור השירות שלהם על הפנים! ממש לא כמו בשיחה הראשונה! לא ממליצה עליהם בכלל! מתיימרים להיות טובים בשוק ועם מכשירים מקוריים אבל זה ממש לא ככה.
תגובת החנות:
שלום רב ליאת.

1. לא נרשמו כל פניות קודמות מטעמך על קיום כל תקלה במוצר.
2. נכון שחלה טעות בכמות התשלומים בעסקתך, אך אם תשימי לב, טעות זו תוקנה מיד עם פנייתך אלינו בנושא.
3. לא ברור לנו למה בחרת להאשים אותנו בשבר המסך שלך.
4. חבל שחוות דעתך מחסירה את היחס האדיב, מענה מהיר ורצון לשרת.

אנו מאחלים לך הצלחה.

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
DLD
תאריך:
01/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים יחסית זולים, אך אצלם "שירות לקוח" היא בעצם "האשמת לקוחות". מכרו לי מוצר פגום, וכשהבאתי אותו חזרה לחנות, מיד האשימו אותי שאני שברתי אותו.
עוד לפני שהגעתי, קראתי את התלונות של לקוחות אחרים, ושמתי לב לדבריהם על יחס מזלזל מצד נציג החברה אליהם. חשבתי שהלקוחות בטח מפריזים; לא ייתכן שנציג של חברה שמכבדת את עצמה יתייחס כך ללקוחות שקנו בתום לב ונתקלו בבעיות. כל חברה רצינית בטח רוצה שלקוח יחזור לקנות אצלה. וכך לצערי, התעלמתי מהתלונות, ורכשתי מכשיר סלולרי ASUS בסניף הירושלמי. המוכר היה מאוד נחמד, ואפילו הוציא את כרטיסי ה-SIM והזכרון (micro-SD) מהמכשיר הישן שלי והכניס אותם למכשיר החדש. שמתי לב שהוא "משחק" עם כרטיס הזיכרון ומתקשה להכניסו, אך לא ייחסתי לזה חשיבות, כי בסוף הוא עשה רושם שהצליח להכניס את הכרטיס כמו שצריך. בדיעבד, אני מבינה שתושבת כרטיס ה-micro-SD לא היה תקין מלכתחילה; במצב תקין, הכרטיס אמור להיכנס בצורה פשוטה ב"קליק".
לפני שעזבתי, התקשרתי לבעלי מהמכשיר החדש, וכך ווידאתי שלפחות מבחינת תקשורת סלולרית, הוא עובד. כשהגעתי הביתה, התחלתי להגדיר את ההגדרות וגיליתי שהמכשיר אינו קורא את כרטיס הזיכרון. חזרתי לחנות (קניתי את המכשיר ביום חמישי בערב, וחזרתי ביום הראשון שלאחריו, כי זאת היתה ההזדמנות הראשונה שלי להגיע), בצפייה שיפגינו הגינות בסיסית; או שיטפלו בבעיה במקום או שיתנו לי מכשיר אחר. שהרי המכשיר שמכרו לי היה פגום. להפתעתי הגמורה, התשובה שקיבלתי מהמוכר האדיב-לשעבר הייתה שהתושבת שבורה, שלא סביר שהוא היה מוכר לי מכשיר במצב כזה, ולכן מן הסתם אני שברתי אותו. וכשהסברתי שאין מצב שאני האשמה כאן, הוא הציע שהמעבדה תקבע מה בדיוק קרה. עניתי שמעבדה אינה מסוגלת לקבוע "עובדות" כאלה, ועמדתי על שלי, ללא הועיל. בלית ברירה, הסכמתי לתת לו לשלוח את המכשיר למעבדה.
אחרי כמה ימים, התקשרו אלי מהמעבדה, ודרשו ממני 100 ש"ח עבור הוצאת גוף זר מהמכשיר - תיקון שאינו כלול באחריות. סירבתי לשלם, והסברתי שהמכשיר היה כך כשקיבלתי אותו. הם טרקו את הטלפון. במהלך הימים, בעלי התקשר כמה פעמים בניסיון להגיע איתם לאיזושהי הבנה. כל פעם אמרו שיבררו ויחזרו אליו מיד. סוף סוף, אתמול החזירו לו תשובה: אין מצב שיחזירו את הכסף או יחליפו את המכשיר. הציעו שיזמינו חלק חלופי מחו"ל, וזה ייקח כחודש. יתרה מזאת, נידרש לשלם מכסינו גם עבור החלק וגם עבור העבודה. וכל זה משום שהמעבדה קבעה באופן "חד-משמעי" שאני שברתי את החלק. (ייתכן שבמעבדת שירות ותיקונים ישנם אמצעים מתקדמים ל"זיהוי פלילי" המסוגלים לקבוע מי שובר חלקים?) לא הסכמתי ל"פתרון" המוצע. וכך אני מוצאת את עצמי גם ללא המכשיר וגם ללא הכסף ששילמתי עבורו.
אני אישית לא הייתי חוזרת לחברה הזאת והייתי ממליצה לכל מי שחושב לקנות אצלם, לקרוא טוב טוב את חוות הדעת ולקחת את כולן בחשבון. אמנם, כאמור, המחירים שלהם יחסית זולים, אך במידה ויהיו לכם בעיות עם מוצר שקניתם, תצפו לשמוע את התשובה הסטנדרטית לכאורה לכל בעיה שעולה: "אתם שברתם." פשוט עגמת נפש.
תגובת החנות:
ליבי היקרה ,
מכשירך התקבל אצלנו כאשר בית כרטיס הזיכרון שלו מעוך , שבור וחלקי פלסטיק תחובים בו ,חלק ממעגני כרטיס הזיכרון מעוכים ומעוותים וקפיץ התושבת שבור, ניכר כי הופעל עליו לחץ גבוהה.
כאשר צלצלנו בכדי לשתף אותך בממצאים זכינו למטר של חרמות ואיומים מצדך ומצד בעלך למרות שעל פי דבריך יצאת מפתח החנות שלנו כאשר הכול מתפקד ותקין וחזרת אלינו לאחר מספר ימים עם "תקלה" שהממצאים שלה מפורטים כאן.
לצערנו למרות שהודענו לכם כי נעשה הכול בכדי לשקם את מכשירכם החלטתם לגמול לנו בהעלאת חוות דעת זו .
בבקשה שימו לב כי אחריות היצרן אינה כוללת "תקלות" שנגרמות עקב שימוש לא נכון וכוחני במכשיר .
מוצר:
טלפון סלולרי Zenfone 5 LTE
תמונת משתמש
שם:
ברוך מירושלים
תאריך:
19/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס אדיב מסור וחייכני של הנציג (המוכר) בחנות, בנוסף למומחיות רבה בכול הפרטים.
נכונות לעזור בהסברים ככול שביקשתי.
שירות מעולה וזריז לי כלקוח וגם ללקוחות האחרים שהיו בחנות.
סיוע כן ויסודי בבחירת המכשיר שקניתי בשמחה רבה, בחיוך ובידע מקיף ומלא.
סדר למופת בחנות ואווירה טובה ונעימה.
ממליץ מאוד על החנות בפרט ועל חברת ELINE בכלל.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini D620R LTE
תמונת משתמש
שם:
maayan.z
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מהיר אכותי נעים ומנומס. קניתי בתל אביב בסניף והיה ממש אחלה , הדביקו לי את המגן במהירות ובצורה טובה ולא ניג'סו על שטיות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
מרדכי נאור
תאריך:
14/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה
שירות לקוחות מאוד מהיר ויכולת עסקים נוחה עם העובדים
מכשיר באיכות מעולה ואחריות נוחה
אני ממליץ בחום רב
ללא ספק בחירה חכמה
מוצר:
Lg g2 802
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
14/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהאתר שלהם בחיים!!!!!
נא לקרוא את המקרה המלא בטופס שבקישור
חובה לראות קישורים:
https://plus.google.com/photos/105207778693738926070/albums/6160141790650098289
ביום שישי 12.06.15 נכנסתי לאתר Eline אשר בו הופיע Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE בעלות 1562 ₪ שמח וטוב לבב הזמנתי את המכשיר. עקב ביקורות שהיללו את החנות
פתאום לאחר כמה דקות אני מקבל מייל ובו להפתעתי רשום 1962 ₪ לתשלום. מייד שלחתי מייל לברור 400 ₪ שנוספו להם.
היום יום ראשון 14.06.15 מנהל הקשר שלהם נועם צילצל אלי ואמר שהוא מצטער והייתה כנראה תקלה באתר והסכום הוא 1962 ₪ אם אני רוצה את המוצר.
מזועזע מהתשובה המנהל התחיל לתרץ לי שזה מחיר לא הגיוני, אמרתי לו שזה מה שכתוב ומה זה אומר לא הגיוני? מחיר זה מחיר.
הוא התחיל לתרץ ולהגיד שזאת שגיאת מחשב וזוהי לא אשמתם.
אמרתי לו שאם ככה יבטלו את האפשרות להזמין מהם דרך האתר אם הם אינם לוקחים אחריות. המנהל סרב בתוקף ואמר קח במחיר 1962 ₪ או שאל תקנה לא בוצע עדיין חיוב. ניסיתי להבין את עמדתו שבה לטענתו הוא מפסיד 400 ₪ והצעתי כמחווה והזדהות 1700 ₪ אך המנהל לא רצה וניסה לדחוף לי "הטבות"(דברים זולים ולקחת 400 ₪) משלוח אקספרס בחינם במקום דרך דואר ישראל שזה 7 ימים ובחינם או מגן שאני יכול לקנות ב 60 ש"ח.
הסברתי לו ששירות לקוחות הוא גם לקיחת אחריות והגעה לעמק השווה, ושלפי המקרה בכלל לא הייתי אמור להעלות את הסכום!
הוא ענה שאם לא יגרוף רווחים גדולים מאוד על המוצר אז אין לו מטרה למכור.
אז זהו שכן עוגמת הנפש שלי והאכזבה גם מהמקרה של שליחת חיוב שונה ממה שהופיע, התנערות מאחריות ויחס ללקוח של מה בכך.
אני רציתי מאוד לקנות את המכשיר ושמחתי במחיר אך המוכר פסק בתוקף שלא אוכל לקבל את המחיר הזה והכריח אותי לשלם מחיר מלא של 1962 ₪ או לבטל את ההזמנה. אמרתי לא שזה לא הוגן ויש פה התחייבות של המחיר על ידי החנות ואני עוד מנסה להגיע לעמק השווה עקב התקלה ומוכן לשלם 1700 ₪ המוכר אמר לי ש 400 ₪ זה משמעותי שהם מוכרים 42,000 מכשירים אז תזהרו שלא תקנו באתר ופתאום תגלו שחילקתם במתנה 400 ₪ לEline.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
yaniv
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות בחדרה ,המוכרת נתנה שירות מצויין ומקצועי עם הסבר מפורט וכן הרכיבה מגן זכוכית ואת כרטיס הסים וכל זאת עם שרות אדיב מתחשב
מוצר:
lg g3 g3
תמונת משתמש
שם:
ShayD
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בדיוק בזמן, תוך יומיים (5 ימים פחות ממה שהתחייבו באתר).
המחיר טוב, השירות מצוין... זאת הקניה השניה שלי מהם, בעתיד כנראה שאמשיך לקנות מהם.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר מסוג LG NEXUS 5 32GB D821 דרך האתר.שהגעתי לחנות לקחת את המכשיר, התברר שבתוך הכופסה נמצה מטען לא מקורי (של חברה אחרת) וזה לא רשום באטר. נציג שירות לפני קניה לא אמר מילה אל זה.
בזמן הבירורים קיבלתי גישה ושירות מאוד שלילי.
לפני קניה להזהר ולבדוק היטב.
תגובת החנות:
חלק ממוצרי החברה אכן מסופקים עם מטען תואם מציצרן מוביל בשוק הסלולר.

חרף הנכתב ע"י מר' alex, לא ברור לנו וגם לכלל קהל הלקוחות ,איך אפשר שלא לשים לב למודעת ענק אשר בדף המוצר באתר החנות ולמודעה הפיזית אשר ממוקמת בדלפק כל חנות שאר ברשת.

מה שנותר הוא רק להמליץ למר' alex להיות יותר ער לסביבתו ובכך לחסוך לקהל הגולשים פרסום וטענות שווא שלו.


מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 5
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר (קל מאוד). זו פעם שנייה שאני קונה סלולרים מ- ELINE.
לאחר ההזמנה התקשרו אליי לוודא את תוכן ההזמנה.
מרגע שאישרתי את הקנייה, הטלפון הגיע תור שני ימי עסקים ע"י שליח עד הבית.
שורה תחתונה: מרוצה מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
anutka
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, עיקוב קל במשלוח המכשיר בעקבות חוסר במלאי בסניף קרוב- למחרת יום ההזמנה התקשרו לעדכן אותי בנושא.
סה"כ מרוצה. זו לא קניה ראשונה בחנות
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 6
תמונת משתמש
שם:
vladimir
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון LG G3 ב12-2014 ולפני שבועיים הפסיק לעבוד/לא נדלק
בחנות סניף ת"א מסרבים לכבד את האחריות בטענה שהטלפון קיבל מכה ומבקשים 1399 שקל עבור החלפת לוח אם
הטלפון שמור ואין לו שריטות במסך ומחיר טלפון חדש בחנות 1700 שקל
תגובת החנות:
לצערנו ,מר' vladimir, אינו דובר אמת כלל. אם זאת היא הצורה שבו הוא מסוגל לשמור על המוצרים שרוכש, אין זה פלא שאחרונים הופכים ללא תקינים.
על גופו של מכשיר של מר' vladimir מעיכות עמוקות אשר בפינות המכשיר אשר גרמו לזעזועים בסלולרי וכתוצאה השבתתו.

גולשינו היקרים, אנא הימנעו מלהפיל את הסלולרים. הם אינם נועדו לכך, וכל נפילה ומכה יכולה לגרום להשבתתו ומכך טרטור והוצאות מיותרות.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל הבירורים בוצעו דרך הטלפון ואתר אינטרנט, קיבלתי תשובות ענייניות וברורות.
את האיסוף עשיתי בעצמי בסניף חדרה, לאחר קבלת הסבר נוסף על המכשיר.
סה"כ מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי, ממליץ מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
02/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשקניתי הם היו נחמדים. אבל הם לא טרחו לציין שהם רכשו את הטלפון מערוץ לא רשמי של HTC. ולכן שכשיש תקלה בטלפון הן מנסים לגלגל עליך את תשלום ההשתתפות העצמית שהם חייבים לשלם ל TouchGroup היבואן הרשמי שהוא נותן השרות. כואב לי במיוחד כלקוח שרכש מהם 8 טלפונים לאורך השנים. התרוץ שלהם הוא שחתמתי להם שיש למכשיר מכות קטנות בפינות. הם החתימו אותי בטענת סרק שמדובר בטופס מסירה בלבד, הם לא טרחו לספר לי שהם מחתימים אותי על מכות בפינות (אני לא ממש יכול לקרוא ללא משקפים). המכשיר היה נתון ב-CASE מאז קנייתו לפני שלושה חודשים ובחזקת אשתי כך שלא סביר בעליל שיש בו דפיקות כלשהן. יותר מכך לא ברורה לי עזות המצח לדרוש ממני השתתפות עצמית לפני שיש הבחנה מה התקלה ומה סיבתה. ואם זה לא מספיק עכשיו שהטלפון הגיע לנותן השירות TouchGroup נאמר לי שיקח 30 ימי עסקים לטפל במכשיר. ELINE גם לא סיפקו לי מכשיר חליפי ואפילו לא מתאם לסים שברשותי כדי שאוכל להשתמש בו בטלפון אחר. איזה מין שרות זה???
תגובת החנות:
לצערנו מר' David מעוות את המציאות אם כי כבר במעמד הרכישה נמסר לו מסמך רשמי אשר מבשר כי למוצר אשר כה היה חפץ לרכוש קיימת אחריות יצרן בינלאומית. כמו כן, פורטו כל תנאי שרות במסמך הנ"ל לרבות זמני שרות וטיפול.

מחוות דעת לעיל עולה כי מר' David כלל אינו קורא מסמכים וביחוד מסמכים שחותם עליהם, כאשר אחרונים מובאים ישירות בפניו.

מכאן, לגמרי לא ברור על מה מלין.

חבל שמר' David בוחר להכפיש במקום לטפח, הרי ספופו של דבר בעת הרכישה שלו לפני מס' חודשים לא מיהר לשתף את הגולשים בחווית הרכישה הטובה שלו.

