דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (רחובות)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שניידר פתרונות מחשוב בע״מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשניידר ?
4.81
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
1384
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
1
6 חודשים אחרונים
9
0
1
שנה אחרונה
20
0
1
כל הזמן
1257
9
118
נמצאו 1384 חוות דעת גולשים על שניידר
תמונת משתמש
שם:
yweiss100
תאריך:
08/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכול היה מושלם כולל המחיר והמוצר . הבעיה הקטנה הייתה שלקח יומיים עד לאישור ההזמנה.
מוצר:
Asus ProArt Display PA278QV
תמונת משתמש
שם:
אבישי
תאריך:
07/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסך של Dell 32 קעור, המסך הגיע יום למחרת.
הקופסא היתה פתוחה וכשהרכבתי את המסך הסתבר לי שהוא עומד עקום/לא מאוזן.
כתוצאה ממתאם זרוע שמורכב בצורה פגומה.
הבנתי שכנראה שלחו לי סחורה סוג ב'.
כתבתי להם וצרפתי תמונות, לא קיבלתי תשובה.
כתבתי שוב וביקשתי התייחסות, ואז קיבלתי תשובה: שאפנה לתמיכה של Dell מ"ס ט"ל.
ובזה הסתיים לכאורה הקשר עמם, כנראה שהם נמצאים רק כדי למכור, ואז להתעלם.
קניתי בכרטיס אשראי לא בפי פאל.
כעת אני מתמודד מול התמיכה של Dell שלא מוכנים להחליף רק את הזרוע הפגומה.
אלא מציעים לי לחכות כשבועיים שלושה עד שיהיה להם מסך חדש להחלפה.
תגובת החנות:
ההזמנה בוצעה ע"י הלקוח בתאריך 02/06
המסך סופק ללקוח כבר למחרת ע"י חברת UPS ישירות ממחסן היבואן הרשמי של דל בישראל,
באריזה סגורה הרמטית - כפי שמגיע מהיצרן.
למען הסר ספק, חברת שניידר מוכרת מוצרים חדשים בלבד עם אחריות היצרן והיבואן הרשמי בישראל.

הלקוח פנה בדואר אלקטרוני בתאריך 05/06 בשעה 22:28, לא ברור איזה מענה ציפה לקבל בשעה כזו?
בתלונה שהמסך עומד עקום / לא מאוזן.
כבר למחרת קיבל תשובה שעליו לפנות לתמיכה של היצרן כדי לבצע אבחון ולקבל אישור החלפה.
בתאריך 13/06 פנה שנית בטענה שדל החליפו את המסך לחדש, וגם המסך החדש הגיע תקלה דומה.
הוסבר ללקוח שאין זה סביר, ושהמוצר נמכר בכמות גדולה ומעולם לא נתקלנו בבעיה דומה.
הומלץ ללקוח לבדוק את המשטח / שולחן שעליו נמצא המסך.

לבסוף, הלקוח קיבל אישור החלפה נוסף מדל,
לבקשתו המסך נאסף ממנו והעסקה בוטלה ללא דמי ביטול, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
הלקוח אף הודה למנהלת שירות הלקוחות שליוותה אותו עד לפתרון הבעיה לשביעות רצונו.
מוצר:
Dell 32 Curved 4K UHD Monitor - S3221QS
תמונת משתמש
שם:
אורטל
תאריך:
06/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום! השירות מעולה ואדיב. הזמנתי מחשב נייד של Dell הותאם לי אישית לפי בחירתי, המחשב הגיע אלי מאוד מהר, תוך יומיים עם שליח לבית. מוצר מעולה! מאוד מרוצה! מומלץ בחום.
מוצר:
Dell VOSTRO 340014 FHD/I5 1135G7/8GB/256SSD/Int
תמונת משתמש
שם:
ולרי
תאריך:
05/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד ב-pc365 .
שירות היה מקצועי, ענייני וסבלני.
משלוח הגיע מהר מאוד יום למחורת.
נהינתי מאוד. תודה רבה.
מוצר:
מחשב נייד NB YG 7 14ITL5 I7 16G 1T 10H
תמונת משתמש
שם:
Sagi
תאריך:
03/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום, המוצר הגיע כפי שהזמנתי תוך יומיים. פעם שלישית שאני קונה בשניידר, ממליץ לכולם.
מוצר:
IPad mini
תמונת משתמש
שם:
Assaf
תאריך:
03/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואוו איזה שירות מעולה!!!
אני לא אחד שטורח לרשום ביקורות טובות כשהשירות סבבה והכל נחמד, אבל אני מאמין ששירות נמדד כשבאמת צריך אותו.

רכשתי מסך מחשב נפלא של חברת אסוס והמסך הגיע תוך יומיים הבייתה
מסך נפלא באמת, אבל עם פיקסל אחד אדום סורר במרכז המסך, ששמתי אליו לב בפעם הראשונה (לאחר כשבוע וחצי) כשישבתי מול המחשב לעריכת תמונות (צלם במקצועי)
פניתי לחברת אסוס כדי לממש את האחריות אך הנציג טען שבפיקסל אחד הם לא מטפלים

לאחר מכן, פניתי לחברת שניידר מחשבים, בתקווה שאולי אפשר לעשות משהו כי המסך חדש.
שוחחתי עם אנה המקסימה שהייתה סבלינית וקשובה וכבר מהקול שלה שמעתי שאכפת לה לעזור
הסברתי את המקרה ומאז הם היו איתי בקשר לאורך הדרך וגם התקשרו מיוזמתם מספר פעמים כדי לומר לי שהם על זה ולעדכן בהתקדמות.
קיבלתי שירות אישי ביותר מאביבה שהסבירה לי בדיוק מה אני צריך לעשות כדי לקדם את התהליך
הם אפילו התנצלו שזה לוקח זמן למרות שלדעתי הטיפול היה מהיר.
בסופו של דבר, יומיים אחרי מסירת המסך למעבדה של אסוס לבדיקה, אביבה התקשרה ואמרה שהם שולחים לי מסך חדש
לזכות אסוס יאמר שהם האריכו את האחריות בחודש נוסף

אני מאמין שתקלות יכולות לקרות לכל מוצר גם אם הוא יוקרתי
אבל חברה כזו שהלקוח חשוב לה גם אחרי שכבר שילם על המוצר זה לא דבר שמובן מאליו היום

בטוח שארכוש מהם שוב
ובטוח שאמליץ
מוצר:
מסך מחשב Asus PA278QV
תמונת משתמש
שם:
shlomipaz100
תאריך:
01/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה קשה, טכנאי שלא יודע מה הוא אומר.
הייתי צריך להיעזר בטכנאי מחנות אחרת בשביל לפתור בעיה שמסתבר שהיא ידועה במחשב הזה ויש לה פתרון פשוט.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד ללא מערכת הפעלה.
במקרה זה, באחריות הלקוח להתקין את מערכת ההפעלה באופן עצמאי.

הלקוח פנה בתלונה שאינו מצליח להתקין את מערכת ההפעלה.
נציג טכני ניסה לסייע ללקוח ולהסביר לו מה צריך לעשות בדיוק על מנת לבצע התקנה אך הלקוח לא הצליח לבצע זאת.
בהתאם לכך, הטכנאי הציע ללקוח לפנות לתמיכה של היצרן או לפנות לטכנאי לקבלת שירות בתשלום.

מיותר לציין שהאחריות והתמיכה למוצר ניתנים ע"י היצרן.

מוצר:
מחשב נייד Lenovo ThinkBook 15 G2 20VE0042IV לנובו
תמונת משתמש
שם:
Stas
תאריך:
13/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, הזמנתי מחשב, באתר הובטח עד 3 ימי עסקים ולא היה רשום שהם יכולים לשלוח דרך חברת שליחויות אחרת (באתר מצויין כי הם שולחים דרך ups), מסתבר שהם שלחו דרך חברה אחרת (orian) וגם אותה חברה "איבדה" את החבילה שלי (חברת השילוח מעבירה אחריות על הספק והספק על חברת השילוח), שימו לב שבתקנון האתר חובת הדיווח על עיקוב באספקה היא על הלקוח (אבסורד בפני עצמו) ואם לא מדווחים תוך 72 שעות הם לא אחראים לעיקוב, אני רוכש אצל שניידר בפעם האחרונה.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה בתאריך 09/05.
זמן האספקה הינו עד 3 ימי עסקים, לא כולל את יום ההזמנה.
לצערנו בעקבות אילוצים שאינם תלויים בנו, זמן הטיפול בהזמנה התעכב מעט, כיוון שהמחסן של הספק ממוקם באשדוד.
המוצר סופק ע"י חברת אוריין, לא ברור איך הלקוח הגיע למסקנה שהחבילה אבדה.
ההזמנה סופקה בתאריך 13/05, איחור של יום עסקים אחד, כאשר המדינה נמצאת בזמן לחימה במבצע "שומר החומות".
הלקוח היה בקשר צמוד עם מנהלת שירות הלקוחות עד לקבלת המוצר, לזה הלקוח קורא "שירות מזעזע".
מוצר:
Acer predator 3000
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
09/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, מחיר הוגן ומוצר ברמת איכות גבוהה. משלוח מהיר עד בית הלקוח תוך כ72 שעות
מוצר:
Lenovo Ideapad5 i7
תמונת משתמש
שם:
dudi.yal
תאריך:
08/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכיר את חברת שניידר זה שנים וזו אינה הפעם הראשונה שמשפחתי רוכשת מהם מוצר. השירות מהיר ומגיע בזמן והטיפול יעיל.
חושב שמחיר הוא דבר חשוב ביותר אבל יש לקחת בחשבון שכאשר קונים דרך האינטרנט אז יש לך למי לחזור אם חס וחלילה יש בעיה.
לסיכום חברה רצינית עם מוניטין של שנים ששומרת על איכות השירות ובכך הרוויחו אותי כלקוח חוזר.
האמא שלי רכשה דרכם מחשב מיני והיא מרוצה עד לגג.
מוצר:
מחשב מיני
תמונת משתמש
שם:
noimark4
תאריך:
06/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר רב של פעמים בחנות. לפני 10 שנים רכשתי Dell vostro 3350 וכעת Lenovo ThinkBook G2 13s. בין לבין רכשתי בחנות מוצרים נוספים. חנות אמינה מאוד, ותיקה, שרות מצוין. גם הבת שלי והחתן רכשו ניידים בחנות. המחירים הוגנים מאוד. האספקה מהירה. הזמנתי ביום רביעי בשעה 1 לפנות בוקר והנייד הגיע למחרת ב-1 בצהריים. החנות עובדת עם שירות המשלוחים של ups שאני מרוצה ממנו מאוד. מביאים את המוצר עד לדלת בלי סיפורים בנוסח "אין לי חנייה תרד למטה לקבל את המוצר" ,או "אני שולח לך אותו במעלית, תחכה ליד הדלת". בקיצור, חנות אמינה ומומלצת, מוצרים מקוריים עם אחריות יצרן, בלי חוכמות.
מוצר:
Lenovo ThinkBook G2 13s-ITL 20V90004IV
תמונת משתמש
שם:
Elyada
תאריך:
06/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל תהליך הרכישה מהיר ונוח. משלוח מהיר - קיבלתי בול מה שרציתי בזמן מהיר מאוד
המוצר היה לשביעות רצוי ובמחיר נורמלי
מוצר:
מחשב נייד DELL
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
roman1995
תאריך:
30/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!! בחיים לא קיבלתי משלוח כל כך מהר.
הזמנתי מסך בשעות הערב דרך האתר, למחרת בשעה 14:00 בצהריים המסך כבר היה אצלי.
מוצר:
Alienware 34" AW3420DW
תמונת משתמש
שם:
jetflyer669
תאריך:
27/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל לא מבזבז זמן להמלצות אבל הפעם נקדיש 2 דקות כי, ה שירות מצוין. ה מחיר מעולה. וה משלוח סופר מהיר. מומלץ בהחלט.
מוצר:
Lenovo IdeaCentre 3-27IM AIO 27
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
25/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות !!! לא לקנות מהם שום דבר !
קניתי מהם מחשב Dell שהגיע עם windows בעברית וכשפנינו אליהם לתקן, לא רק שהטכנאי שלהם הפגין עודף בטחון בתשובות השגויות שלו, טען שנציגי Dell ומיקרוסופט שאליהם הפנה אותנו ״לא מבינים דבר״ לאחר שסיפקו מידע סותר שהוא סיפק, במו ידיו (מרחוק) שיחק עם הגדרות החומרה והרס את המחשב (לא נשאר דולק יותר מ 2 דקות).
אחרי שחזרנו אליהם הם הסירו כל אחריות מהטיפול בתקלה שהם עצמם יצרו !

לתשומת לבכם !
תגובת החנות:
צר לנו אך הלקוח מפרש את דברים בצורה שנוחה לו.

מדובר בהזמנה מתאריך 08/11/20.
בתאריך 25/04/21 פנה הלקוח בטענה שקיימת תקלה במערכת ההפעלה כיוון שהגיעה מותקנת בעברית, לאחר שימוש של כ-6 חודשים.
המחשב אכן סופק ע"י היצרן עם מערכת הפעלה Win 10 בעברית, כפי שמצוין במפרט הטכני.
חברת שניידר לא ביצעה במוצר שום התקנה או שינוי במפרט המקורי.

לא היה ברור מה קשר בין התקלה לבין העובדה שהמחשב הגיע מותקן מהיצרן בעברית.
הלקוח הסביר שניסה להתקין חבילת שפה באנגלית בעצמו ללא הצלחה.
כמחווה של רצון טוב, ניסה הטכנאי לסייע בתמיכה מרחוק, בהחלפת השפה לאנגלית - מעל חצי שעה.
בזמן השיחה מערכת ההפעלה ביצעה עדכונים, ולטענת הלקוח המחשב נכבה לסירוגין.
בהתאם לכך הופנה ליצרן להמשך טיפול במסגרת האחריות, הלקוח ניתק את השיחה בעצבים.

לאחר מספר שעות פנתה אשתו של הלקוח, בטענה שדל מצאו כי מדובר בתקלת תוכנה ולא בתקלת חומרה.
הוסבר ללקוחה שאין אחריות על מערכת ההפעלה, בהתאם לתנאי האחריות של היצרן.
הלקוחה דרשה שנחליף את המחשב למחשב חדש, וביקשה לשוחח עם מנהלת שירות הלקוחות.

לאחר מכן התקשר הלקוח וצרח על הטכנאי ש"הרס לו את המחשב".

מוצר:
Dell Inspiron 14-5401
תמונת משתמש
שם:
Jenia
תאריך:
22/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא הפעם הראשונה שאני רוכש מהם ציוד מחשב והם אף פעם לא מאכזבים. הפעם רכשתי מחשב נייד של דל וכבר למחרת הגיע שליח של UPS עם המחשב. חבר'ה מקצועיים ונחמדים, עזרו לי בתהליך הרכישה והיו נורא אדיבים. מומלץ מאוד!
מוצר:
Dell XPS 15 9500
תמונת משתמש
שם:
tehila.maman
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליצה בחום על שניידר, עובדת איתם כבר מספר שנים ומרוצה מאד. שירות מהיר, אדיב ומקצועי!
מוצר:
Yoga
תמונת משתמש
שם:
Slav
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר - יש תיאור מפורט של המוצר, המחירים נוחים והמשלוח הגיע במהירות (תוך כ2-3 ימים)
מוצר:
Lenovo Monitor C22-20 21.5 FHD 16:9 HDMI VGA
תמונת משתמש
שם:
maskit194
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצויין, עונים ומטפלים מהר והמשלוח הגיע תוך פחות מ24 שעות. אני מרוצה מהקניה
מוצר:
Dell UltraSharp 27 InfinityEdge Monitor - U2719D
תמונת משתמש
שם:
צבי ים
תאריך:
20/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר. ההזמנה היתה נוחה. המשלוח הגיע תוך יומיים הביתה.
ההתקנה היתה קלה.
המסך מצוין.
מוצר:
מסך מחשב Dell 24 Monitor - E2420H
תמונת משתמש
שם:
Vornovitsky
תאריך:
20/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהאתר באינטרנט מסך 27'' dell הגיע תוך יומיים מאוד מהר, הכל עובד. תודה רבה!
מוצר:
Dell monitor 27'' S2721D
תמונת משתמש
שם:
DanielH
תאריך:
13/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה טובה!

מספר פעמים הזמנתי מאתר החנות ותמיד המוצרים הגיעו אלי מהר (עם שליח) עד הבית ללא תקלות.
לאחרונה הזמנתי מסך מחשב, שכמו בפעמים הקודמות הגיע חדש, תקין ומהר.

בסה"כ מאד מרוצה.
מוצר:
Dell 27 Monitor P2719H
תמונת משתמש
שם:
Amnon
תאריך:
12/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי בקלות בזאפ את המחשב שחיפשתי, ראיתי שבשניידר אני מקבל את ההצעה הטובה ביותר
צילצלתי לוודא שיש במלאי, הזמנתי ותוך 3 ימים המחשב הגיע בשליח עד הבית
מוצר:
NoteBook TP T15 G1 I7 16G 10P
תמונת משתמש
שם:
majd.ganiem
תאריך:
12/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד מההזמנה, שירות מעולה ומשלוח מהיר, אתר מאוד נוח להשוואות ועזר מאוד בבחירת המוצר המתאים עבורי.
מוצר:
מסך dell P3221
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply