דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (הרצליה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באולסייל ?
4.21
ציון ממוצע
125
חוות דעת בשנה האחרונה
2552
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
8
0
0
3 חודשים אחרונים
36
0
2
6 חודשים אחרונים
74
0
13
שנה אחרונה
100
1
24
כל הזמן
2035
25
492
נמצאו 2552 חוות דעת גולשים על אולסייל
תמונת משתמש
שם:
sdt
תאריך:
04/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נמסר לי שמכונת הכביסה שהזמנתי תגיע תוך 3 ימי עסקים וכמו כן יצרו איתי קשר לפני אך בפועלאני תקוע בלי מכונת כביסה והיום נכנס החג (ערב חג סוכות) .
התקשרתי פעמיים ופעמיים נמסר לי שיחזרו אלי אך לא חוזרים מתחמקים מאחריות.
לטעמי החברה לא אמינה הנציגים יגידו הכל בכדי לסיים מכירה אך אינם מסוגלים לעמוד בהתחייבויות שלהם.
קרוב לודאי שאצתרך לעשות הכחשת עסקה וזה מבזבז זמן יקר וכמו כן אני עדיין תקוע בלי מכונת כביסה .
נרכש ב 1.10.17
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכונת כביסה תוצרת BEKO
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל ועדכן כי הוא עדיין לא תואם לאספקת במסגרת ימי העסקים.
שירות הלקוחות ליווה את הלקוח ואף ניסה לסייע לו אל מול הספק לקדם את תיאום האספקה (דיגיטל אייג בע"מ) אך הלקוח בחר לבטל את הזמנתו
הזמנתו בוטלה במלואה ואנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח

מוצר:
מכונת כביסה פתח חזית 5 ק”ג 600 סל”ד תוצרת BEKO דגם EV5600Y
תמונת משתמש
שם:
Yosi
תאריך:
04/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מדיי פעם קונה מוצרים דרך אולסיל, הפעם הזמנתי טלפון אלחוטי של פנסוניק כמה ימים לפני החג, התקשרתי שוחחתי עם אורלי, וביקשתי לדעת לגבי איסוף עצמי או אם יוכלו לספק לפני החג, נאמר שלא בטוח אבל ינסו.
להפתעתי, ימים ספורים אחרי ההזמנה, מתקשרים אליי ואומרים שהטלפון הגיע, ביקשתי שישאירו עם הבת שלי וכך נעשה.
שמחתי מאוד לקבל את המכשיר לפני החג.
אורלי התקשרה יום לאחר מכן ושאלה אם הגיע ואם הכל בסדר, עניתי שכן ושאני מאוד מרוצה.
כל הכבוד על חווית השירות, אני בהחלט אמשיך לרכוש מוצרים דרככם.
מוצר:
טלפון אלחוטי דיגיטלי מתקדם DECT תוצרת PANASONIC דגם KX-TG6811
תמונת משתמש
שם:
orenlevi
תאריך:
03/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר פעמים באולסייל, תמיד משלוח מהיר, אמינים ושרות טוב.
ממליץ בחום , לא אכזבו אף פעם .
מוצר:
קיצן אייד
תמונת משתמש
שם:
Gabi
תאריך:
02/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקוח קבוע באולסייל. שירות לקוחות מעולה. נציגי מכירות חביבים ומקצועים. מחירים זולים משמעותית מרוב רשתות השיווק.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
Dvir
תאריך:
27/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהחלטתי ללכת על המקרר הזה חיפשתי את המחיר הטוב ביותר והם הציעו לי מחיר ששבר את המחיר הנמוך ביותר בשוק. בנוסף הם היו אדיבים והשירות והמשלוח היו מהירים וללא דופי. בהחלט אחזור אליהם בקניה הבאה.
מוצר:
מקרר האייר Haier HRF350
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
17/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ומחיר מצויינים, תהליך הרכישה היה מעולה, כמו כן שירות הלקוחות שהייתי צריך לאחר ההזמנה, בעזרתה האדיבה של יפית נציגת שרות הלקוחות.
מוצר:
טלוויזיה Sony KD55XD8599 4K ‏55 ‏אינטש סוני
תמונת משתמש
שם:
מיקי
תאריך:
16/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקפיא דגם 3023 היה בזאפ ב 3400 הם רצו ממני 3550 בטענת שהם אתר וותיק ואמין וגם אני מקבל סט סירים נעמן לראש השנה 2017
הסכמתי המקפיא סופר אך ללא הסירים פניתי אלהם מספר פעמיים משכו אותי יותר משבוע ואומרים שזה בבדיקה אך לא חזרו אלי
ממש אכזבה
תבדקו טוב את שירות הלקחות לפני שאתם מזמינים
תגובת החנות:
הלקוח אכן רכש מקפיא מתוצרת LIEBHERR ובמחיר שהוא ציין.
סט סירים מתנה נשלח אליו בנפרד (המתנה יוצאת ממחסן אחר)
העניין הוסבר ללקוח והוא לקוח מרוצה.
אין עוד חנות בזאפ שאפשר לקבל במחיר שהלקוח רכש גם את המתנה, רק באולסייל !
חג שמח !

מוצר:
GN3023
תמונת משתמש
שם:
ELI
תאריך:
09/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוכש רבות באינטרנט, וזו חווית הקניה הגרועה אי פעם. לאחר ההזמנה איש לא יצר קשר קשר במשך ימים ארוכים, כאשר דברים אחרים שהזמנתי כאן באתר זאפ לאחר מכן כבר הגיעו.

כאשר אני התקשרתי לשירות הלקוחות, כשבוע לאחר ביצועה ההזמנה לא ידעו על מה אני מדבר (הפנו אותי ליורוקום ונתנו לי מספר טלפון. גם ביורוקום חלק גדול מאנשי לא ידעו על מה מדובר)

לאחר פניות חוזרות ונשנות. הבטיחו במהלך השבוע שייצרו איתי קשר. כמובן שלא יצרו קשר. הסברתי להם שלא חשוב לי לקבל דווקא מהם. מבחינתי אפשר לבטל ואזמין מספק אחר, אך הם הבטיחו שאוטוטו יוצרים איתי קשר.

ביום חמישי האחרון הבטיחו שההזמנה תגיע, התקשר שליח, אחר צלצול אחד ניתק. חזרתי אליו תוך מספר דקות והוא לא ענה במשך קרוב לשעתיים (מתועד בשיחות יוצאות). אז הוא אמר שהוא חיפש אותי והוא כבר רחוק. ושוב לא יכול לספק את ההזמנה. נראה בשבוע הבא

תגובת החנות:
הלקוח רכש מערכת סטריאו תוצרת PANASONIC
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל ועדכן כי מתקיים איחור באספקת המוצר
שירות הלקוחות של אולסייל ליווה את הלקוח עד לקבלת המוצר לשביעות רצונו
אולסייל מתנצלת על ההרגשה הלא נוחה שנגרמה ללקוח.

מוצר:
מערכת סטריאופונית מיני מתקדמת ומשולבת Bluetooth תוצרת PANASONIC. דגם S
תמונת משתמש
שם:
יוענה
תאריך:
05/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חויית קניה מקסימה.רכשתי משקל אדם דיגיטלי. דרך האתר. נאמר שהוא יגיע תוך 8 ימי עבודה.
כבר אחרי יומיים המשקל אצלי לשביעות רצוני המלאה. יופי!
מוצר:
משקל אדם exacta 63698
תמונת משתמש
שם:
yaara
תאריך:
03/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום לקנות דרך אולסייל , יפית פשוט נהדרת. לאחר שיחה אתה היא דאגה לחזור ולוודא שהסתדר.
לאחר שקיבלתי את המוצר והיה פריט חסר היא התקשרה פעם אחר פעם ודאגה שאקבל את מה שמגיע פיצוי. וגם שהייתה בחופשה היא דאגה שיתקשרו במקומה. ממש כף לדעת שיש שרות טוב בארץ. ושיש על מי לסמוך שישמור על הזכויות שלך.
תודה רבה
מוצר:
מיקסר קריוקי
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
28/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 16.7.2017 רכשתי באולסייל טלוויזיה LG דגם 43LJ550Y.
מאז ועד היום (חודש וחצי) אני רודף אחריהם לקבל חשבונית קנייה ואין כל מענה.
השארתי הודעות במשיבון, כמו גם הודעות דרך האתר ולא נעניתי.
מעבר ליחס המזלזל בלקוח יש כאן עבירה על החוק ובדעתי גם להתלונן על כך לרשויות המס.
תגובת החנות:
הלקוח קבל מיד עם רכישתו אישור עסקה קבלה למייל
חשבונית מס נשלחה ללקוח לאחר שסופקה לו הטלוויזיה
הלקוח טוען שלא קבל את החשבונית,
שלחנו אליו שוב את החשבונית ווידינו מולו שהוא קבל את החשבונית.


מוצר:
טלוויזיה LG דגם 43LJ550Y
תמונת משתמש
שם:
Yo
תאריך:
24/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בהצעת מחיר שהיתה הכי זולה בזאפ וזיכיתי.
הופתעתי לטובה שכבר למחרת יצרו עימי קשר לאספקת הציוד.
יישר כל, כל הכבוד.
יותר זריז מזה לא ראיתי.
אתר מומלץ וכמובן שעכשיו אמשיך לקנות שם.
מוצר:
מחשב נייד לנובו 13.3"
תמונת משתמש
שם:
רוזי
תאריך:
21/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לא מעט מוצרים ב- ZAP
קיבלתי שרות טוב מספקים שונים
אבל OLSALE נותנים שרות ממש מצויין
הכל מתבצע מהר , מדוייק , בלי המתנה ובלי תקלות. תמיד עונים מהר ולעניין . תמיד יפטרו כל בעיה ברוח טובה.
מומלץ בחום.
מוצר:
כריים גז STG984WA
תמונת משתמש
שם:
ori
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מצוינה. מהירה, נוחה ובמחיר הוגן. רכשתי כונן קשיח נייד 1 טרה של חברת WD בעלות של 250 ש"ח כולל נרתיק וכולל משלוח!!
מוצר:
כונן קשיח 1 טרה WD
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזגן מיני מרכזי מתוצרת תדיראן.
הגיע תוך מספר ימים.
התגלתה תקלה במאייד המזגן הטופל ביעילות ובמהירות ע"י אורלי מחברת אולסייל.
ניתן שירות מקצועי וליווי בכל תהליך הרכישה.
מוצר:
מזגן תדיראן 70 3P
תמונת משתמש
שם:
אסתי
תאריך:
17/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את השרות הסבלני והנעים שקיבלתי. זו פעם שנייה שהנני משתמשת באתר להזמנה וכולי התפעלות מאדיבות השרות הדיבור הנעים והרצון להשביע את רצוני, נפלא המשיכו קח זה לא רגיל במדינתנו לקבל שרות אדיב כזה בברכה הורוביץ אסתר כפר סבא
מוצר:
מגהץ קיטור פיליפס
תמונת משתמש
שם:
דינה
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה הייתי מאוד סקפטית לגבי הקנייה בשיטת המכרז באתר אולסייל, אך החלטתי לנסות כי רציתי לקנות מיקרוגל שיש באתר במחיר אטרקטבי. המוקדנית הסבירה לי בסבלנות איך משתתפים במכרז. וזה עבד! קיבלתי מחיר הרבה יותר נמוך משאר החנויות (100 ש"ח פחות ). השירות המעולה הפתיע לטובה. בחורה בשם אורלי שטיפלה בהזמנה הייתה מאוד מקצועית ואיכפתית. לפני הגעתו של המוצר לביתי קיבלתי סמסים עם תזכורת על יום ושעות ההובלה.לאחר 3 ימים מיקרוגל LG דגם MS-2588BRB כבר היה אצלי בבית. מאוד מרוצה מהקנייה וממליצה על האתר .
מוצר:
מיקרוגל דיגיטלי 25 ליטר 850 וואט תוצרת LG דגם MS-2588BRB בגימור שחור
תמונת משתמש
שם:
Lidor
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחות עם כמה נציגים נתקלתי בנציגה אליונית וכזה שירות לא קיבלתי הרבה זמן , כל הכבוד על ההבנה והשירות הטוב כן ירבו אנשים כאלו..
מוצר:
60UH651Y
תמונת משתמש
שם:
Liat
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מקרר סמסונג, קיבלנו שירות מעולה והצעת מחיר טובה מאוד.
דאגו שזו תהיה הזמנה דחופה ועוד באותו יום התקשרו לקבוע הובלת מקרר ליום שלמחרת. מאוד מרוצים.
מוצר:
Samsung rf264beaesp
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח דרך החברה והבטיחו תיאום אספקה תוך יום-יומיים. עברו 14 יום ואף אחד לא יצר קשר לגבי תיאום. התקשרתי כדי לברר מה קורה עם ההזמנה והעבירו אותי בין היבואן לאחראים על האספקה ולאולסייל בעצמם וחוזר חלילה. הגדילה לעשות נציגת שירות מאולסייל שטענה שהם צריכים לתאם איתי תוך 14 יום (למרות שלפי הנציג היו אמורים לתאם תוך יום-יומיים). מבחינתה הדרישה שלי שיתאמו איתי עוד קודם בכלל לא הייתה לגיטימית.
לאחר כשעה התקשר נציג של אולסייל ואמר שאין במלאי את סוג המדיח שהזמנתי.
לא ברור לי מדוע לקח 14 יום כדי לדעת זאת? מדוע לא אמרו לי באופן מיידי או יום-יומיים אח"כ?
עכשיו אני צריכה להזמין מדיח חדש וכמובן לחכות עוד זמן.
לפחות הם הבטיחו שיחזירו את כל הכסף. מחכה עוד לראות שזה יקרה.
מבחינתי השירות היה מאוד גרוע.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מדיח כלים תוצרת קונסטרוקטה
לצערינו, בעת העברת ההזמנה למחלקה הלוגיסטית התברר שהמוצר שהלקוחה הזמינה חסר,
הוצע ללקוחה מדיח אחר, אך הלקוחה החליטה לבטל את הזמנתה.
הזמנתה בוטלה במלואה וכספה הושב לה במלואו.
אנו בהחלט מתנצלים בפני הלקוחה על אי הנוחות שנגרמה לה במקרה זה.

מוצר:
מדיח קונסטרוקטה CG4A01S2IL
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לאחרונה מזגן תדיראן ומסך מחשב AOC - שני המוצרים הגיעו מהר מאוד. המחיר והשירות היו מצויינים. ממליץ מאוד!
מוצר:
מסך מחשב AOC 27 אינצ' דגם E2770SH
תמונת משתמש
שם:
זהר
תאריך:
15/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר מקצועי
נתתי הצעה שלא זכתה ותוך מס דקות חזרו אלי לסלולרי כדי לעניין אותי
מוצר:
טלויזיה פיליפס 65 אינצ
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
14/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול -13.8.2017 שואב רובוטי וקבלתי אותו לאחר יום.
השירות היה מעולה,הן של המוכר ,הן של המוביל והן של שירות הלקוחות לאחר הקנייה(בררתי לגבי קבלת החשבונית והסבירו לי שאקבל במייל)
מוצר:
שואב רובוטי סמסונג
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
13/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כלקוח ותיק,נהיניתי גם הפעם נדרות מצוין וזריז ביותר...למחרת העסקה קיבלתי את המוצר בבית...תמשיכו כך!!!כל הכבוד!!!
מוצר:
mum5 מקסר משולב
תמונת משתמש
שם:
אשר
תאריך:
09/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה - הכל טוב ויפה עד שמסופק מוצר פגום. שירות הלקוחות התעמר בנו, לא ענה לטלפונים, לא חזר להודעות וסירב בכל תוקף להחליף את המוצר. אין להם טיפת יושרה והגינות. קנו ממקום אחר, זה לא שווה את עוגמת הנפש.

ופרטי פרטים -
רכשנו תנור משולב גרין ליין. כשבוע לאחר שהגיע הוא נפתח והותקן על ידי טכנאי גז. הצבע של התנור מגורד, הרשת עקומה ויש דפיקה בפח בחלק האחורי. לאחר מספר ימים התלוננו ואמרנו שאנחנו מאוד לא מרוצים ושלחנו תמונות שמפרטות את הפגמים.
לאחר כשבוע, אחרי מספר פניות בטלפון ובמייל אולסייל אמרו שהספק לא מוכן להחליף והציעו לנו 150 שח תלושים לורדינון. מן הסתם סרבנו והתעקשנו להחליף את המוצר. שירות הלקוחות הבטיח שמנהל שירות הלקוחות יחזור אלינו. מן הסתם לא חזר אלינו עד שבת זוגתי סוף סוף תפסה אותו בטלפון (17 יום לאחר התלונה!) הוא טען שתלונה אחרי 3 ימים אחרי שהמוצר נפתח זה לא זמן סביר וכן שהספק אחראי לכך (עד 48 שעות זה סביר לטענתו. מעניין אם להתייחס לתלונה של לקוח לאחר 17 ימים זה גם סביר לדעתו?). ביקשנו את פרטי הספק ואז הוא שינה את דעתו ואמר שאול סייל אחראים לכך וסירב למסור את פרטי הספק. הוא סיים את השיחה בכל שהוא יחזיר לנו תשובה במייל, כמובן שהוא מעולם לא חזר אלינו.
השארנו עוד חמש הודעות אצל שירות הלקוחות שלהם והם לא חזרו אלינו. כשכן תפסנו אותם (כמעט כחודש לאחר התלונה), הודיעו לנו שמנהל מחלקת הלקוחות לא מוכן לדבר איתנו יותר ושיהיה לנו יום טוב. טרטרו אותנו, זלזלו בנו, בזבזו לנו את הזמן היקר שלנו וסיפקו לנו מוצר פגום.
תגובת החנות:
הלקוח רכש תנור משולב כיריים גז תוצרת גרין ליין
הלקוח פנה לשרות הלקוחות מספר ימים לאחר קבלת המוצר בטענה שהרשת של הכיריים עקומה, ושיש שריטה על התנור.
לאחר בדיקה הוסבר ללקוח שהרשת אינה עקומה, זו צורתה והיא יושבת בצורה שמתואמת לבסיס שלה.
למען היות הלקוח מרוצה הוצע ללקוח שובר מתנה, הלקוח קבל את ההסבר והסכים לקבל את השובר ואף אמר שהוא שבע רצון.
למחרת שינה את דעתו ועדכן שהוא עדיין לא מרוצה.
אנו נמצאים בקשר עם הלקוח על מנת לדאוג לשביעות רצונו.
חשוב לציין שבשום שלב לא נאמר ללקוח שמנהל השירות לא מוכן לדבר עימו, נהפוך הוא, מנהל השירות מטפל בו באופן אישי.
אולסייל חורטת על דגלה שירות לקוחות מצוין ו-100% לקוחות מרוצים וכך גם יהיה עם הלקוח היקר הזה.

מוצר:
תנור משולב כיריים גרין ליין
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply