זהו כבר הטלפון הסלולרי השלישי שאני קונה בחנות זו וחווית הקניה היא מעולה בכל פעם מחדש. השירות אדיב, יעיל ומהיר. המוכרים מקצועיים וסבלניים. אני רוצה לציין במיוחד את מור שנתן לי שירות נהדר. אין ספק שאחזור לחנות שוב. מומלץ ביותר.
מוצר:
טלפון E960 16G
שם:
orri
תאריך:
20/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כבר בשיחת הטלפון עם שניר התרשמתי לטובה. השיחה היתה נעימה וקבלתי מידע מדויק. כשהגענו לחנות התלהבנו מהמקום המטופח. לאחר מספר דקות המתנה התפנה יגאל נתן לנו שרות נהדר! יגאל היה סבלני ואדיב והתאים את הקניה (כולל האביזרים) בדיוק לפי הצרכים שלנו. גם כשהיתה אי הבנה בהדבקת מגן מסך הדביק חדש ללא ויכוח קיבלנו הסבר מדויק ומענה לכל שאלותינו וכן שלח לנו למייל הוראות הפעלה בעברית תוך מס' דקות. בקיצור: חווית קניה נעימה במיוחד! מומלץ בחום!!!
מוצר:
טלפון סלולארי 9505
שם:
rabi
תאריך:
20/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קריאת התגובות הטובות בזאפ ,התרשמתי ועשיתי הזמנה טלפונית , המענה היה אדיב ומהיר. הנציג ענה לי במדויק ובסבלנות על כולן. כשהתעניינתי בדגם יקר יותר שאל מה הפונקציות החשובות לי והסביר לי שהדגם הזול יותר מספיק לצרכיי. כמו כן הסביר לי שהמכשיר תומך עברית ואין צורך בחבילת עברית מיותרת שמוצעת משום מה על ידי חנויות אחרות בזאפ. בקיצור התחושה הייתה טובה ובטוחה אני משתף בשמחה את הגולשים ומצרף המלצה חמה
מוצר:
nexus E960
שם:
arnon
תאריך:
19/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר SUMSUNG S2 באיסוף עצמי.שירות הלקוחות עד לרגע ההזמנה היה מצוין. המכשיר הגיע בזמן שאמרו שיגיע ועד לקבלת המכשיר והתשלום הכל היה מעולה. למכשיר שקיבלתי הייתה תקלה במיקרופון(השמיע רק רעשים בצד השני). נסעתי חזרה לתל-אביב כדי למסור את המכשיר לתיקון. שבוע אחריי המסירה התקשר אחי לבדוק מה מצב התיקון ונאלץ להמתין על הקו ללא מענה(פעמיים). שבעה עשר יום(12 ימי עבודה) לאחר המסירה אמי התקשרה, הצליחה להשיג נציגה על הקו אך זו לא יכלה לברר מה מצב התיקון ונכון להיום אין לנו מושג מה עם המכשיר.
מוצר:
טלפון סלולארי S2
שם:
shem
תאריך:
19/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מצו"ב ההתכתבות שלי עם החנות: בתאריך 30.4.2013 קניתי אצלכם סמרטפון GALAXY S3, כבר מההתחלה היתה בעיה שהמכשיר היה נכבה ללא סיבה, למרות שהסוללה היתה טעונה. כשהדלקתי את המכשיר הודיע שהסוללה חלשה באופן קריטי ונכבה. כשחיברתי למטען, לאחר כדקה הראה שהסוללה טעונה. אשתי היתה אצלכם פעם ראשונה, ובחנות שוכנעה שהמכשיר תקין. הבעיה שלא טופלה, כמובן, חזרה, וזה היה בלתי נסבל. בתאריך 30.7.2013 מסרתי את המכשיר לתיקון, מספר תיקון: 13502. המכשיר היה אצלכם כ-3 שבועות. נאמר לי שהוחלף רכיב זיכרון, אך שוב הבעיה חזרה. ביקשתי להחליף את המכשיר, כי קיבלתי מכשיר פגום, אך לא נעניתי. דיברתי עם נועם, שנאמר לי שהוא אחראי, והוא אמר לי שאמסור שוב לתיקון והוא יעקוב אישית אחר הטיפול והפעם תוך שבוע המכשיר יתוקן. מסרתי את המכשיר שוב בתאריך 8.9.2013 מספר תיקון: 14221. צלצלתי ביום 16.9.2013 וביקשתי לדבר עם נועם, כמובן שהוא לא היה, ונאמר לי שהמכשיר במעבדה החדשה. אין לי ספק שקיבלתי מכשיר פגום ולדעתי מחובתכם להחליף אותו, בנוסף, אינני יכול לקבל מיכם מצב המכשיר אלא תשובה כללית שהוא בתיקון. בתאריך 22.9.2013, שבועיים לאחר מסירת המכשיר מצלצל אלי בחור, שטוען שהוא אחראי על המעבדה, ושואל אותי מה הבעיה במכשיר. שבועיים לאחר שהמכשיר נשלח אליכם. ביום רביעי 25.9.2013 צלצלתם אלי להודיע לי שהמכשיר תוקן. ביום ראשון 29.9.2013 באתי לקבל את המכשיר "המתוקן". החלטתי לבדוק אותו לפני שאקח אותו הביתה, ומסתבר שהתקלה לא תוקנה. נאמר לי ע"י האחראית על המעבדה למסור לתיקון, אך סירבתי לאחר הניסיון המר במשך 5 חודשים. השארתי את המכשיר אצלכם, אינני מעוניין במכשיר או להחליפו, אני דורש לבטל את הקנייה ולקבל את כספי בחזרה. עדיין לא קיבלתי תשובה מהחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s3
שם:
moshe
תאריך:
18/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה קל מאוד, חזרו אלי כמעט מיד לאחר הזנת ההזמנה והיו מאוד אדיבים , לאחר תהליך אימות פרטים לא קצר אני חייב לציין הודיעו לי שהמוצר שהזמנתי זמין במלאי החנות , יש לציין שלאורך כול הדרך לא ניסו לדחוף לי סוגי תוספות כגון תוספות תכנה או מטענים נוספים או אזניות שכבר נמצאים בערכה ממילא כמו שניסו בחנויות אחרות שפניתי עליהם ממליץ בחום על החנות
מוצר:
mobile phone 9195
שם:
menash
תאריך:
18/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הייתה מוצלחת ומהירה ביותר,המכשיר הגיע מהר יותר מכפי שנאמר לי בשירות הלקוחות בעת ביצוע ההזמנה. כל שאלותיי נענו במלואן בשיא המקצועיות והבקיאות. ממליץ בחום, אשוב לקנות בקרוב...
מוצר:
iphone 4 apple ipohne 4
שם:
Niv
תאריך:
18/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאור ההמלצות הרבות בזאפ ומחברים, הלכתי לראשונה זה 6 שנים לרכוש סלולרי ב- eline. בחנות היו צמד מוכרים, אחד מהם היה כנראה חדש יחסית ולכן שימש יותר כאסיסטנט ושלומי היה זה שטיפל בלקוחות. תוך זמן קצר נכנסו הרבה לקוחות וניכר היה שצמד המוכרים מתקשה לעמוד בעומס ולתת, גם לי, יחס אישי. זאת, על אף שניסו לעשות כל שביכולתם להתמודד עם הלקוחות. התרשמתי שלשלומי יש ידע רב במקצוע ואילו הייתה לו יותר עזרה שם ייתכן והיה יותר נגיש להציג את אותו הידע ולתת תמיכה רבה יותר לי ולשאר הלקוחות בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי לומיה 920
שם:
יורם
תאריך:
15/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עידכון חוות הדעת, רכישה נוספת של מכשיר נוסף שבוצעה בתאריך 10/2014\31 נושא: רכישת טלפון סלולרי נושא רכישת טלפון סלולרי הינו נושא מורכב , הרבה יותר ממה שרוב הציבור מודע לו. אנו דורשים מחיר זול ושרות אדיב ומקצועי. התכונה הלא ברורה היא "מקצועי". טלפון סלולרי מודרני חייב להיות מסוגל: לתמוך בדור 4 של האינטרנט להיות מסוגל קבל עידכוני תוכנה שוטפים באופן אוטומטי. קיימים טלפונים שמיובאים ע"י יבואן זה או אחר שלמרות שמודל החומרה של הטלפון, תומך בשתי התכונות הנ"ל, בפועל, זה לא עובד (בד"כ בגלל מערכת הפעלה שעברה שינויים כגון הכנסת עברית באופן מסויים). וכאן נכנס נושא מקצוענות השרות. נכנסתי לחנות של Eline בת"א. המוכר הינו מקצועי ובעל ידע לא רגיל. הוא הבין מידית את הרצון שלי שהטלפון יתמוך בקבלת עידכונים למערכת ההפעלה וגם יתמוך באינטרנט דור 4. מכיון שנושא זה (שהינו נושא די מורכב) היה נהיר לו לחלוטין, הוא השקיע זמן בפתרון ולא ניסה "למרוח" אותי כמו שלצערנו די מקובל בהרבה מקומות. הרקע המקצועי שלי הוא תוכנה, כך שזה די קשה "לעבוד" עלי, אולם לרוב הציבור אין ידע מקצועי כזה והם לחלוטין תלויים ביושר המקצועי של המוכר לסיכום, השירות היה אדיב, המחיר טוב, והחשוב מכולם, הגישה מקצועי. -----------------------------------------
הרכישה בוצעה בחנות בתל אביב המוכר, שלומי, שירת אותי באופן מושלם, באדיבות ובמקצוענות הוא הבין מייד את הצורך המיוחד שלי במכשיר ללא כל עברית, ופעל באופן מקצועי להשבת המכשיר הנ"ל למוד מקור (כאמור ללא עברית) אני חייב לציין שכל החנויות האחרות לא היו מסוגלות להתמודד מול צורך זה, חלקן אף הסבירו לי שלא קיימת כל אפשרות טכנית למימוש מכשיר נקי
מוצר:
טלפון סלולרי 9195
שם:
Nestor
תאריך:
15/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מצוין שירות מהיר ומקצועי, לא ניסו לדחוף לי יותר מידי מוצרים נוספים וקיבלתי את המשלוח מספר ימים לפני, בקצרה ממליץ.
מוצר:
טלפון סלולרי NEXUS 4
שם:
Noise
תאריך:
14/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלפון מהחברה ב -30 בספטמבר וקיבלתי אותו בדואר רק ב -9 באוקטובר. ומאושר כשפתחתי את הקופסה, ראיתי שאין סוללה בסט. התקשרתי לחנות וביקשתי בנימוס לתקן את השגיאה (קורה). אבל בהתחלה בחנות לא האמינו ולאחר מכן (עשו לי טובה), והחליטו לשלוח את חלק החסר , שבלעדיו הטלפון הוא רק חתיכת הפלסטיק במחיר של 1,887 שקלים. ב 10 לאוקטובר אמרו לי בטלפון שהסוללה נשלחה. היום ב -14 באוקטובר ומספר החבילה החסרה עם סוללה אינו מופיע אפילו בשירות הדואר לא בחדרה ולא אצלי. החלטתי לבטל את ההזמנה, ומקווה, שאני אקבל את הכסף בחזרה ללא בעיות. הבעיה היא שאף אחד במהלך המשא ומתן הזה אפילו לא חשב להתנצל על טעות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s4 mini 9190
שם:
gutman
תאריך:
13/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה הקניה היתה קלה , האספקה מהירה , עשיתי עדכון תכנה למכשיר ולצערי המכשיר לא התעורר יותר, הייתי לפני נסיעה עסקית חשובה וקניתי את המכשחר לצורך ניסעה זו , הם אספו את המכשיר מהמשרד והחזירו אותו ממש לפני הטיסה , שירות שלא רואים היום...... ממליץ בחום תודה מיוחדת לנועם משירות הלקוחות שלא חסך מאמצים יישר כוח - בבקשה אל תשתנו :)
מוצר:
טלפון 8190
שם:
מיכל
תאריך:
13/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הביעה עם איליין היא שכל מה שכרוך בתיקון/שירות הוא מתחת לכל ביקורת. לקנות אין בעיה, הבעיה מתחילה אם אתם צריכים משהו אחרי ששילמתם. אני קיבלתי טלפון שנג'יפיאס שלו לא עבד. נאלצתי להגיע מבאר שבע למסור אותו לתיקון כי אין שום נקודת מסירה שלהם דרומה מתל אביב. הם לא מספקים טלפון חלופי בזמן התיקון וזאת הבעיה שלך להסתדר בזמן הזה. לקח להם 3 שבועות לתקן אותו ולשלוח בדואר ואז - השיא של השיאים - הוא חזר כשרשימת אנשי הקשר היא של לקוח אחר!!! כל אנשי הקשר שלי נמחקו!!! התשובה שלהם הייתה שהם לא מתחייבים - לא על מכשיר חלופי, לא על תיקון בזמן סביר ולא על שמירת המדע בטלפון. אז קחו בחשבון שאיליין לא מתחייבים להתאמץ בשום צורה כדי שתהיו מרוצים מהשירות שלהם, הם יעשו את המינימום ההכרחי כדי לסמן וי על שירות תיקונים שהם חייבים לקיים. עדיף לשלם קצת יותר ולקבל גיבוי נורמלי במקרה של תקלה.
מוצר:
טלפון סלולרי 3
שם:
אליאל
תאריך:
10/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב''ה הגעתי לחנות בתל-אביב בשכונת נחלת יצחק,ומיד כשהגעתי המוכר דאג לעזור לי היחס והשירות היו טובים מאוד רכשתי מכשיר נוקיה c-2 והמחיר היה טוב והוגן. אני ממליץ לכולם לבוא לבקר ולרכוש מכשיר. תודה רבה.
מוצר:
מכשיר פלאפון c-2
שם:
עופר
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה כדאית, מחיר הוגן, שרות הוגן. למומר צירפתם הוראות לטעינת מקלדת עברית- כדאי לוודא שדף ההוראות קריא. הדף שהגיע אלי צולם מעשרות צילומים לפניו ואינו קריא.
מוצר:
טלפון סולולרי Galaxy 2+
שם:
דן
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את המוצר באתר במחיר בין הנמוכים שהופיעו. הקניה היתה מהירה, יכולתי לבחור את צבע המכשיר ושיטת המשלוח. קיבלתי מייד אישור במייל על ההזמנה. יום אחרי התקשרו מהחנות לוודא שבחרתי את המכשיר הנכון לסים שיש לי. מיוזמתם. המכשיר הגיע דרך בדואר רשום תוך ימים ספורים. לסיכום חויית קניה מצויינת. מהר נוח ומדוייק. וגם המחיר נמוך.
מוצר:
טלפון סלולרי NOKIA-100
שם:
Edi
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב עינייני ומקצועי משלוח מהיר בהחלט אני מרוצה גם מהמוצר שרכשתי וגם מהשירות שקיבלתי לא פעם קניתי בחנות זו ותמיד נהנה כל הכבוד לצוות ELINE
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2 Plus I9105P
שם:
עקיבא
תאריך:
08/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 15.9.2013 נכנסתי לחנות לקניית samsung s3 לאשתי. המוכר הסביר לי בכלליות, ורכשתי אותו ולקחתי איתי את הקופסא כאשר האביזרים בתוכה. יש לציין, כי להצעתו של המוכר, קניתי מכשיר יקר יותר שמגיע עם האחריות המקורית של שנתיים מהחברה עצמה, מאחר ויש לה סניף ליד ביתי ברחובות. למחרת, כשהסוללה התרוקנה לראשונה בטלפון, השתמשתי במטען שהיה בקופסא, ולקח לו שעות רבות לטעון את עצמו! בממוצע נטען 3% בשעה. בגלל הבעיה ולוח הזמנים העמוס שלי, לפחות שמחתי שעשיתי את האחריות בsamsung והלכתי לחנות שלהם לשאול מה הבעיה. הם ביקשו לראות את המכשיר והמטען, ולהפתעתם נוכחו לדעת כי המטען שהיה לי בקופסא הוא תואם galaxy 1 או 2, ולא מתאים לS3, ולכן הטעין כל כך לאט. (למותר לציין כי הם לא רצו לתקן זאת כי זה החנות גרמה) התקשרתי ופירטתי לשירות לקוחות, והבהרתי את דחיפות העניין, מאחר והטלפון מושבת, ואי אפשר להטעין אותו. האופציה היחידה מבחינתם היתה שאגיע לחנות ואקבל את הראש מטען המתאים לS3. הדבר נורא קומם אותי, אך לא הותירו לי ברירה. וב- 18.9 ערב חי הסוכות, נאלצתי להגיע (מרחובות) לחנות בת"א לקבל את המתאם. כששאלתי בחנות מה זה צריך להיות וביקשתי פיצוי על הסיפור נאמר לי "מה אתה רוצה, הנה קיבלת את זה עכשיו, ואין פה קבלת פיצוי". לכן, למרות ההמלצות בזאפ, החנות לא חפה מטעויות ולא מפצה את הלקוחות שנפגעו בגללה. וחנות שלא יודעת להודות בטעותה מבחינתי לכן חוות דעתי שלילית.
תגובת החנות:
סופק ללקוח מטען תקין ומקורי, בעל יכולת טעינה מלאה עד 3 שעות וטענה שמטען טוען באיטיות הינה מופרכת לחלוטין, אם זאת מיד עם הודעתו על קושי שנתקל אליו הועבר מטען חדש לסניף וסופק כמבוקשו. לא ברור למה החליט לקוח להכפיש את שמנו כאשר ברור שתגובה לתלונתו הייתה מהירה ועניינית ויעילה. לצערנו גם כאשר מתקיים מפגן אמתי של שרות חלק מאוכלוסיית הרוכשים בוחרים להתעלם מקיומה או גרועה מכך לבקר אותה.....
מוצר:
טלפון סלולרי S3
שם:
גרגורי
תאריך:
06/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר המוצר היה אטרקטיבי. חווית הקניה באתר הייתה טובה, מהירה ופשוטה. למחרת התקשרו מהחנות להבהיר בקשה מיוחדת למשלוח. המשלוח הגיע בתוך מספר ימים לשביעות רצוני.
מוצר:
smartphone nexus 4 16G
שם:
יוגב
תאריך:
05/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך קניה פשוט, מענה טלפוני זריז ואמין, קיבלתי סקירה מקיפה על סוגי המכשירים בתווך המחירים שחיפשתי, האמת חשבתי ללכת על דגם אחר אבל שיניתי את דעתי, מאוד אהבתי שהוסברו לי תנאי האחריות ללא התחכמויות, ברור לי למה לצפות מהבחינה הזו והם לא מוכרים לך סיפורים ואגדות, בהחלט מרגיש שקניתי נכון , השירות בסניף היה יעיל למרות עומס האנשים בהחלט ממליץ
מוצר:
mobile Nexus 4 8G
שם:
dan
תאריך:
05/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות 2 מכשירים סלולריים ואביזרים נלווים, וחזרתי לרכוש עוד מכשיר. השירות היה מקסים ומקצועי מאוד. לאחר זמן מה, הופיעה תקלה מורכבת, ושוב קיבלתי ליווי מלא, שירות נהדר ומעקב עד לקבלת פיתרון לשביעות רצוני. בעידן בו כולם מוכרים את אותם המוצרים, ההבדל הוא ברמת השירות. באיליין בתחום השירות, הם רמה אחת מעל כולם. תודה רבה לנועם ושלומי, ולכל צוות החנות, על האיכפתיות, הדאגה לכך שאקבל שירות נהדר לא רק בשלב הקניה
מוצר:
טלפון נייד אקספריה S
שם:
daniel
תאריך:
03/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אופן המענה לכל שאלותיי על המכשיר ותפעולו התבצע בצורה מצוינת, תוך מקצועיות ובקיאות טובה מאוד מצד שירות הלקוחות. המכשיר הגיע מהר יותר ממה שנאמר לי במועד התשלום. מאוד מרוצה ואשוב לקנות...
מוצר:
phone 9190
שם:
שקד
תאריך:
03/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הגיע מהר מאוד לאחר שדיברתי עם שירות הלקוחות והסבירו לי הכל בצורה מקצועית ורצינית. סה"כ התרשמתי מאוד לטובה מכל התהליך , המכשיר מצוין ומתאים בדיוק לצרכיי וזאת לאחר שקיבלתי את כל הידע המקצועי ממוקדן בשירות הלקוחות. ממליץ בחום
מוצר:
טלפון אקספריה P
שם:
eran
תאריך:
03/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הגיע מהר ובשירות הלקוחות נתנו שירות מקצועי ואדיב,ענו על כול השאלות התפעוליות שהיו לי בקשר למכשיר, בהחלט קיבלתי את הרושם שאני רצוי ומטופל גם אחרי שקניתי דבר שלצערי אינו מובן מאליו כאן אשוב לקנות בוודאות!
מוצר:
mobile mobile
שם:
klaudia
תאריך:
02/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל מכך שהאתר נוח לתפעול וביצוע ההזמנה לא לקח לי אנרגיות כמו באתרים נוספים בהם ביקרתי. המכשיר הגיע מהר יותר מפרק הזמן שצוין לי בעת ביצוע ההזמנה, בשירות הלקוחות היו סבלניים ואדיבים. סה"כ מאוד מרוצה ואין לי ספק שאחזור לקנות בזכות חווית הקנייה המצוינת!
מוצר:
נוקיה c2-01
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין