דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ענק הקניות של ישראל (קרית ביאליק)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קבוצת לקנות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלקנות ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
164
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
106
2
56
נמצאו 164 חוות דעת גולשים על לקנות
תמונת משתמש
שם:
Yairefr
תאריך:
13/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הוזמן ושולם והובטח לי שעד 21 ימי עבודה המכשיר יגיע .
עברו 21 ימי עסקים ולא הגיע ומאז עברו 9 ימי עסקים נוספים ועדיין לא הגיע למרות שהובטח לי כי ביום חמישי הוא מגיע ואני יאסוף אותו מהחנות וזה לא התבצע
מיותר לציין את האכזבה הגדולה של הילד שלי שהמתין עד אתמול ולא קיבל כלום
ונאלצתי לבטל את העסקה.
מה עם הימים שעברו ללא תמורה
מה עם עוגמת הנפש ככה לא עובדים על אנשים.ביטלו וזהו
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח הגזים מעט בתגובתו. אכן היה עיכוב באספקת המוצר על כן הוחזר התשלום במלואו ללקוח ובנוסף יישלח אליו פיצוי הולם.
מוצר:
טלפון סלולרי iphone6
תמונת משתמש
שם:
דימה
תאריך:
13/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בגדול אותו סיפור כמו בחור לפני וכמובן שאותה אכזבה הוזמן מכשיר ב 04.02 נרשם 21 ימי עסקים היום 13.03 וכמובן שעדיין אין בפועל בשיחה מול החנות בשיחה ראשונה נציגה מציעיה זיכוי בשיחה שניה מול אחרת שטוענת שגם מנהלת מלינה שאין כזה דבר צפי אספקה עוד אין כול מיני תירוצים מיעכב לא ידוע ומשפט מפתח תקבל את המכשיר ברגע שיהיה אצלי ביזיון אחד גדול ועוד אימון הציבור תומך בהם ונותן להם לפרסם תלוגו שלו שם עכשיו בקשר לאחריות הכפולה שהבחור פירסם עוד ניבדוק במידה וקיימת הטעיה יש להגיש תביעה
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח הגזים מעט בתגובתו. אכן היה עיכוב באספקת המוצר על כן הוחזר התשלום במלואו ללקוח ובנוסף יישלח אליו פיצוי הולם. האחריות הכפולה שלנו בעצם מהווה אחריות נוספת מעבר לאחריות היבואן. על כך ניתן לקרוא בהרחבה באתר.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Note 4 SM-N910F
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
12/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע!!!!!!
לא להתקרב לאתר זה!!!!
הזמנתי מכשיר גלאקסי 5s , המכשיר היה אמור להגיע לאחר 21 ימי עסקים. חודש וחצי מרחו אותי, והמכשיר לא הגיע!!!!
שירות לקוחות מזעזע, נציגי שירות בזיון!!!!!!!!!!
תעשו טובה לעצמכם ואל תקנו באתר זה. עוד לא קיבלתי החזר ולא בטוח שאקבל, אתר של רמאים.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
Eti
תאריך:
12/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר על הפנים
הזמנתי אייפון 6 רשום 21 ימי עסקים חיכיתי חודש מתקשרת אליהם כל שבוע לבדוק מה עם האייפון מורחים אותי שעוד שבוע זה יגיע ככה כל שבוע עבר חודש וחצי אמרו לי יש במלאי עד סוף השבוע שולחים לי אותו אני מתקשרת יומיים למחרת הנציגה אומרת לי אין כרגע עוד לא הגיע יגיע שבוע הבא .
שרות לא אמין בכלל העיקר לגבות כסף הם ישר מתקשרים ואז נעלמים.
ביטלתי את ההזמנה ועכשיו רק מקווה שיחזירו את הכסף בזמן ולא ימרחו אותי גם בזה.
מוצר:
אייפון 6 6
תמונת משתמש
שם:
haggai.s
תאריך:
04/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוד חנות שעושה את הטריק העלוב ביותר בספר: מוכרים מוצר שאין להם, ואז מנסים לשכנע אותך לקנות מוצר אחר נחות ובאותו המחיר.

אחרי שבועיים שאף אחד לא חוזר אלי ואף אחד לא עונה למיילים שלי - אני מתקשר כדי לברר מה קורה, הנציג טוען שהמוצר בדיוק אזל, אבל הוא מציע לי לקנות מייבש אחר שעולה פחות באותו המחיר.
נמאס מהטריק הזה, והגיע הזמן שהחנויות ילמדו שזה יפגע בהם משמעותית.
תגובת החנות:
שלום רב, המוצר שהזמין הלקוח התעכב בהגעתו למלאי ועל כן הלקוח הסכים לחכות. ולבסוף ביטל את ההזמנה והתשלום הוחזר לו במלואו.
מוצר:
מייבש כביסה TAF7239
תמונת משתמש
שם:
graficker
תאריך:
03/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בשום פנים ואופן שום מוצר מחנות זאת!
חנות עם שירות גרוע הסוני 4 עדיין לא הגיע עליי ( אפשר לראות חוות דעת נוספת מתחת) קניתי את הפלייסטשן בתאריך 1.2.15 והוא עדיין לא הגיע אליי ואפילו הנציגים לא יודעים מתי הוא יגיע אליי. פשוט בושה של חנות על הפנים לא מתקרב ולא ממליץ לאף אחד לקנות שום פריט. אפשר לראות את כל התגובות האפשריות שהכל גרוע. כמובן שביטלתי את הסוני 4 והם אומרים שתוך 10 ימי עסקים הכסף אצלי חזרה .. בואו ניראה.

לא לקנות שום פריט מחנות זאת תלמדו מאנשים שנפלו בפח.
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח הגזים מעט בתגובתו. אכן היה עיכוב באספקת המוצר על כן הוחזר התשלום במלואו ללקוח ובנוסף יישלח אליו פיצוי הולם.
מוצר:
פלייסטיישן - אביזרים PlayStation 4
תמונת משתמש
שם:
אנדרה איסבי
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו!!!! החנות מפרסמת אחריות כפולה (של היבואן ושל עצמה) על המוצר גלקסי נוט 4 שבפויעל הם מייבאים את המוצר בעצמם עם אחריות לשנה ואין על המוצר אחריות יבואן רשמ של שנתיים כמו שמספקים שאר החנויות וגם השירות הטלפוני היה גרוע וחסר סבלנות.י
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Note 4 SM-N910F
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
16/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קראתי ביקורות גרועות על החנות אבל חייב להודות שנפלתי גם אני בפח.
התרגיל הידוע - תזמין, תשלם ואחכ כבר נגיד לך שהמוצר לא במלאי, תקנה משהו אחר במקום, תוסיף כסף וכו׳ וכו׳
שירות זוועה. התקשרתי לפני ואחרי (!) ההזמנה כדי לוודא במיליון אחוז שיש במלאי. גרמו לי לפספס מבצעים אחרים באותו מחיר על אותו מוצר.
להתרחק להתרחק להתרחק.
תגובת החנות:
לגולשים שלום, לצערנו מדובר במקרה מופרך שלא קרה. ככל הנראה מדובר בחנות מתחרה שמנסה להכפיש את שמנו לשווא. אתר לקנות הוא בין אתרי הקניות הגדולים בישראל ומוביל את סטנדרט השירות בישראל כבר מזה שנים.

מוצר:
מכונת כביסה אני רוצה לקנות
תמונת משתמש
שם:
Isabelle
תאריך:
01/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי עוד לפני שביצעתי את ההזמנה לוודה שהמכונה נמצאת במלאי ולבדוק שהיא תוכל להגיע מהר לירושלים. אמרו לי שאין בעיה שבדרך כלל זה לוקח יומיים שלושה. ההזמנה נעשתה ביום ראשון, התקשרתי שוב ביום רביעי כי אף אחד לא יצר איתי קשר ואמרו לי שזה בתח יגיע ביום חמישי... ביום ראשון התקשרתי פעם נוספת ומיכיוון ששמונה ימי עסקים מסתיימים ביום שני התאקשתי שיגידו לי מתאי תגיעה המכונה. אמרו לי שיתקשרו לקבוע איתי הגעה עד השעה 16:00. ב-15:00 החלתתי להקשר שוב כי אף אחד לא דיבר איתי והפעם אמרו לי שיש עיכוב וכנראה המכונה לא תגיעה עד יום חמישי. כמובן שביטלתי את ההזמנה. חבל שלא היו כנים איתי מהטלפון הראשון. אני מרגישה שעבדו עלי וסתם משכו אותי שבוע שלם. פעם אחרונה שאני מזמינה מוצר מהחנות הזאת.
מוצר:
מכונת כביסה WAE4517
תמונת משתמש
שם:
efrat
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר מאוד ואנחנו מרוצים ממנו. סוחט בכל פעם 2 חצאי תפוזים עד הטיפה האחרונה ובכל זאת המיץ לא מר מהקליפה.
מוצר:
מסחטת הדרים ATL228
תמונת משתמש
שם:
ילנה
תאריך:
14/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה באירנטנט.
באותו היום התקשרה אלי נציגה והתברר שחלק מהפרטים, שהקפדתי למלא, לא נקלטו והייתי צריכה לחזור עליהם בטלפון.

החנות מתחייבת לאספקה בתוך 7 ימי עסקים.
המוצר לא הגיע בזמן ואף אחד לא יצר עמי קשר כדי לעדכן.

התקשרתי לשירות לקוחות והתחיל מבול של תירוצים: 1. חסר במלאי. 2. מזג האויר - שטפון בחנות. 3. ספירת מלאי בסוף שנה...

גם אם קיימת בעיה, אפש לצפות שהחנות תיצור קשר ותודיע.

בסוף, אחרי הרבה מאוד טלפונים ובירורים קיבלתי את המוצר באיחור של שבוע.

בחנות הבטיחו באופן מפורש לפצות אותי על העיכוב, אבל לא קיבלתי דבר.

בעתיד, אין שום סיבה שאקנה בחנות זו- שירות גרוע.


תגובת החנות:
לגולשים שלום, הלקוחה קצת הגזימה בתגובתה. בגלל שיטפון בחנות עקב הסופה שהייתה, הלקוחה קיבלה את המוצר באיחור של יומיים בלבד. שירות הלקוחות שלנו עמד עמה בקשר כל העת והמצב הוסבר לה. בנוסף צורף פיצוי לחבילה שקיבלה עבור העיכוב. אתר לקנות ממשיך לתת את השירות הטוב ביותר לאלפי לקוחותיו המרוצים!
מוצר:
שואב אבק SR8870
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
13/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש ממש לא מומלץ שקרנים ונוכלים
הזמנתי מזגן והוספתי למשלוח אקספרס תוך שלושה ימים והמשלוח לא הגיע לאחר שלושה ימים יצרתי קשר עם החברה אמרו לי ביום חמישי בטוח תקבלי את המזגן עקב מזג האויר חכתי יומיים הייתי חייבת את המזגן לפני סופת השלגים שעברנו המזגן לא הגיע וכל פעם דחו אותי "אנחנו כבר נחזור אלייך" ביום ראשון הבטיחו לי שביום שני יגיע אלי המזגן גם לא הגיע אותה הדבר ביום שלישי הם אמרו סגור נעול הם יגיעו היום האמנתי להם הפעם הזמנתי טכנאי והמזגן לא הגיעה נסתי ליצור איתם קשר עוד הפעם" נחזור אלייך בעשר דקות הקרוב" לא עשר ולא שעה ולא שעתיים לא חזרו התקשרתי נואשת מספר פעמיים עד שהחלטתי לבטל את ההזמנה וראיתי שזה שקר אחד גדול לא ממליצה בכלל הרבה שקרים ורמאות .. בסוף קניתי מחנות ליד הבית בקצת יותר מהמחיר אבל באותו יום קבלתי את המזגן.
מוצר:
מזגן 21A
תמונת משתמש
שם:
ענבל
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחנות קבלנו מענה טלפוני זריז, אדיב ונכון לעזור, גם לפני ההזמנה וגם אחריה.
המוצר הגיע לפני הזמן שנאמר לנו, ארוז וחדש, במצב טוב
מוצר:
מזגנים wind 55 3R
תמונת משתמש
שם:
מעוז
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע יומיים לאחר ההזמנה הרבה לפני שהובטח , מה שהרשים אותי במיוחד היה שאחרי כשבועיים כשהטכנאי פתח את אריזת מנוע המזגן וראינו שישנה פגיעה יצרנו קשר עם שירות הלקוחות שמייד קישרו אותנו עם תדיראן שיום למחרת באו והחליפ המנוע ללא שאלות . ללא ספק מוןדל של שירות לאחר הקניה
מוצר:
מזגן עילי A10
תמונת משתמש
שם:
נעה
תאריך:
29/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקרוגל מסויים באתר לפני כשבועיים, מאחר ולא קיבלתי את המוצר יצרתי אתמול קשר עם שירות הלקוחות לבירור הנושא, ציינו בפני כי ניסו ליצור עימי קשר ללא הצלחה ולעדכן אותי כי יש עיכוב באספקת המוצר, במקום הוצע לי לשדרג את ההזמנה למיקרו טוב יותר בתוספת משלוח ע"י שליח עד הבית כשההזמנה המקורית אמורה הייתה להגיע בדואר רשום וכל זאת ללא תוספת מחיר מצידי, והיום , 24 שעות לאחר שיחת הטלפון קיבלתי את המוצר לפתח הבית, דוגמא מצויינת לשירות, כנראה שזו לא תהיה הרכישה האחרונה השלי באתר...
מוצר:
מיקרוגל WM660
תמונת משתמש
שם:
מכונת כביסה
תאריך:
24/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב"ה פניתי ללקנות (יגאל ברודסקי) ביום ראשון בשבוע בבקשה לרכוש מכונת כביסה AEG מדגם L75280FL . השאלה הראשונה ששאלתי אותו הייתה עם יש לו אותה במלאי. יגאל אמר שיש לו אותה במלאי והוא ישתדל שהיא תגיע אלי עד יום חמישי. הפניה הייתה ביום ראשון בסביבות 13:30 בצהריים. מתחייב לספק את המכונה תוך 7 ימי עסקים זאת אומרת עד סוף יום שלישי (יום ראשון לא נחשב מכיוון שההזמנה בוצעה אחרי 12:00). התקשרתי במשך השבוע כמה פעמים , בקיצור כל פעם סיפור אחר(תגיע מחר כנראה....) ביום ראשון יגאל אומר לי שאין להם בכלל את המכונה הזאת ואם אני רוצה הוא יכול לספק לי אחת אחרת (יותר טובה....מחברה אחרת) חזרתי אליו לפי הסיכום בינינו למחרת בבוקר ואמרתי שאני לא מעוניין. כמובן שהוא התחיל לספר סיפורים שחבל שאני מפסיד כזאת עיסקה וכו'...
המכונה שהוצעה לי על-פי זאפ הייתה יקרה יותר בערך ב-180 ש"ח.
בקשתי ממנו לבטל את כל העיסקה (שכללה את המכונה ומגן ברקים) ע"ס 2636 ש"ח
והוא שלח לי אישור במייל שנשלח לספק ביטול עסקה.
אחרי רבע שעה הוא חוזר אלי בטלפון ושואל : רגע מה עם המגן ברקים שעולה 89 ש"ח אליו אני לא מזכה (נשלח אלי בדואר ועדיין לא הלכתי להוציא אותו).
צעקתי אליו על החוצפה לבקש מגן ברקים אחרי שעשה לי עוגמת נפש כזאת (יום לפני זה הוא היה מוכן לפצות אותי ב-180 ש"ח , פתאום שביטלתי את העיסקה הפיצוי נעלם). אמרתי לא מצדי תבוא תיקח את המגן ברקים אבל אתה מזכה אותי במלא הסכום עד האגורה האחרונה. כנראה הוא ראה שאין על מה לדבר והחליט להחזיר לי את מלא הסכום. (כרגע מחכה לראות באשראי שבאמת הוחזר).
תגובת החנות:
לגולשים שלום, זמן האספקה של המכונה היה עד 14 ימי עסקים והלקוח היה מודע לכך. לאחר שהזמין התקשר לפחות 3 פעמים בכל יום לשאול מתי מגיעה המכונה. נאמר לו במפורש שזמן האספקה של המכונה הזאת לא יהיה יהיה מיידי אבל התעקש על הדגם הספציפי הזה ולא היה מוכן לשמוע על דגם אחר שהיה זמין באספקה של יום אחד בלבד אף כי היה יקר יותר והוצע לו באותו המחיר ששילם ללא שקל תוספת (!). הלקוח לא הסכים ועל כן בוטלה העסקה. בנוסף למכונה הלקוח הזמין מגן נחשולי מתח וקיבל אותו לביתו, כמובן שהתבקש להחזירו כדי להזדכות עליו גם. אנו ממשיכים לתת את השירות הטוב ביותר לאלפי לקוחותינו המרוצים.
מוצר:
מכונת כביסה L75280FL
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
23/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר ב30.11, הפסקה תוך 7 ימי עסקים.
מיד התקשרו לקחת כרטיס אשראי. זה בעצם פעם אחרונה שהם התקשרו ביוזמתם.
בכל מה שקשור לקבלת כרטיס אשראי הם ממש גדולים. בשאר הדברים לא ראיתי שום פעילות...
מאותו יום מתחיל סיפור עצוב.
התקשרתי ב 3.12 - למה לא מתאמים הספקה..ושלחתי מכתב. וקבלתי הבטחה עד סוף שבוע..
וכזה בדיוק סיפור - תאמינו או לא, היה עוד 3 שבועות ארוכות.
איזה 7 ימי הספקה - כולם שככחו מהם לגמרה!
התחילו חיים חדשים בשבילי - כל יום על הבוקר אני מתקשר, מקבל הבטחה סרק (משהוא בשם יגאל),ומבטיח שזה יהיה מחר ומבטיח פיצוי נדיב,
וזה חוזר על עצמו עוד שבוע...ועוד ועוד.
שבוע אחרון התקשרתי כל יום וקבלתי הבטחה - למחרת יסופק...וזה ממש לא קרה ואף אחד לא התקשר, ולא חזר, ולא ביקש סליחה...סתם מחכה יום. לפעמים אני מתקשר בצהרי אותו יום שאמרים "להתקשר". אני חוזר אליך עוד 10 דקות אומר יגעל ואי אפשר להשיג אותו יותר.
כלום.

אחרי 20 יום מהזמנה ביטלתי את העיסקה. איפה הפיצוי שלי שאלתי, על כל עוגמת נפש. אני אתקשר אליך עוד כמה דקות אמר יגעל. ולא חזר, כמובן.
תגובת החנות:
לגולשים שלום, טענות הלקוח אינן מדוייקות בעליל (!) הלקוח הנכבד הזמין מייבש כביסה ומקרר. את המייבש קיבל כיומיים לאחר האספקה. ואכן התברר עיכוב באספקת המקרר והלקוח עודכן על כך והסכים להמתין. לאחר מכן התקשר ואמר שהתחרט ולא הסכים להמתין, ההזמנה כמובן בוטלה באופן מיידי וכספו הוחזר לו מייד. שירות הלקוחות שלנו עמד בקשר עם הלקוח כל העת.
אנו ממשיכים ונמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לאלפי לקוחותינו.
מוצר:
מקרר SJ5501SL
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
14/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השוויתי מחירים ובחרתי במקפיא אלקטרה Electra EF6245. תהליך ההזמנה והתשלום באשראי היה מסובך, לא התקבל אישור במייל ולמעשה עברו יומיים עד שמישהו התקשר לרשום את ההזמנה. לאחר יום נוסף התקשרו ואמרו שהאלקטרה אינו במלאי ומציעים לי מוצר זהה לחלוטין של נורמנדה. ציינו גם שהנורמנדה נמכר במחיר גבוה יותר. בבדיקה עלה שהדבר אינו נכון. המוצר הגיע בזמן ובתיאום טוב. חשבונית עדיין לא הגיעה (12 יום מאישור ההזמנה) והמספר שציינתי הוא מספר ההזמנה. התרשמות כללית- מחיר טוב, אמינות 50%, בלגן גדול.
תגובת החנות:
לגולשים שלום, לצערנו הלקוח בחר להגזים בתגובתו באופן לא ברור. הוא ביצע את ההזמנה על מקפיא של אלקטרה שאספקתו התעכבה על כן נוצר עמו קשר והוצע לו להחליפו לדגם מקביל וזהה ב-100% לדגם שהזמין רק עם מדבקה אחרת (Normandeׂׂ) ללא תוספת מחיר באותם תנאים בדיוק, בגלל שהיה זקוק לו בדחיפות. הלקוח הסכים מיידית והמקפיא סופק אליו למחרת. חשבונית עסקה מקורית נשלחת בדואר רשום לאחר כשבוע לאחר האספקה ישירות מהספק. תודה.
מוצר:
מקפיא KLF250
תמונת משתמש
שם:
Sagit
תאריך:
05/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטאבלט הגיע ממש מהר, תוך מספר ימים בדואר רשום.
כבל הטעינה לא היה תקין. נשלח באופן מיידי כבל חדש והגיע תוך מספר ימים גם הוא
מוצר:
טאבלט 7" iTOUCH מעבד ליבה כפולה HD-7000
תמונת משתמש
שם:
the judge
תאריך:
08/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בקלות את הבושם דרך האתר של החנות. נכון לרגע זה אין מחיר יותר זול בארץ מאשר בחנות הזאת. הבושם הגיע בזמן.
מוצר:
בושם Cool Water
תמונת משתמש
שם:
רחל
תאריך:
15/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע ונמצא שרוט
שלחו שליח לקחת את המוצר, ולאחר וידוא שאכן שרוט, נשלח מוצר חדש שוב עם שליח.
הטיפול היה מסור ולמרות העיכוב, מאוד שמחתי לדעת שאפשר לסמוך על הצוות (במיוחד מאור)
מוצר:
כיריים גז משטח זכוכית ND1900
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
03/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נהדרת ועובדים נהדרים,מתייחסים ללקוח כמו שצריך וסבלניים מאוד.
העובד שעזר לי היה אמין ודיבר אליי,כאחד שלא מבין,בדיוק כמו שצריך. הסביר לי מה יותר כדאי לי ומה יותר יעזור לי.
מוצר:
מכונה לעיצוב זקן NT9125
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
02/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להזהיר אתכם, אל תעזו לקנות מהם, אני קניתי מהם והפסדתי 90 שקלים.
הסיפור שלי הוא כזה
רציתי טוסטר וחשבתי לקנות מהאתר הזה בגלל הדירוג החיובי שלה פה בZAP.
הזמנתי את הטוסטר, המשלוח לקח יותר זמן ממה שציפיתי (שבוע וקצת).
כשהוא הגיע שמתי לב שהוא יותר גדול משחשבתי ולא אהבתי אותו אז בטרם השתמשתי בו החלטתי להחזירו, כשדיברתי עם נציג טלפוני ושאלתי איך עובד תהליך ההחזרה נאמר לי במפורש "אנחנו שולחים אליך שליח שיאסוף את המוצר וזה יעלה לך 39 שקלים". הסכמתי ותהליך ההחזרה יצא לפועל.
תוך שבוע וחצי הטוסטר הגיע אליהם, ואז התחלתי לבקש את ההחזר הכספי, נאמר לי שאין בעיה וכעבור 3 ימים קיבלתי החזר כספי, אבל ההחזר לא היה מלא.
אני קניתי מוצר ב289 שקלים, וההחזר שקיבלתי היה 209 שקלים.
מיד החלטתי להתקשר אליהם ולברר מה הסיבה, נאמר לי שאם אני מחזיר מוצר אני גם צריך לשלם על דמי המשלוח המקוריים, כך שאני צריך לשלם גם על המשלוח הלוך וגם על המשלוח חזור, וזאת בנוסף ל"דמי ביטול" של 5%. אני קורא לזה קנס, לשלם עוד 39 שקלים על המשלוח הראשוני ואז לשלם עוד 5% על הביטול.

החלטתי לא לוותר ולהגיע למנהל, ביקשתי שיחזור אליי מנהל והבטיחו לי שכך יקרה, אך לא חזר אליי שום מנהל, אז יום אחרי החלטתי להתקשר שוב, דיברתי עם יגאל (שאמר לי שהוא מנהל), שאמר לי שהוא לא מתכוון לוותר לי על הסכום הזה ושזו המדיניות באתר, ואמר לי עוד קצת מהבולשיט של החברות הגדולות ש"אתה חתמת על הסכם השימוש ושם זה היה רשום" (קצת מזכיר בנקים וחברות ביטוח).

לבסוף, לאחר שניתקתי בעצבים את השיחה והבטחתי שאני אכתוב את הביקורות הזו כדי ליידע אתכם לא להתקרב לחנות הזאת, הוא התקשר אליי שוב ואמר לי שהוא דיבר עם המנהל (חשבתי שהוא הרי המנהל?) והוא החליט לתת לי קופון של 10% הנחה לקנייה הבאה בתנאי שלא אפרסם את הביקורות הזו (שוחד), אני סירבתי בתוקף.

לסיכום, אני לא ממליץ לכם לקנות מהחנות הזאת, יחס דוחה, משלוחים איטיים, טריקים של בנקים וחברות ביטוח, ניסיון נואש לסחוט כסף וקנסות על ביטול עסקה.
אני קניתי מהם והפסדתי 90 שקלים שלא אראה שוב לעולם.
תשמרו מרחק מהם.
תגובת החנות:
לגולשים שלום, יש כאן עיוות מוחלט של העובדות ולכן נגיב לעניין.

הלקוח הזמין מאתר הקניות שלנו מספר פעמים טרם ההזמנה שלו הנ"ל (כנראה שהיה מרוצה).

בהזמנה הזאת הזמין טוסטר לחיצה SAUTER וקיבל אותו לאחר 3 ימים (ולא שבוע וחצי כפי שתיאר).

לאחר שקיבל אותו החליט להחזירו כיוון שלא התאים לו מסיבותיו שלו. הוא ביקש להשתמש בשירות השליחים שלנו

להחזיר את המוצר בעלות הנקובה באתר. לאחר שהמוצר חזר אלינו העברנו באופן מיידי את העסקה לביטול בניכוי

דמי המשלוח אליו ועמלת הביטול הנהוגה בחוק ועל כך כעס (שלא בצדק).

כדי לתת לו בכל זאת הרגשה טובה ניתנה לו הטבה באתר ועודכנה בכרטיס הלקוח שלו.


יש לציין כי אנו פועלים כל העת בכפוף לחוק, לתקנות ארגון אמון הציבור וממשיכים לתת את השירות הטוב

ביותר לעשרות אלפי לקוחותינו המרוצים.
מוצר:
טוסטר DF9789
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
01/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באתר לקנות וקיבלתי את המוצר עוד באותו היום, תודה רבה לאתר לקנות על השרות המהיר אני מאוד מרוצה מהקנייה ומבטיח לחזור לקנות שוב
מוצר:
כיריים Kl5
תמונת משתמש
שם:
Hila
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר קל פשוט ונח מחירים זולים הזמנתי בושם ביום שישי ביום שני כבר הגיע הפתק מהדואר וביום שלישי המשלוח המתין לי בסניף... אני אישית מאוד מרוצה... מלבד זאת בררתי על בושם נוסף באתר והשארתי מספר לחזרה... ביום ראשון על הבוקר כבר יצר איתי קשר נציג מהחברה וענה לפנייתי.... תודה רבה
מוצר:
בושם אמוניה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply