שירות מעולה! המשלוח הגיע תוך כמה ימים. מענה זמין ומהיר בוואטס אפ לכמה שאלות שהיו לי. בהחלט ארכוש דרככם שוב.
מוצר:
Tbox plus
שם:
אלי
תאריך:
05/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מזמן לא קיבלתי כזה שרות שמזכיר לי שממש כדאי לקנות את המוצר בארץ עם תמיכה מהרגע הראשון ועד לשאלה האחרונה שהיתה לי תוך כדי שימוש במוצר. תודה רבה אלחנן על המשלוח המאוד מהיר,על המחיר, על המקצוענות והסבלנות.
מוצר:
דונגל אלחוטי לרכב
שם:
alushmoshe1
תאריך:
11/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות משלוחים הכי גרוע שיש, הזמנתי ב27.02.24 ועדיין לא קיבלתי את המוצר 11.03.24. לא ברור מקום איסוף , לא ברור אם מגיע אלי.
תגובת החנות:
שלום ראשית, צר לנו על עוגמת הנפש של הלקוח וחבל לנו שלא פנה לשירות הלקוחות טרם הדירוג השלילי - דבר שפוגע בנו. הלקוח פנה אלינו דרך זאפ ב12.2 בשעה 11:35 שלא קיבל את המוצר. כבר בשעה 11:54 באותו יום החזרנו הודעה שאנחנו בודקים ומטפלים. בדקנו מול חברת השילוח (EPOST) שאמרה שהייתה להם תקלה וישלחו את החבילה לנקודת האיסוף ביום למחרת (13.2). למחרת בדקנו האם החבילה הגיעה לנקודת האיסוף ומשראינו שלא, הוצאנו ללקוח את המשלוח אליו בשירות אקספרס עד הבית (למרות שהזמין לנקודת איסוף). בתאריך 14.3 הלקוח קיבל את החבילה עד פתח ביתו. לגבי מיקום האיסוף נכון לעכשיו לא ניתן להגדיר דרך זאפ היכן נקודות האיסוף הזמינות ולכן המשלוח נשלח לנקודת האיסוף הקרובה לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה באתר זאפ.
חשוב לנו להסביר לשאר הלקוחות. אנחנו עסק משפחתי קטן במילואים כבר 5 חודשים עושים שמיניות באוויר על מנת לספק שירות לקוחות מהיר וחוויה טובה לכל לקוחותינו - וזה לא קל. הלקוח דירג אותנו כוכב 1 עוד לפני שבכלל פנה לשירות לקבל מענה (וכשפנה קיבל מענה תוך 20 דק ואת המוצר תוך יומיים). וזאת שהלקוח דירג את בית העסק למרות שהתקלה אצל חברת השילוח.