מוצר:
טלפון סלולרי HTC Desire 816
תמונת משתמש
שם:
yoniplt
תאריך:
01/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר פיזית בסניף תל אביב.
לאחר כשמונה חודשים הטלפון שבק חיים כשכל מה שהופיע עליו זה מסך כחול.
בזמן שמסרתי את המכשיר לתיקון בחנות, זה היה נראה שהמוכר רק מחפש פגמים (כולל זה שהוא ניסה לטעון שהשבר במסך ולא במגן מסך).
באחריות של החנות מופיע סעיף שמסיר אחריות במקרה של קצר חשמלי כי לטענתם זה באחריות לקוח.
בערך שבועיים אחרי מסירת המכשיר לחנות אחרי שלא שמעתי מהם, התקשרתי וענו לי שהמכשיר בחנות אך בגלל שיש בו קצר חשמלי (שלטענתם נגרם מזעזוע חזק) האחריות לא חלה עליו.

כל זה אחרי שנים שאני ורבים מחבריי קנינו בחנות (בעיקר בסניף בנשר)
מיותר לציין שלא אני ולא אף אחד מחבריי הקרובים לא יחזור לשם אחרי יחס כזה.
תגובת החנות:
לא ברור למה מצפה מר' Yoni כאשר על המכשיר ששירת אותו בנאמנות 8 חודשים פגיעות קשות ביותר. צפייתו לתיקון המכשיר אשר ניזוק משימוש המרושל שלו רק כי הוא וחבריו רכשו מוצרים ברשת אינה עומדת במבחן הגיון. אם הרכישות העבר מאפשרים לו להתעלל במוצר?

מוצר:
טלפון סלולרי LG G3 32GB D855 G3
תמונת משתמש
שם:
Iggy
תאריך:
25/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים תמיד לוודא מהשאתם קונים בחנות. באתר, שהם לא תמיד נותנים את המידע הנכון.לדוגמא, קניתי טלפון חכםasus zenfone2 עם מעבד Intel Atom Z3580
Quad-core 2.3 GHz וקיבלתי מעבד יותר זול Intel Atom™ Quad Core Z3560 (1.8GHz
תגובת החנות:
אנו מביאים התנצלות בפני הלקוח על טעות במפרט ומיד הצענו זיכוי מלא עבור הרכישה. כותב חוות דעת סירב להצעה זו.

מוצר:
טלפון סלולרי ze551ml
תמונת משתמש
שם:
רוז
תאריך:
22/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליכי ההזמנה והרכישה היו תקינים. הבעיות עם החנות התחילו ברגע שהייתה בעיה במכשיר. שלחנו אותו בדואר לתיקון, ואחר כך היינו צריכים לרדוף אחרי נציגי המעבדה במשך שבועות כדי לקבל תשובות לגבי תהליך התיקון. בסוף כמובן שהם טענו שמדובר בחבלה במכשיר שלא מכוסה באחריות, אך רק לאחר חודש וחצי שבהם ציינו שהבעיה הייתה בבטרייה. גם אחרי זה לקח עוד כמה שבועות ושתי פניות במייל עד שקיבלנו את המכשיר בחזרה. נמנע בעתיד מקניה בחנות זו.
תגובת החנות:
כלשון כותב חוות הדעת להלן תגובותנו.
הבעיות של הלקוחה החלו ברגע שכשלה בשמירה בסיסית במוצר אשר מרובה בחבלות בכל חלקי גופו.
לנו אין כל ספק כי אלמלא הייתה לקוחה דואגת לשמירת המוצר מעט יותר, הוא כלל לא היה מגיעה למצב בו שרוי כעת.

די ברור כי קל מאוד לפזר את האשמות לכל עבר פרט לגורם שיצר את התקלה. יתרה מכך נציין, כי אנו פועלים באופן תמידי לטובת הלקוח ומפעילים את מירב המאמצים לטיפול בתקלה כאשר היא ניתנת לפתרון.

לצערנו, חלק מצרכנים עדיין לא הפנימו כי אחריות יצרן אינו מהווה שירות ביטוח פלא ואם לא תוצג מצדם שמירה מינילית על המוצר כך גם תהיה תגמולו.
מוצר:
טלפון סלולרי moto g
תמונת משתמש
שם:
Kimharpaz
תאריך:
22/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות קטנה ונחמדה, מחירים מעולים, המוכרים נחמדים.
הדבר היחיד הוא שבאתר היה כתוב שמקבלים אוזניות עם הרכישה ואני בדיעבד הבנתי שלא קיבלתי.
מוצר:
טלפון סלולרי nexus5
תמונת משתמש
שם:
אבישי
תאריך:
15/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני פחות משנה רכשתי את המכשיר עם אחריות לשנה בחנות בתל אביב. במהלך הקנייה שמתי לב שהקופסה של המכשיר הגיע פתוחה ואי-ליין שמו מדבקה כדי שיראה כאילו לא פתחו את הקופסה. כמובן כשפתחתי אני את הקופסה ראיתי שהחליפו את המטען המקורי למטען סיני לא תואם.
לאחר שלושה חודשים הטלפון הפסיק להיטען ונכבה באופן עצמאי מספר פעמים. הגעתי לחנות לשים את המכשיר לתיקון. נאמר לי שאין צורך לתקן רק להחליף מטען. החליפו לי את המטען הסיני למטען סמסונג 2 אמפר (המקורי של LG הוא 1.2 אמפר).
לפני חודש המכשיר הראה תצוגה של מסך שלג ולא נדלק, הגעתי לחנות כדי לשים את הטלפון בתיקון. לאחר שבועיים הוחזר לי המכשיר בטענה שרק התקינו את התוכנה שוב כי העדכון של גוגל לא היה טוב. הטלפון נמסר לי לא טעון ולכן לא ניתן היה לבדוק את הטלפון. חשוב לציין שלא היו שום עקבות לכך שהתקינו את המערכת שוב (אפילו הסדר של האפליקציות במסך הבית לא השתנה).
שלושה ימים לאחר מכן התקלה של מסך השלג חזרה ואני חזרתי לחנות. מאז יותר משבוע הטלפון נמצא שם.
אני ממליץ לא לקנות ולא לתקן בחנות הזאת. חוסר מקצועיות משבע ויחס מחפיר!
תגובת החנות:
גולשים יקרים לשיפוטכם....

מסתבר כי כותב חוות דעת אינו המשתמש במוצר ומסיבה זו מרבה בתיאורים הזרים לחנותנו כלל כגון: מטענים סינים ועוד....
בפועל, לקוח פנה פעם אחת בלבד לקראת סוף שנת שרות לסלולרי שלו כאשר אחרון טופל במסירות רבה ובהצלחה. בכל פנים, הועלתה דרישה מטעם המשתמש להחליף את הסלולרי לדגם אחר...חדש...לאחר שימוש של שנה במוצר!!! סירבנו לדרישה זו מגולמת בחוות דעת זו אשר בהחלט רחוקה ממציאות והגינות.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
פרקר
תאריך:
15/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פתחתי את הערכה של ה LG כשהגעתי הביתה. היא הכילה כבל שחור למטען ומטען לבן של Samsung. למרות שהחנות מציינת באתר שבערכה יש מטען תואם מן הראוי שהמטען יהיה לפחות בצבע של הכבל של המטען.
התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי שישלחו לי או כבל לבן או מטען שחור. תחילה אמרו לי שאין להם במלאי ואח"כ אמרו שאם המטען עובד אז שאשאר עם מה שקיבלתי.
שורה תחתונה: חוסר מקצועיות ואי התחשבות בדרישה בסיסית של הלקוח.
תגובת החנות:
לצערנו אין מנוס מלומר כי חוות דעת קנטרנית.

חלק ממוצרי החנות אשר כוללים בערכתם מטען תואם ועל כך הודעות מרובות באתרנו ובחנויות. צבע המכשיר הינו שחור וכך גם כבל אשר בערכה.
ברצוננו לציין כי אם והיה ברשותנו מטען שחור מאותו סוג ( הנחשב לאיכותי ביותר ) היינו מחליפים ללקוח, כמו כן הוצע ללקוח להחזיר את המוצר וזיכויו המלא. נציין כי לקוח סירב להצעה זו אך דאג להשאיר חותם שלו על הבמה זו. סביר להניח שזה צודק יותר בעייניו, להשתמש במוצר ולהכפיש את החנות שממנה רכש.

אכזבה וצער מסיבה של קיום חוות דעת ריקות מתוכן אמיתי.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 Beat
תמונת משתמש
שם:
yosihaco
תאריך:
14/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר והשירות לקוחות הייתה מאוד מקצועית אמנם לא היה להם את המכשיר בצבע שרציתי אבל בסוף החלטתי שאני רוצה צבע אחר וקיבלתי אותו מהר.
חנות ממש טובה וכדאי לקנות בה.
מוצר:
טלפון סלולרי LG G3 16GB
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply